✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Twee achter elkaar. Jump van de eerste landen op de tweede.PalingDrone schreef op vrijdag 23 mei 2025 @ 14:29:
Misschien een idee om verkeersdrempels te introduceren hier, die jump zag er spectaculair uit.
Ik maak geen fouten, ik creëer leer momenten.
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
PalingDrone schreef op vrijdag 23 mei 2025 @ 14:29:
Misschien een idee om verkeersdrempels te introduceren hier, die jump zag er spectaculair uit.
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/kIS5hWoVLHgXTkLpOIFMpgJB.jpg?f=user_large)
Luister naar je onderbewustzijn. Er is een reden dat je niet wilt weten hoe je voedsel wordt geproduceerd.
Dit bedoel je?PalingDrone schreef op vrijdag 23 mei 2025 @ 14:29:

Crossover tussen F1 en Stadium Super TrucksMarc H schreef op vrijdag 23 mei 2025 @ 14:32:
[...]
Twee achter elkaar. Jump van de eerste landen op de tweede.
Kunnen ze er gelijk weer een lekkere V8 in leggen
Was ooit eens toegepast op een fietspad in de duinen bij Zandvoort, om fietsers wat af te remmen. Mountainbikers die gingen juist nog harder, want dan konden ze van de eerste springen en landen op de tweede drempel.PalingDrone schreef op vrijdag 23 mei 2025 @ 14:34:
[...]
Crossover tussen F1 en Stadium Super Trucks
De motor zal eerder kleiner worden, wat voor een jump overigens niet perse slecht is. Oke, met een grotere electromotor is de auto zwaarder, maar met direct vermogen kan een jump mogelijk wel verder zijn 😄PalingDrone schreef op vrijdag 23 mei 2025 @ 14:34:
[...]
Crossover tussen F1 en Stadium Super Trucks
dubbel
[ Voor 97% gewijzigd door PalingDrone op 23-05-2025 14:46 ]
En dan landen als een Nokia 3310 waarbij alles heel blijft maar wel je accu loskomt van het toestel de auto.Charles Hill schreef op vrijdag 23 mei 2025 @ 14:38:
[...]
De motor zal eerder kleiner worden, wat voor een jump overigens niet perse slecht is. Oke, met een grotere electromotor is de auto zwaarder, maar met direct vermogen kan een jump mogelijk wel verder zijn 😄
Ennieways best vermakelijke FP1, wel beetje jammer voor AM dat STR niet echt lekker kon oefenen met zelf crashen maar daar de hulp van een local voor nodig had.
Informatie: Leclerc komt eraan, maar was er ondertussen al op gereden.
Als je nou iets verder terug gaat, dan wordt Stroll al een keer of 3 gewaarschuwd dat Leclerc er ook aan komt en vlak achter Antonelli zit.Charles Hill schreef op vrijdag 23 mei 2025 @ 15:00:
De boordradio van Stroll 😏
Informatie: Leclerc komt eraan, maar was er ondertussen al op gereden.
Lewis niet? Ik zou verwachten dat hij toch even langs mocht komen om zijn vliegbrevet te tonen.Chocoball schreef op vrijdag 23 mei 2025 @ 14:56:
Lance en Charles mogen zich komen melden.
[Afbeelding]
[Afbeelding]
"When you grow up your heart dies"
Duur foutje van Stroll als hij morgen op pole position staat.
In welke droomwereld leef jijChocoball schreef op vrijdag 23 mei 2025 @ 15:52:
[...]
Die man rijdt zichzelf nog eerder in de muur of anders uit de race, dan dat hij een pole position behaald

Hij heeft al eerder bij een andere race op de 1e startrij gestaan en ook al op het podium gestaan dus ik schrijf hem niet gelijk af voor morgen, kansen genoeg voor een pitlane start.G_Dragon schreef op vrijdag 23 mei 2025 @ 15:53:
[...]
In welke droomwereld leef jij![]()
Die man rijdt zichzelf nog eerder in de muur of anders uit de race, dan dat hij een pole position behaald

"Roeibootjes in de vijver" Dat is de beste understatement die ik in jaren heb gehoord.TheBrut3 schreef op vrijdag 23 mei 2025 @ 13:39:
Er liggen weer een paar mooie roeibootjes in de vijver. Lionheart, Faith (papa Stroll), Obsidian, O'Ptasia
[...]
Die wilde gewoon gelijk naar huis rijden. Inmiddels ook het voorvleugeltje kapotgereden op Stroll, schuld van Stroll wel.
never argue with a moderator, he will shut your account down.
Hij zit nu op 3 van de 4 die hij mag gebruiken.Treveo schreef op vrijdag 23 mei 2025 @ 16:00:
Alweer nieuwe motoronderdelen voor VER? Komen ze niet in de problemen of is het gewoon pool opvullen?
de andere zitten nog in de poule. wellicht is het strategisch om ze er alvast in te hebben en zo snel mogelijk op de max te gaan zitten. (zodat als ze een keer een slechte Q hebben, ze de gridstraf pakken + nieuwe onderdelen)
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org

:no_upscale():strip_exif()/f/image/jRnZfKW4g0eSKBlFTeDPuTXH.webp?f=user_large)
Nee, want als die auto's al street legal zijn, zijn ze alsnog niet praktisch.sjaool schreef op vrijdag 23 mei 2025 @ 16:32:
Zou je van deze man een tweedehands auto kopen?
[Afbeelding]
Die ligt niet in de Monaco vijver, maar in Frankrijk. Althans een paar uur geleden.Chocoball schreef op vrijdag 23 mei 2025 @ 16:27:
Wat foto's dan maar van dat roeiboten in de vijver dorp?
[Afbeelding]
Max zijn bootje....Chocoball schreef op vrijdag 23 mei 2025 @ 16:27:
Wat foto's dan maar van dat roeiboten in de vijver dorp?
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
spoiler:laatste is Pastor 'Crashtor' Maldonado
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2
Ik denk dat als dat gebeurd, hij geen moment zal treuren om die plek verlies 😜Chocoball schreef op vrijdag 23 mei 2025 @ 15:52:
[...]
Ductape fixt alles, ook verloren carbon...PalingDrone schreef op vrijdag 23 mei 2025 @ 17:11:
Nieuw wieltje en weer door
idd bootje, de nieuwe van papa Stroll is 3x zo lang (de vorige was groter) en met 100 voet mag dit nauwelijks een superyacht genoemd worden maar is wel een leuke eerste boot voor Max.
M'n stroom loopt wat achter...StefanVerkerk schreef op vrijdag 23 mei 2025 @ 17:19:
PIA boem in de muur. Au.
Maar nu hoef ik iig niet op de herhaling te wachten, bedankt voor de aankondiging
Donkerblauwe bootje van StrollPalingDrone schreef op vrijdag 23 mei 2025 @ 17:17:
[...]
idd bootje, de nieuwe van papa Stroll is 3x zo lang (de vorige was groter) en met 100 voet mag dit nauwelijks een superyacht genoemd worden maar is wel een leuke eerste boot voor Max.
https://img.auto-motor-un.../w:2200/plain/2208076.jpg
Pia probeert Max's trucjes.Charles Hill schreef op vrijdag 23 mei 2025 @ 17:21:
Dat is echt veel te laat remmen.
23 May 2025, 17:26:58
Update:
FIA STEWARDS: INCIDENT INVOLVING CAR 87 (BEA) WILL BE INVESTIGATED AFTER THE SESSION - RED FLAG INFRINGEMENT
23 May 2025, 17:28:01
[ Voor 44% gewijzigd door StefanVerkerk op 23-05-2025 17:28 ]
Al z'n schepen heten "Faith"Chocoball schreef op vrijdag 23 mei 2025 @ 17:24:
[...]
Donkerblauwe bootje van Stroll
https://img.auto-motor-un.../w:2200/plain/2208076.jpg
https://www.superyachtfan.com/nl/yacht/faith/
Z'n oude boot is verkocht aan ene "Latifi"
Deze?StefanVerkerk schreef op vrijdag 23 mei 2025 @ 17:29:
Hahaha, Max wordt helemaal cynisch, wordt weer geblokkeerd tijdens een fast lap en doet even een feestje in de auto. Hopelijk zo een herhaling haha.
:gifsicle():strip_exif()/f/image/ZASCBzfJvT9vjaFOHEzhFIrw.gif?f=user_large)
Iets over opnieuw uitlijnenBarfman schreef op vrijdag 23 mei 2025 @ 17:53:
Wat voor discussie wilde je hebben?
bijvoorbeeld.
Is er alleen niet net zo goed in. Heeft overigens ook de stewards nodig om het wel te laten slagen 😏
Stond vorig jaar op pole position. Hij vindt Monaco blijkbaar leuk, presteert goed.Treveo schreef op vrijdag 23 mei 2025 @ 17:45:
Vooralsnog gaat LEC erg snel, waarschijnlijk hogere motorstand. Heb wel liever dat hij wint dan een van de McLarens :-p
En de Ferrari past ook bij deze baan blijkbaar.
De Red Bull juist minder goed, hadden het vorig jaar ook lastig. Maar wie weet komen ze nog met een verrassing.
[ Voor 20% gewijzigd door Charles Hill op 23-05-2025 19:34 ]
Al die coureurs die niet binnen de muurtjes kunnen blijven, of...?PalingDrone schreef op vrijdag 23 mei 2025 @ 17:58:
Hoop zooi op de baan vandaag

Kunnen de Argentijnse F1 'fans' vast wel waarderen dat Vestappen zo juicht voor Colapinto.StefanVerkerk schreef op vrijdag 23 mei 2025 @ 17:29:
Hahaha, Max wordt helemaal cynisch, wordt weer geblokkeerd tijdens een fast lap en doet even een feestje in de auto. Hopelijk zo een herhaling haha.
Ik verwacht nog een spannendere tactiek: na ronde 1 al je eerste pitstop pakken (als je toch hekkensluiter bent), dan kan je in de race wachten op een VSC/SC, daarmee je 2e pit pakken en dan ben je trackposition spekkoper. C6 C4 C4Chocoball schreef op woensdag 21 mei 2025 @ 08:10:
De speciale band voor stratencircuits komt ook in Monaco in actie. De C6 band hield het in Imola gemiddeld 6-7 ronden vol, alleen is Imola geen stratencircuit met alleen langzame bochten zoals Monaco waar de C6 band het ongetwijfeld langer zal volhouden.
Verder is er eerder besloten dat deze grand prix 2 verplichte pit stops gaat krijgen om zo meer strategische opties tijdens de race te hebben aangezien inhalen niet tot nauwelijks mogelijk is. Dus in het geval van een ongeluk in de eerste ronden zal het meteen een gekkenhuis in de toch al smalle pitstraat worden om vervolgens een klassieke race met 1 pit stop te krijgen.
Verstappen na FP2:
— Erik van Haren (@ErikvHaren) 23 mei 2025
"We hebben wat veranderingen doorgevoerd na de eerste training, maar dat was iets te veel. Ik kon de bochten niet echt meer aanvallen. Ik heb er wel vertrouwen in dat we er morgen dichterbij kunnen zitten." #F1
dyrc schreef op vrijdag 23 mei 2025 @ 18:46:
[...]
Ik verwacht nog een spannendere tactiek: na ronde 1 al je eerste pitstop pakken (als je toch hekkensluiter bent), dan kan je in de race wachten op een VSC/SC, daarmee je 2e pit pakken en dan ben je trackposition spekkoper. C6 C4 C4
Die wil gewoon zeker laatste staan omdat dat de optimale strategie is
Jullie vriendelijkste zuiderbuur
Zo, flinke straf, 10 plekken en 2 strafpunten. Ook wel dom om onder een rode vlag te gaan inhalen. Kan gevaar opleveren voor mensen op en rondom de baan. Dit is toch geen nieuwe regel voor hem.
- Leclerc was vandaag niet alleen snel op de hardste maar ook op de zachste band en reed vooraan bij de longruns. Met een 3e plek voor Hamilton laat de SF-25 een goede vorm zien. Ferrari kon zich bij de afstelling vol op de langzame bochten concentreren. Alleen in het zwembadgedeelte verloor Leclerc tijd op McLaren. Met een tijd van 1.11,355 was Leclerc bijna 3 tienden sneller dan Piastri (1:11.393) maar die reed zijn tijd 13 minuten later op een verbetede baan. Daarachtre zat Hamilton met een verschil van 0,105 seconden (1:11.460).
- De longruns waren dit keer beduidend langzamer dan voorgaande jaren. Volgens experts is het dit jaar geen ontspannen rit om zo undercuts te vermijden. Teams willen ook weten hoe lang een set banden het bij een hoger tempo volhoudt.
- De Ferrari heeft wat Monaco specifieke aanpassingen zoals een aangepaste stuurhoek voor, andere achtervleugel en beam wing. Voor de rest was de wagen gelijk aan die van Imola waar de wagen nog 11e en 12e was in de kwalificatie. De Ferrari komt zo snel omdat Monte Carlo wagens met een klein afstelvenster tegemoet komt en hoeven de ingenieurs zich bij de afstelling maar op 1 snelheidsbereik te concentreren. Angst voor genoeg bodemvrijheid en slijtage van de plank is niet nodig en ondanks dat de Ferrari hoger staat heeft deze nog voldoende mechanische grip.
- Bij Red Bull deed Verstappen nog in de 1e vrije training mee met een 2e plek. Adviseur Marko was toen nog in een jubelstemming "We zitten erbij, zo goed waren we lange tijd niet meer in Monte Carlo en Max had nog reserves". 3,5 uur later was de stemming anders met een verschil van 0,713 seconden op de beste tijd. Ook McLaren is sneller en de longrun viel ook tegen. Bij de poging de afstelling te optimaliseren kwam ook weer het onderstuur terug. Dat Red Bull ver af zit van de ideale afstelling bleek weer omdat Tsunoda maar 4 duizendste van de tijd van Verstappen zat. Daarnaast rijdt Yuki met een oudere specificatie door zijn ongeluk in Imola weet Marko te melden.
- Mercedes leek ook eerst een favoriet maar zakte uiteindelijk terug naar het middenveld. De voorbanden kwamen niet op temperatuur en in de laatste sector begonnen de achterbanden verschijnselen van oververhitting te tonen. Beide Mercedes coureurs hebben de harde banden nog niet gebruikt, die worden voor zondag bewaard.
- Red Bull wil de medium band voor in de kwalificatie niet uitsluiten. Daarom werd in de 1e training gereden op hard en soft om een set medium banden te sparen. Toch gaat Pirelli er vanuit dat de meeste teams op de C6 band zullen vertrouwen."Hoe warmer het wordt, hoe minder de coureurs het gevoel hebben dat de band drijft." Door de 2 stop regel lijkt gebruik van de medium band tijdens kwalificatie uitgesloten. Vanwege de onzekere situatie sparen teams liever 2 sets van de C4 of C5 band. McLaren, Mercedes en Hamilton hielden daarom 2 sets van de C4 band en 1 set van de C5 band achter de hand. Red Bull en Leclerc deden precies het omgekeerde.

https://www.auto-motor-un...-training-longrun-zeiten/
Correctie: iedereen (incl. de media) heeft het over een verplichte 2 stopper, maar in de regels staat dat er op 3 sets banden gereden moet worden. Op elk ander circuit betekend dat vrijwel altijd dat je 2x moet stoppen, maar dit is Monaco, met een toch wel "iets" hogere kans op rode vlaggen. Dus dan kun je de banden wisselen zonder "pitstop".The_Scarabial schreef op vrijdag 23 mei 2025 @ 21:15:
Las net iets over verplichte 2 stopper in de race, ben benieuwd of dat extra spanning gaat geven.
Rode vlaggen in Monaco:
1984: 31e ronde, niet hervat.
1990: 1e ronde, race reset.
1995: 1e ronde, race reset.
2000: 1e ronde, race reset.
2011: 72e ronde, hervat.
2013: 46e ronde, hervat.
2022: 30e ronde, hervat (maar niet volle lengte).
2024: 1e ronde, hervat.
Dus ja, best vaak een rode vlag, maar helft van de keren dus in ronde 1. Dat geeft een "gratis pitstop", al is dat toch juist de reden van deze regel met drie banden? Nu móet iedereen ook dan nog een keer stoppen.
https://www.nu.nl/nu-form...uizelt-van-scenarios.htmlWilliams-teambaas James Vowles deed in het verleden de strategie bij Mercedes, en weet dus waarover hij praat. "Maar ik ben blij dat ik geen strateeg meer ben", wijst hij op alle mogelijkheden.
"Wat ik zeker weet, is dat je vooraan niet meer het tempo kunt terugbrengen om het veld dicht bij elkaar te houden. Je moet gas geven, want andere coureurs gaan vroeg stoppen en dwingen je daarmee in een positie. Dat geeft onvoorspelbaarheid. Maar als je in de paddock luistert, weet niemand precies wat er gaat gebeuren. En dat is alleen maar goed voor de sport."
Duidelijk is dat de verplichte tweestopper nieuwe mogelijkheden biedt voor coureurs die niets te verliezen hebben. Voor de coureurs die vooraan rijden, brengt het vooral meer risico's. "Je moet ook niet raar opkijken als er opeens een verrassende winnaar uit rolt", voorspelt Lando Norris.
"Het wordt heel gecompliceerd. Er komt meer geluk bij kijken. Dat is mooi voor de mensen die verder achterin rijden. Voor de coureurs die aan kop rijden, is het natuurlijk minder", glimlacht de Brit.
Heb alleen wel het idee dat er tegenwoordig (vanaf vorig jaar) veel sneller een rode vlag wordt gegeven dan eerder.Jake schreef op zaterdag 24 mei 2025 @ 07:14:
Er wordt steeds gemeld: dit is Monaco, dus vaak rode vlag. Valide punt, maar ik dacht laat ik het eens opzoeken: Wikipedia: List of red-flagged Formula One races
Rode vlaggen in Monaco:
1984: 31e ronde, niet hervat.
1990: 1e ronde, race reset.
1995: 1e ronde, race reset.
2000: 1e ronde, race reset.
2011: 72e ronde, hervat.
2013: 46e ronde, hervat.
2022: 30e ronde, hervat (maar niet volle lengte).
2024: 1e ronde, hervat.
Dus ja, best vaak een rode vlag, maar helft van de keren dus in ronde 1. Dat geeft een "gratis pitstop", al is dat toch juist de reden van deze regel met drie banden? Nu móet iedereen ook dan nog een keer stoppen.
Niet dat ik zeg dat het verkeerd is.
In de F1 wordt er sowiezo veel sneller een safety car of rode vlag gegeven dan in andere series. Als je ziet bij wat voor ongelukken geel genoeg is in WEC races...stijn1309 schreef op zaterdag 24 mei 2025 @ 09:25:
[...]
Heb alleen wel het idee dat er tegenwoordig (vanaf vorig jaar) veel sneller een rode vlag wordt gegeven dan eerder.
Niet dat ik zeg dat het verkeerd is.
Fijn als je dan door rommel op de baan een lekke band hebt. (Dus niet onderdeel van het incident was, maar veel later passeert en er dus carbon op de baan ligt).pjlgt schreef op zaterdag 24 mei 2025 @ 09:39:
Ze moeten die rare regel gewoon schrappen/aanpassen. Bij een rode vlag zet je het ding stil en mag er niet gesleuteld, banden gewisseld worden of wat dan ook.
Laat ze dan op zijn minst wel banden wisselen maar dat het niet meetelt voor het reglement.
Aan de ene kant heb je gelijk. Aan de andere kant heb je ook gewoon pech als iemand bij je schade rijdt of je rijdt lek door rommel als er geen (V)SC gegeven wordt. Zou dan denk ik toch voor gelijkheid zijn. Dus niet sleutelen tijdens rood.RobertMe schreef op zaterdag 24 mei 2025 @ 09:46:
[...]
Fijn als je dan door rommel op de baan een lekke band hebt. (Dus niet onderdeel van het incident was, maar veel later passeert en er dus carbon op de baan ligt).
Laat ze dan op zijn minst wel banden wisselen maar dat het niet meetelt voor het reglement.
Tesla Model 3 | LR AWD | 2019 - Tesla Model Y | Performance | 2023
30 auto´s waarvan de helft voor het eerst hier op de baan is.
Algemeen race topic Deel 3
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Volgens Pirelli zijn sommige teams aan het experimenteren met de bandentemperatuur en dat al sinds Imolai. Normaal schrijven de regels voor dat droogweerbanden tot 2 uur op 70 graden Celcius in de bandenwarmers mogen opwarmen. Niet opwarmen tot 70 graden betekent dat de banden later op hun optimale temperatuur zullen komen. Een nadeel is dan wel dat de bandenspanning dan hoger is maar voor 1 snelle ronde gaat vinden de teams dat geen probleem. Op een circuit met snelle bochten geeft dat juist weer een voordeel omdat de zijkant van de band dan wat harder is echter heeft Monaco geen snelle bochten.
Hoewel sommige teams de medium band voor de kwalificatie overwegen denkt Pirelli dat de meeste teams voor de zachtere C6 band zullen gaan .
https://www.the-race.com/...icks-amid-monaco-dilemma/
En dan vervolgens je auto de baan op sturen, want er mag niet gesleuteld worden, en een penalty krijgen vanwege “driving in unsafe condition”.Inspired schreef op zaterdag 24 mei 2025 @ 09:57:
[...]
Aan de ene kant heb je gelijk. Aan de andere kant heb je ook gewoon pech als iemand bij je schade rijdt of je rijdt lek door rommel als er geen (V)SC gegeven wordt. Zou dan denk ik toch voor gelijkheid zijn. Dus niet sleutelen tijdens rood.
Er zitten echt nadelen aan dat er gesleuteld worden, maar dat afschaffen is echt geen optie. Dat levert veel meer oneerlijk nadeel op dat er nu oneerlijk voordeel op wordt verkregen.
Bovendien heeft iedereen het voordeel van bandenwissel onder rood of geel. Sleutelen onder rood gaat meer om herstel van de auto wat onder normale omstandigheden niet mogelijk is (zonder enorm veel tijdverlies). Dat levert soms een enorm voordeel op, maar staat tegenover dat je soms ook totaal onherstelbare schade oploopt door toedoen van een ander. Dus tja, voor- en nadelen, per saldo vind ik het huidige systeem niet zo gek.Shinji schreef op zaterdag 24 mei 2025 @ 11:39:
[...]
En dan vervolgens je auto de baan op sturen, want er mag niet gesleuteld worden, en een penalty krijgen vanwege “driving in unsafe condition”.
Er zitten echt nadelen aan dat er gesleuteld worden, maar dat afschaffen is echt geen optie. Dat levert veel meer oneerlijk nadeel op dat er nu oneerlijk voordeel op wordt verkregen.
Welk oneerlijk voordeel dan? Zonder rood kun je ook niet meer verder in zo’n situatie.Shinji schreef op zaterdag 24 mei 2025 @ 11:39:
[...]
En dan vervolgens je auto de baan op sturen, want er mag niet gesleuteld worden, en een penalty krijgen vanwege “driving in unsafe condition”.
Iedereen? Iemand die net gepit heeft ook? Bij elke rode vlag zijn er vaak winnaars en verliezers.Toke_gt schreef op zaterdag 24 mei 2025 @ 11:56:
[...]
Bovendien heeft iedereen het voordeel van bandenwissel onder rood of geel. Sleutelen onder rood gaat meer om herstel van de auto wat onder normale omstandigheden niet mogelijk is (zonder enorm veel tijdverlies). Dat levert soms een enorm voordeel op, maar staat tegenover dat je soms ook totaal onherstelbare schade oploopt door toedoen van een ander. Dus tja, voor- en nadelen, per saldo vind ik het huidige systeem niet zo gek.
Naar de pits rijden en dingen vervangen.Inspired schreef op zaterdag 24 mei 2025 @ 12:26:
[...]
Welk oneerlijk voordeel dan? Zonder rood kun je ook niet meer verder in zo’n situatie.
Ze zijn waarschijnlijk strenger als je iemand in een bepaalde toestand de baan op stuurt dan wanneer iets onderweg gebeurd en naar de pits zal rijden.
Stel iemand heeft een lekke band, die rijdt dan naar de pits. Als er rood is mag die niet vervangen dus moet die met lekke band weer naar buiten gestuurd worden.
[ Voor 38% gewijzigd door Shinji op 24-05-2025 12:43 ]
Als je auto in orde is ga je maar gewoon wat vervangen? Wel nuttig ja.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Dit topic is gesloten.
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Graag de slowchat beperken tot de vrije trainingen en races. Geef elkaar de ruimte om daarbuiten meer inhoudelijke discussies te voeren.
- Hou het een beetje gezellig. Je persoonlijke frustraties over commentaar, coureurs, andere participanten in dit topic, of wat dan ook, zijn hier niet welkom.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen, gesneer of vervelende opmerkingen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie:
[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4
Viaplay in Nederland - Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in: [F1] Seizoen 2025
- Andere race categorieën zijn hier offtopic, is er: Algemeen race topic Deel 3
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
![]() | Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |