Eens, vooral de "oude" circuits zijn nog wel leuk maar buiten dat de beleving is gewoon weg, de sfeer is teveel veranderd en ja je moet meegaan met de tijd maar waar het voorheen superkarts waren zijn het nu zware supersport wagens met zoveel extra's en hulpmiddelen settings etc etc.
Jankende coureurs als anderen iets doen wat in hun ogen niet correct is behalve als ze het zelf doen.
Ik heb jaren gekeken en het aantal GPs die ik niet heb kunnen kijken zijn gemakkelijk op 2 handen te tellen, maar sinds vorig jaar sla meer dan de helft over en mis dan nog niets.
WEC & IndyCar zijn dan een stuk leuker om naar te kijken ook al veranderd er daar natuurlijk ook continu van alles.
IndyCar is hier dus alleen via Ziggo te bekijken en dat heb ik niet en is het mij ook niet waard qua kosten. Jammer genoeg kan je vanuit Nederland niet live via de site kijken. Maar als dat net zo goed moet werken als het Leaderboard dan is dat ook zonde van de tijd 🫣.
WEC moet ik nog even uitzoeken.
Edit: ik zie dat het Leaderboard nu wel werkt.
Een alternatieve live Timing site:
klik
En op YouTube op het Indycar on Fox kanaal zo te zien live beelden vanaf de wagen van Pato O'Ward.
[
Voor 12% gewijzigd door
Ad de Jong op 02-03-2025 19:10
]