Acidrain schreef op dinsdag 13 mei 2025 @ 12:14:
[...]
Ik ben het 100% met je eens maar wilde het gezellig houden en heb daarom niet gereageerd...
Ik waardeer geert1992 zijn input in dit topic verder wel dus laten we het aub gezellig houden en het modereren overlaten aan de daarvoor bedoelde moderaters en de rapporteer knop gebruiken waar nodig.
Over het wel of niet ontopic zijn van mijn post. Met de ac2400 heeft Zendure een product op de markt gebracht die op het randje zit van huis tuin en keuken apparatuur. Ja het kan gewoon met een stekker in het stopcontact maar als je niet weet wat je aan het doen bent kan het heel snel heel goed mis gaan.
Daarom is het denk ik wel handig als gerelateerde elektra onderwerpen wel hier besproken worden zodat de Zendure enthousiast dit wel meekrijgt als hij dit topic door spit..
Maargoed dat is mijn mening. De moderators mogen modereren waar nodig..
Allereerst wil ik benadrukken dat ik geen moderator ben, maar ik was van mening dat mijn vraag op een nette en respectvolle manier werd gesteld. Daarnaast wil ik erop wijzen dat er boven het veld waar je je antwoord typt, een directe verwijzing staat naar het topic over huisinstallaties dat ik eerder heb genoemd.
Met betrekking tot je opmerking over de AC2400 en de huisinstallatie: deze kan zodanig worden ingericht dat er geen aanpassingen aan je huidige installatie nodig zijn. Alleen wanneer je wijzigingen wilt aanbrengen in de Zendure app, die ervoor zorgen dat de installatie niet langer aan de norm voldoen, is het vereist dat je hiervoor een handtekening zet.
Betreft mijn Zendure- Homey bericht;
Ik deel dit omdat je bij Zendure gebruik kunt maken van hun eigen strategie(in de app), maar naar mijn mening laat die qua functionaliteit te wensen over.
Ook verwacht ik niet dat ZENKI een wondermiddel is; aangezien het nog steeds alleen gebruikmaakt van de day-ahead prijzen van de actuele dag, blijft het lastig om nauwkeurig te anticiperen op de dag erna.
Daarom hierbij een tip voor wie dit proces wil optimaliseren en zijn Zendure batterijen efficiënter wil aansturen.
Mocht je een Zendure-thuisaccu overwegen aan te schaffen en beschik je over een Homey+HA, dan is dit een uitstekende combinatie.
Daarnaast kun je met Homey alle sensoren en gegevens terugzien. Voor iedereen die overweegt om hiermee aan de slag te gaan: weet dat je hiermee een volledig geautomatiseerde en efficiënte strategie kunt opzetten, die na de installatie nauwelijks nog aandacht vereist.
[
Voor 20% gewijzigd door
geert1992 op 13-05-2025 13:13
]
Humans don’t need an opportunity to be wicked. They’ve been doing it for free since the beginning.