Mediums. Sainz softs. Hadjar ook. De rest van m'n lijstje hier boven is medium.
Of Tsunoda gaat gewoon beter.RRCreations schreef op zaterdag 25 oktober 2025 @ 20:21:
Verstappen maar één tiende sneller dan Tsunoda? Of de update werkt averechts of zandzakken.
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
No grip no grip.Woudloper schreef op zaterdag 25 oktober 2025 @ 20:26:
En zo kunnen we obv deze VT3 informatie weer stoppen met dromen?
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Dit stemt weinig hoopvol...Woudloper schreef op zaterdag 25 oktober 2025 @ 20:26:
En de raceRogerSch schreef op zaterdag 25 oktober 2025 @ 20:32:
Kwalificatie afwachten...
Piastri staat er inderdaad niet goed voor zo te zien, man man...Woudloper schreef op zaterdag 25 oktober 2025 @ 20:26:
Verstappen had meer benzine bij zich, want die reed volgens mij 3 snelle ronde in dezelfde stint met 3 cool down rondes (verbeterede zich ook steeds op het einde.
Tsunoda zit er maar 0.2 vanaf . Verstappen moet dus nog wat kunnen vinden.
[ Voor 7% gewijzigd door Peter F op 25-10-2025 20:37 ]
Max wint de rest van de races en Lando wordt steeds 2e en Piastri 3e dan komt het op de laatste race aan waar Lando geen 2e mag worden en Max moet winnen.
De If my mom had balls then...gooien we maar even in de vuilnisbak.
We gaan het per race wel zien maar het lijntje blijft dun.
Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month
Of slechter he.. Of heb je voorkennis?Drials schreef op zaterdag 25 oktober 2025 @ 20:37:
Jammer, volgend jaar beter.
Het feit dat Tsunoda zo dicht op Max zit laat wel zien dat er meer in het vat zit, hopelijk krijgen ze boel op orde voor de Q.asing schreef op zaterdag 25 oktober 2025 @ 20:38:
F1TV meldt dat Max met een iets teruggeschroefde motor heeft gereden. Ik heb geen idee hoe ze aan die info komen.
Topsnelheid rechte stuk....asing schreef op zaterdag 25 oktober 2025 @ 20:38:
F1TV meldt dat Max met een iets teruggeschroefde motor heeft gereden. Ik heb geen idee hoe ze aan die info komen.
Max was een van de langzaamste op rechte stukken. Dat terwijl de RB21 juist vrij efficiënt is qua topsnelheid. Vanwege de ijle lucht, rijdt iedereen hier met maximale neerwaartse druk. Daarnaast reed Max meerdere snelle ronden op softs. Hij had dus ook brandstof mee.asing schreef op zaterdag 25 oktober 2025 @ 20:38:
De vraag is vooral wat de baan nu gaat doen. Die lijkt nu weinig grip te bevatten.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
De RB21 ook als ik Verstappen zo hoorDaniëlWW2 schreef op zaterdag 25 oktober 2025 @ 20:43:
[...]
Max was een van de langzaamste op rechte stukken. Dat terwijl de RB21 juist vrij efficiënt is qua topsnelheid. Vanwege de ijle lucht, rijdt iedereen hier met maximale neerwaartse druk. Daarnaast reed Max meerdere snelle ronden op softs. Hij had dus ook brandstof mee.
De vraag is vooral wat de baan nu gaat doen. Die lijkt nu weinig grip te bevatten.
Die moet niet zo zeuren
Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month
Ik had ook niet anders verwacht eerlijk gezegd. Misschien kunnen ze het nog verbeteren voor de kwalificatie.Drials schreef op zaterdag 25 oktober 2025 @ 20:37:
[ Voor 13% gewijzigd door desalniettemin op 25-10-2025 20:51 ]
Volgens Ruth was/is de baan best vies, waardoor de grip niet is waar ie moet zijn. Op F1tv lieten ze een voorvleugel van Ferrari zien waarbij je best wat witte puntjes zag waar de verf door iets als steenslag weg was. Verder was Verstappen 17e qua snelheid op de rechte stukken, dus ben benieuwd wat daar nog in zit. Heb wel veel zin in de kwali. Hopelijk is het lekker close allemaalDaniëlWW2 schreef op zaterdag 25 oktober 2025 @ 20:43:
[...]
Max was een van de langzaamste op rechte stukken. Dat terwijl de RB21 juist vrij efficiënt is qua topsnelheid. Vanwege de ijle lucht, rijdt iedereen hier met maximale neerwaartse druk. Daarnaast reed Max meerdere snelle ronden op softs. Hij had dus ook brandstof mee.
FP3 zegt natuurlijk wel iets. Niet alles want je weet niet wat teams/coureur aan het testen zijn, maar je krijgt wel een beetje een idee van hoe iedereen er bij zit. Maar om nou afgaande op de vrije trainingen te concluderen dat het voorbij is... naah. It ain't over till the fat lady sings.LAD93 schreef op zaterdag 25 oktober 2025 @ 20:52:
Waar is de tijd gebleven waarin we zeiden dat vrije trainingen niks zeggen…
[ Voor 21% gewijzigd door SomerenV op 25-10-2025 20:55 ]
Dat is alleen als Verstappen heel ver bovenaan staatLAD93 schreef op zaterdag 25 oktober 2025 @ 20:52:
Waar is de tijd gebleven waarin we zeiden dat vrije trainingen niks zeiden…
De honda motor heeft schijnbaar ook een iets kleinere turbo tegenover de andere fabrikanten wat met ijle lucht een groter nadeel kan opleveren las ik ergens
Heeft Max het überhaupt geprobeerd? Ik zag hem alleen maar kalmpjes in de rondte tuffen en of sector 1 laten wapperen of sector 3 .. m.i. zaten ze te sandbaggen van hier Mexico tot Tokyo
zijn FP2 tijd was zelfs sneller dan in FP3
ik zeg LAAT KWALI MAAR KOMEN!!
[ Voor 20% gewijzigd door Alfa Novanta op 25-10-2025 21:37 ]
My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2
Volgens Palmer was de motor een stuk teruggeschroefd in de training. Weet overigens niet hoe hij dat weet, maar de stats tijdens de training m.b.t. de rechte stukken onderstreepten dat wel.saikol schreef op zaterdag 25 oktober 2025 @ 21:29:
[...]
De honda motor heeft schijnbaar ook een iets kleinere turbo tegenover de andere fabrikanten wat met ijle lucht een groter nadeel kan opleveren las ik ergens
Volgens mij had Verstappen sowieso veel gefocussed op long runs in de laatste training. Daarnaast zat hij minder dan een tiende af van de 3e tijd, dus die P6 lijkt slechter dan het daadwerkelijk is.
Want? Quali en race moeten nog komen. Pia is ook nog niet best hier. Op Interlagos wat regen en alles is nog mogelijk.Drials schreef op zaterdag 25 oktober 2025 @ 20:37:
Tesla Model 3 | LR AWD | 2019 - Tesla Model Y | Performance | 2023
https://dubz.co/c/7f0140
Als PIA dit weekend niet mee kan, dan krijg ik toch stellig het idee dat hij het niet (meer) gaat redden…StefanVerkerk schreef op zaterdag 25 oktober 2025 @ 22:12:
Een cameraman die even een lolletje had tijdens FP3:
https://dubz.co/c/7f0140
Mijn boefje is liev!
[ Voor 3% gewijzigd door Illegal_Alien op 25-10-2025 22:35 ]
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
De kleinste heeft net om 22:30u de fles gehad, hopelijk blijft hij voorlopig even stil.
Ducktape?StefanVerkerk schreef op zaterdag 25 oktober 2025 @ 22:56:
Hé, de intro! Veel plezier iedereen, ik ben reuze benieuwd.
De kleinste heeft net om 22:30u de fles gehad, hopelijk blijft hij voorlopig even stil.
Nee, was geen optie. Kon het niet vinden. Weggehaald door een Red Bull monteur denk ik.
Ouwe troep? Wat is dat?.......Alles is leuk, zelfs modelracing..........BOINC ook mee met DPC!
......Team Grazzie~Power....!! Mooooooeeeee......
Ik moest dit 2x lezen.skimine schreef op zaterdag 25 oktober 2025 @ 22:58:
Ik ben heel benieuwd; pakt Ocon de pole of wordt het toch Stroll?
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Stroll gelijk paars!skimine schreef op zaterdag 25 oktober 2025 @ 22:58:
Ik ben heel benieuwd; pakt Ocon de pole of wordt het toch Stroll?
Plezier
25 Oct 2025, 23:03:58
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Nothing on the hand..G_Dragon schreef op zaterdag 25 oktober 2025 @ 23:06:
Dit is niet goed Piastri..
Mijn boefje is liev!
at your service
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Valt mee toch?LZ86 schreef op zaterdag 25 oktober 2025 @ 23:12:
PIA lijkt geknakt. Die gaat zo geen WDC worden
"There's a man up in a mirrored building and he just bought the world"
On topic: Verstappen zit er vooralsnog niet lekker bij. Niet bepaald on rails.
VER ook. HAD en LAW sneller dan VER. In wat voor wereld leven we?LZ86 schreef op zaterdag 25 oktober 2025 @ 23:12:
PIA lijkt geknakt. Die gaat zo geen WDC worden
Ik maak geen fouten, ik creëer leer momenten.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Flickr PSN ID= cheironnl
Lijkt dat ze kwali pace hebben opgeofferd voor racepace na FP2
[ Voor 5% gewijzigd door LZ86 op 25-10-2025 23:20 ]
My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2
Als je de racepace zag dan was dat ook nodig. Inhalen is niet het probleem hier. Ingehaald worden wel met de racepace die ze hadden.LZ86 schreef op zaterdag 25 oktober 2025 @ 23:18:
Bocht 9 groot probleem voor RBR.
Je mag hopen dat het daaraan ligt....LZ86 schreef op zaterdag 25 oktober 2025 @ 23:18:
Of is de RBR bolide in Mexico niet zo goed?
"There's a man up in a mirrored building and he just bought the world"
Zit een rare bult midden in de bocht, precies op het punt dat je van links naar rechts stuurt. Lijkt me lastig om 'omheen' te rijden, maar de 2e ronde ging in elk geval iets beter dan de 1e.LZ86 schreef op zaterdag 25 oktober 2025 @ 23:18:
(Offtopic: hah, ik zat hier laatst ook aan te doen om dit volgend jaar te doen. Het idee werd goed ontvangen door de familie)SomerenV schreef op zaterdag 25 oktober 2025 @ 23:16:
Even heel wat anders: ik zie hier wel eens iemand die iedere race iets eet wat te maken heeft met het land waar gereden wordt en ik heb een beetje hetzelfde gedaan vandaag. Spaanse rijst, gegrilde maïs en kidneybonen, en Carnitas (zonder de tacos wel). Carnitas is wel echt enorm lekker!
On topic: Verstappen zit er vooralsnog niet lekker bij. Niet bepaald on rails.
En dan zul je zien dat hij het niet veel beter doet dan Tsunoda. Nee, totaal zinloos met deze Red Bull.Marc H schreef op zaterdag 25 oktober 2025 @ 23:17:
wat mij betreft mag die Hadjar gelijk in de RBR gezet worden, als TSU weer niet in de q2 weet te komen, kan hij de mensen en procedures vast leren kennen. Slechter dan TSU kan bijna niet.
The choice is simple – do you do it in this life, or the next? In case of the former, why wait?
En als je zou zien dat hij veel beter is?Joris748 schreef op zaterdag 25 oktober 2025 @ 23:27:
[...]
En dan zul je zien dat hij het niet veel beter doet dan Tsunoda. Nee, totaal zinloos met deze Red Bull.
Het idee is niet dat hij het beter doet, maar dat hij alvast procedures en mensen binnen het team leert kennen.Joris748 schreef op zaterdag 25 oktober 2025 @ 23:27:
[...]
En dan zul je zien dat hij het niet veel beter doet dan Tsunoda. Nee, totaal zinloos met deze Red Bull.
Ik maak geen fouten, ik creëer leer momenten.
Real stupidity is doing the same twice ( en in rb geval veel meer) and expecting a different resultArjantje72 schreef op zaterdag 25 oktober 2025 @ 23:29:
[...]
En als je zou zien dat hij veel beter is?
12 x 385Wp op HD4000SolarEdge zuid 13° pvoutput
[ Voor 27% gewijzigd door StefanVerkerk op 25-10-2025 23:31 ]
[ Voor 4% gewijzigd door dawg op 25-10-2025 23:32 ]
En bij PIA zitten de wielen vastgelast aan de rails?Nyazzin schreef op zaterdag 25 oktober 2025 @ 23:31:
NOR zijn auto ligt goed op rails
Ouwe troep? Wat is dat?.......Alles is leuk, zelfs modelracing..........BOINC ook mee met DPC!
......Team Grazzie~Power....!! Mooooooeeeee......
Steam/Discord: Flimovic
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Graag de slowchat beperken tot de vrije trainingen en races. Geef elkaar de ruimte om daarbuiten meer inhoudelijke discussies te voeren.
- Hou het een beetje gezellig. Je persoonlijke frustraties over commentaar, coureurs, andere participanten in dit topic, of wat dan ook, zijn hier niet welkom.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen, gesneer of vervelende opmerkingen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie:
[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4
Viaplay in Nederland - Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in: [F1] Seizoen 2025
- Andere race categorieën zijn hier offtopic, is er: Algemeen race topic Deel 3
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
| Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |