Wat er nou weer voor een pand te koop staat... Jaargang 2025 Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 51 52 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chaki
  • Registratie: Februari 2025
  • Niet online
No Hands schreef op maandag 13 oktober 2025 @ 10:04:
[...]

Ik haakte af bij foto 25, wat een enorme kakafonie van alles. Maar toen las ik in de tekst dat het een monument is en dat het met liefde en zorg was gerenoveerd met behoud van authentieke details. Dus toen moest ik nog een keer de foto's kijken. Die architraven, de trap en de gebarsten terrazzo vloer is de renovatie met liefde?
Die trap wit verven. Daar moest een taakstraf op staan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

nokiaan958GB schreef op zondag 12 oktober 2025 @ 21:42:
Op de kadastrale kaart zie ik geen (zwarte) erfgrenzen tussen de gebouwen. Daarom zal er waarschijnlijk sprake zijn van een Vereniging van Eigenaren waar je bij aankoop verplicht lid van wordt en elke maand een bedrag mag overmaken.
Goed gespot. Nog een reden om het niet te doen!

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chaki
  • Niet online
Rubbergrover1 schreef op maandag 13 oktober 2025 @ 09:56:
[...]

Dan kun je beter een grijze woning kopen en deze laten schieten. Maar er zijn volgens mij een hoop mensen die dat juist wel mooi vinden.
Nou vooruit, nog eentje dan: dit is een goedkope keuken die je vaker tegenkomt in een wit/grijs huis. Het zijn steeds de combinaties die niet kloppen

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/HUafm1KldwF60vLpcdc-ikt-wck=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/KPj4wuCVO8mMoslxhzatgahR.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rubbergrover1
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 09:38
No Hands schreef op maandag 13 oktober 2025 @ 10:09:
[...]

Ja maar hier kom je toch niet alleen om te recreëren? Wie besteed er zoveel geld aan een recreatiewoning en heeft dan een tuinman om het landgoedje bij te houden want dat doe je niet bijhouden als je hier alleen in de weekenden komt. Heb je dan het allergoedkoopste huurflatje in een dorpje in Friesland als vast adres waar je ingeschreven staat en spendeer je dan je oude dag hier waar je je vergaarde miljoenen langzaam opmaakt aan kaviaar en champagne terwijl je op je grasmaaier rondje rijdt?
Ik kan me goed voorstellen dat als iemand met een flinke portemonnee die bv in een appartement aan de Zuidas in Amsterdam woont, zo'n woning er bij heeft voor de ruimte in de weekends.

Verder valt mij op dat de woning ook wel heel erg op ontspanning is ingericht. Dat er bv. ook nergens een werkkamer of een bureau o.i.d. is. En dat er ook nauwelijks kastruimte is. Wat allemaal wel bij een recreatiewoning past.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmurfLink
  • Registratie: Juni 2016
  • Niet online
Chaki schreef op maandag 13 oktober 2025 @ 10:27:
[...]

Nou vooruit, nog eentje dan: dit is een goedkope keuken die je vaker tegenkomt in een wit/grijs huis. Het zijn steeds de combinaties die niet kloppen

[Afbeelding]
Wat een duisternis met die zwarte tegeltjes zeg...

I have stability. The ability to stab.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 15-10 16:07
"Of er kalk in het water zit vraagt u?"
Huis te koop: Deventerweg 247-A 7203 AJ Zutphen | Funda

Dubbel, verkeerd gezocht.

[ Voor 26% gewijzigd door Jasphur op 13-10-2025 14:09 ]

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jasphur
En dit is weer eens wat anders dan een bordje met 'Only VW parking' op een garagedeur :P
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/218/339/288.jpg?options=width=1440
Huis te koop: Rijksweg 28 5854 AV Bergen (LI) | Funda

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• IJsbeer
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Dit zal roodblik zijn. Dat kan in grondwater zitten. En dat wil niet perse zeggen dat de douche slecht is schoongemaakt, hardnekkig spul.
Maar dat zal de WC's en keukenkranen ook zo eruit zien. Lekker om daar een bak koffie mee te zetten...
Extra info: de woning is niet aangesloten op water en gas. Hiervoor zijn eigen voorzieningen getroffen.

