WK 2026: Scoor de beste deals! Stel jouw winnende opstelling samen met behulp van ons advies.

Algemeen race topic Deel 3 Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 16 17 Laatste
Acties:

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Homeland schreef op vrijdag 24 april 2026 @ 10:52:
[YouTube: The First Look At The Gen 4 Race Car On Track! ⚡️🏁]

Formule-E blijf ik toch wel tof vinden, Gen 4 ziet er gaaf uit, klinkt verrassend goed en over het algemeen zijn de races erg leuk om te kijken.
Misschien kan de Gen4 wat veranderen aan de populariteit hier op Tweakers, want het "eigen" topic is dat nooit geweest ;)

Formule E - Deel 1

Testing, one, two ...

• aveenhuysen
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 05-06 11:38
Homeland schreef op vrijdag 24 april 2026 @ 10:52:
[YouTube: The First Look At The Gen 4 Race Car On Track! ⚡️🏁]

Formule-E blijf ik toch wel tof vinden, Gen 4 ziet er gaaf uit, klinkt verrassend goed en over het algemeen zijn de races erg leuk om te kijken.
Begint er nu wel op te lijken met bijna het dubbele vermogen tov Gen3 en 4x4 aandrijving. Die Gen3 is het toch net niet, beetje veredelde elektrische karts met spoilers.

Kaptein50 - MB50 - Happy50 - GT750 - CB750C - VFR750F - Variant50 - SH100 - SH150 - Password250 - Z750 - Liberty50 - ST125LC - HD200 - BeverlyS300HPE - 368G - Beverly350ST

• PatrickC
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 00:47
Ik vond Formula E minder leuk worden toen ze met ‘attack zones’ gingen werken. Ook die ‘fan boost’ vind ik helemaal niets. Allemaal kunstmatige ingrepen die niets met racen te maken hebben. Deze nieuwe generatie auto’s ziet er wel interessant uit, want de laatste generaties auto’s was ook niet best.

Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Hele vermakelijke F2 race. Maar een Amerikaan die meedoet, zonder wat speciaals te laten zien, krijgt wel onnodig veel zendtijd, terwijl voorop van alles gaande is 😬

Testing, one, two ...

• Transportman
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 23:31
Voor wie de memo gemist heeft, de F2 feature race begint zo dadelijk, vanwege het gewijzigde F1 schema is de F2 race ook naar voren gehaald.

Baan is in ieder geval goed nat.

• basvn
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 17:09

basvn

Breezand - NHN

Racen in de regen op een parkeerplaats, gaat wat worden! ben benieuwd naar de F2 race!

3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 00:01

Quad

Doof

Oh mooi, staande start. Dat wordt vuurwerk.

Oepsie voor de auto's die niet door pit gingen.

[ Voor 37% gewijzigd door Quad op 03-05-2026 15:43 ]

Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd

• basvn

basvn

Breezand - NHN

gaat een SC parade worden..

voor STE gunstig na zijn stop&go penalty wel

3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org

• basvn

basvn

Breezand - NHN

geen SC dus. zelfs geel al snel weg

• Quad

Quad

Doof

Ik vind dat de auto's behoorlijk door rijden voor een vsc.

nggyu nglyd

• Quad

Quad

Doof

Dunne maakt een beetje domme actie, kust kussen en is uit de wedstrijd.

nggyu nglyd

• Quad

Quad

Doof

Van Hoepen is klaar voor een goed resultaat. ;(

nggyu nglyd

• aveenhuysen
Wat een prutsers weer een SC................

Kaptein50 - MB50 - Happy50 - GT750 - CB750C - VFR750F - Variant50 - SH100 - SH150 - Password250 - Z750 - Liberty50 - ST125LC - HD200 - BeverlyS300HPE - 368G - Beverly350ST

• Quad

Quad

Doof

Wat een slot!

nggyu nglyd

• Internet Janny
  • Registratie: Oktober 2025
  • Laatst online: 06-06 11:25

Internet Janny

He does it for free

Leuker dan F1.

Zero compensation

• aveenhuysen
Mooie finale hahahaha

• Charles Hill
  • Registratie: September 2024
  • Laatst online: 05-06 22:28
Zonde voor van Hoepen. Pech en deels ook door zijn eigen fout bij de start, anders had hij daar niet gezeten.

Goed voor MP een overwinning.

Maar wat een chaos, zoveel (virtual) saftycars.

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Voor de Indycar fans, de race is al vanavond, niet zondagavond. Eerste bocht al een puinhoop omdat Rosenquist zich verremde en er een mooi accordeon effect kwam.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Veekay 5e bij de quali voor de Indy500, dus in de top 12 shoot-out later vanavond.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• DikkeBMW
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 22:10

DikkeBMW

Live '25

Vanavond is de Nascar All Star race. Als ik het goed begrepen heb zijn hier geen punten voor het kampioenschap te verdienen, correct? Maar, hoe zit het met de stages en tussensprints? Normaal zijn hier ook punten aan verbonden, hoe zit dat nu?

fookin mad fer it

• Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 23:39

Format-C

Tracing Rays

DikkeBMW schreef op zondag 17 mei 2026 @ 21:00:
Vanavond is de Nascar All Star race. Als ik het goed begrepen heb zijn hier geen punten voor het kampioenschap te verdienen, correct? Maar, hoe zit het met de stages en tussensprints? Normaal zijn hier ook punten aan verbonden, hoe zit dat nu?
Wat ik weet is dat de winnaar een miljoen dollar wint. (Hoe het met de rest zit, de stages e.d. weet ik niet) Zo maar even kijken.

En daarna (als ik het volhou) nog even de kwalificatie van de Indy 500.

Edit; @DikkeBMW

hier staat de hele uitleg

https://sports.yahoo.com/articles/nascar-star-race-format-explained-171939102.html

Leuker kunnen we het niet maken, wel makkelijker. :X

Edit! Het zou op Ziggo Sport 3 zijn, maar daar is nu Formule E op. :O

Edit Nascar is op Ziggo Sport 4, en de kwali van de Indy 500 op Ziggo Sport 3. :)

De Indycars tikken de 390km/h aan.. :D

[ Voor 92% gewijzigd door Format-C op 17-05-2026 23:10 ]

Ducati 899 Panigale / CM MB511 RGB/ 7800X3D @ ML360R RGB/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 / Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV

• Divak
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 03-06 17:58
Heeft iemand ervaring met het 'Month of May' pakket om Indycar te streamen? Ik zie dat er voor Nederland in principe een 7-day delay op zit, dat zou wel klote zijn om zo'n pakket te kopen maar vervolgens niet live te kunnen kijken. Weet niet of locatie wijzigen met een VPN dan simpelweg genoeg is om het live kijken opeens wel mogelijk te maken.

Afgelopen jaren kon ik wel via Ziggo een streampje kopen (belabberd, 720p) maar dat kan niet meer zover ik kan zien (of geen garantie dat ze het hele evenement uitzenden op het kanaal).

• Niellie41
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 22:58

Niellie41

[object Object]

DikkeBMW schreef op zondag 17 mei 2026 @ 21:00:
Deze race staat inderdaad helemaal los van het kampioenschap, inclusief stages etc.

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 06-06 00:46

Martinspire

Awesomeness

Divak schreef op maandag 18 mei 2026 @ 09:39:
Heeft iemand ervaring met het 'Month of May' pakket om Indycar te streamen? Ik zie dat er voor Nederland in principe een 7-day delay op zit, dat zou wel klote zijn om zo'n pakket te kopen maar vervolgens niet live te kunnen kijken. Weet niet of locatie wijzigen met een VPN dan simpelweg genoeg is om het live kijken opeens wel mogelijk te maken.

Afgelopen jaren kon ik wel via Ziggo een streampje kopen (belabberd, 720p) maar dat kan niet meer zover ik kan zien (of geen garantie dat ze het hele evenement uitzenden op het kanaal).
Volgens mij kun je bij ziggo sport gewoon een account aanmaken en dan daarna een (maandelijks) abonnement? Wij hebben gewoon het online abonnement genomen om op die manier te kijken. Al heette het eerst ziggo sport totaal, maar zo te zien hebben ze het 1 en ander veranderd. Ze hebben liever dat je via je provider lid wordt, maar het kan nog gewoon via de site.

[ Voor 9% gewijzigd door Martinspire op 18-05-2026 12:50 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

• Divak
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 03-06 17:58
Martinspire schreef op maandag 18 mei 2026 @ 12:49:
[...]

Volgens mij kun je bij ziggo sport gewoon een account aanmaken en dan daarna een (maandelijks) abonnement? Wij hebben gewoon het online abonnement genomen om op die manier te kijken. Al heette het eerst ziggo sport totaal, maar zo te zien hebben ze het 1 en ander veranderd. Ze hebben liever dat je via je provider lid wordt, maar het kan nog gewoon via de site.
Ik zie geen mogelijkheid om een los Ziggo Sport Totaal abonnnement te nemen, dit kan alleen door je huidige provider te selecteren, maar ik heb ook helemaal geen vast kabel-abonnement. Voorheen kon je nog losse streams kopen maar dat kan ook niet meer. Ik ga dus denk ik toch de gok nemen om via het officiele Indy-kanaal een abonnement te nemen, direct met de VPN op België of de VS of ander land dat geen delay heeft, en hopen dat het werkt.

• ge-flopt
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:30
Rossi, O'ward en Grosjean kunnen een nieuwe wagen gaan opbouwen voor komend weekend:

https://www.motorsport.co...-practice-crash/10822043/

Update:
O'Ward en Gorsjean zijn ontslagen uit de medical center, maar Rossi is doorgestuurd naar een ziekenhuis voor verder onderzoek:
https://x.com/Motorsport/status/2056458095392350590

[ Voor 32% gewijzigd door ge-flopt op 18-05-2026 21:39 ]

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 06-06 00:46

Martinspire

Awesomeness

Divak schreef op maandag 18 mei 2026 @ 16:25:
[...]

Ik zie geen mogelijkheid om een los Ziggo Sport Totaal abonnnement te nemen, dit kan alleen door je huidige provider te selecteren, maar ik heb ook helemaal geen vast kabel-abonnement. Voorheen kon je nog losse streams kopen maar dat kan ook niet meer. Ik ga dus denk ik toch de gok nemen om via het officiele Indy-kanaal een abonnement te nemen, direct met de VPN op België of de VS of ander land dat geen delay heeft, en hopen dat het werkt.
Kun je je niet gewoon voor Ziggo Sport Free aanmelden en dan iets abonneren?
https://www.ziggosport.nl/neem-ziggo-sport/

Wij kijken uiteindelijk via https://go.ziggosporttotaal.nl/live

[ Voor 7% gewijzigd door Martinspire op 18-05-2026 21:57 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

• sambalbaj
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
RIP Kyle Busch (41).

Pff, dat hakt er wel even in.

https://www.nascar.com/ne...-champion-dies-at-age-41/

[ Voor 86% gewijzigd door sambalbaj op 22-05-2026 02:44 ]

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Wow, dat is onverwacht zeg.

• CreativeS
  • Registratie: Juli 2010
  • Niet online

CreativeS

Da's héél snel gegaan... pffff

;(

• Willem30
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 24-05 12:15
Bizar, week geleden nog een race gewonnen. Twee weken geleden na een race vroeg hij om een dokter.

https://nos.nl/artikel/2615362-nascar-icoon-kyle-busch-41-plotseling-overleden

• PatrickC
Divak schreef op maandag 18 mei 2026 @ 16:25:
[...]

HBO Max met de sport addon voor één maandje geen optie? Kost je €11.

PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 22:32
Wat een triest nieuws zeg! Een recente Nascar legende die zo jong komt te overlijden.

• DeTjuk
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14:35
TheBrut3 schreef op vrijdag 22 mei 2026 @ 08:44:
Wat een triest nieuws zeg! Een recente Nascar legende die zo jong komt te overlijden.
Moest vanochtend even twee keer lezen, toen ik het nieuws onder ogen kreeg. Bizar snel gegaan, misschien dat er later nog nieuws naar buiten komt over de doodsoorzaak.

RIP Kyle Bush // 1985 - 2026

[PSN: DeTjuK] Follow your instinct, no one beats you with character and balls.

• HaterFrame
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 21:52

HaterFrame

Well... Poo came out!

Daar schrok ik vanochtend wel even flink van, toch mijn favoriete coureur uit de cup.

I am the great Cornholio!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 05-06 19:09

Player1S

Probably out in the dark

Zag het voorbij komen op tiktok of all places dus dacht nog eerst AI item maar na verder kijken dus echt.
Als je alles zo lees is het lastig om niet in de het wilde weg te gaan speculeren wat er aan de hand was :X

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

• Comp User
  • Registratie: Juli 2018
  • Laatst online: 24-05 18:57
Divak schreef op maandag 18 mei 2026 @ 09:39:

Is het YouTube kanaal geen optie?

Ik zag vanochtend ook het overlijden van Kyle Busch, hij had eerder - als ik het goed heb na de truck race op Dover - om medische bijstand gevraagd; niet on te speculeren, maar zou het eea verband houden?

[ Voor 12% gewijzigd door Comp User op 22-05-2026 12:38 ]

Vaste locatie, vast netwerk.

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 05-06 19:09

Player1S

Probably out in the dark

Comp User schreef op vrijdag 22 mei 2026 @ 12:34:
[...]

Is het YouTube kanaal geen optie?

Ik zag vanochtend ook het overlijden van Kyle Busch, hij had eerder - als ik het goed heb na de truck race op Dover - om medische bijstand gevraagd; niet on te speculeren, maar zou het eea verband houden?
Zoals ik het las vroeg hij eind van de rit of een doctor naar zijn motorhome kon komen want hij had een spuitje nodig had.
Tijdens de Cup race zat hij ook flink te hoesten.

Dan nog is het heel snel gegaan. Van race winnen naar naar flink hoesten om vervolgens binnen 12h ongeveer opgenomen te worden en te overlijden.

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:51

Fuelke

Forza Ferrari

Ik zag ook een post van na de race in Watkins Glen dat hij toen ook al om medische assistentie had gevraagd.

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 22:32
De familie heeft inmiddels bekend gemaakt dat Bush is overleden als gevolgen van een zware longontsteking wat is overgegaan in een sepsis en de complicaties die daardoor waren ontstaan.

• Killjoy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21:08

Killjoy

Klingon lawn products

TheBrut3 schreef op zaterdag 23 mei 2026 @ 18:40:
De familie heeft inmiddels bekend gemaakt dat Bush is overleden als gevolgen van een zware longontsteking wat is overgegaan in een sepsis en de complicaties die daardoor waren ontstaan.
Las het net. Bizar zeg. Ben je 41...

Het is den ambtenaar verboden gedurende den werktijd alcoholhoudende dranken te gebruiken, bij zich te hebben of in de dienstlokalen te bewaren.

• Comp User
Ik las het zojuist, blijft toch een beetje knagen dat de artsen niet eerder nav symptomen erachter kwamen.

41, veel te jong natuurlijk, ik kan enkel zeggen "sterkte voor de nabestaanden".

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Bij de F2 weer domme veulens als Dunne die Durksen aantikt bij de chicane en dan roept "hij sneed me af" (Tsolov deed het eerder bij Bennett). Ook Boya die remt voor de DRS lijn en daarmee een braketest doet, vreemd dat de stewards daar niet ingrepen.

• CreativeS
  • Niet online

CreativeS

-nvt-

[ Voor 98% gewijzigd door CreativeS op 23-05-2026 21:01 ]

• Mog
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online

Mog

Don't worry, Kupo.

Heerlijke F2 kwalificatie en sprint race. Van Hoepen doet het boven (mijn) verwachting goed.

Steam: RanoNL • Switch: SW-7213-3040-4357 • PlayStation: AmanoNL • XBOX: RanoNL

• Internet Janny

Internet Janny

He does it for free

Ik ben benieuwd wat Mick er zo van bakt.

Zero compensation

• Quad

Quad

Doof

Nee niet van Hoepen.. ;(

nggyu nglyd

• Quad

Quad

Doof

Fittipaldi nog niet eens volledig de pitexit en ligt er al af. Oeps.

En een botsing in de pit.. Gebeurt weer genoeg in de F2.

[ Voor 30% gewijzigd door Quad op 24-05-2026 18:26 ]

nggyu nglyd

• CreativeS
  • Niet online

CreativeS

Nah, lekker voorbeschouwing van Fox met de Indy 500 :)
Met die militaire egards heeft het altijd wel wat.

• Internet Janny

Internet Janny

He does it for free

CreativeS schreef op zondag 24 mei 2026 @ 18:29:
Nah, lekker voorbeschouwing van Fox met de Indy 500 :)
Met die militaire egards heeft het altijd wel wat.
Die helikopters man man man :-(

Zero compensation

• Quad

Quad

Doof

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/OjN4_x5WoNfbu9F8_qDr2_sRt70=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Tgx2oo54PUdAUlaxiNn1JRcC.jpg?f=fotoalbum_large

Het is wat overdreven. :P

nggyu nglyd

• Charles Hill
Het is Amerikaans, dus; ja natuurlijk is het overdreven 😉

• Charles Hill
Ik kan alleen een Duitse stream vinden, toch minder goed te volgen dan in het Engels 😏

• Comp User
Onderdeel van Memorial day - net als NASCAR Coca-Cola 600 - dus vandaar dat het zo groot is.

• Quad

Quad

Doof

Comp User schreef op zondag 24 mei 2026 @ 18:57:
[...]

Onderdeel van Memorial day - net als NASCAR Coca-Cola 600 - dus vandaar dat het zo groot is.
Volgens m'n zoontje is het net alsof ze racen terwijl er oorlog is, en dat de helicopters de auto's beschermen tegen straaljagers en andere helicopters. Mooie fantasie. :P

nggyu nglyd

• CreativeS
  • Niet online

CreativeS

Ge-wel-dig... maar goed, dat kan natuurlijk niet in ons landje... staan ze wel weer te roeptoeteren bij de poort. Indy500 is onlosmakelijk verbonden met militairen. Morgen Memorial Day... maar goed, misschien moet je daar militair voor geweest zijn om dat wat meer te waarderen.

• DeTjuk
Wie heeft bedacht dat er geen bloemetjes meer in de plantenbak naast de baan staan, mag ook worden ontslagen.

• CreativeS
  • Niet online

CreativeS

DeTjuk schreef op zondag 24 mei 2026 @ 19:26:
Wie heeft bedacht dat er geen bloemetjes meer in de plantenbak naast de baan staan, mag ook worden ontslagen.
Die waren zo straks gewoon in beeld hoor... misschien minder, maar ze zijn er wel.

• DeTjuk
CreativeS schreef op zondag 24 mei 2026 @ 19:27:
[...]

Die waren zo straks gewoon in beeld hoor... misschien minder, maar ze zijn er wel.
Really, de petunias zouden in turn 4 moeten staan, maar ik heb ze nog niet gezien... Maar hoop ze nog te mogen spotten haha.

• Charles Hill
DeTjuk schreef op zondag 24 mei 2026 @ 19:29:
[...]

Really, de petunias zouden in turn 4 moeten staan, maar ik heb ze nog niet gezien... Maar hoop ze nog te mogen spotten haha.
Daar waren de bloemen goed in beeld.

• ge-flopt
Tot nu toe vind ik de strategie van Veekay nog niet heel strategisch. Maar wie ben ik.

• Internet Janny

Internet Janny

He does it for free

ge-flopt schreef op zondag 24 mei 2026 @ 20:13:
Tot nu toe vind ik de strategie van Veekay nog niet heel strategisch. Maar wie ben ik.
Als ie de laatste ronde maar op kop ligt ;)

Zero compensation

• PatrickC
ge-flopt schreef op zondag 24 mei 2026 @ 20:13:
Vreemde keuze om niet binnen te komen bij de eerste caution… hij lag 11e toen dat gebeurde.

• Ample Energy
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 00:58
Internet Janny schreef op zondag 24 mei 2026 @ 20:13:
[...]

Als ie de laatste ronde maar op kop ligt ;)
Indy-stijl: wel het juiste gedeelte van de laatste ronde :P

All your base are belong to us

• DeTjuk
Weet niet of het vorig jaar nog was, maar vond het wel leuk dat Rick Winkelman commentaar vanuit de pits/ op het circuit bracht. Hij schijnt er zelf wel te zijn als ik de socials van hem zie, maar niet in de Ziggo uitzending te horen. Iemand die daar wat over weet waarom dat nu niet is?

• DeTjuk
Met regen stoppen ze toch?

• Marc H
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 01:07

Marc H

- - Is wakker - -

ja

Ik maak geen fouten, ik creëer leermomenten.

• Internet Janny

Internet Janny

He does it for free

druppels dus

Zero compensation

• Marc H

Marc H

- - Is wakker - -

Lekker, heb de race 5 minuten geleden opgezet, krijg je regen.

• Charles Hill
Als Veekay nu vooraan had gereden met zijn alternatieve strategie, dan had het goed uitgepakt als het blijft regenen.

• DeTjuk
Ik zou de regendans gaan doen als ik mevrouw Dixon was :)

• PatrickC
DeTjuk schreef op zondag 24 mei 2026 @ 20:21:
Weet niet of het vorig jaar nog was, maar vond het wel leuk dat Rick Winkelman commentaar vanuit de pits/ op het circuit bracht. Hij schijnt er zelf wel te zijn als ik de socials van hem zie, maar niet in de Ziggo uitzending te horen. Iemand die daar wat over weet waarom dat nu niet is?
Hij heeft Katherine Legge nog geïnterviewd nadat ze was uitgevallen, dus hij is er gewoon bij.

• asing
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21:43
Volgens de Fox crew is het zo weer over.

Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month

• Internet Janny

Internet Janny

He does it for free

asing schreef op zondag 24 mei 2026 @ 20:31:
[...]

Volgens de Fox crew is het zo weer over.
Ik kijk ook Fox ;)

Zero compensation

• Ample Energy
Ik ben wel een beetje jaloers op de Hollanders. Hoogterp, Winkelman en ook Doornbos is/was een geweldig team om naar te luisteren.

• DeTjuk
PatrickC schreef op zondag 24 mei 2026 @ 20:29:
[...]

Hij heeft Katherine Legge nog geïnterviewd nadat ze was uitgevallen, dus hij is er gewoon bij.
Heb hier inmiddels de kinderen op bed liggen, dus kan nu iets beter alles volgen.

En we gaan weer verder!

• DeTjuk
Ample Energy schreef op zondag 24 mei 2026 @ 20:40:
Ik ben wel een beetje jaloers op de Hollanders. Hoogterp, Winkelman en ook Doornbos is/was een geweldig team om naar te luisteren.
Ja, Doornbos zat ook bij het commentaar team in (een) voorgaande editie(s). Hij zit toch nog gewoon bij Ziggo qua contract?

• asing
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21:43
DeTjuk schreef op zondag 24 mei 2026 @ 20:43:
[...]

Heb hier inmiddels de kinderen op bed liggen, dus kan nu iets beter alles volgen.

En we gaan weer verder!
Druppels, wat een mietjes :P

Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Tsja, op Le Mans brengen ze de Franse vlag met een black hawk helicopter en dan niemand valt erover. :z

• DeTjuk
DeTjuk schreef op zondag 24 mei 2026 @ 20:43:
[...]

En we gaan weer verder!
Ja, weerman Rick! Check.

• Internet Janny

Internet Janny

He does it for free

Goede restart hoor.

Zero compensation

• Charles Hill
Grote kanshebber eruit!

• skreppiedoe
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 05-06 08:47
En hij ging zo goed...

PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL

• PatrickC
Zelfs 2-voudig winnaars maken rookie mistakes…

• Marc H

Marc H

- - Is wakker - -

Caution breeds caution... Zie je maar weer eens.

• CreativeS
  • Niet online

CreativeS

DeTjuk schreef op zondag 24 mei 2026 @ 19:26:
Waar Newgarden de muur in ging zag je voor de camera één bosje staan. De rest ligt achter de muur op de grond… _O-

• skreppiedoe
Word tactisch wel erg interessant zo...genieten. :)

• Internet Janny

Internet Janny

He does it for free

Mooi dat gejuich.

Zero compensation

• skreppiedoe
Wat een herstart....gaat hard tegen hard

• Ample Energy
Dat blijft zo leuk aan Indy 500. Zat mensen die een favoriete coureur hebben, maar 100% van de mensen die er zit waardeert elke mooie actie op de baan, ongeacht wie het doet. Zoals ze je daar ook zullen vertellen: religie (als in: je favo coureur de rest van het seizoen :P ) laten we achterwege; hier zijn we allemaal race-fans.
Maar ook na een crash, nadat ze uitstappen en een hand omhoog doen om aan te geven dat ze in orde zijn: 350.000 man die weer eensgezind juichen _/-\o_

• Internet Janny

Internet Janny

He does it for free

Ample Energy schreef op zondag 24 mei 2026 @ 21:34:
[...]

Dat blijft zo leuk aan Indy 500. Zat mensen die een favoriete coureur hebben, maar 100% van de mensen die er zit waardeert elke mooie actie op de baan, ongeacht wie het doet. Zoals ze je daar ook zullen vertellen: religie (als in: je favo coureur de rest van het seizoen :P ) laten we achterwege; hier zijn we allemaal race-fans.
Maar ook na een crash, nadat ze uitstappen en een hand omhoog doen om aan te geven dat ze in orde zijn: 350.000 man die weer eensgezind juichen _/-\o_
Jij bent er een keer echt bijgeweest? :)

Zero compensation

• Charles Hill
Veekay gaat geen top 10 halen, dat is jammer. Tactiek heeft niet voor een verrassing gezorgd

• Charles Hill
Ik had het vooralsnog fout, als hij niet meer naar binnen hoeft.

Edit, Niet goed opgelet wanneer hij naar binnen is geweest

[ Voor 33% gewijzigd door Charles Hill op 24-05-2026 21:44 ]

• CreativeS
  • Niet online

CreativeS

Charles Hill schreef op zondag 24 mei 2026 @ 21:43:
Ik had het vooralsnog fout, als hij niet meer naar binnen hoeft.
Hij lag virtueel in de top 10 omdat er nog lui moesten pitten…

• ge-flopt
Waar komt grosjean vandaan? Halverwege de race lag hij bijna op een ronde... Nu op 4?!

• ge-flopt
Top 10 voor Veekay? Zou mooi zijn!

• Internet Janny

Internet Janny

He does it for free

Als je nu nog moet pitten heb je wel de boot gemist.

Zero compensation

• ge-flopt
Mick Schumacher doet zijn achternaam eer aan... Mooie inhaal actie om in de leading lap te komen.

Goede race trouwens van MS.

[ Voor 13% gewijzigd door ge-flopt op 24-05-2026 21:51 ]

• Internet Janny

Internet Janny

He does it for free

Finish onder gele vlag en geen wit denk ik.

Zero compensation

• ge-flopt
Wat een klapper van Collet!
Pagina: 1 ... 16 17 Laatste

Let op:
Wat valt er onder dit topic? Eigenlijk alles wat in de basis sprint races zijn. Standaard zijn races dan maximaal 2 uur.
• F2, F3 en F4.
• Het australische Supercars Championship heeft wel races die langer duren, maar in de basis zijn de races van max 1.5 uur, en dus valt deze weer onder sprintraces.
• Indycar en Nascar
• Supercar Challenge

Raceklassen die in een ander topic worden besproken:
• Formule 1: [F1] Seizoen 2023
• MotoGP, WSBK e.d. kunnen in MotoGP en WSBK topic besproken worden.
• WEC/IMSA/24H Series/VLN races: Endurance/Sportscar race topic
Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan, en erom bedelen ook niet.