HAM nu naar buiten op oude softs.
Super Max misschien? Of toch nog Mc Laren?
Oké lets go, laatste run. Dit gaat spannend worden, wie gaat te ver en crashed of wie verrast ons!
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Gezien Singapore: denk ik dat hij Dorian fruit in de wagen heeft liggen en wil er zo snel mogelijk uit kunnen stappen.Giem schreef op zaterdag 4 oktober 2025 @ 16:01:
Wat heeft Russel gegeten vanmorgen?
Mocht je het niet kennen: in Singapore is dat verboden mee te nemen in openbaar vervoer vanwege de stank.
[ Voor 17% gewijzigd door renegrunn op 04-10-2025 16:07 ]
Waarom is Mclaren ineens “slecht”? Ik heb ook gemerkt dat Brown iets minder spraakzaam is dan normaal. Zijn ze gepakt met iets?
Kloptdesalniettemin schreef op zaterdag 4 oktober 2025 @ 16:07:
Russell pakt pole.
Kom op verstappennm
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Het moet wel een TD zijn. De verschillen met de rest van het veld zijn ineens verdwenenRRCreations schreef op zaterdag 4 oktober 2025 @ 16:06:
Waarom is Mclaren ineens “slecht”? Ik heb ook gemerkt dat Brown iets minder spraakzaam is dan normaal. Zijn ze gepakt met iets?
Get Busy Living or Get Busy Dying
Kiwi's are too nice to be honest and the Dutch are too honest to be nice.
Voelde VER zich nou gehinderd door NOR?
Knap hoor van Russel
Mclaren moet wel een TD hebben gehad in de zomerstop. Kan niet anders.
Wordt een leuke race morgen. Pole betekent niet altijd winnen en Max op 2 is lang geleden in singapore.
Als je het mij vraagt is dit een perfect scenario om morgen nóg verder in te lopen op McLarens.
Apple MacBook Pro | Apple iPhone 15 Pro | Apple AirPods Pro | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1
VER dus inderdaad kwoad op de teambak
Erg goede pole dit. Flink gat met Verstappen ook.
Maar Max zit er wel goed bij en voor de Mclarens.
Maar Max zit er wel goed bij en voor de Mclarens.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Dit dus.Jeroenvde89 schreef op zaterdag 4 oktober 2025 @ 16:10:
Als je het mij vraagt is dit een perfect scenario om morgen nóg verder in te lopen op McLarens.
P2 maakt niet uit. Max is morgen toch wel P1 na de eerste drie bochten.
Ik maak geen fouten, ik creëer leer momenten.
Gehinderd door NorrisExocet schreef op zaterdag 4 oktober 2025 @ 16:09:
Wat was er met Max op het eind, hij zal er dichter op leek het
Vuile lucht door NOR zo te zien. Hij brak zijn ronde voor bocht 18 al af en deed een vriendelijk gebaar richting NOR.Exocet schreef op zaterdag 4 oktober 2025 @ 16:09:
Wat was er met Max op het eind, hij zal er dichter op leek het
De wat? Ik kon het ook niet verstaan, wat zei hij?StefanVerkerk schreef op zaterdag 4 oktober 2025 @ 16:10:
VER dus inderdaad kwoad op de teambak
Ja zolang russel max er niet af tikt ofzo is dit wel echt perfect om het kampioenschap spanned te maken
Wij gaan het zien. MClarenJeroenvde89 schreef op zaterdag 4 oktober 2025 @ 16:10:
Laten ze nou expres de herhaling niet zien waarom Max stopte met zijn ronde?
Ik kon het ook niet goed verstaan, maar bij de FIA werd het in ieder geval gebleept, dus het zal wel een hoop gescheld zijn geweest. Zo maar even terugluisteren.renegrunn schreef op zaterdag 4 oktober 2025 @ 16:11:
[...]
De wat? Ik kon het ook niet verstaan, wat zei hij?
Zo Russel pakt uit, knap gereden. Beide MacLaren’s opnieuw teleurstellend, lijken hun suprematie geheel kwijt geraakt te zijn. Ferrari is weer Ferrari en doet mee voor spek en bonen. Hadjar helaas niets te zoeken in Q3 en Verstappen die alles weer uit de Red Bull weet te persen.
