[F1] Seizoen 2024 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 82 ... 89 Laatste
Acties:
  • 973.136 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d-vine
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 12:10
Van een klikker de klik site.

Hadjar schijnt wat te hebben gezegd op een persconferentie.

https://www.gpblog.com/en...in-formula-1-in-2025.html

Hadjar whether he feels ready for a seat in F1. "I mean, it's obviously confirmed… And yet to be confirmed, right? So obviously, I can't tell. I literally can't tell you what I'm doing next season because it's not been official," the Frenchman said

Bortoleto then asked his title rival if he already knows the Red Bull family's decision. "If I say I know, then maybe you guys know what's going on," Hadjar replied.

Dan gaat het wat al in de lucht hangt nieuwe rookie erbij
Perez out
En dan moet Red bull nog even kiezen wie ze naast Max zetten
Yuki of Liam

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 05:14
Hadjar is in de auto soms een nog grotere driftkikker dan yuki in den beginne was. Met interviews zegt hij wel vaker dingen die commercieel niet zo handig zijn.

Goede racer dat wel. Maar ik denk niet dat hij de mentale volwassenheid bezit die nodig is voor de F1.

Wie goed doet, die goed ontmoet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ZeromaNoiS
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 12:12
d-vine schreef op woensdag 4 december 2024 @ 16:51:
Van een klikker de klik site.

Hadjar schijnt wat te hebben gezegd op een persconferentie.

https://www.gpblog.com/en...in-formula-1-in-2025.html

[i]Hadjar whether he feels ready for a seat in F1. "I mean, it's obviously confirmed… And yet to be confirmed, right? So obviously, I can't tell. I literally can't tell you what I'm doing next season because it's not been official," the Frenchman said
Hier het desbetreffende stukje uit het interview:
https://imgur.com/a/formu...-gabrielbortoleto-3eUVdxk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lordfragger
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 11:04
AtlAntA schreef op woensdag 4 december 2024 @ 17:37:
Hadjar is in de auto soms een nog grotere driftkikker dan yuki in den beginne was. Met interviews zegt hij wel vaker dingen die commercieel niet zo handig zijn.

Goede racer dat wel. Maar ik denk niet dat hij de mentale volwassenheid bezit die nodig is voor de F1.
Als het in een race niet helemaal goed gaat komt hij mij dikwijls over als een verwend nest dat zijn zin niet krijgt. Inderdaad snel, maar of je zo iemand nu in een F1 team wil...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dagg
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 14-09 22:29
Chocoball schreef op woensdag 4 december 2024 @ 11:45:

• Onder druk van Red Bull waarschuwde de FIA dat dit niet getolereerd werd en dat de teams aanpassingen moesten doen. Het duurde niet lang om daarna te zien dat de complete achtervleugel en beam wing om hun eigen as naar achteren draaiden. Red Bull zou dit gedrag bij Mercedes en McLaren gezien hebben en sloeg wederom alarm.
De laatste zin van punt vier was drie jaar geleden toch al een ding waar Red Bull Racing op aangepakt is? Of is dit toch net weer wat anders want daar zijn toen ook hogere wing load testen uit voort gekomen mer een TD als ik mij niet vergis?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AvK
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12:00

AvK

Ready Set Go

AtlAntA schreef op woensdag 4 december 2024 @ 17:37:

Hallo...... Hoe oud is die jongen?
Geef em even de tijd.
Max stond er ook niet vanaf dag 1..... (Oh toch wel).

Maar je snapt wel wat ik bedoel.

AopenHX08 ZM400B Athlon64-X2-3800+ ArticFreezer64pro Asrock939Dual-Sata2 2x512MbDDR400 GigabyteR9700pro SBAudigy2 Inspire6700modded PCTVpro ADSL 6Mb/768 NEC2500a Pioneer105DVDrom iiyamaVMPro450 CanonIP4000 LogitechG5 200GbWD7200 80GbWD7200 WinXPhome

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 12:16
Hij kan nog F2 kampioen worden dit weekend, staat maar 0.5 punt achter.
Zou niet slecht zijn als een F2 kampioen weer eens direct doorgaat naar F1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11:57
TheBrut3 schreef op woensdag 4 december 2024 @ 21:04:
Hij kan nog F2 kampioen worden dit weekend, staat maar 0.5 punt achter.
Zou niet slecht zijn als een F2 kampioen weer eens direct doorgaat naar F1.
Bortoletto staat eerste en die gaat naar Sauber? Dus ~50% kans (zijn er nog meer contenders?) dat de F2 kampioen in een keer doorstroomt naar F1.

Volg F2 niet zo, maar volgens mij is het toch Bortoletto die eerste staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
AvK schreef op woensdag 4 december 2024 @ 20:16:
[...]

Hallo...... Hoe oud is die jongen?
Geef em even de tijd.
Max stond er ook niet vanaf dag 1..... (Oh toch wel).

Maar je snapt wel wat ik bedoel.
Toen Max naar de F1 kwam deed ie ook niet zulke handige uitspraken inderdaad. Maar dat was geen arrogantie en neerbuigendheid richting het team.

Hadjar doet dat wel. Zodra er iets niet goed gaat dan gaat ie als een dictator los. Moet er wel bij zeggen dat hij bij de laatste race het verkeerd inschatten van het aantal resterende race rondes dit makkelijk op het team had kunnen afschuiven maar (op de radio tenminste) dit niet deed.

Maar goed hij is nog erg jong dus het karakter kan met de loop van tijd wat veranderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
RobertMe schreef op woensdag 4 december 2024 @ 23:18:
[...]

Bortoletto staat eerste en die gaat naar Sauber? Dus ~50% kans (zijn er nog meer contenders?) dat de F2 kampioen in een keer doorstroomt naar F1.

Volg F2 niet zo, maar volgens mij is het toch Bortoletto die eerste staat.
Ik geef ook aan dat hij [Hadjar] 0.5 punt achter staat, dat houdt in dat die 2e staat :9
Aron kan theoretisch ook nog, maar die staat 25 punten achter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deruxian
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online

Deruxian

p4 2.8 1024mb, 6800 gt

Zou Assen de boel overnemen of is dat volstrekt onwaarschijnlijk ?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• squashedraven
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 12:08
Deruxian schreef op donderdag 5 december 2024 @ 08:20:
Ze zeggen er niet mee bezig te zijn maar ik hoop van wel want dan kan ik op de fiets :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tk55
  • Registratie: April 2009
  • Niet online
Geen expert hier maar ik lees vaak dat Assen een geweldig motor circuit is. En dat aanpassingen voor F1 het voor motoren een stuk moeilijker maken.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Henri.
  • Registratie: April 2015
  • Niet online
Tk55 schreef op donderdag 5 december 2024 @ 08:25:
[...]

Geen expert hier maar ik lees vaak dat Assen een geweldig motor circuit is. En dat aanpassingen voor F1 het voor motoren een stuk moeilijker maken.
Als ook MotoGP liefhebber, hoop ik dat ze niet in de F1 proberen te komen

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Het lijkt eerder te gaan om het gebrek aan staatssteun, de enorme bedragen die de FOM betaald moet worden en de noodzaak om echt elke dag uitverkocht te zijn. En Verstappen die steeds vaker zegt dat hij niet heel lang in de Formule 1 zal blijven, lijkt een groot risico te zijn. 2025 en 2026 zal Verstappen er nog zijn. Maar stel dat RBR de plank echt misslaat in 2026 of de RBR-Ford PU gewoon niks is. Tja, blijft Verstappen dan?

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 08:03

sjaool

Every life should have 9 cats

Assen heeft al een reactie uit laten gaan dat zij vol zitten en niet de ambitie hebben om een F1 grand prix te gaan organiseren.

https://racingnews365.nl/...gp-nederland-in-zandvoort

[ Voor 14% gewijzigd door sjaool op 05-12-2024 09:52 ]

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

Magnussen heeft zijn stoeltje voor volgend jaar geboekt:
Kevin Magnussen will join BMW to race its M Hybrid V8 LMDh car next year after departing the Haas Formula 1 team.

The announcement made on the eve of his final race for Haas in Abu Dhabi did not stipulate which series Magnussen will contest as a factory driver for BMW, which has a presence in the World Endurance Championship and North America's IMSA SportsCar Championship with the WRT and RLL teams.
https://www.motorsport.co...driver-for-2025/10679360/

Zoals verwacht 'definitief' voor 2025 geen gooi meer naar een F1 stoeltje.

[ Voor 6% gewijzigd door YakuzA op 05-12-2024 10:53 ]

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• AvK
  • Registratie: Augustus 2001

AvK

Ready Set Go

YakuzA schreef op donderdag 5 december 2024 @ 10:52:
Magnussen heeft zijn stoeltje voor volgend jaar geboekt:

[...]
https://www.motorsport.co...driver-for-2025/10679360/

Zoals verwacht 'definitief' voor 2025 geen gooi meer naar een F1 stoeltje.
En toch ga ik Magnussen missen. Mag dat wel die stijl van racen van hem.

AopenHX08 ZM400B Athlon64-X2-3800+ ArticFreezer64pro Asrock939Dual-Sata2 2x512MbDDR400 GigabyteR9700pro SBAudigy2 Inspire6700modded PCTVpro ADSL 6Mb/768 NEC2500a Pioneer105DVDrom iiyamaVMPro450 CanonIP4000 LogitechG5 200GbWD7200 80GbWD7200 WinXPhome

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Millie-ano
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
AvK schreef op donderdag 5 december 2024 @ 11:24:
[...]

En toch ga ik Magnussen missen. Mag dat wel die stijl van racen van hem.
Mja.. toch liever een Ocon, alleen jammer dat het in een Haas is.

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• Erazzzer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11:10

Erazzzer

Fear me, I'm German!

Het zal wel niet gaan gebeuren, maar met het vertrek van Zandvoort, gooi dan aub Portimao weer op de kalender. Wat een top circuit is dat zeg. Dat is in de coronatijd wel gebleken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Crazy D
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online

Crazy D

I think we should take a look.

DaniëlWW2 schreef op donderdag 5 december 2024 @ 08:37:
[...]

Het lijkt eerder te gaan om het gebrek aan staatssteun, de enorme bedragen die de FOM betaald moet worden en de noodzaak om echt elke dag uitverkocht te zijn. En Verstappen die steeds vaker zegt dat hij niet heel lang in de Formule 1 zal blijven, lijkt een groot risico te zijn. 2025 en 2026 zal Verstappen er nog zijn. Maar stel dat RBR de plank echt misslaat in 2026 of de RBR-Ford PU gewoon niks is. Tja, blijft Verstappen dan?
Dat denk ik inderdaad ook. En als je na 2026 om-en-om met een andere race moet wisselen, en je haalt 2027 niet binnen maar het wordt '28 is die gok nog groter. Ze hebben het circuit nu lekker kunnen updaten, het is weer echt een F1 circuit. Dat is goed voor de business de rest van het jaar. Hebben een paar mooie evenementen gehad, en nog 2 te gaan. Zonder Max gaan ze echt geen volle bak krijgen, je zag dit jaar al op de vrijdag teveel lege plekken. Komend jaar zal nog wel lukken, '26 ook nog wel (zeker met de sprintrace die aangekondigd is). Als Max toch nog een paar jaar blijft zullen ze misschien balen, maar als Max tegen die tijd stopt zijn ze echt superblij met dit besluit.

Exact expert nodig?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Erazzzer schreef op donderdag 5 december 2024 @ 11:55:
Het zal wel niet gaan gebeuren, maar met het vertrek van Zandvoort, gooi dan aub Portimao weer op de kalender. Wat een top circuit is dat zeg. Dat is in de coronatijd wel gebleken.
Het draait uiteindelijk allemaal om geld. Betaald het circuit niet of kan het circuit het niet betalen dan gebeurt er niets. Portimao was een noodgreep van de FIA vanwege het uitvallen van andere circuits.

Met het wegvallen van steeds meer klassieke circuits zullen we steeds meer zandbakken en stratencircuits gaan zien vrees ik. Wat dat betreft begint de F1 steeds meer van zijn DNA te verliezen. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• asing
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12:07
Erazzzer schreef op donderdag 5 december 2024 @ 11:55:
Eensch!!!

Maar ik hou er rekening mee dat we er 1 of andere Tilke baan in een zandbak voor terugkrijgen, of een stratencircuit ergens in Timboektoe.

Het draait alleen nog maar om geld. Kwaliteit (spectaculaire banen) worden ingewisseld voor kwantiteit (meer races).

Uiteindelijk zou je terug willen naar een tijd waarin de autos nog 650 kilo wogen, een V10 of V12 (Ferrari) achterin hebben en er wordt geraced op de meest epische banen die ons aanspreken. Maar dat gaat niet meer gebeuren.

Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Hahaha:
https://nos.nl/l/2547169
F1-coureurs niet blij met verdwijnen Zandvoort: 'Kan Max het niet gewoon betalen?'
Extra sponsor gezocht, miljonair gevraagd om bijdrage :p

[ Voor 10% gewijzigd door YakuzA op 05-12-2024 15:58 ]

PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sepp14
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 09:16

Sepp14

SHUUTT UUUUUUPPPP!!!!!!

sjaool schreef op donderdag 5 december 2024 @ 13:02:
[...]

Het draait uiteindelijk allemaal om geld. Betaald het circuit niet of kan het circuit het niet betalen dan gebeurt er niets. Portimao was een noodgreep van de FIA vanwege het uitvallen van andere circuits.

Met het wegvallen van steeds meer klassieke circuits zullen we steeds meer zandbakken en stratencircuits gaan zien vrees ik. Wat dat betreft begint de F1 steeds meer van zijn DNA te verliezen. :|
Het is gewoon een circus die een stad aandoet.
Alleen dit circus laat de stad betalen om er te zijn. ;)

When you are dead, you do not know you are dead. It’s only painful and difficult for others. The same applies when you are stupid.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 12:13

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Topicstarter
Every team has scored points this season! 🏆 🔧

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/qFEQKLbFatgUzOB5PHGM09PCfVk=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/h4p4zynmNcnEMMSzVrpRWYo2.jpg?f=fotoalbum_large

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 09:38
Strak filmpje hoor, mooi eerbetoon aan de grootste coureur van dit moment in de F1 (en misschien wel allertijden) tot nu toe.

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
YakuzA schreef op donderdag 5 december 2024 @ 15:58:
Hahaha:

[...]

Echte Hollander die Verstappen...

Acties:
  • +14 Henk 'm!

• Shinji
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10:31
Gynnad schreef op donderdag 5 december 2024 @ 18:01:
Strak filmpje hoor, mooi eerbetoon aan de grootste coureur van dit moment in de F1 (en misschien wel allertijden) tot nu toe.

[Video: Thank You, Lewis]
De grootste op dit moment in de F1? Kijk je de races nog wel? Afgelopen race ook gezien?

Groot racer absoluut, maar echt niet de grootste op dit moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Gynnad schreef op donderdag 5 december 2024 @ 18:01:

[Video: Thank You, Lewis]
Mooie video en eerbetoon!
De grootste van dit moment nee, maar wel behoort wel tot van de grootsten als je mij om mijn mening vraagt :).

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Marcel Br
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 15-09 16:18
Ook niet van allertijden. Als ik beprk tot wat ik actief herinner zijn Senna en Schumacher al groter.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Shinji
Marcel Br schreef op donderdag 5 december 2024 @ 19:41:
Ook niet van allertijden. Als ik beprk tot wat ik actief herinner zijn Senna en Schumacher al groter.
Mja, daar kan je niet echt universeel iets over zeggen denk ik. Tuurlijk, Stroll en Mazepin zijn het niet. Maar het is lastig om te zeggen x of y is de grootste en kan per persoon verschillen. En Lewis zal bij veel mensen hoog op het lijstje staan en ook bij heel veel op de hoogste trede en dat mag.

Een en ander heeft natuurlijk ook met de iemands geschiedenis te maken denk ik, als iemand fijne herinneringen heeft aan de periode dat Schumacher dominant was want toen keek die met papa altijd F1 zal dat ook al invloed hebben bijvoorbeeld.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Tk55
  • Registratie: April 2009
  • Niet online
TheBrut3 schreef op donderdag 5 december 2024 @ 18:12:
[...]

Zo’n Hollander dat ie in Monaco woont waar ie geen belasting hoeft te betalen :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Sepp14 schreef op donderdag 5 december 2024 @ 17:27:
[...]

Oftewel een festival :p

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• ZeromaNoiS
TheBrut3 schreef op donderdag 5 december 2024 @ 18:12:
[...]

Hollander is hij sowieso niet. Nederlander wel. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
ZeromaNoiS schreef op donderdag 5 december 2024 @ 20:01:
[...]

Hollander is hij sowieso niet. Nederlander wel. :P
Op papier, want geboren in België :Y)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ZeromaNoiS
RobertMe schreef op donderdag 5 december 2024 @ 20:57:
[...]

Hier ga je je op erg glad ijs begeven in algemene zin. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• albino71
  • Niet online

albino71

Leef rijk, sterf arm

[...]

Ik ben ook in een andere plaats geboren (ziekenhuis in andere plaats), maar viel me toch echt geen *enter plaatsnaam*.

Mijn vrouw is in Duitsland geboren (NL vader, Indische moeder), maar die voelt zich en is gewoon Nederlandse. ;)

Te koop....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gynnad
Shinji schreef op donderdag 5 december 2024 @ 18:18:
[...]

De grootste op dit moment in de F1? Kijk je de races nog wel? Afgelopen race ook gezien?

Groot racer absoluut, maar echt niet de grootste op dit moment.
7 wereldtitels, niemand heeft er meer in het huidige veld en zo zijn er vele andere statistieken waar hij momenteel bovenaan staat. Zou bijv. een Max Verstappen dit ook kunnen evenaren of zelfs voorbij kunnen gaan, ja misschien wel, maar dat is op dit moment nog niet het geval, vandaar de woordkeuze.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Shinji
Gynnad schreef op donderdag 5 december 2024 @ 21:49:
[...]

7 wereldtitels, niemand heeft er meer in het huidige veld en zo zijn er vele andere statistieken waar hij momenteel bovenaan staat. Zou bijv. een Max Verstappen dit ook kunnen evenaren of zelfs voorbij kunnen gaan, ja misschien wel, maar dat is op dit moment nog niet het geval, vandaar de woordkeuze.
Maar zijn het dan alleen statistieken die "grootste" bepalen? Statistieken worden ook gekleurd door dominante periode's die korter of langer kunnen duren. Hamilton heeft volgens mij relatief een lange periode een dominante auto gehad.

Senna heeft ook 'slechts' 3 wereld titels maar wordt toch over het algemeen als een van de grootste en door velen als de grootste gezien.

Voor mezelf heb ik vooral het idee er is geen "grootste" maar een lijstje met grootheden. Wie je er bij vind horen mag je zelf bepalen. Maar van het huidige veld horen Max, Hamilton en Alonso er bij (voor mij) en in welke volgorde is verder irrelevant.

[ Voor 13% gewijzigd door Shinji op 05-12-2024 21:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niki_lauda
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 16-09 23:02

niki_lauda

3840Wp/200L zonneboiler ID3B

[...]

Een persoon die twee of meer nationaliteiten heeft een effectieve nationaliteit dat is de nationaliteit die hij in het dagelijks verkeer gebruikt. Bij Max is dat de Nederlandse. Hij woont niet meer in België dus...........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeromaNoiS
Shinji schreef op donderdag 5 december 2024 @ 21:54:
[...]

Maar zijn het dan alleen statistieken die "grootste" bepalen? Statistieken worden ook gekleurd door dominante periode's die korter of langer kunnen duren. Hamilton heeft volgens mij relatief een lange periode een dominante auto gehad.

Senna heeft ook 'slechts' 3 wereld titels maar wordt toch over het algemeen als een van de grootste en door velen als de grootste gezien.
Ook zonder statistieken behoort Hamilton in het rijtje van de grootste thuis: de statistieken zijn slechts een bijeffect.

Zo kan je ook Schumacher en Verstappen bediscussiëren. Verstappen bijv. 2 seizoenen in een zeer dominante wagen. Maar toch volgens velen in het rijtje van de grootste aller tijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
Shinji schreef op donderdag 5 december 2024 @ 21:54:
[...]

Voor mezelf heb ik vooral het idee er is geen "grootste" maar een lijstje met grootheden. Wie je er bij vind horen mag je zelf bepalen. Maar van het huidige veld horen Max, Hamilton en Alonso er bij (voor mij) en in welke volgorde is verder irrelevant.
Met de 3 beste in het veld ben ik met je eens. Vergeet niet dat Hamilton kampioen is geworden in twee verschillende autos, absoluut een van de grootste coureurs allertijden, dat kun je niet ontkennen.

