Wat ging er mis bij Max?
Morgen maar meteen naar binnen
Morgen maar meteen naar binnen
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
... z'n best, maar ja, met zo'n shitbox(?)...G_Dragon schreef op zaterdag 24 mei 2025 @ 17:15:
Verstappen wat doe je...
Niks. Dramatische ronde.Charles Hill schreef op zaterdag 24 mei 2025 @ 17:05:
Benieuwd wat Verstappen kan op nieuwe banden, en of Albon nog zo'n ronde kan rijden.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Ryzen 9 9950X3D ~~ 32GB GSkill TridentZ 6000Mhz ~~ ASRock B850M Steel Legend ~~ Powercolor Hellhound RX9070XT
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
7 tienden is wel beschamendStefanVerkerk schreef op zaterdag 24 mei 2025 @ 17:16:
[...]
... z'n best, maar ja, met zo'n shitbox(?)...Kijk naar TSU. Als die zover beneden zit, heeft Max het vast ook niet makkelijk.
✌
Windhoos Ryzen 7800x3d | rtx 5060 8 gb | 32gb & Macbook Air m3 8gb
Omdat je niet twee vliegende rondes achter elkaar kan in QBassieB schreef op zaterdag 24 mei 2025 @ 17:18:
Waarom ging ver niet nog een rondje proberen dan? Hij was nog voor de vlag over start/finisch toch?
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Batterij leeg, banden te warm etc.BassieB schreef op zaterdag 24 mei 2025 @ 17:18:
Waarom ging ver niet nog een rondje proberen dan? Hij was nog voor de vlag over start/finisch toch?
ping 127.212.23.124
In principe verlies je geen punten tenzij je het heel dol maakt.TheBrut3 schreef op zaterdag 24 mei 2025 @ 17:17:
Hamilton krijgt nog een plek of 3 straf lijkt mij? Max kan hier toch een hoop punten verliezen.
"There's a man up in a mirrored building and he just bought the world"
Dacht ik ook. Volgens mij had ie nog 3 sec op de streepBassieB schreef op zaterdag 24 mei 2025 @ 17:18:
Signature
Banden trekken geen twee snelle rondjes achter elkaar.BassieB schreef op zaterdag 24 mei 2025 @ 17:18:
Max zei het afgelopen race al, Monaco wordt een heel ander verhaal.
never argue with a moderator, he will shut your account down.
Norris pakt er anders pole mee..NotSoSteady schreef op zaterdag 24 mei 2025 @ 17:18:
[...]
Banden trekken geen twee snelle rondjes achter elkaar.
Signature
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
De karakteristiek van deze band is compleet anders. Iedereen moet dat nog even begrijpen.StefanVerkerk schreef op zaterdag 24 mei 2025 @ 17:16:
Tja, knap hoor van NOR. Op oudere bandjes dan LEC.
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen
Gemist, wat was er.StefanVerkerk schreef op zaterdag 24 mei 2025 @ 17:18:
Mooi stukje lichaamstaal tussen HAM en VER net.
Duidelijk de snelste jaDanfoss schreef op zaterdag 24 mei 2025 @ 17:19:
Hoe kan McL 2 volle q3 ronden op de C6 doen en andere teams niet eens 1 volle ronde
Nee, hij deed snel, cool-down, snel.
Who is General Failure and why is he reading my hard drive?
Heeft ie er twee achter elkaar gedaan? Volgens mij niet.
HAM en VER leken dat impeding momentje te bespreken. Lucht lijkt geklaard.
it's one big family hemasauri schreef op zaterdag 24 mei 2025 @ 17:20:
Laat t toch fijn vieren met de familie en crew, waarom moet HIJ een handje komen schudden?
Maar daar zat een koel rondje tussen.
"There's a man up in a mirrored building and he just bought the world"
Met extra koeling lukt het wel idd.
Tesla Model 3 | LR AWD | 2019 - Tesla Model Y | Performance | 2023
Niet achter elkaar. Daar zat een cooldownlap tussen om de banden te koelen en de batterij op te laden.
Monaco is altijd een beetje een vreemde eend. Dat ze nu weer minder presteren zegt nauwelijks wat over hoe het straks gaat in SpanjeWok schreef op zaterdag 24 mei 2025 @ 17:20:
Wat een k*tzooi weer... Red Bull krijgt de boel gewoon echt niet op de rit. Kampioenschap is nu wel beslist.
Iedere familie heeft zijn zwart schaap.
Zat een cool down lap tussen
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Wel mooi idd. Door (bijna) iedereen afgeschreven en Piastri zou veel sneller zijn. Lando kan hier weer mooi wat puntjes inlopen.
Hamilton leek zich te excuseren voor het momentje op de baan, waarna ze redelijk amicaal zo te zien even een praatje maakten in de zin van streep eronder, alles weer ok.
Het ging over dat als dingen kapot zijn, waar heb je het over?Inspired schreef op zaterdag 24 mei 2025 @ 12:44:
[...]
Als je auto in orde is ga je maar gewoon wat vervangen? Wel nuttig ja.
Beter nog niet. Laat hem eerst maar een seizoen afmaken bij RB. En dan eens kijken hoe de auto volgend seizoen is met de grote veranderingen.
Als we in lap 1 geen rode vlag krijgen kan het best leuk worden met wat mensen die gaan gokken.TinusXIII schreef op zaterdag 24 mei 2025 @ 17:23:
Nou dat was de actie voor dit weekend wat betreft F1. Morgen lekker optocht rijden en misschien wat gekloot tijdens de pitstops.
Yep. De McLaren is de meest allround auto van het veld, kan overal de snelste zijn. Dat geldt niet voor RBR.Jasphur schreef op zaterdag 24 mei 2025 @ 17:21:
[...]
Monaco is altijd een beetje een vreemde eend. Dat ze nu weer minder presteren zegt nauwelijks wat over hoe het straks gaat in Spanje
Here's how they'll line up for Sunday's Grand Prix 👀#F1 #MonacoGP pic.twitter.com/dWTyIVjUyE
— Formula 1 (@F1) 24 mei 2025
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Scorebord journalist
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Lijkt me toch een straf? Impeding in Q is minimaal 1 plek zou ik zeggen. Max kreeg hem zelfs voor ophouden van iemand in outlap dacht ik laatst.
Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357
Van 20 naar 9 is wel wat anders dan van 5 naar 1. Hopen op chaos en een keer wat geluk voor Max.renegrunn schreef op zaterdag 24 mei 2025 @ 17:32:
Ach, als Max morgen de helft doen van Monaco 2018, zit het wel goed.
Het is best wel triest dat ze dit soort kunstgrepen moeten uithalen om de race nog een beetje interessant te maken. Ik kijk liever een race met actie op de baan in plaats van in de pitstraat, niet voor sightseeing in een of andere stad.Dennism schreef op zaterdag 24 mei 2025 @ 17:41:
Ik ben ook wel benieuwd naar die 2 verplichte pitstops en wat dat brengt. Al hoop ik wel dat het er niet voor gaat zorgen dat het een tombola wordt omdat er iemand afvliegt
|<----------------------------------------------arm length---------------------------------------------->|
|<-------------------------------------------where the cat is--------------------------------------------->|
De achtersten haal je wel redelijk makkelijk in. Verstappen liep toen ook vast op P9. Je racepace moet echt minimaal 2 seconden sneller zijn dan je voorganger wil je ergens in kunnen halen. Die auto’s zijn gewoon veel te groot voor deze baan.renegrunn schreef op zaterdag 24 mei 2025 @ 17:32:
Ach, als Max morgen de helft doen van Monaco 2018, zit het wel goed.
Waar zijn deze beelden te vinden?StefanVerkerk schreef op zaterdag 24 mei 2025 @ 17:20:
[...]
HAM en VER leken dat impeding momentje te bespreken. Lucht lijkt geklaard.
Dan staat hij nu nog meer achteraan dan achteraan (not sure waar Bearmann uit zou komen)TheBrut3 schreef op zaterdag 24 mei 2025 @ 18:29:
Stroll 3 plaatsen straf, totaal dus 4.
Zeker, dat scheelt al de helftInspired schreef op zaterdag 24 mei 2025 @ 17:41:
[...]
Van 20 naar 9 is wel wat anders dan van 5 naar 1. Hopen op chaos en een keer wat geluk voor Max.
Dacht rond de 20 secondenmasauri schreef op zaterdag 24 mei 2025 @ 18:40:
weet iemand de minimale pittijd?
Geen dus want Bearman start sowieso achter hemTheBrut3 schreef op zaterdag 24 mei 2025 @ 18:29:
Stroll 3 plaatsen straf, totaal dus 4.
Dat laatste vind ik dan weer niet direct, de charme van Monaco is dat het Monaco is, waar de race grotendeels op zaterdag is, maar de zondag ook verrassend kan zijn.evilution schreef op zaterdag 24 mei 2025 @ 18:20:
[...]
Het is best wel triest dat ze dit soort kunstgrepen moeten uithalen om de race nog een beetje interessant te maken. Ik kijk liever een race met actie op de baan in plaats van in de pitstraat, niet voor sightseeing in een of andere stad.
Als ze in Monaco wat van die gebouwen platgooien, een deel van de haven dempen en het zooitje asfalteren is er nog wel wat van te maken.
Ze zullen eerst de eerste straf van Stroll doen, daarna pas Bearman want die kreeg die later in het weekend, die afronden en dan pas de laatste straf van Stroll. Omdat je niet verder achteruit kan dan laatste zal Bearman na z’n straf op P20 staan en daarna komt Stroll met -3TinusXIII schreef op zaterdag 24 mei 2025 @ 18:45:
[...]
Geen dus want Bearman start sowieso achter hem
Niet serieus bedoeld natuurlijk. Maar kijk of het circuit aangepast kan worden zodat er serieuze inhaalmogelijkheden zijn. Snap dat dat lastig is in een stad. Maar het lijkt wel of er steeds meer banen zijn waar inhalen lastig is en dat is niet leuk voor de coureurs, niet leuk voor de kijkert, en uiteindelijk ook niet voor F1. Dan zie ik uiteindelijk liever een race in een of andere woestijn waar de strijd wel op de baan uitgevochten kan worden.Dennism schreef op zaterdag 24 mei 2025 @ 18:45:
[...]
Dat laatste vind ik dan weer niet direct, de charme van Monaco is dat het Monaco is, waar de race grotendeels op zaterdag is, maar de zondag ook verrassend kan zijn.
|<----------------------------------------------arm length---------------------------------------------->|
|<-------------------------------------------where the cat is--------------------------------------------->|
Precies. De banen zijn dan ook niet zozeer het probleem, want die zijn niet ontworpen voor die grote, lompe en zware wagens van vandaag de dag...TheBrut3 schreef op zaterdag 24 mei 2025 @ 19:06:
Je kan proberen de baan aan te passen, je kan ook proberen de wagens/regels aan te passen. Bij dat eerste heb je winst op 1 baan, bij dat laatste op alle banen.
Pas je deze ff aan met de penalty van Lewis? 😅
Klopt, er was iets eerder in de maand 2x Formula E (za & zo race) op de baan geweest. Zijn stuk kleinere auto's en waren hele leuke races!TheBrut3 schreef op zaterdag 24 mei 2025 @ 19:06:
Je kan proberen de baan aan te passen, je kan ook proberen de wagens/regels aan te passen. Bij dat eerste heb je winst op 1 baan, bij dat laatste op alle banen.
Nee, Bearman staat nog achteraan en Stroll op P19.Holk schreef op zaterdag 24 mei 2025 @ 18:49:
Ze zullen eerst de eerste straf van Stroll doen, daarna pas Bearman want die kreeg die later in het weekend, die afronden en dan pas de laatste straf van Stroll. Omdat je niet verder achteruit kan dan laatste zal Bearman na z’n straf op P20 staan en daarna komt Stroll met -3
Eens dat het soms wat teveel lijkt, en daar zouden ze best naar mogen kijken van mij bij het contracteren van nieuwe (straten)circuits. Maar voor Monaco zie ik graag een uitzondering, ik weet niet wat het precies is, maar Monaco heeft altijd toch wat speciaals imho.evilution schreef op zaterdag 24 mei 2025 @ 19:04:
[...]
Niet serieus bedoeld natuurlijk. Maar kijk of het circuit aangepast kan worden zodat er serieuze inhaalmogelijkheden zijn. Snap dat dat lastig is in een stad. Maar het lijkt wel of er steeds meer banen zijn waar inhalen lastig is en dat is niet leuk voor de coureurs, niet leuk voor de kijkert, en uiteindelijk ook niet voor F1. Dan zie ik uiteindelijk liever een race in een of andere woestijn waar de strijd wel op de baan uitgevochten kan worden.
Je realiseert je hopenlijk wel dat heel F1 volzit met kunstgrepen?evilution schreef op zaterdag 24 mei 2025 @ 18:20:
[...]
Het is best wel triest dat ze dit soort kunstgrepen moeten uithalen om de race nog een beetje interessant te maken. Ik kijk liever een race met actie op de baan in plaats van in de pitstraat, niet voor sightseeing in een of andere stad.
Als ze in Monaco wat van die gebouwen platgooien, een deel van de haven dempen en het zooitje asfalteren is er nog wel wat van te maken.
Veel te zwaar bestraft, 1 plek naar achteren was meer dan afdoende geweest. Zeker op een circuit zoals Monaco.
PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel
Impeding in Q is gewoon 3 plekken. Standaard straf. Circuit doet natuurlijk niet ter zake.Lasmibalsingh schreef op zaterdag 24 mei 2025 @ 21:29:
[...]
Veel te zwaar bestraft, 1 plek naar achteren was meer dan afdoende geweest. Zeker op een circuit zoals Monaco.
Pit stop time loss – 19.4 seconds (including 2.5s stop)masauri schreef op zaterdag 24 mei 2025 @ 18:40:
weet iemand de minimale pittijd?
Dit topic is gesloten.
![]() | Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq