Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zwelgje
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20:38
ikheetjeff schreef op vrijdag 19 september 2025 @ 21:41:
Ik heb nog even een bericht naderhand gestuurd met verzoek dit toch intern verder melding te maken. De reactie stelt mij niet echt 'gerust'. Hopelijk dat @HomeWizard_NL via een andere ingang toch wel iets voor elkaar krijgt.
[Afbeelding]
het feit dat je 'excuus voor het ongemak' krijgt toegewenst geeft mijns inziens wel aan welke partij het ongemak veroorzaakt :X

A wise man's life is based around fuck you

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• realdaffy
  • Registratie: Oktober 2024
  • Laatst online: 22:45
Vanaf 16 september geen data meer van de Goodwe omvormer in de Homewizard app, hopelijk snel weer opgelost, dit is wel irritant zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joeri
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 18:57
Helaas hier hetzelfde verhaal. Via de sems+ portal prima in te zien, via HW niet.
Balen dat mijn projectaannemer heeft gekozen voor chinese spullen.
Bijzonder dat zo'n API aangepast wordt en dan slechter wordt.
De koppeling was voor mij de reden om een abonnement te nemen.
Als de koppeling weg valt kan ik het abonnement ook wel stop zetten, maargoed daar liggen ze bij HW ook niet wakker van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
ikheetjeff schreef op vrijdag 19 september 2025 @ 21:41:
Ik heb nog even een bericht naderhand gestuurd met verzoek dit toch intern verder melding te maken. De reactie stelt mij niet echt 'gerust'. Hopelijk dat @HomeWizard_NL via een andere ingang toch wel iets voor elkaar krijgt.
[Afbeelding]
Ze kunnen we denken aan samenwerken. Dit is ronduit arrogant.

EV3 GT LR  iPhone 17 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Pro 2 & Max

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niwla
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 15:37

Niwla

dat dus....

Hier eerder vanavond Goodwe uit de app verwijderd en koppeling opnieuw gemaakt en de data loopt weer. Goodwe staat nu nog steeds online zichtbaar

niets moet......behalve adem halen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Racer89
  • Registratie: Mei 2009
  • Niet online
Zie nu net het topic, hier helaas hetzelfde. Ook geen data meer 😟

Edit: zoals @Niwla aangeeft, hier ook de GoodWe eruit gegooit en opnieuw toegevoegd nu is de grafiek weer zichtbaar. Ik ben benieuwd of hij morgen ook de kWh aangeeft.

[ Voor 63% gewijzigd door Racer89 op 21-09-2025 23:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• squashedraven
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 20:06
Niwla schreef op zondag 21 september 2025 @ 22:53:
Hier eerder vanavond Goodwe uit de app verwijderd en koppeling opnieuw gemaakt en de data loopt weer. Goodwe staat nu nog steeds online zichtbaar
Erg benieuwd of dit de fix is dus ik wacht met spanning af. *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
Hier ook gedaan en nu online. Benieuwd voor hoelang!

@HomeWizard_NL Jullie nog een update?

EV3 GT LR  iPhone 17 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Pro 2 & Max

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niwla
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 15:37

Niwla

dat dus....

Blijkbaar heeft de app (iOS) gister een update gekregen. Goodwe = Solax?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/EqSVxnjFkyJ0R1OKhzTz3eXbZAI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/91CAzmTUot3l7UTpYMO2TzqX.jpg?f=fotoalbum_large

niets moet......behalve adem halen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• squashedraven
het opnieuw registreren van de omvormer heeft bij mij geleid tot een eenmalige update van de data. Servers blijven instabiel is de melding

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• realdaffy
  • Registratie: Oktober 2024
  • Laatst online: 22:45
Dat heb ik ook gedaan, gisteren even data gekregen, nu weer No data 😕

De omvormer is wel online, maar helaas onderstaande melding.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/SzzV1LuMwqj-UOWDtLABiH_Bg-A=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/87OgXnqRf70KqymBhwpuw5w0.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Racer89
  • Niet online
Idd hier ook no data, geeft wel aan dat de omvormer online is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
Ah, dan was opnieuw toevoegen dus voor korte duur. En dat klopt dan ook wel met wat er gezegd wordt: niet veel data meer ophalen. Het schiet zo dus niet op. Voor mij geen Energy+ meer op deze manier.

Blij dat ik verder geen hardware van ze heb, behalve een watermeter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rsport40
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 21:32
Inmiddels mail gehad van HomeWizard.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Od0iQo1koTYz8VzphBYwKsF4lss=/x800/filters:strip_exif()/f/image/xq85Nu7ChAvYb8cSNSNpmo0J.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dunklefaser
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 22:35

dunklefaser

Point Of KnowReturn

@Rsport40 Kan dus nog wat uren duren, ook zijn het maar enkele dagen tot nu toe.
Sinds wanneer spelen de communicatieproblemen eigenlijk?

Nobody is perfeckt - But who wants to be Nobody? - Vrijwillig Energycoach Fiat LUXus! - Some Insights

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
Vreemd, want hij staat hier nu wel aangemerkt als online, maar haalt geen data op. Voorheen was de koppeling echt offline. Weer afwachten dan maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gramser
  • Registratie: Juli 2020
  • Laatst online: 21:55
Geen zorgen, bij mij is die koppeling gewoon offline :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• squashedraven
Alsof ze hier gelezen hebben dat het opnieuw koppelen geprobeerd wordt. Staat expliciet in die mail dat je dat dus niet moet doen😅

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Racer89
  • Niet online
Ze zullen wel tweakers in de gaten houden of het weer werkt aan de hand van de reacties 😅.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 16:55
hier met een sloax blijft ie ook offline

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanzelf7
  • Registratie: September 2025
  • Laatst online: 18:51
Hier blijft ie na een @pp update al wel een paar dagen online maar met instabiele serververbinding. Ik zie geen meteen verbruikte zonnestroom (blauw) maar we wat er terug het net op gaat.
Heb nog een kwh meter van HW liggen. Misschien toch maar eens de moeite nemen.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/rklTz-tKYAS3_h_mH8UrPquXaBo=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/vxZpUy98etaxkaUALmuyhI6k.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 6% gewijzigd door vanzelf7 op 22-09-2025 18:51 ]

Pagina: 1 2 Laatste