superduper1969 schreef op zaterdag 21 december 2024 @ 14:10:
[...]
Kunnen jullie het MODBUS document in de originele/betere opmaak opnieuw op de site uploaden.
Alle tabellen zijn nu plaatjes!
Ik heb al geprobeerd om de PDF met OCR te verbeteren maar dat schiet niet op.
Ik probeer de PDF door AI te laten verwerken maar een Homeassistant Yaml file maar dat mislukt omdat de tabellen plaatjes in lage resolutie zijn.
is het al gelukt om een RS485 verbinding te maken en iets voor elkaar te krijgen eigenlijk op dat front?
(of ben ik gewoon te ongeduldig, lol)
je hebt een wifi modbus module besteld, hoop dat het werkt, ik werd niet altijd vrolijk van de oude omvormer met de zelfde ondersteuning en modbus modules.
(allerlij problemen tegen gekomen, van modbus chips die niet compatibel waren met mijn apparatuur tot kabels die niet Lekker werkte, of te wel mijn ervaring is dat dit soms heel erg tegen zit om aan de praat te krijgen, had mijn oude omvormer werkend, maar kreeg nooit mijn oude warmtepomp er lekker aan gekoppeld. etc etc.. maar goed ik wil je alleen maar helpen en je niet bang maken.)
ik heb nog wel 2(of misschien 3) modules liggen die via de USB(of serieel) werken (moet ik even gaan zoeken op zolder).
voor als je andere chipsets wil proberen, die kun je zo ophalen als je dat zou willen.
laat maar weten, of dm me maar.
7x245Wp(15 graden) + 7x245Wp(45 graden) op oost en 10x300Wp(45 graden) op west. (4kW omvormer)