Ik zie alleen maar verliezers in deze beslissing.Quad schreef op donderdag 27 maart 2025 @ 10:13:
Dit is gewoon een win-win-win voor alle partijen. Voor Lawson omdat hij nu ervaring op kan doen als rookie bij RB en zich verder kan ontwikkelen op de grid zonder podiumdruk. Yuki kan zich een laatste maal bewijzen, en ik denk dat hij dit graag wil, want na dit seizoen stopt zijn inkomen uit de F1 anders in principe.. En voor RBR is dit een win omdat ze dan een andere rijder hebben die het kan laten zien.
Red Bull die al bijna twee jaar geen goede weg is ingeslagen qua auto. Ja, Verstappen weet hem eigenhandig naar een titel te sturen, maar de tweede coureur die laten ze spartelen. Tegen willens en wetens vasthouden aan het concept en machtsspelletjes spelen met coureurs, de Vries, Perez, Ricciardo, Lawson en Tsunoda, door Horner en Marko.
Uiteindelijk moeten ze afscheid nemen van coureurs door het afkopen van contracten. Wat ook geen boekenbon en een nuts heeft gekost.
Alle feedback van coureurs ten spijt, blijven vasthouden aan het niet geweldige concept en er is maar een coureur die maar overweg mee kan. Ook die loopt tegen zijn grens aan. Motivatie gaat ook bij die coureur dalen, vermoed ik.
En dan twee jonkies uitspelen tegen elkaar omdat er een baas een wedstrijd ver pissen doet met een bejaarde man.

Ook Tsunoda gaat het niet redden in de huidige wagen. Terwijl ik het hem van harte gun.
Hoop dat Lawson hier niet te veel last krijgt in zijn zelfvertrouwen, maar dat Red Bull op het moment geen fijne plek is om te racen is een understatement.
When you are dead, you do not know you are dead. It’s only painful and difficult for others. The same applies when you are stupid.