Norris is de nieuwe Perez. Mooie woorden, maar een pudding als de druk erop staat.
Als in het 2e race weekend de druk al te hoog word, dan kun je beter iets anders gaan doen lijkt me. Maar prima zo toch? Zolang er niemand met kop en schouders bovenuit steekt word het gewoon een mooi en spannend seizoen.
Piastri heeft volgens mij veel meer de juiste mentaliteitdawg schreef op zaterdag 22 maart 2025 @ 16:36:
Norris is de nieuwe Perez. Mooie woorden, maar een pudding als de druk erop staat.
Ik zou hem nog niet te snel opgeven, denk persoonlijk dat hij een stuk beter kan zijn dan Perezdawg schreef op zaterdag 22 maart 2025 @ 16:36:
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Perez kan ook beter zijn dan Perez. Net zoals dat Norris ook beter is dan Norris.G_Dragon schreef op zaterdag 22 maart 2025 @ 17:21:
[...]
Ik zou hem nog niet te snel opgeven, denk persoonlijk dat hij een stuk beter kan zijn dan Perez
Dat is een beetje het dingetje van druk he. Heeft vrij weinig met "rijvaardigheid" te maken. Maar als je er niet goed mee om kunt gaan ga je toch slechter rijden.
Norris is niet te vergelijken met Perez. Perez heeft nooit een gelijkwaardige auto gehad als de auto van Verstappen. Lawson krijgt die ook niet, 2e coureur naast Verstappen = proefkonijn.dawg schreef op zaterdag 22 maart 2025 @ 16:36:
Geleerd van de grote Schumacher.
Norris en Piastry zijn tot nu toe gelijkwaardig en werken samen.
Geen haantjes gedrag en geen clausules in hun contract dat de 1 meer "rechten" heeft dan de ander.
De toetsenbordridders hebben geen last van pudding onder druk, of het moet zijn dat hun toetsenbord onder pudding wordt bedolven.
never argue with a moderator, he will shut your account down.
Bij grote uitspraken horen grote bronnen.Speedster schreef op zaterdag 22 maart 2025 @ 17:51:
[...]
Norris is niet te vergelijken met Perez. Perez heeft nooit een gelijkwaardige auto gehad als de auto van Verstappen. Lawson krijgt die ook niet, 2e coureur naast Verstappen = proefkonijn.
Geen haantjes gedrag en geen clausules in hun contract dat de 1 meer "rechten" heeft dan de ander.
De toetsenbordridders hebben geen last van pudding onder druk, of het moet zijn dat hun toetsenbord onder pudding wordt bedolven.
Daar geloof ik niets van, waarom zou je de moeite nemen om twee verschillende auto's te bouwen als je al een buitenklasse coureur als Verstappen hebt, die is toch wel sneller dan zijn teamgenoot.Speedster schreef op zaterdag 22 maart 2025 @ 17:51:
[...]
Norris is niet te vergelijken met Perez. Perez heeft nooit een gelijkwaardige auto gehad als de auto van Verstappen. Lawson krijgt die ook niet, 2e coureur naast Verstappen = proefkonijn.
Niet als je ook een toetsenbordridder bent zoals hijzelf
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
En knap met de budget cap om alles dubbel te moeten doen.Bvanham schreef op zaterdag 22 maart 2025 @ 18:04:
[...]
Daar geloof ik niets van, waarom zou je de moeite nemen om twee verschillende auto's te bouwen als je al een buitenklasse coureur als Verstappen hebt, die is toch wel sneller dan zijn teamgenoot.
Volgens mij heb ik mij niet goed verwoord.
Nee het zijn geen twee verschillende bolides. De bolide van de "teammaat" van Verstappen krijgt de experimentele updates. Zodra die werken gaan ze op de bolide van Verstappen.
Ik zou het zo doen als ik Red Bull was. Verstappen 1 van de betere rijders van de huidige F1 de beste kans om punten binnen te halen.
Nee het zijn geen twee verschillende bolides. De bolide van de "teammaat" van Verstappen krijgt de experimentele updates. Zodra die werken gaan ze op de bolide van Verstappen.
Ik zou het zo doen als ik Red Bull was. Verstappen 1 van de betere rijders van de huidige F1 de beste kans om punten binnen te halen.
[ Voor 23% gewijzigd door Speedster op 22-03-2025 18:23 ]
Jij zou het zo doen, maar heb je dus ook daadwerkelijk bronnen dat dit ook zo gebeurd?Speedster schreef op zaterdag 22 maart 2025 @ 18:18:
@DaniëlWW2 klinkt alsof je RAI of VET terug in een stoeltje wil hebben
[ Voor 4% gewijzigd door Jasphur op 22-03-2025 18:32 ]
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Volgens mij krijgt vaker Verstappen juist eerst de updates, maar het verschil daar tussen is volgens mij max 1 race tenzij er wellicht iets stuk gereden wordt.
Afgelopen seizoen was het een aantal keer dat Verstappen de nieuwe vloer had en Perez nog niet. De verschillen daar tussen zijn echter marginaal.
Afgelopen seizoen was het een aantal keer dat Verstappen de nieuwe vloer had en Perez nog niet. De verschillen daar tussen zijn echter marginaal.
Nee ik heb geen bronnen. Pure speculatie.uchiha tijntje schreef op zaterdag 22 maart 2025 @ 18:26:
[...]
Jij zou het zo doen, maar heb je dus ook daadwerkelijk bronnen dat dit ook zo gebeurd?
Dat verklaart een hoop.Speedster schreef op zaterdag 22 maart 2025 @ 18:28:
[...]
Nee ik heb geen bronnen. Pure speculatie.
Wat een onzin.Speedster schreef op zaterdag 22 maart 2025 @ 17:51:
[...]
Wellicht handig om dat dan duidelijk te maken in je bericht, i.p.v. net te doen of je feiten neer zet.Speedster schreef op zaterdag 22 maart 2025 @ 18:28:
[...]
Een team wint er echt he-le-maal niks mee. Het is alleen een voordeel als er een straf staat op die onderdelen (zie Mercedes in 2021 die bij Bottas probeerde hoe ver die motor open gedraaid kon worden. Dat leverde en grid penalties op en een risico op een DNF). Maar bij aero onderdelen is dat voordeel er niet. En omdraaien is veel makkelijker. Probeer het bij de nr 1 uit in FP1 en bij goede feedback laat je het zitten en anders haal je het er af. En je wilt de nr 1 het meeste voordeel geven. Dat betekent dus dat als je het onderdeel nog niet twee keer geproduceerd hebt dat je het aan de nr 1 geeft. Daar levert het het meeste voordeel op. En het is niet alleen Red Bull die dat doet, zoals @Shinji aanhaalt, maar vrijwel elk team doet dat. Hamilton kreeg bij Merc ook de updates voor Bottas. En McLaren dat hij aanhaalt, als geen nr 1, heeft ook de afgelopen 2 seizoenen zeer regelmatig grote updates eerst op de auto van Norris gezet, elke, keer, weer. Bij gelijke rijders zou je nog eens wisselen, of wachten op het tweede pakket. Maar dat deed McLaren nooit. En dat begon al met de grote update in 2023 die ze een stuk competitiever maakte (nadat ze begin van het seizoen strak achteraan reden). En gold vorig jaar ook nog.
Ja en nee. Het is dikwijls zo dat iedere coureur een bepaalde tijd rijden kan en dat er dan toch ineens iemand is die iedereen zoek rijdt, alsof zijn het allemaal kleuters. Zelf ook gezien in het simracen of karten. Stel iedereen zit rond de 45,3 of vlak erachter en dan komt dat ene gastje en die plempt er gewoon een 44,8 uit. Als het bij het karten een halve seconde schelen kan over zo'n kort rondje dan kan dat over een volwaardig circuit rustig nog flink meer zijn. Die gasten zien wij als buitenaards en worden derhalve ook aliens genoemd. Die winnen gewoon iedere bocht 0,05s dus over 15 bochten zo'n 0,75s maar de verschillen zijn ook dikwijls groter.DaniëlWW2 schreef op zaterdag 22 maart 2025 @ 13:43:
Dat denk ik dus ook niet.
Die auto moet forse inherente snelheid hebben. Verstappen mag dan een ongekend getalenteerde coureur zijn, ook hij heeft zich te houden aan natuurwetten.
Mijn motto is dan ook, iedereen kan goed rijden op een droge baan, maar zodra het regent vind je de echt goede coureurs. Regen vergroot het verschil. En we weten hoe groot het verschil in de regen is tussen Verstappen en de rest. Verstappen is zo'n alien. Duidelijk, het moet wel in de auto zitten, maar dat zegt nog niet dat 99% van de rijders dat er ook uit haalt. Mogelijk is Max die 1% die dat kan. M.a.w. Marko kan nog 50 rijders in die auto zetten en niemand die dit eruit haalt. Ligt het dan aan de rijder of de auto?
Dus het ligt aan de auto i.c.m. Max .. want toen de Redbull voor Perez wat bestuurbaarder werd kon Max ineens ook niet meer het verschil maken.. We gaan het zien zodra Max stopt.
Alles bij elkaar, waarom word er niet eindelijk een ervaren coureur gezocht die goed om kan gaan met een auto die achterin instabiel is. Ze hadden nota bene drie opties in Hulkenberg, Ricciardo en Bottas. Want ook Bottas heeft een voorkeur voor een auto met overstuur en wat minder stabiel achter.
Want dit is gewoon beschamend aan het worden. Het is niet eens een verrassing meer dat het volgende nieuwe talent, afgeslacht gaat worden. En dan? Tsunoda ook laten afslachten en dan Hadjar ook maar?
My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2
Dat dus, want zo iemand als Max tref je niet vaak. Ga je daar op gokken? Want dat doen ze nou..Wyke schreef op zaterdag 22 maart 2025 @ 13:43:
Juist op basis van de ervaringen met de laatste 4 coureurs zou het team tot de conclusie moeten komen dat het niet aan de coureur ligt maar dat ze als de sodemieter aan dat hok moeten werken
[ Voor 12% gewijzigd door Alfa Novanta op 22-03-2025 19:21 ]
My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2
Het terugkijken vandaag en vorige week is bij mij zo goed bevallen dat ik het lastig vind om morgen om 08:00 uur live te gaan kijken, ook al zal ik tegen die tijd wel wakker zijn. Beetje knuffelen in bed en zo en niet haasten met het ontbijt en alsnog vanaf de start kunnen kijken is eigenlijk veel lekkerder dan een wekker zetten en moeten haasten. Nu ik dit uittik heb ik eigenlijk wel besloten wat ik ga doen
Luister naar je onderbewustzijn. Er is een reden dat je niet wilt weten hoe je voedsel wordt geproduceerd.
Al dat gezeur op Marko en zijn keuzes is natuurlijk onterecht. De halve grid is RBR of ex RBR. 4 bulls, gasly, Albon, sainz en afgelopen jaren zijn er dan nog wat afgezwaaid. Allemaal afgeserveerd door Max en/of Marko maar goed genoeg voor andere teams schijnbaar. Max zijn stijl is hopeloos, of hij is gewoon tranentrekkend snel. Ik denk het laatste en we zullen het zien met de volgende teamgenoot, en de volgende, en de volgende.
Ik denk ook dat Lawson onderdeel van een schaakspelletje is. Als je gelijk voor Tsunoda gaat en hij flopt kan je niet meer naar Lawson aangezien hij al afgetroefd was door Yuki. Bovendien heb je zo altijd nog meer ervaring achter de hand en hou je beide rijders op je rooster met nieuwe contractonderhandelingen in de pijpleiding mocht nodig, want team switch. Marko wil tot slot ruimte maken voor Lindblad, voor hem is er wel degelijk winst te behalen.
En, let op, als Marko zegt dat er eentje echt goed is (Lindblad dus) durf ik daar wel op te vertrouwen. De laatste waar hij dat van zei was Max. Die ouwe vos denkt wel na over z’n zetten. Hij weet dondersgoed dat er niemand naast Max kan rijden.
Ik denk ook dat Lawson onderdeel van een schaakspelletje is. Als je gelijk voor Tsunoda gaat en hij flopt kan je niet meer naar Lawson aangezien hij al afgetroefd was door Yuki. Bovendien heb je zo altijd nog meer ervaring achter de hand en hou je beide rijders op je rooster met nieuwe contractonderhandelingen in de pijpleiding mocht nodig, want team switch. Marko wil tot slot ruimte maken voor Lindblad, voor hem is er wel degelijk winst te behalen.
En, let op, als Marko zegt dat er eentje echt goed is (Lindblad dus) durf ik daar wel op te vertrouwen. De laatste waar hij dat van zei was Max. Die ouwe vos denkt wel na over z’n zetten. Hij weet dondersgoed dat er niemand naast Max kan rijden.
Dat “knuffelen enzo” op zondagochtend duurt toch al gauw zo’n 35 seconden bij mij. Dus ik vermoed dat ik 8u gewoon klaar zit.Ample Energy schreef op zaterdag 22 maart 2025 @ 22:08: Beetje knuffelen in bed en zo en niet haasten met het ontbijt en alsnog vanaf de start kunnen kijken is eigenlijk veel lekkerder dan een wekker zetten en moeten haasten.
Lekker ontbijtje erbij tijdens het kijken. Heerlijk.
Taycan ST ‘22 - GLC300e ‘25 - 1250 GSA HP ‘20
Haha onze natuurlijke wekker zal ons vast en zeker wel zal gaan wekken, ging afgelopen nacht ook perfect. Steeds 10 min voordat de sprint of kwalificatie begon wou mijn dochter voeding of een schone luier dus kon lekker kijkenVidaR-9 schreef op zaterdag 22 maart 2025 @ 23:08:
[...]
Dat “knuffelen enzo” op zondagochtend duurt toch al gauw zo’n 35 seconden bij mij. Dus ik vermoed dat ik 8u gewoon klaar zit.
Lekker ontbijtje erbij tijdens het kijken. Heerlijk.
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Maar updates worden gewoon gepubliceerd, dus je zou prima je claim kunnen onderbouwen, als die waar is.Speedster schreef op zaterdag 22 maart 2025 @ 18:28:
[...]
Ben benieuwd hoeveel vertrouwen Verstappen nog in het team heeft. Vorig jaar won je hier nog dominant en nu ben je volgens zijn eigen woorden nagenoeg het vierde team. Updates lijken vrijwel nooit iets groots te brengen en na het vinden van het probleem in september 2024 zijn veel eigenschappen in vergelijking met de vorige auto amper verbeterd. Red Bull begint steeds meer op een zinkend schip te lijken. Het enige wat ze nog tot de absolute top laat behoren is Verstappen. Verder is het vooral klagen over innovaties van andere teams, terwijl ze zelf niks brengen.
Elke coureur die bij Red Bull naast Max heeft gereden heeft anders een mooie carrière in de F1. Okay, ze worden misschien geen kampioen meer maar ze kunnen nog wel races winnen. Het halve veld is inmiddels ex Red Bull coureur.Joris748 schreef op zaterdag 22 maart 2025 @ 15:52:
[...]
Alsjeblieft niet. De Red Bull sloopt carrières.
"When you grow up your heart dies"
Hoeveel onzin kun je in een post plaatsen.Speedster schreef op zaterdag 22 maart 2025 @ 17:51:
[...]
Dat is dus ook niet waar. Max rijdt vaak met de nieuwste updates en de ander krijgt ze later pas. Maair het gebeurt ook wel eens andersom. Waarom zou je nieuwe dingen testen met je langzaamste coureur? Max zijn feedback lijkt mij belangrijker dan de data van bijvoorbeeld Lawson.Speedster schreef op zaterdag 22 maart 2025 @ 18:18:
[ Voor 35% gewijzigd door sjaool op 23-03-2025 00:05 ]
Begin vorig seizoen waren ze anders de eerste races flink dominant. Zelfs Perez kwam toen best goed mee. En dat was met een volledig nieuw concept terwijl ze het seizoen daarvoor helemaal dominant waren.NotSoSteady schreef op zaterdag 22 maart 2025 @ 23:51:
Ben benieuwd hoeveel vertrouwen Verstappen nog in het team heeft. Vorig jaar won je hier nog dominant en nu ben je volgens zijn eigen woorden nagenoeg het vierde team. Updates lijken vrijwel nooit iets groots te brengen en na het vinden van het probleem in september 2024 zijn veel eigenschappen in vergelijking met de vorige auto amper verbeterd. Red Bull begint steeds meer op een zinkend schip te lijken. Het enige wat ze nog tot de absolute top laat behoren is Verstappen. Verder is het vooral klagen over innovaties van andere teams, terwijl ze zelf niks brengen.
Dus waarom Red Bull geen upgrades kan brengen die werken, vraag me af hoe je daar bij komt. RB heeft gewoon "pech" dat de andere teams iets hebben gevonden in hun oude concept. Dat iets lijkt overigens gewoon flexiwings te zijn... Iets wat in 2021 al verboden is gemaakt maar waar nu pas weer naar gekeken wordt door de FIA. Dat ze flexibel zijn is duidelijk maar ze hebben geen goede testmethoden om het te voorkomen.
Bij RB is dat toen in 2021 verboden gemaakt... En nu andere teams het doen mag RB niet klagen daarover?

Ik weet dat het geheugen van de F1 slechts de laatste races is. Maar ik zie RB prima upgrades leveren dit jaar, want in het verleden konden ze dat ook prima.
En uiteindelijk is voor RB het WDC toch het belangrijkst. Dat verkoopt blikjes. Het WCC verliezen zal RB geen auto minder om verkopen zeg maar
Lynx schreef op zaterdag 22 maart 2025 @ 22:52:
En, let op, als Marko zegt dat er eentje echt goed is, durf ik daar wel op te vertrouwen. De laatste waar hij dat van zei was Max. Die ouwe vos denkt wel na over z’n zetten. Hij weet dondersgoed dat er niemand naast Max kan rijden.
:strip_exif()/f/image/TAlgrGYGhuBUgxjbWi6nMNgD.jpg?f=fotoalbum_large)
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Hmm, ik gok op een berg 3-stoppers, tenzij ze polonaise gaan rijden om allemaal hun banden te sparen.
Als LAW straks op P10 of hoger finisht lijkt me dat voor hem een prima race te zijn geweest, fingers crossed dat hij iig finisht.
Voor je het weet gaan ze anders weer HAD en LAW omwisselen bij de stierenclub.
Voor je het weet gaan ze anders weer HAD en LAW omwisselen bij de stierenclub.
Pit-lane start lijkt me nog niet zo verkeerd als je toch al achteraan staat.
Wisselen bij de stierenclub is redelijk normaal hoorPalingDrone schreef op zondag 23 maart 2025 @ 06:44:
Als LAW straks op P10 of hoger finisht lijkt me dat voor hem een prima race te zijn geweest, fingers crossed dat hij iig finisht.
Voor je het weet gaan ze weer HAD en LAW omwisselen bij de stierenclub.
Geen idee of iemand anders overweg kan met RBR die voor VER gemaakt lijkt te zijn.
ICE ICE Baby
Foei, dat zal ze leren!

Straf heeft geen invloed op de eindklassering.
The choice is simple – do you do it in this life, or the next? In case of the former, why wait?
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Build-up met eerbetoon aan Eddie Jordan en drivers parade.
Klikken want FOM
Klikken want FOM
[ Voor 18% gewijzigd door PalingDrone op 23-03-2025 07:19 ]
Goedemorgen! De installatierondes zijn begonnen. Ontbijt is al op hier.

INCIDENT INVOLVING CAR 5 (BOR) NOTED - FAILING TO FOLLOW RACE DIRECTORS INSTRUCTIONS – PRACTICE START INFRINGEMENT
23 Mar 2025, 07:24:15, Lap 1
23 Mar 2025, 07:24:15, Lap 1
Môgge. Op naar hopelijk een leuke race.
De FIA zit er alweer lekker op...
INCIDENT INVOLVING CAR 22 (TSU) NOTED - FAILING TO FOLLOW RACE DIRECTORS INSTRUCTIONS – PRACTICE START INFRINGEMENT
23 Mar 2025, 07:28:10, Lap 1
INCIDENT INVOLVING CAR 22 (TSU) NOTED - FAILING TO FOLLOW RACE DIRECTORS INSTRUCTIONS – PRACTICE START INFRINGEMENT
23 Mar 2025, 07:28:10, Lap 1
Respect voor Nico. Zal het ooit nog gaan gebeuren?
As of the 2025 Chinese Grand Prix, Hülkenberg has achieved one pole position and two fastest laps in Formula One. He holds the Formula One records for the most career starts without a podium finish and the most career starts without a win (both 228).
De 'PRACTICE START INFRINGEMENT' incidenten van BOR, ALB en TSU zullen na de race onderzocht worden. Geen effect op de race dus.
Edit: +HUL ook toegevoegd aan dit rijtje.
Edit: +HUL ook toegevoegd aan dit rijtje.
[ Voor 14% gewijzigd door StefanVerkerk op 23-03-2025 07:39 ]
Zo iedereen goedemorgen, allemaal een mooie race gewenst, ben benieuwd wat het gaat worden vanmorgen.
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Dat laatste is dan ook precies waar het misgaat als 'team' .. niet alles hoeft max max max te zijn. Dat gokken op 1 paard heeft ze nu gebracht waar ze zijn. (Als het waar is dat de auto voor en om max is gebouwd)sjaool schreef op zondag 23 maart 2025 @ 00:01:
[...]
Hoeveel onzin kun je in een post plaatsen.
[...]
Dat is dus ook niet waar. Max rijdt vaak met de nieuwste updates en de ander krijgt ze later pas. Maair het gebeurt ook wel eens andersom. Waarom zou je nieuwe dingen testen met je langzaamste coureur? Max zijn feedback lijkt mij belangrijker dan de data van bijvoorbeeld Lawson.
Als ze nu als RBR sneller willen zijn. Dan kun je bij Lawson zien of die updates vooruitgang boeken. Max rijd toch wel. Is er ook een kans dat een update niet werkt, dan vernaggel je eigenlijk 2 coureurs in 1 race.
RISK OF RAIN FOR F1 RACE IS 10%
23 Mar 2025, 07:45:19, Lap 1
23 Mar 2025, 07:45:19, Lap 1
Zao shang hao zoals ze in China zouden zeggen.
Fijne race allemaal.
Fijne race allemaal.
Dat is ook wel een verademing, een volkslied zonder zang.
De vuile zijde van de grid (rechterzijde, P2, P4, etc.) is nog vuiler geworden omdat in de support series race een olielekkage is geweest t.h.v. de gridbox van Russell op P2. Extra vuil dus.
https://www.reddit.com/r/...from_a_support_race_this/
https://www.reddit.com/r/...from_a_support_race_this/
/f/image/GWxtbwMKfpt0VwHL5SbJMphY.webp?f=fotoalbum_large)
[ Voor 53% gewijzigd door StefanVerkerk op 23-03-2025 07:50 ]
Oh God.... Maar zorgt die extra zand/wit spul, niet weer voor extra grip?StefanVerkerk schreef op zondag 23 maart 2025 @ 07:49:
De vuile zijde van de grid (rechterzijde, P2, P4, etc.) is nog vuiler geworden omdat in de support series race een olielekkage is geweest t.h.v. de gridbox van Russell op P2. Extra vuil dus.
Wat een clown daar op de tribune.
Fijne race iedereen.
Nu gaan we zien wat Pirelli met de harde banden heeft gedaan. Want ze hebben de bandendruk van vrijdag naar zaterdag verhoogd. Resultaat is dat de mediums zijn gaan grainen...
Nu gaan we zien wat Pirelli met de harde banden heeft gedaan. Want ze hebben de bandendruk van vrijdag naar zaterdag verhoogd. Resultaat is dat de mediums zijn gaan grainen...
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Dat is niet waar, en volgens mij al eens door een ontwerper (Newey?) uitgelegd dat ze zo niet te werk gaan.Millie-ano schreef op zondag 23 maart 2025 @ 07:45:
[...]
(Als het waar is dat de auto voor en om max is gebouwd)
Cringe level +1 jasjaool schreef op zondag 23 maart 2025 @ 07:51:
Wat een clown daar op de tribune.

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Ik was al wel fan van Brundle junior, maar nou hij Buxton heeft vervangen ben ik dat wel nog meer
Goedemorgen!
Koffie staat klaar. Fijne race allemaal
Koffie staat klaar. Fijne race allemaal
PSN: xMaurice93
Nee.Treveo schreef op zondag 23 maart 2025 @ 07:50:
Oh God.... Maar zorgt die extra zand/wit spul, niet weer voor extra grip?
De vijf minuten countdown is begonnen! Fijne race allemaal! Op een verrassende finish!
Hopen dat Max ergens top 4,5 kan rijden want ik heb er weinig hoop in.
En Go Piastri!
Ik wil een dikke battle hebben dit seizoen tussen de McLaren rijders
En Go Piastri!
Veel plezier met de race!
Max gaat niet mee doen voor het podium als de sprintrace de graadmeter is. Gewoon het vierde teamd-vine schreef op zondag 23 maart 2025 @ 07:56:
Hopen dat Max ergens top 4,5 kan rijden want ik heb er weinig hoop in.
En Go Piastri!
Ik wil dat piastri norris helemaal zoek rijdt dit seizoen.
Mag wat mij betreft best kampioen worden.
Mogge allen, zitten we weer!
Gelukkig een schappelijkere tijd dan de vorige race
Gelukkig een schappelijkere tijd dan de vorige race
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Have fun allemaal. Benieuwd of Max een podium kan rijden en ook benieuwd hoe de bandjes het bij iedereen gaan doen.
Hopelijk laat Lawson wat leuke dingen zien.
Lets gooooo Max!!
Hopelijk laat Lawson wat leuke dingen zien.
Lets gooooo Max!!

Fijne race iedereen
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Goedemorgen allemaal,
Ben benieuwd wat deze bandenrace gaat brengen.
Fijne race allemaal
Ben benieuwd wat deze bandenrace gaat brengen.
Fijne race allemaal
https://f1manager.info/ranking/4605
Zou moo zijnTechnofreakz schreef op zondag 23 maart 2025 @ 07:57:
Ik wil dat piastri norris helemaal zoek rijdt dit seizoen.
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Slightly off topic: ik vind het maar een lelijke klok die Tag Heuer. Toch liever de Rolex.
Haha. Heb het precies andersom.BiaggioLuciano schreef op zondag 23 maart 2025 @ 08:01:
Slightly off topic: ik vind het maar een lelijke klok die Tag Heuer. Toch liever de Rolex.
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Max zijn startplek lijkt redelijk schoon te zijn.
Ligt het aan mijn opstelling of hapert de stream af en toe? Fijne race verder.
Come hear the moon is calling, The witching hour draws near, Hold fast the sacrifice, For now it's the time to die, All hell breaks loose, WITCHING HOUR!
McLarens zitten wel erg veilig op hun plek op grid. Niet eens op die gele lijn?
Let's go
Twente : Kantoor: 14250 W. met Solax 15KW op 10° ZZW. Huis: 9450W (16x315 O+14x315 op ZZO) met GW10KN-DT Navimow H1500e LG65E9
LEC schade voorvleugel door HAM.
BOR crash, rijdt weer
[ Voor 54% gewijzigd door StefanVerkerk op 23-03-2025 08:05 ]
Slechte start voor Max.
De Ferrari's hebben elkaar geraakt.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Een poepstart voor Verstappen
Max moest uitwijken voor de Ferrari's die met elkaar bezig waren.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Huisregels van dit topic:
Overige topics:
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Graag de slowchat beperken tot de vrije trainingen en races. Geef elkaar de ruimte om daarbuiten meer inhoudelijke discussies te voeren.
- Hou het een beetje gezellig. Je persoonlijke frustraties over commentaar, coureurs, andere participanten in dit topic, of wat dan ook, zijn hier niet welkom.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen, gesneer of vervelende opmerkingen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie:
[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4
Viaplay in Nederland - Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in: [F1] Seizoen 2025
- Andere race categorieën zijn hier offtopic, is er: Algemeen race topic Deel 3
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
![]() | Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |