Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Red Bull heeft wat werk aan de winkel.
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Want hij eindigde 5,6s achter Norris.
Maar het was weer schadebeperking, dat zeiden ze ook over de radio.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Op naar Japan!
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Het gaat niet om de zichtbaarheid. Van wiki:Wognummer schreef op zondag 23 maart 2025 @ 09:36:
[...]
ja maar die vleugel is zichtbaar dat remmen is niet direct zichtbaar hoe erg het is en na de race kunnen ze er ook niet zoveel aan doen
A mechanical black flag is a black flag with an orange disc in its center which indicates that a vehicle is being summoned to the pits due to serious mechanical problems or loose bodywork that presents a risk to other competitors.
Geen goed functionerende remmen hebben lijkt mij gewoon onder serious mechanical problems te vallen.
"When you grow up your heart dies"
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
When you are dead, you do not know you are dead. It’s only painful and difficult for others. The same applies when you are stupid.
Gunfactor is hoog bij hemTinusXIII schreef op zondag 23 maart 2025 @ 09:38:
Antonelli driver of the day? Hoe dan.
Iets met een dartbord en een blinddoek.TinusXIII schreef op zondag 23 maart 2025 @ 09:38:
Antonelli driver of the day? Hoe dan.
[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten
Omdat pace er was?sjaool schreef op zondag 23 maart 2025 @ 09:38:
Max: "Analyze everything the last few laps"
Het zijn fan votes.
Lawson heeft deze race 5 plekken gewonnen, Max nul. Tja...TinusXIII schreef op zondag 23 maart 2025 @ 09:37:
Lawson beschamend slecht.
Red Bull heeft wat werk aan de winkel.
/s
Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt
Vergeleken met Lawson en Doohan...Amaze86 schreef op zondag 23 maart 2025 @ 09:38:
Haha driver of the day omg
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Kom op, Brundle je kan beter
[ Voor 5% gewijzigd door Otto Jans op 23-03-2025 09:39 ]
Yep de laatste 10 ronde ging die lekker.
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Wat mij betreft Ocon of BearmanOtto Jans schreef op zondag 23 maart 2025 @ 09:39:
Brundle die niet eens Max noemt als kandidaat driver of the day.
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Advocaat van de duivel: is het een problem voor andere coureurs als de voorste zijn remmen niet werken? Worst case scenario glijdt hij van de baan.Robkazoe schreef op zondag 23 maart 2025 @ 09:38:
[...]
Het gaat niet om de zichtbaarheid. Van wiki:
A mechanical black flag is a black flag with an orange disc in its center which indicates that a vehicle is being summoned to the pits due to serious mechanical problems or loose bodywork that presents a risk to other competitors.
Geen goed functionerende remmen hebben lijkt mij gewoon onder serious mechanical problems te vallen.
Is zou ook niet weten waarom Verstappen driver of the day zou moeten zijn? Vanwege 1 actie?Otto Jans schreef op zondag 23 maart 2025 @ 09:39:
Nee, het publiek in China was vorig jaar ook al heel erg 'op en af' qua geluid. Alsof het geregisseerd is wanneer ze moeten juichen. Wat een stilte nu ook op de grid.Jasphur schreef op zondag 23 maart 2025 @ 09:40:
Hoorde ik nou ‘juich bandjes’?
Het is die knul zijn tweede race, eerste droog wat de echte verhoudingen laat zien. Alleen Ocon voor zich, P6-P8 wat je van hem mag verwachten.dglavimans schreef op zondag 23 maart 2025 @ 09:39:
Gunfactor is hoog bij hem
Die hadden het al opgegeven, te veel sparen richting het eindeWoudloper schreef op zondag 23 maart 2025 @ 09:40:
Denk dat Russel hier een tweede plek heeft laten liggen.
Russell kwam alleen maar dichterbij door de falende remmen.Woudloper schreef op zondag 23 maart 2025 @ 09:40:
Denk dat Russel hier een tweede plek heeft laten liggen.
Al heeft McLaren vandaag geen moment vol doorgereden volgens mij.
[ Voor 75% gewijzigd door sly___ op 23-03-2025 09:43 ]
Welke Brundle hebben we het hier over? Ik vermoed dat je Brundle senior bedoelt die bij SKY werkt aangezien Brundle junior bij F1TV al een tijdje niet aan het woord is geweestOtto Jans schreef op zondag 23 maart 2025 @ 09:39:
Een actie die je 'verwacht' van een 4x WDC, hij is geen rookie meer.TinusXIII schreef op zondag 23 maart 2025 @ 09:40:
Is zou ook niet weten waarom Verstappen driver of the day zou moeten zijn? Vanwege 1 actie?
Bordje ‘applaus’ staat aan of uitStefanVerkerk schreef op zondag 23 maart 2025 @ 09:41:
[...]
Nee, het publiek in China was vorig jaar ook al heel erg 'op en af' qua geluid. Alsof het geregisseerd is wanneer ze moeten juichen. Wat een stilte nu ook op de grid.
Zie nog niks op F1.com geupdate
We gaan het zien.Otto Jans schreef op zondag 23 maart 2025 @ 09:33:
[...]
Omdat Max.
De wagen is gewoon vierde in de rangorde.
4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19
De Haasjes erg goed gedaan, evenals Albon. Waardevolle punten voor hun. Over de strategie van Racing Bulls en de prestatie van Lawson wil ik het niet eens hebben
Brundle senior. Kijk altijd die stream.Jasphur schreef op zondag 23 maart 2025 @ 09:42:
[...]
Welke Brundle hebben we het hier over? Ik vermoed dat je Brundle senior bedoelt die bij SKY werkt aangezien Brundle junior bij F1TV al een tijdje niet aan het woord is geweest
Otto Jans schreef op zondag 23 maart 2025 @ 09:42:
Wie heeft de actuele WK standen?
Zie nog niks op F1.com geupdate
:strip_exif()/f/image/p1XJl4SOYoLQSBpViKSnqRxI.jpg?f=fotoalbum_large)
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Is dat een serieuze vraag?TinusXIII schreef op zondag 23 maart 2025 @ 09:43:
Wel weer kansloos dat Zak Brown gelijk op de foto moet met Piastri en Norris. Laat ze lekker met z’n tweeën, waarom moet je erbij.
Zak Brown vind zichzelf heel belangrijk
Volgens mij vroeg de fotograaf daarom.TinusXIII schreef op zondag 23 maart 2025 @ 09:43:
Wel weer kansloos dat Zak Brown gelijk op de foto moet met Piastri en Norris. Laat ze lekker met z’n tweeën, waarom moet je erbij.
Irritant inderdaad, mijn mening.Exocet schreef op zondag 23 maart 2025 @ 09:44:
[...]
Is dat een serieuze vraag?
Nee vandaag niet, maar eerder wel.
Geen hele spectaculaire race, achter de eerste wagens meer entertainment dan vooraan.
Twente komt eraan!
Max doet het weer een jaartje alleen. Netjes dat hij nog voor Ferrari staat.
Ze hebben een applausmeester voor de tribunes staan.StefanVerkerk schreef op zondag 23 maart 2025 @ 09:41:
[...]
Nee, het publiek in China was vorig jaar ook al heel erg 'op en af' qua geluid. Alsof het geregisseerd is wanneer ze moeten juichen. Wat een stilte nu ook op de grid.
Nope, hebben ze inderdaad niet gedaan. Op een gegeven moment kwam de vraag aan Norris om het gat met Russel naar 4s te brengen en wonder boven wonder is enkele ronden later dat gat netjes 4s en heel consistent.sly___ schreef op zondag 23 maart 2025 @ 09:42:
Red Bull moet dit oplossen....zou een geweldig seizoen worden als t nog wat dichter naar elkaar toe komt.
Al heeft McLaren vandaag geen moment vol doorgereden volgens mij.
No keyboard detected. Press F1 to continue.
Een 7? Hoe slecht en saai moet een race dan wel niet worden om een onvoldoende te geven?Aardappelbakker schreef op zondag 23 maart 2025 @ 09:43:
Ik geef deze race een 7. Gewoon prima. Behoorlijk strategisch, met her en der wel wat actie. Jammer dat door het hoge management het dan uitdraait op een 1-stopper.
De Haasjes erg goed gedaan, evenals Albon. Waardevolle punten voor hun. Over de strategie van Racing Bulls en de prestatie van Lawson wil ik het niet eens hebben
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
De vraag is: mag je dat verwachten? Of is de Red Bull qua rij eigenschappen gewoon een ramp, en volledig toegespitst op Max? Zoals bv de Benetton dat was voor Schumacher..hoevenpe schreef op zondag 23 maart 2025 @ 09:41:
[...]
Het is die knul zijn tweede race, eerste droog wat de echte verhoudingen laat zien. Alleen Ocon voor zich, P6-P8 wat je van hem mag verwachten.
Maar zijn ze nu te ver gegaan dat zelfs Max er niet meer mee kan winnen, en is eigenlijk alleen de Sauber een slechtere wagen qua drivability
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
Dat kan ie dus nietOtto Jans schreef op zondag 23 maart 2025 @ 09:39:
Ik zou zeggen een mager zesje. Alleen de actie van Max op Charles was naar mijn mening echt de moeite waard.PatrickC schreef op zondag 23 maart 2025 @ 09:47:
[...]
Een 7? Hoe slecht en saai moet een race dan wel niet worden om een onvoldoende te geven?
Make McLaren great again? Zak Brown first!Exocet schreef op zondag 23 maart 2025 @ 09:44:
[...]
Is dat een serieuze vraag?
Vreselijk irritant steeds dat overgooiensjaool schreef op zondag 23 maart 2025 @ 09:47:
George doet zijn microfoontruukje weer.

When you are dead, you do not know you are dead. It’s only painful and difficult for others. The same applies when you are stupid.
Vraag me af hoe ze dat gaan oplossen bij RBR.
Ja, de enige noemenswaardige inhaalactie… Max in die auto.. DotD waardig…sjaool schreef op zondag 23 maart 2025 @ 09:48:
[...]
Ik zou zeggen een mager zesje. Alleen de actie van Max op Charles was naar mijn mening echt de moeite waard.
Jah ik vind het prima, Antonelli tot nu toe wel fan van lijkt een goeie jongenhoevenpe schreef op zondag 23 maart 2025 @ 09:41:
[...]
Het is die knul zijn tweede race, eerste droog wat de echte verhoudingen laat zien. Alleen Ocon voor zich, P6-P8 wat je van hem mag verwachten.
In tegenstelling tot Lawson, die ze grote woorden nog moet waar maken
De 2-stoppers vielen een beetje door de mand, dat had ik van tevoren ook niet verwacht. Komt wederom door de kleine verschillen en de harde band die het erg lang uithield op betere baancondities.
[ Voor 3% gewijzigd door Fauna op 23-03-2025 09:51 ]
Lawson had een dramatische strategie.Blokker_1999 schreef op zondag 23 maart 2025 @ 09:49:
Lawson is echt wel een teleurstelling op dit moment, en die gaat zich nog beklagen van naar Red Bull gepromoveerd te zijn. Enkel en alleen de Saubers kunnen inhalen in de eerste ronden en daarna helemaal in de anonimiteit beland. Gelukkig nog wel op de lead lap.
Vraag me af hoe ze dat gaan oplossen bij RBR.
Eerst harde banden en vroeg naar binnen gehaald. Toen mediums en toen weer harde banden. Hij had gewoon 30+ ronden moeten doorrijden op die harde banden en dan mediums.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Volgens mij is Max al anderhalf jaar niet happy met de wagen, genoeg tijd lijkt me ook zaken anders te doen.GAIAjohan schreef op zondag 23 maart 2025 @ 09:48:
De vraag is: mag je dat verwachten? Of is de Red Bull qua rij eigenschappen gewoon een ramp, en volledig toegespitst op Max? Zoals bv de Benetton dat was voor Schumacher..
Vermoed dat het vertrek van Newey en anderen meer impact heeft dan wij denken. De strijd tussen Horner, Marko en anderen veel kapot gemaakt heeft. De wagen is goed voor het middenveld, onderaan als je er niet mee overweg kunt.
Alleen zagen we enkele ronden na de start dat de harde banden meer snelheid hadden dan de mediums waarop de meeste gestart zijn. Zelfs dat gaf Lawson geen enkel voordeel blijkbaar. En het is niet alsof de wagens vlak voor hem allemaal een 1-stop hebben gedaan, zowat allemaal reden ze op 2 stops. Het zijn de teams vooraan die net op een 1-stop stonden, sowieso omdat zij meestal al wachten tot de tragere teams hun pitstops hebben gedaan om ruimte te maken voor de snellere wagens. Zij hebben die luxe terwijl ze achteraan liever de undercut proberen te gebruiken om naar voren te schuiven.DaniëlWW2 schreef op zondag 23 maart 2025 @ 09:51:
[...]
Lawson had een dramatische strategie.
Eerst harde banden en vroeg naar binnen gehaald. Toen mediums en toen weer harde banden. Hij had gewoon 30+ ronden moeten doorrijden op die harde banden en dan mediums.
Ik denk voornamelijk het vertrek van Rob Marshall, die naar McLaren is gegaan.hoevenpe schreef op zondag 23 maart 2025 @ 09:51:
[...]
Volgens mij is Max al anderhalf jaar niet happy met de wagen, genoeg tijd lijkt me ook zaken anders te doen.
Vermoed dat het vertrek van Newey en anderen meer impact heeft dan wij denken. De strijd tussen Horner, Marko en anderen veel kapot gemaakt heeft. De wagen is goed voor het middenveld, onderaan als je er niet mee overweg kunt.
Newey was het vorig jaar natuurlijk al niet eens met het ontwikkelingspad dat Wache was ingegaan.
Ik hou ook van strategische races zoals dit. Ik bleef in ieder geval geboeid kijken. Maar ieder z'n eigen voorkeuren natuurlijkPatrickC schreef op zondag 23 maart 2025 @ 09:47:
[...]
Een 7? Hoe slecht en saai moet een race dan wel niet worden om een onvoldoende te geven?
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
:strip_exif()/f/image/2mUbij0vgtgH7e4Cbp2d1eqi.jpg?f=fotoalbum_large)
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Ik had op Bearman gestemd, bracht lange tijd enige actie op de baan met mooie inhaalacties.G_Dragon schreef op zondag 23 maart 2025 @ 09:56:
Geen idee waarom, reed een onzichtbare race! Tenminste ik vond dat andere coureurs deze nu wel beter hadden kunnen gebruiken
[Afbeelding]
Alles rondom HAD vond ik ook wel het aankijken waard, in die buurt zaten nog wel wat leuke pogingen.sjaool schreef op zondag 23 maart 2025 @ 09:48:
[...]
Ik zou zeggen een mager zesje. Alleen de actie van Max op Charles was naar mijn mening echt de moeite waard.
Ik ook, want die was echt lekker bezig!TinusXIII schreef op zondag 23 maart 2025 @ 09:57:
[...]
Ik had op Bearman gestemd, bracht lange tijd enige actie op de baan met mooie inhaalacties.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Als die lichter is lijkt hij sneller te zijn.
Had verwacht dat VER verder in punten achter zou staan. Valt nu nog mee. Sprintrace heeft geholpen en slechte uitslag voor Norris in de sprint.
Hij rijdt berekenend.
Precies, toch heel matig zeker in vergelijking met Russel. Die zat er 40 sec voor (op P3) in dezelfde auto...Maarten_E schreef op zondag 23 maart 2025 @ 10:00:
Antonelli DOTD? Hij wordt verslagen door een Haas...
Flickr PSN ID= cheironnl
Constant presteren kan je een heel eind brengen. Zefls een wereldkampioenschap. De concurrentie tussen Oscar en Lando kan gunstig uitpakken voor de coureurs in de andere teams. Dit jaar houdt dus in dat je er moet zijn op de momenten dat McLaren het laat liggen.Sepp14 schreef op zondag 23 maart 2025 @ 10:02:
Heeft de RedBull een gewichtsprobleem?
Als die lichter is lijkt hij sneller te zijn.
Had verwacht dat VER verder in punten achter zou staan. Valt nu nog mee. Sprintrace heeft geholpen en slechte uitslag voor Norris in de sprint.
Hij rijdt berekenend.
Had hem op 1.5x de snelheid gekeken dan reden de wagens tenminste op 100%HollowGamer schreef op zondag 23 maart 2025 @ 10:03:
Ik weet niet of het dit circuit is of de atmosfeer, maar heb bij het terugkijken vrijwel continu op skip 15 seconden geklikt.
De huidige coureurs vooraan hebben het niet in zich om er iets spannends van te maken.
Vroeger was alles beter.
Breng het bijtanken en extra banden leveranciers maar weer terug.cheiron schreef op zondag 23 maart 2025 @ 10:03:
Nou, volgende keer met een bijna lege tank op harde banden beginnen. Problem solved voor Max.

Dit ligt vooral aan de banden en dit circuit. Volgend jaar wordt het hopelijk beter als het asfalt niet nieuw meer is.Justevo schreef op zondag 23 maart 2025 @ 10:05:
De huidige coureurs vooraan hebben het niet in zich om er iets spannends van te maken.
Heel raar dit. Ik zou boos zijn als ik Lewis was.Gynnad schreef op zondag 23 maart 2025 @ 09:32:
Leclerc en Hamilton gaan nog van positie wisselen
Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357
Dit topic is gesloten.
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Graag de slowchat beperken tot de vrije trainingen en races. Geef elkaar de ruimte om daarbuiten meer inhoudelijke discussies te voeren.
- Hou het een beetje gezellig. Je persoonlijke frustraties over commentaar, coureurs, andere participanten in dit topic, of wat dan ook, zijn hier niet welkom.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen, gesneer of vervelende opmerkingen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie:
[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4
Viaplay in Nederland - Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in: [F1] Seizoen 2025
- Andere race categorieën zijn hier offtopic, is er: Algemeen race topic Deel 3
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
![]() | Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |