Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Aardappelbakker
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 18:43
Ik heb het gevoel dat sinds hij is aangebleven na dat gedoe vorig jaar het extreem rommelig is in het team. Het komt op mij over alsof hij de geoliede machine als een soort 'dictator' eigenhandig in leven wil houden door puur uit eigen belang te handelen in plaats van teambelang.

Meerdere belangrijke en bekende personen zijn vertrokken en dat is slechts het topje van de ijsberg. Er zullen er vele meer zijn vertrokken waar wij geen weet van hebben. Ongetwijfeld ook genoeg mensen aangetrokken van andere (top)teams, maar geen grote / bekende namen zover ik me zo snel kan herinneren.

Ik denk dat dit een hele goede stap is voor het team, ondanks dat het midden in het seizoen plaatsvindt. Zijn opvolger heb ik nog weinig van gezien/gehoord, maar ze zetten hem niet zomaar aan het roer natuurlijk.

Ben benieuwd hoe dit ontwikkelt. Of zou Horner naar Aston Martin gaan en bouwen ze daar een RBR 2.0 van :o Horner, Newey, Honda, ....

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Stoney3K
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12:45

Stoney3K

Flatsehats!

Sineplex schreef op woensdag 9 juli 2025 @ 11:43:
[...]

Wel een stabiel team om zich heen bij MERC. Bij RB zal nu wel een grote herorganisatie/schoonmaak gaan plaatsvinden, weet niet of je daar zo gelukkig van gaat worden.....
Ik zie het nog gebeuren dat Max ook Hannah Schmitz (chef strategie aan de pitmuur) meeneemt naar Mercedes.

En dan kan het daar nog wel eens feest worden want Mercedes is altijd zwak geweest in bandenstrategie.

Zet het daar maar neer! -- It's time to party like it's 1984 -- Soundcloud

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mprkooij
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 17-10 22:41
Chocoball schreef op woensdag 9 juli 2025 @ 11:44:
Racing Director Alan Permane wordt team principal bij Racing Bulls.

[Afbeelding]
Grappig, geen woord over Horner.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Klauwhamer
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 19:24

Klauwhamer

Voor spijkers.. op laag water.

Woudloper schreef op woensdag 9 juli 2025 @ 11:04:
Op de Limburger het hele artikel (maar dat zit achter een betaalmuur)
*knip*
Paywall omzeilen is niet toegestaan.

[ Voor 24% gewijzigd door tweakduke op 09-07-2025 13:12 ]

D3 :: I don't always kill but when I do, it's hyphen nine. :: y u no iddqd? :: Si non confectus, non reficiat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rammes
  • Registratie: Juni 1999
  • Nu online

rammes

koekebakker 1e klas

Nou, simply lovely hoor!

Ik zou het doen!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• autje
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 20:17
codex schreef op woensdag 9 juli 2025 @ 11:40:
[...]

Als dat iets zegt over het al dan niet functioneren mag ik ook wel eens gaan oppassen :+
Pics or it didn't happen >:)

Zolang je ze niet naar collega's stuurt lijkt het me geen probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woudloper
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

Woudloper

« - _ - »

Chocoball schreef op woensdag 9 juli 2025 @ 11:44:
Racing Director Alan Permane wordt team principal bij Racing Bulls.

[Afbeelding]
Had ik ook hier in eerder bericht al bijgewerkt. Daily News is schijnbaar erg goed geïnformeerd, die had dit al direct bijgewerkt in het bericht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walteij
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 24-09 15:59
Ook motorsport.com meldt het nu als zijnde officieel.
https://nl.motorsport.com...hristian-horner/10740704/

Check ook onze nieuwe F1 Website racetalk (nee, doe maar niet, die is ff stuk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online

5800X3D, MSI X370, MSI 5070Ti

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slowmotion
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13:37
De f1 heeft het ook al kenbaar gemaakt.

https://x.com/F1/status/1942880588199063747

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Nergens een argumentatie vanuit Red Bull gemeld toch?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• CreativeS
  • Registratie: Juli 2010
  • Niet online

CreativeS

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/GvaCCNCWEAAIg8u?format=jpg&name=4096x4096

[ Voor 4% gewijzigd door CreativeS op 09-07-2025 11:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToolkiT
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

Mag je een gegeten paard in de bek kijken?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ToolkiT
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

Exocet schreef op woensdag 9 juli 2025 @ 11:49:
Nergens een argumentatie vanuit Red Bull gemeld toch?
niet echt volgens mij.. maar de artikelen hinten op een opeenstapeling van zaken.. de allegations.. het vertrek van veel key mensen (Newey etc) en matige resultaten..

En er was natuurlijk al tijden een interne strijd gaande..

Wat ik me afvraag of dit ook een teken aan de wand is dat Max over gaat stappen..

Mag je een gegeten paard in de bek kijken?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Sepp14
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 19:42

Sepp14

SHUUTT UUUUUUPPPP!!!!!!

Laurent Mekies heeft toch ook wel een paar aardige promoties gemaakt de laatste jaren.
Race engineer bij Ferrari, Team Principal van Racing Bulls en nu Red Bull.

When you are dead, you do not know you are dead. It’s only painful and difficult for others. The same applies when you are stupid.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• nascar28
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 19:01
Horner ontslagen in typisch in RedBull stijl zonder afscheid en of iets dergelijks.
Remember Riciardo?!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 20:16

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/cCWUTTPvcowml_rzmjWkUou3K5Y=/x800/filters:strip_exif()/f/image/0IsBfWqiXYV2hCt4jW0lClAK.png?f=fotoalbum_large

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• FastFred
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 18-10 12:15
nascar28 schreef op woensdag 9 juli 2025 @ 11:53:
Horner ontslagen in typisch in RedBull stijl zonder afscheid en of iets dergelijks.
Remember Riciardo?!
En iedere andere 2e rijder die ze de afgelopen jaren gesloopt hebben met die kruiwagen van ze

Bijzonder dit weer, helemaal de manier waarop, de auto rijd niet dus we stoppen er in korte tijd 5 verschillende rijders in en slopen hun carriere.
en
Het team presteert niet dus we schoppen de baas eruit.

[ Voor 29% gewijzigd door FastFred op 09-07-2025 11:54 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Alfa Novanta
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16:51

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

Aardappelbakker schreef op woensdag 9 juli 2025 @ 11:44:
Ben benieuwd hoe dit ontwikkelt. Of zou Horner naar Aston Martin gaan en bouwen ze daar een RBR 2.0 van :o Horner, Newey, Honda, ....
ik denk dat Newey weggegaan is juist vanwege (het gedoe rond) Horner .. denk niet dat hij erop zit te wachten om weer terug met hem in 1 team te zitten. Bovendien moet Aston ook maar daar voor open staan. Als die de boel nu op de rit hebben/krijgen is er niet perse plek voor Horner.

Vraag is wel idd of een "kleiner" team van zijn diensten gebruik zullen willen maken .. Alpine ofzo .. :+

My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Niet online
ToolkiT schreef op woensdag 9 juli 2025 @ 11:52:
[...]

niet echt volgens mij.. maar de artikelen hinten op een opeenstapeling van zaken.. de allegations.. het vertrek van veel key mensen (Newey etc) en matige resultaten..

En er was natuurlijk al tijden een interne strijd gaande..

Wat ik me afvraag of dit ook een teken aan de wand is dat Max over gaat stappen..
Vreemd toch? 20 jaar team baas en je legt helemaal niet uit waarom je iemand ontslaat.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

ToolkiT schreef op woensdag 9 juli 2025 @ 11:52:
[...]
het kan 2 dingen beteken idd:
Last ditch effort om Verstappen binnen te houden t/m 2028 door de Marko vs Horner strijd te beeindigen.
of Verstappen heeft al ergens anders getekend en dit is de poging tot een frisse start van het nieuwe tijdperk.

(en verder zullen er ook wel non-Verstappen related dingen spelen binnen een team ;) )

[ Voor 9% gewijzigd door YakuzA op 09-07-2025 11:55 ]

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• biobak
  • Registratie: Augustus 1999
  • Nu online
What's next? Porsche neemt RB toch over? Met Audi hebben ze volgend jaar al een motor.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• xzaz
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 12:19
FastFred schreef op woensdag 9 juli 2025 @ 11:53:
[...]

En iedere andere 2e rijder die ze de afgelopen jaren gesloopt hebben met die kruiwagen van ze
Probleem is nu dat RB als middenmoot wordt gezien. Zie dan maar eens goede coureurs te krijgen. Yuki zal ook wel denken 'waarom heb ik in hemelsnaam deze stap genomen?'

Schiet tussen de palen en je scoort!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tomcatter_31
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 16-10 16:05
Superkanjo schreef op woensdag 9 juli 2025 @ 11:33:
Kon niet uitblijven gezien de resultaten (en dat het voorzichtig gezegd nogal rommelt binnen de organisatie)
Denk vooral het laatste. Je gaat na 4x wk niet na half jaar mindere prestaties (ok, jaar als je rekening houdt dat 2e helft vorig seizoen ook al niet lekker ging) meteen in paniek je teambaas eruit gooien. Denk eerder dat de soap rondom Horner en zijn powergrab poging plus de leegloop van veel belangrijke mensen als gevolg daarvan de reden is. Ik zie RB ook niet zo heel snel terug aan de top komen. Denk daarom ook dat Max het ook al gezien heeft en besloten heeft te verhuizen. Open gesprekken met Toto en een Russell die wel erg zenuwachtig wordt laatste tijd...

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Damian
  • Laatst online: 18-10 22:57

Damian

Insane Obtrusion

Of zou het een voorwaarde geweest zijn van Max Verstappen om in het team te blijven.

Horner out of ik out...

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• dizzytal
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Mijn theorie is inderdaad dat de presentaties en leeg loop van de afgelopen tijd hem aangerekend wordt; hij is natuurlijk uit eindelijk ook eindverantwoordelijk. Als druppel zie ik dan dat dat de move van Verstappen naar Mercedes zou zijn...

If you didn't win today, you can always win tomorrow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walteij
Exocet schreef op woensdag 9 juli 2025 @ 11:54:
[...]

Vreemd toch? 20 jaar team baas en je legt helemaal niet uit waarom je iemand ontslaat.
Dat komt vast nog wel. Maar Horneygate, het weg 'lopen' van kopstukken, tegenvallende resultaten combineren met een machtsstrijd die al zeker anderhalf jaar duurt (dat we weten, Horneygate was de eerste keer dat dit serieus naar buiten kwam). Tel alles bij elkaar op en de 'tegenstanders van Horner' hebben een aardige lijst met punten waarop ze hem weg kunnen sturen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alfa Novanta

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

Ik denk dat alle speculatie rond Max naar Mercedes nu tot uitbarsting gekomen is. Max heeft met zijn vuist op tafel geslagen, Horner eruit of ik ga naar Mercedes! Hij eruit of ik eruit .. nou, lastige keus hoor :+

M.a.w. ik denk dat het silly season nu los kan.. Max blijft bij Red Bull nu

btw Ik kan niet wachten op Cornor Moore zijn nieuwe sketch met Max en Horner _O- :+

[ Voor 8% gewijzigd door Alfa Novanta op 09-07-2025 11:58 ]

AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meenkdrie
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 18-10 23:36
Gewoon lekker met Honda meegaan, AM is wel lekker aan het shoppen. Junior kan wel even een sabbatical van 10 jaar gebruiken.

Acties:
  • +17 Henk 'm!

• MasterMaceMichu
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 19:25
Neemt Mekies ook de auto's mee? Dat is het enige wat Red Bull dit jaar gaat helpen, vrees ik...

3D Print Service || Activated Carbon

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

renegrunn schreef op woensdag 9 juli 2025 @ 11:34:
Dat was officieel een afgesloten hoofdstuk?
Intern bij RBR wel, maar komt weer voor de rechter in 2026.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Holk
  • Laatst online: 12-10 19:15
[...]

“In mutual agreement”

CEO HR BS voor “op staande voet maar met veel geld dus we houden het civiel”

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exocet
  • Niet online
Damian schreef op woensdag 9 juli 2025 @ 11:57:
Of zou het een voorwaarde geweest zijn van Max Verstappen om in het team te blijven.

Horner out of ik out...
Lijkt me wel aannemelijk.
Laatste dagen is in Britse media te lezen dat er geen enkele indicatie is dat Max naar Mercedes gaat, dat zal niet de reden zijn.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• flessuh
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 16:57

flessuh

Set sail for fail!

dizzytal schreef op woensdag 9 juli 2025 @ 11:57:
Mijn theorie is inderdaad dat de presentaties en leeg loop van de afgelopen tijd hem aangerekend wordt; hij is natuurlijk uit eindelijk ook eindverantwoordelijk. Als druppel zie ik dan dat dat de move van Verstappen naar Mercedes zou zijn...
persoonlijk zie ik het ook nog wel dat Max intern heeft aangegeven weg te gaan en dat dat de druppel was om ook Horner de deur uit te sturen. Zoveel kopstukken al kwijt, als ze dan ook nog de enige coureur die hun punten oplevert momenteel kwijt raken...

Dat of zoals bovenstaand inderdaad een ultimatum

[ Voor 4% gewijzigd door flessuh op 09-07-2025 11:59 ]

https://www.dutchsolarboat.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renegrunn
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 20:14
gambieter schreef op woensdag 9 juli 2025 @ 11:57:
[...]

Intern bij RBR wel, maar komt weer voor de rechter in 2026.
Oh echt! Had ik geen idee van.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• nascar28
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 19:01
Damian schreef op woensdag 9 juli 2025 @ 11:57:

Horner out of ik out...
Dat zou vanuit verstappen een te zwaar en onlogisch druk middel zijn.
Rb gaat met Permane geen wk winnen voorlopig.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Holk
Als Max nu ook z’n exit clausule activeert en naar Mercedes gaat kun je RBR in de verkoop zetten met net zoveel waarde als Jaguar Racing destijds

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 12:40

Bullet NL

Eigen Wijs

Ik ben erg benieuwd wat dit allemaal met de positie van Max doet, Gaat hij echt naar MB of AM, of dient hij zijn contact uit tot 2028.... afwachten!

Ik gun RB heel veel, ze zijn alleen geen fabrieksmerk zoals MB dat bijvoorbeeld wel is, ik zie Max dat echt nog wel eens doen.

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
YakuzA schreef op woensdag 9 juli 2025 @ 11:55:
[...]

het kan 2 dingen beteken idd:
Last ditch effort om Verstappen binnen te houden t/m 2028 door de Marko vs Horner strijd te beeindigen.
of Verstappen heeft al ergens anders getekend en dit is de poging tot een frisse start van het nieuwe tijdperk.

(en verder zullen er ook wel non-Verstappen related dingen spelen binnen een team ;) )
Ik denk dat Verstappen hier buiten staat. Het probleem is niet perse de coureurs tevreden houden, maar Horner stuurde het hele team aan, dat gaat veel verder dan alleen de rijder.

Het vertrek van top/kwaliteit is denk ik eerder de druppel, dan dat Max ontevreden over hem is. Een rijder wil een zo goed mogelijke auto, en klik met de engineers.

Ik vind het wel jammer dat media dan steeds het 'vreemdgaan' erbij halen. Dat is gebeurd, en verder leek het mij zo onschuldig, dat het erg leek op hoe ik flirt (niet dus). Het lijkt me eerder dat het misgaat op gebieden die wij niet zien (communicatie, vrijheden, prestaties + beloning, etc.).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Dat zal dan waarschijnlijk om het ontslag gaan van de medewerkster, maar ja, dan gaat de beerput gewoon weer open.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miicker
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online
Ben benieuwd wat het voor consequenties gaat hebben voor het team. Dat de relatie tussen Jos Verstappen en Horner niet zo lekker was, was geen geheim.

Ergens zou het me ook niet verbazen als Verstappen nu juist wel langer bij RB blijft. Aan de andere kant zou het me ook niet verbazen als hij nu eieren voor zijn geld gaat kiezen en vertrekt.

De kans lijkt me heel klein, maar ik zou het toch wel 't gaafste vinden als Max gewoon dit seizoen nog vertrekt en start bij een ander team, zodat hij ook echt kan laten zien hoe snel hij beter presteert in een auto waar iemand anders al lang aan gewend is.

I haven’t slept for three days, because that would be too long.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Marcel Br
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 17-10 17:03
Exocet schreef op woensdag 9 juli 2025 @ 11:58:
[...]

Laatste dagen is in Britse media te lezen dat er geen enkele indicatie is dat Max naar Mercedes gaat, dat zal niet de reden zijn.
Daar zou ik niet op letten, dat is team Russell

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Het zal vast de optelsom zijn. Horner heeft zoveel rollen en verwantwoordelijken.

Maar misschien is de voortgang in de 2026 motorontwikkeling wel dramatisch en een puinzooi.

Zoiets kan ook makkelijk de doorslag hebben gegeven.

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 9800X3D |TR Phantom Spirit 120 SE | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Stoney3K

Stoney3K

Flatsehats!

Exocet schreef op woensdag 9 juli 2025 @ 11:58:
[...]

De CEO van Mercedes heeft net groen licht gegeven om de uitkoopsom voor Max te betalen.

https://racing.nl/formule...-verstappen-weg-te-kapen/

Acties:
  • +13 Henk 'm!

• Alfa Novanta

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/SxqfIXCzrTLlSG85VU5Z8jBnQsE=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/yRPgHY5lVjIxzIwoMLIl0FZA.png?f=user_large

/flauw :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
Holk schreef op woensdag 9 juli 2025 @ 11:59:
Als Max nu ook z’n exit clausule activeert en naar Mercedes gaat kun je RBR in de verkoop zetten met net zoveel waarde als Jaguar Racing destijds
RB komt echt wel terug. Vergeet niet dat om McLaren ook jaren is gelachen, nu zijn ze opeens hot. Hetzelfde met Ferrari, die waren ook top, maar nu vaak niet goed genoeg.

Je zult altijd verschuivingen in de sport krijgen. Het probleem is dat RB maar één rijder heeft die telkens presteert, en je daar heel veel aan hangt. Aan de andere kant hebben ze veel talent klaarstaan en twee teams heeft echt een groot voordeel.

Barça gaat ook verder zonder Messi, het komt denk ik wel goed met hun.

[ Voor 6% gewijzigd door HollowGamer op 09-07-2025 12:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfa Novanta

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

dizzytal schreef op woensdag 9 juli 2025 @ 11:57:
exact dit.

Grote vraag is dan nu ook of sommige namen weer terug gaan keren .. heb je voor dit seizoen en volgend seizoen niks aan, ze moeten allemaal een jaar achter de geraniums afwachten.. :'(

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
miicker schreef op woensdag 9 juli 2025 @ 12:02:
Ben benieuwd wat het voor consequenties gaat hebben voor het team. Dat de relatie tussen Jos Verstappen en Horner niet zo lekker was, was geen geheim.

Ergens zou het me ook niet verbazen als Verstappen nu juist wel langer bij RB blijft. Aan de andere kant zou het me ook niet verbazen als hij nu eieren voor zijn geld gaat kiezen en vertrekt.

De kans lijkt me heel klein, maar ik zou het toch wel 't gaafste vinden als Max gewoon dit seizoen nog vertrekt en start bij een ander team, zodat hij ook echt kan laten zien hoe snel hij beter presteert in een auto waar iemand anders al lang aan gewend is.
Had Jos Verstappen wel ooit ergens met iemand een goede relatie mee?

Hij heeft zijn vertrouwelingen, maar ik lees vaak dat hij niet echt een band heeft met velen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rammes
  • Registratie: Juni 1999
  • Nu online

rammes

koekebakker 1e klas

Stoney3K schreef op woensdag 9 juli 2025 @ 12:03:
[...]

De CEO van Mercedes heeft net groen licht gegeven om de uitkoopsom voor Max te betalen.

Ja net, die dacht ik wacht nog even op het bericht van RB. 😎

Ik zou het doen!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 17-10 16:47

sjaool

Every life should have 9 cats

mprkooij schreef op woensdag 9 juli 2025 @ 11:46:
[...]

Grappig, geen woord over Horner.
Het is een statement van Racing Bulls en niet van Red Bull.

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
Stoney3K schreef op woensdag 9 juli 2025 @ 12:03:
[...]

2028 pas, dan ben ik het allang weer vergeten. :+

Ook wel weer een risico, geen idee of Max Verstappen zo goed nog is over 3 jaar, of dat hij dan liever GT wilt gaan doen (zou ik ook leuk vinden).

[ Voor 17% gewijzigd door HollowGamer op 09-07-2025 12:10 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Stoney3K

Stoney3K

Flatsehats!

rammes schreef op woensdag 9 juli 2025 @ 12:07:
[...]

Ja net, die dacht ik wacht nog even op het bericht van RB. 😎
Dat akkoord is een half uur eerder gegeven, vóórdat het nieuws kwam dat Horner moest vertrekken.

Daarom heb ik ergens het vermoeden dat de handtekening voor Max al achter gesloten deuren is gezet en dat Horner daarom er uit is gekieperd, maar ze nog niks mogen zeggen over de transfer van Max.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Holk
HollowGamer schreef op woensdag 9 juli 2025 @ 12:03:
[...]

RB komt echt wel terug. Vergeet niet dat om McLaren ook jaren is gelachen, nu zijn ze opeens hot. Hetzelfde met Ferrari, die waren ook top, maar nu vaak niet goed genoeg.

Je zult altijd verschuivingen in de sport krijgen. Het probleem is dat RB maar één rijder heeft die telkens presteert, en je daar heel veel aan hangt. Aan de andere kant hebben ze veel talent klaarstaan en twee teams heeft echt een groot voordeel.

Barça gaat ook verder zonder Messi, het komt denk ik wel goed met hun.
Mooi betoog, alleen vergeet je 1 belangrijk onderdeel: de sponsor

Red Bull Racing doet niet aan 10-15 jaar afwachten en ontwikkelen. Die kijken naar exposure en marktwaarde. En met Max weg en rondjes doen op P7 en P16 terwijl ze 8 wereldkampioenschappen hebben gewonnen hoort daar niet bij. Die verkopen de toko na 2 jaar.

Vergelijk met McLaren, Ferrari of Barcelona gaat niet op

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

YouTube: Mousse T. feat. Hot 'n' Juicy - Horny '98
Even wat muziek voor het topic regelen ;)

Het Silly Season kan nu echt beginnen:
YouTube: The Zombies - Time of the Season (1969)

Hoeven we het niet meer over de Piastri Penalty te hebben!

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Blik1984
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 19:52
Ik vermoed ook dat Max de handtekening al heeft gezet, en dat de reactie vanuit Red Bull is dat Horner daarvoor schuldig is en moet vertrekken

Einde speculatie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tk55
  • Registratie: April 2009
  • Niet online
tweakduke schreef op woensdag 9 juli 2025 @ 11:43:
Nieuws komt uit de lucht vallen, maar als je nagaat is het nog niet eens zo gek.

Concept met Ford motoren is alleszins onbekend of dat wordt.
Gedoe in de top na de dood van Mateschitz.
Newey weg.
Auto die steeds slechter presteerd.

De bom barst een keer.
Dit klopt allemaal, maar waarom dan nu? Het had vorig jaar ook kunnen gebeuren na al het gedoe met Horner.

Of zijn het de prestaties? Je kan niet elk jaar winnen en Horner heeft ook mindere jaren gehad. Volgend jaar nieuwe regels dus hij had prima nog een jaar uit kunnen zitten om te kijken hoe het gaat.

Door het gekozen moment vermoed ik dat het met Max te maken heeft. Die zou een clausule hebben die in de zomerstop geactiveerd moet worden. En dat een voorwaarde voor Max om te blijven is dat Horner eruit moet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 19:17
Yep Verstappen F1 team, die blijft bijn het zinkend RB.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• SunnieNL
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 17-10 09:45
HollowGamer schreef op woensdag 9 juli 2025 @ 12:03:
[...]

Het probleem is dat RB maar één rijder heeft die telkens presteert, en je daar heel veel aan hangt. Aan de andere kant hebben ze veel talent klaarstaan en twee teams heeft echt een groot voordeel.
Is het maar één rijder die presteert of één rijder die een slechte auto uberhaupt in bedwang kan houden en enigszins in de top 5 kan krijgen.
Het zal mij niet verbazen dat Max gewoon de enige is die iets kan met die auto en de fouten in de auto enigzins kan corrigeren. En zelfs Max klaagt continue dat de auto niet lekker reageert.

Je kunt nog zoveel talent hebben, maar als de auto gewoon *** is, dan kan maar heel weinig talent er iets mee beginnen.

Ben benieuwd wat ze nog meer gaan doen. Zou mij niet verbazen als ze in het nieuwe jaar nog maar verder gaan met één team en de boel gaan samenvoegen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-10 07:09

MeNTaL_TO

The future is not set

Si!

What plan C?

No H.

Why are you telling me Plan C then?

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jaapstobbe
  • Registratie: September 2002
  • Nu online
Ik zie Max nog wel stoppen met F1 aan het eind van het seizoen. Hij heeft alles gewonnen. Hij kan een land kopen qua geld, en hij is nu vader. de toekomst van F1 ziet er ook niet leuk uit. Hij gaat wat anders doen denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henri.
  • Registratie: April 2015
  • Niet online
Nu kan Red Bull met een andere motorleverancier verder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Amaze86 schreef op woensdag 9 juli 2025 @ 12:12:
Dat keurt ene Ben Sulayem niet goed, die wilt een Chinees team erbij om het veld echt vol te maken (regelement stelt maximaal 12 teams). ;)

[ Voor 12% gewijzigd door CH4OS op 09-07-2025 12:15 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Sepp14
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 19:42

Sepp14

SHUUTT UUUUUUPPPP!!!!!!

Amaze86 schreef op woensdag 9 juli 2025 @ 12:12:
[...]

Franz Hermann als eerste rijder? :+

When you are dead, you do not know you are dead. It’s only painful and difficult for others. The same applies when you are stupid.

Acties:
  • +27 Henk 'm!

• Chocoball
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 17:56
Wat toelichting over het vertrek van Horner in de vertaling en samenvatting.
  • Vandaag is officieel bekend gemaakt dat Christian Horner na 20 jaar dienstverband uit zijn functie als team principal en CEO is gezet. Volgens berichten zou hij ook al afscheid hebben genomen bij de werknemers in Milton Keynes.
  • De reden voor ontslag is deels te wijten aan de sportieve duikvlucht die halverwege vorig seizoen begon en waardoor het constructeurskampioenschap werd misgelopen. Dit jaar lijkt dat met plek 4 in het kampioenschap wederom het geval. Daarnaast zijn er ook nog persoonlijke foutieve beslissingen geweest zoals het dure ontslag van Sergio Perez afgelopen winter wat het probleem in het 2e Red Bull niet verhielp (red. ook zou Horner eenzijdig de eerdere verlenging van Perez hebben geregeld maar wordt niet genoemd.)
  • De sportieve crisis wordt ook in verband gebracht met het vertrek van Adrian Newey. Dit zou komen omdat Horner de inzet van Newey wou beperken. Daarnaast was er vorig seizoen nog de grensoverschrijdende situatie met een medewerker en het vertrek van andere kopstukken bij het team.
  • Tot nu toe hield de Thaise aandeelhouder steeds de hand boven het hoofd van Horner maar schijnbaar heeft het Oostenrijkse deel van het team de Thaise aandeelhouder weten te overtuigen. Horner had veel macht naar zich toe getrokken die hij niet wou afstaan of delen. Wat ook een doorn in het oog van Verstappen en zijn aanhang was waarop er verhalen veschenen over een mogelijke overgang naar Mercedes. Met deze stap is de hoop dat een vertrek van Verstappen is uitgesloten.
  • Racing Bulls team principal Laurent Mekies volgt Horner op bij Red Bull Racing en Racing Bulls racing director Alan Permane wordt de nieuwe team principal bij Racing Bulls.
https://www.auto-motor-un...-christian-horner-mekies/

P.s. Ik zal later vandaag de TS aanpassen na aanleiding van dit nieuws.

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• Humma Kavula
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online

Humma Kavula

Don't vote for stupid

Ik lees hier rustig mee naar alle speculaas :+

Afbeeldingslocatie: https://nofilmschool.com/media-library/eyJhbGciOiJIUzI1NiIsInR5cCI6IkpXVCJ9.eyJpbWFnZSI6Imh0dHBzOi8vaS5naXBoeS5jb20vcFVlWGNnODBjTzhJOC5naWYiLCJleHBpcmVzX2F0IjoxODAxODc2MTA0fQ.xdGqonL3qBbKnR14DQUKxDmrtohamFL0KaxeZI1FUew/image.gif?=undefined&quality=90

Wear Sunscreen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

Holk schreef op woensdag 9 juli 2025 @ 12:10:
[...]

Mooi betoog, alleen vergeet je 1 belangrijk onderdeel: de sponsor

Red Bull Racing doet niet aan 10-15 jaar afwachten en ontwikkelen. Die kijken naar exposure en marktwaarde. En met Max weg en rondjes doen op P7 en P16 terwijl ze 8 wereldkampioenschappen hebben gewonnen hoort daar niet bij. Die verkopen de toko na 2 jaar.

Vergelijk met McLaren, Ferrari of Barcelona gaat niet op
RBR is een 'winstgevend' onderdeel, samen met de 'gratis' mega-exposure zullen ze dat niet snel hier vanaf stappen.

Racing Bulls is wel een 'verlieslijdend' onderdeel.

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Nu online

Quad

Doof

RBR kan beter gaan fuseren met RB en de talentpool in F2/F3 behouden ipv F1. Dan kan er meer geld naar ontwikkeling van de auto.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Wyke
  • Registratie: Juni 2018
  • Laatst online: 19:16
Quad schreef op woensdag 9 juli 2025 @ 12:16:
RBR kan beter gaan fuseren met RB en de talentpool in F2/F3 behouden ipv F1. Dan kan er meer geld naar ontwikkeling van de auto.
euh, je weet van de budgetcap?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Wyke schreef op woensdag 9 juli 2025 @ 12:17:
[...]

euh, je weet van de budgetcap?
Uiteraard, maar er zijn zoveel dingen die daarbuiten vallen.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Holk
YakuzA schreef op woensdag 9 juli 2025 @ 12:16:
[...]

RBR is een 'winstgevend' onderdeel, samen met de 'gratis' mega-exposure zullen ze dat niet snel hier vanaf stappen.

Racing Bulls is wel een 'verlieslijdend' onderdeel.
Zonder Max, met een trekker als wagen, met alleen maar negatieve publiciteit..

sure

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chocoball
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 17:56
Quad schreef op woensdag 9 juli 2025 @ 12:16:
Red Bull gebruikt het juniorenteam ook als instrument voor stemmingen tijdens vergaderingen zodat er altijd 2 teams ja of nee zeggen. Iets wat Zak Brown niet bevalt met 2 teams en 1 eigenaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Treveo
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 18:55
renegrunn schreef op woensdag 9 juli 2025 @ 11:34:
[...]

Dan was Eindhoven / Aachen wel dichterbij geweest. En voor Mercedes ook een vliegveld naar keuze in de omgeving?
Zou 900% opvallen, in NL landen en daarna even taxi-en is slimmer :-p

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• -tom-562
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 19:27

-tom-562

Oliesjeik

xzaz schreef op woensdag 9 juli 2025 @ 11:33:
[...]

Ik denk, als de gesprekken waren die al geweest zijn. Max zelf gaat er niet meer heen neem aan dat zijn omgeving dat allemaal regelt.
Max stapt in een oude Toyota Starlet en rijdt zelf naar Stuttgart, dat valt tenminste niet op :P

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wyke
  • Registratie: Juni 2018
  • Laatst online: 19:16
Treveo schreef op woensdag 9 juli 2025 @ 12:22:
[...]

Zou 900% opvallen, in NL landen en daarna even taxi-en is slimmer :-p
euh, Maastricht-Aachen airport is neem ik aan toch wel een vliegveld waar Max erg vaak komt, dus dat zou niet verdacht moeten zijn.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• xzaz
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 12:19
-tom-562 schreef op woensdag 9 juli 2025 @ 12:24:
[...]

Max stapt in een oude Toyota Starlet en rijdt zelf naar Stuttgart, dat valt tenminste niet op :P
En die Starlets blijven altijd rijden :D

Schiet tussen de palen en je scoort!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 19:47

codex

Geen OpenAI agent :)

Ik kan mij toch ergens niet voorstellen dat Max ,omdat Horner, weg is aan blijft. Het team functioneert voor geen meter meer, met daarbij een overgang volgend jaar waar realistisch gezien de kleinste kans het goed te hebben bij RB/Ford ligt. Dan kan er nu een nieuwe CEO zijn, maar tot einde contract van Max gaat RBR zeer waarschijnlijk geen dominante rol meer spelen.

Hij heeft sowieso aangegeven dat hij volgend jaar in de F1 rijdt, dus tot zover is dat duidelijk. Het enige wat hem naar mijn idee bij RBR zou kunnen houden is zijn afkoopsom, maar als het verhaal klopt dat Mercedes bereid is dat te betalen, lijkt zijn vertrek een kwestie van tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastFred
  • Laatst online: 18-10 12:15
Max gaat niet naar Merc. Die stopt vroegtijdig bij RBR en gaat dan in een andere autoklasse rijden, WEC ofzo. Of hij maakt z'n contract af en gaat dan in een andere autoklasse rijden.

Horner eruit moet haast wel vanwege het gerommel in het team komen in plaats van de prestaties.

Horner is in 20 jaar tijd goed geweest voor een win percentage van 30%. 6 WDC's en 14 jaar geen WDC, en dan wordt ie halverwege het seizoen eruit gegooid?

[ Voor 41% gewijzigd door FastFred op 09-07-2025 12:27 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• flessuh
  • Laatst online: 16:57

flessuh

Set sail for fail!

[...]

En komt terug in zo'n oranje Mercedes AMG ding als tekenbonus? :+

https://www.dutchsolarboat.com

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Stoney3K

Stoney3K

Flatsehats!

[...]

Zijn er toevallig al flitspalen afgegaan op de Autobahn waar een oude Starlet op staat met 300 kilometer per uur? :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Exocet
  • Niet online
Chocoball schreef op woensdag 9 juli 2025 @ 12:15:
Wat toelichting over het vertrek van Horner in de vertaling en samenvatting.
  • Vandaag is officieel bekend gemaakt dat Christian Horner na 20 jaar dienstverband uit zijn functie als team principal en CEO is gezet. Volgens berichten zou hij ook al afscheid hebben genomen bij de werknemers in Milton Keynes.
  • De reden voor ontslag is deels te wijten aan de sportieve duikvlucht die halverwege vorig seizoen begon en waardoor het constructeurskampioenschap werd misgelopen. Dit jaar lijkt dat met plek 4 in het kampioenschap wederom het geval. Daarnaast zijn er ook nog persoonlijke foutieve beslissingen geweest zoals het dure ontslag van Sergio Perez afgelopen winter wat het probleem in het 2e Red Bull niet verhielp (red. ook zou Horner eenzijdig de eerdere verlenging van Perez hebben geregeld maar wordt niet genoemd.)
  • De sportieve crisis wordt ook in verband gebracht met het vertrek van Adrian Newey. Dit zou komen omdat Horner de inzet van Newey wou beperken. Daarnaast was er vorig seizoen nog de grensoverschrijdende situatie met een medewerker en het vertrek van andere kopstukken bij het team.
  • Tot nu toe hield de Thaise aandeelhouder steeds de hand boven het hoofd van Horner maar schijnbaar heeft het Oostenrijkse deel van het team de Thaise aandeelhouder weten te overtuigen. Horner had veel macht naar zich toe getrokken die hij niet wou afstaan of delen. Wat ook een doorn in het oog van Verstappen en zijn aanhang was waarop er verhalen veschenen over een mogelijke overgang naar Mercedes. Met deze stap is de hoop dat een vertrek van Verstappen is uitgesloten.
  • Racing Bulls team principal Laurent Mekies volgt Horner op bij Red Bull Racing en Racing Bulls racing director Alan Permane wordt de nieuwe team principal bij Racing Bulls.
https://www.auto-motor-un...-christian-horner-mekies/

P.s. Ik zal later vandaag de TS aanpassen na aanleiding van dit nieuws.
Wat ook een doorn in het oog van Verstappen en zijn aanhang was waarop er verhalen veschenen over een mogelijke overgang naar Mercedes. Met deze stap is de hoop dat een vertrek van Verstappen is uitgesloten.
Lijkt me ook de meest aannemelijke reden om Horner nu ineens wel te ontslaan. Max dreigt weg te gaan en dat hopen ze hiermee te voorkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfa Novanta

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

Malfunctions schreef op woensdag 9 juli 2025 @ 11:17:
Als het hier dan toch op uitdraait vraag ik me af of ze hem niet beter gelijk buiten hadden kunnen zetten toen die soap over de affaire begon. Maar dat is altijd gezeik achteraf.

Ben benieuwd wat de toekomst red bull gaat brengen.
Jazeker, moet je eens kijken wie er allemaal zijn weggegaan na dat debacle ... maarja, dat is achteraf praten. Red Bull is inmiddels om zeep, halve team is weg .. komen die mensen nu ook weer terug, kúnnen ze terug en wanneer mogen ze terug? Voor seizoen 2025 en 2026 is het al te laat.

Nee achteraf bekeken hadden ze Horner direct moeten laten gaan ..

[ Voor 5% gewijzigd door Alfa Novanta op 09-07-2025 12:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• powah33
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 27-07 16:04
Ben benieuwd of Horner nu na zjn ontslag dan toch die deal met Ferrari aan gaat???
Zien we dadelijk Lewis samen met Horner in het rood ??

Wat een curveball.

Nu horner weg is gaat die bolide toch niet in een keer veel veet zijn

Ik zeg MAX rennen .. snel naar Mercedes

https://f1manager.info/ranking/4605

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walteij
powah33 schreef op woensdag 9 juli 2025 @ 12:31:
Ben benieuwd of Horner nu na zjn ontslag dan toch die deal met Ferrari aan gaat???
Zien we dadelijk Lewis samen met Horner in het rood ??
Ik zie Briatore ook nog wel even goed aanpappen met Horner.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfa Novanta

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

we halen hem er nog maar weer even bij :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

@powah33 Het is Max, niet MAX. ;)

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Het zou mij niet verbazen als het hele Red Bull team ondertussen een overname of fusie kandidaat is of te koop staat.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Exocet
  • Niet online
https://www.telegraaf.nl/...rt-er-niets/76694912.html
„We zijn op voorhand geïnformeerd door het management van Red Bull, dat deze beslissing is genomen”, aldus Vermeulen. „Het is aan Red Bull om een verdere toelichting te geven, wat de beweegredenen betreft. Wij blijven kijken naar de sportieve kant en zijn op zoek naar meer performance, zodat we kunnen terugkeren aan de top. Wat dat betreft verandert er niets.”

Acties:
  • +18 Henk 'm!

• d-vine
  • Registratie: Augustus 2006
  • Nu online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/adttXa2GrLHZ8J_8DBVwS_dgtzQ=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/A88u7g2gyvfhSMJJOn2eMQD5.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/SAIugnneOpA_s1UyO1-jIetvSqQ=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/KvXAGI46LXXnQG6EaxWxvBmb.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 33% gewijzigd door d-vine op 09-07-2025 12:46 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 12:40

Bullet NL

Eigen Wijs

Dat Vermeulen dit zegt is niet zo verwonderlijk, die moet tot dat er iets anders is getekend zijn kaken op elkaar houden, Stel dat Max naar MB zou gaan dan heeft hij zich ook nog aan de persuitingen van dat team te houden.

Afijn, het blijft interessant....

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Nu online

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Ja daar zit gelijk zn probleem. Ik blijf erbij. 2026 afwachten en dan een keuze maken. Al het andere is een nodeloze gok.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Alfa Novanta

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

codex schreef op woensdag 9 juli 2025 @ 11:40:
[...]

Als dat iets zegt over het al dan niet functioneren mag ik ook wel eens gaan oppassen :+
Als hij niet functioneert kun je er misschien beter maar geen foto van maken, hij moet er wel goed op staan :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
  • Laatst online: 19:55
nvm..

[ Voor 95% gewijzigd door Rivanov op 09-07-2025 12:52 ]

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
  • Laatst online: 20:14
nascar28 schreef op woensdag 9 juli 2025 @ 11:53:
Remember Riciardo?!
Ja, Ricciardo herinner ik me. En daarvan is al lang geschreven dat hij geen afscheid wilde en met stille trom wilde vertrekken. Daarvan kun je VCARB dus niks aanrekenen.

En zullen we het dan ook meteen over Doohan, Sargeant etc hebben? Ook die mochten, mid season, wieberen zonder "afscheid".

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Mad-Matt
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 19:59

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Ik ben ff een paar uurtjes verwijderd van een pc en WTF!!!!

Maar ik denk dat dit een voorwaarde van Max is geweest, dus ik zeg nu. Max blijft!

Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• loekf2
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19:38
Mad-Matt schreef op woensdag 9 juli 2025 @ 12:54:

Maar ik denk dat dit een voorwaarde van Max is geweest, dus ik zeg nu. Max blijft!
Dat denk ik juist niet. Aan de auto kant zijn er te veel mensen weg gegaan. Ik zie het gat niet zo maar gedicht worden. Het is wel zo dat je Horner het personeelsbeleid kan aanrekenen.

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• R2D2
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online
MikeyMan schreef op woensdag 9 juli 2025 @ 12:47:
[...]

Ja daar zit gelijk zn probleem. Ik blijf erbij. 2026 afwachten en dan een keuze maken. Al het andere is een nodeloze gok.
Aan de andere kant, de grootste wijziging gaan de motoren zijn volgend jaar, wil je dan bij de partij zitten met marginale ervaring genaamd RBPT OF wil je bij een fabrieksteam zitten wat in het verleden al het nodige gepresteerd heeft.

McLaren zit met 2 coureurs die een langdurig contract hebben en die leveren dus die kun je wegstrepen, alle andere teams die Mercedes motoren gebruiken zitten in het middenveld dus die vallen wel af als je voor de titel wil gaan.

Ferrari is al jaren "net niet" en ook onder Vasseur begint het al weer te rommelen omdat de resultaten achter blijven zelfs met 2 top coureurs als een Hamilton en Leclerc.

Houd je over Aston Martin met de Honda motor en ondanks de wereldtitels van afgelopen jaren en een Newey die die kant op is gegaan moeten we ook niet het drama vergeten wat Honda bij McLaren had dus dan is Mercedes onder aan de streep de meest "safe bet" als je het mij vraagt bij invoering van de 2026 regels.

Ik denk dat het contract met Verstappen al rond is en dat dat de nagel aan de doodskist van Horner was. Waarschijnlijk had die 1 opdracht voor de rest van het jaar "zorg dat Verstappen blijft" en dat dat dus uiteindelijk ook mislukt is.

Verstappen is afgelopen weken veel te "tam" geweest als het ging om de geruchten.

[ Voor 12% gewijzigd door R2D2 op 09-07-2025 13:04 ]

iRacing profiel | Sim-Racer.nl

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-10 07:09

MeNTaL_TO

The future is not set

Mad-Matt schreef op woensdag 9 juli 2025 @ 12:54:

Ja, daar wachtte we ook op, nu je weer terug bent zullen we weer stoppen met bombshells.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Lynx
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 19:33
Adrian weg, marshal weg, Wheatley weg, Max hoogstwaarschijnlijk ook weg….ja dan is dit ontslag meer dan terecht lijkt me.

Hij heeft RBR veel gebracht maar klaarblijkelijk was mateschitz zelf nodig om Horner in het gareel te houden.
La gazette doet er nog een schepje bovenop. MB gaat er met een aanbod op af. https://www.gptoday.net/n...voor-komst-max-verstappen

[ Voor 29% gewijzigd door Lynx op 09-07-2025 13:24 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mad-Matt
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 19:59

Mad-Matt

TheDoctor#2181

MeNTaL_TO schreef op woensdag 9 juli 2025 @ 12:59:
[...]

Ja, daar wachtte we ook op, nu je weer terug bent zullen we weer stoppen met bombshells.
Thanks, wordt zeker gewaardeerd :o

Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Nu online

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

R2D2 schreef op woensdag 9 juli 2025 @ 12:59:
[...]

Aan de andere kant, de grootste wijziging gaan de motoren zijn volgend jaar, wil je dan bij de partij zitten met marginale ervaring genaamd RBPT OF wil je bij een fabrieksteam zitten wat in het verleden al het nodige gepresteerd heeft.

McLaren zit met 2 coureurs die een langdurig contract hebben en die leveren dus die kun je wegstrepen, alle andere teams die Mercedes motoren gebruiken zitten in het middenveld dus die vallen wel af als je voor de titel wil gaan.

Ferrari is al jaren "net niet" en ook onder Vasseur begint het al weer te rommelen omdat de resultaten achter blijven zelfs met 2 top coureurs als een Hamilton en Leclerc.

Houd je over Aston Martin met de Honda motor en ondanks de wereldtitels van afgelopen jaren en een Newey die die kant op is gegaan moeten we ook niet het drama vergeten wat Honda bij McLaren had dus dan is Mercedes onder aan de streep de meest "safe bet" als je het mij vraagt bij invoering van de 2026 regels.

Ik denk dat het contract met Verstappen al rond is en dat dat de nagel aan de doodskist van Horner was. Waarschijnlijk had die 1 opdracht voor de rest van het jaar "zorg dat Verstappen blijft" en dat dat dus uiteindelijk ook mislukt is.

Verstappen is afgelopen weken veel te "tam" geweest als het ging om de geruchten.
Das toch precies de reden om 2026 uit te zitten bij Red Bull. Als ie nu switcht zal ie ongetwijfeld voor meer dan een jaar tekenen. En dan moet je daarna nog een keer switchen als je de verkeerde keuze hebt gemaakt.
Pagina: 1 ... 37 ... 53 Laatste

Let op:
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Ook het bedelen naar het delen naar streams wordt niet toegestaan
Verder is dit een meer serieus gericht topic voor inhoudelijke discussie. Handel daar dan ook naar.

Seizoen 2025 topics: Topicreeks: [F1 2025]
Waar Formule 1 te zien op TV of internet: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4
Bezoek van een GP-weekend: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij bezoeken?
Formule-E: Formule E - Deel 1
Drive to Survive: [F1] Drive to Survive
Andere racecategorieën: Algemeen race topic Deel 3
Randzaken: [F1] Randzaken