Maar hoezo dan?? Max heeft op een droge baan al geen grip zo lijkt het..jaapstobbe schreef op zaterdag 8 november 2025 @ 19:38:
[...]
Maar regen is juist wat we nodig hebben!
Ik zet al mijn geld op een grote voorsprong van de Mercedes motor volgend jaar.Charles Hill schreef op zaterdag 8 november 2025 @ 19:35:
[...]
Ze zijn al even bezig, het is niet zo dat ze een motor in een auto zetten waar ze niets van weten.
Mercedes motoren lijken de zaakjes nu ook het beste in orde te hebben.
Eruit gezet is wat anders dan wat je daarvoor schreef, dat Horner vertrokken is om de slechte auto.JB schreef op zaterdag 8 november 2025 @ 19:36:
[...]
Ik heb dat ergens gelezen dat de Verstappens in Oostenrijk zijn gaan klagen daardoor en dat vervolgens Horner eruit gezet is.
Er hangen wel donkere wolken zag ik net.
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Hij heeft stiekum zijn bord verwisseld met die van VER denk ik.Humma Kavula schreef op zaterdag 8 november 2025 @ 19:38:
Maar eh, die Bearman, wat heeft die gegeten de afgelopen tijd?
ICE ICE Baby
Boven de garage van RBR....Pierre schreef op zaterdag 8 november 2025 @ 19:39:
Er hangen wel donkere wolken zag ik net.
Waarom vergeleken ze de tijd van Norris net met die van Bearman op P1?
Normaal doen ze dat met degene die op scherp staat als je nog geen tijd hebt. Antonelli werd ook vergeleken met degene op P10 op dat moment bijvoorbeeld.
Normaal doen ze dat met degene die op scherp staat als je nog geen tijd hebt. Antonelli werd ook vergeleken met degene op P10 op dat moment bijvoorbeeld.
Zelfs toen was het niet op pace, als mijn geheugen me niet in de steek laat had hij daar een geheel nieuwe motor en startte hij dus sowieso achteraan. Hij zette wel een tijd en ging daarna de auto uit.g0tanks schreef op zaterdag 8 november 2025 @ 19:37:
Laatste keer dat Max niet verder kwam dan Q1 op pace was Sochi 2021...
Zullen ook wel moeten als motorleverancier van heel wat teams. Zij moeten er altijd bij zitten met de motor.Otto Jans schreef op zaterdag 8 november 2025 @ 19:39:
[...]
Ik zet al mijn geld op een grote voorsprong van de Mercedes motor volgend jaar.
Mercedes motoren lijken de zaakjes nu ook het beste in orde te hebben.
De chaos van een sprintweekend heeft z'n weerslag op mislukte setups. Kunnen ze nu niet gewoon uit de pit starten en een nieuwe motor erin stoppen?
[ Voor 36% gewijzigd door Chefbierrr op 08-11-2025 19:41 ]
Ik zei dat Horner niet meer wilde investeren in de auto. Daar waren de Verstappens het niet mee eens.Charles Hill schreef op zaterdag 8 november 2025 @ 19:39:
[...]
Eruit gezet is wat anders dan wat je daarvoor schreef, dat Horner vertrokken is om de slechte auto.
Mijn boefje is liev!
Klopt, dit was voor het eerst op pace only.ParaDroid2 schreef op zaterdag 8 november 2025 @ 19:40:
[...]
Zelfs toen was het niet op pace, als mijn geheugen me niet in de steek laat had hij daar een geheel nieuwe motor en startte hij dus sowieso achteraan. Hij zette wel een tijd en ging daarna de auto uit.
De Racing Bulls zitten er allebei goed bij.
"There's a man up in a mirrored building and he just bought the world"
Tis maar goed dat ze die setup ff hebben getest met Yuki zeg!
Ik kan me dat oprecht niet voorstellen. Verstappen voelt een wagen haarfijn aan en deze wagen is al een lange tijd enorm tricky om in een goede window te krijgen, met een gebrek aan feeling. Het lijkt me sterk dat je daar dan mee verder wilt.JB schreef op zaterdag 8 november 2025 @ 19:40:
[...]
Ik zei dat Horner niet meer wilde investeren in de auto. Daar waren de Verstappens het niet mee eens.
Er rommelde gewoon enorm veel rondom Horner, ook al langere tijd. Waarschijnlijk zijn er meerdere factoren geweest die tot zn vertrek hebben geleid, maar dat Verstappen verder wilde met deze wagen en hij niet? Dat vind ik heel moeilijk te geloven.
Dat gaat Max dus vanaf nu nooit meer naar luisteren.MikeyMan schreef op zaterdag 8 november 2025 @ 19:43:
Tis maar goed dat ze die setup ff hebben getest met Yuki zeg!
Lijkt me sterk, RBR kan echt niet achteraan gaan rijden met opzet. Zullen races willen blijven winnen en gaan voor een redelijke positie in het constructeurskampioenschap, als kampioen worden niet meer mogelijk is.JB schreef op zaterdag 8 november 2025 @ 19:40:
[...]
Ik zei dat Horner niet meer wilde investeren in de auto. Daar waren de Verstappens het niet mee eens.
Als Max Verstappen uit de pitstraat vertrekt mogen dan nog wel wat aan de setup doen en bijvoorbeeld een nieuwe motor plaatsen?
Ze mogen allerlei onderdelen vervangen, gevolg is dan inderdaad een start uit de pitstraat.RogerSch schreef op zaterdag 8 november 2025 @ 19:44:
Als Max Verstappen uit de pitstraat vertrekt mogen dan nog wel wat aan de setup doen en bijvoorbeeld een nieuwe motor plaatsen?
En dan nog een gridstraf pakken de volgende race?RogerSch schreef op zaterdag 8 november 2025 @ 19:44:
Ze hebben volgens mij geen idee wat ze aan het doen zijn. Das morgen niet ineens opgelost.
Hij kan doen wat hij wil als hij uit de pitstraat start.RogerSch schreef op zaterdag 8 november 2025 @ 19:44:
En waarschijnlijk gaan ze dat ook doen. Valt toch niks te verliezen...
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Wel bijna alle rookies. Jammer dat Bortoletto niet heeft kunnen rijden. Maar Bearman... Legendjaapstobbe schreef op zaterdag 8 november 2025 @ 19:45:
geen wereldkampioenen in de top 10
Wel in spéjaapstobbe schreef op zaterdag 8 november 2025 @ 19:45:
geen wereldkampioenen in de top 10
Ik zou het heel vreemd vinden als ze niet alles van de PU vervangen en de straf pakken. Dan nog een goede setup erop en uit de pits starten.DaniëlWW2 schreef op zaterdag 8 november 2025 @ 19:45:
[...]
Hij kan doen wat hij wil als hij uit de pitstraat start.
En waarschijnlijk gaan ze dat ook doen. Valt toch niks te verliezen...
Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month
Waar zou die goede setup ineens vandaan moeten komen dan?asing schreef op zaterdag 8 november 2025 @ 19:47:
[...]
Ik zou het heel vreemd vinden als ze niet alles van de PU vervangen en de straf pakken. Dan nog een goede setup erop en uit de pits starten.
Maar wat is die goede setup? Dat is het probleem, dat weten ze niet. Was het Austin die ze wonnen maar geen idee waarom?asing schreef op zaterdag 8 november 2025 @ 19:47:
[...]
Ik zou het heel vreemd vinden als ze niet alles van de PU vervangen en de straf pakken. Dan nog een goede setup erop en uit de pits starten.
Waar zou die dan voor de volgende race een gridstraf voor pakken dan?MikeyMan schreef op zaterdag 8 november 2025 @ 19:45:
[...]
En dan nog een gridstraf pakken de volgende race?
Ze hebben volgens mij geen idee wat ze aan het doen zijn. Das morgen niet ineens opgelost.
Schrale troost is dat meer voormalig top coureurs vechten met hun auto. Hamilton lijkt ook een potje te armworstelen met het Ferrari stuur. Jeetje wat moet hij eraan trekken om te corrigeren.
RedRacing bulls door naar Q3
My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2
Schuift die niet door als je hem niet inlost?Shinji schreef op zaterdag 8 november 2025 @ 19:48:
[...]
Waar zou die dan voor de volgende race een gridstraf voor pakken dan?
Geeft alleen maar een leukere race morgen met zoveel toppers in het achterveld op een baan waar je prima kan inhalen.Charles Hill schreef op zaterdag 8 november 2025 @ 19:48:
En nu Hamilton en Alonso eruit.
Iemand anders schreef al dat de sim coureur nachtdienst kreeg. En wel, slechter dan dit kan denk ik niet.MikeyMan schreef op zaterdag 8 november 2025 @ 19:48:
[...]
Waar zou die goede setup ineens vandaan moeten komen dan?
Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month
MCL ook niet overtuigend of hebben die een absurde racepace?
Mijn boefje is liev!
Nee hoor, dat wordt gewoon een DRS train. Inhalen lukt hier bij een banden voordeel of met een topwagen. Dat gaat hem helaas niet worden, denk ik.PalingDrone schreef op zaterdag 8 november 2025 @ 19:50:
[...]
Geeft alleen maar een leukere race morgen met zoveel toppers in het achterveld op een baan waar je prima kan inhalen.
"There's a man up in a mirrored building and he just bought the world"
Die is altijd beter in de race. Maar ik denk dat ook zij het moeilijk krijgen.JB schreef op zaterdag 8 november 2025 @ 19:51:
MCL ook niet overtuigend of hebben die een absurde racepace?
Ja dat zal gisteren en eergisteren ook het geval geweest zijn.asing schreef op zaterdag 8 november 2025 @ 19:50:
[...]
Iemand anders schreef al dat de sim coureur nachtdienst kreeg. En wel, slechter dan dit kan denk ik niet.
Als BEA op P2 eindigd in Q3, dan wordt het spannend in de 1e bocht
ICE ICE Baby
Dus jij stelt voor dat ze nu een nieuwe motor, andere setup wellicht, maar dan alsnog P17 willen starten? (Alsof dat uberhaupt een keuze is)MikeyMan schreef op zaterdag 8 november 2025 @ 19:49:
[...]
Schuift die niet door als je hem niet inlost?
Als ze dingen vervangen nemen ze een penalty en starten ze achteraan of vanuit de pits. Het is geen keuze om dan geen penalty te 'nemen'.
Ik zeg niet dat het een keuze is hem niet te nemen. Mijn vraag was of je de straf wel hebt ingelost als je voor een pitlane start kiest.Shinji schreef op zaterdag 8 november 2025 @ 19:54:
[...]
Dus jij stelt voor dat ze nu een nieuwe motor, andere setup wellicht, maar dan alsnog P17 willen starten? (Alsof dat uberhaupt een keuze is)
Als ze dingen vervangen nemen ze een penalty en starten ze achteraan of vanuit de pits. Het is geen keuze om dan geen penalty te 'nemen'.
Die beep zullen ze wel niet laten horendreester schreef op zaterdag 8 november 2025 @ 19:58:
Toto nie blij!
Dat is juist de straf. Ik snap je niet helemaal denk ik.MikeyMan schreef op zaterdag 8 november 2025 @ 19:59:
[...]
Ik zeg niet dat het een keuze is hem niet te nemen. Mijn vraag was of je de straf wel hebt ingelost als je voor een pitlane start kiest.
De gridstraf is voor het vervangen van motor onderdelen. Pitlane start bij wijzigen andere onderdelen of setup. Kan dat zomaar op een hoop gegooid?Shinji schreef op zaterdag 8 november 2025 @ 20:01:
[...]
Dat is juist de straf. Ik snap je niet helemaal denk ik.
Ja. Pitlane start pas na de laatste plek op de grid. M.a.w. ze mogen pas starten als het veld is gestart.MikeyMan schreef op zaterdag 8 november 2025 @ 19:59:
Ik zeg niet dat het een keuze is hem niet te nemen. Mijn vraag was of je de straf wel hebt ingelost als je voor een pitlane start kiest.
https://www.formula1.com/...ck.6GUzecVqR4rbSwNT79OGG3
Er zijn gelukkig nog twee Red Bulls in de top 10.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Antonelli goed zeg!
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Gewoon afkorten, RB, dan lijkt het net zoDaniëlWW2 schreef op zaterdag 8 november 2025 @ 20:06:
Er zijn gelukkig nog twee Red Bulls in de top 10.
Ha ha, ze moesten de P2 en P3 borden omwisselen vanwege ANT. LEC stond er al geparkeerd 
Was Vettel in de buurt?
Was Vettel in de buurt?
[ Voor 14% gewijzigd door gambieter op 08-11-2025 20:07 ]
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Knap van Norris en Antonelli. Beide heel sterk gereden en het maximale uit hun wagens weten te persen.
Op Norris na is het echt dobbelen. Zelfs tussen de sessies in.
Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357
Gewoon pitlane en startgrid gelijktijdig op groenwarp schreef op zaterdag 8 november 2025 @ 20:05:
[...]
Ja. Pitlane start pas na de laatste plek op de grid. M.a.w. ze mogen pas starten als het veld is gestart.
https://www.formula1.com/...ck.6GUzecVqR4rbSwNT79OGG3
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Die loopt er wel rond jagambieter schreef op zaterdag 8 november 2025 @ 20:07:
Ha ha, ze moesten de P2 en P3 borden omwisselen vanwege ANT. LEC stond er al geparkeerd
Was Vettel in de buurt?
Verrassende Q met hele snelle Racing Bulls, maar eens zien hoe dat morgen opdroogt na de eerste 3 bochten.
RBR slecht, NOR houdt zich goed onder druk. Zeer netjes van ANT! Vcarbs ook erg goed.
[ Voor 14% gewijzigd door albino71 op 08-11-2025 20:10 ]
Ik vermoed dat Hadjar vannacht een vreemd griepje oploopt en een vrij onbekende testrijder genaamd F. Herman morgen in zijn auto plaatsneemt
Ryzen 9 9950X3D ~~ 32GB GSkill TridentZ 6000Mhz ~~ ASRock B850M Steel Legend ~~ Powercolor Hellhound RX9070XT
Ik dacht van niet.Drials schreef op zaterdag 8 november 2025 @ 20:10:
Max kan nog steeds van team wisselen toch voor 2026?
Voor de spanning in het kampioenschap geen goede kwalificatie. Piastri iets beter, maar vierde maakt het morgen wel lastig.
Waarom? Het gaat 1 kwalificatie wat minder.Drials schreef op zaterdag 8 november 2025 @ 20:10:
Max kan nog steeds van team wisselen toch voor 2026?
Bovendien moet je ook realistisch zijn, het is natuurlijk niet alleen RB, Verstappen kon er niet alles uithalen en kon ook het team niet vertellen wat er anders moest. Alles afschuiven op het team is makkelijk.
Bij team Red Bull hebben ze geen griepjes nodig, er zijn mensen voor minder vervangen. Hadjar en Lawson worden gewoon gedegradeerd naar team Red Bull Racing.Moi_in_actie schreef op zaterdag 8 november 2025 @ 20:10:
Ik vermoed dat Hadjar vannacht een vreemd griepje oploopt en een vrij onbekende testrijder genaamd F. Herman morgen in zijn auto plaatsneemt
In plaats van de halve auto ombouwen vannacht, kunnen ze beter een racing bull even omschilderen.Shinji schreef op zaterdag 8 november 2025 @ 20:14:
[...]
Wel naar de Racing Bulls in theorie denk ik
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Coureurs zijn verplicht om snel na de sessie naar het vierkantje te gaan voor de interviews. De debrief moet nog komen en besluiten moeten nog worden genomen. Wat voor ons logisch lijkt hoeft dat voor hun niet te zijn.SomerenV schreef op zaterdag 8 november 2025 @ 19:54:
Volgens Verstappen gaan ze kijken wat te doen. Het is in ieder geval niet perse het plan er een nieuwe PU in te schroeven.
Als je kijkt naar 2024 dan hadden alle Honda coureurs minstens 5 units nodig om het einde te halen. Max zit nu op 4 dus mijn vermoeden is dat een 5e blok nodig zal zijn. Met deze uitslag is het logisch om dat ding er nu in te zetten.
En dit is dus waarom je nooit Newey moet laten gaan.
Verder het idee dat Stroll een Newey auto gaat krijgen.
Maar Alonso ook! 3x WDC volgend jaar zou mooie bekroning zijn.DaniëlWW2 schreef op zaterdag 8 november 2025 @ 20:19:
Wil niet zeggen dat hij er ook mee om kan gaan. Zie Tsunoda en zo'n beetje alle andere ex-teamgenoten van VerstappenDaniëlWW2 schreef op zaterdag 8 november 2025 @ 20:19:
Veel vragen/opmerkingen vandaag over de laatste updates, die Red Bull meebracht naar Mexico, en die invloed hebben op mindere prestaties.
— Erik van Haren (@ErikvHaren) 8 november 2025
Verstappen reed kwalificatie met, zeg maar, de 'Austin-auto'. Dus ook niet met de Mexico-vloer. Dus zo makkelijk is het niet. #F1
[ Voor 8% gewijzigd door d-vine op 08-11-2025 20:24 ]
Met Fransen valt niet te werken. Dus zo moeilijk is het niet.
[ Voor 5% gewijzigd door JB op 08-11-2025 20:32 ]
Mijn boefje is liev!
Nee, 4 lager. Vorig jaar was die 12e maar had die een +5 voor motorwissel.basvn schreef op zaterdag 8 november 2025 @ 19:24:
1 hoger dan vorig jaar!....
De Fransman is van slagJB schreef op zaterdag 8 november 2025 @ 20:31:
[...]
Met Fransen valt niet te werken. Dus zo moeilijk is het niet.
Maar toen deed die niet serieus mee? Dubbele gridpenalty. Ten eerste wilde het team daar ogenschijnlijk altijd al een nieuwe motor pakken (+ heel veel plekken), en ten tweede had die een +10? na de crash met Hamilton in Monza. Dus al had die toen P1 gekwalificeerd startte die nog laatste.g0tanks schreef op zaterdag 8 november 2025 @ 19:37:
Laatste keer dat Max niet verder kwam dan Q1 op pace was Sochi 2021...
Die Q kun je dus niet echt meetellen als je kijkt naar "omdat die de snelheid niet had". Hij hoefde niet en een rondetijd binnen 107% zetten was alles dat nodig was. (En verder de motor sparen)
Toont vooral ook aan hoe goed hij de afgelopen jaren is geweest en dat dit echt wel een moment is waarbij ik hoop dat RBR eens goed gaat kijken hoe het anders moet.RobertMe schreef op zaterdag 8 november 2025 @ 20:44:
[...]
Maar toen deed die niet serieus mee? Dubbele gridpenalty. Ten eerste wilde het team daar ogenschijnlijk altijd al een nieuwe motor pakken (+ heel veel plekken), en ten tweede had die een +10? na de crash met Hamilton in Monza. Dus al had die toen P1 gekwalificeerd startte die nog laatste.
Die Q kun je dus niet echt meetellen als je kijkt naar "omdat die de snelheid niet had". Hij hoefde niet en een rondetijd binnen 107% zetten was alles dat nodig was. (En verder de motor sparen)
No keyboard detected. Press F1 to continue.
Ik zou als ik Red Bull was gewoon alle onderdelen vervangen omdat ze binnenkort toch al aan een gridstraf komen te zitten en dan de setup aanpassen, waardoor ze vanuit de pitstraat moeten starten. Gewoon een gok nemen en kijken wat het brengt
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Ik heb een veel beter idee. Zet Max in de racing bull, Hadjar heeft P5, dus Max zou daar toch nog wel meer uit moeten kunnen halen.
I haven’t slept for three days, because that would be too long.
Vervolgens doet ALO "een Rosbergje" en VER kan na ALO's pensioen in een warm AMR stoeltje gaan zitten.Shinji schreef op zaterdag 8 november 2025 @ 20:22:
[...]
Maar Alonso ook! 3x WDC volgend jaar zou mooie bekroning zijn.
En de "bijles/rijinstructeur van Lance" rol van hem overnemen
Van haren meldt net dat die vloer er niet onder zit. Zie boven.Treveo schreef op zaterdag 8 november 2025 @ 21:09:
En de Mexico onderdelen uit de vloer halen, blijkbaar zitten het er nog op.
Zou zomaar de nieuwe WDC kunnen worden met een goede wagenDaniëlWW2 schreef op zaterdag 8 november 2025 @ 20:19:
Horner is de Overmars van RBRSomerenV schreef op zaterdag 8 november 2025 @ 19:44:
[...]
Ik kan me dat oprecht niet voorstellen. Verstappen voelt een wagen haarfijn aan en deze wagen is al een lange tijd enorm tricky om in een goede window te krijgen, met een gebrek aan feeling. Het lijkt me sterk dat je daar dan mee verder wilt.
Er rommelde gewoon enorm veel rondom Horner, ook al langere tijd. Waarschijnlijk zijn er meerdere factoren geweest die tot zn vertrek hebben geleid, maar dat Verstappen verder wilde met deze wagen en hij niet? Dat vind ik heel moeilijk te geloven.
-> d-vine in "[F1 2025] Race 21 GP van Brazilië"Treveo schreef op zaterdag 8 november 2025 @ 21:09:
En de Mexico onderdelen uit de vloer halen, blijkbaar zitten het er nog op.
Eerlijk gezegd moet ik ook toegeven dat Lando best WDC waardig is na wat hij de laatste races (en daarvoor) laat zien.
Op momenten dat het moet staat hij er nu wel.
Wat een klap, jemig! 
Telemetry showed Bortoleto was doing 339 km/h when he lost control, taking a 34G first impact and a 57G second hit.
Totaal oneens. In vrijwel elk team zit een rijder die echt allang de WDC had binnengehaald met een auto die zo goed is als de McLaren.sNielz123 schreef op zaterdag 8 november 2025 @ 21:30:
Eerlijk gezegd moet ik ook toegeven dat Lando best WDC waardig is na wat hij de laatste races (en daarvoor) laat zien.
Tijdens de paaspinksterdag race op Zandvoort.Miki schreef op zaterdag 8 november 2025 @ 21:21:
[...]
Zou zomaar de nieuwe WDC kunnen worden met een goede wagen
Lees eens zijn reactie goed door… hij zegt letterlijk met wat Lando laat zien in de laatste races. In het begin van het seizoen was hij erg wisselvallig maar nu moet ik wel bekennen dat hij echt rustig blijft en gewoon ijzersterk rijdt, weinig fouten maakt en echt alles uit zijn wagen weet te persen gezien het grote verschil in tijden en rondetijden.miicker schreef op zaterdag 8 november 2025 @ 21:32:
[...]
Totaal oneens. In vrijwel elk team zit een rijder die echt allang de WDC had binnengehaald met een auto die zo goed is als de McLaren.
Hij zegt letterlijk "de laatste paar races (en daarvoor)"...Miki schreef op zaterdag 8 november 2025 @ 21:43:
[...]
Lees eens zijn reactie goed door… hij zegt letterlijk met wat Lando laat zien in de laatste races. In het begin van het seizoen was hij erg wisselvallig maar nu moet ik wel bekennen dat hij echt rustig blijft en gewoon ijzersterk rijdt, weinig fouten maakt en echt alles uit zijn wagen weet te persen gezien het grote verschil in tijden en rondetijden.
Kom op zeg, dat is wel erg kort door de bocht. Lando is gewoon bezig aan z’n eerste echte gooi naar een WDC en moet dat doen met een teamgenoot die zelf ook bloedhard rijdt. Dat is geen walk in the park. En vergeet ook niet dat hij altijd open is geweest over z’n mentale struggles. Dat hij nu de laatse paar weekenden constant presteert laat juist zien hoeveel progressie hij heeft gemaakt.miicker schreef op zaterdag 8 november 2025 @ 21:32:
[...]
Totaal oneens. In vrijwel elk team zit een rijder die echt allang de WDC had binnengehaald met een auto die zo goed is als de McLaren.
Het is makkelijk zeggen dat “elke coureur met die auto het had gedaan”, maar het vergt karakter om er ook echt te staan als het moet. En dat doet Lando dit seizoen wel degelijk.
✌
Precies. Alleen zitten er bij McLaren 2 die elkaar punten afpakken. Als er nou 1 veel beter was dan de ander was het allang in kannen en kruiken. Norris heeft wat mij betreft de gunfactor in deze. Niet weggelopen toen de McLaren bagger was en laat over het algemeen gewoon goede dingen zien.miicker schreef op zaterdag 8 november 2025 @ 21:32:
[...]
Hier sluit ik me bij aan, want hij liet heel lang iets anders zien.miicker schreef op zaterdag 8 november 2025 @ 21:32:
[...]
HahaMiki schreef op zaterdag 8 november 2025 @ 21:21:
[...]
Zou zomaar de nieuwe WDC kunnen worden met een goede wagen
Wie weet inderdaad.
Let op:
Huisregels van dit topic:
Overige topics:
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Graag de slowchat beperken tot de vrije trainingen en races. Geef elkaar de ruimte om daarbuiten meer inhoudelijke discussies te voeren.
- Hou het een beetje gezellig. Je persoonlijke frustraties over commentaar, coureurs, andere participanten in dit topic, of wat dan ook, zijn hier niet welkom.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen, gesneer of vervelende opmerkingen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie:
[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4
Viaplay in Nederland - Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in: [F1] Seizoen 2025
- Andere race categorieën zijn hier offtopic, is er: Algemeen race topic Deel 3
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
| Als alternatief voor de slowchat is er #formule-1 op de Officiële Tweakers Discord |
:strip_exif()/f/image/Hg1KzgiIzdvqFVSI01klxNei.jpg?f=fotoalbum_large)