Algemeen race topic Deel 3 Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 14 15 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryur
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 13:09
Transportman schreef op zondag 7 september 2025 @ 13:56:
[...]
Maar ook zorgelijk dat er vanuit race control niet is ingegrepen met de meatball, iedereen die die vleugel had gezien op een scherm had gezien dat die vleugel compleet kapot was. Maar misschien waren ze ook wel tevreden met het bericht vanuit het team dat het veilig was.
Vooral dit! Uiteindelijk is de FIA/RC eindverantwoordelijk, en ZIJ hebben ervoor gezorgd dat er nog meer werden uitgekegeld.
Als team wil je natuurlijk altijd zo min mogelijk tijd verspillen en daarom risico's nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 17:20
Net ook de F3 en F2 van vandaag teruggekeken, wat een vermakelijke races zo. Lekker botsauto spelen. Helaas dat de races uiteindelijk wel erg kort zijn door de SC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mog
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

F3 volg ik al een tijdje niet meer. F1 + F2 neemt al genoeg tijd in. Maar ik vraag me echt af of ik niet beter F1 voor F3 moet omruilen.

Formule 2 is zoveel leuker om te kijken. Echt doodsaaie races bestaan niet. Groot fan van de reversed grid op zaterdag. Het helpt natuurlijk ook dat de rijders nog ruwe diamantjes/kristalletjes zijn. Die Lindblad :D

Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Chocoball
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 17:01

Chocoball

瞧好吧!

Laurens van Hoepen rijdt komend weekend F2 in Baky bij het team van Trident.
TRIDENT has confirmed that Laurens van Hoepen and Martinius Stenshorne will drive for the team in Baku. Both drivers step up from FIA Formula 3 having completed their seasons with ART Grand Prix and Hitech TGR respectively.
https://www.fiaformula2.c...stenshorne-for-baku-round

• Martin0
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 06-10 20:20
Chocoball schreef op maandag 15 september 2025 @ 19:08:
Laurens van Hoepen rijdt komend weekend F2 in Baky bij het team van Trident.

[...]

https://www.fiaformula2.c...stenshorne-for-baku-round
Verrassend want wat Laurens heeft laten zien in F3 is nou niet heel erg F2 waardig.
Ja hij heeft wat sprintraces vorig jaar goed gedaan maar dit jaar is het veel niets.

Twitch

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Extigo
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16:26
Schema Indycar is inmiddels bekend. Starten in St. Pete en dit jaar niet eindigen op een oval, maar op Laguna Seca.

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/G0-aJqTWkAA_PAJ?format=jpg&name=large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 17:15

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Wat een raar ongeval gisteren in de F2

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Vv3JL2w4XPd0LzOlzMT0s9_-p7I=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/PqBXaEW5NzvwIxa1pXFfoDjn.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/DCpZMPsZBydidUCJRS4LKmn4v8o=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/mx1rU1OujWOcNXPAujsgLOh6.jpg?f=fotoalbum_tile

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pjottum
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 10:14

pjottum

¯\_(ツ)_/¯

Die radio is wel erg terecht hier. Ik neem an dat dit 4634 licentiepunten is, dus uitgesloten voor 400 races?

ping 127.212.23.124

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 17:16

Quad

Doof

Had het ook gezien in de Q replay. Heel bijzonder en ik vraag mij wel af wat Stanek dacht.

F2 sprint is binnen ronde 1 al een SC.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

• basvn
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 16:18

basvn

Breezand - NHN

Quad schreef op zaterdag 20 september 2025 @ 12:22:
Had het ook gezien in de Q replay. Heel bijzonder en ik vraag mij wel af wat Stanek dacht.

F2 sprint is binnen ronde 1 al een SC.
3/3 RBR juniors hebben contact gehad/zijn er af. alleen Lindblad doet nog mee volgens mij

3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Aardappelbakker
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 16:42
Het begint heeeeel lichtjes te regenen, maar het mag geen naam hebben. Het koelt wel fors af nu.

Groetjes vanaf een balkon in Azerbeidzjan

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 17:16

Quad

Doof

Oei regen!

Had inderdaad geen naam.

[ Voor 58% gewijzigd door Quad op 20-09-2025 12:52 ]

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 17:15

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Dat was een mooie en spannende race!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xuXWiqQW137lw8Ww1W_3Bo-V2qQ=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/wlW68WXSJ4VrOJP1zIed4Ysb.jpg?f=fotoalbum_large

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 06-10 22:01

Fuelke

Forza Ferrari

Voor wie graag trucks 's nachts ziet racen, straks, om 21H25 is er een race voor het Franse truckkampioenschap op Le Mans, en in het kader van de 24H Camions.

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mog
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

Zin in de race. Maar met Fornaroli op P2 gaat het lastig worden voor Verschoor. Hopelijk gebeurt er iets onverwachts in de chaos die Baku heet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 16:30

Pierre

Van nature lui!

Kans op regen? Nee dus

[ Voor 34% gewijzigd door Pierre op 21-09-2025 09:37 ]

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 06-10 22:01

Fuelke

Forza Ferrari

Ik moet zeggen - ik kijk zelden truckraces maar het feit dat het op Le Mans was hield me toch langer aan het scherm gekluisterd. Er is ook een livestream voor vandaag vanaf 11:00.

Er staan nog 6 races gepland vandaag
13:00 - Race 3 - British Truck Championship
14:00 - Race 3 - European Truck Championship
14:55 - Race 3 - French Truck Championship
15:45 - Race 4 - British Truck Championship
16:45 - Race 4 - European Truck Championship
17:40 - Race 4 - French Truck Championship

[ Voor 5% gewijzigd door Fuelke op 21-09-2025 09:39 ]

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mog
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

Ik kan niet wachten tot ik Dunne in de F1 kan aanschouwen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Niellie41
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 16:05

Niellie41

[object Object]

Volgens Marshall Pruett, gerenommeerde Indycar verslaggever, zal Veekay niet naar AJ Foyt gaan.
Notes: With Malukas confirmed at Penske, Foyt’s second entry is the most coveted seat on the market, and despite hearing positive things about Rinus VeeKay (main image) being on his way to the Penske-affiliated program, I’ve had confirmation it isn’t happening.
Pruett heeft het misschien over Juncos
JUNCOS HOLLINGER RACING: Unresolved.
No. 76 Chevy, TBD; No. 77 Chevy, Sting Ray Robb
Notes: We know Rinus VeeKay isn’t returning to Coyne, and isn’t driving for Foyt. That leaves two options for him, and I haven’t heard VeeKay’s name mentioned in relation to the Rahal Letterman Lanigan Racing program in a while. Assuming there’s nothing in play with RLL, Juncos Hollinger Racing could have a new team leader.

JHR is also known to have an interest in Linus Lundqvist, and also in Daly’s oval results. As well, the team is known to have a strong interest in moving away from having drivers pay to compete in either of its cars, which is the model it went to in 2025. Paying two elite drivers who are capable of vying for wins and moving JHR into the top 10 is the goal.
https://racer.com/2025/09...car-s-silly-season-stands

[ Voor 49% gewijzigd door Niellie41 op 22-09-2025 20:11 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Charles Hill
  • Registratie: September 2024
  • Laatst online: 28-09 21:00
Verstappen meteen naar de kop van de race in de eerste bocht!

• HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Charles Hill schreef op zaterdag 27 september 2025 @ 12:03:
Verstappen meteen naar de kop van de race in de eerste bocht!
Hoe was hij? Ik heb de laatste 10 minuten half gekeken, maar begreep niet zo goed.. het team heeft gewonnen in die klasse?

Wel cool dat Max Verstappen doet en mag doen wat hij leuk vindt. :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Charles Hill
  • Registratie: September 2024
  • Laatst online: 28-09 21:00
HollowGamer schreef op zaterdag 27 september 2025 @ 16:36:
[...]

Hoe was hij? Ik heb de laatste 10 minuten half gekeken, maar begreep niet zo goed.. het team heeft gewonnen in die klasse?

Wel cool dat Max Verstappen doet en mag doen wat hij leuk vindt. :)
Ja, ze hebben hun klasse gewonnen, de snelste klasse van vandaag.

En hij deed het goed, reed iedereen zoek,van derde naar eerste in bocht 1, en daarna niemand meer gezien behalve andere klasses.

Zijn teamgenoot heeft het ook goed gedaan. Had pech met gele vlaggen, maar zijn voorsprong is uiteindelijk niet in gevaar gekomen.

[ Voor 25% gewijzigd door Charles Hill op 27-09-2025 16:43 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mog
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

McLaren heeft het contract met Alex Dunne per direct ontbonden. Ik ben benieuwd of dit nog effect gaat hebben op zijn zitje bij Rodin dit jaar. Sowieso kan het oranje van zijn auto af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CreativeS
  • Registratie: Juli 2010
  • Niet online
Mog schreef op donderdag 2 oktober 2025 @ 12:20:
McLaren heeft het contract met Alex Dunne per direct ontbonden. Ik ben benieuwd of dit nog effect gaat hebben op zijn zitje bij Rodin dit jaar. Sowieso kan het oranje van zijn auto af.
McLaren: "Foutjes moeten nu echt geminimaliseerd worden."

Norris zal dat zonder druk van Dunne wat beter kunnen zeker...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mog
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

CreativeS schreef op donderdag 2 oktober 2025 @ 12:27:
[...]

McLaren: "Foutjes moeten nu echt geminimaliseerd worden."

Norris zal dat zonder druk van Dunne wat beter kunnen zeker...
Het is speculeren. Maar ik denk dat Dunne met Racing Bulls heeft gesproken/getekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chocoball
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 17:01

Chocoball

瞧好吧!

Hij schijnt inderdaad bezig te zijn met Red Bull, zal nog een jaar F2 rijden en het jaar daarop naar F1 bij het Racing Bulls team.

https://www.bbc.com/sport/formula1/articles/cly1py64y66o
Pagina: 1 ... 14 15 Laatste

Let op:
Wat valt er onder dit topic? Eigenlijk alles wat in de basis sprint races zijn. Standaard zijn races dan maximaal 2 uur.
• F2, F3 en F4.
• Het australische Supercars Championship heeft wel races die langer duren, maar in de basis zijn de races van max 1.5 uur, en dus valt deze weer onder sprintraces.
• Indycar en Nascar
• Supercar Challenge

Raceklassen die in een ander topic worden besproken:
• Formule 1: [F1] Seizoen 2023
• MotoGP, WSBK e.d. kunnen in MotoGP en WSBK topic besproken worden.
• WEC/IMSA/24H Series/VLN races: Endurance/Sportscar race topic
Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan, en erom bedelen ook niet.