[F1 2025] Race 18 GP van Singapore Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 3 ... 15 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16:20
ZeromaNoiS schreef op vrijdag 3 oktober 2025 @ 20:08:
[...]

10K lappen, voor het aan gort beuken van een voorvleugel ter waarde van 250K, das een goeien deal. :o
Ik heb alleen de "foto's" hierboven gezien. Maar dat ding is toch niet "aan gort ter waarde van 250k"? Teams zijn intussen echt wel zo slim geworden om zaken te (kunnen) repareren en niet om een complete voorvleugel bij het grof vuil te zetten omdat er een krasje op de end plate zit.

Plus, onzinnige vergelijking. Dat is nu eenmaal hoe het gaat. Die straf van Hamilton in Silverstone '21 stond ook niet in verhouding tot de totaal nieuwe auto die Red Bull moest bouwen. (+ gridstraf doordat de motor afgeschreven moest worden).

En dit boetebedrag dat Ferrari nu moet betalen gaat uiteraard naar de FIA, niet naar McLaren.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online

JB

Cédric roelt!

Zak is ook niet meer zo aanwezig :+ Heb ook sterk het gevoel dat er meer speelt.

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheMak
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 04-10 21:43
Verstappen lijkt nu tevreden met zijn auto. Geldt dat ook voor ziin teamgenoot?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• squashedraven
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 16:55
RobertMe schreef op vrijdag 3 oktober 2025 @ 20:49:
[...]

Ik heb alleen de "foto's" hierboven gezien. Maar dat ding is toch niet "aan gort ter waarde van 250k"? Teams zijn intussen echt wel zo slim geworden om zaken te (kunnen) repareren en niet om een complete voorvleugel bij het grof vuil te zetten omdat er een krasje op de end plate zit.

Plus, onzinnige vergelijking. Dat is nu eenmaal hoe het gaat. Die straf van Hamilton in Silverstone '21 stond ook niet in verhouding tot de totaal nieuwe auto die Red Bull moest bouwen. (+ gridstraf doordat de motor afgeschreven moest worden).

En dit boetebedrag dat Ferrari nu moet betalen gaat uiteraard naar de FIA, niet naar McLaren.
Het zou me niks verbazen als de hele vleugel uit het lood is. Ik vond hem aardig scharnieren toen Norris uit de muur werd getrokken. Of dat goed en betrouwbaar te repareren is vraag ik me af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online

JB

Cédric roelt!

TheMak schreef op vrijdag 3 oktober 2025 @ 21:07:
Verstappen lijkt nu tevreden met zijn auto. Geldt dat ook voor ziin teamgenoot?
Die zit er in ieder geval beter bij…

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frappuccino
  • Registratie: Maart 2015
  • Nu online
squashedraven schreef op vrijdag 3 oktober 2025 @ 21:21:
[...]

Het zou me niks verbazen als de hele vleugel uit het lood is. Ik vond hem aardig scharnieren toen Norris uit de muur werd getrokken. Of dat goed en betrouwbaar te repareren is vraag ik me af.
Welja, er was veel meer schade aan die voorvleugel dan enkel een krasje op de end plate.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobertMe
squashedraven schreef op vrijdag 3 oktober 2025 @ 21:21:
[...]

Frappuccino schreef op vrijdag 3 oktober 2025 @ 21:27:
[...]

Welja, er was veel meer schade aan die voorvleugel dan enkel een krasje op de end plate.
Ik had de foto alleen op de telefoon bekeken. Nu ik deze op de PC heb gezien is het wel duidelijker :P. Maar dan nog zal er genoeg nog (her)bruikbaar zijn. De hele linkerkant is/lijkt nog heel, dus in ieder geval de losse (verstelbare) elementen kunnen daar gewoon uit en naar een nieuwe vleugel. En potentieel is de hele main-plane ook nog herbruikbaar. Voor hetzelfde geldt zijn alleen de bevestigingspunten beschadigd / stuk waardoor die in zijn geheel scheef hangt. Hetzelfde dus als dat op andere momenten de gehele vleugel "er af valt". Dat valt sowieso in een vervangbaar deel dan. Want een neus kunnen ze ook andere vleugels onder hangen. Dus dat iets is afgebroken tussen "vleugel" en "neus" hoeft geen ramp te zijn. En gezien er dus vaker een vleugel "af valt" zullen teams echt wel slim genoeg zijn om zo'n "afgevallen vleugel" weer gedeeltelijk te kunnen hergebruiken en dus weer prima aan een neus te kunnen hangen. Waarbij teams "nu" volgens mij een vleugel die is achter gebleven op het circuit toch ook wel graag terug willen hebben, scheelt enorm in de kosten. En als een vleugel echt de muur in gaat en niet aan de auto er uit komt zal de schade nog groter zijn dan die tik die de vleugel van Norris in de pits tegen een muurtje maakt met < 80KM/u. Deze vleugel zal McLaren dus nog echt wel iets / voldoende mee kunnen.

En krasje bedoelde ik meer in het algemeen. "Als er een krasje op zit wordt die niet meteen weggegooid", niet specifiek dat in dit geval er letterlijk alleen een krasje op zou zitten. Maar bv ook een defecte end plate zullen ze prima kunnen vervangen en niet de hele vleugel voor weggooien, en ik dacht in eerste instantie dus dat dat de grote van de schade was. Maar de vleugel hangt idd ook scheef aan de neus dus zal ook zijn af/losgebroken.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Blokker_1999
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 11:09

Blokker_1999

Full steam ahead

Snowhite0901 schreef op vrijdag 3 oktober 2025 @ 19:16:
Toch heb ik het gevoel dat mclaren hun bizarre voorsprong ineens kwijt zijn
Of ze zijn gewoon vroeger gestopt met de ontwikkeling van de wagen voor dit jaar en kunnen nu meer tijd besteden aan die van 2026.

No keyboard detected. Press F1 to continue.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Blokker_1999 schreef op zaterdag 4 oktober 2025 @ 04:16:
[...]

Of ze zijn gewoon vroeger gestopt met de ontwikkeling van de wagen voor dit jaar en kunnen nu meer tijd besteden aan die van 2026.
De eerste kans om WK te pakken en dan nu al 'stoppen' met de ontwikkeling? Volgend jaar is maar kijken wie wat gaat doen dus lijkt mij vreemd om zo'n kans te laten glippen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjlgt
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
Liggen wel een straatlengte voor, dus de kans dat er nog iemand van een ander team mee aan de haal gaat is wel echt heel minimaal. Moet echt wel een godswonder gebeuren wil VER hem nog over de streep trekken. Dus dat je dan je aandacht verlegt naar het nieuwe seizoen met regels die compleet over de kop gaan dan snap ik dat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shinji
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16:47
pjlgt schreef op zaterdag 4 oktober 2025 @ 09:45:
Liggen wel een straatlengte voor, dus de kans dat er nog iemand van een ander team mee aan de haal gaat is wel echt heel minimaal. Moet echt wel een godswonder gebeuren wil VER hem nog over de streep trekken. Dus dat je dan je aandacht verlegt naar het nieuwe seizoen met regels die compleet over de kop gaan dan snap ik dat.
Ja en zeker constructeurs, waar volgens mij de meeste knikkers verdiend worden, kunnen ze niet meer verliezen. WDC is nog een heel kleine kans al zie ik het niet gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 15:22

NoFearCreations

3DPrint the world!

Volgens mij ging er wat fout bij F1TV? Kreeg om 11:00 een push bericht dat VT3 begint....

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sniffels
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 10:48
NoFearCreations schreef op zaterdag 4 oktober 2025 @ 11:07:
Volgens mij ging er wat fout bij F1TV? Kreeg om 11:00 een push bericht dat VT3 begint....
Doe niet aan pushberichten ivm spoilers (en maak zelf wel uit wanneer ik op mn telefoon kijk). dus kan het niet bevestigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations

NoFearCreations

3DPrint the world!

Sniffels schreef op zaterdag 4 oktober 2025 @ 11:20:
[...]

Doe niet aan pushberichten ivm spoilers (en maak zelf wel uit wanneer ik op mn telefoon kijk). dus kan het niet bevestigen
F1TV geeft geen spoiler in push berichten toch? Alleen maar sessie starts?

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
FP3 begint om 11:30

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 16:57

Pierre

Van nature lui!

Geen idee of deze al gepost is maar een hoogleraar heeft zijn bord en een krijtje gepakt, om uit te rekenen of Verstappen kampioen kan worden.
https://nos.nl/artikel/25...ppen-minder-dan-1-procent

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sniffels
NoFearCreations schreef op zaterdag 4 oktober 2025 @ 11:21:
[...]

