• basvn
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 16:31

basvn

Breezand - NHN

of heeft geen zin om zn 2e plek op te eisen

3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org

• kevlar01
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

kevlar01

trigger happy 'next' klikker

basvn schreef op vrijdag 12 december 2025 @ 11:34:
[X]

Logisch. Na het langste seizoen ooit zou ik ook mijn vrije tijd pakken. Leuk zo'n poppenkast, maar het voegt voor hem waarschijnlijk niks toe.

• RobertMe
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 17:13
Chocoball schreef op vrijdag 12 december 2025 @ 09:42:
[...]

Rwanda heeft een andere agenda. Het land wil graag laten zien dat het een gastland kan zijn voor de Afrikaanse grand prix met een heus F1 circuit omdat het in Zuid-Afrika maar niet van de grond komt met Kyalami en wilde verhalen over een straatrace in Kaapstad.
De belangrijkste agenda in deze is dat Ben geen problemen heeft om in deze landen een feestje te organiseren in ruil voor een (of meerdere?) stem(men) op hem als president.

Als er immers een serieuze FIA president zat kregen deze landen gewoon niet de kans om het gala te organiseren, ongeacht de agenda van dat land.

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

Na een zware en onverwachte strijd is er toch een winnaar gekozen bij de FIA presidentsverkiezingen. De keus uit 1 kandidaat was zenuwslopend te noemen:
Mohammed Ben Sulayem wins FIA presidential election
Incumbent FIA president has clinched another four-year term leading the federation
https://www.motorsport.co...ential-election/10784314/

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

• Chocoball
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 16:37
YakuzA schreef op vrijdag 12 december 2025 @ 12:03:
Na een zware en onverwachte strijd is er toch een winnaar gekozen bij de FIA presidentsverkiezingen. De keus uit 1 kandidaat was zenuwslopend te noemen:

[...]
En nu de regels aanpassen dat hij FIA president blijft tot het einde?

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 15:05

sjaool

Every life should have 9 cats

Chocoball schreef op vrijdag 12 december 2025 @ 12:05:
[...]

En nu de regels aanpassen dat hij FIA president blijft tot het einde?
Daar was hij al druk mee bezig. Het is het tijdperk van de ego's (dictatortjes).

"When you grow up your heart dies"

• sjaool

sjaool

[X]

O, o... de Lando en Lewis "fans" zullen wel weer lekker los gaan.

• d-vine
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 16:58
Honda heeft het geluid van de 2026 motor onthuld!

• RobertMe
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 17:13
d-vine schreef op vrijdag 12 december 2025 @ 12:38:

[X]

[Streamable: unnamed]
Na Red Bull :p

Vorig jaar? ergens was er al een video die een uitgebreide rondleiding kreeg bij Red Bull, incl een bezoekje aan Power Trains. Beelden mochten ze niet laten zien. Audio van de motor wel.

Edit:
Motorgeluid vanaf ~15:50

[ Voor 11% gewijzigd door RobertMe op 12-12-2025 12:51 ]

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

[X]

De ICE is vrijwel dezelfde V6 als afgelopen jaar, dus denk niet dat je veel speciaals zal horen :P

PSN

• NeverSettle
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 12:56
[X]

Hij was laatst naar Milton Keynes, waar HQ van Red Bull Racing is, geweest. Begreep dat in de VK een flink griep heerst,het zou mij niet verbazen als hij daar ziek is geworden. Normaal gesproken zijn coureurs verplicht om naar de FIA Gala te gaan, tenzij je een geldige reden hebt.

• Ben.Hahlen
  • Registratie: December 2003
  • Nu online
Crazy D schreef op woensdag 10 december 2025 @ 16:06:
[...]

Niet om Schumi daarin te kort te doen maar het is niet alsof hij met alle 500 engineers een sollicatie heeft gevoerd voordat ze aangenomen werden. De leiding van het team moet ook "open staan" om mensen binnen te halen. Geld aan uit willen, kunnen en mogen geven. Etc. Als die mensen er eenmaal zijn heeft het natuurlijk ook te maken met de coureur of die gasten gewoon hun best doen, of net dat stapje extra willen maken. Als de coureur elke dag in de fabriek is, is dat anders dan wanneer die enkel op vrijdag instapt voor de 1e vrije training. Schumi was wat ik begreep wel erg betrokken, en dat trekt het team ook weer vooruit.
Schumi is zeker betrokken, maar het is niet alsof hij iedereen naar Ferrari gehaald heeft...
Dat was Jean Todt, die al sinds 1994 bij Ferrari zat.
Daarna wordt het natuurlijk wel makkelijker om mensen als Byrne en Brawn te halen.

Die combinatie is wat het uiteindelijk heeft gemaakt. Alleen de rijder kan het niet. Het blijft een team effort.

Maar goed, Ferrari blijft Ferrari en als mensen teveel invloed krijgen, dan worden ze er uit ge-buongiorno'd, net als Schumacher, waarvan tijdens de GP van Monza werd bekend gemaakt dat hij zou stoppen.
(Dat was courtesy of Di Montezemolo).

Afijn, dus dat :)

Blog

• AvK
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17:01

AvK

Ready Set Go

[X]

Hoor vrijwel geen verschil....?

AopenHX08 ZM400B Athlon64-X2-3800+ ArticFreezer64pro Asrock939Dual-Sata2 2x512MbDDR400 GigabyteR9700pro SBAudigy2 Inspire6700modded PCTVpro ADSL 6Mb/768 NEC2500a Pioneer105DVDrom iiyamaVMPro450 CanonIP4000 LogitechG5 200GbWD7200 80GbWD7200 WinXPhome

• mavamal
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 15:38
Van vrijwel elke succesvolle coureur hoor je dat deze zo ongelooflijk betrokken zijn bij de fabriek/het personeel, zulke lange dagen maken en dat hun feedback technisch onontbeerlijk is. Dat hoorde je over Raikkonen, Schumacher, Hamilton, Vettel, Verstappen, Alonso.
Als we kijken naar het verleden, dan was een Lauda professioneler met zijn sport bezig dan een James Hunt. In het boek van Newey beschrijft Adrian Newey hoe Mansell en Prost verschillen in hun aanpak, maar ook hoe serieus ze bezig waren met hun sport en hoe ze daar het verschil maakten. De professionalisering en betrokkenheid lijkt mij tegenwoordig geen extra meer te zijn van een goede coureur, maar een basis voor elke F1-coureur.
Ferrari nam in 1995 en 1996 half Benetton over. Deels omdat dit de beste personen waren, maar ook omdat Ferrari ze dingen kon bieden die Benetton niet kon. Rumours uit die tijd dat ze de 2e auto nauwelijks konden betalen, laat staan die even ver upgraden als de 1e auto waarmee ze een kans op een wereldkampioenschap hadden.
Daarnaast hebben ze veel gehad aan de stabiliteit die Jean Todt bood, tot Di Montezemolo zich meer ging bemoeien. Ik vermoed dat dat ook Ross Brawn heeft beïnvloed om Ferrari te verlaten, want er was geen mogelijkheid om meer verantwoordelijkheid te krijgen. Bij Honda werd hij de eindverantwoordelijke om later eigenaar te zijn bij Brawn GP en deels eigenaar bij Mercedes, zoals Newey ook bij Williams en McLaren meer verantwoordelijkheid en autoriteit wilde en nu eindelijk bij Aston Martin de team principal kan worden.

• Chocoball
ZeromaNoiS schreef op donderdag 11 december 2025 @ 23:16:
[...]

Tasjkent, volgens google maps ligt dat in Oezbekistan. Wat heeft die stad, en dat land in hemelsnaam te maken met F1? Heb ik iets gemist?
Volgend jaar vindt het gala plaats in Shanghai (China) en in 2027 in Doha (Qatar). Daar vinden wel grand prix races plaats :)

https://www.fia.com/news/...-assemblies-december-2025

[ Voor 4% gewijzigd door Chocoball op 12-12-2025 13:51 ]

• Chocoball
YakuzA schreef op vrijdag 12 december 2025 @ 12:03:

[...]
Inclusief niet Breaking poster.

Afbeeldingslocatie: https://i.redd.it/brar3xst6r6g1.jpeg

• Plint
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 16:22
YakuzA schreef op vrijdag 12 december 2025 @ 10:21:
De namen zijn te moeilijk voor de plebs, tijd om alles een marketing naampje te geven :P

[...]
https://www.motorsport.co...t-fan-confusion/10784125/
Hoe is coureurs over de boardradio "MOM" roepen niet "confusing"voor de fans :o

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Plint schreef op vrijdag 12 december 2025 @ 13:57:
[...]

jup, maar ze kunnen het moeilijk de jusite term zoals push-to-pass geven, omdat die al geclaimed is voor Indycar :P

PSN

• Plint
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 16:22
YakuzA schreef op vrijdag 12 december 2025 @ 13:59:
[...]

jup, maar ze kunnen het moeilijk de jusite term zoals push-to-pass geven, omdat die al geclaimed is voor Indycar :P
push-to-play :>

• Nivado
  • Registratie: November 2004
  • Nu online
Plint schreef op vrijdag 12 december 2025 @ 13:57:
[...]

Ik stel Speed Increasement System: SIS voor als alternatief.

• sjaool

sjaool

YakuzA schreef op vrijdag 12 december 2025 @ 12:49:
[...]

