Gaat 2 slow laps doen en dan op deze banden proberen door te gaan.djmuggs schreef op zaterdag 8 november 2025 @ 19:19:
Gaat wel erg langzaam richting de pit
Ik ben bang dat het sparen van een set banden wel eens een dure keuze kan worden.
[ Voor 16% gewijzigd door pilskes op 08-11-2025 19:21 ]
Volgend jaar wordt sowieso niks, voor een titelstrijd dan. Eerste jaar met een nieuwe motor. Zou knap zijn als ze dat kunnen.LZ86 schreef op zaterdag 8 november 2025 @ 19:19:
Haal die Mexico upgrades maar weer onder dat hok vandaan.
RBR is het totaal kwijt vrees met grote vrezen voor volgend seizoen
Gewoon copy van sprint race, denk dat ze best een aardige setup kunnen maken daar mee.Charles Hill schreef op zaterdag 8 november 2025 @ 19:10:
[...]
Zonder een goede afstelling kunnen ze net zo goed niet meedoen.
Volgend seizoen zijn het compleet andere wagens en is het gokken wie er als beste boven komt drijven.LZ86 schreef op zaterdag 8 november 2025 @ 19:19:
I haven’t slept for three days, because that would be too long.
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Mijn boefje is liev!
Wordt wachten inderdaad tot maart 2027 eer Max weer kan gaan strijden om de winst.TinusXIII schreef op zaterdag 8 november 2025 @ 19:20:
[...]
Volgend jaar wordt sowieso niks, voor een titelstrijd dan. Eerste jaar met een nieuwe motor. Zou knap zijn als ze dat kunnen.
Eerste jaar nieuwe motor is nooit succes.
[ Voor 96% gewijzigd door pilskes op 08-11-2025 19:22 ]
Gelukkig zit het qua aero wel goed…Otto Jans schreef op zaterdag 8 november 2025 @ 19:21:
[...]
Wordt wachten inderdaad tot maart 2027 eer Max weer kan gaan strijden om de winst.
Eerste jaar nieuwe motor is nooit succes.
Mijn boefje is liev!
Al iemand een idee hoe dit in godsnaam kan?G_Dragon schreef op zaterdag 8 november 2025 @ 19:21:
Red Bull is het helemaal kwijt... Wat een drama..
Wat is er met Red Bull gebeurt?
[ Voor 7% gewijzigd door spartacusNLD op 08-11-2025 19:23 ]
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Ja hij moet ergens plassen tochrenegrunn schreef op zaterdag 8 november 2025 @ 19:24:
Nou, nog mensen hoop op een WC voor Max?
"There's a man up in a mirrored building and he just bought the world"
I haven’t slept for three days, because that would be too long.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357
Solar 15040wp 12x425 ZZW schuin dak 8x260 N schuin dak16x zzw platdak, 6x430 terras oost, wp Sprsun10Kw, wpb arostor 150l, 3x Marstek 5,12kwh.
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Met welke grip?miicker schreef op zaterdag 8 november 2025 @ 19:24:
Morgen regen, en dan van P15 naar P1? Max heeft al gekkere dingen gedaan natuurlijk.
In een winkelwagen?marcelcee schreef op zaterdag 8 november 2025 @ 19:24:
Lekker inhalen in de regen!
Jep... Helaas.G_Dragon schreef op zaterdag 8 november 2025 @ 19:25:
Knijp me, gebeurd dit echt?
Van P16 heeft ie nog nooit gewonnenbasvn schreef op zaterdag 8 november 2025 @ 19:24:
1 hoger dan vorig jaar!....
Apple MacBook Air '25 | Apple iPhone 17 Pro | Apple AirPods Pro | Apple Watch Series 10 | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1
Geen idee. Ik moet het nog een keer zienG_Dragon schreef op zaterdag 8 november 2025 @ 19:25:
Knijp me, gebeurd dit echt?
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Dan moet het een pitlane start worden. Deze auto wil totaal niet.miicker schreef op zaterdag 8 november 2025 @ 19:24:
Morgen regen, en dan van P15 naar P1? Max heeft al gekkere dingen gedaan natuurlijk.
Vorig jaar P17 ja, maar dat was ook vertekend door een rode vlag in kwali. Dit jaar is het gewoon hoe snel de auto is.
Mijn reviews al gezien?
Volgens Olav was dit z'n allereerste keer "op eigen kracht" het niet gehaald.DaniëlWW2 schreef op zaterdag 8 november 2025 @ 19:25:
Dat moet wel de slechtste kwalificatie van Max bij RBR ooit zijn...
Ouwe troep? Wat is dat?.......Alles is leuk, zelfs modelracing..........BOINC ook mee met DPC!
......Team Grazzie~Power....!! Mooooooeeeee......
Hoe dan???
My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Ze weten toch niet wat er scheelt met de auto dus eraan sleutelen heeft toch geen zin?gambieter schreef op zaterdag 8 november 2025 @ 19:26:
Verstappen morgen pit start zodat ze kunnen sleutelen en de setup aanpassen?
Laatste keer 4 jaar geleden. En toen werd ie nog 2ePeacekeeperNL schreef op zaterdag 8 november 2025 @ 19:26:
Nou voor het eerst in zn carrière eruit in q1? Jammer wel. Hopen dat ie morgen nog wat kan bewerkstelligen.
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 21:31
Klopt, dat is wel de slechtste upgrade in tijden geweest. Dieptepuntje vandaag, morgen maar wat onderdelengridstraf pakken.LZ86 schreef op zaterdag 8 november 2025 @ 19:19:
Grote kans, hier kan hij helemaal niks mee zonder grip.gambieter schreef op zaterdag 8 november 2025 @ 19:26:
Ik gok dat de simcoureur geen slaap heeft vannacht.
Die Fransman ben ik onderhand beu. Hoe dan? Hoe kun je van die opleving zover weg zakken…Amaze86 schreef op zaterdag 8 november 2025 @ 19:27:
Haha wat een grap is die RB, wache waar ben je.
Mijn boefje is liev!
Gelijk alles vernieuwen waarmee hij nog een gridstraf kan vangen, motor bijv?gambieter schreef op zaterdag 8 november 2025 @ 19:26:
Mijn reviews al gezien?
In een paar races van vooraan naar eruit in Q1...
En een motor fabrikant wat geen succes heeft gehad in het verleden.tweakduke schreef op zaterdag 8 november 2025 @ 19:27:
[...]
Klopt, dat is wel de slechtste upgrade in tijden geweest. Dieptepuntje vandaag, morgen maar wat onderdelengridstraf pakken.
Remember Cosworth (!!!)
Ik heb die keus om niet voor Mercedes te kiezen in 2026 ook nooit begrepen van Max.Exocet schreef op zaterdag 8 november 2025 @ 19:27:
Wat een fout om bij Red Bull te blijven volgend jaar, gewoon een achterhoede team deze race
Ik zou voor morgen gelijk alle motor onderdelen en de rest wisselen voor de resterende GPs
Setup veranderen en starten vanuit de pit
"When you grow up your heart dies"
Zelf met ik groot Ferrari fan maar ben ook realistisch, toch hoop ik op 2 ,3.
Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month
Ehm, de kwali stopt niet als Max eruit ligt?Enchantress schreef op zaterdag 8 november 2025 @ 19:29:
Noris top gereden weer, verwacht ook gewoon Noris P1 💪
Ja nu, maar ook gezien waar hij de afgelopen races is geëindigd? Verre van achterhoede.Exocet schreef op zaterdag 8 november 2025 @ 19:27:
Wat een fout om bij Red Bull te blijven volgend jaar, gewoon een achterhoede team deze race
En wat volgend jaar gaat gebeuren weet helemaal niemand.
Ja, en volgend jaar een nieuwe motor bij een team wat dat voor het eerst gaat doen.Exocet schreef op zaterdag 8 november 2025 @ 19:27:
Dat gaat een totale sof worden. VER kan naar elk team wat ie wil. Als ik hem was, zou ik dat zinkende RBR schip verlaten.
Ze geven alleen zonnig tot licht bewolkt weer aan en 30+ graden. 0% kans op regen in de uren van de race.miicker schreef op zaterdag 8 november 2025 @ 19:24:
Inderdaad, het is gewoon klaar nu.TheBrut3 schreef op zaterdag 8 november 2025 @ 19:30:
[...]
Ze geven alleen zonnig tot licht bewolkt weer aan en 30+ graden. 0% kans op regen in de uren van de race.
Hopelijk kan Piastri nog wat, wat een nachtkaars dit
Niemand weet nog waar die staat. Wisselen is op zijn vroegst pas in 2027 aan de orde. Eerst maar eens zien wie de boel het beste voor elkaar heeft.LZ86 schreef op zaterdag 8 november 2025 @ 19:30:
[...]
Ja, en volgend jaar een nieuwe motor bij een team wat dat voor het eerst gaat doen.
Dat gaat een totale sof worden. VER kan naar elk team wat ie wil. Als ik hem was, zou ik dat zinkende RBR schip verlaten.
Je moet ook nooit van gokmachine wisselen.
"When you grow up your heart dies"
Mogelijk hadden ze gewoon vorige race veel meer moeten vervangen en gridstraf pakken.
Dit weekend is het eigenlijk net te laat.
ICE ICE Baby
Horner wilde niet meer verder met dit hok. Dat leek weer even ontkracht na de opleving van Max, maar hoe ze het nu weer zo verkloten, begrijp ik niks van.asing schreef op zaterdag 8 november 2025 @ 19:30:
Waar we nu ook af zijn is dat alle credits op Mekies worden geschoven en da Horner het team nadelig beïnvloedde.
Mijn boefje is liev!
Ondertussen was Gasly gewoon tweede!
Ik zeg ook nergens dat de kwalificatie gestopt is?renegrunn schreef op zaterdag 8 november 2025 @ 19:30:
[...]
Ehm, de kwali stopt niet als Max eruit ligt?
Je begint dan bij een team in maart 2026 wat qua aero geen idee heeft wat het doet, en de motor fabrikant is nieuw.Charles Hill schreef op zaterdag 8 november 2025 @ 19:30:
[...]
Ja nu, maar ook gezien waar hij de afgelopen races is geëindigd? Verre van achterhoede.
En wat volgend jaar gaat gebeuren weet helemaal niemand.
In de basis alle recepten voor een drama seizoen. Echt waardeloos dit.
Niet met een tractor.mprkooij schreef op zaterdag 8 november 2025 @ 19:33:
Hey all, geen paniek! Morgen gewoon P1/P2 of P3 halenHij stond hier al eerder 17e geloof ik, toen is hij ook naar plek 1 gereden
Mijn boefje is liev!
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Graag de slowchat beperken tot de vrije trainingen en races. Geef elkaar de ruimte om daarbuiten meer inhoudelijke discussies te voeren.
- Hou het een beetje gezellig. Je persoonlijke frustraties over commentaar, coureurs, andere participanten in dit topic, of wat dan ook, zijn hier niet welkom.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen, gesneer of vervelende opmerkingen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie:
[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4
Viaplay in Nederland - Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in: [F1] Seizoen 2025
- Andere race categorieën zijn hier offtopic, is er: Algemeen race topic Deel 3
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
| Als alternatief voor de slowchat is er #formule-1 op de Officiële Tweakers Discord |