PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL
roodInternet Janny schreef op zondag 24 mei 2026 @ 21:53:
Finish onder gele vlag en geen wit denk ik.
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Code roodInternet Janny schreef op zondag 24 mei 2026 @ 21:53:
Finish onder gele vlag en geen wit denk ik.
Ik maak geen fouten, ik creëer leermomenten.
Waarom? Lijkt mij toch een herstart.Marc H schreef op zondag 24 mei 2026 @ 21:54:
Einde race
Denk dat ze gaan herstarten...finishen onder geel houden ze niet zo vanMarc H schreef op zondag 24 mei 2026 @ 21:54:
Einde race
PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL
Ik maak geen fouten, ik creëer leermomenten.
Zoals je signature zegt:Marc H schreef op zondag 24 mei 2026 @ 21:56:
Schatte het verkeerd in
"Ik maak geen fouten, ik creëer leermomenten."
PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL
Heb jij naar het KNMI gekeken? Rode vlag, code rood bestaat niet.Marc H schreef op zondag 24 mei 2026 @ 21:54:
Code rood
Begint die Rick ook al… zucht.
[ Voor 8% gewijzigd door CreativeS op 24-05-2026 22:02 ]
PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL
Zou ook gaaf zijnge-flopt schreef op zondag 24 mei 2026 @ 22:09:
Veekay mooi 5...
PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL
En cautionge-flopt schreef op zondag 24 mei 2026 @ 22:09:
Veekay mooi 5...
Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month
Zero compensation
[ Voor 18% gewijzigd door skreppiedoe op 24-05-2026 22:13 ]
PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL
PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL
Maar… wat een finish van de Indy!!
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Ja! Zowel in het publiek als in de pitstraat (nou ja: support area). Onvergetelijke ervaringen. Amerikanen zijn hartstikke gek, maar als je daar bent en ze merken dat je oprecht geïnteresseerd bent delen ze werkelijk alles met je.
All your base are belong to us
Jammer dat Veekay liep te slapen, liet een behoorlijk gat bij de restart en daardoor 6de. Maar wel top 10
Ik hoor het ze nog niet echt roepen, maar dit is toch het beste resultaat van Rinus op de Indy?
[PSN: DeTjuK] Follow your instinct, no one beats you with character and balls.
Al heb je tien schermen en zegt Ziggo het ook… het is niet correctMarc H schreef op zondag 24 mei 2026 @ 22:03:
Ben blij dat ik twee schermen heb:
[Afbeelding]
Ziggo commentatoren hebben het ook over "code rood"
Maar goed, belangrijkere dingen.
heb je wel gekeken? Hij reed juist naar voren bij de herstart. Net zo negatief als in het F1 topic. Jammer.Charles Hill schreef op zondag 24 mei 2026 @ 22:15:
Wat een einde van de race!
Jammer dat Veekay liep te slapen, liet een behoorlijk gat bij de restart en daardoor 6de. Maar wel top 10
Dat was bij de voorlaatste herstart. Bij de laatste herstart was er een groot gat voor hem.CreativeS schreef op zondag 24 mei 2026 @ 22:16:
[...]
heb je wel gekeken? Hij reed juist naar voren bij de herstart. Net zo negatief als in het F1 topic. Jammer.
Gaaf hoor.Ample Energy schreef op zondag 24 mei 2026 @ 22:15:
[...]
Ja! Zowel in het publiek als in de pitstraat (nou ja: support area). Onvergetelijke ervaringen. Amerikanen zijn hartstikke gek, maar als je daar bent en ze merken dat je oprecht geïnteresseerd bent delen ze werkelijk alles met je.
Zero compensation
Heb jij gekeken? Ging van 9 naar 5, en verloor daarna een plek van 5 naar 6 omdat hij een gat liet vallenCreativeS schreef op zondag 24 mei 2026 @ 22:16:
[...]
heb je wel gekeken? Hij reed juist naar voren bij de herstart. Net zo negatief als in het F1 topic. Jammer.
En het is gewoon wat het is, niets negatief naar een feit.
[ Voor 8% gewijzigd door Charles Hill op 24-05-2026 22:18 ]
Klopt.DeTjuk schreef op zondag 24 mei 2026 @ 22:15:
Ik hoor het ze nog niet echt roepen, maar dit is toch het beste resultaat van Rinus op de Indy?
Tactiek leek niet te werken maar uiteindelijk toch 6de. Miste een stukje, zijn laatste pitstop. Opeens reed ie 9de 😄ge-flopt schreef op zondag 24 mei 2026 @ 22:18:
P6 voor Veekay en het Team is gewoon een goede uitslag, ondanks de strategie die seker tot ronde 150 niet zo heel goed eruit zag.
De altenatieve strategie (Ziggo commentaar noemde het de B strategie) heeft zeker wel geholpen.Charles Hill schreef op zondag 24 mei 2026 @ 22:20:
[...]
