Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CreativeS
  • Registratie: Juli 2010
  • Niet online

CreativeS

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Holk schreef op woensdag 9 juli 2025 @ 11:59:
Als Max nu ook z’n exit clausule activeert en naar Mercedes gaat kun je RBR in de verkoop zetten met net zoveel waarde als Jaguar Racing destijds
Kan Ford het meteen weee terugkopen, immers was Jaguar toen ook van Ford. Steiner, die toen bij Jaguar werkte (en nog even bij Red Bull), als TP en klaar :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• U123456
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 07:31
De nieuwe Red Bull Racing baas Laurent Mekies is een oude bekende van (Jos) Verstappen:
Na een jaar Formule 3 volgde de Formule 1. “Ik kreeg een kans bij Peugeot, dat toen net Asiatech werd.” Als motoringenieur werkte Mekies in 2001 met het Arrows van Jos Verstappen, waarna Asiatech in 2002 naar Minardi ging. Toen Asiatech ten onder ging, bleef Mékies bij het Italiaanse team plakken.
https://www.formule1.nl/n...zine-laurent-mekies-2017/

Daarna werkte Laurent Mekies voor Torro Rosso, de FIA , Scuderia Ferrari en Racing Bulls.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stoney3K
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10:23

Stoney3K

Flatsehats!

(jarig!)
RobertMe schreef op woensdag 9 juli 2025 @ 13:06:
[...]

Kan Ford het meteen weee terugkopen, immers was Jaguar toen ook van Ford. Steiner, die toen bij Jaguar werkte (en nog even bij Red Bull), als TP en klaar :+
Volgens mij is Cosworth nog een mooie naam waar ze wat mee kunnen doen. :+

Zet het daar maar neer! -- It's time to party like it's 1984 -- Soundcloud

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Allard
  • Registratie: Juli 2000
  • Nu online
Tk55 schreef op woensdag 9 juli 2025 @ 12:11:
[...]
Door het gekozen moment vermoed ik dat het met Max te maken heeft. Die zou een clausule hebben die in de zomerstop geactiveerd moet worden. En dat een voorwaarde voor Max om te blijven is dat Horner eruit moet.
Waarom zou voor Max het vertrek van Horner een reden zijn om te blijven?

Ik weet, Jos Verstappen heeft een enorme hekel aan Christian Horner te hebben, geen idee waarom, ik vind Christian Horner een stuk sympathieker dan Jos.
Misschien zit Max nog steeds onder de plak van zijn vader, anders zou ik niet weten waarom het Horner vs Max zou zijn binnen het team.

Het gaat volgens mij Max om de prestaties en die RB wordt niet opeens een betere auto zonder Horner als teambaas.
Dan lijkt het mij eerder logisch dat het vertrek van Max naar Mercedes zodanig zeker is dat het Horner wordt aangerekent. Eerst het vertrek van Rob Marshall, dan Adrian Newey en nu Max... dat zou de doorslag kunnen hebben gegeven.

I think all rightthinking people in this country are sick and tired of being told that ordinary, decent people are fed up in this country with being sick and tired.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 13:00

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Ik weet niet genoeg van Mekies, maar vinden jullie het een goede keuze?

Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Nu online

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Stoney3K schreef op woensdag 9 juli 2025 @ 13:07:
[...]

Volgens mij is Cosworth nog een mooie naam waar ze wat mee kunnen doen. :+
Niet meer van ford toch?

Acties:
  • +30 Henk 'm!

• jaapstobbe
  • Registratie: September 2002
  • Nu online
Mad-Matt schreef op woensdag 9 juli 2025 @ 12:54:
Ik ben ff een paar uurtjes verwijderd van een pc en WTF!!!!
In de toekomst kunnen ze computers zo klein maken dat ze in je zak passen en kun je onderweg gewoon het nieuws blijven volgen!

[ Voor 12% gewijzigd door jaapstobbe op 09-07-2025 13:10 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JEightyFive
  • Registratie: Maart 2022
  • Laatst online: 13:07
Stoney3K schreef op woensdag 9 juli 2025 @ 12:27:
[...]

Zijn er toevallig al flitspalen afgegaan op de Autobahn waar een oude Starlet op staat met 300 kilometer per uur? :+
Ja, maar die auto staat geregistreerd op naam van ene F. Hermann. Is dus niet Max ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Mad-Matt schreef op woensdag 9 juli 2025 @ 13:10:
Ik weet niet genoeg van Mekies, maar vinden jullie het een goede keuze?
Ik denk dat de tijd het zal moeten leren. Wie had het anders op korte termijn (al is de volgende race pas aan het eind van de maand weer over 3 weken) het anders moeten overnemen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SnowDude
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17-10 04:22
Als de RBPT motor tegenvalt (ik ik neem aan dat Max daar de status wel van weet), dan lijkt Mercedes mij nu de juiste keuze.
Het snelste team nu is McLaren, aangezien die vol zitten voor volgend jaar dan kan je het beste gokken op een team die op zijn minst de zelfde motor heeft.

All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dawg
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

dawg

🇪🇺 🇳🇱

Ik denk nog steeds Max -> Merc, en zeker niet stoppen met F1, onderschat de aantrekkingskracht van al dat geld niet. Zijn levensstijl kost ook behoorlijk wat met al zijn vlieg-, vaar-, en voertuigen.

It’s the economy, stupid!

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• SnowDude
JEightyFive schreef op woensdag 9 juli 2025 @ 13:11:
[...]

Ja, maar die auto staat geregistreerd op naam van ene F. Hermann. Is dus niet Max ;)
Als ik nu Max was had ik mijn jet een rondje laten vliegen naar Stuttgart en Bologna puur om de speculaties te voeden.

All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Nu online

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

.Ja... Als...

Voorlopig wordt Mercedes ook totaal om de oren gereden door McLaren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patrick_6369
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 18-10 13:10
Wyke schreef op woensdag 9 juli 2025 @ 12:24:
[...]

euh, Maastricht-Aachen airport is neem ik aan toch wel een vliegveld waar Max erg vaak komt, dus dat zou niet verdacht moeten zijn.
Dan is er tenminste iemand die van dat vliegveld gebruik maakt :X

Sorry, back on-topic!

Hier zou een handtekening kunnen staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

SnowDude schreef op woensdag 9 juli 2025 @ 13:14:
Het snelste team nu is McLaren, aangezien die vol zitten voor volgend jaar dan kan je het beste gokken op een team die op zijn minst de zelfde motor heeft.
Teams als Aston Mattin en Williams doen het zo geweldig met diezelfde motor zeg je? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 13:00

Mad-Matt

TheDoctor#2181

jaapstobbe schreef op woensdag 9 juli 2025 @ 13:10:
[...]

In de toekomst kunnen ze computers zo klein maken dat ze in je zak passen en kun je onderweg gewoon het nieuws blijven volgen!
Ja, maar met een houten schuur bouwen heb ik liever niet m'n telefoon in mn broekzak

Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnowDude
CH4OS schreef op woensdag 9 juli 2025 @ 13:21:
[...]
Teams als Aston Mattin en Williams doen het zo geweldig met diezelfde motor zeg je? ;)
het gaat niet om de motor van dit jaar ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• basvn
  • Registratie: April 2013
  • Nu online

basvn

Breezand - NHN

3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

SnowDude schreef op woensdag 9 juli 2025 @ 13:22:
het gaat niet om de motor van dit jaar ;)
Dat snap ik, maar het punt blijft gelijk. :) Sterker nog, met 2026 is de onzekerheid wie het beste zijn huiswerk heeft gedaan alleen maar groter.

[ Voor 20% gewijzigd door CH4OS op 09-07-2025 13:24 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lynx
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online
FIA heeft al aangegeven wat ze nu nog toestaan en volgend jaar verbieden voor wat betreft remmerij. Voordeel van MCL zal dus wegvallen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• powah33
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 27-07 16:04
Glazenbol aan/ zegt dat Horner is ontslagen omdat er nu bij RBR bekent is dat Max heeft getekent bij Mercedes.
Horner heeft indd wel al wat toppers laten wegglippen... dit was de druppel. /glazenbol uit.

risico is te groot om te gokken op een nieuwe motor en een nieuwe partner Ford die voor het electronische deel van de PU gaat zorgen.

Ik kan niet wachten op het volgende seizoen.

https://f1manager.info/ranking/4605

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• R2D2
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online
MikeyMan schreef op woensdag 9 juli 2025 @ 13:05:
[...]

Das toch precies de reden om 2026 uit te zitten bij Red Bull. Als ie nu switcht zal ie ongetwijfeld voor meer dan een jaar tekenen. En dan moet je daarna nog een keer switchen als je de verkeerde keuze hebt gemaakt.
Als er volgend jaar een team is wat een raket gebouwd heeft waar zo'n beetje iedere coureur op de grid kampioen mee kan worden kan het ook maar zo zijn dat men helemaal niet meer bereid is het salaris en de afkoopsom van een Verstappen af te tikken.

En als hij zou tekenen bij Mercedes en het avontuur zou daar op niets uitlopen zie ik hem nog wel stoppen met F1 ook op korte termijn.

iRacing profiel | Sim-Racer.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Lynx schreef op woensdag 9 juli 2025 @ 13:23:
FIA heeft al aangegeven wat ze nu nog toestaan en volgend jaar verbieden voor wat betreft remmerij. Voordeel van MCL zal dus wegvallen.
Dan haal je twee zaken door elkaar. Het trucje dat Mclaren nu uithaalt, zit namelijk niet in de remmen. :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Laatst online: 01:54
CH4OS schreef op woensdag 9 juli 2025 @ 13:21:
[...]
De motor is niet langer de dominante factor, maar volgend seizoen waarschijnlijk wel. Bovendien heeft Red Bull nu al correlatieproblemen, een verouderde windtunnel en ze gaan voor het eerst hun eigen motor produceren. Zou me als Verstappen best zorgen maken en met een beetje pech heb je jaren nodig om weer competitief te worden.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

R2D2 schreef op woensdag 9 juli 2025 @ 13:24:
[...]

Als er volgend jaar een team is wat een raket gebouwd heeft waar zo'n beetje iedere coureur op de grid kampioen mee kan worden kan het ook maar zo zijn dat men helemaal niet meer bereid is het salaris en de afkoopsom van een Verstappen af te tikken.

En als hij zou tekenen bij Mercedes en het avontuur zou daar op niets uitlopen zie ik hem nog wel stoppen met F1 ook op korte termijn.
Ik blijf erbij, Max zit "gewoon" zijn contract uit en stopt daarna met F1. :)

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Maarten_E
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 12:55
Da's duidelijk:
Toto Wolff naar RBR :+ :+ :+

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MarvinJames
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:14

MarvinJames

Theatermaker

Allard schreef op woensdag 9 juli 2025 @ 13:09:
[...]
Ja, precies dit wilde ik plaatsen. Alle toptalenten lijken het schip verlaten te hebben. Een totaal onzekere motor volgend jaar. Een team dat volledig in rep en roer is met totale chaos nu. Dat gaat zeker twee of drie jaar duren voordat het weer op rolletjes draait, als dat nog gaat gebeuren.

En waarom zou Max dan bij zo'n team in puin willen blijven. Leuk dat hij het dan weer kan helpen opbouwen, maar Max is toch wel vrij duidelijk dat dit zijn laatste jaren in F1 zijn.

Wie weet heeft Max al getekend bij Mercedes en is dit juist de nagel aan de kist voor Horner geweest omdat het Red Bull dan ook zelf Max kwijt geraakt is. 🤷

[ Voor 0% gewijzigd door MarvinJames op 09-07-2025 13:35 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Nu online

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

CH4OS schreef op woensdag 9 juli 2025 @ 13:25:
[...]
Ik blijf erbij, Max zit "gewoon" zijn contract uit en stopt daarna met F1. :)
Daar geloof ik dan ook weer niks van als het zo'n hok blijft.

Vergeet niet, hij heeft dure hobbies ;)

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• JEightyFive
  • Registratie: Maart 2022
  • Laatst online: 13:07
De makers van DtS momenteel:
Afbeeldingslocatie: https://media.tenor.com/YuaZwKZxXgoAAAAe/write-that-down-taking-notes.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

MikeyMan schreef op woensdag 9 juli 2025 @ 13:27:
Waar hij ook niet meer voor hoeft te werken. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• albino71
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online

albino71

Leef rijk, sterf arm

Hoe is Mercedes qua team nog? Is daar ook niet heel veel talent weggegaan?

Waar moet je volgend jaar zijn, behalve McLaren?

Te koop....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Holk
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 12-10 19:15
Ai, ook wel een hele duidelijke steek: Horner weg, moeten ze zelf weten. Wij willen een snellere auto en die gaat niet sneller nu Horner weg is

Auw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R2D2
  • Niet online
albino71 schreef op woensdag 9 juli 2025 @ 13:28:
Hoe is Mercedes qua team nog? Is daar ook niet heel veel talent weggegaan?

Waar moet je volgend jaar zijn, behalve McLaren?
Zijn er ook veel weg gegaan, inclusief de beste coureur die ze hadden afgelopen decennia en toch weten ze het hoofd boven water te houden en heeft de motor achterin geleverd afgelopen jaren. Dat is het verschil tussen Mercedes en RB waar de laatste veel te veel gehangen heeft aan de individuen afgelopen jaren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Treveo
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 08:21
CH4OS schreef op woensdag 9 juli 2025 @ 13:24:
[...]
Dan haal je twee zaken door elkaar. Het trucje dat Mclaren nu uithaalt, zit namelijk niet in de remmen. :)
Niet? Waarin dan wel? Die cambers?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Klauwhamer
  • Laatst online: 19-10 23:25

Klauwhamer

Voor spijkers.. op laag water.

Holk schreef op woensdag 9 juli 2025 @ 13:32:
[...]

Ai, ook wel een hele duidelijke steek: Horner weg, moeten ze zelf weten. Wij willen een snellere auto en die gaat niet sneller nu Horner weg is

Auw
Dit is toch helemaal geen "steek"? Dit is duidelijk maken dat je als Verstappen-management de deur voor speculatie en geroddel dicht doet en dat was 't.

D3 :: I don't always kill but when I do, it's hyphen nine. :: y u no iddqd? :: Si non confectus, non reficiat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alfa Novanta
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-10 23:26

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

codex schreef op woensdag 9 juli 2025 @ 12:24:
Ik kan mij toch ergens niet voorstellen dat Max ,omdat Horner, weg is aan blijft. Het team functioneert voor geen meter meer, met daarbij een overgang volgend jaar waar realistisch gezien de kleinste kans het goed te hebben bij RB/Ford ligt. Dan kan er nu een nieuwe CEO zijn, maar tot einde contract van Max gaat RBR zeer waarschijnlijk geen dominante rol meer spelen.

Hij heeft sowieso aangegeven dat hij volgend jaar in de F1 rijdt, dus tot zover is dat duidelijk. Het enige wat hem naar mijn idee bij RBR zou kunnen houden is zijn afkoopsom, maar als het verhaal klopt dat Mercedes bereid is dat te betalen, lijkt zijn vertrek een kwestie van tijd.
Je weet niet wat Horner allemaal heeft tegengehouden qua besluiten en ontwikkeling ... Max/Verstappen-kamp is al geruime tijd niet tevreden over Horner en de ontwikkelrichting, dus als die nu vertrekt kunnen er meer zaken nu ineens op zijn plek vallen en misschien komen bepaalde personen ook weer terug. Feitelijk is Max nu aan het roer zou je kunnen stellen.. Mekies zou dom zijn om meteen dwars te gaan liggen, die gaat eerst wel met Max mee.

Of het genoeg gaat zijn, is koffiedik kijken.. maar Max weet meer dan ons. Die weet prima wat dit nu betekent.

My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeRoC00L
  • Niet online
Wie van de twee huidige coureurs zou er overblijven als Max naar MERC zou gaan?
Kan nog lachen worden met RUS …..

[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Nu online

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

CH4OS schreef op woensdag 9 juli 2025 @ 13:28:
[...]
Waar hij ook niet meer voor hoeft te werken. ;)
Dat waag ik te betwijfelen. Hij is nog jong he ;)

Die 200 miljoen (?) is er snel doorheen met een eigen raceteam, prive vliegtuig, stapel track days en een huis in Monaco.

[ Voor 22% gewijzigd door MikeyMan op 09-07-2025 13:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Holk
  • Laatst online: 12-10 19:15
Klauwhamer schreef op woensdag 9 juli 2025 @ 13:34:
[...]

Dit is toch helemaal geen "steek"? Dit is duidelijk maken dat je als Verstappen-management de deur voor speculatie en geroddel dicht doet en dat was 't.
Ik lees het als “er zijn belangrijkere zaken om je druk om te maken binnen het team, ga daar eens mee aan de slag”

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Treveo schreef op woensdag 9 juli 2025 @ 13:34:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• powah33
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 27-07 16:04
Treveo schreef op woensdag 9 juli 2025 @ 13:34:
[...]

https://f1manager.info/ranking/4605

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Finraziel
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 08:00
Ik ga Horner toch wel missen... Geri Halliwell-Horner dan, was nog steeds leuk om die geregeld even langs te zien komen :+ O-)

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

Lynx schreef op woensdag 9 juli 2025 @ 13:23:
Indien dit was wat McL ook inderdaad deed, zal dat specifieke deel van het voordeel idd weg vallen.

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tleilaxu
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online
[...]

Auw
Ik lees hem anders: "Red Bull heeft naar ons geluisterd en Horner ontslagen, voor details moeten jullie bij Red Bull zijn"
(dat ook even met het oog op de geruchten dat kamp Verstappen helemaal geen fan meer was van Horner)

[ Voor 11% gewijzigd door Tleilaxu op 09-07-2025 13:44 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Klauwhamer schreef op woensdag 9 juli 2025 @ 13:34:
[...]

Deze zin: "We continue to focus on the sporting side and are looking for more performance so we can return to the top." geeft juist het voer voor speculatie ;)

Die performance kan ook bij een ander team gevonden worden natuurlijk :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• albino71
  • Niet online

albino71

Leef rijk, sterf arm

R2D2 schreef op woensdag 9 juli 2025 @ 13:33:
[...]

Zijn er ook veel weg gegaan, inclusief de beste coureur die ze hadden afgelopen decennia en toch weten ze het hoofd boven water te houden en heeft de motor achterin geleverd afgelopen jaren. Dat is het verschil tussen Mercedes en RB waar de laatste veel te veel gehangen heeft aan de individuen afgelopen jaren.
RUS reed die ‘beste’ coureur eruit. Of dat is omdat HAM niet met de ground effect auto’s overweg kan of dat die niet snel genoeg meer is, weten we niet. In ieder geval doet dat er niet toe denk ik; het gaat om het team erachter. Hoe staat het daarmee?

Is AM niet de betere keus voor Max…

Newey, Honda, geld.

Te koop....

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• U123456
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 07:31
Volgens ex-F1-coureur en Sky TV analist Martin Brundle vergroot het ontslag van Christian Horner de kans dat Max Verstappen wel bij Red Bull blijft. Verder geeft hij aan dat het Horner niet duidelijk is waarom hij is vervangen:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Klauwhamer

Klauwhamer

D-Ed schreef op woensdag 9 juli 2025 @ 13:40:
[...]

Deze zin: "We continue to focus on the sporting side and are looking for more performance so we can return to the top." geeft juist het voer voor speculatie ;)

Die performance kan ook bij een ander team gevonden worden natuurlijk :D
Mwah, dat vind ik wel een erg creatieve interpretatie, net als de vermeende 'steek'. Neemt natuurlijk niet weg dat je best gelijk kan hebben.

D3 :: I don't always kill but when I do, it's hyphen nine. :: y u no iddqd? :: Si non confectus, non reficiat.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• dglavimans
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 12:18
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/QN5jhBb2cnRPR63MaZvF8Zn2vao=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/wId3X5H7VYKUFsMNzGUIPYfk.jpg?f=fotoalbum_large

Twitter having a field day

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Damian
  • Laatst online: 13:06

Damian

Insane Obtrusion

Mja jammer dat ie hier al langs is gekomen...

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoney3K
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10:23

Stoney3K

Flatsehats!

(jarig!)
MikeyMan schreef op woensdag 9 juli 2025 @ 13:27:
[...]

Daar geloof ik dan ook weer niks van als het zo'n hok blijft.

Ja, en laten we ook niet vergeten dat zijn grootste hobby is om met auto's te racen.

Zet het daar maar neer! -- It's time to party like it's 1984 -- Soundcloud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
Klauwhamer schreef op woensdag 9 juli 2025 @ 13:43:
[...]

Mwah, dat vind ik wel een erg creatieve interpretatie, net als de vermeende 'steek'. Neemt natuurlijk niet weg dat je best gelijk kan hebben.
Het is vooral een diplomatieke reactie welke vanuit verschillende invalshoeken geïnterpreteerd kan worden ;)

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Vuvuzela
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11:39

Vuvuzela

My spire is forming

Zou het naïef vinden van kamp Verstappen als ze nu wel willen blijven bij RBR. Dat gaat/kan nog jaren duren voor ze weer de weg terugvinden naar de top.
Heb bijna liever dat Max stopt dan volgend jaar in een matige RBR zit :X

I served in a company of heroes.

Acties:
  • +19 Henk 'm!

• albino71
  • Niet online

albino71

Leef rijk, sterf arm

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jSfpsubLacIWAQnjnBQJaON7uBE=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/JKvlV20wOxot4bWkxWBSV3hf.jpg?f=fotoalbum_large

Te koop....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuvuzela
  • Laatst online: 11:39

Vuvuzela

My spire is forming

SnowDude schreef op woensdag 9 juli 2025 @ 13:17:
[...]

Als ik nu Max was had ik mijn jet een rondje laten vliegen naar Stuttgart en Bologna puur om de speculaties te voeden.
Woont Toto ook niet gewoon in Monaco? Zelfs als Max tekent acht ik de kans klein dat hij snel bij Mercedes HQ langs gaat. De hoge MB piefen komen wel Max zijn kant op of ergens halverwege.

I served in a company of heroes.

Acties:
  • +16 Henk 'm!

• Chocoball
  • Registratie: Februari 2007
  • Nu online
Klein huishoudelijk bericht. De personele wijzigingen bij Red Bull en Racing Bulls zijn doorgevoerd in de TS. Niet te hopen dat Briatore ergens vandaag of morgen met Nielsen en Bottas komt aanzetten daarom voorlopig "we are checking" en wacht ik even met de versiewijziging tot na de zomerpauze. :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• backupdevice
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12:06

backupdevice

No Risk , Full Push

Vuvuzela schreef op woensdag 9 juli 2025 @ 13:47:
Zou het naïef vinden van kamp Verstappen als ze nu wel willen blijven bij RBR. Dat gaat/kan nog jaren duren voor ze weer de weg terugvinden naar de top.
Ik zie het ontslag niks veranderen aan de downwards spiral die halverwege 2023 al is ingezet. Die is volgend jaar niet magisch verdwenen.

"This is it....This is it " | Gianpiero Lambiase | Lap 54 12-12-2021

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfa Novanta

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

Zo lees ik dat niet. Ze hebben de focus op een snelle auto en dat zal niet veranderen. Misschien dat Horner dit _juist_ in de weg stond, denk maar aan alle mensen die zijn weggegaan. Nu kan er eindelijk schoon schip gemaakt worden en de focus weer op performance komen te liggen. Dingen die Horner misschien niet wou of tegenhield of anders er doorheen drukte. Denk aan de ontwikkelrichting van de auto .. het is algemeen bekend dat Newey het daar ook niet mee eens was en wegging. Eerst denk je nog het valt wel mee, ligt niet aan Newey, komt wel goed .. maar dat tegendeel lijkt zich toch steeds meer te bewijzen. Ik denk nog steeds dat dit de enige voorwaarde was om Max te laten blijven. imo vrij logisch.

AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Chocoball
  • Nu online
Toto is nu de langstzittende teambaas in de paddock.

First seasons the current/acting team principals took on their roles: 2014 - Toto Wolff 2023 - Andrea Stella, Fred Vasseur, James Vowles 2024 - Ayao Komatsu 2025 - Andy Cowell, Jonathan Wheatley, Flavio Briatore, Laurent Mekies, Alan Permane #F1

Chris Medland (@chrismedlandf1.bsky.social) 9 juli 2025

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeRoC00L
  • Niet online
[...]

Auw
Klopt, maar bij dit soort bedrijven is de eindbaas verantwoordelijk voor alles en moeten er koppen rollen als het lang mis gaat. Valt me eigenlijk nog mee hoe lang dit geduurt heeft, waarschijnlijk heeft Horner een soortgelijke clause in z’n contract als Max. If prestaties < xx exit

[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tk55
  • Registratie: April 2009
  • Niet online
Allard schreef op woensdag 9 juli 2025 @ 13:09:
[...]

Tja… Geen idee! Maar dat zijn de geruchten die rond gaan. Ik zie RBR als zinkend schip en dit lijkt het moment om te springen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crazy D
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 08:06

Crazy D

I think we should take a look.

Vuvuzela schreef op woensdag 9 juli 2025 @ 13:47:
Welk bericht heb ik gemist "nu wel willen blijven". Volgens mij is het statement van Max voorlopig nog steeds dat hij bij RBR zit en daar rijdt. De rest van de wereld ziet 'm al bij alle andere teams aanschuiven maar zolang het onderwerp zelf niets zegt...

En je weet ook niet hoe het bij een ander team is. Historisch gezien is Mercedes de beste volgend jaar, maar dat weet je niet zeker. Aston Martin is net zo'n grote gok als blijven bij RBR. Honda heeft een mooie historie, maar ook een historie van 1e seizoenen klote, en net als het aardig wordt, de F1 weer verlaten :+

Exact expert nodig?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• backupdevice
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12:06

backupdevice

No Risk , Full Push

Alfa Novanta schreef op woensdag 9 juli 2025 @ 13:52:
[...]

Zo lees ik dat niet. Ze hebben de focus op een snelle auto en dat zal niet veranderen. Misschien dat Horner dit _juist_ in de weg stond, denk maar aan alle mensen die zijn weggegaan. Nu kan er eindelijk schoon schip gemaakt worden en de focus weer op performance komen te liggen. Dingen die Horner misschien niet wou of tegenhield of anders er doorheen drukte. Denk aan de ontwikkelrichting van de auto .. het is algemeen bekend dat Newey het daar ook niet mee eens was en wegging. Eerst denk je nog het valt wel mee, ligt niet aan Newey, komt wel goed .. maar dat tegendeel lijkt zich toch steeds meer te bewijzen. Ik denk nog steeds dat dit de enige voorwaarde was om Max te laten blijven. imo vrij logisch.
Newey was zelf ook onderdeel van het probleem. 1 van de dingen die niet goed was binnen RBR was Newey als CTO. Goed in ontwerpvisies , maar een slechte CTO> Dit heeft er voor gezorgd dat Rob Marshall richting MCL is gegaan. Het wegaan van Marshall is echt het begin van de ellende geweest. En Newey is weggegaan vanwege hoe RBR met het vermeende slachtoffer is omgegaan, deze was namelijk ook zijn PA.

Het probleem zit dus veel dieper dan alleen Horner, en zijn vertrek gaat dit niet op korte termijn oplossen.

"This is it....This is it " | Gianpiero Lambiase | Lap 54 12-12-2021

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdiezrequejo
  • Laatst online: 19-10 20:56
Alu hoedje op: misschien heeft Verstappen kamp zelf aangegeven dat Horner beter kan gaan als ze willen dat Max blijft? 🤡

Door een fout kan deze signature niet worden weergegeven.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alfa Novanta

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rammes
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 11:50

rammes

koekebakker 1e klas

Volgens mij moet je als coureur naar het team toe gaan dat de potentie heeft om te winnen, niet het team dat nu wint, want dat kan alleen maar berg af gaan.

Ik zou het doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdiezrequejo
  • Laatst online: 19-10 20:56

Door een fout kan deze signature niet worden weergegeven.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Damian

Damian

Insane Obtrusion

jdiezrequejo schreef op woensdag 9 juli 2025 @ 14:07:
[...]

Haha ja min of meer wat een gedachte ook van mij was.
Haha ook pas 20 keer door anderen hier gezegd... }:|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeKaerften
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
Chocoball schreef op woensdag 9 juli 2025 @ 13:57:
Toto is nu de langstzittende teambaas in de paddock.
[Bluesky]
Als je al Briatore's seizoenen, dat hij TP was van Enstone bijelkaar op telt, is het meer dan Woff :+

(En dan heeft 'ie ook nog wat andere teams gemanaged in de tussentijd)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Allard
  • Nu online
MikeyMan schreef op woensdag 9 juli 2025 @ 13:35:
[...]
Dat waag ik te betwijfelen. Hij is nog jong he ;)

Die 200 miljoen (?) is er snel doorheen met een eigen raceteam, prive vliegtuig, stapel track days en een huis in Monaco.
Dat vliegtuig heeft hij dan niet meer nodig, en een raceteam zou zichzelf moeten kunnen bedruipen.
En met een lager inkomen hoeft hij ook niet in Monaco te blijven wonen.

Als het bij Max puur om het inkomen zou gaan ging dan kan hij met die 200 miljoen nu al comfortabel gaan rentenieren,zelfs als hij de 100 haalt.
Maar als hij wil blijven racen (behalve simracen dan) dan zal hij toch wel op zoek moeten gaan naar een sponsor.

I think all rightthinking people in this country are sick and tired of being told that ordinary, decent people are fed up in this country with being sick and tired.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Marcel Br
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 17-10 17:03
DeKaerften schreef op woensdag 9 juli 2025 @ 14:16:
[...]

Als je al Briatore's seizoenen, dat hij TP was van Enstone bijelkaar op telt, is het meer dan Woff :+

(En dan heeft 'ie ook nog wat andere teams gemanaged in de tussentijd)
Dat dat figuur er weer is is naast de extra bonus voor Ferrari de grootste schande van de F1

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• R2D2
  • Niet online
albino71 schreef op woensdag 9 juli 2025 @ 13:41:
[...]

RUS reed die ‘beste’ coureur eruit. Of dat is omdat HAM niet met de ground effect auto’s overweg kan of dat die niet snel genoeg meer is, weten we niet. In ieder geval doet dat er niet toe denk ik; het gaat om het team erachter. Hoe staat het daarmee?

Is AM niet de betere keus voor Max…

Newey, Honda, geld.
Dat Russell hem er af heeft gereden, punten technisch gezien in de seizoenen waar het allemaal even voor geen meter meer liep en er even geen eer te behalen viel met de Mercedes. Daarnaast is Russell ook geen "pannekoek" natuurlijk en is Hamilton na de "gestolen titel" (in zijn ogen dan) ook wel een beetje over zijn hoogtepunt heen.

Feit is echter wel dat Mercedes altijd een auto heeft weten te bouwen waar beide coureurs over het algemeen goed mee overweg konden en die ook "snel" was / is.

Newey, Honda en Geld maakt het nog steeds geen geoliede machine, Newey wordt ook gewoon een dagje ouder en het is nog maar de vraag wat hij bij AM voor elkaar kan krijgen en ook hoe de samenwerking met Honda gaat verlopen onder de nieuwe omstandigheden.

Daarnaast heb je te maken met een Lawrence Stroll, moet je ook maar net zin in hebben en zit je weer met een "enkeling" die in de basis de macht heeft om eigen zin door te drijven. dat heb je bij een Mercedes en Mclaren dan weer niet omdat men daar ook nog met aandeelhouders zit e.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xzaz
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 19-10 12:19
Ik denk dat, in tegenstelling tot de meeste teams RBR gewoon een product wilt verkopen door in de schijnwerkers te staan. Het is een reclameplatform eerste plaats en als tweede plaats een F1 team. Uiteindelijk zal er ook een periode komen waarin we ons gaan afvragen waarom reclame voor sigaretten niet meer mag maar wel voor een merk wat suikerdrankjes en of goksites adverteert.

Hetzelfde effect zie je bij Red Bull Salzburg wat niet zijn naam mag voeren want merknaam.

Schiet tussen de palen en je scoort!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• loekf2
  • Laatst online: 19-10 21:42
MikeyMan schreef op woensdag 9 juli 2025 @ 13:05:
[...]

Das toch precies de reden om 2026 uit te zitten bij Red Bull. Als ie nu switcht zal ie ongetwijfeld voor meer dan een jaar tekenen. En dan moet je daarna nog een keer switchen als je de verkeerde keuze hebt gemaakt.
En dan hopen dat er nog een stoeltje bij Mercedes of Ferrari etc. vrij is ?

Verstappen moet nu juist gaan. RBR moet opnieuw opgebouwd worden, vooral de techniek. Ik zou geen vertrouwen hebben in de mensen die een auto voor volgend jaar moeten bouwen omdat ze al 2 jaar achter de feiten aanlopen en vergeet niet dat de nieuwe windtunnel pas in 2026 open gaat, en ze dus pas in 2027, denk 2028 pas van alle correlatie issues af zijn.

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Damian

Damian

Insane Obtrusion

R2D2 schreef op woensdag 9 juli 2025 @ 14:24:
[...]

Dat Russell hem er af heeft gereden, punten technisch gezien in de seizoenen waar het allemaal even voor geen meter meer liep en er even geen eer te behalen viel met de Mercedes. Daarnaast is Russell ook geen "pannekoek" natuurlijk en is Hamilton na de "gestolen titel" (in zijn ogen dan) ook wel een beetje over zijn hoogtepunt heen.

Feit is echter wel dat Mercedes altijd een auto heeft weten te bouwen waar beide coureurs over het algemeen goed mee overweg konden en die ook "snel" was / is.

Newey, Honda en Geld maakt het nog steeds geen geoliede machine, Newey wordt ook gewoon een dagje ouder en het is nog maar de vraag wat hij bij AM voor elkaar kan krijgen en ook hoe de samenwerking met Honda gaat verlopen onder de nieuwe omstandigheden.

Daarnaast heb je te maken met een Lawrence Stroll, moet je ook maar net zin in hebben en zit je weer met een "enkeling" die in de basis de macht heeft om eigen zin door te drijven. dat heb je bij een Mercedes en Mclaren dan weer niet omdat men daar ook nog met aandeelhouders zit e.d.
Come again?
Afbeeldingslocatie: https://d3cm515ijfiu6w.cloudfront.net/wp-content/uploads/2022/03/10095051/lewis-hamilton-zero-pod-mercedes-w13-planetf1.jpg

:+

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Het Peertje
  • Registratie: April 2024
  • Laatst online: 19-10 21:01
xzaz schreef op woensdag 9 juli 2025 @ 11:21:
[...]

Had natuurlijk sinds the hornyfiles al moeten gebeuren.
London schreef op woensdag 9 juli 2025 @ 11:29:
[...]

Dit dus. Belachelijk dat ie überhaupt mocht blijven.
Ja, want cancel culture is zo'n fijn fenomeen...

”o jee, hij is een mens die fouten maakt... weg ermee!". 8)7

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Het Peertje
Exocet schreef op woensdag 9 juli 2025 @ 11:37:
Zou dit wellicht ook een wens vanuit de kant van Verstappen en zijn team zijn?
Jos was heel erg fel tegen het blijven van Horner na het schandaal.
Ik denk dat Jos niet moet piepen, gezien zijn eigen kerfstok.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
Het hoogtepunt van de driehoek 'Verstappen -> Red Bull -> Honda' is wel voorbij. Zijn entree in de F1, de overstap naar RB, de opbouw naar zijn eerste kampioenschap en het toch aanblijven van Honda als motorleverancier was een kunstje waar je u tegen zegt en ik ben blij daar getuigen van te kunnen zijn geweest.. _/-\o_

Wat mij betreft is er een nieuwe fase aangebroken voor Verstappen en Red Bull. Het zal klasse zijn als hij het seizoen afmaakt maar ik zie hem ook wel gewoon zsm vertrekken met alles wat er al (veel te lang) speelt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
Het Peertje schreef op woensdag 9 juli 2025 @ 14:29:
[...]

[...]

Je bent wel de leider van het team. Door dergelijk gedrag gaan mensen anders naar je kijken en sindsdien is het eigenlijk alleen maar onrust geweest.

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• xzaz
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 19-10 12:19
Het Peertje schreef op woensdag 9 juli 2025 @ 14:30:
[...]

:D Het dualisme.

Schiet tussen de palen en je scoort!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Nu online

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

loekf2 schreef op woensdag 9 juli 2025 @ 14:26:
[...]

En dan hopen dat er nog een stoeltje bij Mercedes of Ferrari etc. vrij is ?

Verstappen moet nu juist gaan. RBR moet opnieuw opgebouwd worden, vooral de techniek. Ik zou geen vertrouwen hebben in de mensen die een auto voor volgend jaar moeten bouwen omdat ze al 2 jaar achter de feiten aanlopen en vergeet niet dat de nieuwe windtunnel pas in 2026 open gaat, en ze dus pas in 2027, denk 2028 pas van alle correlatie issues af zijn.
Nu gaan is een veel te grote gok. Als Max belt wordt er echt wel plaats gemaakt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Het Peertje
Precies!

Zelf ook niet het beste rolmodel geweest en dan oordelen dat een ander weg moet.

Mensen maken fouten.
Als je denkt dat ik Jos veroordeel, heb je mij verkeerd begrepen.
Beter lezen!

[ Voor 13% gewijzigd door Het Peertje op 09-07-2025 14:45 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Chocoball
  • Nu online
Red Bull die Horner bedankt voor zijn inzet al die jaren via IG.

Afbeeldingslocatie: https://i.redd.it/57f3xue45ubf1.png

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Extigo
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 12:14
MikeyMan schreef op woensdag 9 juli 2025 @ 14:33:
[...]

Nu gaan is een veel te grote gok. Als Max belt wordt er echt wel plaats gemaakt.
Denk je? Wanneer Mercedes volgend jaar inderdaad de snelste auto blijkt te hebben en Russell het kampioenschap pakt met Antonelli op P2, zoals in de hoogtijdagen van Mercedes in de 2010s, denk ik niet dat Mercedes één van hun coureurs gaan opofferen voor Verstappen, jij wel?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• FastFred
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11:50
Chocoball schreef op woensdag 9 juli 2025 @ 14:35:

[Afbeelding]
Compleet onsmakelijk van RBR om iemand die dat team van de grond af aan opgebouwd heeft en 20 jaar alles gegeven heeft, zoveel sucessen behaald heeft, op deze manier halverwege het seizoen eruit te schoppen met een paar regeltjes op Insta

[ Voor 3% gewijzigd door FastFred op 09-07-2025 14:39 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Klauwhamer

Klauwhamer

[...]

Volwassenen met verantwoordelijkheden verantwoordelijk houden voor hun gedrag heeft niets te maken met "cancel culture". Dat je dit zegt, getuigt dat je geen idee hebt van verticale dynamiek binnen een bedrijf en de mogelijke consequenties als daar iets fout gaat. Collateral damage raakt véél meer werknemers dan alleen die arme Horner die zijn hormonen niet onder controle heeft als CEO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klauwhamer

Klauwhamer

Het Peertje schreef op woensdag 9 juli 2025 @ 14:30:
[...]

Wat is dit nou weer voor redenering? Iemand die zich heeft misdragen in het verleden mag opeens geen mening meer hebben over anderen in het heden..? Jemig de pemig.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Allard
  • Nu online
Damian schreef op woensdag 9 juli 2025 @ 14:13:
[...]
Haha ook pas 20 keer door anderen hier gezegd... }:|
Ondanks dit artikel vind ik het nog steeds niet logisch. Het vertrek van Horner verandert niets aan de auto, ook volgend jaar niet. Als het "Verstappen vs Horner" is, dan is dat om Jos Verstappen, niet om Max.
Hoe dan ook, die Red Bull zal niet meteen sneller gaan en ook weinig veranderen aan de vooruitzichten van volgend jaar.
Het blijft koffiedik kijken maar ik denk dat Max óf stopt met F1, of vertrekt naar een ander team.
Max is het gedoe rondom het racen (pers, FIA) al een tijdje beu, en nu de RB ook nog eens slecht presteert zou het best kunnen dat hij volgend jaar al wil stoppen, of nog een paar jaar in een auto wil rijden waarin hij wel races kan winnen.
In beide gevallen kan dat de druppel zijn geweest om Horner de laan uit te sturen. Dat vind ik zelf logischer dan dat Max het vertrek van Horner heeft geëist.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• walteij
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 24-09 15:59
Extigo schreef op woensdag 9 juli 2025 @ 14:35:
[...]

Denk je? Wanneer Mercedes volgend jaar inderdaad de snelste auto blijkt te hebben en Russell het kampioenschap pakt met Antonelli op P2, zoals in de hoogtijdagen van Mercedes in de 2010s, denk ik niet dat Mercedes één van hun coureurs gaan opofferen voor Verstappen, jij wel?
Maar wat nu als Mercedes wel de beste motor heeft, maar qua chassis en aero nog achterblijft bij de 'klantenteams'? Dan wil je als teambaas toch gewoon de allersnelste coureur in je lineup hebben zitten, om op die manier eventuele tekortkomingen te kunnen compenseren?
Ik denk dat we voldoende goede coureurs hebben in de F1, we hebben er ook een paar die ik liever zie verdwijnen, maar er zijn er maximaal 4 die buitencategorie zijn of waren en van dat setje is Max op dit moment de snelste. Ieder team zal plaats maken voor Max, omdat daarmee de kansen op een titel simpelweg (minimaal) verdubbeld worden.20 jaar geleden ieder team wilde Alonso hebben, 15 jaar geleden Lewis, 12 jaar geleden Seb, daarna Lewis weer...

Check ook onze nieuwe F1 Website racetalk (nee, doe maar niet, die is ff stuk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Chocoball schreef op woensdag 9 juli 2025 @ 14:35:

[Afbeelding]
Ik blijf dit soort posts altijd maar raar vinden. Men ontslaat hem, om redenen, maar vervolgens zal zo'n persoon altijd wel een belangrijk onderdeel van (de geschiedenis van) het team blijven. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klauwhamer

Klauwhamer

Extigo schreef op woensdag 9 juli 2025 @ 14:35:
[...]

Dat denk ik wel. Russell is niet in dezelfde orde van grootte als Verstappen. Russell is een goede tweede rijder en c'est tout.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• NotSoSteady
CH4OS schreef op woensdag 9 juli 2025 @ 14:40:
[...]

Ik blijf dit soort posts altijd maar raar vinden. Men ontslaat hem, om redenen, maar vervolgens zal zo'n persoon altijd wel een belangrijk onderdeel van (de geschiedenis van) het team blijven. 8)7
Waarom is dat raar? Hij is toch medeverantwoordelijk geweest voor het succes, oftewel de geschiedenis van het team.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Het Peertje
Klauwhamer schreef op woensdag 9 juli 2025 @ 14:39:
[...]

Wat is dit nou weer voor redenering? Iemand die zich heeft misdragen in het verleden mag opeens geen mening meer hebben over anderen in het heden..? Jemig de pemig.
Zolang het bij een mening blijft.
Jos is niet in de positie om het vertrek van een Horner na te jagen.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• R2D2
  • Niet online
Haal Red Bull weg uit de seizoenen 2022 / 2023 en die Mercedes wordt ineens wel een stukje minder belabberd, zeker richting einde '23 en in 24. Mercedes viel het hardst terug natuurlijk maar het was niet dat McLaren, Ferrari of een Williams zo'n geweldige wagen hadden gebouwd die niet met purpoising kampte.

Russel werd in 2022 4e in het kampioenschap en Mercedes 3e in het constructeurs, Hamilton derde in 2023 en Mercedes 2e in het constructeurs kampioenschap, vorig jaar werd men 6e en 7e in het kampioenschap en 4e in het constructeurs kampioenschap achter Red Bull... Dit jaar staat Red Bull onder Mercedes in het constructeurs kampioenschap en dat gat zie ik alleen nog maar groter worden eerlijk gezegd in de rest van het seizoen. Haal Verstappen er wederom weer uit en red Bull staat stijf onderaan, zo diep is Mercedes nooit gezonken ;)

Als Verstappen in 2022, 2023 en 2024 niet zoveel punten bij elkaar gereden had dan had Red Bull ieder jaar onder Mercedes geëindigd in het constructeurs kampioenschap terwijl Mercedes met de slechtste wagen die ze in de afgelopen 10 jaar gebouwd nog steeds niet onderaan de constructeurs lijstjes bungelde.

Dus come again :+ ;)

[ Voor 10% gewijzigd door R2D2 op 09-07-2025 14:53 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• powerboat
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 12:51
Je kon het zien aankomen dat dit niet houdbaar was, echter hadden ze dit op een nettere manier kunnen doen.

Ze zijn zo te zien overgestapt van verbranden van coureurs naar verbranden van CEO's :+

Acties:
  • +15 Henk 'm!

• Chocoball
  • Nu online

It's understood that Christian Horner is not the only person to have departed Red Bull. Chief marketing officer Oliver Hughes and Group Director of Communications Paul Smith have also left. #F1

Thomas Maher (@thomasmaheronf1.bsky.social) 9 juli 2025

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klauwhamer

Klauwhamer

Het Peertje schreef op woensdag 9 juli 2025 @ 14:43:
[...]

Zolang het bij een mening blijft.
Jos is niet in de positie om het vertrek van een Horner na te jagen.
.. Zegt wie, precies? Je schrijft alsof je denkt dat je bij machte en kennis bent om Jos Verstappen even op z'n vermeende plek te zetten, maar je hebt volstrekt geen idee óf en hoe dik zijn vinger in de pap is achter de schermen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online

JB

Cédric roelt!

Zinkend schip... te laat schoon schip, tijd voor een nieuwe "boot" voor Max!

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Damian

Damian

Insane Obtrusion

R2D2 schreef op woensdag 9 juli 2025 @ 14:47:
[...]

Haal Red Bull weg uit de seizoenen 2022 / 2023 en die Mercedes wordt ineens wel een stukje minder belabberd, zeker richting einde '23 en in 24. Mercedes viel het hardst terug natuurlijk maar het was niet dat McLaren, Ferrari of een Williams zo'n geweldige wagen hadden gebouwd die niet met purpoising kampte.

Russel werd in 2022 4e in het kampioenschap en Mercedes 3e in het constructeurs, Hamilton derde in 2023 en Mercedes 2e in het constructeurs kampioenschap, vorig jaar werd men 6e en 7e in het kampioenschap en 4e in het constructeurs kampioenschap achter Red Bull...

Als Verstappen in 2022, 2023 en 2024 niet zoveel punten bij elkaar gereden had dan had Red Bull ieder jaar onder Mercedes geëindigd in het constructeurs kampioenschap terwijl Mercedes met de slechtste wagen die ze in de afgelopen 10 jaar gebouwd nog steeds niet onderaan de constructeurs lijstjes bungelde.

Dus come again :+ ;)
huh, hoe dan :P

Jij zegt:
Waar past de W13 en W14 dan in die verklaring... Helemaal vergeleken met de auto's ervoor...

Ze hebben de boot volledig mis geslagen met het Zero-Pod design, iets wat ze zelf openlijk hebben toegegeven...

[ Voor 4% gewijzigd door Damian op 09-07-2025 14:57 ]

Pagina: 1 ... 38 ... 54 Laatste

Let op:
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Ook het bedelen naar het delen naar streams wordt niet toegestaan
Verder is dit een meer serieus gericht topic voor inhoudelijke discussie. Handel daar dan ook naar.

Seizoen 2025 topics: Topicreeks: [F1 2025]
Waar Formule 1 te zien op TV of internet: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4
Bezoek van een GP-weekend: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij bezoeken?
Formule-E: Formule E - Deel 1
Drive to Survive: [F1] Drive to Survive
Andere racecategorieën: Algemeen race topic Deel 3
Randzaken: [F1] Randzaken