Ik maak geen fouten, ik creëer leer momenten.
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Tja.. een beetje de standaard tochG_Dragon schreef op zaterdag 4 oktober 2025 @ 15:16:
Tsunoda...?
Helaas wel, maar hoop toch wel dat hij Q3 weet te halen.
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Is dat een vraag?G_Dragon schreef op zaterdag 4 oktober 2025 @ 15:16:
Tsunoda...?
Nee hij had de auto onder controleG_Dragon schreef op zaterdag 4 oktober 2025 @ 15:18:
Straf voor Tsunoda? Onder geel geen gas los
Was een run veel eerder dan Norris op een sterk verbeterende baan.. dus ik maak mij geen zorgen. Nog..Exocet schreef op zaterdag 4 oktober 2025 @ 15:18:
Max komt redelijk wat tekort nu
Was er toch al voorbij?StefanVerkerk schreef op zaterdag 4 oktober 2025 @ 15:19:
TSU tijd verbeterd onder (dubbel)geel?
Wat ik zo kon zien op de driver tracker niet.
Maar TSU was daar al voorbij, dus die hoefde niet af te remmen.
Onder rood is dat ook niet erg dus zal wel meevallenG_Dragon schreef op zaterdag 4 oktober 2025 @ 15:18:
Straf voor Tsunoda? Onder geel geen gas los
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Daar was ik ook even bang voor. Tsunoda in beeld terwijl Gasly stil staat... Geen red flag, geen red flag, geen red flagdawg schreef op zaterdag 4 oktober 2025 @ 15:21:
Geen rode vlag, valt mee.
4 Oct 2025, 15:22:19
Inderdaad, onderzoek TSU?StefanVerkerk schreef op zaterdag 4 oktober 2025 @ 15:22:
START OF Q2 WILL BE DELAYED
4 Oct 2025, 15:22:19
weghalen gas?
Als ie zn wagen onder controle had en veilig reed is er niks aan de hand toch?
Mijn boefje is liev!
Hij is geen Brit.G_Dragon schreef op zaterdag 4 oktober 2025 @ 15:24:
Hij had de auto toch onder controle? Wat is het probleem
4 Oct 2025, 15:27:40
4 Oct 2025, 15:28:26
4 Oct 2025, 15:28:55
Haha, geen probleem hoor: Jouw berichten zijn beter leesbaar dan die boven in 't TV beeld. (blijven langer staanStefanVerkerk schreef op zaterdag 4 oktober 2025 @ 15:30:
Sorry voor de spam mensen... druk in race control messages hehe.
(...)
Ouwe troep? Wat is dat?.......Alles is leuk, zelfs modelracing..........BOINC ook mee met DPC!
......Team Grazzie~Power....!! Mooooooeeeee......
Dit kunnen ze toch eigenlijk ook niet maken? Als ze inderdaad de regels hebben overtreden, dan zitten er een paar onterecht niet in Q2 en visa versaStefanVerkerk schreef op zaterdag 4 oktober 2025 @ 15:30:
FIA STEWARDS: Q1 INCIDENT INVOLVING CARS 5 (BOR), 27 (HUL), 22 (TSU) AND 63 (RUS) WILL BE INVESTIGATED AFTER THE SESSION - YELLOW FLAG INFRINGEMENT
4 Oct 2025, 15:29:24
Q2 WILL START AT 15:32
4 Oct 2025, 15:31:29
Onvoorstelbaar. Kan dus zomaar zijn dat je in q3 komt terwijl je er in q1 al uit had gemoeten, of dat je niet in q3 komt omdat anderen ten onrechte wel naar q2 zijn gegaan.rik86 schreef op zaterdag 4 oktober 2025 @ 15:31:
[...]
Dit kunnen ze toch eigenlijk ook niet maken? Als ze inderdaad de regels hebben overtreden, dan zitten er een paar onterecht niet in Q2 en visa versa
Ze zijn anders verrassend consistent...
Dus ze gaan niks doen.StefanVerkerk schreef op zaterdag 4 oktober 2025 @ 15:30:
FIA STEWARDS: Q1 INCIDENT INVOLVING CARS 5 (BOR), 27 (HUL), 22 (TSU) AND 63 (RUS) WILL BE INVESTIGATED AFTER THE SESSION - YELLOW FLAG INFRINGEMENT
4 Oct 2025, 15:29:24

Mijn boefje is liev!
Hamilton ging vrijuit omdat hij langzamer reed dan nodig was. Er is een delta tijd en daar voldeed die aan <punt>.
Vervolgens geldt er geen delta in de pit entry, en daarvan hebben ze aangegeven dat hij wel ietsje harder reed dan de rest maar de auto onder controle had.
De grap "TSU had de auto onder controle" werkt dus niet, want TSU (noch GAS) stonden in de pit lane. En er is dus ook geen on track can of worms geopend over wat veilig en auto onder controle hebben betekent. Want onder een rode vlag is er een zwart/witte regel v.w.b. een delta tijd en daar voldeed Hamilton aan. Als dat niet goed genoeg is moeten ze de regel aanpassen of de delta tijd verhogen (/langzamer rijden afdwingen). En dat de pit entry/exit eigen regels hebben is ook al decennia zo. Zo mag je in de pit entry ook prima inhalen onder een (V)SC bv. Dus ook daar is geen regel waar ze Hamilton op zouden kunnen bestraffen buiten kapstop artikel van gevaarlijk rijden. En dat deed die dus blijkbaar niet.
Totaal niet vergelijkbaar dus met gele vlaggen waarbij de regel duidelijk is dat de coureur moet laten blijken de gele vlag gezien te hebben en daar naar te handelen (liften of niet voluit accelereren als het na een bocht is).
4 Oct 2025, 15:37:55
ANT dus P15
Net niet hard genoeg.....Giem schreef op zaterdag 4 oktober 2025 @ 15:41:
Lec tikt nog even lekker de muur aan
"There's a man up in a mirrored building and he just bought the world"
4 Oct 2025, 15:43:33
Russnell nog beter!SuBBaSS schreef op zaterdag 4 oktober 2025 @ 15:45:
Antosnelli, wow.
Hij doet sowieso mee ja, en mclaren kan best nog wel is fouten maken met de druk die er nu bij komt, zeker als de rest ook goed doet zoals Mercedus nunocalimero schreef op zaterdag 4 oktober 2025 @ 15:44:
Toch lijkt dit voor Verstappen hoopgevend, als Singapore het minste circuit van het jaar is.... Nu komt het aan op de zenuwen bij McLaren.
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
De Brit is alweer gevrijwaardStefanVerkerk schreef op zaterdag 4 oktober 2025 @ 15:44:
FIA STEWARDS: Q1 INCIDENT INVOLVING CAR 63 (RUS) NO FURTHER ACTION - YELLOW FLAG INFRINGEMENT
4 Oct 2025, 15:43:33
Mijn boefje is liev!
Ja. Why? Dat heb ik even gemist. Toch vanwege die gele vlag in Q1?basvn schreef op zaterdag 4 oktober 2025 @ 15:48:
En tsunoda is klaar..
"Gewoon" te langzaam in q2Graft schreef op zaterdag 4 oktober 2025 @ 15:50:
[...]
Ja. Why? Dat heb ik even gemist. Toch vanwege die gele vlag in Q1?
Wij ook tochrenegrunn schreef op zaterdag 4 oktober 2025 @ 15:56:
Ha commentator F1TV lijkt te hopen op Max op 1, dan 2x Merc, en daarna MCL.
Taycan ST ‘22 - GLC300e ‘25 - 1250 GSA HP ‘20
Ja maar wij zitten met een oranje bril op de bank. Commentator niet.
Edit: ik luister Engels commentaar.
[ Voor 8% gewijzigd door renegrunn op 04-10-2025 15:58 ]
Dan zou hij nog een kans moeten hebben... desondanks zeker een risicootjeGiem schreef op zaterdag 4 oktober 2025 @ 15:57:
Max gaat als laatste, nu hopen dat niemand hem in de muur zet.
Apple MacBook Pro | Apple iPhone 15 Pro | Apple AirPods Pro | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1
True. Maar ook voor de meer neutrale fan is het leuk als dit nog strijd wordt rest van het seizoen.renegrunn schreef op zaterdag 4 oktober 2025 @ 15:58:
[...]
Ja maar wij zitten met een Oranje bril op de bank. Commentator niet.
Edit: ik luister Engels commentaar.
Taycan ST ‘22 - GLC300e ‘25 - 1250 GSA HP ‘20
Party mode is back in town!
Poeh wat een tijd van Russel!
[ Voor 8% gewijzigd door renegrunn op 04-10-2025 15:59 ]
Apple MacBook Pro | Apple iPhone 15 Pro | Apple AirPods Pro | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1
Het is wel mogelijk, als hij dit weet te flikken word ik gek
[ Voor 65% gewijzigd door G_Dragon op 04-10-2025 16:01 ]
Max kan het nog doendesalniettemin schreef op zaterdag 4 oktober 2025 @ 15:59:
Ik denk Russell op pole.
Mijn boefje is liev!
Max redt het niet, denk ik...G_Dragon schreef op zaterdag 4 oktober 2025 @ 16:00:
Kom op Verstappen
Iets van peperGiem schreef op zaterdag 4 oktober 2025 @ 16:01:
Wat heeft Russel gegeten vanmorgen?
Mijn boefje is liev!
WasabiGiem schreef op zaterdag 4 oktober 2025 @ 16:01:
Wat heeft Russel gegeten vanmorgen?
Zwakke S1, paars in S2 en S3.
Ouwe troep? Wat is dat?.......Alles is leuk, zelfs modelracing..........BOINC ook mee met DPC!
......Team Grazzie~Power....!! Mooooooeeeee......
Nog geen melding van track limits op dit momentHolk schreef op zaterdag 4 oktober 2025 @ 16:02:
Machtig rondje van George. Vroeg me wel af of T2 wel binnen de lijntjes was
Eerste bochtencombinatie liep al niet lekker, dus daar heeft hij wel tijd laten liggen
Ja s1 was slecht, dus het zou nog kunnen. Het zou me niet verbazenJB schreef op zaterdag 4 oktober 2025 @ 16:02:
Max had S2 en 3 paars, dus kan nog prima.
[ Voor 6% gewijzigd door Zewatanejo op 04-10-2025 16:03 ]
Get Busy Living or Get Busy Dying
Kiwi's are too nice to be honest and the Dutch are too honest to be nice.
Dat bedoel ik inderdaad..JeroenTheStig schreef op zaterdag 4 oktober 2025 @ 16:03:
[...]
Eerste bochtencombinatie liep al niet lekker, dus daar heeft hij wel tijd laten liggen
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Graag de slowchat beperken tot de vrije trainingen en races. Geef elkaar de ruimte om daarbuiten meer inhoudelijke discussies te voeren.
- Hou het een beetje gezellig. Je persoonlijke frustraties over commentaar, coureurs, andere participanten in dit topic, of wat dan ook, zijn hier niet welkom.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen, gesneer of vervelende opmerkingen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie:
[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4
Viaplay in Nederland - Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in: [F1] Seizoen 2025
- Andere race categorieën zijn hier offtopic, is er: Algemeen race topic Deel 3
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
![]() | Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |