Ja McDonald's viel in het spectrum "goed, snel en goedkoop" op het "snel en goedkoop" spectrum. Maar tegenwoordig is het enkel nog "snel". Man wat is dat duur geworden.... Kom er eigenlijk al 6 jaar niet meer en toen ik laatst met de kinderen daar een ijsje ging halen omdat de snackbar dicht was.... Het is nog veel duurder geworden.d-vine schreef op vrijdag 24 oktober 2025 @ 07:53:
Verder heb ik weinig met die toko dus voor 1 race is het prima
niet om helemaal offtopic te gaan maar ik vind vooral de kwaliteit van dat eten waardeloos. Je kan beter een goede snackbar of burger tent opzoeken dan daarheen gaan. Zelfs onze jonge kinderen willen dat liever. Als je bijna altijd vers eet ontwikkel je ook die smaak ernaar en krijg je blijkbaar daar een voorkeur voor. Toch leuk om te zien hoe dat ontwikkeld bij de kidsWaah schreef op vrijdag 24 oktober 2025 @ 08:10:
[...]
Ja McDonald's viel in het spectrum "goed, snel en goedkoop" op het "snel en goedkoop" spectrum. Maar tegenwoordig is het enkel nog "snel". Man wat is dat duur geworden.... Kom er eigenlijk al 6 jaar niet meer en toen ik laatst met de kinderen daar een ijsje ging halen omdat de snackbar dicht was.... Het is nog veel duurder geworden.
[ Voor 11% gewijzigd door d-vine op 24-10-2025 08:34 ]
offtopic:
.. om vervolgens volledig offtopic te gaan
*sowieso
fixedDonJunior schreef op vrijdag 24 oktober 2025 @ 08:29:
[...]offtopic:
en nu ben ik klaar
Precies hoe ik er ook over denk. Niks mooier als een Zak die straks zonder WDC staat door hun domme gekonkel. Zelfs als die MCL weer dominant wordt, is het inderdaad de vraag wat er tussen die 2 gaat gebeuren. Maar goed, ik zie NOR er wel weer alleen af gaan en dan lukt het PIA alsnogWaah schreef op vrijdag 24 oktober 2025 @ 08:08:
[...]
De meeste experts zijn het er over eens dat het niemands schuld was. Een echt racing incident. Maar natuurlijk gebruikt mclaren dit als excuus om Norris voor te trekken nog meer onduidelijkheid te creëeren.
[Rant]
Dit is echt voor mij de belangrijkste reden dat Max gewoon kampioen moet worden. Dit gedrag van Mclaren moet keihard afgestraft worden. Want het vernaggelt de sport door alle spanning er uit te halen. Als je kijkers wilt verliezen moet je vooral dit blijven doen. Als 60% straks wegzapt doordat alle spanning verdwijnt door dit soort gedoe, zal de fom/fia misschien eens ingrijpen. Maar ben bang dat het dan te laat is en ze de nieuwe(re) kijkers snel kwijt zijn.
[/rant]
Wel zin in dit weekend! Nog even genieten van dit seizoen want het kon wel eens de laatste zijn de komende jaren (nieuwe regels zorgen vaak voor dominantie... En als mclaren dominant is houd ik mijn hart vast met deze werkwijze)
Na vorig weekend met een Albonnetje vanuit Norris "they are racing me so hard" toen ie achter Leclerc vast zat, is voor mij zo'n niet winnaarsmentaliteit. Gewoon sneu! Ook PIA laat het compleet afweten, of kan niet met de druk om gaan.
Mijn boefje is liev!
McLaren loopt het risico dat de onderlinge verhoudingen tussen Norris en Piastri dusdanig verzuurd zijn geraakt dat als er een split/second decision moet worden gemaakt (zoals afgelopen weekend tijdens de sprint-race) de aandrang om de ander geen voordeel te gunnen gaat domineren boven zelf-bescherming. Zeker bij Norris zal dit een risico zijn, omdat hij minder punten heeft en misschien door de acties van het team het gevoel heeft dat hij meer 'entitled' is om boven Piastri te eindigen.JB schreef op vrijdag 24 oktober 2025 @ 08:49:
[...]
Precies hoe ik er ook over denk. Niks mooier als een Zak die straks zonder WDC staat door hun domme gekonkel. Zelfs als die MCL weer dominant wordt, is het inderdaad de vraag wat er tussen die 2 gaat gebeuren. Maar goed, ik zie NOR er wel weer alleen af gaan en dan lukt het PIA alsnog![]()
Na vorig weekend met een Albonnetje vanuit Norris "they are racing me so hard" toen ie achter Leclerc vast zat, is voor mij zo'n niet winnaarsmentaliteit. Gewoon sneu! Ook PIA laat het compleet afweten, of kan niet met de druk om gaan.
Verstappen zal daar rekening mee moeten houden (en dat ook ongetwijfeld doen) als ze zondag met z'n drieën naast elkaar op T1 afstormen.
If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel
Ja dat zag je al bij RUS vorige week. Hij kan zich nu niks veroorloven. Ook daar is een grote kans dat hij de "Zak" is, en dan kun je het WDC meteen vergeten.alexbl69 schreef op vrijdag 24 oktober 2025 @ 09:25:
[...]
Verstappen zal daar rekening mee moeten houden (en dat ook ongetwijfeld doen) als ze zondag met z'n drieën naast elkaar op T1 afstormen.
Mijn boefje is liev!
Moeilijk om vooraf een voorspelling te doen voor deze race.
Mexico is standaard al een afwijkend circuit door de hoge ligging. Weet niet goed welk team daardoor een voordeel zou hebben. Daarnaast missen Max en Norris hun eerste training en is het te hopen dat beide hun wagen ongeschonden terugkrijgen voor de tweede training.
Max gaat meestal wel goed op dit circuit :-)
Ik hoop uiteraard dat Max flink inloopt en dus als eerste over de streep komt. Met daarachter een hoop ellende voor Mclaren. Daarmee wordt het einde van het seizoen eentje om van te watertanden. :-)
Ik verwacht echter een overwinning van Piastri met op twee Russel. Op drie Max, Norris of Leclerc. Waarom? Geen idee...
Mexico is standaard al een afwijkend circuit door de hoge ligging. Weet niet goed welk team daardoor een voordeel zou hebben. Daarnaast missen Max en Norris hun eerste training en is het te hopen dat beide hun wagen ongeschonden terugkrijgen voor de tweede training.
Max gaat meestal wel goed op dit circuit :-)
Ik hoop uiteraard dat Max flink inloopt en dus als eerste over de streep komt. Met daarachter een hoop ellende voor Mclaren. Daarmee wordt het einde van het seizoen eentje om van te watertanden. :-)
Ik verwacht echter een overwinning van Piastri met op twee Russel. Op drie Max, Norris of Leclerc. Waarom? Geen idee...
Ik zie PIA niet zomaar ineens domineren? Die lijkt serieus moeite te hebben met de huidige configs de laatste tijd. NOR zit er beter bij.Barturion schreef op vrijdag 24 oktober 2025 @ 09:27:
Mijn boefje is liev!
Klopt Piastri zit niet lekker in de flow. Al stond hij er niet ver vandaan. Maar aangezien hij alle trainingen zijn auto ter beschikking heeft (in tegenstelling tot Norris en Max) verwacht ik dat hij dit weekend de tijd heeft om er gewoon weer bij te zitten. Piastri is iemand die zijn raceweekend rustig opbouwt. Die zich langzaam maar zeker gedurende de training en quali verbeterd. Ik geef hem dus een goede kans. Of hij zal domineren weet ik niet. Hij heeft echter wel een uur extra trainingstijd om zich aan te passen aan dit speciale circuit.JB schreef op vrijdag 24 oktober 2025 @ 09:36:
[...]
Ik zie PIA niet zomaar ineens domineren? Die lijkt serieus moeite te hebben met de huidige configs de laatste tijd. NOR zit er beter bij.
[ Voor 6% gewijzigd door Barturion op 24-10-2025 09:55 ]
I'm Simply Loving It!
"When you grow up your heart dies"
Dat komt door de lichtval op de halo en het contrast met het gele McDonalds logo waardoor het daar lijkt te zweven.AvK schreef op donderdag 23 oktober 2025 @ 21:16:
Op die laatste foto kan je volgens mij zien dat het fake is. Links steekt het pootje van de M buiten de halo.
De vraag zal echter zijn of Max en Norris dat extra uur nodig hebben om zich aan te passen aan het circuit. Zij kennen het circuit natuurlijk al een stuk beter dan Piastri. Ja, het zal helpen. Maar of het genoeg zal zijn moet nog blijken. Vorig jaar ging die hier in Q1 al de fout in en startte die bijna achteraan. En toen was de auto ook al erg goed.Barturion schreef op vrijdag 24 oktober 2025 @ 09:54:
[...]
Klopt Piastri zit niet lekker in de flow. Al stond hij er niet ver vandaan. Maar aangezien hij alle trainingen zijn auto ter beschikking heeft (in tegenstelling tot Norris en Max) verwacht ik dat hij dit weekend de tijd heeft om er gewoon weer bij te zitten. Piastri is iemand die zijn raceweekend rustig opbouwt. Die zich langzaam maar zeker gedurende de training en quali verbeterd. Ik geef hem dus een goede kans. Of hij zal domineren weet ik niet. Hij heeft echter wel een uur extra trainingstijd om zich aan te passen aan dit speciale circuit.
De druk ligt er goed op bij Piastri. Juist omdat die de laatste tijd niet lekker rijd en zijn concurrenten dat wél doen.
Het circuit is erg stoffig/zanderig. dus FP1 is totaal niet representatief.Waah schreef op vrijdag 24 oktober 2025 @ 10:07:
[...]
De vraag zal echter zijn of Max en Norris dat extra uur nodig hebben om zich aan te passen aan het circuit. Zij kennen het circuit natuurlijk al een stuk beter dan Piastri. Ja, het zal helpen. Maar of het genoeg zal zijn moet nog blijken. Vorig jaar ging die hier in Q1 al de fout in en startte die bijna achteraan. En toen was de auto ook al erg goed.
De druk ligt er goed op bij Piastri. Juist omdat die de laatste tijd niet lekker rijd en zijn concurrenten dat wél doen.
dat is de reden dat 9/10 teams er voor kiezen om de auto af te staan voor een FP1 rookie sessie.
maken die hun vereiste KM's, is het team er ook weer van af, en wordt de baan mooi ingerubberd.
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
FP1 is misschien niet representatief qua tijden maar is gewoon wel extra tracktijd. Dat voor een rijder toegevoegde waarde heeft. Redbull gaat de laatste weken ook weer lekker op de vrijdag. Maar wellicht kunnen ze dat inderdaad ook af met een reserverijder.basvn schreef op vrijdag 24 oktober 2025 @ 10:18:
[...]
Het circuit is erg stoffig/zanderig. dus FP1 is totaal niet representatief.
dat is de reden dat 9/10 teams er voor kiezen om de auto af te staan voor een FP1 rookie sessie.
maken die hun vereiste KM's, is het team er ook weer van af, en wordt de baan mooi ingerubberd.
Had zelf de indruk dat Norris juist plezier beleefde aan het gevecht met Leclerc, niet zo zeer dat hij zich ergerde. Tuurlijk had het een keerzijde voor hem omdat hij aansluiting met Max verloor. Evenwel leek hij ook te realiseren dat met de moeite die hij met Leclerc had, Verstappen waarschijnlijk nog een stap te ver zou zijn geweest in een eventueel gevecht.JB schreef op vrijdag 24 oktober 2025 @ 08:49:
[...]
Precies hoe ik er ook over denk. Niks mooier als een Zak die straks zonder WDC staat door hun domme gekonkel. Zelfs als die MCL weer dominant wordt, is het inderdaad de vraag wat er tussen die 2 gaat gebeuren. Maar goed, ik zie NOR er wel weer alleen af gaan en dan lukt het PIA alsnog![]()
Ik denk dat hij de uitdaging ook wel leuk vond. Zijn engineer was alleen de slimmere in dit geval. Als hij niet gezegd had dat Lando de banden moest koelen had hij er volgens mij niet langs gekomen.Arthur345 schreef op vrijdag 24 oktober 2025 @ 13:57:
[...]
Had zelf de indruk dat Norris juist plezier beleefde aan het gevecht met Leclerc, niet zo zeer dat hij zich ergerde. Tuurlijk had het een keerzijde voor hem omdat hij aansluiting met Max verloor. Evenwel leek hij ook te realiseren dat met de moeite die hij met Leclerc had, Verstappen waarschijnlijk nog een stap te ver zou zijn geweest in een eventueel gevecht.
Beste stuurlui staan aan walsjaool schreef op vrijdag 24 oktober 2025 @ 14:05:
[...]
Ik denk dat hij de uitdaging ook wel leuk vond. Zijn engineer was alleen de slimmere in dit geval. Als hij niet gezegd had dat Lando de banden moest koelen had hij er volgens mij niet langs gekomen.
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Cognitive dissonance... twee Red Bulls vooraan in het veld bij de startsjaool schreef op donderdag 23 oktober 2025 @ 15:04:
2023, Max start op P3 en ligt na bocht 1 op P1.
[YouTube: 2023 Mexican GP Race start and Perez crash]
Ok, het duurde niet heel lang, maar toch, het ziet er nu wel vreemd uit
De vloek van de 2e Red Bull trad dan ook snel in werking.Dido schreef op vrijdag 24 oktober 2025 @ 15:44:
[...]
Cognitive dissonance... twee Red Bulls vooraan in het veld bij de start
Ok, het duurde niet heel lang, maar toch, het ziet er nu wel vreemd uit
Zeker. Was een mooi advies aan Lando.sjaool schreef op vrijdag 24 oktober 2025 @ 14:05:
[...]
Ik denk dat hij de uitdaging ook wel leuk vond. Zijn engineer was alleen de slimmere in dit geval. Als hij niet gezegd had dat Lando de banden moest koelen had hij er volgens mij niet langs gekomen.
De Honda heeft wat ademruimte nodig in Mexico
:strip_exif()/f/image/8lq7OK2vpNVL40cBgwDXCJas.jpg?f=fotoalbum_large)
En de rest
:strip_exif()/f/image/8lq7OK2vpNVL40cBgwDXCJas.jpg?f=fotoalbum_large)
En de rest
[ Voor 31% gewijzigd door d-vine op 24-10-2025 16:59 ]
ijle lucht >> veel DF nodig + veel koeling nodig inderdaadd-vine schreef op vrijdag 24 oktober 2025 @ 16:57:
De Honda heeft wat ademruimte nodig in Mexico
[Afbeelding]
Mooi shot
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Heb heel veel zin in dit weekend, hopelijk pakt Verstappen flink veel punten.
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
9 rookies in fp1, waarvan 2 Le Mans winnaars. Leuk. Ik ben benieuwd of we nog verrassingen gaan zien
[ Voor 16% gewijzigd door jan390 op 24-10-2025 20:47 ]
RBR heeft veel nieuwe updates mee… nieuwe vloer zelfs.
Mijn boefje is liev!
Nou VER kan z’n vloer iig niet meer retouren.. LIN heeft het eerste laagje verf er al af gehaald
per aspera ad astra
Lindblad is zelfs sneller dan Tsunoda
Mijn boefje is liev!
Echt niet, Max zijn auto is beter.
Mijn boefje is liev!
FP1 tijden altijd met een korreltje zou nemen. Je weet niet wat de coureurs voor test programma hadden, hoeveel brandstof ze hadden etc. Al helemaal met de 9 nieuwe rookies vandaag.
En toch... Sam Collins zei net het volgende, doelende op de rookies:NeverSettle schreef op vrijdag 24 oktober 2025 @ 21:38:
[...]
FP1 tijden altijd met een korreltje zou nemen. Je weet niet wat de coureurs voor test programma hadden, hoeveel brandstof ze hadden etc. Al helemaal met de 9 nieuwe rookies vandaag.
Het is niet dat Yuki trager was dan Lindbladt. Lindbladt was de enige rookie die sneller was dan de reguliere coureur. En sure, je weet niet wat de omstandigheden zijn, maar heel fraai is het alsnog niet.The big story is, none of them really had a big mishap. The biggest mishap in the field was perhaps Yuki Tsunoda and his overall competitiveness, because the Japanese driver was the only regular season driver to be outpaced by the rookie teammate for this session.
Dan hadden ze er al lang een 2e van gebouwd.Drials schreef op vrijdag 24 oktober 2025 @ 22:04:
Was het dan toch de auto?
[removed]
Red Bull is natuurlijk niet naïef. Wat de reden dan ook is dat Yuki langzamere tijden rijdt dan de rookie, ze weten dat de buitenwereld het als ondermaats presteren ziet. Ik geloof daarom de uitslagen, anders had Red Bull er wel een draai aan gegeven.
Mekies heeft aangegeven dat ze linblad met weinig brandstof hebben laten rijden om de auto makkelijker te kunnen hanteren.
Wat een serieuze reacties hier op vrijdagavond
Mijn boefje is liev!
Of andersom: Red bull geeft er opzettelijk geen draai aan zodat het nog makkelijker wordt om Tsunoda de deur te wijzen.sbuter schreef op vrijdag 24 oktober 2025 @ 22:14:
Red Bull is natuurlijk niet naïef. Wat de reden dan ook is dat Yuki langzamere tijden rijdt dan de rookie, ze weten dat de buitenwereld het als ondermaats presteren ziet. Ik geloof daarom de uitslagen, anders had Red Bull er wel een draai aan gegeven.
Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW
Zolang er een Honda motor in ligt verwacht ik niet dat TSU dit seizoen nog gewisseld gaat worden.g0tanks schreef op vrijdag 24 oktober 2025 @ 22:59:
[...]
Of andersom: Red bull geeft er opzettelijk geen draai aan zodat het nog makkelijker wordt om Tsunoda de deur te wijzen.
TSU is helaas geen puntenkanon maar schrijft ook niet echt heel veel auto's af, hij is gelukkig geen STR oid.
Dit seizoen maakt Tsunoda gewoon af, maar ik denk niet dat we hem volgend jaar nog direct terug zien op de grid. Hadjar rijdt volgend jaar waarschijnlijk naast Max en dan komt Lindblad binnen bij het zusterteam naast Lawson. Voor Tsunoda wordt het hoogst haalbare denk ik een reserverol bij Aston Martin (mocht hij dan nog backing krijgen van Honda - in principe is hij niet meer aan Honda verbonden vanaf volgend jaar).
Who is General Failure and why is he reading my hard drive?
En toch vind ik dat Yuki het meer verdient dan Lawson....Wok schreef op vrijdag 24 oktober 2025 @ 23:20:
Dit seizoen maakt Tsunoda gewoon af, maar ik denk niet dat we hem volgend jaar nog direct terug zien op de grid. Hadjar rijdt volgend jaar waarschijnlijk naast Max en dan komt Lindblad binnen bij het zusterteam naast Lawson. Voor Tsunoda wordt het hoogst haalbare denk ik een reserverol bij Aston Martin (mocht hij dan nog backing krijgen van Honda - in principe is hij niet meer aan Honda verbonden vanaf volgend jaar).
Eens, maar Yuki zat bij Red Bull/in het Red Bull-programma door de backing van Honda en die houdt op (of is zelfs per dit jaar al opgehouden) en dus is-ie een 'pay driver' die geen of weinig funding meer heeft.Waah schreef op vrijdag 24 oktober 2025 @ 23:31:
[...]
En toch vind ik dat Yuki het meer verdient dan Lawson....
Maar misschien toont Mekies ballen en laat-ie Lawson eruit flikkeren: Yuki mag nog een blijven naast Max, Hadjar mag nog een jaar riipen in de VCARB en krijgt dan Lindblad naast zich.
Who is General Failure and why is he reading my hard drive?
Beetje scoreboard-journalistiek als je het mij vraagt als je de prestatie van Lindblad met Tsnudoda gaat vergelijken. Er zat volgens mij wel wat track-evolution tussen, los van de brandstof. En 1 snelle ronde, wat zegt dat nou.
Ik gun het Tsunoda wel om het jaar wat beter af te sluiten (wellicht een podium in een gekke race), al maakt dat de keuze tussen Lawson en Tsunoda niet makkelijker.
Ik gun het Tsunoda wel om het jaar wat beter af te sluiten (wellicht een podium in een gekke race), al maakt dat de keuze tussen Lawson en Tsunoda niet makkelijker.
NOR zit meer naast dan op de baan
Mijn boefje is liev!
Mclaren lijkt nog niet in zijn element.
De RB ligt wel strak, zo lijkt. Is MCL het nu helemaal aan het kwijtrakenHumma Kavula schreef op zaterdag 25 oktober 2025 @ 00:30:
Mijn boefje is liev!
Ze lijken beide echt heel jumpy te zijn. Red Bull lijkt wel echt op rails te liggen. Edit: Ferrari lijkt er ook best goed bij te zitten. Hopelijk kunnen die ook fatsoenlijk meedoen in de top 3. Idem met Mercedes, al heb ik die nog niet veel zien rijden (ben niet heel erg goed op aan het lettenHumma Kavula schreef op zaterdag 25 oktober 2025 @ 00:30:
Het is ook niet perse dat Tsunoda langzamer is dan de rookie, en dat kan ook diverse redenen hebben zoals je aangeeft. Maar Tsunoda was de enige vaste coureur die langzamer was dan de rookie. In een jaar waarin Tsunoda zwáár ondermaats presenteert is dat gewoon weer een vinkje erbij, ongeacht wat de variabelen zijn in dit geval. Voor de publieke opinie is het gewoon niet goed. Het is slechte PR. Een rookie zal áltijd vergeleken worden met de ervaren coureur en externe factoren maken daarbij voor de publieke opinie niks uit.Thinlanet schreef op zaterdag 25 oktober 2025 @ 00:13:
Beetje scoreboard-journalistiek als je het mij vraagt als je de prestatie van Lindblad met Tsnudoda gaat vergelijken. Er zat volgens mij wel wat track-evolution tussen, los van de brandstof. En 1 snelle ronde, wat zegt dat nou.
[ Voor 9% gewijzigd door SomerenV op 25-10-2025 00:37 ]
Hmm, PIA nog op 12, NOR op 4...
Max gewoon weer op 1, ja ja ja het is training.. echter wel op ongeveer Q tijdstip.
Ik geloof het nog niet dat max dit gaat flikken echter...
Max gewoon weer op 1, ja ja ja het is training.. echter wel op ongeveer Q tijdstip.
Ik geloof het nog niet dat max dit gaat flikken echter...
De medium ging niet echt lekker. Long runs heb ik niet scherp. Ben benieuwd.
Mijn boefje is liev!
Beetje boel stemmingmakerij is dit wel, hoorSomerenV schreef op zaterdag 25 oktober 2025 @ 00:35:
[...]
Het is ook niet perse dat Tsunoda langzamer is dan de rookie, en dat kan ook diverse redenen hebben zoals je aangeeft. Maar Tsunoda was de enige vaste coureur die langzamer was dan de rookie. In een jaar waarin Tsunoda zwáár ondermaats presenteert is dat gewoon weer een vinkje erbij, ongeacht wat de variabelen zijn in dit geval. Voor de publieke opinie is het gewoon niet goed. Het is slechte PR. Een rookie zal áltijd vergeleken worden met de ervaren coureur en externe factoren maken daarbij voor de publieke opinie niks uit.
Eigenlijk de hele sessie sneller en alleen wanneer hij Longs rijdt op Hards terwijl de rookie kwalificatierondjes op Softs doet niet, pfoe, wat een ramp, inderdaad.
Publieke opinie boeit ze verder ook echt geen reet tijdens zo’n sessie. De meesten van die fractie van een procent van het zondagspubliek die dit kijkt doet het alleen omdat ze zich anders kapot zouden vervelen, niet omdat ze er iets van leren. Jij hebt ook niet gekeken of niet opgelet, anders had je een véél genuanceerder verhaal opgetikt.
Luister naar je onderbewustzijn. Er is een reden dat je niet wilt weten hoe je voedsel wordt geproduceerd.
Let op:
Huisregels van dit topic:
Overige topics:
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Graag de slowchat beperken tot de vrije trainingen en races. Geef elkaar de ruimte om daarbuiten meer inhoudelijke discussies te voeren.
- Hou het een beetje gezellig. Je persoonlijke frustraties over commentaar, coureurs, andere participanten in dit topic, of wat dan ook, zijn hier niet welkom.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen, gesneer of vervelende opmerkingen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie:
[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4
Viaplay in Nederland - Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in: [F1] Seizoen 2025
- Andere race categorieën zijn hier offtopic, is er: Algemeen race topic Deel 3
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
| Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |
:strip_exif()/f/image/o8XHk7i9yufdrcDy0nbj5zr0.jpg?f=fotoalbum_large)