[ Voor 13% gewijzigd door IJsbeer op 13-10-2025 13:27 ]

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Nemean
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 15-10 10:11

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Jasphur schreef op maandag 13 oktober 2025 @ 13:21:
En dit is weer eens wat anders dan een bordje met 'Only VW parking' op ene garagedeur :P
[Afbeelding]
Huis te koop: Rijksweg 28 5854 AV Bergen (LI) | Funda
Dat het niet gecentreerd staat is wel echt een dingetje. :-(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Get!em
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

Get!em

Oh die ja!

Ijzer uit t grondwater. Eigen bronpomp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaki
  • Niet online
Get!em schreef op maandag 13 oktober 2025 @ 13:28:
[...]

Ijzer uit t grondwater. Eigen bronpomp.
Als we het dan toch over de "goeie ouwe tijd" hebben: wat op kostschool uit de kraan kwam. IJzer uit de leidingen werd gezegd. Douche geen idee. Die was er niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Get!em
  • Niet online

Get!em

Oh die ja!

Leuke woning voor de Off-gridder..... 2 openhaarden, geen gas, geen water aansluiting.

Paar uitzoekpunten zijn wel wat dat tweede huisnummer is (-B) (B&B / mantelzorg?) en dat de woning geheel op of over de erfgrens ligt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rubbergrover1
Misschien eerst even in het forum zoeken?
DasNieNix in "Wat er nou weer voor een pand te koop staat... Jaargang 2025"
(Daar is deze discussie ook al voorbij gekomen.)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jasphur
Rubbergrover1 schreef op maandag 13 oktober 2025 @ 14:07:
[...]

Misschien eerst even in het forum zoeken?
DasNieNix in "Wat er nou weer voor een pand te koop staat... Jaargang 2025"
(Daar is deze discussie ook al voorbij gekomen.)
Dat had ik gedaan! Maar zal wel een tik- of copy/pastefout hebben gemaakt :'(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Schway
  • Registratie: Augustus 2009
  • Niet online
Ik zal niet snel iemand verdenken van LSD gebruik, maar met die muren....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaki
  • Niet online
Schway schreef op maandag 13 oktober 2025 @ 14:12:
[...]

Ik zal niet snel iemand verdenken van LSD gebruik, maar met die muren....
offtopic:
Mijn oma was geen junkie!

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Pikoe
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yaksa
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 15-10 23:15
No Hands schreef op maandag 13 oktober 2025 @ 10:04:
[...]Ik haakte af bij foto 25, wat een enorme kakafonie van alles. Maar toen las ik in de tekst dat het een monument is en dat het met liefde en zorg was gerenoveerd met behoud van authentieke details. Dus toen moest ik nog een keer de foto's kijken. Die architraven, de trap en de gebarsten terrazzo vloer is de renovatie met liefde?
Het is geen Rijksmonument, daarvoor gelden (indien beschreven om beschermd te worden) ook voor het interieur soms strenge eisen.
Het betreft een gemeentelijk monument in de gemeente Zevenaar. In een gemeentelijk monument mag je (soms, niet altijd) binnen veranderingen of 'rare' kleuren aanbrengen. De buitenkant moet meestal ongewijzigd blijven (Stads- of dorpsaanzicht).

Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• No Hands
  • Registratie: Maart 2016
  • Nu online
Yaksa schreef op maandag 13 oktober 2025 @ 18:26:
[...]

Het is geen Rijksmonument, daarvoor gelden (indien beschreven om beschermd te worden) ook voor het interieur soms strenge eisen.
Het betreft een gemeentelijk monument in de gemeente Zevenaar. In een gemeentelijk monument mag je (soms, niet altijd) binnen veranderingen of 'rare' kleuren aanbrengen. De buitenkant moet meestal ongewijzigd blijven (Stads- of dorpsaanzicht).
Dat weet ik, maar als iets gerenoveerd wordt met aandacht voor authentieke details stel ik me wat anders voor.
De buitenkant is ook aangepast, die grijze kozijnen waren echt niet standaard. Maar ik werk dagelijks met monumenten en de meeste monumenteigenaren geven er geen moer om helaas.

Veroordeel niet, verwonder u slechts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudi01
  • Registratie: Juni 2022
  • Laatst online: 15-10 21:56
Bobo221 schreef op maandag 13 oktober 2025 @ 09:45:
https://www.funda.nl/deta...heugterzijweg-1/43054283/
[Afbeelding]

Prachtig huis in een nog prachtigere omgeving. Kom helaas alleen nog een klein miljoentje en een roeiboot tekort .
Je zit direct aan de A2 maar wel aan de goede kant. Aan de overkant van de A2 zit een van de grootste AZCs van Nederland.
Dit is tot 2028, dan zou Defensie de locatie weer in gebruik nemen omdat het nabijgelegen oefenterrein Weerterheide wordt uitgebreid. Of dat zorgt voor een rustige omgeving valt nog te bezien.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Yaksa
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 15-10 23:15
No Hands schreef op maandag 13 oktober 2025 @ 18:29:
[...]Dat weet ik, maar als iets gerenoveerd wordt met aandacht voor authentieke details stel ik me wat anders voor.
De buitenkant is ook aangepast, die grijze kozijnen waren echt niet standaard. Maar ik werk dagelijks met monumenten en de meeste monumenteigenaren geven er geen moer om helaas.
Ze hadden die Terazzo vloer er ook uit kunnen raggen, maar hebben ervoor gekozen om de barst te laten zitten. Repareren van zo'n barst is nogal aan de prijs, met het risico dat er een jaar later (lichte verzakking van het pand) er weer een barst in zit. Eigenlijk ben ik van mening dat zowat alle oude details er nog wel zijn (deuren, vloeren, sommige ramen, binnenkozijnen, schoorsteenmantels, plafonds). Dat er dan wat afwijkend behang of kleuren worden gebruikt, het zij zo. Een woning mag ook gemoderniseerd worden, het is niet verplicht om in een huis van meer dan honderd jaar oud in bad te gaan in een zinken teiltje. En misschien vinden we over 100 jaar die (nu) moderne badkamer wel helemaal geweldig omdat ie zo mooi bewaard is gebleven.

Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jaguarxj16
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 10:48
Chaki schreef op maandag 13 oktober 2025 @ 10:27:
[...]

[Afbeelding]
Nu is dat niet de hoofdkeuken maar een bijkeuken. Dan snap ik wel dat je soms wat minder uitgeeft. Nog steeds niet mijn smaak, maar vind het huis wel origineeel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Friezin
  • Registratie: November 2023
  • Niet online
Jasphur schreef op maandag 13 oktober 2025 @ 09:24:
Ik plaats 1 foto, de rest van de foto's moet je toch zelf even zien op Funda zelf :P
Huis te koop: Kerkstraat 37 6987 AA Giesbeek | Funda

Ik kan hier echt van genieten, zo tof gedaan.
[Afbeelding]
Wauw, hier woont een hardcore liefhebber van duizendblad.
Dit is tot in het extreme: gelukkig is de behangkwast gewillig.
Er zijn collecties die ik beter bij dit huis vind passen, Eijffinger bijvoorbeeld.

ZO-Fryslân, vrijstaande villa (monument) bj.1909, enkelsteens, 200m2/11are, 60m2 vvw/schuim, 12xradiator, 3xheatfan, T6: 21,5°C 24/7, 65×HR+(+), 2xQuatt (1x11-2023 1x9-2025), Nefit HR43, 10xSolarEdge, inductie, Quooker, weduwe, imker, prepensioen

Acties:
  • +17 Henk 'm!

• vanDaal
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 06:50

vanDaal

-ismeereentje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerra
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 10:04

Jerra

Beunhaas in wording

Wat zouden dat voor een ventilator achtige kasten zijn op het terras, zou er vorige week nog een opblaasbaar luchtkasteel hebben gestaan? ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bebopper
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12:13

bebopper

I'm an absolute beginner...

Erg nieuwsgierig en kon het niet laten dus even speuren. Op dit adres gevonden: Suikergoed B.V. met als eigenaar Dhr. A Suiker die dan in 2021 'het duurste pand van Rotterdam' leek te bezitten... Leuke huizen heeft/had die meneer 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonJ
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 11:08
Jerra schreef op dinsdag 14 oktober 2025 @ 15:05:
Wat zouden dat voor een ventilator achtige kasten zijn op het terras, zou er vorige week nog een opblaasbaar luchtkasteel hebben gestaan? ;)
Ventilatorkacheltjes?

All-electric.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jerra
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 10:04

Jerra

Beunhaas in wording

Vind het maar een gekke plek voor kacheltjes ;)

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/218/989/855.jpg?options=width=2160

[ Voor 11% gewijzigd door Jerra op 14-10-2025 15:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alexbl69
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11:17
AI komt met deze suggestie: https://www.lucente.nl/nl/kabaz-louvre-platen.html

If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rockhopper
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 00:58

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

AI suggestie is vierkant, op de foto zijn ze langwerpig. Maar verder zou het kunnen, echter wie zet er nou 4 lampen zo dicht bij elkaar voor een makelaarfoto terwijl je een prachtige tuin hebt om ze in te verspreiden.

Even op streetview gekeken, maar een aparte (lijkt bijna afwezig) oprit. Wel lekker verborgen qua privacy. Mocht ik ooit FU money hebben zou ik er wel in willen trekken ;)

[ Voor 17% gewijzigd door rockhopper op 14-10-2025 15:48 ]

Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Sentimental-Hat
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 11:03
Jerra schreef op dinsdag 14 oktober 2025 @ 15:34:
Vind het maar een gekke plek voor kacheltjes ;)

[Afbeelding]
Het kan anders buiten behoorlijk koud worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hfolkers
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 12:17
Bitcoin miners buiten gezet voor de koeling 🤣
Je moet toch op een manier zo'n huis verdienen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet91
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Modular Kabaz Floor (buitenlampen dus).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nokiaan958GB
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
Best leuk huis hoor maar is de criminaliteit hier erg hoog :? Op streetview lijkt de oprit namelijk erg op die van een gevangenis 8)7

Als ik 1 minpunt mag benoemen dan is dat wel het gebrek aan uitzicht :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• djmuggs
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

djmuggs

I have great jeans

nokiaan958GB schreef op dinsdag 14 oktober 2025 @ 22:40:
[...]

Best leuk huis hoor maar is de criminaliteit hier erg hoog :? Op streetview lijkt de oprit namelijk erg op die van een gevangenis 8)7

Huis ter Heide en criminaliteit? denk het niet.
Het is redelijk exclusief wonen in deze omgeving en mensen waarderen hun privacy.
Dit kan natuurlijk wel bepaalde lieden het idee geven dat er veel te halen valt, dus beetje beveiliging mag dan wel.

Gebrek aan uitzicht komt door de bosrijke omgeving, ieder nadeel heeft z'n voordeel.

ICE ICE Baby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geronimous
  • Laatst online: 15-10 19:32
rockhopper schreef op dinsdag 14 oktober 2025 @ 15:40:
[...]

AI suggestie is vierkant, op de foto zijn ze langwerpig. Maar verder zou het kunnen, echter wie zet er nou 4 lampen zo dicht bij elkaar voor een makelaarfoto terwijl je een prachtige tuin hebt om ze in te verspreiden.

Even op streetview gekeken, maar een aparte (lijkt bijna afwezig) oprit. Wel lekker verborgen qua privacy. Mocht ik ooit FU money hebben zou ik er wel in willen trekken ;)
soms lijken ze rechthoekig te zijn ofzo? of zijn er ook in een rechthoekige variant geweest
Ze zijn rechthoekig: De Afmetingen van de Kabaz zijn 51x30x37cm

Het enige dat ik niet kan plaatsen is dat ze niet draadloos zijn. Ik had gedacht dat ze aan de lader zouden hangen, maar ze komen met een 5 meter kabel.

https://www.lucente.nl/nl/modular-kabaz.html
met de shutters erbij zijn ze 1000€ per stuk

[ Voor 17% gewijzigd door Geronimous op 15-10-2025 18:15 ]

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• MarcelGo
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 12:04
nokiaan958GB schreef op dinsdag 14 oktober 2025 @ 22:40:
[...]

Eens, een hek om je hek te beveiligen geeft mij niet echt een tof gevoel…Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/j9VO0yKzOccPS1ozpos9QgoBUeA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/s4KKwy7ATBVvU5tQ6L58oSIB.jpg?f=fotoalbum_large

duurzaam is de weg, 14020 Wp solar, warmtepomp, EV

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• Ebbie73
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online
MarcelGo schreef op woensdag 15 oktober 2025 @ 08:15:
[...]

Eens, een hek om je hek te beveiligen geeft mij niet echt een tof gevoel…[Afbeelding]
Afbeeldingslocatie: https://i.imgflip.com/a94vau.jpg

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Erik070
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08:59
Gigantisch huis (600+ vierkante meter!!), verder niet heel mooi. Maar alle christus wat een ruimte.

https://www.funda.nl/deta...is-aquamarijn-2/43174811/
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/217/781/785.jpg?options=width=600

Eigenlijk viel het huis me vooral op door de lier bij de voordeur. Zou dit zijn om de schoonmoeder naar binnen te trekken? De voordeur ligt in elke geval niet aan het water, dus voor een bootje is het niet. Ik snap hem niet. Vond het wel bijzonder.
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/217/781/806.jpg?options=width=600

Verder een souterrain van mn dromen. Kan ik eindelijk alle spullen die we nooit gebruiken ergens kwijt waar je het niet ziet.
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/217/782/072.jpg?options=width=600

Acties:
  • +14 Henk 'm!

• Sharky
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 15-10 17:18

Sharky

Skamn Dippy!

zowel plafond- als vloerverwarming en -koeling
Ik ben te arm om deze zin überhaupt te lezen.

This too shall pass

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Leipo
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Erik070 schreef op woensdag 15 oktober 2025 @ 09:41:
Gigantisch huis (600+ vierkante meter!!), verder niet heel mooi. Maar alle christus wat een ruimte.

[Afbeelding]

Eigenlijk viel het huis me vooral op door de lier bij de voordeur. Zou dit zijn om de schoonmoeder naar binnen te trekken? De voordeur ligt in elke geval niet aan het water, dus voor een bootje is het niet. Ik snap hem niet. Vond het wel bijzonder.
[Afbeelding]
mogelijk een luik onder de droogloopmat en kunnen ze grotere/zware dingen met die lier erin/eruit tillen?

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• NightBird
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15-10 13:35

NightBird

DPC-Crew Coding
Leipo schreef op woensdag 15 oktober 2025 @ 09:53:
[...]

mogelijk een luik onder de droogloopmat en kunnen ze grotere/zware dingen met die lier erin/eruit tillen?
Ja, dit inderdaad: 360-graden-foto (stukje draaien)

[ Voor 10% gewijzigd door NightBird op 15-10-2025 09:58 ]

WatHoorJeWaar · Asobakken
Eerdere projecten: Leading Courses · Brandstof-zoeker.nl · Voertuig-zoeker.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonJ
  • Laatst online: 11:08
Als ik uitzicht had op deze "prachtige" omgeving zou ik ook de hele dag in de kelder gaan zitten. Verder veel succes om die 600m2 sinds-de-90's-niks-meer-gedaan-ellende weer bij de tijd te brengen, dat gaat je flink wat duiten kosten.

All-electric.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Erik070
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08:59
Leipo schreef op woensdag 15 oktober 2025 @ 09:53:
[...]

Ah, mysterie opgelost.
RonJ schreef op woensdag 15 oktober 2025 @ 10:13:
[...]

Als ik uitzicht had op deze "prachtige" omgeving zou ik ook de hele dag in de kelder gaan zitten. Verder veel succes om die 600m2 sinds-de-90's-niks-meer-gedaan-ellende weer bij de tijd te brengen, dat gaat je flink wat duiten kosten.
Ach ja, van binnen ziet het er niet meer zo bij de tijd uit idd. Wat omgeving betreft, als je bossen gewend bent is dit inderdaad wel matig tot treurig. Maar ik die 20 jaar in het centrum van een grote stad heeft gewoond vind dit nog best wel aardig. Vrij uitzicht in elk geval en water. Wel veel te weinig groen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woody130
  • Registratie: Augustus 2021
  • Laatst online: 12:05

[Afbeelding]

[Afbeelding]

Verder een souterrain van mn dromen. Kan ik eindelijk alle spullen die we nooit gebruiken ergens kwijt waar je het niet ziet.
[Afbeelding]
Crimineel wat een installatie om je plafonds, muren, vloer, water en lucht te verwarmen
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/uC5m1YqJbeRam5FWVoCDJSJn9-A=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/JAHIxNiTxuBUngiOvfNJrfVb.png?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woody130
  • Registratie: Augustus 2021
  • Laatst online: 12:05
Ik vind dit wel een mooier huis en mooiete plek dan die in Krimpen aan den IJssel. Maar man man, woont hier de hoofdredacteur van vt-wonen? En bijna het enige groen op het kavel is om de warmtepomp uit het zicht te houden 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Molem1
  • Registratie: Januari 2024
  • Laatst online: 11:24
[quote]Erik070 schreef op woensdag 15 oktober 2025 @ 09:41:

Afbeeldingslocatie: https://www.funda.nl/detail/koop/krimpen-aan-den-ijssel/huis-aquamarijn-2/43174811/media/foto/72

wat zit er onder het kleed op de werkbank :?

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• WoutR
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 10:50
Prachtig industrieel pand in de voormalige Badkuipenfabriek van de DRU in Ulft.
https://www.funda.nl/detail/koop/ulft/huis-emailleplein-29/43171060/

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/lpLkyGHTRjbkZl_CJ2Md5bBUt-Y=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/51hnHYHVacQnqCONSvorEPOL.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/FHZcJVf25tKwyraMUyXUqWJ584g=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/VGqYMKDpwErioGVXRvCKI7YO.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1Fp351rK2z9RQ-aNlZZDeU1-_2o=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/QA8VyzxLwe4bTdEYlEsvsEYV.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Friezin
  • Registratie: November 2023
  • Niet online

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Zelden een killer huis gezien..

ZO-Fryslân, vrijstaande villa (monument) bj.1909, enkelsteens, 200m2/11are, 60m2 vvw/schuim, 12xradiator, 3xheatfan, T6: 21,5°C 24/7, 65×HR+(+), 2xQuatt (1x11-2023 1x9-2025), Nefit HR43, 10xSolarEdge, inductie, Quooker, weduwe, imker, prepensioen

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Spherix
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 09:31
Molem1 schreef op woensdag 15 oktober 2025 @ 12:26:
[quote]Erik070 schreef op woensdag 15 oktober 2025 @ 09:41:

[Afbeelding]

wat zit er onder het kleed op de werkbank :?
Gezien de munitiepers, iets vergunningsplichtig gok ik zo :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Schway
  • Registratie: Augustus 2009
  • Niet online
"€45 euro? Dat valt nog meeooh het is alleen 1 van de vier plaatjes aan de zijkant, ja dat is logischer"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rockhopper
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 00:58

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

*edit* Never mind. Ik moet beter lezen.

Wat een vreemde douche zo midden in een ruimte van dat industriele pand. Zonde van de ruimte zo, en helemaal niet mijn smaak. Ik zou me teveel bekeken voelen zo.

[ Voor 82% gewijzigd door rockhopper op 15-10-2025 15:41 . Reden: verkeerd gelezen, nieuwe ontopic reactie ]

Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rubbergrover1

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Als ik kijk hoeveel m2 je overhoudt als je de niet-woonruimtes er af haalt, dan valt dat best tegen. Het lijkt ook alsof ze zo veel mogelijk moeite hebben gedaan om de hoeveelheid groen op de kavel te minimaliseren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Daniel36
  • Nu online

Daniel36

vernieuwde formule

Friezin schreef op woensdag 15 oktober 2025 @ 13:38:
[...]

Zelden een killer huis gezien..
Ja, geen enkele sfeer imho.
Ik vind alleen de ruimte, het uitzicht en een eigen boothelling mooi en de rest is volkomen nietszeggend.

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• Kalentum
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 11:23
Kerk te koop! De Life Church is vertrokken en nu wordt het verkocht

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/219/047/747.jpg?options=width=2160

Instapklaar

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/219/047/729.jpg?options=width=2160

Leuk voor de kinderen

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/219/047/723.jpg?options=width=2160

Mooie hobbyruimte

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/219/047/701.jpg?options=width=2160

Het is een rijksmonument. Bestemmingsplan moet nog wel worden aangepast, verkoop op inschrijving

https://www.funda.nl/deta...zuidersingel-79/89566538/

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• torretje2012
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 15-10 23:35
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/218/723/262.jpg

Huis te koop: Trekweg 55 9677 PK Heiligerlee | Funda

pareltje weer

[ Voor 18% gewijzigd door torretje2012 op 15-10-2025 23:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daniel14
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 06:04

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• champion16
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11:21
Voor een woning waar je serieus wat geld in moet stoppen ook verbazend dat men verwacht dat je een motivatie brief inleverd :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroenkb
  • Registratie: November 2020
  • Niet online
champion16 schreef op donderdag 16 oktober 2025 @ 07:52:
[...]

Voor een woning waar je serieus wat geld in moet stoppen ook verbazend dat men verwacht dat je een motivatie brief inleverd :+
Zal wel met deze zin te maken hebben:
- Vaste prijs - er wordt niet onderhandeld

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• No Hands
  • Nu online
champion16 schreef op donderdag 16 oktober 2025 @ 07:52:
[...]

je zou denken dat de eerste die 110k neerlegt dan toch aan de slag kan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kleijn1985
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 11:44
Op de foto's lijkt het dak in ieder geval waterdicht....stacaravan tijdelijk voor de deur, een jaartje klussen en afhankelijk van hoeveel je zelf wilt doen kan je hier vrij vlot en met niet al te veel budget prima wonen.
halfuurtje van Groningen dus qua werk in de buurt niet onmogelijk zou je denken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• No Hands
  • Nu online
kleijn1985 schreef op donderdag 16 oktober 2025 @ 09:28:
[...]

Op de foto's lijkt het dak in ieder geval waterdicht....stacaravan tijdelijk voor de deur, een jaartje klussen en afhankelijk van hoeveel je zelf wilt doen kan je hier vrij vlot en met niet al te veel budget prima wonen.
halfuurtje van Groningen dus qua werk in de buurt niet onmogelijk zou je denken.
Maar wat is er bij de buren? daar staat al een jaar een aanhanger met een bankstel erop in de voortuin..
Zijn dat mensen waar je naast wil wonen en waar je mogelijk mee te maken hebt ivm funderingsherstel enzo.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• small2
  • Laatst online: 11:20
Niet direct een interieur wat ik verwacht had op die oppervlakte.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xpgErPEWJ-WkjqDhZSLg99QUsoU=/800x/filters:strip_exif()/f/image/gjlutqpr8MkX3TOo26m87WeB.webp?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/TWbP0aNZxGVz1nMSxiwridcPdgw=/800x/filters:strip_exif()/f/image/VbYL1a80m3wXgyoarrPX1tju.webp?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3HWowXrP96FEctpK4aUSdwIQjjQ=/800x/filters:strip_exif()/f/image/K6e2ZmPorqyCqyn3HDTjOSK0.webp?f=fotoalbum_large

Huis te koop: Waterhoenstraat 20 8601 XT Sneek | Funda

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kleijn1985
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 11:44
No Hands schreef op donderdag 16 oktober 2025 @ 09:31:
[...]

Maar wat is er bij de buren? daar staat al een jaar een aanhanger met een bankstel erop in de voortuin..
Zijn dat mensen waar je naast wil wonen en waar je mogelijk mee te maken hebt ivm funderingsherstel enzo.
Grappig, die aanhanger lijkt een deelobject lijkt op de streetview geschiedenis al 10+ jaar leeg te staan ook.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FunkyTrip
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12:01

FunkyTrip

Funky vidi vici!

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Wat een totale betonnen treurigheid is dit!

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/217/781/860.jpg?options=width=1440

Ze weten zelf ook niet wat ze met zoveel ruimte aanmoeten :X
Kaal hok met een pingpongtafel...
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/217/781/960.jpg?options=width=1440

Dit dus.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• robbre
  • Registratie: Juni 2003
  • Nu online
Ik was nogal verbaasd over de efficiënte methode om boeken op te bergen.
Maar welk (verboden te verkopen/verspreiden) boek zit er in de de doos rechts boven in onder die plastic bak?
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/217/781/978.jpg?options=width=600%5D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fanta
  • Registratie: September 2013
  • Nu online

Fanta

FordPerformance™️

Ja hoor, we hebben er weer een! Een rijtjeshuis van meer dan een miljoen! *O*

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/219/149/434.jpg?options=width=1440

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/219/149/501.jpg?options=width=1440

Huis te koop: Frans Halslaan 30 1181 TL Amstelveen | Funda

Daily driver | Ford Fanta ST | 280pk 420Nm | Orange Fury | Performance Pack

Pagina: 1 ... 51 52 Laatste

Let op:
Neem aub ook de moeite om tenminste een foto bij jouw link te plaatsen. Anders worden er alleen eenvoudige linkdumps geplaatst en bij dit onderwerp horen nu eenmaal foto's.

Er zijn legio topics over nieuwe huizen kopen, bouwen, verbouwen, verkopen en de algehele staat van de woningmarkt. Bespreek dit dan ook daar en niet in dit topic. Er is ook Het Show your Home topic & De duurzame kroeg deel 5 & De energierekening - kroegtopic
Doorzoek het topic op de straatnaam van wat je wil posten, goede kans dat iets al eens gespot is. :) Ben je je bericht kwijt? Dan was het waarschijnlijk te offtopic. Daar is inmiddels vaak genoeg voor gewaarschuwd.

Het afkraken/vergelijken/reviewen van regio's, steden dorpen, platteland etc heeft geen toegevoegde waarde voor dit topic, het gaat over de panden.