12 x 385Wp op HD4000SolarEdge zuid 13° pvoutput
Ik hoop echt dat hij het goed gaat doen,maar ben ook benieuwd wat ze gaan doen mocht dit niet het geval zijn.Drials schreef op vrijdag 28 maart 2025 @ 18:23:
Ik denk dat Yuki het heel goed gaat doen! 😁
Wat zijn de opties dan,Yuki kan niet terug en ruilen voor Hadjar zie ik niet gebeuren. 🤔

Zal er totaal niet van opkijken als de licht ontvlambare Yuki hem gewoon in de muur parkeert. Moeilijke auto, teveel druk, teveel zichzelf willen bewijzen.
Aan de andere kant, stel dat ie het beter doet dan Max
[ Voor 5% gewijzigd door Help!!!! op 28-03-2025 19:56 ]
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 9800X3D |TR Phantom Spirit 120 SE | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift
When you are dead, you do not know you are dead. It’s only painful and difficult for others. The same applies when you are stupid.
Yuki mag het seizoen afmaken.DoubleDutch schreef op vrijdag 28 maart 2025 @ 19:13:
[...]
Ik hoop echt dat hij het goed gaat doen,maar ben ook benieuwd wat ze gaan doen mocht dit niet het geval zijn.
Wat zijn de opties dan,Yuki kan niet terug en ruilen voor Hadjar zie ik niet gebeuren. 🤔
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Een voordeel van eerste twee races Lawson ipv gelijk Yuki: er kan geen discussie zijn "Lawson zou het beter hebben gedaan..."
Los daarvan hoop ik voor Tsunoda dat hij het wel goed doet. Hij is te vaak overgeslagen en genegeerd. Maar ondertussen heeft hij wel wat ervaring mogen opbouwen, is hij een stuk beter geworden over de afgelopen jaren en zou hij ook een duidelijke voorkeur voor auto's met overstuur hebben, meer dan Lawson.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
De vraag die mij bezighoud is hoe groot de 'sh*tshow' bij Red Bull gaat worden als de prestatieclausule in werking treedt en Verstappen overstapt of stopt.DaniëlWW2 schreef op zaterdag 29 maart 2025 @ 08:53:
Tja, ik merk dat ik vooral bezig ben met de puinzooi die Horner en Marko creëren en minder met Lawson en Tsunoda. In deze vraag ik me dan ook eerder af wat vernederender voor Horner en Marko is: Tsunoda die goed presteert of juist niet?
Los daarvan hoop ik voor Tsunoda dat hij het wel goed doet. Hij is te vaak overgeslagen en genegeerd. Maar ondertussen heeft hij wel wat ervaring mogen opbouwen, is hij een stuk beter geworden over de afgelopen jaren en zou hij ook een duidelijke voorkeur voor auto's met overstuur hebben, meer dan Lawson.
Ik denk dat mensen als Hannah Schmitz dan ook snel hun biezen pakken en de boel leegstroomt. Mocht dan de motorenproductie ook niet naar wens zijn dan zou het me niet verbazen als RBR verdwijnt.Chocoball schreef op zaterdag 29 maart 2025 @ 11:05:
[...]
De vraag die mij bezighoud is hoe groot de 'sh*tshow' bij Red Bull gaat worden als de prestatieclausule in werking treedt en Verstappen overstapt of stopt.
Het team zal niet verdwijnen. Een plekje op de grid is veel te veel geld waard.Toke_gt schreef op zaterdag 29 maart 2025 @ 11:25:
[...]
Ik denk dat mensen als Hannah Schmitz dan ook snel hun biezen pakken en de boel leegstroomt. Mocht dan de motorenproductie ook niet naar wens zijn dan zou het me niet verbazen als RBR verdwijnt.
Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month
Just checking, maar bedoel je met "het team" Red Bull Racing, of "het team gevestigd in Milton Keynes"? Als in: als Red Bull stopt is de kans nog steeds best groot dat iemand anders de boel overneemt (hetzelfde als dat Red Bull daarvoor Jaguar was en daarvoor ...).asing schreef op zaterdag 29 maart 2025 @ 11:58:
[...]
Het team zal niet verdwijnen. Een plekje op de grid is veel te veel geld waard.
En met de inschrijfgelden die gevraagd worden + initiële investering die nodig is om from scratch te beginnen zal een team overnemen mogelijk (/waarschijnlijk?) nog steeds goedkoper zijn. Ook er vanuit gaande dat Red Bull niet zal verkopen zolang ze nog vooraan mee doen (want het succes van het team is uiteraard onderdeel van de prijs).
Ik bedoelde RedBull als sponsor en daarmee dus ook een fors deel van het personeel. De plek op de grid, de fabriek en de nieuwe windtunnel gaan dan logischerwijs naar een andere belangstellende. Maar ik bedoelde vooral dat het voor RBR met een slechte auto en zonder Max niet meer interessant is.RobertMe schreef op zaterdag 29 maart 2025 @ 12:08:
[...]
Just checking, maar bedoel je met "het team" Red Bull Racing, of "het team gevestigd in Milton Keynes"? Als in: als Red Bull stopt is de kans nog steeds best groot dat iemand anders de boel overneemt (hetzelfde als dat Red Bull daarvoor Jaguar was en daarvoor ...).
En met de inschrijfgelden die gevraagd worden + initiële investering die nodig is om from scratch te beginnen zal een team overnemen mogelijk (/waarschijnlijk?) nog steeds goedkoper zijn. Ook er vanuit gaande dat Red Bull niet zal verkopen zolang ze nog vooraan mee doen (want het succes van het team is uiteraard onderdeel van de prijs).
Ze namen het team wat ooit Jaguar heette over. Die reden ook ergens achteraan. Daarna kwamen de Vette(l) jaren met 4 titels op rij. Toen het V6 turbo tijdperk begon was er niks of niemand die kon tippen aan Mercedes. En vanaf 2021 is er weer hoop in Milton Keynes.Toke_gt schreef op zaterdag 29 maart 2025 @ 12:24:
[...]
Ik bedoelde RedBull als sponsor en daarmee dus ook een fors deel van het personeel. De plek op de grid, de fabriek en de nieuwe windtunnel gaan dan logischerwijs naar een andere belangstellende. Maar ik bedoelde vooral dat het voor RBR met een slechte auto en zonder Max niet meer interessant is.
Al die tijd zijn ze niet in de steek gelaten door Red Bull GmbH. Zolang hun aanwezigheid in de sport merkbaar is in de hoeveelheid blikjes die ze schuiven zullen ze niet vertrekken.
Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month
Dan gaat dat team imploderen. Want ik denk dat Marko dan ook weg is. Van wat er allemaal rondgaat, lijkt zijn positie vooral af te hangen van Verstappen en is de steun vanuit Oostenrijk niet erg sterk. Hij was immers namelijk Mateschitz zijn vertegenwoordiging en heeft niet echt een officiële positie.Chocoball schreef op zaterdag 29 maart 2025 @ 11:05:
[...]
De vraag die mij bezighoud is hoe groot de 'sh*tshow' bij Red Bull gaat worden als de prestatieclausule in werking treedt en Verstappen overstapt of stopt.
Maar het kan volgend jaar ook al gebeuren als de Ford-RBR PU niet goed genoeg is. Als Verstappen dan naar een ander team gaat, dan zijn de meest logische opties Mercedes of Aston-Martin + Honda. Ik zie Toto Wolff, Russel er zo uitgooien als hij Verstappen kan krijgen. Dat lijkt inmiddels persoonlijk te zijn omdat hij dat tien jaar geleden niet voor elkaar kreeg en het sindsdien steeds lijkt te proberen of in ieder geval die relatie te cultiveren voor het geval dat het een mogelijkheid zou worden.
Aston Martin zit al met Alonso die echt lijkt te gaan stoppen met F1, anders kan Stroll mogelijk alsnog vertrekken. Verder zitten daar ook Honda en Newey. Maar ook een GP zie ik teruggaan, want hij heeft jaren gezeten bij Force India. En er zijn wel meer die dan mogelijk van RBR naar Aston-Martin gaan.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
BREAKING NEWS !
Red Bull Racing rijdt 2026 met Honda motoren !
De ontwikkeling resultaten van Red Bull Power Trains lopen achter bij de gestelde doelen, en daarom heeft Red Bull Racing Honda benaderd om in 2026 Power Units te leveren.
Honda had al aangegeven ook bereid te zijn aan andere teams Power Units te gaan leveren en heeft Red Bull akkoord gegeven met de voorwaarde dat Yuki Tsunoda promotie maakt naar Red Bull Racing.
De familie Verstappen is niet blij met deze ontwikkeling omdat ze al vergevorderde gesprekken hebben gevoerd met zowel Mercedesals Aston Martin.
Ze wisten namelijk al langer dat de ontwikkelingen bij Red Bull Powetrains achter liepen op schema en gingen er dus vanuit dat ze zonder problemen gebruik konden gaan maken van een ontsnapping clausule.
Aangezien de Honda Power Unit dezelfde is als Aston Martin volgend jaar is daar geen sterk argument meer voor een verbetering en kan de ontsnapping clausule nog niet gebruikt
Liam Lawson. is geslachtofferd voor een deal met Honda Power Units in 2026 en mogelijk 2027
Wel fijn als je ook een bron meepost.
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 9800X3D |TR Phantom Spirit 120 SE | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift
Dinsdag komt RB met meer informatie zeker?
Vreemd. Als ik het eerste stuk tekst selecteer en zoek op Google, kan Google wel de tekst vinden, maar geen bron.
Ze verdienen er gewoon geld mee en hebben veel exposure ter waarde van miljarden.Toke_gt schreef op zaterdag 29 maart 2025 @ 12:24:
[...]
Ik bedoelde RedBull als sponsor en daarmee dus ook een fors deel van het personeel. De plek op de grid, de fabriek en de nieuwe windtunnel gaan dan logischerwijs naar een andere belangstellende. Maar ik bedoelde vooral dat het voor RBR met een slechte auto en zonder Max niet meer interessant is.
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
De 'bron' is een reactie van ene VES uit dit topic op gptoday:Fauna schreef op zaterdag 29 maart 2025 @ 14:59:
Ik ben wel benieuwd welk medium dit schrijft?
https://www.gptoday.net/n...s-is-aan-het-schuimbekken
Maar ook daar staat geen bron bij...
RBR wordt dan gewoon verkocht aan AndrettiDaniëlWW2 schreef op zaterdag 29 maart 2025 @ 14:03:
[...]
Dan gaat dat team imploderen. Want ik denk dat Marko dan ook weg is. Van wat er allemaal rondgaat, lijkt zijn positie vooral af te hangen van Verstappen en is de steun vanuit Oostenrijk niet erg sterk. Hij was immers namelijk Mateschitz zijn vertegenwoordiging en heeft niet echt een officiële positie.
Maar het kan volgend jaar ook al gebeuren als de Ford-RBR PU niet goed genoeg is. Als Verstappen dan naar een ander team gaat, dan zijn de meest logische opties Mercedes of Aston-Martin + Honda. Ik zie Toto Wolff, Russel er zo uitgooien als hij Verstappen kan krijgen. Dat lijkt inmiddels persoonlijk te zijn omdat hij dat tien jaar geleden niet voor elkaar kreeg en het sindsdien steeds lijkt te proberen of in ieder geval die relatie te cultiveren voor het geval dat het een mogelijkheid zou worden.
Aston Martin zit al met Alonso die echt lijkt te gaan stoppen met F1, anders kan Stroll mogelijk alsnog vertrekken. Verder zitten daar ook Honda en Newey. Maar ook een GP zie ik teruggaan, want hij heeft jaren gezeten bij Force India. En er zijn wel meer die dan mogelijk van RBR naar Aston-Martin gaan.
5800X3D, MSI X370, MSI 5070Ti
Of aan Ford die het na iets meer dan een jaar weer verkoopt voor 1 Britse pondArcticWolf schreef op zaterdag 29 maart 2025 @ 16:23:
[...]
RBR wordt dan gewoon verkocht aan Andrettije las het als eerste hier.
Marko exclusive: “We’re not dropping Lawson – we’re saving his future”
https://www.motorsport.co...ving-his-future/10707869/In andere woorden, ze offeren Yuki op
Nee grapje (hoop ik), maar het lijkt erop dat ze inderdaad Lawson's carrière proberen te redden.
MS: Is Max actually open to the idea of saying: "If there’s anything we can do to widen the car’s operating window to help the team-mate, then let’s do it"? Or does he not care?
HM: No, that was actually one of the reasons why he felt the switch from Lawson came too early — because the car is extremely difficult to drive, even for him.
[ Voor 6% gewijzigd door ArcticWolf op 29-03-2025 20:30 ]
5800X3D, MSI X370, MSI 5070Ti
Mijn boefje is liev!
Begrijpelijk, in Liam hebben ze best veel geïnvesteerd. Van F3, F2, DTM en Super Formula. Vooral bij de laatste twee race series was hij direct competitief en eindigde hij in tweede. Was het niet dat Mercedes bij DTM onsportief speelde, meerdere teams samen laten werken om Maximilian Götz kampioen te laten worden. Bij Super Formula kwam ook net te kort.ArcticWolf schreef op zaterdag 29 maart 2025 @ 20:30:Marko exclusive: “We’re not dropping Lawson – we’re saving his future”
https://www.motorsport.co...ving-his-future/10707869/
In andere woorden, ze offeren Yuki op
Nee grapje (hoop ik), maar het lijkt erop dat ze inderdaad Lawson's carrière proberen te redden.
[...]
Als je als team zo’n clausule opneemt lijkt me dat je kijkt naar de 2e auto. Anders kun je als coureur er gewoon met de pet naar gooien om onder je contact uit te kunnen,
Als in die clausule bijvoorbeeld staat dat de andere RBR auto minimaal op p6 in het kampioenschap moet staan, dan staat er voor RBR meer op het spel dan een WCC of WDC.
" A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools. " - Douglas Noel Adams
Ik volg je redenatie, maar als dat zo is, vind ik het misschien wel een beetje dom van RBR. Carlos Sainz is vorig jaar een hele tijd beschikbaar geweest bijvoorbeeld. Dan hadden ze in ieder geval een gevestigde coureur en een stuk meer zekerheid dan een rookie of wisselvallige coureur uit eigen stal.sanderb schreef op zondag 30 maart 2025 @ 13:32:
En toch bekruipt mij ergens het gevoel dat dit op zijn minst óók met de prestatie clausule in Max zijn contract te maken heeft.
Als je als team zo’n clausule opneemt lijkt me dat je kijkt naar de 2e auto. Anders kun je als coureur er gewoon met de pet naar gooien om onder je contact uit te kunnen,
Als in die clausule bijvoorbeeld staat dat de andere RBR auto minimaal op p6 in het kampioenschap moet staan, dan staat er voor RBR meer op het spel dan een WCC of WDC.
Maargoed ergens bekruipt mij ook wel het gevoel dat Sainz zelf helemaal niet terug wilde naar RB(R).
Volgens mij waren er al geruchten in 2019 of zo dat Max een clausule had dat de auto minimaal top 3 moest zijn in de WCC. Vorig jaar maar net gehaald en toen was de RBR nog dominant de eerste paar races. Nu 2 races met Lawson, voelen ze de bui na Abu Dhabi 2025 misschien al hangen en proberen ze het nu op te lossen.sanderb schreef op zondag 30 maart 2025 @ 13:32:
En toch bekruipt mij ergens het gevoel dat dit op zijn minst óók met de prestatie clausule in Max zijn contract te maken heeft.
Ik vind Max ook niet het type om zelf met de pet er naar te gooien als die onder zijn contract uit zou willen. Daarvoor is die veel te gedreven (soms tot verbaal geweld richting zijn team over de radio) en te loyaal. Zal altijd proberen er het maximale uit te halen. Dus als hij in zijn eentje een WCC op plek 3 of hoger kan behalen, zal hij het niet nalaten denk ik. Maar als Verstappen dat niet lukt, dan weet je in principe ook als team: "we fucked up".

Ik ben benieuwd. Met de huidige snelheid hebben we gelukkig tijd zat om er naar te kijkenChocoball schreef op maandag 31 maart 2025 @ 10:24:
Alvast een Red Bull livery teaser voor komend weekend. Geen geel zo te zien bij de airbox.
[Afbeelding]
Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super
Coming soon 🇯🇵 pic.twitter.com/MTzxd1rogs
— Oracle Red Bull Racing | オラクル・レッドブルレーシング (@redbullracing) 30 maart 2025
Er staan wat foto's op Reddit van een witte airbox en zwarte halo van wat lijkt op een Red Bull wagen.
Doen ze speciaal voor Yuki, zodat ie niet hoeft te wennen aan een andere autoParaDroid2 schreef op maandag 31 maart 2025 @ 10:29:
Misschien hopen ze met de kleurstelling van de VCARB02 een wel bestuurbare auto te hebben
Mijn boefje is liev!
Ninja livery!Chocoball schreef op maandag 31 maart 2025 @ 10:24:
Alvast een Red Bull livery teaser voor komend weekend. Geen geel zo te zien bij de airbox.
[Afbeelding]
"When you grow up your heart dies"
Hate to crash the party....JB schreef op zondag 30 maart 2025 @ 13:02:
Yuki gaat voor het podiumAuto is goed te besturen in de sim, volgens hem…
Vorig jaar Monaco. De RB stuiterde over de kerbs en er was geen snelle tijd mee te rijden. De sim werd hevig gebruikt maar de resultaten van de sim kwamen niet overeen met het gedrag van de auto.

Dan zou ie zwart moeten zijn met een witte band rond de airbox. En Max en Yuki natuurlijk in een zwarte raceoverall, liefst de logo's ook donker
Ik laat me graag verrassen dat Tsunoda beter blijkt te zijn dan Max. Maar ik ben bang voor hem dat ie na de GP van Japan zwaar getroost moet worden.JB schreef op zondag 30 maart 2025 @ 13:02:
Yuki gaat voor het podiumAuto is goed te besturen in de sim, volgens hem…
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
of knikkert max in boch 1 van de baanLekker Ventje schreef op maandag 31 maart 2025 @ 13:00:
[...]
Ik laat me graag verrassen dat Tsunoda beter blijkt te zijn dan Max. Maar ik ben bang voor hem dat ie na de GP van Japan zwaar getroost moet worden.

mooi!Willem30 schreef op maandag 31 maart 2025 @ 11:30:
Ook een andere livery bij HAAS:
[YouTube: First Sakura | VF-25 Gets A New Look For The Japanese GP 🇯🇵]
Nan dattebajo! Krijg spontaan Naruto vibesWillem30 schreef op maandag 31 maart 2025 @ 11:30:
Ook een andere livery bij HAAS:
[YouTube: First Sakura | VF-25 Gets A New Look For The Japanese GP 🇯🇵]
Sneller dan Max is echt niet nodig. Zolang Yuki Q3 maar haalt.Lekker Ventje schreef op maandag 31 maart 2025 @ 13:00:
[...]
Ik laat me graag verrassen dat Tsunoda beter blijkt te zijn dan Max. Maar ik ben bang voor hem dat ie na de GP van Japan zwaar getroost moet worden.
ergens vind ik Yuki best lijken op Kobayashi; beide best rap, kennen mooie inhaal momenten (daar waar Kobayashi misschien wel stuk constanter was) echter beide rete fanatieksjaool schreef op maandag 31 maart 2025 @ 13:52:
[...]
Sneller dan Max is echt niet nodig. Zolang Yuki Q3 maar haalt.
Dat fanatieke vind dus ook zo mooi aan Yuki. Een coureur met een pittige rijstijl hou ik wel van.himlims_ schreef op maandag 31 maart 2025 @ 13:55:
[...]
ergens vind ik Yuki best lijken op Kobayashi; beide best rap, kennen mooie inhaal momenten (daar waar Kobayashi misschien wel stuk constanter was) echter beide rete fanatiek
sjaool schreef op maandag 31 maart 2025 @ 14:48:
[...]
Dat fanatieke vind dus ook zo mooi aan Yuki. Een coureur met een pittige rijstijl hou ik wel van.
toch heerlijk zon motor geluid, wat niet klinkt als een dyson stofzuiger

Race nummers dus. Vorig jaar nummer 11 met Perez. Nu 22 met Tsunoda en volgend jaar Verstappen weer met 33.
Als Verstappen vervolgens per 2027 vertrekt wellicht Hamilton aantrekken voor 44. En het jaar erop Sainz in het team voor 55?
Duurt nog even voor Bo77as terug kan komen uit zijn pensioen dan?RobertMe schreef op maandag 31 maart 2025 @ 14:59:
Het uiteindelijke doel met de rijderswissep bij Red Bull is nu bekend:
[Afbeelding]
Race nummers dus. Vorig jaar nummer 11 met Perez. Nu 22 met Tsunoda en volgend jaar Verstappen weer met 33.
Als Verstappen vervolgens per 2027 vertrekt wellicht Hamilton aantrekken voor 44. En het jaar erop Sainz in het team voor 55?
Niet zo lang als GiovinazziMuse schreef op maandag 31 maart 2025 @ 15:22:
[...]
Duurt nog even voor Bo77as terug kan komen uit zijn pensioen dan?
Ik ben wel benieuwd hoe hij dan zichzelf kwijt rijdt dan.RobertMe schreef op maandag 31 maart 2025 @ 14:59:
Het uiteindelijke doel met de rijderswissep bij Red Bull is nu bekend:
[Afbeelding]
[ Voor 5% gewijzigd door CH4OS op 31-03-2025 15:57 ]
Een kampioenschap en weer met 1 rijden is ook een optie natuurlijk.CH4OS schreef op maandag 31 maart 2025 @ 15:56:
[...]
Ik ben wel benieuwd hoe hij dan zichzelf kwijt rijdt dan.Of zou 'ie dan toch niet tot en met 2028 bij RBR rijden?
Ja, maar #33 blijft voorlopig wel voorbehouden aan VER, ook als 'ie met #1 rijdt.ParaDroid2 schreef op maandag 31 maart 2025 @ 15:59:
Een kampioenschap en weer met 1 rijden is ook een optie natuurlijk.
VER's inschrijving is immers op #33, hij mag echter #1 (ook) gebruiken, omdat hij de kampioen is.
[ Voor 19% gewijzigd door CH4OS op 31-03-2025 16:25 ]
Zal wel moeten als hij het podium wil halen. Ik zie echt geen twee Red Bulls op het podium staan zondag.sjaool schreef op maandag 31 maart 2025 @ 13:52:
[...]
Sneller dan Max is echt niet nodig. Zolang Yuki Q3 maar haalt.
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
AopenHX08 ZM400B Athlon64-X2-3800+ ArticFreezer64pro Asrock939Dual-Sata2 2x512MbDDR400 GigabyteR9700pro SBAudigy2 Inspire6700modded PCTVpro ADSL 6Mb/768 NEC2500a Pioneer105DVDrom iiyamaVMPro450 CanonIP4000 LogitechG5 200GbWD7200 80GbWD7200 WinXPhome
Dat zou best wel heel onrealistisch zijn. Of het moet echt een knotsgekke race worden.Lekker Ventje schreef op maandag 31 maart 2025 @ 19:53:
[...]
Zal wel moeten als hij het podium wil halen. Ik zie echt geen twee Red Bulls op het podium staan zondag.
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
2025 heeft alles in zich om een memorabel seizoen te wordenAvK schreef op maandag 31 maart 2025 @ 20:22:
Met alle heisa van de afgelopen anderhalve week kan het niet anders dat komend weekend een FANTASTISCH weekend gaat worden. Vanaf de 1e Vrije Training al. Ik ga alles kijken want DIT gaan we de komende jaren niet meer meemaken. Dat beloof ik.
Mooi erg vet, hopelijk Max en Yuki met speciale rode helm
WitAmaze86 schreef op dinsdag 1 april 2025 @ 08:30:
[...]
Mooi erg vet, hopelijk Max en Yuki met speciale rode helm
Kunnen ze daar niet de rest van het jaar mee rijden?
Ik vind het vooral tof omdat het Red Bull is. Maar is het objectief nou een mooiere livery dan de standaard livery van Haas?
Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357
De ene auto is voor Verstappen en de ander voor Tsunoda, omdat Tsunoda niet in de grote past?
subjectief, ik vind die van haas verre weg het mooiste (voor deze race)Mog schreef op dinsdag 1 april 2025 @ 08:56:
[...]
Ik vind het vooral tof omdat het Red Bull is. Maar is het objectief nou een mooiere livery dan de standaard livery van Haas?
@himlims_ Gefeliciteerd met je verjaardag
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Jep zondag regenraceAlex_79 schreef op maandag 31 maart 2025 @ 21:16:
en dan schijnt het weer in het race weekend ook nog eens wisselvallig te worden. hurrah!
Het promo materiaal was gemaakt toen Perez nog reed?
Maar ziet er wel mooi uit inderdaad, mooie tribute aan de livery die ze in Japan mee zouden racen maar met de omstandigheden in Turkije 2021 kwam.
Zal wel opletten worden met 2 witte RB's en 2 witte RBR's op de baan
[ Voor 5% gewijzigd door YakuzA op 01-04-2025 09:43 ]
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Erger nog... 20 witte autos op de grid dit weekend?Mog schreef op dinsdag 1 april 2025 @ 08:56:
[...]
Ik dacht eerst, WTF en toen Oh jaaa....
Yuki reed in zijn karting periode met nummer 11.YakuzA schreef op dinsdag 1 april 2025 @ 09:43:
[...]
Driving at home 🇯🇵🏡
— BWT Alpine Formula One Team (@AlpineF1Team) 1 april 2025
At this weekend's #JapaneseGP, @ryohirakawa will be getting his first taste of 2025 machinery during Friday's FP1 session. pic.twitter.com/44DWSfLBgx
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Xbox Live: Miesjh NL
Voor mij mag het zo blijven, de rest van het seizoen. Inclusief witte livery van auto
When you are dead, you do not know you are dead. It’s only painful and difficult for others. The same applies when you are stupid.
Dat is voor de Balans.Henri. schreef op dinsdag 1 april 2025 @ 11:08:
[...]
[Afbeelding]
Te dicht bij de houtkachel gestaan 🤣
Tot op heden was er vooral onbalans tussen voor en achter. Door ook onbalans tussen links en rechts te creëren, is de onbalans meer in balans.
YakuzA schreef op dinsdag 1 april 2025 @ 09:43:
[...]
Richie Ginther, zijn naam staat er ook op, reed die RA272 met die livery naar Honda's eerste F1-overwinning in 1965. Hij reed toen met nummer 11.sjaool schreef op dinsdag 1 april 2025 @ 10:06:
[...]
Yuki reed in zijn karting periode met nummer 11.
Nivado schreef op dinsdag 1 april 2025 @ 11:15:
[...]
Dat is voor de Balans.
Tot op heden was er vooral onbalans tussen voor en achter. Door ook onbalans tussen links en rechts te creëren, is de onbalans meer in balans.
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/Cps0iCQgu7DT2b71UvLOWe5V.jpg?f=user_large)

Scherp scherp. Ik had toch niet verwacht dat AI een rol had in het promotiemateriaal van RBR.Henri. schreef op dinsdag 1 april 2025 @ 11:08:
[...]
[Afbeelding]
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
Dat is de nieuwe sinusgolf flexi-wing van Red BullHenri. schreef op dinsdag 1 april 2025 @ 11:08:
[...]
[Afbeelding]
dit is natuurlijk wel een 1 april grap

[ Voor 7% gewijzigd door Chocoball op 01-04-2025 19:19 ]
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Ook het bedelen naar het delen naar streams wordt niet toegestaan
Verder is dit een meer serieus gericht topic voor inhoudelijke discussie. Handel daar dan ook naar.
Seizoen 2025 topics: Topicreeks: [F1 2025]
Waar Formule 1 te zien op TV of internet: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4
Bezoek van een GP-weekend: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij bezoeken?
Formule-E: Formule E - Deel 1
Drive to Survive: [F1] Drive to Survive
Andere racecategorieën: Algemeen race topic Deel 3
Randzaken: [F1] Randzaken