De eisen zijn duidelijk, maar ik zie maar weinig rijders die daar aan zouden kunnen voldoen. En diegene hebben al een contract en zie ik niet overstappen. Daarbij heeft Max al verschillende rijders die toch goed bekend stonden uit het team gereden. Het gaat ook niet alleen om de daadwerkelijke snelhied, maar ook de druk die er op iemand blijft staan omda tje continue moet presteren. En normaal gesproken is dat met een team-maat die ook wel eens slecht rijdt, maar Max rijdt gewoon heel erg constant.
Hoewel Lawson en Tsunoda zeggen het gevecht met Verstappen aan te kunnen zullen ze mogelijk nu al moeten accepteren dat ze 2e rijder worden en dat het erg moeilijk zal zijn om een talent als Verstappen te verslaan. Dat gaat op den duur in het koppie zitten net als bij een Perez, Albon of Gasly.
Een 2e rijder zullen ze voorlopig altijd worden, want ook al zeggen ze het gevecht aan te kunnen met Max zie ik dat in de praktijk niet gebeuren. Daarmee is de grootste valkuil voor een nieuwe rijder dat hij altijd tegen Max op zal moeten boxen. En dat is wel een druk die je aan moet kunnen, maar dat blijkt toch knap lastig te zijn.
Vandaar ook dat ik het met @
DaniëlWW2 eens ben dat ik eigenlijk alleen Hulkenberg zie die zowel de snelheid als het karakter heeft om dit aan te kunnen. En ik verwacht dat dat ook de reden is dat Perez zo lang de kans heeft gekregen. Zonder een echt betere optie heeft het ten slotte weinig nut om iemand weg te sturen.