Het zal wel aan mij liggen, maar ik kom in een soort endless loop met de chat service van homewizard. ik probeer een ophaalafspraak te maken voor mijn defecte batterij,
Dit zegt de chatbot:
"Ik begrijp dat je een afhaalafspraak wilt inplannen voor je defecte Plug-In Battery. Om dit te regelen moet je contact opnemen via de chat knop die je nu gebruikt.
Vraag daar specifiek om een afhaalafspraak voor je defecte Plug-In Battery. Onze collega's plannen dan de ophaling in en regelen de vervanging onder de Swap Service garantie.
Omdat je batterij binnen 2 jaar is gestopt met werken (met slechts 170 cycli), valt dit onder onze kostenloze garantievervanging - we halen hem gratis op en vervangen hem direct voor een nieuwe."
Ik vraag specifiek om een afhaalafspraak via de groene knop rechtsonder en dan blijf ik dit bericht ontvangen van de chatbot.... heel irritant.
Heb nu een keer of 3-4 aangegeven dat ik een ophaalafspraak wil en de chatbot blijft bovenstaande melden. sta ik nu ingepland of niet, heb geen flauw idee?
Heeft iemand ervaring mee hoe homewizard te contacten voor ophaalafspraak?
Ik ben er echt helemaal klaar mee, sta op het punt om mijn batterijen te retourneren, sorry voor mijn gefrustreerde houding, maar het gaat allemaal zo ingewikkeld....zou ze nog wel een kans geven als het wat gemakkelijker kan, bijvoorbeeld gewoon een helpdesk die je kan bellen maar dat zal niet meer van 2025 zijn.
Grt skywalker.
[
Voor 5% gewijzigd door
sky_walker op 23-09-2025 14:47
]