De ICE is vrijwel dezelfde V6 als afgelopen jaar, dus denk niet dat je veel speciaals zal horen :P
Meer lift and coast. Het meende ik 50/50 elektrisch/ICE. Ik ben benieuwd hoe het nieuwe racen eruit gaat zien.

• sjaool

sjaool

Chocoball schreef op vrijdag 12 december 2025 @ 13:49:
[...]

Volgend jaar vindt het gala plaats in Shanghai (China) en in 2027 in Doha (Qatar). Daar vinden wel grand prix races plaats :)

https://www.fia.com/news/...-assemblies-december-2025
Als je maar genoeg betaalt komen ze graag even decadent doen. :+

• sjaool

sjaool

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

sjaool schreef op vrijdag 12 december 2025 @ 14:59:
[...]

Meer lift and coast. Het meende ik 50/50 elektrisch/ICE. Ik ben benieuwd hoe het nieuwe racen eruit gaat zien.
Waarom zou je lift en coast kunnen horen in een motor geluid van een fabrikant die een filmpje post met het geluid van een vrijwel gelijke V6 turbo aan vorig jaar? :P

PSN

• Chocoball
Dat kunnen standaard maar 2 bronnen zijn, de Australische pers of Racingnews365 ;)

In dit geval de eerste :)

• pjottum
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 16:58

pjottum

¯\_(ツ)_/¯

Chocoball schreef op vrijdag 12 december 2025 @ 15:55:
[...]

Dat kunnen standaard maar 2 bronnen zijn, de Australische pers of Racingnews365 ;)

In dit geval de eerste :)
Dan zou het zelfs nog waar kunnen zijn :P

ping 127.212.23.124

• Chocoball
pjottum schreef op vrijdag 12 december 2025 @ 15:58:
[...]

Dan zou het zelfs nog waar kunnen zijn :P
Dat zeker. Zonder aannames te willen doen toch maar even gekeken maar de inhoud valt onder F1: Het grote wie rijdt mogelijk waar in 2027 topic.

Ik kon mj al niet indenken dat Piastri 2e viool bij een ander team zou willen spelen tenzij Verstappen in 2027 een overstap maakt. Een rijder van buiten de eigen kaders bij Red Biull is alleen een optie als Hadjar of Lindblad het niet waar maken. Lawson zie ik na zijn eerdere demotie niet terugkeren in het hoofdteam, althans in de oude situatie met Marko en Horner maar die zijn er niet meer.

• Toke_gt
  • Registratie: Juni 2021
  • Laatst online: 16:39
Chocoball schreef op vrijdag 12 december 2025 @ 16:19:
[...]

Dat zeker. Zonder aannames te willen doen toch maar even gekeken maar de inhoud valt onder F1: Het grote wie rijdt mogelijk waar in 2027 topic.

Ik kon mj al niet indenken dat Piastri 2e viool bij een ander team zou willen spelen tenzij Verstappen in 2027 een overstap maakt. Een rijder van buiten de eigen kaders bij Red Biull is alleen een optie als Hadjar of Lindblad het niet waar maken. Lawson zie ik na zijn eerdere demotie niet terugkeren in het hoofdteam, althans in de oude situatie met Marko en Horner maar die zijn er niet meer.
Sowieso denk ik dat iedereen die nog zou willen switchen afwacht wat 2026 gaat brengen.

• twain4me
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 17:32

twain4me

Moderator Wonen & Mobiliteit

[X]

In een newey auto, met alonso aan het stuur, Ik heb toch wel heel veel zin in 2026.

• Chocoball
Toke_gt schreef op vrijdag 12 december 2025 @ 16:24:
[...]

Sowieso denk ik dat iedereen die nog zou willen switchen afwacht wat 2026 gaat brengen.
Zeker waar en eind 2026 lopen er ook wat contracten af van grote namen zoals Stroll, Alonso, Hamilton en Sainz

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 18:04

[X]

Afbeeldingslocatie: https://media.tenor.com/c5pRZ6opFKcAAAAM/vtec-vtec-kicked-in-yo.gif
Pagina: 1 ... 62 63 Laatste

Let op:
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Ook het bedelen naar het delen naar streams wordt niet toegestaan
Verder is dit een meer serieus gericht topic voor inhoudelijke discussie. Handel daar dan ook naar.

Seizoen 2025 topics: Topicreeks: [F1 2025]
Waar Formule 1 te zien op TV of internet: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4
Bezoek van een GP-weekend: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij bezoeken?
Formule-E: Formule E - Deel 1
Drive to Survive: [F1] Drive to Survive
Andere racecategorieën: Algemeen race topic Deel 3
Randzaken: [F1] Randzaken