Wat is de uitlag van VT1? Ik kan deze nog nergens vinden.
spoiler:
Waar is de tijd gebleven dat VT1 van 10 tot half 12 was en in Monaco VT1 & VT2 op donderdag was.
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
RobertMe schreef op donderdag 22 mei 2025 @ 12:08:
Wat is de uitlag van VT1? Ik kan deze nog nergens vinden.
spoiler:Waar is de tijd gebleven dat VT1 van 10 tot half 12 was en in Monaco VT1 & VT2 op donderdag was.
Ik ben benieuwd of we dat inderdaad gaan zien. Als je toch al achteraan staat dan lijkt het mij het risico waard.hardware-lover schreef op woensdag 21 mei 2025 @ 10:13:
[...]
Volgens een Duits YT F1 tech kanaal is het 2x banden wisselen, dus ook onder 2x rood is geldig.
De rijders die toch al achteraan hobbelen zullen die 2 stops, bij geen race onderbreking, zeer waarschijnlijk heel snel na de start al uit laten voeren en de rest van de "race" dan uitrijden op welke band dan ook. Van slijtage zal geen sprake zijn daar, dus dat kan prima.
Hadden ze maar verplicht gesteld dat er een x-aantal ronden tussen die stops moesten zijn, maar dat heeft men dus niet zo geregeld, misser wat mij betreft.
I think all rightthinking people in this country are sick and tired of being told that ordinary, decent people are fed up in this country with being sick and tired.
Een beetje zoals in de F2 bedoel je?hardware-lover schreef op woensdag 21 mei 2025 @ 10:13:
[...]
Volgens een Duits YT F1 tech kanaal is het 2x banden wisselen, dus ook onder 2x rood is geldig.
De rijders die toch al achteraan hobbelen zullen die 2 stops, bij geen race onderbreking, zeer waarschijnlijk heel snel na de start al uit laten voeren en de rest van de "race" dan uitrijden op welke band dan ook. Van slijtage zal geen sprake zijn daar, dus dat kan prima.
Hadden ze maar verplicht gesteld dat er een x-aantal ronden tussen die stops moesten zijn, maar dat heeft men dus niet zo geregeld, misser wat mij betreft.
https://f2fanatic.wordpre.../2017-season/regulations/This mandatory pit stop may not be carried out until the driver has completed six laps.
[ Voor 4% gewijzigd door YakuzA op 22-05-2025 12:48 ]
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Nou dat dichtrijden is zeer waarschijnlijk het probleem niet zo, wordt in diezelfde video ook weer aangehaald, ze rijden daar voorop zo langzaam als maar mogelijk om een ondercut te voorkomen, het tempo ligt flink lager dan eigenlijk zou kunnen, normaal gesproken. Maar er kunnen natuurlijk ook nog andere zaken meespelen waarbij een 2e rijder van het team, 2e rijder als zijnde ligt achter zijn teammaat, de boel nog extra op kan gaan houden om zo zijn teammaat extra ruimte te geven voor het maken van een pitsstop. Er zijn vele scenarios mogelijk, en ik hoop daarom op geen rode vlag situatiesAllard schreef op donderdag 22 mei 2025 @ 12:44:
Ik ben benieuwd of we dat inderdaad gaan zien. Als je toch al achteraan staat dan lijkt het mij het risico waard.
Die 2x25 seconden die een pitstop kost moet je dan wel z.s.m. dicht rijden, iig voordat de andere teams hun pitstops gaan maken.
Testing, one, two ...
Ben toch wel benieuwd of er nog meer rare trucjes uitgehaald gaat worden met de dubbele verplichte pitstop. Degene die vooraan rijdt, zou bv ervoor kunnen kiezen om de laatste pitstop in de laatste ronde te maken. Kun je niet vastzitten achter andere rijders en je voordeel van nieuwere banden wegen bijna niet op tegen de tijd die je kwijt bent voor een pitstop.Nhz schreef op woensdag 21 mei 2025 @ 10:21:
[...]
Ik vind dit juist wel een mooie optie. Stel dat een (sub)topper zijn kwalificatie verprutst. Dan zou het een optie kunnen zijn om direct na de start de pits in te duiken, daarna een aantal rondes lekker pushen en tegen de tijd dat hij weer 'achterblijvers' tegen komt nogmaals stoppen en weer pushen. Degene vooraan kunnen dit niet doen, vanwege trackpositie, die worden op deze manier echter wel gedwongen om harder dan de F4 te rijden (zoals verleden jaar). Ik zou het erg mooi vinden als er een aantal coureurs hier op gokken en dat we de race uit kunnen rijden zonder Co. ;-)
In verband met verkeer kan dit ook juist heel verkeerd uitpakken gok ik zoRobkazoe schreef op donderdag 22 mei 2025 @ 15:16:
[...]
Ben toch wel benieuwd of er nog meer rare trucjes uitgehaald gaat worden met de dubbele verplichte pitstop. Degene die vooraan rijdt, zou bv ervoor kunnen kiezen om de laatste pitstop in de laatste ronde te maken. Kun je niet vastzitten achter andere rijders en je voordeel van nieuwere banden wegen bijna niet op tegen de tijd die je kwijt bent voor een pitstop.
2021 Magnesium P2, non PP, 20" - 2024 Mazda MX-30
De teller gaat erom hoevaak je door de pits gereden bent, dus technisch gezien is een drivethrough/stop and go penalty ook een pitstopRene schreef op donderdag 22 mei 2025 @ 15:24:
Je kan ook gewoon een paar banden wisselen. De auto van de krik afhalen en vervolgens weer opkrikken en er een ander setje onderzetten. Tada, 3 setjes banden gemonteerd.
Zou je technisch gezien zelfs de auto een groen lampje kunnen geven, 10 cm laten rollen, opnieuw opkrikken en beide pit 'stops' in 1 keer kunnen doen.
Wat is eigenlijk de officiele F1 definitie van een pitstop?
Zou je dan in principe na de warm-up lap de pits inkunnen. Wachten op groen licht en gelijk de eerste pitstop uitvoeren? (Dus niet doorrijden tot pit lane exit maar gewoon wachten voor je eigen box).Puc van S. schreef op donderdag 22 mei 2025 @ 15:28:
[...]
De teller gaat erom hoevaak je door de pits gereden bent, dus technisch gezien is een drivethrough/stop and go penalty ook een pitstop
2021 Magnesium P2, non PP, 20" - 2024 Mazda MX-30
Bij een drive-through mag er niet gewisseld worden. Telt wel maar helaas niet voor banden wissel.Puc van S. schreef op donderdag 22 mei 2025 @ 15:28:
[...]
De teller gaat erom hoevaak je door de pits gereden bent, dus technisch gezien is een drivethrough/stop and go penalty ook een pitstop
De warmup lap is niet onderdeel van de race. Je zult daadwerkelijk onder de race ee pit exit moeten passeren wil het als pitstop geteld worden (ook finishen in de pitstraat zal niet mogen? En bij sommige / vele circuits ligt de finishlijn ook voor de eerste pitbox).Rene schreef op donderdag 22 mei 2025 @ 15:35:
[...]
Zou je dan in principe na de warm-up lap de pits inkunnen. Wachten op groen licht en gelijk de eerste pitstop uitvoeren? (Dus niet doorrijden tot pit lane exit maar gewoon wachten voor je eigen box).
Aan zoiets zat ik ook nog te denken. Een aantal pitboxes zullen voor de start/finish liggen. Het is mogelijk om de race te finshen via de pitstraat. Allerlaatste ronde een pitstop doen en over start/finish heen rollen en klaar?Rene schreef op donderdag 22 mei 2025 @ 15:24:
Je kan ook gewoon een paar banden wisselen. De auto van de krik afhalen en vervolgens weer opkrikken en er een ander setje onderzetten. Tada, 3 setjes banden gemonteerd.
Zou je technisch gezien zelfs de auto een groen lampje kunnen geven, 10 cm laten rollen, opnieuw opkrikken en beide pit 'stops' in 1 keer kunnen doen.
Wat is eigenlijk de officiele F1 definitie van een pitstop?
Zat zelf ook al even te kijken.RobertMe schreef op donderdag 22 mei 2025 @ 15:40:
[...]
De warmup lap is niet onderdeel van de race. Je zult daadwerkelijk onder de race ee pit exit moeten passeren wil het als pitstop geteld worden (ook finishen in de pitstraat zal niet mogen? En bij sommige / vele circuits ligt de finishlijn ook voor de eerste pitbox).
[ Voor 10% gewijzigd door Robkazoe op 22-05-2025 15:45 ]
Schumacher deed dit volgens mij op Silverstone in 98, maar dan met een penaltyRobkazoe schreef op donderdag 22 mei 2025 @ 15:42:
[...]
Aan zoiets zat ik ook nog te denken. Een aantal pitboxes zullen voor de start/finish liggen. Het is mogelijk om de race te finshen via de pitstraat. Allerlaatste ronde een pitstop doen en over start/finish heen rollen en klaar?
Zal vast wel niet mogen. Ik gok dat de definitie van de pitstop te maken zal hebben met de ingang/uitgang en minimaal verplicht stilstaan.
AopenHX08 ZM400B Athlon64-X2-3800+ ArticFreezer64pro Asrock939Dual-Sata2 2x512MbDDR400 GigabyteR9700pro SBAudigy2 Inspire6700modded PCTVpro ADSL 6Mb/768 NEC2500a Pioneer105DVDrom iiyamaVMPro450 CanonIP4000 LogitechG5 200GbWD7200 80GbWD7200 WinXPhome
Ja en daarna mocht het niet meer. Dus wisselen met voor de finish zal niet gaan, dan zal je sowieso de laatste rondjes vol gas moeten gaan om te zorgen dat er genoeg afstand tussen jou en P2 ligt. Een aardige uitdaging in Monaco.Vlaanderen1 schreef op donderdag 22 mei 2025 @ 15:46:
[...]
Schumacher deed dit volgens mij op Silverstone in 98, maar dan met een penalty
Maar dat is v.w.b. penalties sowieso opgelost doordat je deze binnen 3? ronden moet inlossen. Dan zou je dus net in de laatste ronden een drive through / stop & go penalty moeten krijgen. En dat terwijl je die nu vrijwel niet meer kunt krijgen. Nadat later de 5 & 10 seconden time penalties zijn ingevoerd.
Dat hebben ze letterlijk vorig jaar gedaan. Alonso hield alles en iedereen op, om Lance een gratis pitstop te geven. Toen het gat bijna groot genoeg was, vern**kte Lance het door tegen de vangrail te rijden, met een lekke band als gevolg. Al het teamwerk van Alonso voor niets geweestRobkazoe schreef op donderdag 22 mei 2025 @ 15:16:
[...]
Of als er twee coureurs van hetzelfde team achter elkaar zitten. Dan kan de achterste bewust hele langzame rondetijden rijden om zo snellere coureurs die al gestopt zijn af te vangen en zijn teamgenoot zo te voorzien van een gratis pitstop. Ik zou dit nog wel eens kunnen zien gebeuren bij AM (Alonso de stopper, Stroll die wegrijdt).
For the race in Monaco, each driver must use at least three (3) sets of tyres of any
specification described in Article 30.1a)i) during the race and, unless they have used
intermediate or wet-weather tyres during the race, each driver must use at least two (2)
different specifications of dry-weather tyres during the race, at least one (1) of which must
be a mandatory dry-weather race tyre specification as defined in Article 30.2c)ii).
For the race in Monaco, if the race is suspended and cannot be re-started, thirty (30)
seconds will be added to the elapsed time of any driver who did not, when required to do
so, use at least two (2) specifications of dry-weather tyre during the race, or who did not
use at least three (3) sets of tyres of any specification during the race. Furthermore, an
additional thirty (30) seconds will be added to the elapsed time of any driver who used
only one (1) set of tyres of any specification during the race.
Daarna laat Max Yuki voorbij en herhaalt hetzelfde spelletje. Tenslotte laat Yuki Max weer terug voorbij en spreekt iedereen er een week lang schande van en gaat iedereen nieuwe regels bedenken die dit kunnen voorkomen 😀TheBrut3 schreef op donderdag 22 mei 2025 @ 18:34:
Dus eigenlijk is een win van Max simpel. Hij hoeft alleen pole the kwalificeren en Yuki 2e. Yuki kan iedereen 10 seconden per ronde ophouden en nog voor ronde 10 heeft Max al 2 stops gehad en wint hij.
Appeltje eitje.
Oftewel geen verplichte pitstops. Maar wel verplicht 3 sets banden gebruiken. Lekker wisselen onder rood dus als dat er komt.Chocoball schreef op donderdag 22 mei 2025 @ 18:53:
Net nog in de Race Director's Event Notes gekeken over de verplichte bandenwissels maar niks specifieks hiervoer. Wel dat er nieuw asfalt tussen de bochten 12 (Tabac) en 3 (Massenet) dus mogelijk van invloed op de bandenslijtage.
Over bandenwissels in Monaco staat er het volgende in het sportregelement (artikel 30.5 Use of Tyres)
[...]
Starten op inters, na 1 ronde wisselen en dan uitrijden.. mag dat?Chocoball schreef op donderdag 22 mei 2025 @ 18:53:
Net nog in de Race Director's Event Notes gekeken over de verplichte bandenwissels maar niks specifieks hiervoer. Wel dat er nieuw asfalt tussen de bochten 12 (Tabac) en 3 (Massenet) dus mogelijk van invloed op de bandenslijtage.
Over bandenwissels in Monaco staat er het volgende in het sportregelement (artikel 30.5 Use of Tyres)
[...]
[ Voor 4% gewijzigd door breew op 22-05-2025 20:16 ]
never argue with a moderator, he will shut your account down.
Red Bull zal het vast niet lukken, maar McLaren kan dat serieus overwegen als ze 1-2 kwalificeren. Dat is ook het enige team wat een mogelijkheid heeft op een 1-2 kwalificatie.Wyke schreef op donderdag 22 mei 2025 @ 18:57:
Daarna laat Max Yuki voorbij en herhaalt hetzelfde spelletje. Tenslotte laat Yuki Max weer terug voorbij en spreekt iedereen er een week lang schande van en gaat iedereen nieuwe regels bedenken die dit kunnen voorkomen 😀
Nee, dan wordt coureur gediskwalificeerd, want dan heeft hij niet aan de regels (30.5 §m) voldaan:RobertMe schreef op donderdag 22 mei 2025 @ 19:56:
[...]
Maar bestaat die regel überhaupt ook in het algemeen? Als in: wat is de straf als tijdens een "normale" race een coureur niet op twee compounds gereden heeft? Volgt daar dan ook een 30s "time penalty" voor?
[ Voor 20% gewijzigd door Toke_gt op 22-05-2025 20:52 ]
Nouja, in beiden gevallen geldt die 30 sec (per missende set) dus bij een rode vlag zonder herstart. Want in het stuk reglement dat @Chocoball postte staat ook niks over een straf als de race onder groen finisht (ook al zou dat "timed out" zijn) en een coureur niet aan deze (speciale) regel heeft voldaan. Dus ook hiervoor zal onder deze Monaco regel wel de DSQ gelden.Toke_gt schreef op donderdag 22 mei 2025 @ 20:34:
[...]
Nee, dan wordt coureur gediskwalificeerd, want dan heeft hij niet aan de regels (30.5 §n) voldaan:
[Afbeelding]
Hoe gaan ze dan banden wisselen zonder een pit stop te maken? De FIA heeft het over een mandatory 2-stop strategy en de media vertaald het als 2 verplichte pit stops maar misschien begrijp ik het probleem niet.RobertMe schreef op donderdag 22 mei 2025 @ 19:56:
[...]
Oftewel geen verplichte pitstops. Maar wel verplicht 3 sets banden gebruiken. Lekker wisselen onder rood dus als dat er komt.
Is toch alleen spannend als er een overgang is van droog>nat of andersom? Met de hele race op wet gebeurt er nog niks.RobertMe schreef op donderdag 22 mei 2025 @ 19:56:
[...]
Want in een regen race is het normaliter al "spannend genoeg" en hoeven die kunstmatige pitstops niet.
If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel
Dat staat letterlijk in het stuk dat je quote? Rode vlag, gratis bandjes wisselen.Chocoball schreef op donderdag 22 mei 2025 @ 21:06:
[...]
Hoe gaan ze dan banden wisselen zonder een pit stop te maken?
Ik dacht dat het reglement leidend was, en niet de media? En het stuk van het reglement dat je quote staat niks in over verplichte pitstops. Wel dat ze verplicht 3 sets banden moeten gebruiken. En met 1x een rode vlag heb je al 1x een gratis wissel (mogelijkheid) en dus "2 sets banden gebruikt". En die derde set leg je er dan onder met een gewone pitstop, of een tweede rode vlag (onwaarschijnlijk dat die er komt, maarja, het blijft Monaco).De FIA heeft het over een mandatory 2-stop strategy en de media vertaald het als 2 verplichte pit stops maar misschien begrijp ik het probleem niet.
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Maar die tweede stop is er toch mede om een gratis bandenwissel bij rood te ‘compenseren’?G_Dragon schreef op vrijdag 23 mei 2025 @ 09:00:
Jammer dat ze bij een rode vlag een gratis bandenwissel krijgen, natuurlijk is dat altijd al zo maar in Monaco met die nieuwe regel van twee verplichte stops zou het wel tof zijn dat ze deze regel ook net even iets anders toepassen om het spannender te maken. De wisselende weersomstandigheden zouden zeker nog voor meer sensatie en leuke onverwachte situaties kunnen gaan zorgen, als ze natuurlijk kunnen / mogen gaan rijden van de FIA.
Maar ik ben zeker wel voorstander van een 2 stopper en geen gratis bandenwissel tijdens de rode vlag + afwisselende weersomstandigheden.
[ Voor 12% gewijzigd door zonoskar op 23-05-2025 09:59 ]
Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD
Dat helpt alleen als je de enige bent die dat doet toch? Al die theorieën werken alleen als de rest regulier stoptzonoskar schreef op vrijdag 23 mei 2025 @ 09:58:
Ik ben benieuwd of de strategie van Ruth (van F1tv) door een team uitgevoerd gaat worden: Op zachte banden starten en dan na de eerste ronde pitten voor een mega undercut en dan hopen op een rode vlag voor de 2de stop.
MY24 Volvo XC40 Recharge SMER Fjord Blue
Ik hoop eigenlijk dat alle 20 coureurs na ronde 1 binnenkomen voor nieuwe banden. Dan is meteen duidelijk wat voor een onzin "oplossing" dit eigenlijk iscaspervc schreef op vrijdag 23 mei 2025 @ 10:03:
[...]
Dat helpt alleen als je de enige bent die dat doet toch? Al die theorieën werken alleen als de rest regulier stopt
(er stond eerst ronde 3 bij je)zonoskar schreef op vrijdag 23 mei 2025 @ 09:58:
Ik ben benieuwd of de strategie van Ruth (van F1tv) door een team uitgevoerd gaat worden: Op zachte banden starten en dan na de eerste ronde pitten voor een mega undercut en dan hopen op een rode vlag voor de 2de stop.
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Ik vreeg mij af of de teams dat gaan doen, met de chaos in die smalle pit tot gevolg. In dat geval heeft de gene achteraan in de pits de gunstigste positie voor dit scenario.scrappy.doo schreef op vrijdag 23 mei 2025 @ 10:11:
[...]
Ik hoop eigenlijk dat alle 20 coureurs na ronde 1 binnenkomen voor nieuwe banden. Dan is meteen duidelijk wat voor een onzin "oplossing" dit eigenlijk is
Want?Thinlanet schreef op vrijdag 23 mei 2025 @ 10:36:
In dat geval heeft de gene achteraan in de pits de gunstigste positie voor dit scenario.
Alleen als die als eerste of laatste binnenkomt toch? En alleen als de pitstop perfect gaat?Thinlanet schreef op vrijdag 23 mei 2025 @ 10:36:
[...]
Ik vreeg mij af of de teams dat gaan doen, met de chaos in die smalle pit tot gevolg. In dat geval heeft de gene achteraan in de pits de gunstigste positie voor dit scenario.
Altijd weer met hoge verwachtingen de race kijken, om vervolgens halverwege in slaap te vallen. Is al regelmatig gebeurt, en met droog weer ben ik bang dat het dit jaar ook geen vuurwerk wordt, maar de duurste optocht. Al kunnen de pitstops wel wat forceren.LAD93 schreef op woensdag 21 mei 2025 @ 08:02:
Ik blijf dit toch wel de mooiste F1 show van het jaar vinden. Ik ken de verschillende meningen over historie versus kijkkwaliteit, maar het blijft toch wel een mooi evenement zo in Monaco. Zin in!
[ Voor 4% gewijzigd door Charles Hill op 23-05-2025 13:31 ]
Ik maak geen fouten, ik creëer leer momenten.
Mijn boefje is liev!
Hij was aan het kijken of er grip was...niet.JB schreef op vrijdag 23 mei 2025 @ 13:32:
TomTom bij LEC doet het niet...
Leuk om te lezen. Vooral de gebruikelijke updates voor deze race. En een aantal teams hadden de updates blijkbaar al gereed voor een circuit als deze.Extigo schreef op vrijdag 23 mei 2025 @ 11:37:
Updates!
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Nu even Apeldoorn bellen...Chocoball schreef op vrijdag 23 mei 2025 @ 13:33:
[...]
Hij was aan het kijken of er grip was...niet.
Mijn boefje is liev!
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Die wilde gewoon gelijk naar huis rijden. Inmiddels ook het voorvleugeltje kapotgereden op Stroll, schuld van Stroll wel.JB schreef op vrijdag 23 mei 2025 @ 13:32:
TomTom bij LEC doet het niet...
De eerste was mis, nu raak 😏Pierre schreef op vrijdag 23 mei 2025 @ 13:38:
Wat doet LeClerc
Wat een mega slecht begin voor hem. Rode vlag.Marc H schreef op vrijdag 23 mei 2025 @ 13:39:
Gaat lekker bij LEC. Bye Bye neusvleugel. Even langs Red Bull voor een vleugel?
Laatste seizoen waarschijnlijk. Komt in ieder geval niet voor in de langer termijn planning.Holk schreef op vrijdag 23 mei 2025 @ 13:39:
Kan iemand Lance uit die auto halen?
ping 127.212.23.124
Zodat hij naar de pits kan en daar een nieuwe vleugel geplaatst kan worden zodat hij de rest van FP1 kan afmaken.pjottum schreef op vrijdag 23 mei 2025 @ 13:42:
Wtf waarom rijd De Klerk door??
Niet meer, wegtakelen is af.Puc van S. schreef op vrijdag 23 mei 2025 @ 13:43:
Als hij weggetakeld moet worden zou die waarschijnlijk niet meer in actie komen tijdens FP1 (of pas laatste 15 minuten ofzo)
De regels zijn anders, om te voorkomen dat er een spoor van zooi op de baan ligt. Maar begrijpelijk dat Leclerc wel doorrijdt. Kan nog wel eens een boete gaan opleveren.Puc van S. schreef op vrijdag 23 mei 2025 @ 13:43:
[...]
Zodat hij naar de pits kan en daar een nieuwe vleugel geplaatst kan worden zodat hij de rest van FP1 kan afmaken.
Als hij weggetakeld moet worden zou die waarschijnlijk niet meer in actie komen tijdens FP1 (of pas laatste 15 minuten ofzo)
En LEC kennende: "Why am I SO unluckyyyy??".Chocoball schreef op vrijdag 23 mei 2025 @ 13:43:
Stroll kennende "What was he doing? driving into me!"
Tja, nu kan niemand rijden en moet de veewagen rondjes maken..
ping 127.212.23.124
Tjah dat is Monaco.pjottum schreef op vrijdag 23 mei 2025 @ 13:46:
[...]
[ Voor 17% gewijzigd door crzyhiphopazn op 23-05-2025 13:49 ]
https://tweakers.net/gallery/96378/inventaris/?inv_id=1241403 || GT= cRzYHipHopAzN || Battle.net ta6g ||
Dus alleen maar meer reden voor Leclerc om op eigen kracht terug naar de pits te rijden
Als Leclerc in een uitloop stil was gaan staan was het ook een rode vlag geweest.pjottum schreef op vrijdag 23 mei 2025 @ 13:46:
[...]
Ook leuke info voor de eerste post, pole position 2024, Leclerc - 1:10.270, snelste raceronde 2024, Hamilton - 1:14.165 (ronde 63 van 78)DaniëlWW2 schreef op maandag 5 mei 2025 @ 09:53:
[Afbeelding] RONDE 8: GRAND PRIX DE MONACO [Afbeelding]
Topicregels 💬️
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Graag de slowchat beperken tot de vrije trainingen en races. Geef elkaar de ruimte om daarbuiten meer inhoudelijke discussies te voeren.
- Hou het een beetje gezellig. Je persoonlijke frustraties over commentaar, coureurs, andere participanten in dit topic, of wat dan ook, zijn hier niet welkom.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen, gesneer of vervelende opmerkingen.
Schema [Afbeelding] vr 23 mei Practice 1 [Afbeelding] 13:30
Local time: 13:30Practice 2 [Afbeelding] 17:00
Local time: 17:00za 24 mei Practice 3 [Afbeelding] 12:30
Local time: 12:30Qualifying: [Afbeelding] 16:00
Local time: 16:00zo 25 mei Race: [Afbeelding] 15:00
Local time: 15:00
Circuit ▸ Naam: Circuit de Monaco ▸ Aantal rondes: 78 ▸ Locatie: Monte Carlo, Monaco ▸ Lengte circuit: 3.337 km ▸ Meer info ↗ ▸ Race afstand: 260,286 km
[Afbeelding]
Bandenoverzicht
Voor de race in Monaco zijn de volgende banden gekozen: Hard - C4, Medium - C5 en Soft - C6.
[Afbeelding]
▴ Terug naar boven
De jam was opTheBrut3 schreef op vrijdag 23 mei 2025 @ 13:55:
Stroll heeft zichzelf uitgeschakeld, justice.
Mijn boefje is liev!
Het was ook wel een fout van het team hem niet te informeren dat er nog meer snellere auto's aankwamen. Leclerc had hem daar niet verwacht en kon dat ook niet zien, maar dat geldt ook wel voor Stroll. Die kan ook niet in zijn achteruitkijkspiegel om de hoek en over een heuvel kijken. En met hoe breed de auto's zijn en die bocht, kan hij weinig kanten op.TheBrut3 schreef op vrijdag 23 mei 2025 @ 13:55:
TheBrut3 schreef op vrijdag 23 mei 2025 @ 13:55:
PV 3520Wp - WP Itho Amber 95 - WPB Atlantic Explorer V4 200L - gasloos sinds aug 2023
[ Voor 20% gewijzigd door TheBrut3 op 23-05-2025 14:14 ]
had je niet 15min eerder kunnen wezen?TheBrut3 schreef op vrijdag 23 mei 2025 @ 14:14:
Red Bull staat lang binnen, hebben volgens mij alleen nog een longrun op de hards gedaan.
Edit; Tuurlijk komen ze net naar buiten
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Vorig seizoen stond Leclerc op pole position. Kan op deze baan dus wel wat.StefanVerkerk schreef op vrijdag 23 mei 2025 @ 14:07:
Zo te zien is de auto van Leclerc een stuk lichter geworden van die crash, zet 'm effe op P1 met 12 rondes oude softs.
Dukes of Hazard zeiden ze op SKY 😄StefanVerkerk schreef op vrijdag 23 mei 2025 @ 14:22:
Geweldige sprong van Hamilton! 9.5 van de 10 voor de landing!
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2
Gaat 'm niet worden, blijft 44...
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Dit topic is gesloten.
![]() | Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq