[F1] Seizoen 2024 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 85 ... 89 Laatste
Acties:
  • 973.108 views

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• RobertMe
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23:37
Charles Hill schreef op dinsdag 17 december 2024 @ 11:40:
[...]

Nogmaals, welke excuses moet Verstappen maken? Als je zomaar wat roept is terug komen op je woorden ook normaal. Juist wat Norris doet!
Je slaapt er slecht van merk ik? ;)

Het gebeuren met Russell bv, waar die zich toch best wel heel erg hard over uit heeft gelaten en het gedurende het Abu Dhabi weekend allemaal weer koek en ei was. Terwijl beiden op de donderdag nog extra olie op het vuur gooiden.

Maar van mij hoeft dat hele gebeuren uberhaupt niet via de media gespeeld te worden. Als Norris er excuses voor wilt maken kan die dat toch echt beter bij Verstappen doen en niet (uitstellen tot) op een FIA gala. Zoals, nouja uhm, in Abu Dhabi Piastri ook voor de camera's verscheen met "Verstappen heeft meteen excuses gemaakt". Heb je veel meer aan dan dat Verstappen wat voor een TV camera excuses maakt.
Maar jij wilt blijkbaar wel publiekelijk excuses zien, zodat de tikgeiten van nu.nl weer wat "clickbait" hebben om de winterstop te vullen. Ieder zijn ding.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

codex schreef op maandag 16 december 2024 @ 20:09:
[...]

Voornamelijk omdat Lewis het op de één of andere manier telkens laat liggen in de kwalificatie. Hij heeft de snelheid over een enkele ronde niet meer, daarentegen is hij nog steeds sterk in de race.
lewis heeft zeker de snelheid nog wel, ook over een ronden. motivatie zal het issue zijn [..] als het ergens om gaat staat hij er echt wel. we gaan het volgend jaar zien, ben benieuwd naar team rood

[ Voor 6% gewijzigd door himlims_ op 17-12-2024 12:46 ]

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
RobertMe schreef op dinsdag 17 december 2024 @ 11:59:
[...]

Het gebeuren met Russell bv, waar die zich toch best wel heel erg hard over uit heeft gelaten en het gedurende het Abu Dhabi weekend allemaal weer koek en ei was. Terwijl beiden op de donderdag nog extra olie op het vuur gooiden.

Maar van mij hoeft dat hele gebeuren uberhaupt niet via de media gespeeld te worden. Als Norris er excuses voor wilt maken kan die dat toch echt beter bij Verstappen doen en niet (uitstellen tot) op een FIA gala. Zoals, nouja uhm, in Abu Dhabi Piastri ook voor de camera's verscheen met "Verstappen heeft meteen excuses gemaakt". Heb je veel meer aan dan dat Verstappen wat voor een TV camera excuses maakt.
Maar jij wilt blijkbaar wel publiekelijk excuses zien, zodat de tikgeiten van nu.nl weer wat "clickbait" hebben om de winterstop te vullen. Ieder zijn ding.
Maar een en ander is toch niet met elkaar te vergelijken?

1. Norris wordt hevig teleurgesteld geïnterviewd vlak na de race en doet een domme, ongefundeerde uitspraak. Max heeft daar al op gereageerd dat hij zijn reactie volkomen begrijpt. Ook was het volgens mij een reactie op de vraag of de rode vlag oneerlijk uitpakte en dat deel was grotendeels geluk, al kun je zeggen dat je dat afdwingt door door te rijden, maar je neemt een bewust risico op een crash door niet voor wets te pitten.
2. Max is gewoon open en eerlijk over hoe hij het klagen van George heeft ervaren. Als Nederlander snap ik dat wel, maar er zal ook iets cultureels achter zitten: Britten zijn niet direct en zullen dus niet snel zeggen wat ze echt vinden.
3. De situatie met Piastri is zoals je het graag zou zien, maar daar wist Max zelf wat er aan de hand was, bood direct zijn excuses aan, dus dat was een snelle 1-2 met Oscar die er direct op kon inhaken in de interviews. Norris had de hele race nog niet gezien, dus wist niet hoe Max precies door het veld was gesneden.

[ Voor 8% gewijzigd door Grrrrrene op 17-12-2024 13:28 ]

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pjottum
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22:28

pjottum

¯\_(ツ)_/¯

Chocoball schreef op dinsdag 17 december 2024 @ 11:04:
Canal+ F1 en SKY F1 Duitsland schijnen al te melden dat het Checover is voor Perez en dat Lawson zijn vervanger wordt in 2025. Even het officiële bericht vanuit Red Bull maar afwachten voordat Perez tot 2028 verlengd lijkt te zijn.
Is dus geen Chec mate dan?

ping 127.212.23.124

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Chocoball
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 19:08
pjottum schreef op dinsdag 17 december 2024 @ 14:10:
[...]

Is dus geen Chec mate dan?
Aangezien bronnen die met de situatie bekend zijn zeggen dat de onderhandelingen nog steeds gaande zijn verwacht ik eerder een Checout :)

offtopic:
en nu stop ik met woordgrapjes voordat ik een Community Services straf oploop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcel Br
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 16:18
himlims_ schreef op dinsdag 17 december 2024 @ 12:46:
[...]

lewis heeft zeker de snelheid nog wel, ook over een ronden. motivatie zal het issue zijn [..] als het ergens om gaat staat hij er echt wel. we gaan het volgend jaar zien, ben benieuwd naar team rood
Die statistiek en zijn kwalificaties laten juist zien dat hij over 1 ronde de snelheid niet meer heeft.
(Hierbij is George R de referentie)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Marcel Br schreef op dinsdag 17 december 2024 @ 15:03:
[...]

Die statistiek en zijn kwalificaties laten juist zien dat hij over 1 ronde de snelheid niet meer heeft.
(Hierbij is George R de referentie)
dat zeg ik; motivatie;
we gaan het zien wanneer bij ander team rijdt, frisse wind en enthousiasme
geloof nooit dat hij zo veel langzamer geworden is. Rijden voor de brakke mercedes heeft ie weinig zin in.

ik ben ook alles behalve efficent en productief wanneer ik ergens geen zin in heb of niet achter sta

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

himlims_ schreef op dinsdag 17 december 2024 @ 15:47:
[...]

dat zeg ik; motivatie;
we gaan het zien wanneer bij ander team rijdt, frisse wind en enthousiasme
geloof nooit dat hij zo veel langzamer geworden is. Rijden voor de brakke mercedes heeft ie weinig zin in.

ik ben ook alles behalve efficent en productief wanneer ik ergens geen zin in heb of niet achter sta
Ik ben benieuwd hoe de Ferrari hem bevalt, een nieuwe auto bij een ander team heeft toch altijd weer een hele andere balans.

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AvK
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21:02

AvK

Ready Set Go

YakuzA schreef op dinsdag 17 december 2024 @ 15:55:
[...]

Ik ben benieuwd hoe de Ferrari hem bevalt, een nieuwe auto bij een ander team heeft toch altijd weer een hele andere balans.
Verwacht dat HAM meer moeite zal hebben met de totaal andere cultuur van Ferrari tov Team Mercedes.
Dat zal de grootste opgave zijn.

AopenHX08 ZM400B Athlon64-X2-3800+ ArticFreezer64pro Asrock939Dual-Sata2 2x512MbDDR400 GigabyteR9700pro SBAudigy2 Inspire6700modded PCTVpro ADSL 6Mb/768 NEC2500a Pioneer105DVDrom iiyamaVMPro450 CanonIP4000 LogitechG5 200GbWD7200 80GbWD7200 WinXPhome

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
YakuzA schreef op dinsdag 17 december 2024 @ 15:55:
[...]

AvK schreef op dinsdag 17 december 2024 @ 16:04:
[...]

Verwacht dat HAM meer moeite zal hebben met de totaal andere cultuur van Ferrari tov Team Mercedes.
Dat zal de grootste opgave zijn.
En niet te vergeten een andere motor. Hamilton heeft zijn hele carrière met Mercedes motoren gereden. Ook dat kan dus nog wel wat gewenning vragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

RobertMe schreef op dinsdag 17 december 2024 @ 16:06:
[...]

[...]

En niet te vergeten een andere motor. Hamilton heeft zijn hele carrière met Mercedes motoren gereden. Ook dat kan dus nog wel wat gewenning vragen.
En alle super geheime koffie automaat verhalen over de illegale motoren uit 2018 :+

PSN

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Charles Hill
  • Registratie: September 2024
  • Laatst online: 10-09 09:23
RobertMe schreef op dinsdag 17 december 2024 @ 11:59:
[...]

Je moet het nu niet naar mij gaan draaien, ik roep niet zomaar iets over Verstappen dat hij excuses moet maken, waar je nog altijd geen antwoord op geeft.

Russell loopt te liegen, die zou zijn excuses moeten aanbieden. Geen idee of bemiddelen alles heeft glad gestreken, ik vermoed van niet. Heb nergens gezien dat het allemaal koek en ei is. Ben benieuwd waar jij wel.

En als Verstappen excuses heeft aangeboden aan Piastri, dan is dat toch ook gewoon klaar. Waarom schrijf je dan dat Verstappen nog excuses moet maken? Aan wie?

En ik lig er niet wakker van, ik kan gewoon niet goed tegen onoprecht gedrag. Dingen roepen die niet waar zijn en er niet op terug komen. Als ik het mij goed herinner ook niet de eerste keer, maar kan iemand anders zijn geweest die riep dat als later bleek dat het niet waar was dat diegene (coureur of teambaas) er op terug zou moeten komen, waarbij het uiteindelijk wel waar was, maar deze persoon op het forum zelf degene was die er niet op terug kwam dat hij fout zat. Terug zoeken over wie het ging en wie het was is teveel werk.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Chocoball
Hoewel er nog geen seizoen 2025 topic is wel alvast de deelnermerslijst en hun startnummer voor 2025 (mogelijk dat Perez er nog afgaat en bij RB moet nog een plekje (Hadjar?) worden ingevuld)
Afbeeldingslocatie: https://www.the-race.com/content/images/2024/12/GesMK_EWQAAVu6k-1.jpeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Chocoball schreef op woensdag 18 december 2024 @ 14:46:
Hoewel er nog geen seizoen 2025 topic is wel alvast de deelnermerslijst en hun startnummer voor 2025 (mogelijk dat Perez er nog afgaat en bij RB moet nog een plekje (Hadjar?) worden ingevuld)
[Afbeelding]
Dat Lawson als TBC wordt gespeld maakt het playbook wel duidelijk toch?

PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TinusXIII
  • Registratie: April 2021
  • Laatst online: 22:00
YakuzA schreef op woensdag 18 december 2024 @ 14:55:
[...]

Nja, hij had alleen een contract voor het restant van 2024 toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AvK

AvK

Ready Set Go

[Afbeelding]
Wat we nu wel zeker weten is dat Tsunoda niet naast Max komt te zitten.
Vind het best lullig voor hem. :|

AopenHX08 ZM400B Athlon64-X2-3800+ ArticFreezer64pro Asrock939Dual-Sata2 2x512MbDDR400 GigabyteR9700pro SBAudigy2 Inspire6700modded PCTVpro ADSL 6Mb/768 NEC2500a Pioneer105DVDrom iiyamaVMPro450 CanonIP4000 LogitechG5 200GbWD7200 80GbWD7200 WinXPhome

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
YakuzA schreef op woensdag 18 december 2024 @ 14:55:
[...]

Wat @TinusXIII aangeeft. Meteen toen Lawson in de VCARB is gezet is aangegeven "tot het eind van het jaar, daarna zien we nog". Het is wel aannemelijk dat Lawson volgend jaar rijdt, maar bevestigd is het niet. En als ze Hadjar in de VCARB zetten en Perez blijft bij RBR met Lawson dan geen plekje heeft RB niet "gelogen".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chocoball
AvK schreef op woensdag 18 december 2024 @ 15:13:
[...]

Wat we nu wel zeker weten is dat Tsunoda niet naast Max komt te zitten.
Vind het best lullig voor hem. :|
Schijnbaar zou gistermiddag de aankondiging gedaan worden dat Lawson haast wel zeker de nieuwe teamgenoot van Verstappen zou worden maar die aankondiiging is uitgesteld naar later deze week o.a. vanwege contractzaken zoals het ambassadeurschap van Perez.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nhz
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 11-09 09:20

Nhz

[Afbeelding]
Waarom wordt RBR hier als 2e team genoemd? Ze zijn toch 3e geworden?

Groetjes

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chocoball
Nhz schreef op woensdag 18 december 2024 @ 15:46:
[...]

Waarom wordt RBR hier als 2e team genoemd? Ze zijn toch 3e geworden?
De FIA doet graag dingen op haar manier en 1 daarvan is niet consequent zijn :)

Verder geen idee waarom Red Bull en Ferrari staan omgedraaid en ook Haas en RB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wok
  • Laatst online: 00:50

Wok

Dakloos...

@Chocoball Is die lijst officieel? Want in de FIA documents kom ik hem namelijk nog niet tegen...

Who is General Failure and why is he reading my hard drive?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chocoball
Wok schreef op woensdag 18 december 2024 @ 15:51:
@Chocoball Is die lijst officieel? Want in de FIA documents kom ik hem namelijk nog niet tegen...
Zelf heb ik hem vanuit een media outlet maar dit is zijn officiële plek.

https://www.fia.com/event...-world-championship-entry

Acties:
  • +13 Henk 'm!

• Chocoball

So an agreement has been reached between Red Bull and Sergio Perez to part ways with immediate effect. What hasn’t been agreed is who is announcing it first. So neither side is announcing it yet #F1

Chris Medland (@chrismedlandf1.bsky.social) 18 december 2024

Blijkbaar had The Independent al iets geschreven maar de pagina is weer verdwenen.
[Sergio Perez dropped by Red Bull with 2025 F1 replacement set to be revealed - Perez: "I’m incredibly grateful for the past four years with Red Bull. We broke records and reached remarkable milestones." Team principal Christian Horner hailed an 'extraordinary team player'.

Acties:
  • +20 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 22:01
Nu ook op het F1 accountAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/SYAJmqfJP6KeK5L7ffqYiqGtwXo=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Xr8h94ITz1dkQY8kQqDeCiym.jpg?f=fotoalbum_large

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LAD93
  • Registratie: Maart 2016
  • Niet online
@Gynnad was net iets sneller :9

[ Voor 94% gewijzigd door LAD93 op 18-12-2024 18:06 ]

per aspera ad astra

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 22:25

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Topicstarter
Was hem net aan het posten, je bent me op de seconde voor haha

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nachtnet
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 23:19
Chocoball schreef op woensdag 18 december 2024 @ 18:03:
[Bluesky]
Blijkbaar had The Independent al iets geschreven maar de pagina is weer verdwenen.

[...]
Zou echt typisch zijn voor hoe de relatie tussen rbr en perez is opgedroogd.

Sportza.be meldt het nu ook. Per exit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nachtnet
In ieder geval heeft iedereen een half seizoen gehad om de red bull perez highlights videos en artikelen te maken..

Acties:
  • +14 Henk 'm!

• d-vine
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 20:27
Perez zijn reactie

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/nf9rnZa7i3cjHbl30jLrcPo7yV8=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/IzGYGwYREXGUYMTP3waQDBeP.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Humma Kavula
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online

Humma Kavula

Don't vote for stupid

Afscheidsvideo is ook al online:

Wear Sunscreen!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• d-vine
Even uurtje of 2 de Mexicanen laten huilen met dit vertrek en dan gelijk maar de opvolger bekend maken zou ik zeggen.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• nachtnet
Als ik naar de rbr site ga krijg ik dit als profiel pagina bij perez. Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/kTG-D4h1rJnAdjwN4tisyvvxiBI=/x800/filters:strip_exif()/f/image/dJFdJXYpI4Td4SBJCcznBq54.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• d-vine
nachtnet schreef op woensdag 18 december 2024 @ 18:14:
Als ik naar de rbr site ga krijg ik dit als profiel pagina bij perez. [Afbeelding]
Dat klopt wel het rijden was embarrassing

Nog een keer papa Perez

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Sv4TEUTJMO6OirIBRhBtYI1X4NY=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/zdUfH6e8tvqiAqxJYJDbiQ1S.gif?f=user_large

[ Voor 20% gewijzigd door d-vine op 18-12-2024 18:18 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• -tom-562
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 16:51

-tom-562

Oliesjeik

Nu ben ik wel benieuwd naar de lijst met liegende media van papa Perez 8)

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Eindelijk. Blij dat we van dit drama af zijn. Op naar een nieuw drama. 8)

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Eindelijk. Dit had een jaar geleden al moeten gebeuren.
Afijn. :P

Poll: Lawson of Tsunoda?
Lawson
Tsunoda
Afbeeldingslocatie: https://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=406818&layout=2&sort=prc
Ook een poll maken? Klik hier

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • +13 Henk 'm!

• -tom-562
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 16:51

-tom-562

Oliesjeik

DaniëlWW2 schreef op woensdag 18 december 2024 @ 18:23:

Lawson
Tsunoda
[Afbeelding]
Wat ik wil: Tsunoda
Wat Red Bull gaat doen: Lawson
:P

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfa Novanta
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18:20

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

Lawson
Tsunoda
[Afbeelding]
Eens. Ik mis Sainz :P

Zou het jammer vinden voor Yuki want hij rijdt al zo lang voor RB maar denk niet dat hij kalm genoeg is voor Redbull, ben bang dat, dat 1 grote rits van teleurstelling en frustratie wordt.

Lawson is vrij groen en reed ook niet altijd de sterren van de hemel maar lijkt mij een betere match te hebben met Verstappen. Hij wil graag van Max leren dus als hij de 2e viool voorlopig wil accepteren kan het een killer team worden want Lawson is geen pannekoek. Hij had eigenlijk de DTM ook moeten winnen maar daar werd best vuil gereden, dus hij kan zeker wel wat!

[ Voor 4% gewijzigd door Alfa Novanta op 18-12-2024 18:30 ]

My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20:24

Pierre

Van nature lui!

Zo dat is nog eens een goed bericht zo net voor de feestdagen *O*

[ Voor 4% gewijzigd door Pierre op 18-12-2024 18:36 ]

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

edit: Ik haat het internet soms echt. Nep account...

[ Voor 97% gewijzigd door DaniëlWW2 op 18-12-2024 18:36 ]

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d-vine

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Humma Kavula
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online

Humma Kavula

Don't vote for stupid

Wat?

TSU? Wauw, die zag ik niet aankomen eigenlijk, hij verdiend het ansich wel in mijn optiek.

Wear Sunscreen!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 01:08
Oef, daar heb ik weinig positieve verwachtingen van.

Hopen voor Yuki dat t wat gaat worden, maar denk eerder dat ie bij de zomerstop alweer plaats kan gaan maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 23:11
De vraag is dan weer of Hadjar naar VCARB gaat, waarschijnlijk wel want hij wist al wat er ging gebeuren in Abu Dhabi, of dat misschien Pourchaire komt? Schandalig als die eigenlijk de F1 mist. Op zijn 20e F2 kampioen geworden, mooie leeftijd om door te stromen naar naar F1. Dit jaar echter op de bank en nu laat Sauber hem gaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lockon
  • Registratie: Mei 2009
  • Niet online
Dat account van Medland is een parody account btw. Geen tsunoda nieuws nog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfa Novanta

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

DaniëlWW2 schreef op woensdag 18 december 2024 @ 18:29:
edit: Ik haat het internet soms echt. Nep account...
Ik vind dit bericht niet (meer). Is het al weggehaald misschien?
Nevermind :O

[ Voor 4% gewijzigd door Alfa Novanta op 18-12-2024 18:39 ]

AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 18:09

vhal

ಠ_ಠ

Dus mogelijk Tsunoda of toch nog Lawson? In ieder geval, het blijft m.i. gewoon armoede om als 2e rijder bij RBR te rijden zolang Verstappen er zit.

Maar eens kijken of één van hen de zomerstop haalt :+

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mprkooij
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 21:48
De vraag is nu. Wat gaat Perez doen en denken jullie dat hij eventueel terug komt in 2026? Of is het gewoon einde verhaal. Ik ben groot fan en vind het heel spijtig dat het seizoen zo is gelopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
Was toch nepbericht.

Maar ik zou Tsunoda van RBR een domme keuze vinden tbf.
Yuki heeft het gewoon net niet. Er zijn betere opties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shinji
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22:51
mprkooij schreef op woensdag 18 december 2024 @ 18:39:
De vraag is nu. Wat gaat Perez doen en denken jullie dat hij eventueel terug komt in 2026? Of is het gewoon einde verhaal. Ik ben groot fan en vind het heel spijtig dat het seizoen zo is gelopen.
Iets anders, ik geloof niet dat we die ergens terug gaan zien volgend jaar.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Fauna
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13-09 16:40
Hehe, eindelijk. Niks tegen Checo, maar RBR verdient beter.

Mooie kans voor Yuki (of Liam). Heel benieuwd wat hier uit gaat komen. Zolang hij inziet dat hij als 2e rijder kalm moet blijven en punten moet halen, moet het goed komen. Ik hoop dat RBR ook dergelijke redelijke verwachtingen stelt, want ik heb al te vaak gezien dat het daarop stuk loopt. Max helpen en niet proberen beter te zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alfa Novanta

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

mprkooij schreef op woensdag 18 december 2024 @ 18:39:
Misschien Perez naar Williams?? Sainz naar Redbull??

Dat zou nog eens een mooie deal zijn! *O*

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 18:09

vhal

ಠ_ಠ

LZ86 schreef op woensdag 18 december 2024 @ 18:40:
Was toch nepbericht.

Maar ik zou Tsunoda van RBR een domme keuze vinden tbf.
Yuki heeft het gewoon net niet. Er zijn betere opties.
Zoals wie dan? :+

Als ze beetje lef hadden getoond, dan had men Sainz naast Verstappen gezet. Gegarandeerd vuurwerk.

Voor de rest vd kandidaten die beschikbaar zijn, beschouw ik ze eerlijk gezegd als B-garnituur.

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d-vine
Alfa Novanta schreef op woensdag 18 december 2024 @ 18:42:
[...]

Misschien Perez naar Williams?? Sainz naar Redbull??

Dat zou nog eens een mooie deal zijn! *O*
Gaat niet gebeuren is al vaak genoeg over gesproken de hoe en waarom

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• CrazyFool
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 21:21
Wat ik wil: Hulkenberg
Wat Red Bull gaat doen: Zichzelf achter oren krabben, en heel gauw met Hulkenberg gaan praten :+

Maar on that note, ik zie eigenlijk geen potentiele coureurs die naast Max zullen floreren...

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online

Lawson
Tsunoda
[Afbeelding]
Je poll doet het niet geloof ik

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Plenkske
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 14:52
Een jaar te laat, maar toch fijn dat het eindelijk klaar is met Perez bij RedBull.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Alfa Novanta

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

Fauna schreef op woensdag 18 december 2024 @ 18:40:
Hehe, eindelijk. Niks tegen Checo, maar RBR verdient beter.

Mooie kans voor Yuki (of Liam). Heel benieuwd wat hier uit gaat komen. Zolang hij inziet dat hij als 2e rijder kalm moet blijven en punten moet halen, moet het goed komen. Ik hoop dat RBR ook dergelijke redelijke verwachtingen stelt, want ik heb al te vaak gezien dat het daarop stuk loopt. Max helpen en niet proberen beter te zijn.
ik voorspel dat Yuki echt -helemaal- zoek gereden wordt met een schreeuwende vloekende tierende Yuki op de radio als gevolg.. K zie dat echt niet goedkomen al gun ik het hem zeker! Boek maar vast een rits afspraken met een psycholoog :/

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• d-vine
Yuki en Hadjar in een team zou ook weer vermakelijke board radios opleveren

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 22:32

Quad

Doof

Ergens wel een gek idee nu het definitief is. Checo was wel altijd die ideale tweede rijder voor Max. Af en toe een mooi resultaat, voor de rest hard werken en niet zeuren. Zijn vader daar en tegen....

Hopelijk blijft hij nog met iets met de F1 verbonden.

En nu qua opvolging, ik zou het niet weten. Er zijn verstandige keuzes (Lawson), er zijn gevoelsmatige met het hart keuzes (Tsunoda), er zijn strategische keuzes (Hadjar) en er zijn wellicht ook nog (financiële) invloeden van buitenaf, wie weet komen ze met Bottas op de proppen. Ik vind die gesprekken met Mercedes wel heel erg lang duren als ik eerlijk ben.

We gaan het meemaken!

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alfa Novanta

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

CrazyFool schreef op woensdag 18 december 2024 @ 18:44:
Wat ik wil: Hulkenberg
Wat Red Bull gaat doen: Zichzelf achter oren krabben, en heel gauw met Hulkenberg gaan praten :+

Maar on that note, ik zie eigenlijk geen potentiele coureurs die naast Max zullen floreren...
Eens eens en eens

Hulkenberg kan iig supergoed met Max en zal niet de illusie hebben dat hij Max wel even zal inpakken, maw prima 2e coureur, heel stabiel punten binnenharken! Prima keuze en niet te duur!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• [Roland]
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online

EXCLUSIVE! Christian Horner on Perez's exit and who could replace him

Sky heeft al een interview met Horner

edit: Op zich zegt hij weinig. Keus voor 2e rijder is Yuki of Lawson. Wordt komende dagen bekend. Yuki kan het dus wel worden .

[ Voor 20% gewijzigd door [Roland] op 18-12-2024 18:58 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Lawson
Tsunoda
[Afbeelding]
Heb gestemd maar de poll doet het volgensmij niet......

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • +39 Henk 'm!

• d-vine
We will never forget

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ez7jKQpr0_OPBTsBhhogawPxwoc=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/r76ogHpnRKULiyMJk0DDhSz1.gif?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AvK

AvK

Ready Set Go

De rationele beslissing is dat Tsunoda dat stoeltje verdient. Hij heeft er hard voor gewerkt.
Maar of het de verstandigste beslissing is......

Je zult die beslissing moeten nemen.... Brrrrr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
vhal schreef op woensdag 18 december 2024 @ 18:43:
[...]

Zoals wie dan? :+

Als ze beetje lef hadden getoond, dan had men Sainz naast Verstappen gezet. Gegarandeerd vuurwerk.

Voor de rest vd kandidaten die beschikbaar zijn, beschouw ik ze eerlijk gezegd als B-garnituur.
Sainz inderdaad. :+

of Hulkenberg/Bottas. Gewoon een duidelijke 2e rijder

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• franssie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 01:50

franssie

Save the albatross

Help!!!! schreef op woensdag 18 december 2024 @ 18:54:
[...]

IS dacht ik al een tijdje stuk. @BOOTZ

Raar, via de website kan ik wel de resultaten zien dus er gaat iets mis met de redirect na het stemmen?
https://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=406818

Afbeeldingslocatie: https://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=406818

edit 2://

code:
1
https://tweakers.net/camo/4f8b8071af26723246e645613da3876b53c30d1d/?url=https%3A%2F%2Fpoll.dezeserver.nl%2Fresults.cgi%3Fpid%3D406818%26layout%3D2%26sort%3Dprc

@DaniëlWW2 je lijkt een statische link in je poll post te hebben staan?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/camo/4f8b8071af26723246e645613da3876b53c30d1d/?url=https%3A%2F%2Fpoll.dezeserver.nl%2Fresults.cgi%3Fpid%3D406818%26layout%3D2%26sort%3Dprc

[ Voor 67% gewijzigd door franssie op 18-12-2024 19:22 ]

franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• codex
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 19:09

codex

Geen OpenAI agent :)

LZ86 schreef op woensdag 18 december 2024 @ 19:05:
[...]

Sainz inderdaad. :+

of Hulkenberg/Bottas. Gewoon een duidelijke 2e rijder
Uit het interview hierboven met Horner komt wel duidelijk naar voren dat het Yuki of Liam wordt. Persoonlijk vind ik dat Yuki die kans moet krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toke_gt
  • Registratie: Juni 2021
  • Laatst online: 23:34
Alfa Novanta schreef op woensdag 18 december 2024 @ 18:49:
[...]

Hulkenberg kan iig supergoed met Max en zal niet de illusie hebben dat hij Max wel even zal inpakken, maw prima 2e coureur, heel stabiel punten binnenharken! Prima keuze en niet te duur!
Hulkenberg gaat al ergens anders rijden, waarom zou hij nu switchen van Audi naar RBR?
Volgens mij geldt jouw omschrijving ook voor Lawson. Heeft z’n opleiding hier gehad, rijdt al jaren bij RBR en heeft alle voorgangers zien komen en gaan. Daar leer je van en niet onbelangrijk: daar zou RBR qua begeleiding jonge coureurs ook van moeten hebben leren. Zoals ik hem in interviews heb gehoord, heeft hij zich voorgenomen zijn eigen races te rijden, te willen leren van data van Max en dat lijkt me een verstandige aanpak. Lawson lijkt me ook een duurzame keuze, aangezien Yuki een Honda-protégé is en mogelijk na 1-2 jaar vertrekt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rembock
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 21:45
Help!!!! schreef op woensdag 18 december 2024 @ 18:54:
[...]

Open de afbeelding in een nieuwe tab :)

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Sepp14
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 22:02

Sepp14

SHUUTT UUUUUUPPPP!!!!!!

Allemaal blije gezichten dat er geen schoenen gegeten worden, als kerstmaaltijd? :+

When you are dead, you do not know you are dead. It’s only painful and difficult for others. The same applies when you are stupid.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• wowly
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 18:45
De Hulk is de beste optie imho. Dezelfde rijstijl, ervaren, haalt zich geen domme dingen in het hoofd over 1e rijder enzo , spreekt Nedrlands, aardige kerel.......

PV ZObrabant O 11 x 355Wp (3900Wp) 32gr / W 11x355Wp (3900Wp) 32gr / Goodwe DNS 5000 5kw

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 22:21
Weer een kopstuk weg bij RB sjonge jonge, echt een leegloop :) had die Russel toch gelijk d:)b

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • +21 Henk 'm!

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 10-09 11:54
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/GfAt6yAWAAAzfPZ?format=jpg&name=medium

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rachez
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 18:24
Amaze86 schreef op woensdag 18 december 2024 @ 19:45:
Weer een kopstuk weg bij RB sjonge jonge, echt een leegloop :) had die Russel toch gelijk d:)b
kopstuk? leegloop? :?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• CrazyFool
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 21:21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edgenumber
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 21:24
Zo hoeveel hechtingen zijn dat geworden. Wat Perez lozen was de zwaarste bevalling ooit.

Ik hoop Yuki, ik denk lawson. Of zouden ze een konijn uit een hoge hoed trekken en iemand gevonden hebben die we geen van alle verwachten. De spaanse inquisitie.

Gecertificeerd ongeleid projectiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 22:21
Tja als je het niet snapt, kan er weinig aan doen :)

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Major_ton
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 21:29

Major_ton

Shoot!

Yuki ontploft denk ik als Lawson wordt gekozen om Perez op te volgen. Ik had stiekem nog wel verwacht dat Perez volgend jaar gewoon weer aan de start zou verschijnen voor RBR. Ik zie een Lawson of Tsunoda het nou niet meteen heel veel beter doen en Perez brengt een shit load aan sponsorgeld mee. Ik ben benieuwd wat RBR gaat goen.

Don't feel bad for the suicidal cat. | Denon AVC-X4800H - JBL 4309 - Arendal 1723 S1 - LG 77G2 - LG 65B6 - Sony PS5 - Nintendo Switch 1 & 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfa Novanta

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

Major_ton schreef op woensdag 18 december 2024 @ 19:57:
Yuki ontploft denk ik als Lawson wordt gekozen om Perez op te volgen. Ik had stiekem nog wel verwacht dat Perez volgend jaar gewoon weer aan de start zou verschijnen voor RBR. Ik zie een Lawson of Tsunoda het nou niet meteen heel veel beter doen en Perez brengt een shit load aan sponsorgeld mee. Ik ben benieuwd wat RBR gaat goen.
Als het Yuki wordt dan is het vanwege Honda, as simple as that. Als ze Lawson kiezen dan hoop ik dat ze Yuki een hele goede onderbouwing meegeven waarom hij het niet werd, anders zou hij er echt een knauw van kunnen krijgen en hij heeft wel wat beter verdiend. Maarja, geld en keuzes.. in de regel is F1 een keiharde sport.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• De_Bastaard
  • Laatst online: 20:40
Plottwist, Vettel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfa Novanta

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

Zou het graag meemaken, maar deze wagens liggen Vettel niet direct. Wat hij reed was echt heel erg anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jake
  • Registratie: September 1999
  • Niet online
AvK schreef op woensdag 18 december 2024 @ 18:57:
De rationele beslissing is
[...]
Maar of het de verstandigste beslissing is......
Ehh, een ander wordt voor ratio(neel) is toch juist verstand(ig)?

De emotionele beslissing is juist Tsunoda; wat niet zegt dat dit de verkeerde beslissing is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hotymoty
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 19:18
Beide simpelweg te licht. Ik zou ook voor Sainz (heeft clausule) of Hulkenberg gaan…

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• RobertMe
Kan iemand mij die Hulkenberg reacties uitleggen? Goede coureuer, zolang die niet boven het midfield uit komt. Als die dat wel doet doet die gekke dingen/gebeuren er gekke dingen en scoort hij niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfa Novanta

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

hotymoty schreef op woensdag 18 december 2024 @ 20:05:
Beide simpelweg te licht. Ik zou ook voor Sainz (heeft clausule) of Hulkenberg gaan…
Ik denk dat Lawson het zou kunnen maar er is wel een risico. Yuki zou ik echt niet aan beginnen. Perez had ook veel meer ervaring dan Albon en Gasley en heeft het langer uitgehouden. Knakken doen ze uiteindelijk allemaal. Met Hulkenberg loop je veel minder risico, Sainz is wel heel erg sterk maar zou uiteindelijk "gevaarlijk" kunnen worden. Maar misschien houdt Max er dan inmiddels al mee op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ebis
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
RobertMe schreef op woensdag 18 december 2024 @ 20:08:
Kan iemand mij die Hulkenberg reacties uitleggen? Goede coureuer, zolang die niet boven het midfield uit komt. Als die dat wel doet doet die gekke dingen/gebeuren er gekke dingen en scoort hij niet meer.
Spreekt een beetje Nederlands en dat doet het blijkbaar goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
  • Laatst online: 20:40
Ik vraag me eigenlijk ook af wat Perez zelf gaat doen nu?

Pensionada of toch nog ergens in de achterhoede een plekje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
ebis schreef op woensdag 18 december 2024 @ 20:10:
[...]

Spreekt een beetje Nederlands en dat doet het blijkbaar goed.
Tot zo ver weet ik ook. Maar Hulkenberg heeft er in zijn 10+ jaar lange carriere wel een kunst van gemaakt om elke mogelijke podium finish weg te gooien. En laat Red Bull nu idealiter hopen op podium finishes. Dan ga je dus niet voor Hulkenberg.

Daarnaast, is "spreekt Nederlands" commercieel gezien natuurlijk een nadeel. Niet perse dat die Nederlands spreekt. Maar Red Bull gaat niet meer blikjes of merchandise verkopen als een Nederlander en Duitser voor hun rijden. Met Perez en Ricciardo boorden ze heel andere markten aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ebis
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
RobertMe schreef op woensdag 18 december 2024 @ 20:17:
[...]

Tot zo ver weet ik ook. Maar Hulkenberg heeft er in zijn 10+ jaar lange carriere wel een kunst van gemaakt om elke mogelijke podium finish weg te gooien. En laat Red Bull nu idealiter hopen op podium finishes. Dan ga je dus niet voor Hulkenberg.

Daarnaast, is "spreekt Nederlands" commercieel gezien natuurlijk een nadeel. Niet perse dat die Nederlands spreekt. Maar Red Bull gaat niet meer blikjes of merchandise verkopen als een Nederlander en Duitser voor hun rijden. Met Perez en Ricciardo boorden ze heel andere markten aan.
Ik kan zelf verder geen enkele reden bedenken waarom men Hulkenberg graag naast Verstappen ziet. Heeft genoeg kansen gehad en mij nooit overtuigd dat het meer wordt dan een middenmoter.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• LZ86
RobertMe schreef op woensdag 18 december 2024 @ 20:08:
Doet het best leuk in dat hok van Haas. Gaat goed met Verstappen samen, kent zijn plek

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• rachez
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 18:24
Amaze86 schreef op woensdag 18 december 2024 @ 19:49:
[...]

Tja als je het niet snapt, kan er weinig aan doen :)
Tja, als je een slecht presterende rijder die wordt weggestuurd/weggaat, een kopstuk en leegloop noemt, ik kan hem niet rijmen.
Is toch wel wat anders dan dat Newey vertrekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
LZ86 schreef op woensdag 18 december 2024 @ 20:54:
[...]

Doet het best leuk in dat hok van Haas. Gaat goed met Verstappen samen, kent zijn plek
Maar hij zou dan voor Red Bull gaan rijden, niet voor middielder Haas, en als die kans op podium heeft vergooit hij het zelf. En goed samen gaan met Verstappen levert niks op in punten. En ook de coureurs die hun plek niet kennen zullen vaak niet in de buurt van Verstappen komen dus hoeven hun plek niet te kennen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• BakkerM
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 23:06
Van mij mag Tsunoda ernaast komen hoor, maar dat is dan wel vanwege persoonlijkheid/karakter. Als Tsunoda en Max volgend jaar weer geen beste auto hebben en het zit even tegen, hoeveel weken taakstraf zullen die dan bij elkaar schelden? :+ Het lijkt me een leuk duo samen.

Niet dat ik Lawson nou persoonlijk ken ofzo, maar het beeld (dat de media schetst) is toch een wat afstandelijkere, boze doch snelle coureur.

Liever lol en veel fucks dan controverse :Y)

If you don’t agree or understand why it makes sense for people what they say, do or think, it is not because they are behaving really strangely, bizarrely, or erroneously, it is because your perspective is different

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Chocoball
Exact 4 jaar in dienst geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Jip, en de tombola is geopend :P

PSN

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Chocoball
Reactie van Verstappen via Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Het was ook ondertussen wel onvermijdelijk met Perez.
Zie die overigens nog best populair worden in de IndyCar later.

Yuki zou betekenen dat Honda weer echt instapt.
Die is ondertussen wel een stuk volwassener geworden en een degelijke coureur.
Vraag me alleen af of het team en VER wel zoveel nuttige feedback van hem krijgen over de auto.

Lawson moet lekker in de Torro Rosso rijpen, komt nu echt nog te vroeg.
Dat wordt een volgend Albon of Gasly drama.

Haal Ricciardo maar terug voor 1 seizoen, 2026 wordt alles toch weer anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfa Novanta

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

ebis schreef op woensdag 18 december 2024 @ 20:50:
Ik kan zelf verder geen enkele reden bedenken waarom men Hulkenberg graag naast Verstappen ziet. Heeft genoeg kansen gehad en mij nooit overtuigd dat het meer wordt dan een middenmoter.
Hij is bewezen constant, Yuki gaat alle kanten op, Lawsen valt nog te bezien .. t.o.v. Sainz is Hulkenberg een koopje denk ik. Voor constante puntjes sprokkelen is Hulkenberg nog niet zo gek! top 3 misschien niet .. top 6 of top 8 in een Redbull zou toch mogelijk moeten zijn, Perez zou er voor tekenen afgelopen jaar. Ik zie Sainz dat absoluut beter doen, maar daar is het prijskaartje dan ook naar.

[ Voor 6% gewijzigd door Alfa Novanta op 18-12-2024 23:43 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alfa Novanta

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

Hij heeft echt wel Max zijn respect .. in zijn woorden Perez is geen pannenkoek :P

mooi :)

Pagina: 1 ... 85 ... 89 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Ook het bedelen naar het delen naar streams wordt niet toegestaan
Verder is dit een meer serieus gericht topic voor inhoudelijke discussie. Handel daar dan ook naar.

Waar Formule 1 te zien op TV of internet: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4
Bezoek van een GP-weekend: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij bezoeken?
Formule-E: Formule E - Deel 1
Drive to Survive: [F1] Drive to Survive
Andere racecategorieën: Algemeen race topic Deel 3
Randzaken: [F1] Randzaken

Topicreeks voor de racetopics:
Topicreeks racetopics 2024