Wat er nou weer voor een pand te koop staat... Jaargang 2025 Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 38 39 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MooDyBLueS
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
Bezulba schreef op vrijdag 18 juli 2025 @ 12:39:
[...]

Zijn er genoeg van die naast een spoorlijn liggen die al 50 jaar niet meer in gebruik zijn.
Dat is hier niet het geval. Deze woning ligt tussen stations Maarn en Veenendaal-West. Doordeweeks, in het weekend én 's avonds na 20:00 uur 2x per uur een trein, per richting, dus effectief 4x per uur. Kijkend op ns.nl komt 00:31 op Maarn de laatste en begint het feest om 6:31 uur weer opnieuw.

Als je met 6 uurtjes slaap kan leven is het geen slechte koop wellicht. :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08:40

Bezulba

Formerly known as Eendje

MooDyBLueS schreef op dinsdag 29 juli 2025 @ 10:48:
[...]

Dat niet alleen, ik ben ook van mening dat als je toch al niet van plan bent iets daadwerkelijk te onderhouden of op pijl van een dergelijk rijksmonument of cultuurhistorisch erfgoed te houden, koop het dan ook niet. In mijn ogen staat dat gelijk aan actief bijdragen aan verloedering.

Koop dan of een redelijk nieuw huis waar je 20-30 jaar in kan wonen voordat er echt groot onderhoud nodig is of koop een niet-historisch pand die toch al oud is en doe alleen het meest noodzakelijke om het staande te houden als het je toch geen moer interesseert.

Maar ja, er zitten nu eenmaal amper strenge controles op en relatief weinig regelgeving en dus is er in beginsel niks of niemand die je tegenhoudt om het in de eerste plaats te kopen.
Exact. En dan kopen ze het met max hypotheek, blijkt het allemaal toch wel duur te zijn maar geen geld/zin/tijd om direct te verkopen en hoppa, weer 5 jaar verloedering verder... en geen haan die er naar kraait.

blup

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Mattie112
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 31-07 21:15

Mattie112

3780wP (18x 210wP EC Solar)

Jasphur schreef op dinsdag 29 juli 2025 @ 10:18:
Die inrichting schreeuwt vakantieganger-proof inderdaad :P

Hoor net van mijn schoonmoeder die daar in de buurt woont dat dit huis pal naast een groot All you can eat restaurant staat.. ABC Velp :|
Kijk, dat is nog eens handig! Hoef je ook niet zelf te koken :)

Deze ruimte is te huur!

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Jovatov
  • Registratie: April 2008
  • Nu online
MooDyBLueS schreef op dinsdag 29 juli 2025 @ 10:57:
[...]

Dat is hier niet het geval. Deze woning ligt tussen stations Maarn en Veenendaal-West. Doordeweeks, in het weekend én 's avonds na 20:00 uur 2x per uur een trein, per richting, dus effectief 4x per uur. Kijkend op ns.nl komt 00:31 op Maarn de laatste en begint het feest om 6:31 uur weer opnieuw.

Als je met 6 uurtjes slaap kan leven is het geen slechte koop wellicht. :+
Wen je aan. Als de trein door werkzaamheden een weekend lang niet rijdt valt dat je pas op zondag op (ik spreek uit ervaring).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DasNieNix
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 10:23
Meg schreef op maandag 28 juli 2025 @ 14:46:

Dit huis is inmiddels verkocht, maar 'wtf'. Ook die tweede foto, beetje opruimen voor een foto?
Dit is het bewijs dat huizen toch wel verkocht worden; waarom al die moeite doen om eerst op te ruimen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MJV
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 11:25

MJV

DasNieNix schreef op dinsdag 29 juli 2025 @ 12:42:
[...]

Dit is het bewijs dat huizen toch wel verkocht worden; waarom al die moeite doen om eerst op te ruimen.
Ieder huis wordt uiteindelijk verkocht, voor de juiste prijs ;).

Maar je vraagt je wel af wat het verhaal bij zo'n relatieve chaos is. Ik denk dat het vaker ellende/persoonlijke omstandigheden/tegenspoed achter zit dan dat het nonchalance is.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Erik070
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 30-07 15:45
DasNieNix schreef op dinsdag 29 juli 2025 @ 12:42:
[...]

Het huis wat wij gekocht hebben had haast geen kijkers over de vloer gehad in 4 maanden tijd. Wij waren de 2de. Enige rede die we daarvoor konden verzinnen is: slechte foto's icm wat eigenaardige kleur keuzes voor de muren (zilver/grijs). We konden zelfs een bouwkundige keuring doen en ondervoorbehoud van financiering.

Wat likjes verf verder en wij wonen er nu al 2 jaar met veel plezier. En nog eens 25K onderboden ook, want dat durfde we wel toen we merkte dat er geen animo voor het huis was. Er werd direct toegehapt op het bod.

Allemaal omdat er slechte foto's waren en de inrichting/kleuren niet conform VT wonen waren. Vergelijkbare huizen in de straat werden maandje of 3 later voor 50K meer verkocht dan wat de vraagprijs was van ons huis. En bij die huizen was de staat echt niet veel beter, of misschien zelfs slechter dan wat wij nu hebben. Die hadden wel mooie foto's en de boel netjes opgeruimd.

Dus besparen op foto's en opruimen kan je wel tienduizenden euro's schelen in de biedingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Appartement te koop: Voorwaartsveld 33 4142 DB Leerdam [Funda]

Hm, flatje, niets speciaals, bouwjaar 1989. Niet goedkoop voor iets als Leerdam. Maar dan lees je de tekst:
Let op: De foto's, video en plattegrond van deze advertentie betreffen niet de foto's van dit specifieke huisnummer, maar een vergelijkbaar appartement in het complex met een vergelijkbaar afwerkingsniveau en formaat.
Hebben ze de wietplantage nog niet mogen weghalen van de politie of zo?

Ook interessant:
- De Vereniging van Eigenaars (VvE) is momenteel nog in oprichting.
Hoe werkt dat, een flatgebouw van 1989 en geen VvE?

[ Voor 3% gewijzigd door gambieter op 29-07-2025 14:14 ]

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 08:38

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Ik vind het best tof eigenlijk. Maar niet voor dat geld en al helemaal niet in Deventer O-)

Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoevenpe
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 09:35
gambieter schreef op dinsdag 29 juli 2025 @ 14:14:
Foto's van het kale appartement staan er ook tussen, het huis van de buren is bijgevoegd als sfeerimpressie vermoed ik. Wel creatief...

Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Chaki
  • Registratie: Februari 2025
  • Niet online

Ook interessant:
Ik kom het hier vaak tegen bij jaren '30 beneden- en bovenwoningen. Dan is er last-minute een VvE met 4 of 6 eigenaren opgericht, omdat dit verplicht is. Ingeschreven bij kvk nog net wel. Reservefonds 0. Nog geen MJOP. Opstalverzeking concept polis. Bijdrage 75,- per maand. Wordt nog wat, want vaak heel veel achterstallig onderhoud. Je krijgt vaak geen hypotheek, tenzij die zo laag is dat het nog steeds zoveel waard is als het dak wegwaait

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• torretje2012
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 29-07 15:17

Hm, flatje, niets speciaals, bouwjaar 1989. Niet goedkoop voor iets als Leerdam. Maar dan lees je de tekst:

[...]

Ook interessant:
Vermoedelijk, gezien de bouwstyle een sociale huur flat die nu verkocht word omdat de nieuwe sociale huur standaard minder m2 voor meer geld is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreamscape
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08:42

[...]

Ook interessant:
Bij mijn nieuwe flat was dat net zo. Huur, dus net wat meer verloop dan bij koop. En nauwelijks een tijdje leegstand tussendoor. Best irritant, want er zijn qua indeling 5 verschillende versies. Ik kreeg wel de plattegrond van mijn variant.

En toen bleek één van de drie flatgebouwen gespiegeld te zijn. Maar een plattegrondje spiegelen, dat lukt me nog wel. ;)

Wat betreft die VVE: ik vermoed dat het sinds 1989 allemaal huurwoningen zijn geweest en men nu stapsgewijs overgaat tot verkoop wanneer iemand de huur opzegt...

@hoevenpe : nee, vermoedelijk zijn juist die foto's van het lege appartement dus ook van een ander appartement dat recent is verkocht. Men had geen zin om nieuwe foto's te maken. Of de huurder woont daar nog en heeft opgezegd per volgende maand...

[ Voor 10% gewijzigd door dreamscape op 29-07-2025 14:35 ]

Punctuality is the politeness of kings

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Thomg
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 11:50

Thomg

Aww yiss

[...]

Ook interessant:
325 is wel erg gortig gezien de pittige VVE kosten, locatie, hoeveelheid vierkante meters en staat van de woning.
Mis ook foto balkon, proberen ze iets te verbergen?
Edit: Wel 360 graden foto, vreemd dat ze die weggelaten hebben.

[ Voor 7% gewijzigd door Thomg op 29-07-2025 14:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Ah, dank voor de uitleg. Sociale huur, dat zou kunnen, ik ging er vanuit dat een huurflat altijd een eigenaar had en een VvE verplicht was. Weer wat geleerd :)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreamscape
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08:42
gambieter schreef op dinsdag 29 juli 2025 @ 14:36:
Ah, dank voor de uitleg. Sociale huur, dat zou kunnen, ik ging er vanuit dat een huurflat altijd een eigenaar had en een VvE verplicht was. Weer wat geleerd :)
Met één eigenaar is er één E. Weinig VV nodig. ;)

Punctuality is the politeness of kings

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubbergrover1
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 09:45
Uiteraard heeft een huurflat altijd een eigenaar. Maar als die eigenaar gewoon het hele complex bezit, dan is er geen reden om een VvE op te richten.

Dat hoeft trouwens geen sociale huur of woningbouwvereniging te zijn, maar kan ook gewoon een zakelijke partij (belegger, pensioenfonds, whatever) zijn. En die gooien soms ook hun woningen in de verkoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deejeebv
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 11:12
Als er maar een eigenaar is is er geen vereniging nodig :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MooDyBLueS
  • Niet online
Eagle_1 schreef op zondag 20 juli 2025 @ 13:38:
[...]
Dan even terug naar die post.
95K? is dat niet gewoon een typo? Ja sure, erfpacht. Maar in princiepe is dat maar 10k per jaar (wat niet misselijk is, maar als je dat vergelijkt met de koopprijs waar hij voor staat...) Wat mis ik hier
Wat je mist is dat de erfpacht bijna net zo hoog is als een gemiddelde hypotheek.

Komt bij erfpacht jaarlijks geïndexeerd wordt en je niks opbouwt, het is eigenlijk grondhuur zou je kunnen zeggen. Door die erfpacht worden dergelijke woningen amper meer waard, terwijl als je niet met erfpacht te maken had gehad, hier ook gezien de woz waarde op 7,5 tot 8 ton woningwaarde had gezeten. En aangezien vrijwel niemand dat als eerste koophuis koopt, zijn het vrijwel altijd mensen die een zak overwaarde meenemen en dus zomaar op de helft aan hypotheek uitkomen, als je nog een oudere gunstigere hypotheek mee kan nemen zit je zo op de 1k netto per maand in het geval van een woning die wel die waarde heeft en geen erfpacht.

Want hoe gek het ook klinkt, het is financieel aantrekkelijker om een hypotheek van 4 ton te nemen op een woning van 7,5-8 ton waarde (zonder erfpacht), je bouwt namelijk overwaarde op met maandelijkse aflossing én als je een beetje gunstige rente hebt zit je op of onder de inflatie en wordt je hypotheek in de loop der jaren effectief alleen maar goedkoper. Dit is dus in het voorbeeld dat iemand 3,5-4 ton overwaarde heeft en nog 4 ton moet hypothekeren.

Zet daar tegenover dat je bij de werkelijke situatie met erfpacht hier zoveel overwaarde hebt dat je de hele hypotheek kan afbetalen, maar wel met een jaarlijkse duurder wordende erfpacht zit waar je ook 0 grip op hebt, de enige woningwaarde die je opbouwt is die 95k die misschien over 10 jaar 150k is geworden, maar daar kom ik mijn bed niet voor uit zullen we maar zeggen. En je moet "iets" met de smak geld die je dan ineens over hebt. Klinkt leuk, maar daarna een andere woning kopen wordt wel ineens een stuk lastiger.

Zie daar waarom dergelijke erfpachtwoningen vrij laag tot erg laag geprijsd zijn (afhankelijk van de werkelijke erfpacht).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MooDyBLueS
  • Niet online
evilution schreef op zondag 20 juli 2025 @ 19:49:
[...]

Dat is serieus geen slechte deal om daar 14 jaar te kunnen wonen.
Dat is alleen zo als je niet de financiële middelen hebt om een vergelijkbare woning+locatie qua overwaarde+hypotheek te kunnen bekostigen. En zelfs dan valt het best tegen. Maar dat is tegenwoordig ook al amper meer mogelijk, want erfpacht wordt als last meegerekend bij het verkrijgen van een hypotheek:
Erfpacht kan invloed hebben op je maandlasten en speelt dus een belangrijke rol bij de aankoop van een woning. De hoogte van het hypotheekbedrag dat je krijgt voor een woning met erfpacht hangt namelijk af van de erfpachtcanon: heb je deze afgekocht, of betaal je een jaarlijkse vergoeding? In dat laatste geval kijkt de hypotheekverstrekker naar de hoogte en de loopduur van de erfpachtcanon. In extreme gevallen kan het zijn dat je hierdoor tot wel 20 keer minder hypotheek kan krijgen.
Bron.
Zie voor de rest mijn post hierboven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MooDyBLueS
  • Niet online
peterpv schreef op zaterdag 26 juli 2025 @ 16:24:
In de stad Groningen staat een heel klein huisje te koop, het ziet er van buiten uit alsof het eerst
groter was maar toen bijna half werd opgegeten door de woning ernaast :o

[Afbeelding]

[Afbeelding]

Smalle keuken
[Afbeelding]

De schaarse ruimte is wel slim benut
[Afbeelding]

Funda link: Hardewikerstraat 31 9712 GS Groningen
Het kan aan mij liggen, maar ik vind de ruimte juist niet zo slim benut. De radiator die op een schuine muur geplaatst is en het trapgat op de plek waar je alle ruimte hebt. Nu snap ik dat dit vermoedelijk een overblijfsel is van hoe de woning ooit is opgebouwd, maar ik zou het trapgat juist bij het schuine dak rechts plaatsen, wel rekening houdend met dat je er langs moet kunnen, maar daar ben je elke keer maar een korte tijd. Dan bed en radiator aan de andere kant en je hebt juist alle ruimte. Sterker nog: je kan daar creatief mee omgaan door boven/om het bed nog planken/kasten op maat te maken. Iets wat nu niet mogelijk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MooDyBLueS
  • Niet online
Jovatov schreef op dinsdag 29 juli 2025 @ 11:56:
[...]

Wen je aan. Als de trein door werkzaamheden een weekend lang niet rijdt valt dat je pas op zondag op (ik spreek uit ervaring).
Ik snap je punt, maar je hebt "in de buurt van het spoor wonen" en (letterlijk) "op 1 meter afstand van het spoor wonen". Als je in je tuin zit komt er zonder geluidswal ertussen op een paar meter afstand elk kwartier een trein langs gedenderd. Ik geloof best dat je in huis er na een paar weken aan gewend zult zijn, maar zo dichtbij in je tuin? Dat is niet slechts "wen je aan". Dat moet je actief voor lief nemen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Jovatov
  • Registratie: April 2008
  • Nu online
MooDyBLueS schreef op dinsdag 29 juli 2025 @ 16:25:
[...]

Ik snap je punt, maar je hebt "in de buurt van het spoor wonen" en (letterlijk) "op 1 meter afstand van het spoor wonen". Als je in je tuin zit komt er zonder geluidswal ertussen op een paar meter afstand elk kwartier een trein langs gedenderd. Ik geloof best dat je in huis er na een paar weken aan gewend zult zijn, maar zo dichtbij in je tuin? Dat is niet slechts "wen je aan". Dat moet je actief voor lief nemen.
De ene persoon zal er ook makkelijker aan wennen dan de ander. Maar onoverkomelijk is een treinspoor echt niet.
Persoonlijk ook liever vier keer per uur een trein dan een continue stroom aan auto's/vrachtwagens als je aan een doorgaande provinciale weg woont. Maar ook dat is overkomelijk gezien alle huizen langs de provinciale wegen...

[ Voor 4% gewijzigd door Jovatov op 29-07-2025 16:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Friezin
  • Registratie: November 2023
  • Niet online
Rudi01 schreef op maandag 28 juli 2025 @ 23:04:
Voor de sportieve mensen onder ons. Een voormalige kerk in Tilburg met een stadswoning en je eigen inpandige sportclub. Ziet er op zich goed onderhouden uit.

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

Voor meer plaatjes zie
Huis te koop: Molenbochtplein 33 5014 EJ Tilburg [Funda]
Met lekkage?

ZO-Fryslân, vrijstaande woning (monument) bj.1909, enkelsteens, 200m2/11are, 60m2 vvw/schuimbeton, 12xradiator, 3xheatfan, T6: 21,5°C, 65× HR+(+), 1xQuatt, Nefit ecomline HR43, 10xSolarEdge, inductie, Quooker, voedselbos, weduwe, imker, prepensioen

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Friezin
  • Registratie: November 2023
  • Niet online
[...]

Grappig: haalde vanmiddag net een voorval uit 1972 aan (pfff ja, ben eh, oud), toen mijn vader een spotgoedkoop huisje huurde in Nunspeet. Waarom het goedkoop was?
Spoor (inclusief goederenvervoer 's nachts) lag op 2 meter. 1 nacht slecht geslapen, daarna niet meer.
Woonden zelf aan een drukke weg met gammele brug waar gerammel 24/7 doorging. Die ene trein per 10 minuten was best rustig 😉

ZO-Fryslân, vrijstaande woning (monument) bj.1909, enkelsteens, 200m2/11are, 60m2 vvw/schuimbeton, 12xradiator, 3xheatfan, T6: 21,5°C, 65× HR+(+), 1xQuatt, Nefit ecomline HR43, 10xSolarEdge, inductie, Quooker, voedselbos, weduwe, imker, prepensioen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MooDyBLueS
  • Niet online
Friezin schreef op dinsdag 29 juli 2025 @ 17:09:
[...]

Grappig: haalde vanmiddag net een voorval uit 1972 (pfff ja, ben eh, oud) toen mijn vader een spotgoedkoop huisje huurde in Nunspeet. Waarom het goedkoop was?
Spoor (inclusief goederenvervoer 's nachts) lag op 2 meter. 1 nacht slecht geslapen, daarna niet meer.
Woonden zelf aan een drukke weg met gammele brug waar gerammel 24/7 doorging. Die ene trein per 10 minuten was best rustig 😉
Als je dat gewend bent, is alles rustig ja. ;)

Het zal ook per persoon verschillen, ik kan prima overweg met continue geluiden zoals geroezemoes en voorbijrijdend verkeer. Dat is voor mij hetzelfde als een kabbelend beekje. Waar ik veel minder goed tegen kan, en vermoedelijk minder goed dan gemiddeld, zijn plotselinge harde geluiden. Vandaar dat ik liever aan een provinciale weg woon dan langs een spoor, maar dat is dus persoonlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DasNieNix
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 10:23
Erik070 schreef op dinsdag 29 juli 2025 @ 13:49:
[...]

Het huis wat wij gekocht hebben had haast geen kijkers over de vloer gehad in 4 maanden tijd. Wij waren de 2de. Enige rede die we daarvoor konden verzinnen is: slechte foto's icm wat eigenaardige kleur keuzes voor de muren (zilver/grijs). We konden zelfs een bouwkundige keuring doen en ondervoorbehoud van financiering.

Wat likjes verf verder en wij wonen er nu al 2 jaar met veel plezier. En nog eens 25K onderboden ook, want dat durfde we wel toen we merkte dat er geen animo voor het huis was. Er werd direct toegehapt op het bod.

Allemaal omdat er slechte foto's waren en de inrichting/kleuren niet conform VT wonen waren. Vergelijkbare huizen in de straat werden maandje of 3 later voor 50K meer verkocht dan wat de vraagprijs was van ons huis. En bij die huizen was de staat echt niet veel beter, of misschien zelfs slechter dan wat wij nu hebben. Die hadden wel mooie foto's en de boel netjes opgeruimd.

Dus besparen op foto's en opruimen kan je wel tienduizenden euro's schelen in de biedingen.
Blijkbaar zijn er meer mensen dan ik dacht die zich laten afschrikken door slechte foto's, bergen spullen en speelgoed, Bassie en Adriaan kleuren etc; zelfs in deze markt.
Ik kijk hier zelf wel doorheen en kijk naar de belangrijke zaken (althans wat ik belangrijk vind).

Acties:
  • +26 Henk 'm!

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 09:42
* Jasphur mompelt iets over dat je hier vroeger foto’s van Funda parels kon vinden

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warzaw
  • Registratie: November 2012
  • Nu online
DasNieNix schreef op dinsdag 29 juli 2025 @ 18:08:
[...]

Blijkbaar zijn er meer mensen dan ik dacht die zich laten afschrikken door slechte foto's, bergen spullen en speelgoed, Bassie en Adriaan kleuren etc; zelfs in deze markt.
Ik kijk hier zelf wel doorheen en kijk naar de belangrijke zaken (althans wat ik belangrijk vind).
Het klopt, het doet iets met de emotie die mensen bij het huis voelen, hoe irrationeel dat ook is (het is inrichting en die verdwijnt als je ernaartoe verhuist). En eerlijk gezegd snap ik het ook wel goed, het leidt enorm af van waar je naar op zoek bent. Het gevoel van ruimtelijkheid, het “zie je jezelf er al wonen” gevoel.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• marijn15
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 31-07 23:23
Twee woningen te koop. de één een typische woonboerderij, misschien wat simpel en wat oubollig, de ander kan ik maar moeilijk omschrijven. De huizen staan op een gezamenlijk perceel en er is de mogelijkheid om ze samen te kopen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/6fsc1A88F-UrcrW-zuaMcf_EsIg=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/jtVhYGRLd5sSihDSwQDGw1c8.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/EFQhqglYio2WmcfYn_r6bvH9IBc=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/r5fLwOYpWFO4UOFU2ESEnvT4.jpg?f=fotoalbum_large
Huis te koop: Sonderenstraat 67 7481 HB Haaksbergen [Funda]

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/h5CM6wtjtixgJ4iP1MvRIdoclVQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Y7OdKfYEpOeSslhjOmwkmFBb.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/MSQ5riPx1oxcn0kMdZPL8L2Rd44=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/URhOhsjVr34fDo9xxokVkJhW.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/hHPWltL-BPE2Dv3OhNn3AE2Y8-Y=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/sldHdWdPlYjcD7rku3qWiEbm.jpg?f=fotoalbum_large
"Sfeervolle serre en veel natuurlijke lichtinval. De serre aan de woonkamer zorgt voor een prettige sfeer en maakt het woongedeelte licht en ruimtelijk. Een heerlijke plek om elk seizoen van het uitzicht te genieten", aldus de makelaar.

Huis te koop: Sonderenstraat 69 7481 HB Haaksbergen [Funda]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nokiaan958GB
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
marijn15 schreef op dinsdag 29 juli 2025 @ 20:51:
Twee woningen te koop. de één een typische woonboerderij, misschien wat simpel en wat oubollig, de ander kan ik maar moeilijk omschrijven. De huizen staan op een gezamenlijk perceel en er is de mogelijkheid om ze samen te kopen.

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Huis te koop: Sonderenstraat 67 7481 HB Haaksbergen [Funda]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]
"Sfeervolle serre en veel natuurlijke lichtinval. De serre aan de woonkamer zorgt voor een prettige sfeer en maakt het woongedeelte licht en ruimtelijk. Een heerlijke plek om elk seizoen van het uitzicht te genieten", aldus de makelaar.

Huis te koop: Sonderenstraat 69 7481 HB Haaksbergen [Funda]
Grappig, volgens de kadastrale kaart is de weg waar het huis aan staat onderdeel van het perceel.
Als ik streetview zie dan zou het mij niet verbazen dat veel meer mensen gebruik van deze weg maken O-)

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• leto001
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11:30
Zei er iemand 'tijdscapsule'?

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/204/172/155_2160.jpg

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/204/172/151_2160.jpg

Wel erg mooi straatje 'de Meije' : https://www.funda.nl/deta.../huis-meije-125/43882583/

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• pc_freak1
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 31-07 16:42
wel even opletten, die mooie schuren worden niet van jou, en daar komt iemand anders te wonen:
- Koper dient zijn medewerking te verlenen aan de sloop van de gebouwen.
- Tussen de verkoper en de gemeente zijn afspraken gemaakt ten aanzien de realisatie van de bouwkavels en vastgelegd in een anterieure overeenkomst. Koper dient deze afspraken voor zover van toepassing te respecteren en na te komen. De anterieure overeenkomst kan op verzoek ter hand worden gesteld.
- Voor de realisatie van de bouwkavels dienen de gebouwen, voorheen dierverblijven en bergingen, zoals aangeven op de tekening te worden gesloopt.
-Toekomstige ontwikkelingen
Op het perceel achter de woonboerderij worden te zijner tijd 2 bouwkavels verkocht waarop 2 vrijstaande woningen zullen worden gebouwd. Voor de ontsluiting van de bouwkavels zal er langs de westgrens van het perceel een ontsluitingsweg worden gerealiseerd. De ontsluitingsweg zal gezamenlijk eigendom worden van de eigenaren van de bouwkavels. Naast de eigen ontsluiting aan de oostzijde van de woonboerderij krijgt de eigenaar van de woonboerderij een recht van overpad over de ontsluiting gelegen aan de voorzijde van het zomerhuis.

Als je het niet probeert, kun je het sowieso niet.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Novari131
  • Registratie: Januari 2025
  • Nu online
pc_freak1 schreef op woensdag 30 juli 2025 @ 12:14:
[...]

wel even opletten, die mooie schuren worden niet van jou, en daar komt iemand anders te wonen:
- Tussen de verkoper en de gemeente zijn afspraken gemaakt ten aanzien de realisatie van de bouwkavels en vastgelegd in een anterieure overeenkomst. Koper dient deze afspraken voor zover van toepassing te respecteren en na te komen. De anterieure overeenkomst kan op verzoek ter hand worden gesteld.
- Voor de realisatie van de bouwkavels dienen de gebouwen, voorheen dierverblijven en bergingen, zoals aangeven op de tekening te worden gesloopt.
Op het perceel achter de woonboerderij worden te zijner tijd 2 bouwkavels verkocht waarop 2 vrijstaande woningen zullen worden gebouwd. Voor de ontsluiting van de bouwkavels zal er langs de westgrens van het perceel een ontsluitingsweg worden gerealiseerd. De ontsluitingsweg zal gezamenlijk eigendom worden van de eigenaren van de bouwkavels. Naast de eigen ontsluiting aan de oostzijde van de woonboerderij krijgt de eigenaar van de woonboerderij een recht van overpad over de ontsluiting gelegen aan de voorzijde van het zomerhuis.
Verkoper is binnengelopen met die verkoop van grond. Gaat zelf verhuizen naar villawijk?

Het is wel.grappig om te zien hoe mensen omspringen met verkoop van hun grond

- sommigen verhuizen
- sommigen slopen eigen huis en bouwen kast van een huis op eigen huis
- sommigen doen niks en blijven lekker op hun geld zitten of schenken het weg.

Die laatste groep vind ik het leukste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hostname
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 31-07 22:36
Het is een pittoresk straatje ja, maar qua verkeer één grote ramp. Behoorlijk druk, supersmal en veelgebruikt door agrarisch verkeer.

[ Voor 10% gewijzigd door hostname op 31-07-2025 00:24 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• huppelepups
  • Registratie: Augustus 2013
  • Nu online
pc_freak1 schreef op woensdag 30 juli 2025 @ 12:14:
[...]

