@Taro Ik heb een vraag over de specs die je in dit topic eerder stuurde m.b.t. de twee nieuwe producten (SF2400AC en SF800 pro). Ik begreep dat je de SF2400AC ter review krijgt, de SF800 pro is in dit topic en de TS nog beperkt besproken. Kan ik concluderen dat de SF800 pro een soort 'opvolger' is van de Hyper 2000? Ik sta op het punt een besluit te nemen over de aanschaf van de Hyper 2000 + 2x AB2000s accu's, maar als ik het goed begrijp kan ik komende maand ook kiezen voor de SF800 pro (met 1x ingebouwde accu) + 1x AB2000s, en heb ik dan dezelfde capaciteit (3840Wh); maar ik kan niet helemaal goed beoordelen of ik met de SF800pro een soortgelijk systeem heb. Als ik het goed begrijp kan de Hyper 2000 met 1200W laden, en de SF800 pro met 1000W, en heeft de laatste een beeldscherm. Zijn er meer relevante verschillen voor mijn usecase?
Mijn usecase: geen zonnepanelen aansluiten op Zendure systeem, NOM draaien en evt met dynamische tarieven laag tarief volladen, hoog tarief zelf gebruiken. Ik hoef niet meer dan 800W te ontladen. Maak ik dan met de nieuwe SF800 pro qua specs de goede keuze?
En is jouw verwachting dat de nieuwe SF800 pro ook zal gaan werken met de P1 oplossing van Zendure zelf of Everhome, zoals aangekondigd voor Hyper 2000? Alvast dank!
(de SF2400AC kan laden / ontladen met 2400W, dat wil ik niet en dan lijkt het me dat ik niet een dergelijk grote omvormer nodig heb; daarom kijk ik naar de SF800 pro, ondanks dat ik geen zonnepanelen wil aansluiten. Het lijkt me dat als ik de 2400W omvormer op 800W laden en ontladen zet, dit niet efficient is).
Mijn usecase: geen zonnepanelen aansluiten op Zendure systeem, NOM draaien en evt met dynamische tarieven laag tarief volladen, hoog tarief zelf gebruiken. Ik hoef niet meer dan 800W te ontladen. Maak ik dan met de nieuwe SF800 pro qua specs de goede keuze?
En is jouw verwachting dat de nieuwe SF800 pro ook zal gaan werken met de P1 oplossing van Zendure zelf of Everhome, zoals aangekondigd voor Hyper 2000? Alvast dank!
(de SF2400AC kan laden / ontladen met 2400W, dat wil ik niet en dan lijkt het me dat ik niet een dergelijk grote omvormer nodig heb; daarom kijk ik naar de SF800 pro, ondanks dat ik geen zonnepanelen wil aansluiten. Het lijkt me dat als ik de 2400W omvormer op 800W laden en ontladen zet, dit niet efficient is).
[ Voor 17% gewijzigd door frankj030 op 24-03-2025 12:09 ]