[F1 2025] Race 2 GP van China Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 15 Laatste
Acties:
  • 61.217 views

Onderwerpen

Acties:
  • +41 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Mede-auteurs:
  • Chocoball
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 15:30

Chocoball

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 14:11

G_Dragon

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/fotoalbum/image/8XWjvbJxjGqoyKd4Z0ZK39U3.png
RONDE 2: CHINESE GRAND PRIX
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/fotoalbum/image/jcp1stUOezp38htOG0GezIKt.jpg

Topicregels
💬️
  • Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
  • Graag de slowchat beperken tot de vrije trainingen en races. Geef elkaar de ruimte om daarbuiten meer inhoudelijke discussies te voeren.
  • Hou het een beetje gezellig. Je persoonlijke frustraties over commentaar, coureurs, andere participanten in dit topic, of wat dan ook, zijn hier niet welkom.
  • Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen, gesneer of vervelende opmerkingen.

Schema
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/pFQvLzDhWik3sQuTUsCWi11l8YI=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/TQV7iMDPCFRLKW317RdRwx5Y.png?f=user_large
vr 21 mrt
Practice 1Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/nlTMBctRjBr21TU1f8CalFSr/full.png 04:30
Local time: 11:30
Sprint ShootoutAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/nlTMBctRjBr21TU1f8CalFSr/full.png 08:30
Local time: 15:30
za 22 mrt
Afbeeldingslocatie: https://www.prime-squadron.com/images/f1/f1-sprint-logo.svgAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/nlTMBctRjBr21TU1f8CalFSr/full.png 04:00
Local time: 11:00
QualifyingAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/nlTMBctRjBr21TU1f8CalFSr/full.png 08:00
Local time: 15:00
zo 23 mrt
RaceAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/nlTMBctRjBr21TU1f8CalFSr/full.png 08:00
Local time: 15:00

Circuit
▸ Naam: Shanghai International Circuit▸ Aantal rondes: 56
▸ Locatie: Shanghai, China▸ Lengte Circuit: 5,451 km
Meer info ↗▸ Race afstand: 305,066 km

Afbeeldingslocatie: https://media.formula1.com/image/upload/content/dam/fom-website/2018-redesign-assets/Circuit%20maps%2016x9/China_Circuit.png.transform/7col-retina/image.png

Bandenoverzicht

Voor de race in Shanghai zijn de volgende compounds gekozen: Hard C2, Medium C3 en Soft C4.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/zQgBmLN6ov4HDxZnHwP0wOO9z1s=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/5tyo3ePrtUh5iI6ADeGXBv7s.jpg?f=user_largem

Terug naar boven

[ Voor 6% gewijzigd door Chocoball op 19-03-2025 08:02 ]

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• PaulBloem
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 15:37
Gok dat iedereen toch wel erg benieuwd is naar twee dingen:
- is Mclaren inderdaad stuk sneller op droog zoals men verwacht
- gaat de nieuwe TD de dynamiek in het veld beïnvloeden

Mooi weekend om naar uit te kijken!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chocoball
Niet heel spannend maar Pirelli had wat logistieke uitdaging en daarom is op de avondklok op woensdag aangepast voor de bandenvoorbereiding.

Afbeeldingslocatie: https://preview.redd.it/because-of-freight-delay-on-wednesday-curfew-period-will-be-v0-e1x3j5ktkkpe1.jpeg?width=1080&crop=smart&auto=webp&s=e1bf21a98da6cb6e7031894011789d47858dee21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basvn
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 25-04 16:18

basvn

Breezand - NHN

🚨 Press conferences for the Chinese GP

Group 1:
- Fernando Alonso
- Gabriel Bortoleto
- Oliver Bearman

Group 2:
- Isack Hadjar
- Lando Norris
- Alex Albon

[ Voor 91% gewijzigd door basvn op 19-03-2025 08:29 ]

3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpaceAce
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 24-04 18:15
Melbourne is vaak toch niet altijd een goede referentie, op deze eerste "echte" baan zullen we de potentie van ieder team zien.

Ik ben toch wel bang dat McLaren en klasse apart zal zijn, hopelijk is er wat spanning tussen NOR en PIA. Daarachter wel benieuwd wat hier de rangorde gaat zijn tussen RBR, Mercedes en Ferrari. Daarnaast benieuwd of de Racing Bulls en Williams op dit circuit ook goed mee kunnen komen met een één of meerdere auto's in Q3.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• verstappen33
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 24-04 14:12
Jammer dat de sprint zo vroeg is, vind die toch altijd wel spannend, maar ik ga niet om 04:00 mijn bed uit.. Dat wordt dus rond 7 uur terug kijken en vervolgens de quali bekijken..

Verder denk ik dat Mclaren weer een 1-2 zal pakken bij de qualificaties van zowel de sprint als de race.
Ik verwacht echt niet dat door de aanpassing van de mini-drs ze ineens 3-4 tienden langzamer zullen zijn.

Benieuwd of Norris en Piastri de komende races met de druk om kunnen gaan.. Piastri heeft wat goed te maken na Australie, en Norris heeft nog nooit de druk van het leiden van een kampioenschap meegemaakt..

Jagen is meestal makkelijker dan opgejaagd worden.

Volg mijn voorbereidingen op The Ride '25 https://oudeelferink.com/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10:25

JB

Cédric roelt!

Vraag me altijd wel af of de teams in dit soort landen ook van die "burner" laptops, telefoons etc meenemen die (wij althans) zakelijk ook altijd mee gaan en na de trip meteen de shredder in :)

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

Er mist nog wat essentieels, blijkbaar hebben 4 teams de auto’s nog niet op het circuit :o

Dus meer dan alleen de banden/velgen met logistieke vertraging uit de melding van @Chocoball

[ Voor 20% gewijzigd door YakuzA op 19-03-2025 08:55 ]

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ZeromaNoiS
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 12:47
JB schreef op woensdag 19 maart 2025 @ 08:48:
Vraag me altijd wel af of de teams in dit soort landen ook van die "burner" laptops, telefoons etc meenemen die (wij althans) zakelijk ook altijd mee gaan en na de trip meteen de shredder in :)
Lijkt me sterk. Dan zouden ze ook alle apparatuur van de pitmuur weg moeten gooien?
Gelukkig gebruiken meerdere teams goede EDR software, zoals Crowdstrike….Mercedes >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chocoball
Verkeerd :$

[ Voor 95% gewijzigd door Chocoball op 19-03-2025 09:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 25-04 13:20

Mystikal

It never hurts to help!

Benieuwd wat de rookies kunnen laten zien in op een droge baan. Dat zal meer een graadmeter worden voor de performance.

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

gaat weer veel aftasten worden..
ben benieuwd wie het het best voor elkaar krijgt in z'n korte tijd

3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• RobertMe
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 15:04
basvn schreef op woensdag 19 maart 2025 @ 08:29:
🚨 Press conferences for the Chinese GP

Group 1:
- Fernando Alonso
- Gabriel Bortoleto
- Oliver Bearman

Group 2:
- Isack Hadjar
- Lando Norris
- Alex Albon
Waarom mag Bortoleto zijn manager meenemen? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Topicstarter
basvn schreef op woensdag 19 maart 2025 @ 09:37:
[Twitter]

Oef dat word een pittig weekend voor de teams!

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Damian
  • Laatst online: 25-04 15:12

Damian

Insane Obtrusion

He jammer, geen regen dit weekend :P

Maar misschien goed om eens te zien of McLaren inderdaad zo vies snel is vergeleken met de rest...

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mog
  • Registratie: Juli 2005
  • Nu online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

Damian schreef op woensdag 19 maart 2025 @ 10:00:
He jammer, geen regen dit weekend :P

Maar misschien goed om eens te zien of McLaren inderdaad zo vies snel is vergeleken met de rest...
Ik wil eigenlijk wel een normale race zien. Kijken of de McLarens inderdaad met 30+ seconden voorsprong finishen.

Aan het spelen: Clair Obscur: Expedition 33

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SomerenV
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 10:14

SomerenV

It's something!

verstappen33 schreef op woensdag 19 maart 2025 @ 08:36:
Jammer dat de sprint zo vroeg is, vind die toch altijd wel spannend, maar ik ga niet om 04:00 mijn bed uit.. Dat wordt dus rond 7 uur terug kijken en vervolgens de quali bekijken..

Verder denk ik dat Mclaren weer een 1-2 zal pakken bij de qualificaties van zowel de sprint als de race.
Ik verwacht echt niet dat door de aanpassing van de mini-drs ze ineens 3-4 tienden langzamer zullen zijn.

Benieuwd of Norris en Piastri de komende races met de druk om kunnen gaan.. Piastri heeft wat goed te maken na Australie, en Norris heeft nog nooit de druk van het leiden van een kampioenschap meegemaakt..

Jagen is meestal makkelijker dan opgejaagd worden.
Zóveel sneller is McLaren toch niet? Ik had het idee dat vooral de bandendegradatie bij McLaren een stuk beter voor elkaar was dan bij andere teams. Als je de Fastest Laps ziet dan heeft Norris 1:22.167, Lawson heeft 1:22.970, Verstappen 1:23.081 en Piastri 1:23.242. Ja, Norris is in dat geval een stuk sneller, maar Piastri weer een stuk langzamer.

Maar de FL zegt niet perse iets over de racepace. Ik heb alleen geen idee waar ik alle laptimes terug kan zien, anders had ik dat ook gecheckt.

[ Voor 3% gewijzigd door SomerenV op 19-03-2025 10:24 ]

Ik Schiet Film | Website | Instagram

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

SomerenV schreef op woensdag 19 maart 2025 @ 10:23:
[...]

Zóveel sneller is McLaren toch niet? Ik had het idee dat vooral de bandendegradatie bij McLaren een stuk beter voor elkaar was dan bij andere teams. Als je de Fastest Laps ziet dan heeft Norris 1:22.167, Lawson heeft 1:22.970, Verstappen 1:23.081 en Piastri 1:23.242.

Maar de FL zegt niet perse iets over de racepace. Ik heb alleen geen idee waar ik alle laptimes terug kan zien, anders had ik dat ook gecheckt.
https://en.mclarenf-1.com/2025/gp/s9318/lap_times

ik gebruik deze altijd :)
word alleen niet altijd direct na t weekend bijgewerkt

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SomerenV

SomerenV

It's something!

basvn schreef op woensdag 19 maart 2025 @ 10:24:
[...]

https://en.mclarenf-1.com/2025/gp/s9318/lap_times

ik gebruik deze altijd :)
word alleen niet altijd direct na t weekend bijgewerkt
Dat laat ook niet echt een duidelijke overmacht zien van McLaren. Ik denk oprecht dat de McLaren niet perse heel veel sneller is, maar dat ze vooral hun degradatie beter op orde hebben. Of een flexibele vleugel daar ook voor kan zorgen? Geen idee :+

Hopelijk brengt de nieuwe regel alles wat dichter bij elkaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• urk_forever
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-04 16:49
Binnen een week meteen 3 races, lekker begin van het F1 seizoen. Ben benieuwd naar de verhoudingen in een droge race.

Hail to the king baby!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

SomerenV schreef op woensdag 19 maart 2025 @ 10:23:
[...]

Zóveel sneller is McLaren toch niet? Ik had het idee dat vooral de bandendegradatie bij McLaren een stuk beter voor elkaar was dan bij andere teams. Als je de Fastest Laps ziet dan heeft Norris 1:22.167, Lawson heeft 1:22.970, Verstappen 1:23.081 en Piastri 1:23.242. Ja, Norris is in dat geval een stuk sneller, maar Piastri weer een stuk langzamer.

bij de 1e banden wissel lagen ze iets van 15 seconden voor op Verstappen, dus dat is 5 tiende per ronde sneller ;)
en in de qualy die meer representatief was, 4 tiende toch?

[ Voor 3% gewijzigd door YakuzA op 19-03-2025 10:58 ]

PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowhite0901
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 13:00
YakuzA schreef op woensdag 19 maart 2025 @ 08:53:
Er mist nog wat essentieels, blijkbaar hebben 4 teams de auto’s nog niet op het circuit :o
[YouTube: F1 cars MISSING in CHINA!]

Dus meer dan alleen de banden/velgen met logistieke vertraging uit de melding van @Chocoball
Dat is wel een vrij grote uitdaging... Spannend!

12 x 385Wp op HD4000SolarEdge zuid 13° pvoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 14:52

Martinspire

Awesomeness

[Twitter]

Mooi

Benieuwd hoe het met de griplevels is. Voorgaande jaren was het volgens mij best wel een slijtageslag. Hebben ze nog iets gemeld over de reden van resurfacing en wat ze hebben veranderd?

Martinspire - PC, PS4, X1

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Chocoball
Snowhite0901 schreef op woensdag 19 maart 2025 @ 11:14:
[...]

Dat is wel een vrij grote uitdaging... Spannend!
Als we deze foto's mogen geloven zou de vracht er eindelijk zijn.
Afbeeldingslocatie: https://preview.redd.it/the-delayed-freight-has-arrived-at-shanghai-v0-ulb4hkeygmpe1.jpg?width=1080&crop=smart&auto=webp&s=77c323a7d28a3a6189f1b6f5ade96e5989c923d8

Afbeeldingslocatie: https://preview.redd.it/the-delayed-freight-has-arrived-at-shanghai-v0-uu3gwklygmpe1.jpg?width=2048&format=pjpg&auto=webp&s=df1c9b7bf04eec324b54cff90573b80af7c95b81

Afbeeldingslocatie: https://preview.redd.it/the-delayed-freight-has-arrived-at-shanghai-v0-v8w0lkuygmpe1.jpg?width=2048&format=pjpg&auto=webp&s=c1e7dc8d7358d6f7b8974cd2da51d9dc7fd7e336

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Chocoball
[Twitter]

Wat meer achtergrond. Tijdens de coronaperiode is het circuit niet gebruikt. Toen de teams vorig jaar weer voor het eerst terugkwamen leek het circuit geverfd. Het bleek dat er een vloeibare laag bitumen over het asfalt was aangebracht om schade te voorkomen. Alleen was het op een ongelijkmatige manier aangebracht en had het ook invloed op het gripniveau en slijtage van de banden.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Chocoball schreef op woensdag 19 maart 2025 @ 12:28:
[...]

Als we deze foto's mogen geloven zou de vracht er eindelijk zijn.
[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Jups, hij is aangekomen, ze hebben ivm de vertraging een Freebee van de FIA gekregen om vannacht door te werken:
At least four F1 teams – McLaren, Red Bull, Mercedes and Aston Martin – have suffered freight delays after two flights from Melbourne to Shanghai have been delayed by at least eight hours, so the teams did not receive their cargo until late Wednesday afternoon. These teams were only able to unpack their freight in the pitlane and build their cars from 4pm local time onwards.

But the FIA and the teams do not have any concerns about cars getting ready for the first and only free practice session of the weekend, and the governing body has allowed the teams to break the curfew if needed. Ordinarily, teams are given five and a half hours to work on their cars on Wednesday, but that has been extended by half an hour due to the late arrival of Pirelli’s freight.
https://www.motorsport.co...-for-chinese-gp/10704839/

PSN

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• twiFight
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Alleen maar goed dat ze weinig oefentijd hebben, hard aan de bak moeten en al doende leren. Gewoon rijden en je best doen v'domme. F1 wordt al steeds meer een simulatorsport. Over 10 jaar knallen ze gewoon de simulatordata van de teams bij elkaar en laten ze in 3 seconden berekenen wie de punten krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 14:52

Martinspire

Awesomeness

twiFight schreef op donderdag 20 maart 2025 @ 04:34:
Alleen maar goed dat ze weinig oefentijd hebben, hard aan de bak moeten en al doende leren. Gewoon rijden en je best doen v'domme. F1 wordt al steeds meer een simulatorsport. Over 10 jaar knallen ze gewoon de simulatordata van de teams bij elkaar en laten ze in 3 seconden berekenen wie de punten krijgt.
Ik vind het voor de rookies anders best pittig zo...

Martinspire - PC, PS4, X1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 03:05

sjaool

Every life should have 9 cats

Met die naam van het twitterkanaal zou ik dit nieuws met een flinke korrel zout nemen. :+

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lynx
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 26-04 18:13
Poultje welke van de twee het eerst opgevouwen wordt. Ik gok nu op Albon in sprint kwali.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• stefanass
  • Laatst online: 11:14
Dat is zo'n beetje ook een jaarlijks terugkomend dingetje bij Williams aan het worden. Al is het ditmaal dan niet door eigen miskleunen.

[ Voor 7% gewijzigd door stefanass op 20-03-2025 09:02 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pjottum
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 12:56

pjottum

¯\_(ツ)_/¯

sjaool schreef op donderdag 20 maart 2025 @ 08:16:
[...]

Met die naam van het twitterkanaal zou ik dit nieuws met een flinke korrel zout nemen. :+
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

ping 127.212.23.124

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• verstappen33
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 24-04 14:12
YakuzA schreef op woensdag 19 maart 2025 @ 10:57:
[...]

bij de 1e banden wissel lagen ze iets van 15 seconden voor op Verstappen, dus dat is 5 tiende per ronde sneller ;)
en in de qualy die meer representatief was, 4 tiende toch?
Ik ging inderdaad uit van de qualificatie, die werd op het droge gereden en toen was het gat idd 3-4 tienden..
Dat is best veel, zeker met in het achterhoofd dat Max meer uit de RB kan halen dan dat ze vooraf denken..

Lawson is nog niet representatief in de qualificatie, hopelijk vind die snel de weg naar boven en is die ook "standaard" in Q3 te vinden.

Racepace was lastig te bepalen door de regen en de vele safety cars..
Dit weekend zullen we pas goed zien hoe de verhoudingen liggen tijdens de sprint en de race.

Alle teams zullen dit jaar nog wel de nodige foutjes maken, ook Mclaren en Red Bull, het wordt een spannend seizoen als de verhoudingen zijn zoals aan het einde van afgelopen seizoen.

Na dit jaar gaat de regelgeving/auto toch weer compleet op de schop en liggen de verhoudingen mogelijk weer anders.. Ik hou dit jaar ook Aston Martin met een schuin oog in de gaten.. Die newey is natuurlijk al vollop bezig met 2026..

Volg mijn voorbereidingen op The Ride '25 https://oudeelferink.com/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

verstappen33 schreef op donderdag 20 maart 2025 @ 09:06:
[...]
Lawson is nog niet representatief in de qualificatie, hopelijk vind die snel de weg naar boven en is die ook "standaard" in Q3 te vinden.
Realistisch gezien is Lawson natuurlijk gewoon nog een rookie, die zal nog wel even nodig hebben om aan te passen en in de flow te komen.

PSN

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• pilskes
  • Registratie: April 2009
  • Niet online
Als de race net zo leuk wordt als die van 2024 dan vind ik het prima!

Mmm, ik denk dat we zaterdag maar weer eens Chinees gaan halen, opeens erg veel zin an..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
sjaool schreef op donderdag 20 maart 2025 @ 08:16:
[...]

Dat zag ik later ook, maar betekend niet dat het niet waar hoeft te zijn? :)
Hoop natuurlijk voor Williams dat het niet waar is, want zal wel heel vervelend zijn dat ze geen reserve onderdelen hebben in een spint weekend!

Lynx schreef op donderdag 20 maart 2025 @ 08:16:
[...]

Poultje welke van de twee het eerst opgevouwen wordt. Ik gok nu op Albon in sprint kwali.
Ik hoop voor Williams dat ze gewoon het hele weekend kunnen rijden en dat dit nieuws misschien wel geen waarheid zal zijn. Zou het voor hun namelijk wel veel beter zijn

stefanass schreef op donderdag 20 maart 2025 @ 09:02:
[...]

Dat is zo'n beetje ook een jaarlijks terugkomend dingetje bij Williams aan het worden. Al is het ditmaal dan niet door eigen miskleunen.
Klopt helaas wel..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

G_Dragon schreef op donderdag 20 maart 2025 @ 09:35:
[...]
Dat zag ik later ook, maar betekend niet dat het niet waar hoeft te zijn? :)
Als dat 'nieuws' nergens te vinden is anders dan op een FormulaFake twitter account zou ik het iig gewoon negeren :)

PSN

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Ryur
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 15:36
pilskes schreef op donderdag 20 maart 2025 @ 09:28:
Mmm, ik denk dat we zaterdag maar weer eens Chinees gaan halen, opeens erg veel zin an..
Meeste "Chinees" wat je in Nederland kan halen is geen Chinees!
Ik heb paar jaar geleden van een Chinese vrouw van collega van mij mogen mee-eten. Nu hoef ik geen Nederlandse-Chinees meer.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SomerenV

SomerenV

It's something!

Ryur schreef op donderdag 20 maart 2025 @ 10:04:
[...]

Ik heb paar jaar geleden van een Chinese vrouw van collega van mij mogen mee-eten. Nu hoef ik geen Nederlandse-Chinees meer.
Dat is met heel veel internationale keukens zo. Veel van de traditionele 'Nederlandse' pasta's zijn ook niet hoe de Italianen het eten. Ons Indonesisch is totaal anders dan wat ze in Indonesische en omgeving eten. En zo zijn er waarschijnlijk nog legio voorbeelden van keukens aangepast voor Nederland. Als je in de buurt wilt komen van traditionele gerechten dan moet je goed zoeken online naar recepten en een aantal ingrediënten bij een toko halen :)

Niet dat de Nederlandse versies niet lekker kunnen zijn, maar hier beperken we ons vaak tot echt maar een kleine selectie van de populairste gerechten, die dan ook nog eens aangepast zijn voor onze markt. Da's zonde want er is zóveel meer te vinden als je een beetje zoekt _/-\o_ Tot zover mijn offtopic reactie over eten :+

Edit: omdat het kan, het originele Bolognese recept uit Bologna (vanuit een officiële instantie uit die streek). Ragu alla Bolognese. Perfect om te eten tijdens de Italiaanse races oOo

[ Voor 13% gewijzigd door SomerenV op 20-03-2025 10:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sohnabwp
  • Registratie: Maart 2025
  • Laatst online: 20-03 10:52
*knip*
Spam.

[ Voor 96% gewijzigd door tweakduke op 20-03-2025 11:44 ]

Acties:
  • +15 Henk 'm!

• dehardstyler
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 26-04 07:56
Ryur schreef op donderdag 20 maart 2025 @ 10:04:
[...]

Ik ben 5 keer in China geweest voor werk en eet nu alleen nog nasi en babi pangang. :+
Die eendenschedel om lekker de hersens uit te lepelen heeft mij zwaar getraumatiseerd. :')

edit: Geniet lekker mee, ik heb de foto kunnen vinden:

spoiler:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/fV5FhRaA1zhROTj90gXpXr-IR44=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/LB9XNfPel9pEpqQaDxcf9hZD.jpg?f=fotoalbum_large

Dit was dus de lunch en mijn ontbijt bestaat uit een peukje en een bakje koffie. :N

[ Voor 34% gewijzigd door dehardstyler op 20-03-2025 11:49 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
De posters voor dit weekend (word nog geupdated);

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/I5Drv8j3w0nrb-jBfxdtbTasaxg=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/iUL5s0N1dyoyjIKQOJEOTRcU.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/UCC3fzGdpbLc8RwN10eHEufHmWw=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/TCLHVz8YhR9ctTrMFhYdBB2M.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ZIdD6oC00ZcIMQ0HCnqAe49Qt3E=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/TQoUwofQZTlXCmq4PIe8pda8.jpg?f=fotoalbum_tile
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/aLca0I6p-CSWVCYJIUQ3LVe6Wjg=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/oiE8ZZiZoJHHVqJVjLoq46xd.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/58lPAC3LKp9jXEpIFgBtcu6wHaA=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/b4rz5Yr4O7x8cnHJdMGb6K6i.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/GNu5ii--VylSVeWfqnexDWyc3zQ=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/B0pDgYePBnR5lSzaJcmj8RI8.jpg?f=fotoalbum_tile

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• caspervc
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 14:14
dehardstyler schreef op donderdag 20 maart 2025 @ 10:53:
[...]

Ik ben 5 keer in China geweest voor werk en eet nu alleen nog nasi en babi pangang. :+
Die eendenschedel om lekker de hersens uit te lepelen heeft mij zwaar getraumatiseerd. :')

[Afbeelding]

Dit was dus de lunch en mijn ontbijt bestaat uit een peukje en een bakje koffie. :N
Die foto mag wel in de spoiler van mij :X

MY24 Volvo XC40 Recharge SMER Fjord Blue

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Sepp14
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 07:29

Sepp14

SHUUTT UUUUUUPPPP!!!!!!

[...]

[Afbeelding]

Alles is weg te krijgen met soja saus :+

@G_Dragon posters hebben een hoog Michel Vaillant gehalte d:)b

[ Voor 4% gewijzigd door Sepp14 op 20-03-2025 11:43 ]

When you are dead, you do not know you are dead. It’s only painful and difficult for others. The same applies when you are stupid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dehardstyler
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 26-04 07:56
caspervc schreef op donderdag 20 maart 2025 @ 11:40:
[...]

Die foto mag wel in de spoiler van mij :X
Je hebt nog gelijk ook zo net voor de lunch! :P
Eetsmakelijk alvast allemaal! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonJunior
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 26-04 23:04
dehardstyler schreef op donderdag 20 maart 2025 @ 11:50:
[...]

Gadver, mijn maag draaide om..

*Don heeft even geen trek meer nu.. :X

*sowieso

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goldman
  • Laatst online: 14:18
Let's go China!

Zijn er nog bijzonderheden te melden of te weten dit weekend vwb het weer? Of verwachten we gewoon normale race temperatuur?

Tjaaaaa...c[_] <- een lege care cup! - D3 Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaapstobbe
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11:09

...mijn ontbijt bestaat uit een peukje en een bakje koffie. :N
Hoe ongezond kun je leven zeg...maar het is aan jou.

[ Voor 5% gewijzigd door jaapstobbe op 20-03-2025 12:01 ]

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Chocoball
Dank @G_Dragon dacht eerst even in het verkeerde topic over Chinese cuisine te zitten maar het gaat over Formule 1 zo te zien :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Chocoball schreef op donderdag 20 maart 2025 @ 12:05:
Dank @G_Dragon dacht eerst even in het verkeerde topic over Chinese cuisine te zitten maar het gaat over Formule 1 zo te zien :)
Geen dank, altijd leuk om weer te zien hoe creatief ze weer zijn geweest met die posters :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 14:39
Ni hao,

Jammer dat het weer vroeg opstaan gaat worden. Maar dat maakt de zin er niet minder in! Benieuwd naar de ingrepen van de FIA en hoe die uit gaan pakken

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WillemJanJansen
  • Registratie: Augustus 2005
LZ86 schreef op donderdag 20 maart 2025 @ 12:18:
Ni hao,

Jammer dat het weer vroeg opstaan gaat worden. Maar dat maakt de zin er niet minder in! Benieuwd naar de ingrepen van de FIA en hoe die uit gaan pakken
Gewoon terugkijken. Voor de GP van Australië was ik ook wel blij met het terugkijken. De eerste 35 minuten van de GP werd er al niet geraced

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jeroenvde89
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 01:22
WillemJanJansen schreef op donderdag 20 maart 2025 @ 12:42:
[...]

Gewoon terugkijken. Voor de GP van Australië was ik ook wel blij met het terugkijken. De eerste 35 minuten van de GP werd er al niet geraced
Exact. Nacht ervoor alle notificaties van NU, NOS en andere potentiële spelbrekers uitschakelen en je kijkt alsof het live is :*).

Apple MacBook Pro | Apple iPhone 15 Pro | Apple AirPods Pro | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mad-Matt
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 12:08

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Dit is gelukkig iets later, dus met een peuter van 19 maanden ben ik zeker wel wakker tegen die tijd, dus deze race maar live kijken uit bed.

En verder idd, telefoon uit en lekker terug kijken op jouw moment.

Ben heel benieuwd of er teams geraakt zijn door de strakkere regelgeving en of RBR nog wat snelheid heeft gevonden.

Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LZ86
Ja precies. 8.00 is al een veel schappelijker tijd dan 5.00 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
  • Laatst online: 13:10
LZ86 schreef op donderdag 20 maart 2025 @ 12:18:
Ni hao,

Sprintrace ga je ook 4 uur de wekker zetten? :+

Ik kijk gewoon terug. Heb alle spoilers geblokkeert (geen nieuwsapps met notificaties, geen radio, mensen op Whatsapp weten dat ze eerst ff moet vragen of ik de race heb gezien) en kijk vaker terug dan live. En het gevoel is niet anders... behalve het missen van de frustratie tijdens rode vlaggen :+

Enige wat ik mis is de live banter hier in het topic. Dus probeer ook wel eens live te kijken om jullie te zien kibbelen O-)

Acties:
  • +13 Henk 'm!

• Rene
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 15:07
dehardstyler schreef op donderdag 20 maart 2025 @ 11:50:
[...]

je bedoeld eendsmakelijk :+

2021 Magnesium P2, non PP, 20" - 2024 Mazda MX-30

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
Waah schreef op donderdag 20 maart 2025 @ 13:21:
[...]

Sprintrace ga je ook 4 uur de wekker zetten? :+

Ik kijk gewoon terug. Heb alle spoilers geblokkeert (geen nieuwsapps met notificaties, geen radio, mensen op Whatsapp weten dat ze eerst ff moet vragen of ik de race heb gezien) en kijk vaker terug dan live. En het gevoel is niet anders... behalve het missen van de frustratie tijdens rode vlaggen :+

Enige wat ik mis is de live banter hier in het topic. Dus probeer ook wel eens live te kijken om jullie te zien kibbelen O-)
Nee die sprintrace kan me gestolen worden ;)

Snap ook niet zo goed dat ze die offtime races als sprint doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robkazoe
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 25-04 11:17
LZ86 schreef op donderdag 20 maart 2025 @ 13:40:
[...]

Nee die sprintrace kan me gestolen worden ;)

Waarschijnlijk om andere werelddelen de (sprint)races ook toegankelijk te houden. Dus in dit geval, waarschijnlijk de Amerikanen te pleasen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
  • Laatst online: 13:10
LZ86 schreef op donderdag 20 maart 2025 @ 13:40:
[...]
Zodat niet heel Europa de sprintraces heeft, en dat we tijdens de europa-tour elke week een sprintweek hebben.

Vorig jaar waren er al teveel sprintraces dicht op elkaar :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kevlar01
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

kevlar01

trigger happy 'next' klikker

WillemJanJansen schreef op donderdag 20 maart 2025 @ 12:42:
[...]

Ik heb ook alle safetycar momenten doorgespoeld. Scheelt flink wat tijd.
Alleen niet vergeten niet op je telefoon te kijken naar NU.nl oid, anders zie je daar de uitslag al gespoild worden. :z

Verwachten jullie nog een eerbetoon voor Eddie Jordan? Ik denk zelf dat ze hier zeker wel iets mee gaan doen, misschien een minuut stilte, of rouwbanden o.i.d, of stickers op auto's of helmen.

[ Voor 17% gewijzigd door kevlar01 op 20-03-2025 14:14 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• codex
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 14:46
kevlar01 schreef op donderdag 20 maart 2025 @ 14:13:
[...]
Alleen niet vergeten niet op je telefoon te kijken naar NU.nl oid, anders zie je daar de uitslag al gespoild worden.
Ik trap hier telkens weer in. Angstvallig wegblijven van social, mijn vrienden en familie weten dat ze als ze appen over iets van de race altijd moeten vragen of ik al gekeken heb. Desondanks open ik keer op keer uit automatisme Nu.nl....

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• sambalmeneer
  • Registratie: Maart 2025
  • Laatst online: 08-04 16:24
Goldman schreef op donderdag 20 maart 2025 @ 11:58:
Let's go China!

Zijn er nog bijzonderheden te melden of te weten dit weekend vwb het weer? Of verwachten we gewoon normale race temperatuur?
Aldus Formula1.com niets bijzonders, geen herhaling van vorige week (helaas):

FRIDAY, MARCH 21 – FP1 AND SPRINT QUALIFYING
Conditions: Sunny. Light breeze with gusts up to 40kph. FP1: 24°C // Sprint Qualifying: 23°C
Maximum temperature expected: 24 Celsius
Minimum temperature expected: 10 Celsius
Chance of rain: 0%

SATURDAY, MARCH 22 – SPRINT AND QUALIFYING
Conditions: Same kind of weather. Sunny with a gentle breeze, with gusts up to 35-40kph in the evening. Sprint: 25°C // Q: 24°C
Maximum temperature expected: 25 Celsius
Minimum temperature expected: 13 Celsius
Chance of rain: 0%

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Chocoball
Pirelli beleeft dit jaar haar 500e grand prix in Zandvoort. Daarom heeft de bandenleverancier ook een nieuwe trofee laten ontwerpen voor wie pole poistion pakt in de sprint shootout en krijgt deze fraaie trofee.

Afbeeldingslocatie: https://content.presspage.com/uploads/2363/37e9d609-1bdd-438a-ad62-841a87c83d6e/800_shanghaitrophy.jpg?10000

https://press.pirelli.com...as-well-as-something-new/

[ Voor 4% gewijzigd door Chocoball op 20-03-2025 17:14 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• mercapto
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 23-04 11:39
Chocoball schreef op donderdag 20 maart 2025 @ 17:07:
Pirelli beleeft dit jaar haar 500e grand prix in Zandvoort. Daarom heeft de bandenleverancier ook een nieuwe trofee laten ontwerpen voor wie pole poistion pakt in de sprint shootout en krijgt deze fraaie trofee.

[Afbeelding]

Goh, nou, tjeempie, zeg...ik zou proberen te verliezen. :+

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Pendaco
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 13:15

Pendaco

Vogon Poetry FTW!

Chocoball schreef op donderdag 20 maart 2025 @ 17:07:

[Afbeelding]

Afbeeldingslocatie: https://media1.tenor.com/m/w_TSCRL0juoAAAAd/home-alone-surprised.gif

Mijn hemel.. Lijkt wel alsof m'n neefje van drie dit met Lego in elkaar heeft gefrutseld.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chocoball
Deze lijkt tenminste niet op de 'Mickey Mouse' trofee van vorig jaar in Austin :)

Die hebben ze toen moeten terugtrekken omdat het ontwerp iets teveel op de beroemde muis leek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 14:46
Ik krijg het gevoel dat we Yuki dit jaar nog wel zien switchen met Lawson. Die komt echt niet goed uit de verf, de auto zal vast beroerd zijn, maar zo slecht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Niet online
Red Bull echt dramatisch in FP1
McLaren onaantastbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Treveo
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 26-04 07:31
Exocet schreef op vrijdag 21 maart 2025 @ 06:16:
McLaren onaantastbaar.
Gaat het weer zo'n k*t sprint weekend worden?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SpaceAce
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 24-04 18:15
Exocet schreef op vrijdag 21 maart 2025 @ 06:16:
McLaren onaantastbaar.
VER brak zijn snelle run op rood af door de pit in te gaan, zat in sector 2 op iets van +0.04 op dat moment. Daarna heeft de rest nogmaals een run op rood gedaan, dus heel representatief zijn de tijden niet. LAW was daarentegen wel echt structureel in de onderste regionen te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Treveo
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 26-04 07:31
SpaceAce schreef op vrijdag 21 maart 2025 @ 06:32:
[...]

VER brak zijn snelle run op rood af door de pit in te gaan, zat in sector 2 op iets van +0.04 op dat moment.
Weet je waarom hij hem afbrak? Verkeer of ontevredenheid?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 09:42
Mclaren halen ze dit seizoen niet in qua snelheid, en banden sparen. Verschil is gewoon enorm niet normaal :)

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeromaNoiS
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 12:47
Amaze86 schreef op vrijdag 21 maart 2025 @ 07:32:
Mclaren halen ze dit seizoen niet in qua snelheid, en banden sparen. Verschil is gewoon enorm niet normaal :)
Weet je nog de race van China vorig jaar, en hoe het seizoen daarna is verlopen? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chefbierrr
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 21-04 12:28
ZeromaNoiS schreef op vrijdag 21 maart 2025 @ 07:48:
[...]

Weet je nog de race van China vorig jaar, en hoe het seizoen daarna is verlopen? ;)
ik help je het hopen :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Niet live gekeken vanwege de tijd, maar wel een interessante uitslag van de eerste vrije training, ben benieuwd naar de kwalificatie!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/B_mJ9a_zuhCjDxx6oMI2KB70xdA=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/6xt8u1555H81gZZmjsO8HN8C.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/eouApnxrRZ8z5V3-6Yh0Lh1Cq6w=/800x/filters:strip_exif()/f/image/hQUKPJWfcwtN1cZ0ziLe7wOf.png?f=fotoalbum_large

Lawson nog even op het limiet;
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/J1tRTkb5MWEDCpPMiiKn0ZVME-I=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ncSiIC67eApnopfc2RV02AFp.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/DNRavoh1vgi_Bj2m6V07Mycbot8=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/JwfW6QWqGhm0EeB9gYvZemlW.jpg?f=fotoalbum_tile

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exocet
  • Niet online
G_Dragon schreef op vrijdag 21 maart 2025 @ 08:07:
Niet live gekeken vanwege de tijd, maar wel een interessante uitslag van de eerste vrije training, ben benieuwd naar de kwalificatie!

[Afbeelding]

[Afbeelding]

Lawson nog even op het limiet;
[Afbeelding][Afbeelding]
Ik zou het eerder verontrustend noemen als McLaren de meeste teams op meer dan een seconde zet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Exocet schreef op vrijdag 21 maart 2025 @ 08:10:
[...]

Ik zou het eerder verontrustend noemen als McLaren de meeste teams op meer dan een seconde zet...
Dan hebben ze blijkbaar iets gevonden wat andere teams niet gevonden hebben :o

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sepp14
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 07:29

Sepp14

SHUUTT UUUUUUPPPP!!!!!!

G_Dragon schreef op vrijdag 21 maart 2025 @ 08:13:
[...]

Dan hebben ze blijkbaar iets gevonden wat andere teams niet gevonden hebben :o
Misschien meerdere motorwissels in het jaar? Wie zal het zeggen.
Is pas tweede race, seizoen is nog lang

When you are dead, you do not know you are dead. It’s only painful and difficult for others. The same applies when you are stupid.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Otto Jans
  • Registratie: Oktober 2022
  • Laatst online: 15:22
[...]

Met het verschil dat Red Bull vorig jaat het gat naar McLaren gedurende seizoen niet meer echt wist te dichten na Miami GP.

Dus waarom dit jaar wel?

McLaren heeft zo een gigantische voorsprong, dat dicht je niet 1.2.3.

Nee, McLaren gaat dit jaar easy constructeurs en rijderstitel binnen harken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Sepp14 schreef op vrijdag 21 maart 2025 @ 08:17:
[...]

Misschien meerdere motorwissels in het jaar? Wie zal het zeggen.
Is pas tweede race, seizoen is nog lang
Precies het seizoen is nog lang, maar dat verklaard niet waarom ze nu in de twee race de meeste teams op een seconde zetten :p. Ze zullen wel iets gevonden hebben of anders doen dan de rest, zou het helemaal niet erg vinden als Mclaren dit seizoen kampioen word of dat er halverwege het seizoen weer een heftige strijd is om de titel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

Otto Jans schreef op vrijdag 21 maart 2025 @ 08:21:
[...]

Met het verschil dat Red Bull vorig jaat het gat naar McLaren gedurende seizoen niet meer echt wist te dichten na Miami GP.

Dus waarom dit jaar wel?

McLaren heeft zo een gigantische voorsprong, dat dicht je niet 1.2.3.

Nee, McLaren gaat dit jaar easy constructeurs en rijderstitel binnen harken.
Zit RUS op dit forum? :P

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 09:42
[...]

Heb geen vertrouwen in die fransman Wache.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Ze zijn laat op F1TV.

Oef, de verkeerde stream gekozen. Die stomme app onthoud de instellingen niet meer. :|

[ Voor 68% gewijzigd door sjaool op 21-03-2025 08:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PalingDrone
  • Registratie: September 2017
  • Niet online
Nou, gaan we weer een weekendje sprinten...
Heb de FP maar overgeslagen, vond slaap ff wat belangrijker, zo maar eens zien hoe deze sessie gaat.
China zelfs zonnig door de smog heen :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Otto Jans
  • Registratie: Oktober 2022
  • Laatst online: 15:22
Vorig jaar na Italië wisten ze zogenaamd bij Red Bull waar het probleem zat.

Maar het kon maar deels opgelost worden in 2024, de rest moest in de nieuwe auto opgelost worden. Toen kwamen we in Bahrein en waren het ‘maar de tests’. Daarna in Australië was het ‘een a-typisch circuit’. Nu is het een race opofferen wordt gefluisterd (een 33-punten weekend nota bene). Straks is het wachten op de updates enzovoorts enzovoorts.

Kortom: Red Bull is niet meer het team met Newey en Marshall wat het ooit was. Feit is dat ze na Miami GP nooit meer het snelste team zijn geweest. Dat is niet des Red Bull.

En nee, ook geen vertrouwen in de Fransman aan het roer bij de technische kant van het team.

[ Voor 8% gewijzigd door Otto Jans op 21-03-2025 08:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MC_Sparkles
  • Registratie: Juni 2019
  • Laatst online: 26-04 18:49
Zit er klaar voor. Hopelijk wat verrassingen in de kwali.

Have fun allemaal. Kom op Max!!!

iRacing Profiel

Acties:
  • +13 Henk 'm!

• Chocoball
Zandzakken uit :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Rp6vb-2oc7b4-_dRXmxNe-0EmUc=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/vO4DxVJw9NzH5V6tutwKZ8bc.gif?f=user_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Veel plezier met de sprint shootout kwalificatie!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

Max schuift in elke bocht :X

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

.229
.239
.329

:D

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Nieuw asfalt. Dat wordt met elke training beter. Die sprintrace is dan ook lekker gepland.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

sjaool schreef op vrijdag 21 maart 2025 @ 08:38:
[...]

Nieuw asfalt. Dat wordt met elke training beter. Die sprintrace is dan ook lekker gepland.
Ja weet ik. Wellicht dat MCL daarom zo lang wachtte? Max was 1 van de eersten die een tijd zette :)

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

LAW ligt er alweer uit, man man man...

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Lawson weer...

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JoteW
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 25-04 09:23
Word met Lawson ook weer niks dit weekend.. Zit er een vloek op dat 2e zitje bij RB ofzo

Twente komt eraan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CreativeS
  • Registratie: Juli 2010
  • Niet online
Ik heb nog nooit zo snel in het seizoen gehad: "Gooi er maar uit!" :+

Jaja, ik ben mij bewust van de druk op de schouders...

[ Voor 29% gewijzigd door CreativeS op 21-03-2025 08:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Niet online
Lawson ging naar binnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickC
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 15:09
Bij RB kunnen ze beter gewoon met één auto gaan rijden… LAW laatste…

[ Voor 11% gewijzigd door PatrickC op 21-03-2025 08:44 ]

Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm

Pagina: 1 2 ... 15 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Huisregels van dit topic:
  • Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
  • Graag de slowchat beperken tot de vrije trainingen en races. Geef elkaar de ruimte om daarbuiten meer inhoudelijke discussies te voeren.
  • Hou het een beetje gezellig. Je persoonlijke frustraties over commentaar, coureurs, andere participanten in dit topic, of wat dan ook, zijn hier niet welkom.
  • Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen, gesneer of vervelende opmerkingen.

Overige topics:

Dit topic sluit ergens in de week na de race.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de
Officiële Tweakers Discord