En er is grondverontreiniging gevonden, veel asbest op de daken en fundering zal ook niet al te best zijn.
Pareltje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubbergrover1
[...]

Ik snap je punt, maar je hebt "in de buurt van het spoor wonen" en (letterlijk) "op 1 meter afstand van het spoor wonen". Als je in je tuin zit komt er zonder geluidswal ertussen op een paar meter afstand elk kwartier een trein langs gedenderd.
offtopic:
En vervolgens dus 14 minuten stilte :) . Dat is heel anders dan wonen bij een autoweg. Daarbij komt bij het spoor het geluid vaak geleidelijk op en gaat het ook weer geleidelijk weg, wat ik een stuk minder storend vind dan plotselinge harde geluiden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prisma16
  • Registratie: Augustus 2023
  • Niet online
hostname schreef op woensdag 30 juli 2025 @ 23:59:
[...]

Het is een pittoresk straatje ja, maar qua verkeer één grote ramp. Behoorlijk druk, supersmal en veelgebruikt door agrarisch verkeer.
Motorrijders mogen op zaterdag en zondag weer rijden langs de Meije bij Bodegraven. De Haagse bestuursrechter heeft het motorweekendverbod dat de gemeente Bodegraven-Reeuwijk had ingesteld, opgeschort. Dit betekent dat de verbodsborden worden verwijderd en motorrijders voorlopig weer toegang hebben tot deze weg.

https://www.woerdensecour...eer-rijden-langs-de-meije

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HvdBent
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 11:28
nokiaan958GB schreef op dinsdag 29 juli 2025 @ 21:54:
[...]

Grappig, volgens de kadastrale kaart is de weg waar het huis aan staat onderdeel van het perceel.
Als ik streetview zie dan zou het mij niet verbazen dat veel meer mensen gebruik van deze weg maken O-)
is een doodlopende weg, ik heb ook een stuk weg op mijn perceel liggen, gewoon omdat de verkaveling destijds een rechte lijn getrokken heeft waardoor een deel van de kruising van mij zou zijn. kan je verder weinig mee, maar ook geen probleem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MooDyBLueS
  • Niet online
nokiaan958GB schreef op dinsdag 29 juli 2025 @ 21:54:
[...]

Wellicht bedoel je het laatste sarcastisch, maar er staan op dat zuidelijke deel van de Sonderenstraat nog 4/5 huisnummers, dus ik kan het je wel garanderen (met de redelijk veilige aanname dat er mensen wonen). En als je goed kijkt zijn er meer huizen die een deel van de weg over hun perceel hebben lopen:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/q7iU4GVRrthy3R1xqkCYIqGisw4=/800x/filters:strip_exif()/f/image/35NvGp2sZfCFvyQCDzWtpG9K.png?f=fotoalbum_large

Het staat niet in de tekst, maar ik kan je garanderen dat elk van deze huizen (behalve nr. 79 wellicht) een recht van overpad gedefinieerd hebben staan. En het zou mij ook niks verbazen als perceel 5355 bij een van de andere huizen hoort, want hoewel die enkel en alleen over de weg lijkt te lopen, heb je daar als gemeente ook precies niks aan omdat het nergens anders op aansluit.

[ Voor 3% gewijzigd door MooDyBLueS op 31-07-2025 10:51 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rubbergrover1
HvdBent schreef op donderdag 31 juli 2025 @ 10:38:
[...]

is een doodlopende weg, ik heb ook een stuk weg op mijn perceel liggen, gewoon omdat de verkaveling destijds een rechte lijn getrokken heeft waardoor een deel van de kruising van mij zou zijn. kan je verder weinig mee, maar ook geen probleem
Of het "geen probleem" is zou ik eerst goed onderzoeken. Als het "jouw" weg is en je ook verantwoordelijk bent voor het onderhoud daarvan (en de kosten die daarmee samenhangen), dan kan dat best wel impact hebben.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• leto001
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11:30
MooDyBLueS schreef op donderdag 31 juli 2025 @ 10:50:
Het staat niet in de tekst, maar ik kan je garanderen dat elk van deze huizen (behalve nr. 79 wellicht) een recht van overpad gedefinieerd hebben staan.
Ik kan je uit ervaring vertellen dat dat geen gegeven is. Wij hebben een zandpad over ons terrein waar 4 buren achter zitten en helemaal geen overpad gedefinieerd in aktes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HvdBent
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 11:28
Rubbergrover1 schreef op donderdag 31 juli 2025 @ 11:54:
[...]

Of het "geen probleem" is zou ik eerst goed onderzoeken. Als het "jouw" weg is en je ook verantwoordelijk bent voor het onderhoud daarvan (en de kosten die daarmee samenhangen), dan kan dat best wel impact hebben.
In mijn geval is het een kwart van de kruising, maar die is volledig in beheer bij de gemeente.
Bij de landbouwweg kan het zo zijn dat je zelf voor het onderhoud aan de lat staat, maar dat hoeft niet heel duur te zijn, desnoods maak je er een puin weggetje van.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Holk
  • Registratie: Februari 2013
  • Nu online
leto001 schreef op donderdag 31 juli 2025 @ 13:54:
[...]

Ik kan je uit ervaring vertellen dat dat geen gegeven is. Wij hebben een zandpad over ons terrein waar 4 buren achter zitten en helemaal geen overpad gedefinieerd in aktes.
Recht van overpad kun je ook krijgen door 'verjaring' van het gedoogde beleid of als de weg de enige route is naar een woning. Bij die laatste kan de gebruiker zelfs eisen dat dit pad onderhouden wordt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MooDyBLueS
  • Niet online
Holk schreef op donderdag 31 juli 2025 @ 19:47:
[...]

Recht van overpad kun je ook krijgen door 'verjaring' van het gedoogde beleid of als de weg de enige route is naar een woning. Bij die laatste kan de gebruiker zelfs eisen dat dit pad onderhouden wordt
Dat niet alleen, vaak is het ook maar beter om bepaalde zaken (die al dan niet verjaard zijn) met de in dit geval 5 buren af te stemmen en vast te leggen om er duidelijkheid over te hebben. Zul je net zien dat het nu altijd goed gaat maar zodra buren #3 hun huis te koop zetten en je meneer en mevrouw zeiknelis ineens dingen gaan eisen kan het te laat zijn en je als goedwillende buur de sjaak zijn. Dat dingen niet gedekt staan en wel goed gaan betekent niet dat dit in de toekomst ook zo zal zijn.

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• MooDyBLueS
  • Niet online
Makelaarstekst: "Voor wie van rust, ruimte en natuur houdt!"
Realiteit:
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/214/562/364_2160.jpg

Makelaar: "Vanuit de woonkamer loop je zo de aangebouwde veranda aan de achterzijde van de woning of het terras op. Hier kun je bijvoorbeeld heerlijk genieten van een kopje koffie in de ochtendzon."
Realiteit:
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/214/562/453_2160.jpg

Makelaar: "De woonkeuken staat in verbinding met de woonkamer , zodat je altijd een rustige plek in het huis kunt creëren."
Realiteit uitkijkend op de trailers vanuit de keuken:
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/214/562/386_2160.jpg

Of als dat niet genoeg rust biedt, kan het tellen van de auto's op het naastgelegen tankstation mogelijk de nodige rust opleveren:
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/214/562/380_2160.jpg

Tip 134 bij wat te doen als je de enorme kalkaanslag wilt verbloemen: gewoon doen alsof er net gedoucht is en de tegels nat maken:
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/214/562/407_2160.jpg

Ongetwijfeld de makelaar tegen de fotograaf: "Als je maar van ver genoeg het huis fotografeert, ziet niemand het prijsbord in de voortuin":
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/214/562/364_2160.jpg
Hier de Google Streetview variant.

Nu we dit weten en op Streetview rondgekeken hebben, nog twee pareltjes uit de tekst:
"De woning is gebouwd in 2009 en gelegen op een ruime, rustige locatie."
"Deze duurzame woning is voorzien van een C.V." 8)7

Huis te koop: Schaarweg 1 8325 DC Vollenhove [Funda]

Oh en de naastgelegen loods, thans in gebruik als dansstudio, hoort er niet bij maar kan voor 3 ton erbij gekocht worden. Je weet wel: degene die op foto 38 direct naast de veranda ligt.

PS: Hulde aan de ontwikkelaar die de Funda links automatisch omzet met paginatitel erbij! _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YdieresiS
  • Registratie: Maart 2008
  • Nu online
MooDyBLueS schreef op donderdag 31 juli 2025 @ 22:59:

Ik heb daar mijn twijfels bij met zo'n badkamer ook nog in het pand :
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/214/562/436_2160.jpg
Of de makelaar heeft er een verkeerde foto tussen gezet |:(

Latin capital letter y with diaeresis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubbergrover1
YdieresiS schreef op vrijdag 1 augustus 2025 @ 07:51:
[...]

Ik heb daar mijn twijfels bij met zo'n badkamer ook nog in het pand :
[Afbeelding]
Of de makelaar heeft er een verkeerde foto tussen gezet |:(
Is inderdaad waarschijnlijk verkeerd gecopy-paste.
"Bouwjaar 1982"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• No Hands
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 08:24
MooDyBLueS schreef op donderdag 31 juli 2025 @ 22:59:
Makelaarstekst: "Voor wie van rust, ruimte en natuur houdt!"
Realiteit:
[Afbeelding]

Makelaar: "Vanuit de woonkamer loop je zo de aangebouwde veranda aan de achterzijde van de woning of het terras op. Hier kun je bijvoorbeeld heerlijk genieten van een kopje koffie in de ochtendzon."
Realiteit:
[Afbeelding]

Makelaar: "De woonkeuken staat in verbinding met de woonkamer , zodat je altijd een rustige plek in het huis kunt creëren."
Realiteit uitkijkend op de trailers vanuit de keuken:
[Afbeelding]

Of als dat niet genoeg rust biedt, kan het tellen van de auto's op het naastgelegen tankstation mogelijk de nodige rust opleveren:
[Afbeelding]

Tip 134 bij wat te doen als je de enorme kalkaanslag wilt verbloemen: gewoon doen alsof er net gedoucht is en de tegels nat maken:
[Afbeelding]

Ongetwijfeld de makelaar tegen de fotograaf: "Als je maar van ver genoeg het huis fotografeert, ziet niemand het prijsbord in de voortuin":
[Afbeelding]
Hier de Google Streetview variant.

Nu we dit weten en op Streetview rondgekeken hebben, nog twee pareltjes uit de tekst:
"Deze duurzame woning is voorzien van een C.V." 8)7

Huis te koop: Schaarweg 1 8325 DC Vollenhove [Funda]

Oh en de naastgelegen loods, thans in gebruik als dansstudio, hoort er niet bij maar kan voor 3 ton erbij gekocht worden. Je weet wel: degene die op foto 38 direct naast de veranda ligt.

PS: Hulde aan de ontwikkelaar die de Funda links automatisch omzet met paginatitel erbij! _/-\o_
Maar je kunt toch het terras op en in de ochtendzon zitten? Dat daar dan pallets met bestrating staan staat daar los van.
Zo kun je ook vanaf de woonkamer naar de keuken, de vrachtwagenchauffeurs in de keuken en jij in de woonkamer.
Dat jij er een ander beeld bij hebt snap ik maar wat er staat is gewoon waar. Afgezien dan van dat 2009.

Veroordeel niet, verwonder u slechts

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• chim0
  • Registratie: Mei 2000
Ja joh eentje buiten eentje binnen. Waarom niet? 8)

Huis te koop: Vreelandseweg 99 1393 PE Nigtevecht [Funda]

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/213/811/226_1440.jpg

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/213/811/374_1440.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
Deze foto oogt zo bewerkt dat het net een render lijkt.
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/213/811/383_1440.jpg

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cordon
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 09:09

Cordon

Lievelings jankert

Jasphur schreef op vrijdag 1 augustus 2025 @ 09:00:
[...]

[Afbeelding]
Is 't ook. Net als de badkamer die er na komt. :P

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/213/811/385_2160.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deejeebv
  • Laatst online: 11:12
Je moet wel op de knieen om iets in of uit de oven te zetten.
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/213/811/330_1440.jpg
Die auto binnen en buiten is volgens mij dezelfde, zie foto 49.

[ Voor 4% gewijzigd door deejeebv op 01-08-2025 09:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Panzer_V
  • Registratie: April 2004
  • Nu online
Het is dezelfde auto....een paar foto's verderop is de kamer weer 'leeg'. Maar idd erg smakeloos, effe de auto binnen parkeren.

Ik doe wat ik kan, zodoende blijft er veel liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alexbl69
  • Registratie: Maart 2001
  • Nu online
Cordon schreef op vrijdag 1 augustus 2025 @ 09:07:
[...]

Is 't ook. Net als de badkamer die er na komt. :P

[Afbeelding]
Die mensen poepen blijkbaar nooit :).

Of ze gebruiken één van die wasbakken (waarom stroom dat water eigenlijk?) als onhandig geplaatst bidet natuurlijk.

If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Septillion
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 09:40

Septillion

Moderator Wonen & Mobiliteit
Niet Nederland maar Murica! Laat ik zeggen dat het waard is om door te scrollen :+
https://www.zillow.com/ho...n-FL-32444/42759272_zpid/

Afbeeldingslocatie: https://photos.zillowstatic.com/fp/4b4e4b1c77581a08ea7cce3aa994d5ea-cc_ft_960.webp

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• RoelandD
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 11:55
Panzer_V schreef op vrijdag 1 augustus 2025 @ 09:11:
[...]

Het is dezelfde auto....een paar foto's verderop is de kamer weer 'leeg'. Maar idd erg smakeloos, effe de auto binnen parkeren.
Niet echt ontzettend belangrijk, maar vind je die 2 auto's echt op elkaar lijken? (er zit zo'n 25 jaar tussen hun bouwjaren)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
  • Registratie: Mei 2000
Jasphur schreef op vrijdag 1 augustus 2025 @ 09:00:
[...]

[Afbeelding]
Misschien maar vind het wel sexy dat interieur. :9~
deejeebv schreef op vrijdag 1 augustus 2025 @ 09:08:
[...]

Je moet wel op de knieen om iets in of uit de oven te zetten.
[Afbeelding]
Misschien kleine mensen?
Die auto binnen en buiten is volgens mij dezelfde, zie foto 49.
Panzer_V schreef op vrijdag 1 augustus 2025 @ 09:11:
[...]

Nope die buiten is een SF90

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarrFire
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 09:28
Septillion schreef op vrijdag 1 augustus 2025 @ 09:18:
Niet Nederland maar Murica! Laat ik zeggen dat het waard is om door te scrollen :+

[Afbeelding]
Vooral die badkamer! Maar de rest is ook "bijzonder". Huis van Marilyn Manson?? ;)

[ Voor 3% gewijzigd door StarrFire op 01-08-2025 09:25 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Nemean
  • Laatst online: 10:21

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

RoelandD schreef op vrijdag 1 augustus 2025 @ 09:20:
[...]

Niet echt ontzettend belangrijk, maar vind je die 2 auto's echt op elkaar lijken? (er zit zo'n 25 jaar tussen hun bouwjaren)
Op foto 47 staan ze zelfs beide op de foto.

Overigens als je zo'n auto hebt zou ik hem ook binnen zetten. Prachtig om naar te kijken vanaf je (thuis)werkplek.

[ Voor 16% gewijzigd door Nemean op 01-08-2025 09:27 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rubbergrover1
Septillion schreef op vrijdag 1 augustus 2025 @ 09:18:

[Afbeelding]
Die heeft tenminste een échte mancave!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• leogeran
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11:13
Wist niet dat een Mac zonder stroom kan…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hfolkers
  • Registratie: September 2017
  • Nu online
leogeran schreef op vrijdag 1 augustus 2025 @ 11:11:
[...]

Wist niet dat een Mac zonder stroom kan…
mac-beth... van voor dat er stroom was :)
Pagina: 1 ... 38 39 Laatste

Let op:
Neem aub ook de moeite om tenminste een foto bij jouw link te plaatsen. Anders worden er alleen eenvoudige linkdumps geplaatst en bij dit onderwerp horen nu eenmaal foto's.

Er zijn legio topics over nieuwe huizen kopen, bouwen, verbouwen, verkopen en de algehele staat van de woningmarkt. Bespreek dit dan ook daar en niet in dit topic. Er is ook Het Show your Home topic & De duurzame kroeg deel 5 & De energierekening - kroegtopic
Doorzoek het topic op de straatnaam van wat je wil posten, goede kans dat iets al eens gespot is. :) Ben je je bericht kwijt? Dan was het waarschijnlijk te offtopic. Daar is inmiddels vaak genoeg voor gewaarschuwd.

Het afkraken/vergelijken/reviewen van regio's, steden dorpen, platteland etc heeft geen toegevoegde waarde voor dit topic, het gaat over de panden.