ATI X300 std @ 324/195 stable @ 432/283 @ 13202 3dmarks http://service.futuremark.com/compare?2k1=8575346
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
En auch Lawson laatste...
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Het karakter van de wagen past denk ik wel bij zijn karakter.
[ Voor 40% gewijzigd door sjaool op 21-03-2025 08:47 ]
"When you grow up your heart dies"
Max gaat ook niet lekker, gat naar de top best fors.JoteW schreef op vrijdag 21 maart 2025 @ 08:43:
Word met Lawson ook weer niks dit weekend.. Zit er een vloek op dat 2e zitje bij RB ofzo
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Ik had juist het idee dat hij zich niet gek zou laten maken door de druk. Maar wat hij laat zien lijkt hij er door heen te zakken. Wat moet je als Red Bull nu doen?
Sowieso nog een paar races afwachten, maar de druk op die jongen wordt alleen maar groter ... Ik ben benieuwd.
"There's a man up in a mirrored building and he just bought the world"
Totdat die ook instappen bij RBR... Ik vraag me echt af wat het nu is. Volgens LAW is deze RB21 beter te besturen dan zijn auto van vorig jaar, maar hij staat fokking laatsteMiki schreef op vrijdag 21 maart 2025 @ 08:48:
Het is toch wel veel zeggend dat Lawson zijn RBR niet weet te benutten en dat Tsunoda en Hadjar het wel weten te flikken.

Mijn boefje is liev!
Er is letterlijk1 quali, 1 race en 1 sprint quali geweest.. beetje vroeg nog he.nocalimero schreef op vrijdag 21 maart 2025 @ 08:48:
Lawson laat in niets zien dat hij het stoeltje waard is.
Ik had juist het idee dat hij zich niet gek zou laten maken door de druk. Maar wat hij laat zien lijkt hij er door heen te zakken. Wat moet je als Red Bull nu doen?
Sowieso nog een paar races afwachten, maar de druk op die jongen wordt alleen maar groter ... Ik ben benieuwd.
Signature
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Het is vroeg, maar de druk zal immens groot worden als hij niet snel iets laat zien. Zelfs de (engelse) commentatoren hebben meteen teksten als: "de vragen rondom het 2e zitje bij Red Bull zullen groter worden".mouzetc schreef op vrijdag 21 maart 2025 @ 08:50:
[...]
Er is letterlijk1 quali, 1 race en 1 sprint quali geweest.. beetje vroeg nog he.
Dat 2e zitje is echt wel een slangenkuil.
Tja, je stapt een Red Bull in. Je moet er staan, zeker in ieder geval voor 1 van de 2 races. Gelukkig is er nog een kwalificatie morgen.mouzetc schreef op vrijdag 21 maart 2025 @ 08:50:
[...]
Er is letterlijk1 quali, 1 race en 1 sprint quali geweest.. beetje vroeg nog he.
En dit jaar zelfs Max op een droge baan er hooguit P5 uit weet te persen ben ik bang...rik86 schreef op vrijdag 21 maart 2025 @ 08:53:
Zou die RB niet gewoon compleet ruk zijn? En VER zo exceptioneel dat dit enigszins verbloemd wordt?
Mijn boefje is liev!
Is VER zo goed of LAW zo slecht? Ik gok een optelling van alles wat wel genoemd wordt. Verstappen is viervoudig kampioen, dus de man kan wel sturen. Daar kom je natuurlijk sowieso niet zomaar bij de buurt.rik86 schreef op vrijdag 21 maart 2025 @ 08:53:
Zou die RB niet gewoon compleet ruk zijn? En VER zo exceptioneel dat dit enigszins verbloemd wordt?
De auto zal ook wel erg lastig te besturen zijn. De druk en verwachtingen zullen allemaal niet meehelpen.
Dat laatste is sowieo het geval.rik86 schreef op vrijdag 21 maart 2025 @ 08:53:
"When you grow up your heart dies"
⏩ PVOutput☀️
Je zag bij PIA anders wel veel vonken netJB schreef op vrijdag 21 maart 2025 @ 08:53:
Volgens Brundle liggen de McLarens extreem laag (zonder te vonken), die auto is echt zoveel beter voor elkaar dan de rest.
GAAAAAP. Alsof je naar een game kijkt met 4 lijntjes commentaar.
PSN: Sluuz
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
⏩ PVOutput☀️
Engelsen die druk bij RBR leggen .. je verwacht het nietscrappy.doo schreef op vrijdag 21 maart 2025 @ 08:52:
[...]
Het is vroeg, maar de druk zal immens groot worden als hij niet snel iets laat zien. Zelfs de (engelse) commentatoren hebben meteen teksten als: "de vragen rondom het 2e zitje bij Red Bull zullen groter worden".
Dat 2e zitje is echt wel een slangenkuil.
Het halve forum hier ook heh?Millie-ano schreef op vrijdag 21 maart 2025 @ 09:02:
[...]
Engelsen die druk bij RBR leggen .. je verwacht het niet

Ja, dat was toch die prutser die er niets van kon in de 2e RBR?Quad schreef op vrijdag 21 maart 2025 @ 09:01:
Albon laat elke keer weer zien een hele goede kwalificatiepace te hebben.
(misschien moeten we heul ff afwachten totdat we Lawson afschrijven)
Dat pakte niet goed uit en nu wordt de druk er alweer vol op gelegd.
Hoop dat hij rustig blijft en niet gaat overdriven.
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2
Sowieso moet Lawson de tijd krijgen. (ik schrijf hem niet af)Dentist schreef op vrijdag 21 maart 2025 @ 09:03:
[...]
Ja, dat was toch die prutser die er niets van kon in de 2e RBR?
(misschien moeten we heul ff afwachten totdat we Lawson afschrijven)
⏩ PVOutput☀️
Dacht snelste sectortijden... iets met papaya...StefanVerkerk schreef op vrijdag 21 maart 2025 @ 09:03:
De hele baan bijna onder dubbel geel, vast grind opruimen. Vandaar geel in de timing tower.
Dubbel geel? Eerder McLaren oranje.StefanVerkerk schreef op vrijdag 21 maart 2025 @ 09:03:
De hele baan bijna onder dubbel geel, vast grind opruimen. Vandaar geel in de timing tower.
[Afbeelding]
⏩ PVOutput☀️
Het blijft ook gewoon een rare beslissing. Yuki is misschien wat temperamentvol, maar heeft overduidelijk talent. Bij Lawson heb ik het nog niet gezien.... Je wil liever een bloedsnelle rijder temmen dan een trage rijder sneller maken..Help!!!! schreef op vrijdag 21 maart 2025 @ 09:03:
Het was voor LAW natuurlijk ook niet echt ideaal om in de eerste race van het seizoen gelijk te moeten starten op een circuit waar hij nog niet op gereden heeft en dan ook nog in verradelijke regenomstandigheden.
Dat pakte niet goed uit en nu wordt de druk er alweer vol op gelegd.
Hoop dat hij rustig blijft en niet gaat overdriven.
Wat bedoelden ze met dat bericht over de radio van Leclerc?
[ Voor 3% gewijzigd door twiFight op 21-03-2025 09:06 ]
Perez ging niet halverwege weg en heeft meerdere jaren de kans gekregen.twiFight schreef op vrijdag 21 maart 2025 @ 09:05:
Ik weet niet hoor... maar misschien is het gewoon RBR zelf die de druk er zo op legt door meerdere malen halverwege coureurs weg te tiefen alsof het verschimmelde boterhammen zijn?
[ Voor 5% gewijzigd door souljah1h op 21-03-2025 09:06 ]
Swap the cars? Misschien voor een tow..mural schreef op vrijdag 21 maart 2025 @ 09:05:
[...]
Wat bedoelden ze met dat bericht over de radio van Leclerc?
Heel irritant inderdaad, tijdens de race in Australië ging het niet goed en nu is het weer niet voor elkaar.scrappy.doo schreef op vrijdag 21 maart 2025 @ 09:00:
Mogen we AUB de tijden zien? Wat geklungel weer.
(edit)
Het wisselen naar de data stream gaat gelukkig wel snel.
back on topic:
Het gaat McLaren wel erg makkelijk af he.... en Antonelli doet het ook erg goed.
[ Voor 23% gewijzigd door Plenkske op 21-03-2025 09:09 ]
Ja, denk dat dat het inderdaad is. Hamilton moest nog aan de bak, terwijl Leclerc ook nog niet helemaal goed zat. Vandaar de reactie van Leclerc.
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Max P5, my 2 ct...

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
EDIT WOOOO dat was close
[ Voor 16% gewijzigd door SinergyX op 21-03-2025 09:15 ]
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Twente komt eraan!
Signature
21 Mar 2025, 09:14:24
De reden dat NOR niet doorreed
⏩ PVOutput☀️
Wel een leuke uitslag!
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Dat maakt de 4 WDC's van Max des te knapper vind ik. Hij rijdt, afgezien van de beginjaren bij RB met Ricciardo, eigenlijk altijd alleen.SinergyX schreef op vrijdag 21 maart 2025 @ 09:15:
Merc, Ferrari, Mcl.. allemaal 2 man, max moet het weer alleen doen, dat wordt p2.
EDIT WOOOO dat was close
Ook Verstappen er dichtbij, het verbieden van mini-DRS een klap voor Mclaren?
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
:gifsicle():strip_exif()/f/image/7NJhrxPr5x4mUvVD9QhKdKRS.gif?f=user_large)
Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357

:gifsicle():strip_exif()/f/image/1DTyBsmTNN3lI7GVfSf0EFjH.gif?f=user_large)
ATI X300 std @ 324/195 stable @ 432/283 @ 13202 3dmarks http://service.futuremark.com/compare?2k1=8575346
Norris en druk zijn geen vrienden.Luapper schreef op vrijdag 21 maart 2025 @ 09:17:
Wow, toch wel gaaf hoor dit
En wat?! Waar is McLaren opeens?
Norris bezweken onder de druk?
Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357
Tussen 2 en 20 is het verschil 0. Waar heb je het over?meenkdrie schreef op vrijdag 21 maart 2025 @ 09:17:
Close tussen Ver en Law! Netjes hoor.
never argue with a moderator, he will shut your account down.
Mocht dat verbieden van mini DRS toch effect hebben, dan lijkt Mclaren toch wel op de limiet te gaan rijden nu met foutjes van NOR en PIA.Dentist schreef op vrijdag 21 maart 2025 @ 09:15:
Deukje voor Nor?
@StefanVerkerk jij was sneller
[ Voor 46% gewijzigd door Plenkske op 21-03-2025 09:20 ]
Aaah de "amazing crowd" moet eerst nog even

Mijn boefje is liev!
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
Snap ik dit keer wel, heb je die 2 levensgrote spandoeken voor Hamilton gezien?StefanVerkerk schreef op vrijdag 21 maart 2025 @ 09:19:
Bingo!!! Amazing crowd, geweldig!
⏩ PVOutput☀️
Norris in ieder geval buiten de baan geweest in zijn 2e ronde, track limits kwam in beeld.JB schreef op vrijdag 21 maart 2025 @ 09:19:
Wel benieuwd naar de MCL's in de laatste poging. Mis nog beelden wat er gebeurde bij beiden.
Aaah de "amazing crowd" moet eerst nog even
/f/image/FaAhV2I21CK9frTqyZO4DqTw.png?f=fotoalbum_large)
[ Voor 60% gewijzigd door mural op 21-03-2025 09:22 ]
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Die schoot dus door en daarom was zijn ronde weg.
[ Voor 10% gewijzigd door DaniëlWW2 op 21-03-2025 09:23 ]
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Dit topic is gesloten.
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Graag de slowchat beperken tot de vrije trainingen en races. Geef elkaar de ruimte om daarbuiten meer inhoudelijke discussies te voeren.
- Hou het een beetje gezellig. Je persoonlijke frustraties over commentaar, coureurs, andere participanten in dit topic, of wat dan ook, zijn hier niet welkom.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen, gesneer of vervelende opmerkingen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie:
[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4
Viaplay in Nederland - Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in: [F1] Seizoen 2025
- Andere race categorieën zijn hier offtopic, is er: Algemeen race topic Deel 3
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
![]() | Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |