Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Wognummer
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 11:31
geen idee maar zat net even Kim Illman te kijken en die merkte dit op

https://nl.verstappen.com/kleding

alles in de aanbieding

hij verwacht overigens niet dat VER zo snel naar merc gaat

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Wognummer schreef op vrijdag 4 juli 2025 @ 00:24:
geen idee maar zat net even Kim Illman te kijken en die merkte dit op

https://nl.verstappen.com/kleding

alles in de aanbieding

[YouTube: Is VERSTAPPEN actually MOVING TO MERCEDES?]

hij verwacht overigens niet dat VER zo snel naar merc gaat
Opzich niet gek; als seizoen op de helft is

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Richard117
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 18-10 19:06
himlims_ schreef op vrijdag 4 juli 2025 @ 00:40:
[...]

En de komende 7 weken 2 thuisraces, waar wellicht veel mensen heen gaan die op het laatste moment nog een outfit willen scoren.

iRacing Profiel - www.volgaspics.nl

Acties:
  • +26 Henk 'm!

• Chocoball
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 12:48
Ook AMuS kon niet achterblijven om het nog eens over een mogelijke overstap van Verstappen naar Mercedes te schrijven. Een paar interessante zaken in de vertaling en samenvatting.
  • Verstappen liet zich gisteren in Silverstone op een paar antwoorden na niks los over zijn toekomst. Ongeacht hoe de vragen over zijn toekomst gesteld werden liet hij niks los over Red Bull of Mercedes. "Alles is al gezegd wat er over te zeggen valt. Er is de afgelopen weken niets veranderd. Ik focus me op de volgende races, niet op 2026." aldus Verstappen.
  • Op de vraag dat Mercedes toegeeft gesprekken met Verstappen te hebben gevoerd reageert hij stereotiep.:"Wie beweert dat mijn team met Mercedes heeft gesproken? Daar heb ik niets over te zeggen.". Over 2026 weet de pers wel een antwoord te ontlokken, "Ik ga niet een jaar vrij nemen." en daarmee is het zeker dat Verstappen volgend jaar Formule 1 rijdt.
  • Zoals eerder geschreven zou er een persoonlijke prestatieclausule zijn die Vestappen bij Red Bull laat vertrekken. Zonder die clausule zou een ovestap naar Mercedes miljoenen extra kosten omdat Verstappen eerst uitgekocht moet worden (red. Marko had het ooit over een bedrag van meer dan 100 miljoen). Plus dat zijn toekomstig salaris in dezelfde orde van grootte zal liggen. Het verhaal over dat Verstappen en Mercedes overeenstemming hebben bereikt en dat het ter beoordeling bij de Raad van Bestuur bij Mercedes ligt lijkt dan ook uit de lucht gegrepen.
  • Dit is ook een reden dat Russell rustig kan slapen en de Verstappen situatie vooral gebruikt om druk op Mercedes uit te oefenen bij zijn contractverlenging. Ook gezien zijn resultaten in het kampioenschap en zijn loyaliteit richting Mercedes is het volgens Russell zeer onwaarschijnlijk dat hij zijn stoeltje bij Mercedes zal verliezen.
https://www.auto-motor-un...ercedes-unwahrscheinlich/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d-vine
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 14:42
Max moet lekker naar Aston Martin gaan. : ;)
Mercedes wordt ook leeggeplukt.

Het ambitieuze Aston Martin heeft opnieuw een topontwerper bij de concurrentie weggekaapt. Nadat eerder Adrian Newey overkwam van Red Bull Racing, komt nu ook bekende naam van Mercedes over.

Duncan Elliott gaat bij het Britse team aan de slag als chief designer en zal daarmee onder Newey werkzaam zijn. De Brit studeerde mechanical engineering aan de universiteit van Southampton. Daarna werkte hij enige jaren voor het F1-team van Jordan. Later was hij aan de slag voor Honda en het daaruit voortvloeiende Brawn GP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
d-vine schreef op vrijdag 4 juli 2025 @ 14:14:
Duncan Elliott gaat bij het Britse team aan de slag als chief designer en zal daarmee onder Newey werkzaam zijn. De Brit studeerde mechanical engineering aan de universiteit van Southampton. Daarna werkte hij enige jaren voor het F1-team van Jordan. Later was hij aan de slag voor Honda en het daaruit voortvloeiende Brawn GP.
Die's wel honkvast dan. Alleen Brixworth en Silverstone. Terwijl die dan al een jaar of 20 mee zal lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeKaerften
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
Jordan was Milton Keynes toch?

Edit: Oh nee, ook Silverstone idd. Dus weer terug naar waar hij begon.

[ Voor 55% gewijzigd door DeKaerften op 04-07-2025 15:15 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Jordan => Spyker => Sahara Force India => Force India => Racing Point => Aston Martin.

??? => Stewart => Jaguar => Red Bull.

Red Bull komt dus van Jaguar. En daarvoor was dat Stewart, van Jackie. Waarbij Stewart met Ford motoren reed. En Ford, eigenaar van Jaguar, later het team kocht.

Acties:
  • +15 Henk 'm!

• d-vine
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/A1yb0Qv-uF6Tglv37-26fUxQQgk=/800x/filters:strip_exif()/f/image/lHVUxhoJnAmLUeTvdHOrJ0QV.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/LnZa76cFPO6TNHaz5BVAmKd-HCg=/x800/filters:strip_exif()/f/image/pfukAtMIMVi8lTqXWQ5wjZTk.png?f=fotoalbum_large

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 9800X3D |TR Phantom Spirit 120 SE | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 16-10 10:36

Martinspire

Awesomeness

himlims_ schreef op vrijdag 4 juli 2025 @ 00:40:
[...]

Ja vaste prik om met de zomer de boel in de uitverkoop te gooien. Volgens mij is dat wel vaker geweest rond het begin van de schoolvakanties

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Damian
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-10 22:57

Damian

Insane Obtrusion

https://www.planetf1.com/...aled-mohammed-ben-sulayem

In 2029 weer een V8? MBS staat er in ieder geval positief tegenover, en volgens hem de teams ook.

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

Damian schreef op dinsdag 8 juli 2025 @ 13:57:
https://www.planetf1.com/...aled-mohammed-ben-sulayem

In 2029 weer een V8? MBS staat er in ieder geval positief tegenover, en volgens hem de teams ook.
Het is zeker weer tijd om zieltjes te troggelen voor de verkiezing?

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• powah33
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 27-07 16:04
Als we allemaal dan toch met speculaas aan het gooien zijn.

Ik denk en hoop dat MAX wel snel naar Mercedes gaat.

Redbull is namelijk al een tijdje van de dominante weg af.
Topstukken vertrekken langzaam naar andere teams, en jah ze hebben er ook wel weer een paar terug gekaapt maar deze heren zitten op de nieuwe motor afdeling.
Nu gaat er weer een mannetje weg die naast newey komt te werken als vertrouweling.
Horner wij graag meer macht maar ondertussen valt het team wel uit elkaar.

Ok kunnen we niet verwachten dat REDBULL met hun nieuwe motor en hun nieuwe partner FORD, meteen als winnaars uit de startblokken gaan komen, zoeits moet meestal een paar jaar groeien.

Waarom zou MAX die 2 A 3 jaar uitzitten bij RBR? alles lijkt erop dat ze hun moyo nu kwijt zijn en het op zijn minst een jaar of 2 gaat duren voor er weer een kans bestaat dat ze kunnen domineren.

Dan is het beter of die 2 jaar bij Mercedes in de keuken te kijken. De motoren van Mercedes zijn normaal gesproken wel stabiel en het team heeft geld en kennis genoeg in huis om in ieder geval een bolide neer te zetten waarmee er in de top gestreden kan worden.

Ik zeg MAX naar Mercedes voor 2 of 3 jaar tekenen, en daarna terug kijken of AM met Newey en Honda klaar zijn of Mercedes al dominant is en hij daar gaat blijven.

Max vetrekt met steun van een exit clousule.... is het niet die van de prstatie van de bolide en het team, danwel met een exit clousule van een exit van Marko.

Redbull is done.
En stiekem meende Horner het dat hij bij een exit van MAX, Oscar wil hebben.
Wanneer ze bij Mclaren een keus voor Norris als eerste rijder gaan hebben, kan dat zomaar Oscar wegduwen naar RBR waar die met een heel dik salaris en op contract eerste rijder kan zijn.

https://f1manager.info/ranking/4605

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toke_gt
  • Registratie: Juni 2021
  • Laatst online: 16:59
powah33 schreef op dinsdag 8 juli 2025 @ 14:59:
Nu gaat er weer een mannetje weg die naast newey komt te werken als vertrouweling.
Horner wij graag meer macht maar ondertussen valt het team wel uit elkaar.
Ik denk dat je Duncan Elliott bedoelt? Die komt juist van Mercedes, niet van RB.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• zonoskar
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18-10 21:34

zonoskar

<-- Mika R.I.P!

Ik hoop eigenlijk dan Max naar Ferrari gaat als cariere afsluiter. Leuk naast Leclrerc.

Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• powah33
Toke_gt schreef op dinsdag 8 juli 2025 @ 15:13:
[...]

Ik denk dat je Duncan Elliott bedoelt? Die komt juist van Mercedes, niet van RB.
Nee, ik bedoelde Gilles Wood,
Maar het pers stulk wat ik gelezen had geeft een verkeerd beeld met de titel dat Gilles Wood direct van RBR zou komen.
Het blijkt bij nader onderzoek dat Wood sinds 2017 weg is bij RBR en werkzaam was ergens in de tech industrie.

BRON:https://www.sportskeeda.com/f1/news-red-bull-loses-another-key-ally-aston-martin-poaches-key-adrian-newey-aide

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Chocoball
Vergelijking tussen Colapinto en Doohan na 6 races ieder. Benieuwd of Briatore inderdaad voor een 2e ervaren coureur gaat om zo meer punten binnen te halen.

Afbeeldingslocatie: https://i.redd.it/100yme7r1mbf1.jpeg

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Laatst online: 16-10 07:09

MeNTaL_TO

The future is not set

powah33 schreef op dinsdag 8 juli 2025 @ 14:59:
Als we allemaal dan toch met speculaas aan het gooien zijn.

Ik denk en hoop dat MAX wel snel naar Mercedes gaat.
Waarom sluit iedereen Aston Martin uit? Die zou ik logischer vinden gezien daar ook Newey heen is gegaan, ze willen groeien, de Honda gaan krijgen en het geld lijken te hebben.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• powah33
MeNTaL_TO schreef op dinsdag 8 juli 2025 @ 17:44:
[...]
Waarom sluit iedereen Aston Martin uit? Die zou ik logischer vinden gezien daar ook Newey heen is gegaan, ze willen groeien, de Honda gaan krijgen en het geld lijken te hebben.
Aangezien je mij had geqoute, neem ik aan dat de vraag naar mij was?

Ik persoonlijk zie MAX liever bij Ferrari of AM dan bij Mercedes, maar ik denk dat AM nog niet klaar is als team om echt voor de titel te gaan.
Die windtunnel is net klaar en, newey is zijn team nog aan het samenstellen. zoiets moet groeien. Al zijn ze wel hard op weg. Het is een groot risico om daar als 4 voudig WK naartoe te gaan om vervolgens een paar jaar te moeten wachten op succes. MAX wil racen en strijden.. die wil geen jaren wachten op succes.

Mercedes geeft (denk ik dan) meer zekerheid in korte duur op succes. en dan kan je na 2 jaar alsnog kijken of AM klaar is of dat Lewis uiteindelijk stopt.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

AM vind ik het beste passen bij Max. FER vind ik juist helemaal niet bij hem passen, extreem politiek wespennest. Kans dat hij naar MER gaat lijkt me het grootst.

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 9800X3D |TR Phantom Spirit 120 SE | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• powah33
Ben ik helemaal met je eens HELP!!!!! ,Ferrari past indd nu niet bij hem.

Maar ik zou het wel prachtig vinden om MAX in het rood terug kampioen te zien worden.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Laatst online: 16-10 07:09

MeNTaL_TO

The future is not set

powah33 schreef op dinsdag 8 juli 2025 @ 18:15:
Ben ik helemaal met je eens HELP!!!!! ,Ferrari past indd nu niet bij hem.

Maar ik zou het wel prachtig vinden om MAX in het rood terug kampioen te zien worden.
Gaat wel mooie boordradio's worden, Max zijn ongezouten mening vs het geneuzel van de mannen aan de muur bij Ferrari.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• d-vine
Het is een gedrocht van een auto maar in de regen levert dit wel mooie plaatjes op

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ZLSHoeSxk3JUJujRY0PgOdM1gxU=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/2yK4KAoIvjOTcKqbMqaQbiV2.jpg?f=fotoalbum_large

En nog een mooie van de Hulk

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ZQfx14-mZNRxzH_En9MU8XwD6YU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ruNcnLpno0BmBYLOqL1WA1Py.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 30% gewijzigd door d-vine op 08-07-2025 18:34 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Maarten_E
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 07:05
Chocoball schreef op dinsdag 8 juli 2025 @ 17:25:
Vergelijking tussen Colapinto en Doohan na 6 races ieder. Benieuwd of Briatore inderdaad voor een 2e ervaren coureur gaat om zo meer punten binnen te halen.

[Afbeelding]
Well, well, well...
Doohan na 6 races onder de bus gegooid en zijn vervanger doet het nauwelijks beter. Interessant dat je dus niks hoort over het onderpresteren van Colapinto, Briatore zit weer eens smerige spelletjes te spelen.

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OPELOPA
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 11:48
MeNTaL_TO schreef op dinsdag 8 juli 2025 @ 18:29:
[...]

Gaat wel mooie boordradio's worden, Max zijn ongezouten mening vs het geneuzel van de mannen aan de muur bij Ferrari.
En Ferrari loopt binnen met een winner!!!!

Ik zie het helemaal voor me, Max als reserve, Sir Lewis heeft zijn momentje niet, Max aan de bak.

[ Voor 15% gewijzigd door OPELOPA op 08-07-2025 21:05 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fryskje
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 10:42
powah33 schreef op dinsdag 8 juli 2025 @ 18:00:
[...]

Aangezien je mij had geqoute, neem ik aan dat de vraag naar mij was?

Ik persoonlijk zie MAX liever bij Ferrari of AM dan bij Mercedes, maar ik denk dat AM nog niet klaar is als team om echt voor de titel te gaan.
Die windtunnel is net klaar en, newey is zijn team nog aan het samenstellen. zoiets moet groeien. Al zijn ze wel hard op weg. Het is een groot risico om daar als 4 voudig WK naartoe te gaan om vervolgens een paar jaar te moeten wachten op succes. MAX wil racen en strijden.. die wil geen jaren wachten op succes.

Mercedes geeft (denk ik dan) meer zekerheid in korte duur op succes. en dan kan je na 2 jaar alsnog kijken of AM klaar is of dat Lewis uiteindelijk stopt.
Tenzij hij mee wil groeien in dat team en die omgeving, zn droom was wereldkampioen, dat is al gerealiseerd, 4x tot nu toe. Wat zou het worden als hij daar heen zou switchen en dan mee groeit en dan samen nog 1 of meerdere titels binnen slepen met AM, Honda en Newey.

Maar goed ik denk zelf dat hij gewoon loyaal blijft bij RB nog 1 of 2 jaar en dan is het wel klaar als daar geen verandering in komt en dan denk ik dat hij uit het F1 wereldje stapt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
MeNTaL_TO schreef op dinsdag 8 juli 2025 @ 18:29:
[...]

GP meenemen. Die heeft toch al Italiaanse roots.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lynx
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17:17
Over gp gesproken. Die zal dan wel een jaar gardening leave krijgen. Benieuwd of dat dan al ingaat na de zomerstop en wie Max in de tussentijd als engineer krijgt. Hij en GP zijn altijd heel duidelijk geweest over hun samenwerking dus als de een gaat, gaat de ander ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alexbl69
  • Laatst online: 16:39
Lynx schreef op dinsdag 8 juli 2025 @ 21:29:
Over gp gesproken. Die zal dan wel een jaar gardening leave krijgen. Benieuwd of dat dan al ingaat na de zomerstop en wie Max in de tussentijd als engineer krijgt. Hij en GP zijn altijd heel duidelijk geweest over hun samenwerking dus als de een gaat, gaat de ander ook.
Dan zal ongetwijfeld in Verstappens contract geregeld zijn. Als Verstappen weg mag, mag GP ook weg.

If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• stijn1309
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 08:31
Dat zijn uitspraken in tijden dat alles soepel ging en Max verlengde tot 2028 bij Red Bull. GP heeft een mooie rol binnen Red Bull en de vraag is kan die, die dan ook zomaar krijgen bij een ander team.

Max zal wellicht vragen of GP mee wil of niet maar ik denk ook dat beide heren weten "het was een mooie tijd samen" en ieder vervolgt zijn eigen pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tleilaxu
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online
Denk dat je de band tussen GP en Verstappen overschat. Ja ze klikken erg goed en werken heel goed samen, maar ik moet nog zien of GP zijn carrierepad op gaat geven om weer engineer te worden voor Verstappen.
En Verstappen riep soortgelijke positieve dingen over zijn vorige race engineer, maar toen die niet mee kon naar Red Bull was het (logisch) ook jammer, maar helaas.

Acties:
  • +28 Henk 'm!

• Woudloper
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

Woudloper

« - _ - »

Horner en RedBull per direct uit elkaar, De aankondiging vanuit Red Bull Racing wordt met een uur verwacht (zie ook Daily Mail). Volgens de Duitse Bild wordt momenteel onderhandeld over de exit voorwaarden. Nieuws lekt nu uit omdat hij net om 10:00 uur de mededeling (zelf) heeft gedeeld met het personeel in Milton Keys.
Red Bull has released Christian Horner from his operational duties with effect from today, Wednesday 9 July 2025, and has appointed Laurent Mekies as CEO of Red Bull Racing.
Horner is now replaced by Mekies, who will take over the duties of CEO at Red Bull Racing, with Alan Permane, currently Racing Director, to be promoted to Team Principal at Racing Bulls.
It is thought that the ultimate decision-maker was Oliver Mintzlaff, CEO of the Red Bull Group, with owners Chelerm Voovidhya and Mark Mateschitz, as well as key figure Helmut Marko, have all been informed of the news and are thought to support it.
Hij kreeg welgeteld 12 miljoen pond per jaar en had alleen nog steun van de Thaise meerderheid. Benieuwd wat er gebeurd is dat die meerderheid zijn steun heeft ingetrokken? Vermoedelijk de situatie rondom Verstappen en het behoud van hem?

Het schandaal van vorig jaar, de leegloop bij het team, de mindere resultaten, etc lijken hem na 20 jaar de das om gedaan te hebben. Op z'n palmares staan natuurlijk vele successen, maar de problemen waar RedBull Racing mee te kampen heeft de laatste periode worden hem aangerekend.

Zie: https://racingnews365.nl/...ull-per-direct-uit-elkaar

Op de Limburger het hele artikel (maar dat zit achter een betaalmuur)

Ook op het officiële kanaal van F1 op Instagram staat het nu

Afbeeldingslocatie: https://scontent-ams2-1.cdninstagram.com/v/t39.30808-6/517909857_1024560029888889_6491720240415613122_n.jpg?stp=dst-jpg_e35_tt6&efg=eyJ2ZW5jb2RlX3RhZyI6IkZFRUQuaW1hZ2VfdXJsZ2VuLjE2Mzh4MjA0OC5zZHIuZjMwODA4LmRlZmF1bHRfaW1hZ2UifQ&_nc_ht=scontent-ams2-1.cdninstagram.com&_nc_cat=1&_nc_oc=Q6cZ2QFPp6wveSPo-dp0XQB8-wruXuGD960yf4qT0mDHjNr3pvckG7twawQ0yFqVCikOWTM&_nc_ohc=no9rHr4gkTYQ7kNvwGRNDot&_nc_gid=dFJbUtcW9BD-s4Pcsz1KiA&edm=AA5fTDYAAAAA&ccb=7-5&ig_cache_key=MzY3MjgxNTg1ODY1NzMxMzEzNw%3D%3D.3-ccb7-5&oh=00_AfQGSrlYEUwi7OQtLk4V_qlDH2XIJT7L0MwhbC5Sk1by2A&oe=6873F104&_nc_sid=7edfe2

[ Voor 148% gewijzigd door Woudloper op 09-07-2025 11:42 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• alexbl69
  • Laatst online: 16:39
Woudloper schreef op woensdag 9 juli 2025 @ 11:04:
Horner en RedBull per direct uit elkaar?

Erik van Haren meldt het ook... https://www.telegraaf.nl/...weggestuurd/76622614.html

Die heeft het in de regel bij het rechte eind.

If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

Horner en RedBull per direct uit elkaar, De aankondiging vanuit Red Bull Racing wordt met een uur verwacht (zie ook Daily Mail).

Hij was de langs zittende team principal toch?

/edit: de repost bij de NOS, 20 jaar blijkbaar :P
Teambaas Christan Horner is weggestuurd bij Red Bull Racing. Met dat nieuws komen De Telegraaf en het Duitse Bild woensdagochtend naar buiten. Voor de Brit komt er zo een einde aan een dienstverband van twintig jaar bij de renstal van Max Verstappen.
https://nos.nl/artikel/25...ij-renstal-van-verstappen

[ Voor 22% gewijzigd door YakuzA op 09-07-2025 11:36 ]

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• squashedraven
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 17:13
Zou dit dan zijn om Verstappen te behouden of juist omdat deze vertrekt

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• Humma Kavula
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online

Humma Kavula

Don't vote for stupid

Nou daar gaan we weer:

Afbeeldingslocatie: https://images.milledcdn.com/2014-11-21/ywb-KhB4S-9nDkEy/EHpDEkDLI-pX.gif

Wear Sunscreen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henri86
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 15:15
alexbl69 schreef op woensdag 9 juli 2025 @ 11:06:
[...]

Erik van Haren meldt het ook... https://www.telegraaf.nl/...weggestuurd/76622614.html

Die heeft het in de regel bij het rechte eind.
Ben benieuwd wie de opvolger wordt. Kan me niet voorstellen dat ze Horner wegsturen zonder 'succession plan' en dus een tijdje zonder TP zitten.

Wordt het Jos? :o

Of gaan ze voor eenzelfde weg als met Christian en hebben ze Oakes binnengehaald?

Edit: Mekies gaat blijkbaar de overstap maken van Racing Bulls naar Red Bull Racing.

[ Voor 6% gewijzigd door henri86 op 09-07-2025 11:18 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Malfunctions
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 17-10 17:33
Als het hier dan toch op uitdraait vraag ik me af of ze hem niet beter gelijk buiten hadden kunnen zetten toen die soap over de affaire begon. Maar dat is altijd gezeik achteraf.

Ben benieuwd wat de toekomst red bull gaat brengen.

Knowledge reigns supreme over nearly anything

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -d-
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 08:17

-d-

Horner wordt opgevolgd door Laurent Mekies, die wordt doorgeschoven vanuit zusterteam Racing Bulls. #F1 #RedBull

Ook via Erik van Haren

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sepp14
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 16:57

Sepp14

SHUUTT UUUUUUPPPP!!!!!!

Horner en RedBull per direct uit elkaar, De aankondiging vanuit Red Bull Racing wordt met een uur verwacht (zie ook Daily Mail). Volgens de Duitse Bild wordt momenteel onderhandeld over de exit voorwaarden. Nieuws lekt nu uit omdat hij net om 10:00 uur de mededeling (zelf) heeft gedeeld met het personeel in Milton Keys.

Zo, dat is een implosie van jewelste :D

En er zijn daar een paar kopstukken weggegaan en nu dit.
Dit gaat echt ineens heel erg bergafwaarts met het team. :X

Jonathan Wheatley aasde al een tijd op de plek van Horner en nu dit.
Wat een wanbeleid sinds de dood van Mateschitz :N

[ Voor 5% gewijzigd door Sepp14 op 09-07-2025 12:59 ]

When you are dead, you do not know you are dead. It’s only painful and difficult for others. The same applies when you are stupid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 17:15

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Daar gaat Horner -O-

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Treveo
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 07:24
Wat mij betreft helemaal prima dit, alleen vraag ik mij enorm af wat er gaat gebeuren met VER...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• xzaz
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 12:19
Had natuurlijk sinds the hornyfiles al moeten gebeuren. Ben benieuwd wie hem opvolgt en als die Max nog binnen kan blijven houden.

Schiet tussen de palen en je scoort!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Damian

Damian

Insane Obtrusion

En daar gaat Max? :Y

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• CryptoNL
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 16:49
Wie gaat Horner opvolgen? Gunther Steiner? :D

SiberischeHusky Shepsky

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stoney3K
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12:45

Stoney3K

Flatsehats!

Of Horner is moeten wieberen omdat Max al getekend heeft en ze dat nog niet naar buiten mogen brengen.

De CEO van Mercedes had kennelijk al akkoord gegeven op de uitkoopsom.
https://racing.nl/formule...-verstappen-weg-te-kapen/

Zet het daar maar neer! -- It's time to party like it's 1984 -- Soundcloud

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Chocoball
Hmm dan is de volgende vraag of Horner naar Ferrari gaat.

Acties:
  • +26 Henk 'm!

• Stoney3K

Stoney3K

Flatsehats!

Chocoball schreef op woensdag 9 juli 2025 @ 11:23:
[...]

We are checking.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Treveo
[...]

Plan H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Treveo
CryptoNL schreef op woensdag 9 juli 2025 @ 11:22:
Wie gaat Horner opvolgen? Gunther Steiner? :D
Mekies, is al bekend gemaakt: https://x.com/ErikvHaren/status/1942874798704767039

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• azerty
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 13:58
Na TSU, nu Mekies, het volgende de naam doorschuiven? :+

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Chocoball
De antwoorden waarvan je weet dat die gaan komen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoney3K

Stoney3K

Flatsehats!

azerty schreef op woensdag 9 juli 2025 @ 11:24:
[...]

Wie gaat er dan aan het roer staan van VCARB?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Treveo
azerty schreef op woensdag 9 juli 2025 @ 11:24:
[...]

HAJ? Als VER naar Merc gaat? :-p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CryptoNL
Stoney3K schreef op woensdag 9 juli 2025 @ 11:25:
[...]

Ja goede vraag

SiberischeHusky Shepsky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sepp14
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 16:57

Sepp14

SHUUTT UUUUUUPPPP!!!!!!

[...]

Blijft Wache nu ook nog?

Man man kansloos dit.
Hele team gaat op de schop vermoedt ik.

When you are dead, you do not know you are dead. It’s only painful and difficult for others. The same applies when you are stupid.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Stoney3K

Stoney3K

Flatsehats!

Treveo schreef op woensdag 9 juli 2025 @ 11:25:
[...]

HAJ? Als VER naar Merc gaat? :-p
Hulkenberg scheen het afgelopen race goed te doen, dus misschien dat die wel bij Red Bull kan beginnen. :Y)

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• henri86
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 15:15
Stoney3K schreef op woensdag 9 juli 2025 @ 11:25:
[...]

Net zoals ze met hun rijders doen:
Mekies -> Red Bull Racing
Horner -> Racing Bulls
:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willem30
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 17-10 16:23
Ik open net een nieuwssite en schrik me rot. Had ik niet echt zien aankomen, al was er strijd achter de schermen. :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dglavimans
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 18-10 19:57
Van hero tot zero. Kan snel gaan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

xzaz schreef op woensdag 9 juli 2025 @ 11:21:
[...]

Had natuurlijk sinds the hornyfiles al moeten gebeuren. Ben benieuwd wie hem opvolgt en als die Max nog binnen kan blijven houden.
Dit dus. Belachelijk dat ie überhaupt mocht blijven. Goede zet dit, nu Max nog weg en dan is het klaar met RB.

Tesla M3LR '21

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TripleQ
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
dglavimans schreef op woensdag 9 juli 2025 @ 11:27:
Van hero tot zero. Kan snel gaan..
Nou, hoe lang is de red bull al niet meer de snelste auto? Loopt al tijden niet lekker in het team

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• Mog
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

Het einde van Red Bull als topteam. Ik hoop dat Verstappen snel vertrekt.

Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• torx
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 17:10
Voor wat het waard is, het vliegtuig van Max is vanochtend op Schiphol geland (ik had Engeland verwacht)

Honda CB750 Hornet :: Yamaha Fazer FZ6 SA (2011 - 2023) | F1Pool.net

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pannencouque
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 10:02
Mekies als opvolger vind ik wel bijzonder. Die heeft een flinke klus te doen dan.
Maar kamp-Verstappen wilde Horner eruit toch? Dus dat zou betekenen dat de kans groter is dat ie toch wil blijven.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• JEightyFive
  • Registratie: Maart 2022
  • Laatst online: 16-10 15:49
Als ik Max was dan koos ik eieren voor mijn geld. Horner was hoofd van zo'n beetje alle afdelingen? Dit kan nog jaren duren tot de boel weer een beetje loopt.
Toch maar naar AM of Mercedes :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkanjo
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 17-10 12:20
Kon niet uitblijven gezien de resultaten (en dat het voorzichtig gezegd nogal rommelt binnen de organisatie)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stoney3K

Stoney3K

Flatsehats!

torx schreef op woensdag 9 juli 2025 @ 11:31:
Voor wat het waard is, het vliegtuig van Max is vanochtend op Schiphol geland (ik had Engeland verwacht)
Spa is over 3 weken. Dus die zal óf naar "huis" gaan want dat is daar vlakbij, of met de auto richting Mercedes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xzaz
torx schreef op woensdag 9 juli 2025 @ 11:31:
Ik denk, als de gesprekken waren die al geweest zijn. Max zelf gaat er niet meer heen neem aan dat zijn omgeving dat allemaal regelt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• renegrunn
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 17:11
Blijft maf: 4x op rij WC leveren en 2x constructeur in die periode, maar mag wel weg na een maanden wat problemen waarbij tegelijkertijd andere teams (MCL) ineens een sprong maken.

Zal wel meer spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JEightyFive
Horneygate gemist? :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• xzaz
Ja foto's maken van je geslachtsdelen bijvoorbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renegrunn
Stoney3K schreef op woensdag 9 juli 2025 @ 11:33:
[...]

Spa is over 3 weken. Dus die zal óf naar "huis" gaan want dat is daar vlakbij, of met de auto richting Mercedes.
Dan was Eindhoven / Aachen wel dichterbij geweest. En voor Mercedes ook een vliegveld naar keuze in de omgeving?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renegrunn
Dat was officieel een afgesloten hoofdstuk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedster
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 30-07 09:39
Hornet ontslagen?

never argue with a moderator, he will shut your account down.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JEightyFive
renegrunn schreef op woensdag 9 juli 2025 @ 11:34:
[...]

Dat was officieel een afgesloten hoofdstuk?
Mwoa, sindsdien is het niet echt meer gestopt met rommelen intern van wat ik een beetje heb gevolgd.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• walteij
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 24-09 15:59
JEightyFive schreef op woensdag 9 juli 2025 @ 11:36:
[...]

Mwoa, sindsdien is het niet echt meer gestopt met rommelen intern van wat ik een beetje heb gevolgd.
Met "Rommelen met een intern" begint het vaak he ;)

Check ook onze nieuwe F1 Website racetalk (nee, doe maar niet, die is ff stuk)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Zou dit wellicht ook een wens vanuit de kant van Verstappen en zijn team zijn?
Jos was heel erg fel tegen het blijven van Horner na het schandaal.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 00:34
Hadden ze beter vorig jaar kunnen doen, nu zijn er verschillende personen weggelopen.

[ Voor 25% gewijzigd door NotSoSteady op 09-07-2025 11:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian

Damian

Insane Obtrusion

Ik denk ook dat het weinig met Horneygate te maken heeft.

Meer met de huidige stand van het team, en daarbij wellicht dat ie dus verantwoordelijk word gehouden voor het mogelijk vertrek van Max, wat nu denk ik wel onvermijdelijk lijkt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Klauwhamer
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 14:59

Klauwhamer

Voor spijkers.. op laag water.

Gaat Horner omdat Horner er niet in is geslaagd Verstappen te weerhouden van het triggeren van één of andere clausule waardoor hij naar Mercedes gaat? Gaat Horner juist omdat het een voorwaarde van Verstappen is níet gebruik te maken van die clausule? Ik ben wel benieuwd wat hier nou achter zit, want alleen de waardeloze prestatie van de RB kan toch zeker niet de reden zijn. En Horny-gate is ook al lang en breed overgewaaid.

D3 :: I don't always kill but when I do, it's hyphen nine. :: y u no iddqd? :: Si non confectus, non reficiat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xzaz
JEightyFive schreef op woensdag 9 juli 2025 @ 11:36:
[...]

https://nos.nl/artikel/25...ning-en-hij-blijft-zitten

En dat was vorig jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 16:32

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Je moet maar afwachten wat ervoor terug komt.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 17:15

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Nu met breaking foto

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/RXuMC2qEyWdCdlWdaj88LpoiAig=/x800/filters:strip_exif()/f/image/bwCCWcPoZGc4uns1uwJhZwlm.png?f=fotoalbum_large

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jdiezrequejo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18-10 17:49
Wie? :+
Enigszins toch wel een verrassing.. Aangezien de geruchten meer naar Max gingen de afgelopen weken. haha

[ Voor 61% gewijzigd door jdiezrequejo op 09-07-2025 11:38 ]

Door een fout kan deze signature niet worden weergegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Maar dan nog een bron ;)

Van haren zegt het ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renegrunn
MikeyMan schreef op woensdag 9 juli 2025 @ 11:38:
Je moet maar afwachten wat ervoor terug komt.
Nee hoor.. dat is al bekend ;)

Laurent Mekies

[ Voor 4% gewijzigd door renegrunn op 09-07-2025 11:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc H
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 15:44

Marc H

- - Is wakker - -

Christian Horner ;)

[ Voor 3% gewijzigd door DaniëlWW2 op 09-07-2025 19:01 ]

Ik maak geen fouten, ik creëer leer momenten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 16:36

codex

Geen OpenAI agent :)

xzaz schreef op woensdag 9 juli 2025 @ 11:34:
[...]

Ja foto's maken van je geslachtsdelen bijvoorbeeld.
Als dat iets zegt over het al dan niet functioneren mag ik ook wel eens gaan oppassen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basvn
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 18-10 19:34

basvn

Breezand - NHN

MikeyMan schreef op woensdag 9 juli 2025 @ 11:39:
[...]

Maar dan nog een bron ;)

Van haren zegt het ook.
https://x.com/F1/status/1942880588199063747

F1 zelf komt die breaking vandaan

3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

renegrunn schreef op woensdag 9 juli 2025 @ 11:39:
[...]

Nee hoor.. dat is al bekend ;)

Laurent Mekies
Nee toch :X

Vind dat echt helemaal niks.

[ Voor 7% gewijzigd door MikeyMan op 09-07-2025 11:42 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Eindelijk een keer een echte breaking!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CryptoNL
Horner zal wel een flink zakje geld meekrijgen :)

Max naar MERC zou kunnen, maar voor hetzelfde geldt hebben die volgend jaar ook een knakenbak. 0 garantie wat dat betreft.

SiberischeHusky Shepsky

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stoney3K

Stoney3K

Flatsehats!

renegrunn schreef op woensdag 9 juli 2025 @ 11:34:
[...]

Dan was Eindhoven / Aachen wel dichterbij geweest. En voor Mercedes ook een vliegveld naar keuze in de omgeving?
Ik verwacht dat ie juist bewust niet naar Stuttgart is gevlogen om geen geruchten de wereld in te brengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JEightyFive
CryptoNL schreef op woensdag 9 juli 2025 @ 11:41:

Max naar MERC zou kunnen, maar voor hetzelfde geldt hebben die volgend jaar ook een knakenbak. 0 garantie wat dat betreft.
Maar bij RB gaat het nu om meer dan alleen de bak. Horner zal vervangen moeten worden en die vulde meerdere posities in. Wie ga je neerzetten? Wat voor effect gaat dat hebben? En dan ook nog de nieuwe Ford motor erin.
Er zijn bij Red Bull momenteel véél meer onzekerheden dan bij een Mercedes.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• tweakduke
  • Registratie: December 2001
  • Nu online

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Nieuws komt uit de lucht vallen, maar als je nagaat is het nog niet eens zo gek.

Concept met Ford motoren is alleszins onbekend of dat wordt.
Gedoe in de top na de dood van Mateschitz.
Newey weg.
Auto die steeds slechter presteerd.

De bom barst een keer.

Tweakers Discord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sineplex
  • Laatst online: 15:20

Wel een stabiel team om zich heen bij MERC. Bij RB zal nu wel een grote herorganisatie/schoonmaak gaan plaatsvinden, weet niet of je daar zo gelukkig van gaat worden.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online

Eerlijk Mercedes is nagenoeg koploper in hybride motoren in de wereld... denk dat ze een erg sterke motor zullen hebben.
Bij RBR/Ford is het nog maar afwachten waar ze mee aankomen, al heeft Ford ook wel wat ervaring met EV's.

5800X3D, MSI X370, MSI 5070Ti

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Chocoball
Racing Director Alan Permane wordt team principal bij Racing Bulls.

Afbeeldingslocatie: https://i.redd.it/zfg0kq1wjtbf1.jpeg
Pagina: 1 ... 36 ... 53 Laatste

Let op:
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Ook het bedelen naar het delen naar streams wordt niet toegestaan
Verder is dit een meer serieus gericht topic voor inhoudelijke discussie. Handel daar dan ook naar.

Seizoen 2025 topics: Topicreeks: [F1 2025]
Waar Formule 1 te zien op TV of internet: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4
Bezoek van een GP-weekend: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij bezoeken?
Formule-E: Formule E - Deel 1
Drive to Survive: [F1] Drive to Survive
Andere racecategorieën: Algemeen race topic Deel 3
Randzaken: [F1] Randzaken