Het zal morgen echt wel spannend worden vermoed ik zo met waarschijnlijk hier en daar een auto in de muur
Het zal morgen echt wel spannend worden vermoed ik zo met waarschijnlijk hier en daar een auto in de muur
Ik denk dat de aandacht even naar de winnaar mag gaan.TheBrut3 schreef op zaterdag 4 oktober 2025 @ 16:11:
Euh? Lang geleden? Singapore 2024. Max 2 in Quali en 2 in racedesalniettemin schreef op zaterdag 4 oktober 2025 @ 16:10:
Wordt een leuke race morgen. Pole betekent niet altijd winnen en Max op 2 is lang geleden in singapore.
Russel kan ook Piastri er af tikken 😏Rorando schreef op zaterdag 4 oktober 2025 @ 16:11:
Ja zolang russel max er niet af tikt ofzo is dit wel echt perfect om het kampioenschap spanned te maken
Oeps je hebt gelijk. Helemaal vergeten.krietjur schreef op zaterdag 4 oktober 2025 @ 16:12:
[...]
Euh? Lang geleden? Singapore 2024. Max 2 in Quali en 2 in race
Norris zat op de racelijn van de laatste bocht.
Net zijn onboard gekeken, hij maakte wat handgebaren naar Norris
Max heeft zijn ronde afgebroken. Norris zat ervoor en leek op de racelijn te zitten bij een bocht.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Ik zag vooral wat omgevingsbeelden en nutteloze shots.renegrunn schreef op zaterdag 4 oktober 2025 @ 16:12:
Ik denk dat de aandacht even naar de winnaar mag gaan.
Ik denk hetzelfde als RBR na een paar races in 2024Drials schreef op zaterdag 4 oktober 2025 @ 16:13:
Wat heeft McLaren van de auto moeten halen, wie weet het?
Dat is dan straf, 5 plaatsten toch?So_Surreal schreef op zaterdag 4 oktober 2025 @ 16:14:
Norris zat op de racelijn van de laatste bocht.
PIA die zijn lach moet inhouden, mooi!
Ja, dat geeft Max ook aan. Norris was lanterfantend de ronde van Max aan het verkloten.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Dus nu hebben we morgen mad Max.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Haha welgeteld 1 op de juist plekRorando schreef op zaterdag 4 oktober 2025 @ 15:03:
[...]
1. Max
2. Piastri
3. Hadjar
4. Russel
5. LeClerc
6. Alonso
7. Antonelli
8. Lawson
9. Yuki
10. Sainz
11. Lando
12. Hamilton
13. Albon
14. Borteletto
16. Hulkenberg
17. Piere
19. Ocon
20. Collapinto
Nu goed
Volgens mij reed Lando niet echt in de weg. Max leek zelf een fout te maken met insturen.
Nee Max blokkeert... maar kan natuurlijk wel met vuile lucht te maken hebben. Wordt in elk geval geen straf voor NORTheBrut3 schreef op zaterdag 4 oktober 2025 @ 16:18:
Ik zie niet hoe Norris in de weg rijdt.
Get Busy Living or Get Busy Dying
Kiwi's are too nice to be honest and the Dutch are too honest to be nice.
Jawel, hij kreeg een lock-up. Waarschijnlijk iets teveel focus op Norris en zo afgeleid.TheBrut3 schreef op zaterdag 4 oktober 2025 @ 16:11:
Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month
Max zit geheid alweer tussen Lando zijn oren 
Leek weinig aan de hand.
Leek weinig aan de hand.
Mijn boefje is liev!
Net onboard gezien. Norris reed max niet in de weg, maar misschien creëerde Norris te veel vuile lucht? Norris zat redelijk op de racelijn, maar wel heel ver voor max.
Indd, ik zou zeggen dat is het risico van het laatste op de baan zijn met veel auto's in hun cool down rondeZewatanejo schreef op zaterdag 4 oktober 2025 @ 16:19:
[...]
Nee Max blokkeert... maar kan natuurlijk wel met vuile lucht te maken hebben. Wordt in elk geval geen straf voor NOR
Heeft het er niet mee te maken dat NOR zijn tijd al heel veel eerder zette en misschien wel aardig langzaam terug richting de pits ging i.p.v. een beetje door te rijden en daardoor VER niet de vuile lucht te geven?Bloodclot schreef op zaterdag 4 oktober 2025 @ 16:20:
Net onboard gezien. Norris reed max niet in de weg, maar misschien creëerde Norris te veel vuile lucht? Norris zat redelijk op de racelijn, maar wel heel ver voor max.
Moet je eerder de baan opgaan. Norris deed niks verkeerd.StefanVerkerk schreef op zaterdag 4 oktober 2025 @ 16:22:
[...]
Heeft het er niet mee te maken dat NOR zijn tijd al heel veel eerder zette en misschien wel aardig langzaam terug richting de pits ging i.p.v. een beetje door te rijden en daardoor VER niet de vuile lucht te geven?
Norris reed niet in de weg maar wel op de race lijn voor hem op ongeveer 2 seconden en dat veroorzaakt blijkbaar genoeg vuile lucht om de bocht niet vol aan te vallen.
Max on if he could've gotten pole:
— Verstappen News (@verstappenews) 4 oktober 2025
🗣️ "It was close, the lap itself was coming nicely, but again, around here.. unfortunately I had a car like 2 seconds in front of me in the final chicane, so in qualifying you can't have that when you want to push in Q3. I had to abort a lap… pic.twitter.com/knC42kaTrb
It was close, the lap itself was coming nicely, but again, around here.. unfortunately I had a car like 2 seconds in front of me in the final chicane, so in qualifying you can't have that when you want to push in Q3. I had to abort a lap because of that. That was a bit unfortunate, otherwise it would've been a very close battle for pole."
"It is what it is. Nothing you can do about it."
[ Voor 66% gewijzigd door d-vine op 04-10-2025 16:33 ]
Maar wie had gedacht dat we in Singapore een RB21 voor beide MCLs zouden hebben…
Mijn boefje is liev!
Ben quali nu aan het terugkijken...
Met tenenkrommend Nederlands Viaplay commentaar, meine Gute.
"Paniek in de pitbox van Piastri, hij zal de muur hebben geraakt" *men loopt rustig rond*
Maar weinig verrassende q1 in ieder geval... Blij dat we kunnen doorspoelen...
"Paniek in de pitbox van Piastri, hij zal de muur hebben geraakt" *men loopt rustig rond*
Maar weinig verrassende q1 in ieder geval... Blij dat we kunnen doorspoelen...
Mijn reviews al gezien?
Het moment dat Max dit zegt moet Oscar zijn lach inhouden
Je kijkt voor het eerst via Viaplay?PeacekeeperNL schreef op zaterdag 4 oktober 2025 @ 16:32:
Ben quali nu aan het terugkijken...

Sad but true…Pexow schreef op zaterdag 4 oktober 2025 @ 16:17:
[...]
Normaal wel, maar het titelgevecht moet wel in leven blijven.
Nee via f1tv, maar de baas wil graag NL commentaar, omdat er anders weinig van gesnopen wordt, maar geen zin om Olav Mol sync te leggenStefanVerkerk schreef op zaterdag 4 oktober 2025 @ 16:35:
[...]
Je kijkt voor het eerst via Viaplay?Gelukkig bestaat er F1TV
Mijn reviews al gezien?
Dit zei hij volgens mij ook puur om in de kop van Norris te komen.d-vine schreef op zaterdag 4 oktober 2025 @ 16:35:
[...]
Het moment dat Max dit zegt moet Oscar zijn lach inhouden
Σύγκριση της τηλεμετρίας των Russell - Verstappen από το Q3 #F1GR
— F1 Debrief (@f1debrief) 4 oktober 2025
Russell - Verstappen telemetry comparison from Q3 #SingaporeGP #F1#Qualifying
1. RUS 1:29.158
2. VER +0.182 pic.twitter.com/SeG2qhND1l
/f/image/Y1ATeBcOS2ojxsD7UmHYMVQh.png?f=fotoalbum_large)
Die Russel heeft absoluut geen gun-factor. Maar dit was wel een verdomd knappe ronde. Absoluut op de limiet. Ik verwacht dat hij door z’n banden gaat in de race, en in ieder geval gaat temporiseren. Maar absoluut knap dit resultaat.
Williams dsq
https://x.com/leclercsletters/status/1974487075350097982
https://x.com/leclercsletters/status/1974487075350097982
[ Voor 70% gewijzigd door pacificocean op 04-10-2025 17:00 ]
Ik begrijp dat Nyck de Vries tegenwoordig in de sim zit bij MCL, wellicht is dat de reden dat ze ineens geen dominantie meer vertonen maar zelfs erachter staan
Mijn boefje is liev!
Hoe wie wat waar?pacificocean schreef op zaterdag 4 oktober 2025 @ 16:58:
Williams dsq
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
Misschien afwachten totdat een betrouwbare bron iets meldt i.p.v. de Privé van de F1?
DAt duurde lang
Snap natuurlijk wel dat je hem voor russel wilt hebben, maar ik denk dat hij dit toch niet gehaald zou hebben.
ik weet niet of dit al gebeurde in de 2de sector of net daarna. hij had al 0.166 sec achterstand in sector 2 en die maak je in sector 3 echt niet meer goed.
.
Zie fia document 31Amphiebietje schreef op zaterdag 4 oktober 2025 @ 17:06:
Misschien afwachten totdat een betrouwbare bron iets meldt i.p.v. de Privé van de F1?
Leuke quali, was het hinderen van Max...mwha, vind ik niet. Laten we morgen kijken hoe het gaat lopen.. wel veel zin in!
Tjaaaaa...c[_] <- een lege care cup! - D3 Profile
Het document beschrijft dat de gap tussen de vleugels te groot is. Dat is in het verleden 2 keer eerder gebeurd. Ik meen bij een Aston Martin en in ieder geval Hamilton in Sao Paulo in 2021.Amphiebietje schreef op zaterdag 4 oktober 2025 @ 17:06:
Beide gevallen was een slam dunk DSQ.
Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month
Piastri en Norris op P3 en P5 is echt geweldig. Hopelijk zijn de Mercedessen mooie stoorzenders.
Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357
Iemand enig idee hoe de race pace is tussen de teams? Zijn volgens mij niet zoveel long runs geweest, heb de FP's maar half gekeken.
Enige representatieve FP, FP2, was inderdaad maar de helft van de tijdArcticWolf schreef op zaterdag 4 oktober 2025 @ 17:38:
Iemand enig idee hoe de race pace is tussen de teams? Zijn volgens mij niet zoveel long runs geweest, heb de FP's maar half gekeken.
Door de twee rode vlaggen is er weinig ruimte geweest voor long runs
Ik denk ook dat Max die pole gewoon heel graag wou hebben. Niet alleen omdat het in Singapore nooit eens lukt, maar ook omdat ik er niks van geloof dat Max niet bezig is met het WDC. Hier op pole starten met Russel erachter, betekent dat hij mogelijk weg kan rijden terwijl de McLarens vast komen te zitten. Als hij dan wint en Piastri eindigd als derde, dan zijn dat 10 punten op wat ooit RBR hun zwakste circuit was en juist een van de sterkste van McLaren. Daarna komen een aantal circuits die RBR beter liggen.
Nu moet Verstappen langs Russel zien te komen of genoegen nemen met P2 waarbij hij veel minder punten kan inlopen.
Nu moet Verstappen langs Russel zien te komen of genoegen nemen met P2 waarbij hij veel minder punten kan inlopen.
Gelukkig zijn de muren van Singapore en Russel een goed huwelijk
Verstappen kan Russell mogelijk pakken tijdens de pitstop, maar goed dan moet dat gat er achterin wel zijn anders zit je weer vast in het middenveld.DaniëlWW2 schreef op zaterdag 4 oktober 2025 @ 17:58:
Ik denk ook dat Max die pole gewoon heel graag wou hebben. Niet alleen omdat het in Singapore nooit eens lukt, maar ook omdat ik er niks van geloof dat Max niet bezig is met het WDC. Hier op pole starten met Russel erachter, betekent dat hij mogelijk weg kan rijden terwijl de McLarens vast komen te zitten. Als hij dan wint en Piastri eindigd als derde, dan zijn dat 10 punten op wat ooit RBR hun zwakste circuit was en juist een van de sterkste van McLaren. Daarna komen een aantal circuits die RBR beter liggen.
Maar goed, ik voorzie nog wel een SC en een paar in de muur gevallen morgen...
Daar gaat Max niet op wachten...die gaat vanaf de start direct vol de druk op Russell zetten en er bij de eerste halve gelegenheid voorbij proberen te komenArcticWolf schreef op zaterdag 4 oktober 2025 @ 18:05:
[...]
Verstappen kan Russell mogelijk pakken tijdens de pitstop, maar goed dan moet dat gat er achterin wel zijn anders zit je weer vast in het middenveld.
Maar goed, ik voorzie nog wel een SC en een paar in de muur gevallen morgen...
" A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools. " - Douglas Noel Adams
Let op:
Huisregels van dit topic:
Overige topics:
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Graag de slowchat beperken tot de vrije trainingen en races. Geef elkaar de ruimte om daarbuiten meer inhoudelijke discussies te voeren.
- Hou het een beetje gezellig. Je persoonlijke frustraties over commentaar, coureurs, andere participanten in dit topic, of wat dan ook, zijn hier niet welkom.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen, gesneer of vervelende opmerkingen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie:
[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4
Viaplay in Nederland - Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in: [F1] Seizoen 2025
- Andere race categorieën zijn hier offtopic, is er: Algemeen race topic Deel 3
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
![]() | Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |