Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• asing
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22:58
Bastie-88 schreef op woensdag 26 november 2025 @ 22:15:
[...]

Hij heeft toch al aangegeven helemaal niet met de auto van dit jaar bezig te zijn maar enkel met die van volgend jaar?
Zou me niet verbazen als Horner de CEO functie gaat bekleden zoals zak Brown dat bij McLaren doet. En stroll senior wat meer naar de achtergrond
De evolutie van de nieuwe ontwerpen gaat in de eerste jaren hard. Dus als AM slim is zetten ze Newey daar 100% voor in. Ik heb ook wel eens een leidinggevende aan mijn bureau staan bij grote problemen. Ipv dat hij koffie voor mij gaat halen en vragen waar hij kan helpen komen sommigen vragen naar de oorzaak, wat we gaan doen en hoe we dat in de toekomst willen gaan voorkomen..... O-)

Ergo, je hebt hem nodig achter zijn tekentafel. Ja, Adrian gebruikt een tekentafel. Geen computer. Misschien om mail op te lezen ;) .

Wat doet Horner ineens in je betoog? Die is niet aangekondigd.

Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month

• RogerSch
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 02:49
Toch wel bijzonder dat velen hier zo stellig weten dat Newey beter geen TP had moeten worden....
Pagina: 1 ... 58 59 Laatste

Let op:
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Ook het bedelen naar het delen naar streams wordt niet toegestaan
Verder is dit een meer serieus gericht topic voor inhoudelijke discussie. Handel daar dan ook naar.

Seizoen 2025 topics: Topicreeks: [F1 2025]
Waar Formule 1 te zien op TV of internet: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4
Bezoek van een GP-weekend: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij bezoeken?
Formule-E: Formule E - Deel 1
Drive to Survive: [F1] Drive to Survive
Andere racecategorieën: Algemeen race topic Deel 3
Randzaken: [F1] Randzaken