Algemeen race topic Deel 3 Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 14 15 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryur
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 19:07
Transportman schreef op zondag 7 september 2025 @ 13:56:
[...]
Maar ook zorgelijk dat er vanuit race control niet is ingegrepen met de meatball, iedereen die die vleugel had gezien op een scherm had gezien dat die vleugel compleet kapot was. Maar misschien waren ze ook wel tevreden met het bericht vanuit het team dat het veilig was.
Vooral dit! Uiteindelijk is de FIA/RC eindverantwoordelijk, en ZIJ hebben ervoor gezorgd dat er nog meer werden uitgekegeld.
Als team wil je natuurlijk altijd zo min mogelijk tijd verspillen en daarom risico's nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Nu online
Net ook de F3 en F2 van vandaag teruggekeken, wat een vermakelijke races zo. Lekker botsauto spelen. Helaas dat de races uiteindelijk wel erg kort zijn door de SC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mog
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

F3 volg ik al een tijdje niet meer. F1 + F2 neemt al genoeg tijd in. Maar ik vraag me echt af of ik niet beter F1 voor F3 moet omruilen.

Formule 2 is zoveel leuker om te kijken. Echt doodsaaie races bestaan niet. Groot fan van de reversed grid op zaterdag. Het helpt natuurlijk ook dat de rijders nog ruwe diamantjes/kristalletjes zijn. Die Lindblad :D

Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chocoball
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 19:21

Chocoball

瞧好吧!

Laurens van Hoepen rijdt komend weekend F2 in Baky bij het team van Trident.
TRIDENT has confirmed that Laurens van Hoepen and Martinius Stenshorne will drive for the team in Baku. Both drivers step up from FIA Formula 3 having completed their seasons with ART Grand Prix and Hitech TGR respectively.
https://www.fiaformula2.c...stenshorne-for-baku-round
Pagina: 1 ... 14 15 Laatste

Let op:
Wat valt er onder dit topic? Eigenlijk alles wat in de basis sprint races zijn. Standaard zijn races dan maximaal 2 uur.
• F2, F3 en F4.
• Het australische Supercars Championship heeft wel races die langer duren, maar in de basis zijn de races van max 1.5 uur, en dus valt deze weer onder sprintraces.
• Indycar en Nascar
• Supercar Challenge

Raceklassen die in een ander topic worden besproken:
• Formule 1: [F1] Seizoen 2023
• MotoGP, WSBK e.d. kunnen in MotoGP en WSBK topic besproken worden.
• WEC/IMSA/24H Series/VLN races: Endurance/Sportscar race topic
Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan, en erom bedelen ook niet.