Algemeen race topic Deel 3 Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 15 16 Laatste
Acties:

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Homeland schreef op vrijdag 24 april 2026 @ 10:52:
[YouTube: The First Look At The Gen 4 Race Car On Track! ⚡️🏁]

Formule-E blijf ik toch wel tof vinden, Gen 4 ziet er gaaf uit, klinkt verrassend goed en over het algemeen zijn de races erg leuk om te kijken.
Misschien kan de Gen4 wat veranderen aan de populariteit hier op Tweakers, want het "eigen" topic is dat nooit geweest ;)

Formule E - Deel 1

Testing, one, two ...

• aveenhuysen
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 24-04 22:14
Homeland schreef op vrijdag 24 april 2026 @ 10:52:
[YouTube: The First Look At The Gen 4 Race Car On Track! ⚡️🏁]

Formule-E blijf ik toch wel tof vinden, Gen 4 ziet er gaaf uit, klinkt verrassend goed en over het algemeen zijn de races erg leuk om te kijken.
Begint er nu wel op te lijken met bijna het dubbele vermogen tov Gen3 en 4x4 aandrijving. Die Gen3 is het toch net niet, beetje veredelde elektrische karts met spoilers.

MobyletteKaptein50 HondaMB50 SpartaHappy50 KawasakiGT750 HondaCB750C HondaVFR750F DerbiVariant50 HondaSH100 HondaSH150 MalagutiPassword250 KawasakiZ750 PiaggioLiberty50 SymSymphonyST125LC SymHD125 PiaggioBeverlyS300HPE Zontes 368G

• PatrickC
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 15:27
Ik vond Formula E minder leuk worden toen ze met ‘attack zones’ gingen werken. Ook die ‘fan boost’ vind ik helemaal niets. Allemaal kunstmatige ingrepen die niets met racen te maken hebben. Deze nieuwe generatie auto’s ziet er wel interessant uit, want de laatste generaties auto’s was ook niet best.

Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm

Pagina: 1 ... 15 16 Laatste

Let op:
Wat valt er onder dit topic? Eigenlijk alles wat in de basis sprint races zijn. Standaard zijn races dan maximaal 2 uur.
• F2, F3 en F4.
• Het australische Supercars Championship heeft wel races die langer duren, maar in de basis zijn de races van max 1.5 uur, en dus valt deze weer onder sprintraces.
• Indycar en Nascar
• Supercar Challenge

Raceklassen die in een ander topic worden besproken:
• Formule 1: [F1] Seizoen 2023
• MotoGP, WSBK e.d. kunnen in MotoGP en WSBK topic besproken worden.
• WEC/IMSA/24H Series/VLN races: Endurance/Sportscar race topic
Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan, en erom bedelen ook niet.