F1TV geeft geen spoiler in push berichten toch? Alleen maar sessie starts?
Je hebt wel een schuifje die je aan en uit kant zetten ivm spoilers (wat erg netjes is)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations

NoFearCreations

3DPrint the world!

Lawson X2....

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005

Pierre

Van nature lui!

Oeps Lawson.

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inspired
  • Registratie: November 2018
  • Nu online

Tesla Model 3 | LR AWD | 2019 - Tesla Model Y | Performance | 2023

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Max reed letterlijk net uit de pitstraat.
Maar Lawson gaat zo echt richting de uitgang. Hadjar lijkt beter te zijn en hij is al RBR uitgezet...

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shinji
Pierre schreef op zaterdag 4 oktober 2025 @ 11:25:
Geen idee of deze al gepost is maar een hoogleraar heeft zijn bord en een krijtje gepakt, om uit te rekenen of Verstappen kampioen kan worden.
Wel een beetje met een kanon op een mug schieten, een hoogleraar en dan dit soort rekensommetjes.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Shinji
Op de volgende achtervleugel komt denk ik Crash App the staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pilskes
  • Registratie: April 2009
  • Niet online
Ik denk dat Lawson en Yuki volgend jaar geen contract meer bij Red Bull hebben. 2 nieuwe rijders bij Vcarb zou ook wel weer mooi zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sniffels
pilskes schreef op zaterdag 4 oktober 2025 @ 11:56:
Ik denk dat Lawson en Yuki volgend jaar geen contract meer bij Red Bull hebben. 2 nieuwe rijders bij Vcarb zou ook wel weer mooi zijn.
Ze mogen mij altijd bellen, ben qua salaris een stuk goedkoper en haal dezelfde hoeveelheid punten

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Shinji
Sniffels schreef op zaterdag 4 oktober 2025 @ 12:08:
[...]

Ze mogen mij altijd bellen, ben qua salaris een stuk goedkoper en haal dezelfde hoeveelheid punten
Ik gok dat je of qua auto's afschrijven (nog) veel duurder gaat zijn of niet mee mag doen vanwege de 107% maar misschien wel beide.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Nu online
Ferrari's zijn weer slecht zeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shinji
LZ86 schreef op zaterdag 4 oktober 2025 @ 12:16:
Ferrari's zijn weer slecht zeg
U zei?

Het is vrije training, volgens mij gaan ze nu pas quali sim doen.

Die Red Flag Infringment van Hamilton, is dat dat die toch weer vol gas leek te gaan? Ze hebben dan een delta neem ik aan toch?

[ Voor 40% gewijzigd door Shinji op 04-10-2025 12:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
  • Nu online
lol

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• albino71
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online

albino71

Leef rijk, sterf arm

Max zit er goed bij...

Te koop....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdiezrequejo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13:44
Dicht bij de muur? 😜

Door een fout kan deze signature niet worden weergegeven.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SuBBaSS
  • Registratie: April 2002
  • Nu online

SuBBaSS

-has Ryzen

Wow, die top 5. Binnen 9 honderdsten.

[ Voor 21% gewijzigd door SuBBaSS op 04-10-2025 12:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shinji
Wow, hadden Hamilton en Verstappen even een nostalgische bui?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
Shinji schreef op zaterdag 4 oktober 2025 @ 12:34:
Wow, hadden Hamilton en Verstappen even een nostalgische bui?
Dat was Tsunoda

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shinji
OK, kon het even niet goed zien. Tsunoda werd ook door die Alpine al even lekker klem gezet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Shinji schreef op zaterdag 4 oktober 2025 @ 12:35:
[...]

OK, kon het even niet goed zien. Tsunoda werd ook door die Alpine al even lekker klem gezet.
Dat was Verstappen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toke_gt
  • Registratie: Juni 2021
NoFearCreations schreef op zaterdag 4 oktober 2025 @ 11:07:
Dat is een push bericht dat de uitzending begint, incl. voorbeschouwing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mog
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

Shinji schreef op zaterdag 4 oktober 2025 @ 12:35:
[...]

Tip: Je kunt Tsunoda herkennen aan de gele T-cam (de camera op de bovenkant van de auto).

Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Shinji
Haha, ik ga lekker vandaag. Ja, ik onthoud die T-cam kleuren nooit maar ze hadden het nu over Tsunoda in het commentaar maar stond niet heel hard dus ging er vanuit dat het daar over ging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
Pierre schreef op zaterdag 4 oktober 2025 @ 11:25:
"Jongens. Dit gaat gewoon goedkomen", zegt kenner Tom Coronel."

Ja hoor een kenner, vond hem altijd al beetje een flapdrol, maar met zo'n opmerking is het duidelijk dat wat die man zegt niet serieus te nemen is. :N

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LZ86
  • Nu online
Albinoraptor schreef op zaterdag 4 oktober 2025 @ 12:39:
[...]

"Jongens. Dit gaat gewoon goedkomen", zegt kenner Tom Coronel."

Ja hoor een kenner, vond hem altijd al beetje een flapdrol, maar met zo'n opmerking is het duidelijk dat wat die man zegt niet serieus te nemen is. :N
Tja dat zei hij ook in 2016, bij Verstappens 1e RBR race.

En precies zoals hij zei kwam uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harrie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15:39

Harrie

NederVlaming

Zolang McLaren hun 2 coureurs laat vechten, en niet duidelijk voor Piastri kiest maakt VER nog kans. Laat die 2 elkaar maar lekker opnaaien, onder druk zetten en punten delen ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Laatst online: 15:55

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Tsjah, kansberekening heeft hier weinig mee te maken lijkt me.

Maar, dat het hier redelijk op de rit lijkt biedt hoop. Tegen beter weten in uiteraard. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjantje72
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 16:50
Harrie schreef op zaterdag 4 oktober 2025 @ 12:42:
Zolang McLaren hun 2 coureurs laat vechten, en niet duidelijk voor Piastri kiest maakt VER nog kans. Laat die 2 elkaar maar lekker opnaaien, onder druk zetten en punten delen ook.
Ze kiezen voor Norris.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Dat zou mooi zijn voor de spanning. Maar ik geloof er niks van met dit punten verschil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mawlana
  • Registratie: Juli 2002
  • Nu online
Dan gaat Piastri z'n teamgenoot gewoon saboteren.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Spotmatic
  • Laatst online: 16:16

Spotmatic

Ken sent me

Dat zou voor Max ook de beste optie zijn. ;)

Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Miki
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14:32
De wederopstanding van Red Bull, specifiek Verstappen vind ik wel opmerkelijk. Voor het seizoen zelf ontzettend goed maar het geeft wel te denken hoe snel zij met de wissel van Mekkies het tij hebben weten te keren.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Nu online

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/nCpSHBFuanQARRg-Kf-la6-kdcY=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/2wncAKmmerB5wkQIbG22Vv7D.jpg?f=fotoalbum_large

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TomTom1990
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 16:10
Wensdenken, maar het zou prima uitkomen als 1 of 2 Mercedessen zich tussen verstappen en Mclaren/Piastri nestelt.

Maar goed, met deze kleine verschillen kan Verstappen met pech ook goed als 4de moeten starten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• asing
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16:43
Miki schreef op zaterdag 4 oktober 2025 @ 13:02:
De wederopstanding van Red Bull, specifiek Verstappen vind ik wel opmerkelijk. Voor het seizoen zelf ontzettend goed maar het geeft wel te denken hoe snel zij met de wissel van Mekkies het tij hebben weten te keren.
Je moet niet alle credits aan Mekkies geven. Het significante verschil (vloer en vleugels) waren al onder Horner in ontwikkeling. Dat bouw je niet in een maandje.

Wel wordt er minder vertrouwd op de uitslag van de sim en meer op het gevoel van de coureurs, maar of dat het verschil maakt weet ik niet.

Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• -tom-562
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 13:11

-tom-562

Oliesjeik

LZ86 schreef op zaterdag 4 oktober 2025 @ 12:41:
[...]

Tja dat zei hij ook in 2016, bij Verstappens 1e RBR race.

En precies zoals hij zei kwam uit
Een kapotte klok heeft ook 2x per dag gelijk :P

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sepp14
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 16:22

Sepp14

SHUUTT UUUUUUPPPP!!!!!!

Zijn de longruns enigzins ok of zijn die op dit circuit minder effectief van de top 5?
Kwam het niet tegen namelijk op andere sites .

[ Voor 21% gewijzigd door Sepp14 op 04-10-2025 13:09 ]

When you are dead, you do not know you are dead. It’s only painful and difficult for others. The same applies when you are stupid.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jbdeiman
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 16:41
Sepp14 schreef op zaterdag 4 oktober 2025 @ 13:08:
Zijn de longruns enigzins ok of zijn die op dit circuit minder effectief van de top 5?
Kwam het niet tegen namelijk op andere sites .
Los van dat Max vooraan mee lijkt te kunnen doen, is dit wel een erg belangrijke statistiek voor de daarop volgende wedstrijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saikol
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 16:08
MikeyMan schreef op zaterdag 4 oktober 2025 @ 12:44:
Tsjah, kansberekening heeft hier weinig mee te maken lijkt me.

Maar, dat het hier redelijk op de rit lijkt biedt hoop. Tegen beter weten in uiteraard. ;)
Nu een hoogleraar statistiek vragen om naar de stats vd 2e seizoenshelft en die zal zeggen dat het helemaal goed komt.

Wat betreft longruns zijn die toch minder indteressant hier vanwege het moeilijke inhalen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• saikol
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 16:08
asing schreef op zaterdag 4 oktober 2025 @ 13:07:
[...]

Je moet niet alle credits aan Mekkies geven. Het significante verschil (vloer en vleugels) waren al onder Horner in ontwikkeling. Dat bouw je niet in een maandje.

Wel wordt er minder vertrouwd op de uitslag van de sim en meer op het gevoel van de coureurs, maar of dat het verschil maakt weet ik niet.
Herinner me een interview in Monza waarin Max indd aangaf dat ze minder op de sim vertrouwen en nu met een betere baseline op het circuit aankomen en de fp1/2 voor finetunen gebruiken ipv alles van vrijdag op zaterdag nog te moeten omgooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbdeiman
saikol schreef op zaterdag 4 oktober 2025 @ 13:59:
[...]

Nu een hoogleraar statistiek vragen om naar de stats vd 2e seizoenshelft en die zal zeggen dat het helemaal goed komt.

Wat betreft longruns zijn die toch minder indteressant hier vanwege het moeilijke inhalen?
Maar als je de druk er flink op kan houden/ goed bij kan blijven worden de strategie en pitstops erg belangrijk, evenals het presteren onder druk. En dat laatste lijkt Norris tot nog toe wel eens te nekken.
Daarom denk ik ook dat die statistiek zeker belangrijk is.
Aanvullend: als het zo dicht bij elkaar ligt in de long runs, zoals in dit ene rondje, ga je zeker geen inhaal acties zien.
Als er bepaalde sectoren zijn waar de een veel sneller is tijdens de race dan een ander, is de kans op een inhaalactie al veel waarschijnlijker.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

Topicstarter
Ben benieuwd naar de kwalificatie straks!

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
saikol schreef op zaterdag 4 oktober 2025 @ 13:59:
Zie 2019 met Leclerc op pole en Vettel P2 (/na de start?). Afgesproken om langzaam te rijden en zo de race te verneuken controleren. Maar dat Vettel vervolgens voor eigen winst gaat. Weet het meer precies, of hij nu eerst pitte en vervolgens veel hardee reed dan afgesproken waardoor Leclerc er vervolgens achter op de baan kwam (dus een undercut) of dat Leclerc eerst pitte en Vettel vervolgens een snellere ronde reed dan Leclerc en daarmee er voor kwam (overcut dus).

In ieder geval was Leclerc niet blij na die race omdat er afspraken waren gemaakt over hoe als team de race te controleren en het veld bij elkaar te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AvK
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12:23

AvK

Ready Set Go

Voor HAM zit er weer een gridstraf in de lucht volgens mij. Zag net een filmpje dat hij gewoon keihard door racet terwijl er overal rood knippert. Gewoon een halve ronde vol gas tijdens rood...... 8)7

AopenHX08 ZM400B Athlon64-X2-3800+ ArticFreezer64pro Asrock939Dual-Sata2 2x512MbDDR400 GigabyteR9700pro SBAudigy2 Inspire6700modded PCTVpro ADSL 6Mb/768 NEC2500a Pioneer105DVDrom iiyamaVMPro450 CanonIP4000 LogitechG5 200GbWD7200 80GbWD7200 WinXPhome

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• asing
  • Registratie: Oktober 2001
AvK schreef op zaterdag 4 oktober 2025 @ 14:24:
Voor HAM zit er weer een gridstraf in de lucht volgens mij. Zag net een filmpje dat hij gewoon keihard door racet terwijl er overal rood knippert. Gewoon een halve ronde vol gas tijdens rood...... 8)7
Voorlopig is er niets bekend : https://www.fia.com/docum...4/season/season-2025-2071

Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mawlana
  • Nu online
Waarschijnlijk mocht ie gebruik maken van fast track met zijn UK passport. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AvK

AvK

Ready Set Go

Komt nog wel verwacht ik. Rood is rood. De stewards houden daar niet van. Maakt niet uit of het een training is, een qualli of de race.

AopenHX08 ZM400B Athlon64-X2-3800+ ArticFreezer64pro Asrock939Dual-Sata2 2x512MbDDR400 GigabyteR9700pro SBAudigy2 Inspire6700modded PCTVpro ADSL 6Mb/768 NEC2500a Pioneer105DVDrom iiyamaVMPro450 CanonIP4000 LogitechG5 200GbWD7200 80GbWD7200 WinXPhome

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lynx
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12:26
AvK schreef op zaterdag 4 oktober 2025 @ 14:24:
Het is Hamilton. Dus team krijgt een boete en hij zelf een reprimande

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

Topicstarter
Geen verdere actie? Hoe dan..

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9AeYCdfyfFCYgexj5hYajtlDndw=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/8g4Uxq16go6FxUwo0ZNxDvZt.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mawlana
  • Nu online
Told ya! ;)

[ Voor 57% gewijzigd door Mawlana op 04-10-2025 14:34 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• SomerenV
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 15:28

SomerenV

It's something!

Oh, hij had de wagen onder controle en reed niet onveilig, dus dan maakt het niet uit. Kansloos weer. Ik heb het voorval niet gezien, maar als je te hard rijdt bij een rode vlag dan mag je daar gewoon niet van af komen met een waarschuwing.

Ik Schiet Film | Website | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• albino71
  • Niet online

albino71

Leef rijk, sterf arm

Wie zijn de stewards dit weekend?

Te koop....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AvK

AvK

Ready Set Go

Ongelooflijk..... :(

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 16:34
Gevaarlijke uitspraak weer van de FIA. Nu kan elk team voortaan aandragen dat de coureur de auto volledig onder controle had.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

Topicstarter
Veel plezier met de kwalificatie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbdeiman
Ik lees net dat er geen straf komt, omdat hij niet gevaarlijk reed en de auto onder controle had. Dit biedt wel echt een precedent voor dergelijke situaties.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Marc H
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 15:50

Marc H

- - Is wakker - -

Iemand die zich waagt aan een voorspelling?

Have FUN tijdens de Quali! :)

Ik maak geen fouten, ik creëer leer momenten.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Illegal_Alien
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Illegal_Alien

PanzerAirlines.nl Rulezzzz

Marc H schreef op zaterdag 4 oktober 2025 @ 14:59:

Ja: 1 van de 20 rijder wint deze race. :p

Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MC_Sparkles
  • Registratie: Juni 2019
  • Laatst online: 16:05
Have fun allemaal, benieuwd hoe veel er de muur gaan raken deze sessie. Kom op Max, laat zien dat de titel er nog in zit vandaag!!!

Lets gooooooo

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rorando
  • Laatst online: 15:32
P1 Max,
P2 Piastri
is mijn voorspelling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SomerenV
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 15:28

SomerenV

It's something!

Marc H schreef op zaterdag 4 oktober 2025 @ 14:59:

Ik hoop op Hadjar in de top 3, Verstappen op pole en McLaren die het verkloot. Vuurwerk willen we! :)F

Ik Schiet Film | Website | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renegrunn
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 15:27
Rorando schreef op zaterdag 4 oktober 2025 @ 15:00:
P1 Max,
P2 Piastri
is mijn voorspelling
Beetje makkelijk dit. En de overige 18?

;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbie T
  • Registratie: Februari 2006
Let's goooo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

Topicstarter
1. Verstappen
2. Antonelli
3. Norris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• APClll
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16:07

APClll

FP ProMod

[DPC] Team Grazzie

Fijne Q allemaal!

* APClll gaat maar niets zeggen over aantal rode vlaggen tijdens de Q :P

Ouwe troep? Wat is dat?.......Alles is leuk, zelfs modelracing..........BOINC ook mee met DPC!
......Team Grazzie~Power....!! Mooooooeeeee......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc H
  • Registratie: Juni 1999

Marc H

- - Is wakker - -

Een Ferrari in de wall, Hadjar top 5 en Williams doet het weer goed.

Ik maak geen fouten, ik creëer leer momenten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dawg
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

dawg

🇪🇺 🇳🇱

Misschien slecht maar ik blijf hopen dat Piastri bezwijkt onder de druk, net als vorige race en net als zijn teammaat. :7

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Rorando
renegrunn schreef op zaterdag 4 oktober 2025 @ 15:01:
[...]

Beetje makkelijk dit. En de overige 18?

;)
1. Max
2. Piastri
3. Hadjar
4. Russel
5. LeClerc
6. Alonso
7. Antonelli
8. Lawson
9. Yuki
10. Sainz
11. Lando
12. Hamilton
13. Albon
14. Borteletto
16. Hulkenberg
17. Piere
19. Ocon
20. Collapinto

Nu goed :P

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• albino71
  • Niet online

albino71

Leef rijk, sterf arm

Mooie quali allemaal! Kijken of internet hier stabiel genoeg is (klik & klaar icm flinke regenval)...

Te koop....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renegrunn
Rorando schreef op zaterdag 4 oktober 2025 @ 15:03:
[...]

1. Max
2. Piastri
3. Hadjar
4. Russel
5. LeClerc
6. Alonso
7. Antonelli
8. Lawson
9. Yuki
10. Sainz
11. Lando
12. Hamilton
13. Albon
14. Borteletto
16. Hulkenberg
17. Piere
19. Ocon
20. Collapinto

Je kunt me wegdragen als dit klopt :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rorando
renegrunn schreef op zaterdag 4 oktober 2025 @ 15:03:
[...]

Je kunt me wegdragen als dit klopt :+
Ik heb ik pikachu shock face als ik 25% goed heb :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plizz
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 16:37
Max gelijk snelle tijd neerzetten. 1 lap ronden in Q1?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MC_Sparkles
  • Registratie: Juni 2019
  • Laatst online: 16:05
1e tijd van Max ziet er netjes uit.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenvde89
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 10:22
Rorando schreef op zaterdag 4 oktober 2025 @ 15:03:
[...]

1. Max
2. Piastri
3. Hadjar
4. Russel
5. LeClerc
6. Alonso
7. Antonelli
8. Lawson
9. Yuki
10. Sainz
11. Lando
12. Hamilton
13. Albon
14. Borteletto
16. Hulkenberg
17. Piere
19. Ocon
20. Collapinto

Als dit ‘m exact zo wordt stuur ik je hoogstpersoonlijk een bakje bier op ;)

Apple MacBook Pro | Apple iPhone 15 Pro | Apple AirPods Pro | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Ze denken dat Max al veilig is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Illegal_Alien
  • Niet online

Illegal_Alien

De Haas / Bearman zegt wat anders :p

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Drials
  • Registratie: December 2020
Wat een bizarre verklaring over Hamilton

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rorando
Illegal_Alien schreef op zaterdag 4 oktober 2025 @ 15:09:
[...]

De Haas / Bearman zegt wat anders :p
Dit ja, als die er zo dicht bij kan komen, dan moet de rest ook wel in de buurt kunnen komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nocalimero
  • Registratie: Juli 2003
Tsunoda zit er (nog) niet lekker bij. Ben benieuwd of hij de top 15 haalt....

"There's a man up in a mirrored building and he just bought the world"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renegrunn
HAD is goed bezig zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Illegal_Alien
  • Niet online

Illegal_Alien

Go Hadjar :D Rare volgorde zo. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rorando
Had is sowieso rookie van het jaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr thee
  • Registratie: Januari 2020
  • Laatst online: 16:55
Ja die doet het erg goed, had ik eerlijk niet verwacht.
Pagina: 1 ... 3 ... 15 Laatste

Let op:
Huisregels van dit topic:
  • Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
  • Graag de slowchat beperken tot de vrije trainingen en races. Geef elkaar de ruimte om daarbuiten meer inhoudelijke discussies te voeren.
  • Hou het een beetje gezellig. Je persoonlijke frustraties over commentaar, coureurs, andere participanten in dit topic, of wat dan ook, zijn hier niet welkom.
  • Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen, gesneer of vervelende opmerkingen.

Overige topics:

Dit topic sluit ergens in de week na de race.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de
Officiële Tweakers Discord