Tactiek leek niet te werken maar uiteindelijk toch 6de. Miste een stukje, zijn laatste pitstop. Opeens reed ie 9de 😄
All your base are belong to us
11e gestart -> 6e gefinished
[ Voor 8% gewijzigd door ge-flopt op 24-05-2026 22:27 ]
Montreal en m'n bedAmple Energy schreef op zondag 24 mei 2026 @ 22:26:
Pfoe, nu even bijkomen, zie jullie straks in Charlotte?
Veel plezier met de Coca Cola 600.
Zero compensation
[ Voor 17% gewijzigd door ge-flopt op 24-05-2026 22:46 ]
Is zeker nergens legaal te kijken als je geen Ziggo Sport hebt? Indy kon mooi via hun eigen website (wat gewoon een veredelde Fox stream was, maar goed). Prime zendt Nascar wel uit, maar werkt niet met een Nederlands account. HBO idem volgens mij.Ample Energy schreef op zondag 24 mei 2026 @ 22:26:
Pfoe, nu even bijkomen, zie jullie straks in Charlotte?
“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".
Ja, tegen "vliegen" als ze achteruit gaan.ge-flopt schreef op zondag 24 mei 2026 @ 23:05:
Het viel mij trouwens een paar keer op dat als een indy wagen achteruit ging dat er flapjes net voor de achterwielen. Nascar heeft iets vergelijkbaar, maar is het nieuw bij Indycar?
“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".
Ik meen van welge-flopt schreef op zondag 24 mei 2026 @ 23:08:
Maar is dat nieuw?
“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".
https://www.reddit.com/r/...n_lap_18_of_the_indy_500/
Wat had nummer 18 te maken met Kyle Busch?
Hij heeft lang met nummer 18 gereden.ge-flopt schreef op zondag 24 mei 2026 @ 23:20:
Ik had het wel gezien, maar had niet echt door dat het specifiek om ronde 18 ging:
https://www.reddit.com/r/...n_lap_18_of_the_indy_500/
Wat had nummer 18 te maken met Kyle Busch?
*knip*TommyGun schreef op zondag 24 mei 2026 @ 23:05:
[...]
Is zeker nergens legaal te kijken als je geen Ziggo Sport hebt? Indy kon mooi via hun eigen website (wat gewoon een veredelde Fox stream was, maar goed). Prime zendt Nascar wel uit, maar werkt niet met een Nederlands account. HBO idem volgens mij.
De suggesties laten we ook, zie de tppic warning.
[ Voor 11% gewijzigd door tweakduke op 23-06-2026 13:56 ]
All your base are belong to us
Jammer van die Camry pace carAmple Energy schreef op maandag 25 mei 2026 @ 00:25:
Ik hou zielsveel van m’n Model S, maar als ze die NA 6 liter V8’s starten denk ik toch, wat blijft dat fucking lekker
“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".
Ik heb om eerlijk te zijn geen idee wat daar in ligt. Volgens mij is het ooit supercharged V8 geweest, maar zal onderhand wel V6 zijn?
All your base are belong to us
In de pacecar?CreativeS schreef op maandag 25 mei 2026 @ 02:50:
Momenteel een 5.8 liter NA V8.
All your base are belong to us
Zero compensation
Wat ik terug kan vinden op een ernstig kreupele Amerikaanse site van Toyota is dat de Camry voorzien is van een 2.5 viercilinder hybride.Ample Energy schreef op maandag 25 mei 2026 @ 10:26:
In de pacecar?
Misschien. Ligt aan het weer.Internet Janny schreef op maandag 25 mei 2026 @ 11:26:
Gaat iemand trouwens naar Euronascar? Ik ga in oktober naar Zolder.
Jammer dat ze niet meer naar Venray gaan.
Is het beter nu het niet meer bij Fox zit?toolkist schreef op zondag 31 mei 2026 @ 19:10:
Indycar is nu bezig in Detroit, straten circuit. Wat dus inhoudt dat er af en toe letterlijk alleen een barrière (en hek) zit tussen circuit en openbare weg waar nog gewoon autos rijden. Geinig om te zien. Kwam het toevallig tegen tijdens het zappen.
Huh, live voorbeschouwing Indy500 vorige week was toch gewoon Fox? Met Hinchcliffe. Ik kan het net niet meer terugkijken, maar naast de NL voorbeschouwing op Ziggo was ook de originele Amerikaanse en gewoon van Fox.HollowGamer schreef op zondag 31 mei 2026 @ 19:53:
Is het beter nu het niet meer bij Fox zit?
Was gisteren met IMSA ook zo, zelfde circuit hehe.toolkist schreef op zondag 31 mei 2026 @ 19:10:
Indycar is nu bezig in Detroit, straten circuit. Wat dus inhoudt dat er af en toe letterlijk alleen een barrière (en hek) zit tussen circuit en openbare weg waar nog gewoon autos rijden. Geinig om te zien. Kwam het toevallig tegen tijdens het zappen.
Fox heeft goed commentaar met Will Buxton en James Hinchcliffe. Het probleem van Fox is de ontzettende hoeveelheid zendtijd de reclame krijgt. Zoveel dat het eigenlijk niet meer uitmaakt wat je bron is, het kan qua reclame niet slechter dan Fox.
Ik vond het overigens wel een hele vermakelijke race. Het is een beetje Baku. Smal, hoekig en met een lang recht stuk. De auto's hebben wel een batterij maar de V8 is nog altijd heer en meester. Wat het racen dan weer een beetje verpest zijn de cautions "zelfs als er een hotdog verpakking de baan op waait". Wat dat betreft heeft de F1 het beter voor elkaar.
Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month
Zero compensation
Aaargh, commentator's curse
[ Voor 25% gewijzigd door gambieter op 13-06-2026 14:59 ]
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Korte versie van het circuit zal gebruikt gaan worden.
Formule E past natuurlijk mooi buiten de lawaaidagenWillem30 schreef op dinsdag 23 juni 2026 @ 13:28:
Formule E naar Zandvoort: https://www.nu.nl/formule-1/6400447/na-vertrek-uit-formule-1-komt-elektrische-raceklasse-formule-e-naar-zandvoort.html
Korte versie van het circuit zal gebruikt gaan worden.
Wel jammer dat ze niet gewoon het hele circuit doen, Zandvoort is al best een kort circuit.
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Heb je dat ergens gelezen van de korte versie? Dat staat niet in jouw bron.Willem30 schreef op dinsdag 23 juni 2026 @ 13:28:
Formule E naar Zandvoort: https://www.nu.nl/formule-1/6400447/na-vertrek-uit-formule-1-komt-elektrische-raceklasse-formule-e-naar-zandvoort.html
Korte versie van het circuit zal gebruikt gaan worden.
Het club circuit mist bijvoorbeeld het scheivlak, maar dan wordt het wel erg kort (2.5 km ipv 4.2).
Ik had juist de verwachting dat de nieuwe generatie Formule E ook geschikt zou zijn voor de langere circuits, met hogere snelheden. Dat valt me dan wel een beetje tegen.
https://www.formule1.nl/n...-nederland-nyck-de-vries/Speed24 schreef op dinsdag 23 juni 2026 @ 13:52:
[...]
Heb je dat ergens gelezen van de korte versie? Dat staat niet in jouw bron.
Het club circuit mist bijvoorbeeld het scheivlak, maar dan wordt het wel erg kort (2.5 km ipv 4.2).
Ik had juist de verwachting dat de nieuwe generatie Formule E ook geschikt zou zijn voor de langere circuits, met hogere snelheden. Dat valt me dan wel een beetje tegen.
Volgens de laatste berichten wordt gereden op een ingekorte configuratie van ongeveer drie kilometer, met een haarspeldbocht ter hoogte van de traditionele vijfde bocht. Uniek is bovendien dat de races op vrijdag en zaterdag worden verreden. Na de race op vrijdag staat een festivalavond met livemuziek op het strand op het programma.
Op de wikipedia bestaat het club circuit niet meer na de F1 verbouwing in 2020:Speed24 schreef op dinsdag 23 juni 2026 @ 13:52:
[...]
Heb je dat ergens gelezen van de korte versie? Dat staat niet in jouw bron.
Het club circuit mist bijvoorbeeld het scheivlak, maar dan wordt het wel erg kort (2.5 km ipv 4.2).
Ik had juist de verwachting dat de nieuwe generatie Formule E ook geschikt zou zijn voor de langere circuits, met hogere snelheden. Dat valt me dan wel een beetje tegen.
Wikipedia: Circuit Zandvoort
Alleen het Nationaal circuit van 2,9 a 3.0 is er dan als verkorte versie waar je de pits bij in hebt.
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Denk dat alleen de hoofdtribune voldoende capaciteit zal hebben voor alle bezoekersNiellie41 schreef op dinsdag 23 juni 2026 @ 14:24:
Als fan op de tribune is het juist fijn want dan komen ze vaker langs.
Wat valt er onder dit topic? Eigenlijk alles wat in de basis sprint races zijn. Standaard zijn races dan maximaal 2 uur.
• F2, F3 en F4.
• Het australische Supercars Championship heeft wel races die langer duren, maar in de basis zijn de races van max 1.5 uur, en dus valt deze weer onder sprintraces.
• Indycar en Nascar
• Supercar Challenge
Raceklassen die in een ander topic worden besproken:
• Formule 1: [F1] Seizoen 2023
• MotoGP, WSBK e.d. kunnen in MotoGP en WSBK topic besproken worden.
• WEC/IMSA/24H Series/VLN races: Endurance/Sportscar race topic
Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan, en erom bedelen ook niet.
:strip_exif()/f/image/l5txFSMklUb15K30wXeLkTmJ.jpg?f=fotoalbum_large)