Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357
Of het tactisch is heb ik ook mijn twijfels over, maar het zorgt in ieder geval wel dat Yuki een afscheidsrace kan rijden. En dus niet zoals Daniel ineens van het toneel verdwijnt (was een wens van Daniel geloof ik).DNA_Saint schreef op dinsdag 2 december 2025 @ 17:06:
Waarom doen ze dit allemaal voor de allerlaatste race?
Is dat tactisch handig?
Gelukkig, Yuki weg. Zal zijn gescheld en geschreeuw over de boordradio niet missen. En de rest van hem ook niet
Gisteren al op RedditSpotmatic schreef op dinsdag 2 december 2025 @ 17:34:
Ik wacht nog even op de bijgewerkte versie van deze meme.
[Afbeelding]
https://i.redd.it/0uc30p84xk4g1.png
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Wellicht nog eens een race kijken?dawg schreef op dinsdag 2 december 2025 @ 17:11:
Gelukkig, Yuki weg. Zal zijn gescheld en geschreeuw over de boordradio niet missen. En de rest van hem ook niet
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Met de eerste test in Januari hadden we inderdaad weinig tijd voor een winterse stoelendans.G_Dragon schreef op dinsdag 2 december 2025 @ 18:13:
Nog een race, dan op naar 2026. Waarvan alle plekken al bezet zijn;
[Afbeelding]
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Tot zover behoorlijk leuke line up en dan ook nog Cadillac en Audi op de grid. 2026 ziet er veelbelovend uit vind ik.G_Dragon schreef op dinsdag 2 december 2025 @ 18:13:
[Afbeelding]
For Sale: Case Phanteks P600S. Zeer fijne, nette en in goede staat verkerende Case.
Kon daar juist wel om lachen, gewoon nog puur ipv net zoals de meeste voetballers niets zeggen door mediatraining.dawg schreef op dinsdag 2 december 2025 @ 17:11:
Ai triest voor Hadjar, gedegradeerd naar Red Bull.
Zijn links en rechts wat geluiden dat Leeks z’n helm aan de wilgen hangt na dit seizoen (lijkt me meer dan terecht). Dat zou nog eea los kunnen maken. Beremans naar Ferrari en Yuki in een haas? 😂G_Dragon schreef op dinsdag 2 december 2025 @ 18:13:
[Afbeelding]
[ Voor 4% gewijzigd door Lynx op 02-12-2025 19:01 ]
Wie of wat is Leeks? Met Google kom ik ook nergens op.Lynx schreef op dinsdag 2 december 2025 @ 19:00:
[...]
Zijn links en rechts wat geluiden dat Leeks z’n helm aan de wilgen hangt na dit seizoen (lijkt me meer dan terecht). Dat zou nog eea los kunnen maken. Beremans naar Ferrari en Yuki in een haas? 😂
Terwijl de wagens volgend seizoen meer het aerodynamisch concept van 2021 volgen. Hamilton is het niet gelukt zijn rijstijl met deze grondeffect wagens aan te passen zoals een Verstappen en Leclerc dat wel hebben gedaan. Dus de 2026 wagen zou meer bij Hamilton moeten passen maar gaat het echter net zo verder als nu dan is het klaar en misschien al halverwege het seizoen.Lynx schreef op dinsdag 2 december 2025 @ 19:00:
[...]
Zijn links en rechts wat geluiden dat Leeks z’n helm aan de wilgen hangt na dit seizoen (lijkt me meer dan terecht). Dat zou nog eea los kunnen maken. Beremans naar Ferrari en Yuki in een haas? 😂
Vraag is ook of Vasseur er volgend jaar nog zit. Ze hebben een achterstand bji de motorontwikkeling, ook zijn daar een paar belangrijke figuren eerder vertrokken of overgestapt. Gerucht wil dat Vasseur 5 races (tot en met april) in 2026 de tijd krijgt.
Ferrari rijder met een 'L' a.k.a. LeClercShinji schreef op dinsdag 2 december 2025 @ 19:19:
[...]
Wie of wat is Leeks? Met Google kom ik ook nergens op.
I'm confused. Oh wait, maybe I'm not.
Ik denk eerder dat Lewis bedoeld wordt. Waarom zou Leclerc stoppen?TinusTegengas schreef op dinsdag 2 december 2025 @ 19:23:
[...]
Ferrari rijder met een 'L' a.k.a. LeClerc
Volgens mij heeft die het ook niet echt naar zijn zin bij Ferrari.Extigo schreef op dinsdag 2 december 2025 @ 19:25:
[...]
Ik denk eerder dat Lewis bedoeld wordt. Waarom zou Leclerc stoppen?
Maar Lewis zou ook heel goed kunnen.
@Shinji Zal wel een typo geweest zijn of auto corrupt. Leeks i.p.v. Lewis
I'm confused. Oh wait, maybe I'm not.
Niet normaal veel zin inG_Dragon schreef op dinsdag 2 december 2025 @ 18:13:
[Afbeelding]
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Let op:
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Ook het bedelen naar het delen naar streams wordt niet toegestaan
Verder is dit een meer serieus gericht topic voor inhoudelijke discussie. Handel daar dan ook naar.
Seizoen 2025 topics: Topicreeks: [F1 2025]
Waar Formule 1 te zien op TV of internet: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4
Bezoek van een GP-weekend: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij bezoeken?
Formule-E: Formule E - Deel 1
Drive to Survive: [F1] Drive to Survive
Andere racecategorieën: Algemeen race topic Deel 3
Randzaken: [F1] Randzaken
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Ook het bedelen naar het delen naar streams wordt niet toegestaan
Verder is dit een meer serieus gericht topic voor inhoudelijke discussie. Handel daar dan ook naar.
Seizoen 2025 topics: Topicreeks: [F1 2025]
Waar Formule 1 te zien op TV of internet: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4
Bezoek van een GP-weekend: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij bezoeken?
Formule-E: Formule E - Deel 1
Drive to Survive: [F1] Drive to Survive
Andere racecategorieën: Algemeen race topic Deel 3
Randzaken: [F1] Randzaken
:strip_exif()/f/image/LsPsGEJWAuRTZKfmuldWmF1a.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/WzMlqvkmqN8lSSNTJTPkFfoT.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/GI4WhcYBHgpHFkme6p3WjOID.jpg?f=fotoalbum_large)