• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

YakuzA schreef op vrijdag 21 november 2025 @ 11:30:
VER wilde origineel #3 omdat dat ook zijn nummer was wat hij voorheen gebruikte in de lagere klasses oid.
Omdat #3 al bezet was door RIC heeft hij daar zijn keus op #33 laten vallen ipv zijn gewenste #3.
Google AI is ook bij de les;

He raced in Formula 3 before joining F1, and the number 30 is not associated with his time in that series :?

Formula 3 Career: Before his F1 debut, Verstappen progressed through junior formulas and had a record-breaking rookie season in the FIA European Formula 3 championship, where he used a different number for each race. 8)7

Nummer 30, het gehele seizoen ;)

Testing, one, two ...

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

hardware-lover schreef op vrijdag 21 november 2025 @ 14:37:
[...]
Google AI is ook bij de les;

He raced in Formula 3 before joining F1, and the number 30 is not associated with his time in that series :?

Formula 3 Career: Before his F1 debut, Verstappen progressed through junior formulas and had a record-breaking rookie season in the FIA European Formula 3 championship, where he used a different number for each race. 8)7

Nummer 30, het gehele seizoen ;)
Als we nu heel vaak posten dat VER #69 toch echt #69 heeft bij het racen, verteld AI dat ook binnenkort :Y)

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

• Charles Hill
  • Registratie: September 2024
  • Laatst online: 29-12-2025
YakuzA schreef op vrijdag 21 november 2025 @ 14:38:
[...]

Als we nu heel vaak posten dat VER #69 toch echt #69 heeft bij het racen, verteld AI dat ook binnenkort :Y)
Wat? Verstappen #69?

😜

• Chocoball
  • Registratie: Februari 2007
  • Nu online
Telt de 5e Honda motor voor Verstappen wel of niet mee in het budget? In de vertaling en samenvatting.
  • McLaren was niet blij met de motorwissel van Verstappen in Brazilië. De nieuwe motor zou de Nederlander geholpen hebben bij zijn inhaalrace vanuit de pitstraat en dat beviel teambaas Stella niet. Hij wou daarom graag weten of de nieuwe motor bij het budget opgeteld moest worden.
  • Normaal gesproken wanneer een motor om prestatieredenen gewisseld wordt moeten de kosten in het budget opgenomen worden. Wanneer de motor vanwege betrouwbaarheidsproblemen gewisseld wordt niet volgens McLaren.
  • In Las Vegas gaf FIA directeur Nikolas Tombazis toe dat dit punt een grijs gebied is in het regelement. De FIA heeft geen technische mogelijkheden om te beoordelen of met de motorleverancier in discussie te gaan of een motorwissel vanwege betrouwbaarheid is of vanwege een strategische keuze. De huidige regels schrijven voor dat de kosten voor de motor niet in het budget opgenomen moeten worden maar geldt er alleen een maximumbedrag wat momenteel 15 miljoen euro per team bedraagt. Wisselt een klantenteam de motor vanwege betrouwbaarheid om dan wordt dat niet bij het budget opgeteld, wordt deze om strategische redenen gewisseld wel en dan loopt het bedrag al gauw op tot een miljoen euro.Volgens McLaren hebben fabriekteams daarom een motorvoordeel t.o.v. klantenteams.
  • De FIA zal dit gat volgend seizoen dichten want dan krijgen de motorfabrikanten ook met een budgetplafond te maken. Ze zullen nooit een motor om strategische redenen wisselen als ze dat bijna een miljoen kost aldus Tombazis.Volgens McLaren zal het volgend jaar niet iets veranderen maar is het op financieel vlak wel duidelijker.
https://www.auto-motor-un...silien-budget-cap-streit/

• Pannencouque
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 14:05
Terechte vraag wel. Al zal 't voor 't kampioenschap geen drol uitmaken.

• mercapto
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 29-12-2025
Oh top, de F1 website heeft nu de uitslag bovenaan de pagina staan die blijft staan als je scrolt en is dus niet te missen, heel fijn als je alleen even kwam kijken hoe laat de kwalificatie begint. Leuk.

[ Voor 8% gewijzigd door mercapto op 22-11-2025 08:30 ]

• Toke_gt
  • Registratie: Juni 2021
  • Nu online
mercapto schreef op zaterdag 22 november 2025 @ 08:28:
Oh top, de F1 website heeft nu de uitslag bovenaan de pagina staan die blijft staan als je scrolt en is dus niet te missen, heel fijn als je alleen even kwam kijken hoe laat de kwalificatie begint. Leuk.
Voortaan hier in het racetopic kijken!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 16:56
Of in de F1 TV app kijken, daar zie je de uitslag ook niet.

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

• RvD86
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 16:16

• Mog
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

Ik heb informatie over Qatar nodig. Is dat een McLaren baan, is dat een Red Bull baan? WAAAHH!!

Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357

• jdiezrequejo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17:16
Mog schreef op zondag 23 november 2025 @ 11:15:
Ik heb informatie over Qatar nodig. Is dat een McLaren baan, is dat een Red Bull baan? WAAAHH!!
Vorig jaar Max gewonnen maar Norris zat er dicht op. Alleen door een stop & go penalty verder terug gevallen. Dus als ze niks geks doen verwacht ik wel weer een spannende strijd tussen Max en Norris. 8)

Door een fout kan deze signature niet worden weergegeven.

• Crazy D
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15:32

Crazy D

I think we should take a look.

jdiezrequejo schreef op zondag 23 november 2025 @ 11:18:
[...]

Vorig jaar Max gewonnen maar Norris zat er dicht op. Alleen door een stop & go penalty verder terug gevallen. Dus als ze niks geks doen verwacht ik wel weer een spannende strijd tussen Max en Norris. 8)
Ja alleen jammer dat als het 1-2 wordt dat dat voor Max niet genoeg is. En hoe vet zou het zijn als hij daadwerkelijk kans heeft in de laatste race om met 2 plekken verschil of zo op Norris te kunnen winnen. Ongeacht wat mij betreft wie er wint, Norris/Piastri hebben er wat mij aangaat net zoveel recht op (en het zou eigenlijk supergenant zijn dat een team dat zo dominant is geweest in het 1e deel van het seizoen en met zoveel voorsprong het WCC wint, niet een WDC kan leveren....). Maar voor de spanning naar de laatste race toe moeten de Mercs en een Ferrari of zo komend weekend eigenlijk tussen Max en Norris in komen.

