Heb je dit uitgezocht? want ik kan me een artikel herrineren waarbij de bedragen gecorrigeerd zijn voor 1 of meerdere voertuigen die uit de opslag komen ..
lang verhaal kort --> denk dat dit te kort door de bocht is om dit als feit hier te deponeren.
Dit is ook niet bij elke Amerikaan bekend, die zien alleen het enorme bedrag wat hun overheid aan UA geeft en wilt geven en daardoor stuit het alleen maar op meer weerstand als dat je de hedendaagse economische waarde zou rapporteren van soms al afgeschreven equipment.
Dat is zeggen dat niet iedereen de echt wet kent en elkaar napraat (duh) dat is niet beperkt tot USA .. hoe gaan we bv de PHZ-2000 die naar UA zijn gegaan afboeken ?
Het is vrij normaal dat je een prijs bepaling doet aan de hand van de staat van het onderhoud lijkt mij.
dus ik zou niet alle pijlen richten op de VS maar wij en gezamelijke EU mag ook wel een groot deel van dit gebrek op ons schouder nemen.
Het bizare is dat UA niet echt een boete clausule kan bedingen voor het "te laat leveren van ..." wat IMHO zoiezo wel een meer belangrijke afspraak vanaf de start had moeten zijn.
als/nadat UA de oorlog gewonnen heeft is wederopbouw + economie ook nog een ding voordat we over "terugbetalen" gaan praten.