De bezorger stond vanmiddag al op de stoep met een pallet met daarop de Zendure AIO 2400

Maar..... op de pallet lag nog een ander pakje, iets met "AB2000" ofzo erop.... Geen idee wat dat is
Die "deuk" in de verpakking hoort zo, de doos bestaat uit 2 delen om het uitpakken makkelijker te maken:
Inmiddels de AIO 2400 ingesteld, maaaar, ik heb het 2e pakketje met EZ1-M micro omvormer, HUB 2000, Shelly plug, etc. nog niet ontvangen, dus kan er behalve het apparaat in de app te bewonderen nog niets mee.... Nog even geduld hebben dan maar.
De AB2000 accu mag natuurlijk morgen met deze prijzen niet stilstaan en niets doen:
Dus die is voor nu even toegevoegd aan 1 van de 2 torens en mag vanaf 0:00 mee laden om vanaf 7:00 de rest van de dag bij te dragen aan nul op de meter

Zou met 14 kWh prima moeten lukken en als er om 17:00 nog voldoende inzit dan zet ik ze op maximaal ontladen.
Ik wil de AB2000 zonder ingebouwde brandblusser niet in huis hebben, dus ga die met de battery cable op de EZ1-M micro omvormer aansluiten, waardoor de AIO niet 2.4 kWh opslag heeft, maar 4.4 kWh. Mogelijk koop ik er dan later nog 1-3 stuks AB2000 bij (goedkoper dan de AB2000S) die permanent buiten blijven staan. In de zomer gekoppeld aan de AIO voor zonneopslag, in de winter aan een Hyper 2000 zodat ze ook dynamisch kunnen worden geladen.
Nu wachten op het 2e pakketje voordat ik verder kan
Replace fear of the unknown with curiosity | 36 (+16 incoming) kWh thuisaccu | 2 EV's: 136 kWh capaciteit | 10.660 Wp zonnepanelen