Ik ga er vanuit dat Piastri kansloos is, die rijdt geen podium meer. Of het nu "tactiek van het team" is of hij is zelf geknakt weet ik niet, maar ik denk dat zijn kansen verkeken is. Had ie wat eerder dit seizoen een stevige No moeten laten horen.

Exact expert nodig?

• Mog
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

Crazy D schreef op zondag 23 november 2025 @ 11:42:
[...]

Ja alleen jammer dat als het 1-2 wordt dat dat voor Max niet genoeg is. En hoe vet zou het zijn als hij daadwerkelijk kans heeft in de laatste race om met 2 plekken verschil of zo op Norris te kunnen winnen. Ongeacht wat mij betreft wie er wint, Norris/Piastri hebben er wat mij aangaat net zoveel recht op (en het zou eigenlijk supergenant zijn dat een team dat zo dominant is geweest in het 1e deel van het seizoen en met zoveel voorsprong het WCC wint, niet een WDC kan leveren....). Maar voor de spanning naar de laatste race toe moeten de Mercs en een Ferrari of zo komend weekend eigenlijk tussen Max en Norris in komen.

Ik ga er vanuit dat Piastri kansloos is, die rijdt geen podium meer. Of het nu "tactiek van het team" is of hij is zelf geknakt weet ik niet, maar ik denk dat zijn kansen verkeken is. Had ie wat eerder dit seizoen een stevige No moeten laten horen.
Dat zou ook een heel grappig scenario zijn. Max en Lando in Abu Dhabi eraf. Piastri die het kampioenschap pakt :D

• Mog
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

Wanneer zal Red Bull afscheid nemen van Tsunoda? Helemaal aan het einde van het seizoen lijkt me. Dit lijkt me een droom line-up:

Red Bull:
  • Max Verstappen
  • Isack Hadjar
Racing Bulls:
  • Arvid Lindblad
  • Alex Dunne

• stefanass
  • Laatst online: 16:39
Mog schreef op zondag 23 november 2025 @ 12:04:
Wanneer zal Red Bull afscheid nemen van Tsunoda? Helemaal aan het einde van het seizoen lijkt me. Dit lijkt me een droom line-up:

Red Bull:
  • Max Verstappen
  • Isack Hadjar
Racing Bulls:
  • Arvid Lindblad
  • Alex Dunne
Alex Dunne heeft niet genoeg punten voor zijn superlicentie, dus lijkt niet mogelijk.

• RogerSch
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 15:23
Jammer dat Yuki niet vooraan meestrijdt. Hij zou dan de Japanese Minister of Defense kunnen zijn....
Ik verwacht dat alleen als hij een "Perez Abu Dhabi" op Norris doet en daardoor Max wereldkampioen wordt, dat hij als dank nog 1 jaar in de Racing Bulls mag gaan rijden....

• asing
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15:40
In ander nieuws, het lijkt erop dat Andy Cowell zijn rol als teambaas bij Aston Martin mag gaan inleveren.

Geruchten gaan dat Christian Horner in beeld is voor de rol : https://nl.motorsport.com...aston-martin-f1/10779235/

Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month

• mr thee
  • Registratie: Januari 2020
  • Nu online
Zal Newey leuk vinden :/

• asing
Lawrence Strollovitch probeert een dream team van mensen samen te stellen om zoontje wereldkampioen te maken. Als je dan een teambaas zoekt onder wiens leiding kampioenschappen werden gewonnen dan kan je niet om Horner heen.

Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

asing schreef op zondag 23 november 2025 @ 13:22:
[...]
Lawrence Strollovitch probeert een dream team van mensen samen te stellen om zoontje wereldkampioen te maken. Als je dan een teambaas zoekt onder wiens leiding kampioenschappen werden gewonnen dan kan je niet om Horner heen.
Maar waarschijnlijk mag hij dan weer wel afscheid nemen van Newey?

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

YakuzA schreef op zondag 23 november 2025 @ 13:51:
Maar waarschijnlijk mag hij dan weer wel afscheid nemen van Newey?
Het BBC artikel (geen paywall/adblock probleem) zegt dat er wat ontdooid is tussen de twee :p
At the time of his departure, Newey told colleagues he did not want to be in the same room as Horner, a Red Bull source told BBC Sport. But there is said to have been a rapprochement between the two and in the summer they attended an Oasis concert together.
Maar samenwerken zie ik ze niet meer doen ;)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• Chocoball
  • Nu online
Zet McLaren het kampioenschap van haar coureurs op het spel in de vertaling en samenvatting.
  • Door de FIA documenten 57 en 58 wordt het kampioenschap weer op z'n kop gezet. Het slechte nieuws voor McLaren kwam 259 minuten na de grand prix van Las Vegas naar buiten. Beide McLaren coureurs werden gediskwalificeerd omdat de titanium bevestigingen bij hun plank te sterk waren afgesleten.
  • Normaal is 1 mm slijtage toegestaan en beide coureurs kwamen met kleine verschillen onder de krtitische grens van 9 mm. Bij Norris werd de plank rechtsvoor op de achteras gemeten op 8,88 mm en de skid direct daarachter op 8,93 mm. Drie van de vier plankbevestigingen aan de achterzijde bij Piastri ontbraken, de dikte bedroeg 8,96 mm linksvoor, 8,74 mm rechtsvoor en 8,90 mm rechtsachter. Enige twijfel is niet mogelijk want sinds dit jaar gebruikt de FIA een Mitutoyo micrometer met een meetnauwkeurigheid van 0,001 mm. Daarnaast werd in het bijzijn van de FIA stewards en vertegenwoordigers van McLaren met conventionele methodes nagemeten en was het resultaat hetzelfde.
  • De verdediging van McLaren hield geen stand. Het team voerde als verzachtende omstandigheid aan dat in de race op hoge snelheid bouncing was ontstaan en dat dit niet was geconstateerd door de beperkte tijd tijdens de 1e trainingsdag en de regen op de 2e trainingsdag. In de live TV-registratie was het schommelen van de McLaren wagens duidelijk te zien wat duidt op veelvuldig en sterk bodemcontact.
  • Hoewel de verschillen kleiner zijn dan bij andere overtredingen sinds 2022 betreurt de FIA dat er maar 1 strafmaat mogelijk is, hoe klein de afwijking ook is, of het opzettelijk of niet opzettelijk was of de omstandigheden die daartoe geleid hebben. Ook de laatste verdediging van McLaren dat de slijtage het gevolg zou kunnen zijn van een onjuist bevestigde vloer na schade door een ongeval werd ook niet geaccepteerd. Volgens Stella werd na de race geconstateerd dat de bodem te sterk bewoog.
  • McLaren moet vooral naar zichzelf kijken want het was nalatigheid wat nul punten tot gevolg had. Het moet duidelijk geweest dat de sensoren die de kracht meten waarmee de wagen op de baan terechtkomt geactiveerd waren. Anders zou Norris in de laatste 5 ronden er niet op gewezen zijn om lift and coast toe te passen. Het is aannemelijk dat McLaren al eerder wist hoe ernstig de situatie was anders had Norris nooit 15 seconden in 5 ronden op Verstappen verloren. Het kon omdat er voldoende lucht was achter Norris. Alleen waarom moedigde zijn race engineer William Joseph Norris in de 34e ronde aan om het gat naar Verstappen te dichten? En waaom blies men de aanval na 2 ronden niet af toen duidelijk werd dat Verstappen voor elke snelle ronde een antwoord had?
  • PIastri werd blijkbaar helemaal niet geïnformeerd. Die zat vast in een trein met Antonelli en Leclerc. Hij bleef dicht op Antonelli zitten omdat die een 5 seconden straf had opgelopen. Had Piastri net als zijn teamgenoot vertraagd dan was hij 3 plekken kwijtgeraakt aan Antonelli, Leclerc en Sainz. Aangezien Piastri in eerste instantie boven hen geëindigd was wekt de suggestie dat Piastri opzettelijk in de val is gelokt want de slijtage aan zijn skid blocks onderstreept dat zijn probleem nog groter was dan dat van Norris. Overigens geven beide coureurs het team geen schuld. "Hoe frustrerend de diskwalificatie ook is, het was niet met opzet." volgens Piastri.
  • McLaren kon noch het weer, noch de onderbrekingen de schuld geven want het had gekozen voor een te lage rijhoogte en teveel downforce. Bij de andere teams ging het niet veel beter, bouncing op hoge snelheid is een fenomeen dat optreedt wanneer de totale neerwaartse druk te hoog wordt. Door de aanzuigende kracht komt de onderkant van de wagen dichtbij de grond en verliest vervolgens weer downforce na contact met de grond. Dit veroorzaakt vervolgens een schommelende beweging.
  • Bij grondeffect wagens telt elke millimeter tussen de onderkant en de grond. Eerder kwam het thema rijhoogte bij McLaren in Austin naar voren. Na de crash in de sprintrace werden beide wagens uit veiligheidsredenen 5 mm te hoog afgesteld wat 2,5 tiende per ronde betekent en Norris waarschijnlijk de overwinning heeft gekost. In Brazilië stond de wagen van Piastri ook te hoog afgesteld na zijn crash in de sprintrace en had daardoor geen snelheid in de grand prix race.
  • De te riskante afstelling is mogelijk ​​tijdens de training van donderdag al ontstaan. Norris en Piastri reden met verschillende achtervleugels. Hoewel Norris de snelste tijd neerzette, waren de rondetijden op een droge baan niet bepaald overtuigend. Ook reed McLaren met minder brandstof dan de concurrentie wat het resultaat kunstmatig verbeterde. Schijnbaar zag men de oplossing met meer downforce, dat zou ook de uitstekende prestatie op vrijdag in de regen kunnen verklaren. Het bouncing-effect was toen echter nog niet zichtbaar en lag de topsnelheid van 317 km/u duidelijk onder de racesnelheid van 342 km/u.
  • Met nog 1 sprintrace en 2 grand prix races te gaan is het verschil tussen Norris en de nummers 2 nog maar 24 punten. Als Norris in alle races 3e wordt dan wordt hij de nieuwe wereldkampioen maar toch zal de nervositeit niet alleen bij Norris maar ook bij het team toenemen. Daar mag niks tussenkomen, ook geen teamgenoot. Piastri zal zich echter niet laten afremmen ook omdat hij geen ondersteuning van het team krijgt en de teamorder in Monza dreunt nog na bij hem. Volgens Russell is het circuit in Qatar met zijn snelle bochten Red Bull terrein zoals Suzuka en SIlverstone eerder waren. Teambaas Stella is niet onder de indruk want Abu Dhabi is volgens hem weer McLaren terrein.

Afbeeldingslocatie: https://img.auto-motor-und-sport.de/_/bg:FFFFFF/f:best/h:698/rt:fit/w:1240/plain/2255118.jpg

https://www.auto-motor-un...tion-wm-kampf-verstappen/

• becopol
  • Registratie: Oktober 2025
  • Laatst online: 15:16
Bij mij staat al weken een dubbele DNF voor MCL op de bingokaart. Ik dacht eerst dat Norris hem in Piastri zou parkeren, maar nu verwacht ik dat Piastri hem in Norris parkeert. Hij heeft tenslotte, net als Max, niets meer te verliezen, maar wel alles te winnen.

• Finraziel
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13:54
becopol schreef op maandag 24 november 2025 @ 12:50:
Bij mij staat al weken een dubbele DNF voor MCL op de bingokaart. Ik dacht eerst dat Norris hem in Piastri zou parkeren, maar nu verwacht ik dat Piastri hem in Norris parkeert. Hij heeft tenslotte, net als Max, niets meer te verliezen, maar wel alles te winnen.
Nou ja, zijn stoeltje? Als hij het echt te bont maakt kunnen ze hem altijd er uit kicken.

Gamertag: FinrazielNL

• sten123
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 01-01 17:08
Wat zou dit betekenen voor de komende 2 races ? aanpassingen aan de wagen?

PSN: MisterxBee : PS5 Pro :Samsung Zfold6:Synology DS220+

• squashedraven
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 16:38
Finraziel schreef op maandag 24 november 2025 @ 13:06:
[...]

Nou ja, zijn stoeltje? Als hij het echt te bont maakt kunnen ze hem altijd er uit kicken.
Gezien Hamiltons mood de laatste tijd zou Piastri dan zo naar Ferrari kunnen gok ik (niet dat het daar veel beter is), Anders is er natuurlijk ook nog ruimte bij Red bull natuurlijk.
Het grote nadeel is dat de grote teams al een duidelijke eerste rijder hebben op het moment

• Treveo
  • Registratie: Maart 2011
sten123 schreef op maandag 24 november 2025 @ 13:12:
Wat zou dit betekenen voor de komende 2 races ? aanpassingen aan de wagen?
Ze moesten de GP Vegas "ineens" gaan rijden zonder hun truc, en door beperkte trainingstijden hebben ze gewoon fout gegokt en verloren.

Ik denk dat ze voor de komende 2 races wat minder risico's gaan nemen en de auto dus wat hoger gaan zetten. De vraag nu, denk ik, is vooral hoeveel performance dat hun kost.

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16:36

JB

Cédric roelt!

Finraziel schreef op maandag 24 november 2025 @ 13:06:
[...]

Piastri lekt ook "per ongeluk" op social media. Daar is meer aan de hand, denk ik.

Mijn boefje is liev!

• squashedraven
Treveo schreef op maandag 24 november 2025 @ 13:16:
[...]

Ze moesten de GP Vegas "ineens" gaan rijden zonder hun truc, en door beperkte trainingstijden hebben ze gewoon fout gegokt en verloren.

Ik denk dat ze voor de komende 2 races wat minder risico's gaan nemen en de auto dus wat hoger gaan zetten. De vraag nu, denk ik, is vooral hoeveel performance dat hun kost.
Ik denk niet dat het genoeg pace kost om in normale omstandigheden het WDC te verliezen. Zullen misschien een keer 5-6 worden in het slechtste geval

• BasvanS
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17:00
squashedraven schreef op maandag 24 november 2025 @ 13:27:
[...]

Ik denk niet dat het genoeg pace kost om in normale omstandigheden het WDC te verliezen. Zullen misschien een keer 5-6 worden in het slechtste geval
Niet genoeg? Als Norris 5e word en verstappen 1e, verliest hij 15 punten, doet hij dat ook in de sprintrace is het 19 punten. Dan is VER WDC als hij de laatste race ook wint.

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Treveo schreef op maandag 24 november 2025 @ 13:16:
[...]

Vegas is wel een uitzondering daarbij gezien de hobbels, dat is bij de andere races minder toch?

maar het zou kunnen, dat ze minder 'on the edge' gaan met hun afstelling/configuratie etc. en daardoor 'iets' aan snelheid inleveren wat max ten goede komt?

achjah, we zien het wel, volgens mij moet mclaren flink pech hebben wil norris niet winnen

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

• hamsteg
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 12:54

hamsteg

Species 5618

himlims_ schreef op maandag 24 november 2025 @ 13:35:
achjah, we zien het wel, volgens mij moet mclaren flink pech hebben wil norris niet winnen
Helemaal met je eens, normaal gesproken .... maar drie weken geleden had ik ook geen 2x DNF voorzien en Max lijkt alleen maar sterker te worden. Het mentale spel gaat nu spelen, kan zo maar weer een 2021-je worden :D

Niet quoten, zorgvuldige reacties volgens de regels worden zo weggewerkt: *knip*, reactie op geknipte reactie.

• Treveo
himlims_ schreef op maandag 24 november 2025 @ 13:35:
[...]

Vegas is wel een uitzondering daarbij gezien de hobbels, dat is bij de andere races minder toch?
Ja dat zou zomaar goed kunnen. Las Vegas was ook een stuk kouder, wat weer prettiger was voor RBR denk ik.

• MetalStef
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 01:12

MetalStef

gietijzer

Die gast kan ook nooit eens 'normaal' kampioen worden, hij zoekt altijd extremen op:
2021: Max verslaat de regerend WDC (en GOAT, hoewel discutabel) in een zinderend seizoen.
2022: Max loopt een recordachterstand van 46 punten op, en wint alsnog.
2023: Max wint 19 van de 22 races, waarvan 10 achter elkaar, in het meest overheersende seizoen ooit.
2024: Max start goed, maar de RBR evolueert in een ontembaar monster waardoor hij op het nippertje wint.
2025: Max temt het monster toch, en komt terug van een recordachterstand van 104 punten.

Nu alleen dat laatste nog ff, maar als iemand het kan, is het Verstappen. En als er iemand onder immense druk staat (en meer dan eens kraakt) is het Norris.

Ik heb 70 hobbies: 69 en tweaken...

• squashedraven
MetalStef schreef op maandag 24 november 2025 @ 14:23:
Die gast kan ook nooit eens 'normaal' kampioen worden, hij zoekt altijd extremen op:
2021: Max verslaat de regerend WDC (en GOAT, hoewel discutabel) in een zinderend seizoen.
2022: Max loopt een recordachterstand van 46 punten op, en wint alsnog.
2023: Max wint 19 van de 22 races, waarvan 10 achter elkaar, in het meest overheersende seizoen ooit.
2024: Max start goed, maar de RBR evolueert in een ontembaar monster waardoor hij op het nippertje wint.
2025: Max temt het monster toch, en komt terug van een recordachterstand van 104 punten.

Nu alleen dat laatste nog ff, maar als iemand het kan, is het Verstappen. En als er iemand onder immense druk staat (en meer dan eens kraakt) is het Norris.
Als het hem lukt hoe klein de kans ook is, is het inderdaad wel een mooi lijstje.
Nu nog overstappen naar Ferrari en in debuutseizoen daar kampioen worden

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

squashedraven schreef op maandag 24 november 2025 @ 14:31:
[...]

Als het hem lukt hoe klein de kans ook is, is het inderdaad wel een mooi lijstje.
Nu nog overstappen naar Ferrari en in debuutseizoen daar kampioen worden
Verstappen is heel erg goed, maar ook hij kan denk ik geen wonderen verrichten. :>

[ Voor 5% gewijzigd door DaniëlWW2 op 24-11-2025 15:01 ]

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16:36

JB

Cédric roelt!

DaniëlWW2 schreef op maandag 24 november 2025 @ 14:44:
[...]

Verstappen is heel erg goed, maar ook hij kan denk ik geen wonderen verrichten. :>
Je doelt op WDC 25 toch? :+

Mijn boefje is liev!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17:12

BM

Moderator Spielerij
MetalStef schreef op maandag 24 november 2025 @ 14:23:
Ben het niet oneens met je lijstje, maar op het nippertje betekend in dit geval nog steeds 63 punten voorsprong. Laten we het op een definitie-kwestie houden ;)

Ja, ik snap wel wat je bedoelde :p

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

• Maarten_E
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 01-01 23:31
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/S5PuotgSG6fdfSub-vIix38BuiM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/TNJCkhWcyXrCoadfR2P92AH7.jpg?f=fotoalbum_large

Ik zou als ik Max was de Nürburgring alleen virtueel bezoeken...

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

• Shinji
  • Registratie: Februari 2002
  • Nu online
Maarten_E schreef op maandag 24 november 2025 @ 18:36:
[Afbeelding]

Want?

(Ik snap dat Lauda daar gecrasht is, maar waarom zou iemand hetzelfde overkomen als die zijn record in iets verbeterd?)

[ Voor 13% gewijzigd door Shinji op 24-11-2025 18:55 ]

• Mog
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

[...]

Inderdaad. Anders was Leclerc wel hoger geëindigd. Ferrari kan kampioen worden als Verstappen een team meeneemt en vijf jaar mag bouwen.

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 16:50
Mog schreef op maandag 24 november 2025 @ 18:56:
[...]

Inderdaad. Anders was Leclerc wel hoger geëindigd. Ferrari kan kampioen worden als Verstappen een team meeneemt en vijf jaar mag bouwen.
Oftewel: Ferrari kan kampioen worden als Ferrari zich niet als Ferrari gedraagt en handelt. :P

• RogerSch
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 15:23
[...]

Nee daarvoor moet Ferrari bij de paus zijn....
Albinoraptor schreef op maandag 24 november 2025 @ 19:12:
[...]

Oftewel: Ferrari kan kampioen worden als Ferrari zich niet als Ferrari gedraagt en handelt. :P
Net zoals in de Schumacher jaren dus. Dus Todt, Brawn, Byrne, ... (Waarbij IIRC ook Byrne van Benneton kwam? En Brawn dan sowieso).

Sowieso was dat Benneton zo slecht nog niet. Twee monteurs van toen die intussen TP zijn. Wheatley en Permane (bij Sauber / Audi en RB dus).

• alexbl69
  • Laatst online: 01-01 22:23
Maarten_E schreef op maandag 24 november 2025 @ 18:36:
[Afbeelding]

Begrijp niet zo goed waarop men doelt. Lauda is in 1976 immers geen wereldkampioen geworden :).

Wel bijna, maar net niet.

If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel

• TinusXIII
  • Registratie: April 2021
  • Laatst online: 13:09
alexbl69 schreef op maandag 24 november 2025 @ 19:34:
[...]

Begrijp niet zo goed waarop men doelt. Lauda is in 1976 immers geen wereldkampioen geworden :).

Grote comeback maar net geen kampioen? :P

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

RogerSch schreef op maandag 24 november 2025 @ 19:18:
[...]

Nee daarvoor moet Ferrari bij de paus zijn....
Ik denk dat de Paus ook vrij kansloos is. :P

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

• evilution
  • Registratie: Maart 2012
  • Niet online

evilution

Vreselijk bijdehand

alexbl69 schreef op maandag 24 november 2025 @ 19:34:
[...]

Het verbeteren van Lauda's prestatie is dat Max wel wereldkampioen zou worden dan.

Jammer dat Lauda het niet meer mee maakt als dat gebeurt.

|<----------------------------------------------arm length---------------------------------------------->|
|<-------------------------------------------where the cat is--------------------------------------------->|

• Chocoball
  • Nu online
Voor iemand die niet van straatraces houdt is hij wel king of the streets :)

Afbeeldingslocatie: https://preview.redd.it/f1-max-verstappen-runs-the-streets-in-2025-v0-zsj65piud93g1.jpg?width=1080&crop=smart&auto=webp&s=4192c425571cf7cd7bcecf471caf54a096ec2479

Afbeeldingslocatie: https://preview.redd.it/f1-max-verstappen-runs-the-streets-in-2025-v0-kre8jdiud93g1.jpg?width=1080&crop=smart&auto=webp&s=b34775313bd5b5812204737700ed7e3081bae2ea

• Chocoball
  • Nu online
Beetje gezocht maar 69 is hem wel op het lijf geschreven :)

Afbeeldingslocatie: https://i.redd.it/iy1hkuea493g1.jpeg
Chocoball schreef op maandag 24 november 2025 @ 20:53:

[Afbeelding]
En in welke races heeft hij 169, 269, 369, 469, ... punten behaald? In zijn totale F1 carriere, bij Red Bull, in het seizoen, ....

• Reinier
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

Reinier

\o/

[Afbeelding]
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/XHwy99NeBFqRIr8kwS5WmNYvE2w=/x800/filters:strip_exif()/f/image/T0gGI7zngXxbPGDXe4r0Fogl.png?f=fotoalbum_large

:)

• Chocoball
  • Nu online
Volgend seizoen geen C6 band meer, volgens Pirelli zijn de verschillen tussen de C5 en C6 band te klein.
The decision not to validate the sixth and softest compound, the C6, which is in the range for the current season, was taken precisely because it was impossible to meet this delta requirement. The most recent tests showed that the time gap between the C5 and C6 prototypes was too small compared to the others, without offering any significant performance advantage.
https://press.pirelli.com...2026-season-has-been-set/

• DataGhost
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 31-12-2025

DataGhost

iPL dev

[Afbeelding]
In 2021 had 'ie 69,69% van het totaal aantal te behalen punten gehaald (395,5 / 567,5).

• Mog
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

[Afbeelding]
Zijn geluksgetal is 3. In 2023 werd hij voor de 3e keer kampioen. 23x3 = 69 :o En hij is geboren in ‘97 en is nu 28. 97-28 = 69 :o

[ Voor 7% gewijzigd door Mog op 25-11-2025 10:42 ]

• OzzieMann
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 01-01 23:02

OzzieMann

PSN: OzzieMann

Mog schreef op dinsdag 25 november 2025 @ 10:40:
[...]

Zijn geluksgetal is 3. In 2023 werd hij voor de 3e keer kampioen. 23x3 = 69 :o En hij is geboren in ‘97 en is nu 28. 97-28 = 69 :o
Ik ben geboren in 82 en ben nu 43, maar ik wou dat ik soms nog 30 was. 82-43+30= 69 :+ :+

https://untappd.com/user/OzzBier

• breew
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 17:04
OzzieMann schreef op dinsdag 25 november 2025 @ 13:32:
[...]

Ik ben geboren in 82 en ben nu 43, maar ik wou dat ik soms nog 30 was. 82-43+30= 69 :+ :+
nou ja zeg.. ik heb precies het omgekeerde.. maar 69 omgekeerd is ook 69.. dus <mind blown>

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 16:58

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

[Afbeelding]
Belangrijker... Hoe doet ie het met 70 en 71 milestones :P

• nagynl
  • Registratie: Maart 2009
  • Nu online
MikeyMan schreef op dinsdag 25 november 2025 @ 14:20:
[...]

Belangrijker... Hoe doet ie het met 70 en 71 milestones :P
70 weten we komen de zondag en 71 een weekje later toch?

• [Mad Max]
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 11:00
Geen idee wat ik hier nu van moet denken.
Is het een clickbait (sorry dan) of is er echt meer aan de hand.

YouTube: McLaren in BIG TROUBLE! FIA just Launches FURTHER INVESTIGATION as L...

Als dit daadwerkelijk meer gevolgen gaat krijgen, wat gaat er dan gebeuren met de laatste twee races?
Wat gaat FIA doen? Of is het een mega storm in een glas water?

Ik ken dit kanaal verder niet en heb er ook - voor nu - niet meer over gehoord.

• The_Admin
  • Laatst online: 13:43
[Mad Max] schreef op dinsdag 25 november 2025 @ 14:47:

YouTube: McLaren in BIG TROUBLE! FIA just Launches FURTHER INVESTIGATION as L...

Als dit daadwerkelijk meer gevolgen gaat krijgen, wat gaat er dan gebeuren met de laatste twee races?

Youtube-linkje met HEEL veel HOOFDLETTERS en ook nog UITROEPTEKENS! Dan MOET! het wel WAAR! zijn :>

• Shinji
  • Nu online

Sowieso, hij zegt in een van de eerste minuten "Was this cheating something they only did once in Las Vegas or [more often]".

Maar juist in Las Vegas hebben ze niet gecheat in elk geval (even los van of het dat uberhaupt was). En doordat ze nu niet gecheat hebben kwamen ze buiten de technische vereisten voor de auto aan het eind van de race.

• Bvanham
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 16:34
Chocoball schreef op maandag 24 november 2025 @ 20:48:
Voor iemand die niet van straatraces houdt is hij wel king of the streets :)

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Tja, datzelfde geld voor sprints. Is hij ook geen voorstander van maar van de 23 heeft hij er ook 13 gewonnen.

• Major_ton
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 17:09

Major_ton

Shoot!

Bvanham schreef op dinsdag 25 november 2025 @ 17:14:
[...]

Tja, datzelfde geld voor sprints. Is hij ook geen voorstander van maar van de 23 heeft hij er ook 13 gewonnen.
Max houdt van een uitdaging. Stratencircuits en sprintraces zijn te makkelijk voor hem :o

Some infinities are bigger than others.

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Red Bull are to trial new second drivers in Qatar and Abu Dhabi to see who can be of greatest assistance to Max Verstappen’s 2025 title ambitions. Nelson Piquet Jr will drive in Qatar. Nicholas Latifi will drive in Abu Dhabi.

Parody FIA (@parodyfia.bsky.social) 25 november 2025
Zouden ze Masi ook willen inhuren? :+

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• AtlAntA
  • Laatst online: 31-12-2025

Vandaag op het werk begon iemand er ook over dat ze een apparaatje onder de vloer hadden ergens om iets stiekems te doen. Heb er verder geen aandacht aan besteed en dacht dat ik het dan hier wel zou lezen. Dat er nu alleen een clickbait fest van een video is gepost hier (no offence naar jou BTW) bevestigd mijn vermoeden al een beetje.

Maar goed het kan na verloop van tijd misschien nog wel waar zijn maar voor nu alleen maar geruchten dus. Zou ook wel een flinke smet zijn op een best indrukwekkend seizoen van McLaren.

Wie goed doet, die goed ontmoet.

• Shinji
  • Nu online
AtlAntA schreef op dinsdag 25 november 2025 @ 20:09:
[...]

Vandaag op het werk begon iemand er ook over dat ze een apparaatje onder de vloer hadden ergens om iets stiekems te doen. Heb er verder geen aandacht aan besteed en dacht dat ik het dan hier wel zou lezen. Dat er nu alleen een clickbait fest van een video is gepost hier (no offence naar jou BTW) bevestigd mijn vermoeden al een beetje.

Maar goed het kan na verloop van tijd misschien nog wel waar zijn maar voor nu alleen maar geruchten dus. Zou ook wel een flinke smet zijn op een best indrukwekkend seizoen van McLaren.
Nou ja, het heeft alle schijn van dar MCL hier (met nog andere teams welke onbekend zijn) de trukendoos hebben gebruikt. Niks officieels nee, net als Ferrari in 2019.

Het clickbait verhaal is vooral dat er nog een onderzoek verder zou lopen maar dat is voor zover ik weer nergens op gebaseerd.

• rachez
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 14:42
AtlAntA schreef op dinsdag 25 november 2025 @ 20:09:
[...]

Nou, ze zullen best een verwarmings apparaat gebruikt hebben om die vloer te kunnen beinvloeden qua ride height. Maar op zich is dat niet expliciet verboden, dus dit zijn de grenzen wat elk team opzoekt en is zeker niet de eerste keer dat dit gebeurt. Dus zo groot nieuws lijkt me het nu ook weer niet.

• ZeromaNoiS
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 01-01 01:29

100% clickbait. Maar ook 100% een gevalletje; waar rook is, is vuur.

Dit is zo typisch F1.

Tuurlijk heeft McLaren een trucje uitgehaald met de vloer. Ze zullen echt in de basis een goede auto hebben, maar zo goed?

Hoe ze in het begin van het seizoen de eerste 15 rondes nog door Verstappen bijgehouden werden, waarna ze ineens magisch hun grip/downforce bleven behouden, terwijl de rest van het veld dan ineens weg viel. En ook de radio calls op dat moment, “Lando, nog even geduld, het komt zo”

Het leek wel of er iets moest opwarmen, of misschien juist wel afkoelen? ;)

Nee, dit is echt van aller tijden, en dat vind ik persoonlijk ook juist intrigerend aan de sport. De list en en bedrog, en de cheats die wel of niet gesnapt worden. Elk team doet het, anders doe je niet mee. Zo ben ik er nog steeds van overtuigd dat RBR van 2022 tot begin 2024 met een illegale achterwielophanging gereden heeft. Maar elk jaar is er wel een team die ergens de grenzen opzoekt, of er zelfs overheen gaat.

Maar goed, als dat echt aan de hand is, dan krijgen we echt weer een toetje aan het einde van het seizoen. Maar voor hetzelfde geld gaat het seizoen het aankomende weekend als een nachtkaars uit.

Spanned. :9~

• ZeromaNoiS
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 01-01 01:29
.

[ Voor 99% gewijzigd door ZeromaNoiS op 25-11-2025 21:23 ]

rachez schreef op dinsdag 25 november 2025 @ 21:17:
[...]

Nou, ze zullen best een verwarmings apparaat gebruikt hebben om die vloer te kunnen beinvloeden qua ride height. Maar op zich is dat niet expliciet verboden, dus dit zijn de grenzen wat elk team opzoekt en is zeker niet de eerste keer dat dit gebeurt. Dus zo groot nieuws lijkt me het nu ook weer niet.
Het ligt natuurlijk ook een beetje aan het hoe en wat van het grijze gebied.

Ferrari is ook nooit betrapt op dat ze over de fuel flow limiet heen gingen O-) Maar is toch bestraft op basis van dat ze zeer waarschijnlijk de fuel flow sensor konden / deden manipuleren. En ook dat manipuleren van de sensor was niet expliciet verboden.

• rachez
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 14:42
@RobertMe Klopt, ik denk dat ook meespeelt dat meerdere teams deze specifieke loophole schenen te gebruiken.

• djmuggs
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

djmuggs

I have great jeans

Leuke samenvatting van iets, YouTube: Max Verstappen out of context but It’s completely insane
Geen idee of deze al voorbij gekomen is.

A lot of awkardness

[ Voor 5% gewijzigd door djmuggs op 25-11-2025 22:11 ]

ICE ICE Baby

• pilskes
  • Registratie: April 2009
  • Niet online
Qatar is een leuk circuit, wel moeilijk met die snelle bochten die elkaar opvolgen.
Vorig jaar ging het hier goed voor Max, bij Mclaren niet zo..

Met de sprintrace dit weekend hebben ze maar 1 FP, eens zien wat dat brengt.

• ArgantosNL
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09-12-2025
pilskes schreef op woensdag 26 november 2025 @ 09:12:
Qatar is een leuk circuit, wel moeilijk met die snelle bochten die elkaar opvolgen.

Ik geloof dat de een circuit is met vrijwel geen hobbels en geen aggressive cubs. De RB zou het hier goed moeten kunnen doen.

• Lynx
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11:14
MCL ook. Geen plank wear op een vlak circuit. Misschien dat overhellen op de snelle bochten een ding is maar ze kunnen ook mega stijf afstellen dus dat valt ook mee.

En dan nog, Norris was gemakkelijk de een na snelste in LV. En dat is alles wat hij nodig heeft.

[ Voor 23% gewijzigd door Lynx op 26-11-2025 09:29 ]

• TinusXIII
  • Registratie: April 2021
  • Laatst online: 13:09
pilskes schreef op woensdag 26 november 2025 @ 09:12:

McLaren ging toch prima vorig jaar? Piastri op P3, Norris eigenlijk op P2 maar door de straf op P10.

• Joris748
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 17:19
djmuggs schreef op dinsdag 25 november 2025 @ 22:07:
Leuke samenvatting van iets, YouTube: Max Verstappen out of context but It’s completely insane
Geen idee of deze al voorbij gekomen is.

A lot of awkardness
Bij iedere F1 coureur zitten steekjes los, dat is van alle tijden. Alleen wordt het nu wat meer onderdrukt en komt het er op andere momenten uit :+

Tussen de comments zitten ook pareltjes:
Max all hyped after 10 vodkas, while Norris is fighting for his life.

The choice is simple – do you do it in this life, or the next? In case of the former, why wait?

• Shinji
  • Nu online
TinusXIII schreef op woensdag 26 november 2025 @ 09:29:
[...]

McLaren ging toch prima vorig jaar? Piastri op P3, Norris eigenlijk op P2 maar door de straf op P10.
Als Max P2/P1 dan teken ik voor deze uitslag dit jaar ;)

• autje
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 10:49
Dat oordeel laat ik aan Kelly over.

• Chocoball
  • Nu online

Las Vegas GP 2025 | Highlights | Comedy

was al in het race topic geplaatst en niet opgemerkt :$

[ Voor 45% gewijzigd door Chocoball op 26-11-2025 17:10 ]

• Razenko
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 15:34
https://www.gpblog.com/nl...teambaas-van-aston-martin

Bijzondere keuze, heb Newey nooit gezien als een teambaas maar meer een man van de technische kennis..

PSN: Europhea

• D-dark
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 11:52
Razenko schreef op woensdag 26 november 2025 @ 18:10:

Bijzondere keuze, heb Newey nooit gezien als een teambaas maar meer een man van de technische kennis..
Dat dacht ik ook
Maar ontwerp van de nieuwe auto is grotendeels klaar.
Zijn de processen voor verder ontwerp ook in orde dan leuke afsluiter om een paar jaar te doen.
Razenko schreef op woensdag 26 november 2025 @ 18:10:

Dit. Vreemd. Hij was ook al jaren lang niet elke GP aanwezig bv, terwijl dat toch wel van een TP verwacht wordt naar mijn idee. Daarnaast is hij naar mijn idee ook nogal introvert of zo. Zo komt hij in ieder geval over in interviews. Terwijl je als team lijkt mij een TP wilt hebben die nogal een vlotte babbel heeft, niet alleen "voor TV", maar ook om het personeel toe te spreken en zo.

• Chocoball
  • Nu online
Het statement van Aston Martin over de aanstaande wijzigingen

Afbeeldingslocatie: https://i.redd.it/vyhss3iitm3g1.jpeg

• Maarten_E
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 01-01 23:31
Voelt haast alsof ze per ongeluk de verkeerde rol voor Newey in het persbericht hebben gezet. Je zou "Chief Aerodynamicist" of zoiets hebben verwacht.

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

• Razenko
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 15:34
RobertMe schreef op woensdag 26 november 2025 @ 18:22:
[...]

Dit. Vreemd. Hij was ook al jaren lang niet elke GP aanwezig bv, terwijl dat toch wel van een TP verwacht wordt naar mijn idee. Daarnaast is hij naar mijn idee ook nogal introvert of zo. Zo komt hij in ieder geval over in interviews. Terwijl je als team lijkt mij een TP wilt hebben die nogal een vlotte babbel heeft, niet alleen "voor TV", maar ook om het personeel toe te spreken en zo.
Precies dat, je wilt als 'hoofd' van een grote organisatie toch wel iemand hebben die een bepaalde aura heeft en iedereen in lijn kan houden.

Zie je al voor je dat hij nee tegen iemand als Alonso moet zeggen

PSN: Europhea

• Snowhite0901
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 07:10
Razenko schreef op woensdag 26 november 2025 @ 18:40:
[...]

Precies dat, je wilt als 'hoofd' van een grote organisatie toch wel iemand hebben die een bepaalde aura heeft en iedereen in lijn kan houden.

Zie je al voor je dat hij nee tegen iemand als Alonso moet zeggen
Ik denk juist dat hij het in een team wel kan. Anders ben je ook geen succesvol hoofd techniek geweest al die jaren. Alleen interviews en dat gekonkel vind ik niets voor hem.

12 x 385Wp op HD4000SolarEdge zuid 13° pvoutput

• d-vine
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 09:55
Voor de verzameling

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/PiPqGUmq9sgoZTDk6R2_w8uDWOI=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/YF1fIAsePg7BDiQGrAdSqz3y.jpg?f=fotoalbum_large

• mavamal
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 30-12-2025
In zijn boek schrijft hij over de beginperiode bij Red Bull, waar hij zich ook zeker bezig houd met personeel. Daarnaast heeft hij meerdere rollen gehad trackside, dus ook dat is geen issue.
Zijn ambities bij Williams of McLaren om part owner of in ieder geval eindverantwoordelijke te worden heeft hij ook nooit onder stoelen of banken gestoken.
Het politieke, ik weet niet of hij daar geschikt voor is. Maar hij zit gelukkig ook niet tegenover Ron Dennis, Ross Brawn, Frank Williams, Chris Horner en Flavio Briatore.

Eigenlijk is voor mij het raarste dat ik hem niet op mijn netvlies had als mogelijke teambaas voor Aston.

• asing
Dus je haalt de beste F1 aerodynamicus in huis. 14 maal WDC en 12 keer WCC. Some say he is the only person who can see air....

En dan maak je hem teambaas terwijl je auto bij iedere update trager wordt. Ik had Horner een veel betere keus gevonden. Ieder zijn sterke punten.

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Degene die zegt dat die dit had zien aankomen, die liegt. :o 8)

The last airbender wordt TP :?

Ben flabbergasted maar ook wel erg benieuwd hoe dit gaat aflopen.

For Sale: Case Phanteks P600S. Zeer fijne, nette en in goede staat verkerende Case.

• Waah
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 00:43
asing schreef op woensdag 26 november 2025 @ 19:54:
Dus je haalt de beste F1 aerodynamicus in huis. 14 maal WDC en 12 keer WCC. Some say he is the only person who can see air....

En dan maak je hem teambaas terwijl je auto bij iedere update trager wordt. Ik had Horner een veel betere keus gevonden. Ieder zijn sterke punten.
Team principal heeft blijkbaar een andere omschrijving bij Aston Martin. Als je het zo leest gaat hij zich vooral met het technische team (on en off-track) bezig houden. Dat is dus ook de data analyseren en bespreken zijn.

Bij team principle denkt iedereen aan een Toto Wolff of Horner. Maar er zijn genoeg Teambazen die niet heel erg op de voorgrond treden. En ook teams waarbij niet de teambaas een groot deel van de interviews doet (Zak Brown bijvoorbeeld).

Ze vullen het gewoon anders in.

Misschien wil Stroll wel zelf de interviews doen zoals Zak Brown :+

[ Voor 3% gewijzigd door Waah op 26-11-2025 20:19 ]

• Blokker_1999
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 16:09

Blokker_1999

Full steam ahead

Maar wie zegt dat Newey nog verder wenste met enkel en alleen maar lucht te zien vloeien over een wagen? Kan perfect dat hij de overstap net gemaakt heeft om deze weg in te slaan.

No keyboard detected. Press F1 to continue.

• Bastie-88
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 15:02

Hij heeft toch al aangegeven helemaal niet met de auto van dit jaar bezig te zijn maar enkel met die van volgend jaar?
Zou me niet verbazen als Horner de CEO functie gaat bekleden zoals zak Brown dat bij McLaren doet. En stroll senior wat meer naar de achtergrond

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

• Joris748
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 17:19
Bastie-88 schreef op woensdag 26 november 2025 @ 22:15:
[...]

Hij heeft toch al aangegeven helemaal niet met de auto van dit jaar bezig te zijn maar enkel met die van volgend jaar?
Zou me niet verbazen als Horner de CEO functie gaat bekleden zoals zak Brown dat bij McLaren doet. En stroll senior wat meer naar de achtergrond
Het is al volgend jaar voor AM ;)

Vind het ook een bijzondere keuze. Kan me voorstellen dat je op zijn leeftijd niet meer zonodig de halve wereld hoeft over te reizen, maar liever wat vaker op het hoofdkwartier blijft.

The choice is simple – do you do it in this life, or the next? In case of the former, why wait?

Afbeeldingslocatie: https://i.redd.it/f15mnj4x4n3g1.jpeg
spoiler:
Alonso heeft natuurlijk al in een Newey auto gereden in 2007.
Pagina: 1 ... 58 ... 66 Laatste

Let op:
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Ook het bedelen naar het delen naar streams wordt niet toegestaan
Verder is dit een meer serieus gericht topic voor inhoudelijke discussie. Handel daar dan ook naar.

Seizoen 2025 topics: Topicreeks: [F1 2025]
Waar Formule 1 te zien op TV of internet: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4
Bezoek van een GP-weekend: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij bezoeken?
Formule-E: Formule E - Deel 1
Drive to Survive: [F1] Drive to Survive
Andere racecategorieën: Algemeen race topic Deel 3
Randzaken: [F1] Randzaken