Verstappen met 4 titels staat natuurlijk ook hoog in dat rijtje, vooral met wat hij dit seizoen heeft laten zien tegenover Perez.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Shinji
ZeromaNoiS schreef op donderdag 5 december 2024 @ 21:59:
[...]

Ook zonder statistieken behoort Hamilton in het rijtje van de grootste thuis: de statistieken zijn slechts een bijeffect.

Zo kan je ook Schumacher en Verstappen bediscussiëren. Verstappen bijv. 2 seizoenen in een zeer dominante wagen. Maar toch volgens velen in het rijtje van de grootste aller tijden.
Dat zeg ik dus, het is een lijstje met grootheden. Maar er is er niet één de grootste.

Overigens reed Hamilton 7jaar in een zeer dominante auto 2014 - 2020 maar won toch maar 6 keer in die periode ;)

Daarom staat die bij mij een stuk lager in mijn lijstje maar hij staat er wel in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeromaNoiS
Shinji schreef op donderdag 5 december 2024 @ 22:11:
[...]

Dat zeg ik dus, het is een lijstje met grootheden. Maar er is er niet één de grootste.

Overigens reed Hamilton 7jaar in een zeer dominante auto 2014 - 2020 maar won toch maar 6 keer in die periode ;)

Daarom staat die bij mij een stuk lager in mijn lijstje maar hij staat er wel in.
Dan heb ik jouw comment verkeerd begrepen. :)

In mijn lijstje staat Hamilton ook niet op 1. Alleen wie er wel op 1 staat weet ik eigenlijk niet, lastig.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Sepp14 schreef op donderdag 5 december 2024 @ 17:27:
[...]

Klopt. Het is net als het worstelen in Amerika. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalfreak
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 11-09 20:25

Metalfreak

Hoije woh!

YakuzA schreef op donderdag 5 december 2024 @ 15:58:
Hahaha:

[...]

Al zou hij het willen en kunnen, zou de FIA dat wel kunnen toestaan? Denk het niet, want dan is er toch een soort van belangenverstrengeling.

Aan mensen die me ipv mijn gebruiken: hebben jullie in het echt ook zo'n spraakgebrek?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• p0st
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 16-09 15:10

p0st

Dutch Reefer

Dit is waarschijnlijk meer nieuws voor het 2025 topic, maar toch leuk om te vermelden :)

https://www.instagram.com/p/DDOi-k_vyNL/

https://www.autoblog.nl/n...appen-wordt-vader-6984409

Edit: Haha ok ik kan het ook wel weer waarderen dat iedereen alleen degene "plust" die mij terecht wijst :+ gelukkig is er geen downvote systeem zoals op reddit :9

[ Voor 28% gewijzigd door p0st op 06-12-2024 12:05 ]

🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Shinji
Nou het is vooral meer randzaak ;)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• BlauweFles
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Voor mij zijn de criteria om GOAT te zijn:
  • Altijd snel zijn geweest in F1. Ook als je auto het niet was.
  • Meerdere kampioenschappen bij verschillende teams
  • Dingen gedaan die niet eerder zijn gedaan.
  • Ik moet het zelf een beetje kunnen evalueren
Dan vallen dus af;
  • Iedereen voor Schumacher, toen keek ik nog niet. Vast geweldige coureurs, maar ik kan er niet over oordelen.
  • Vettel en Max. Beide alleen bij RBR. Vettel viel ook door de mand bij een ander team.
  • Max laat soms geweldige dingen zien en is daarmee uniek. Maar zal het toch een keer ergens anders moeten laten zien.
Dan blijven over :
  • Lewis. McLaren in zijn eerste jaar op een haar na kampioen. Bij Merc een team om zich heen gebouwd dat onverslaanbaar was. Om 1 kaartje Nico na. Indrukwekkend. Meeste poles. Meeste wins.
  • Schumacher. Zo snel dat hij na 1 race al weggekocht werd. Kampioen bij Benetton. Ferrari uit het slop gehaald en meerdere keren kampioen. Hoe knap dat was zagen we pas nadat hij weg ging. Alonso en Vettel is het niet gelukt.
Voor mij is het Schumacher. Maar voor Lewis is een goed argument te maken.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

BlauweFles schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 11:01:
Dan vallen dus af;
  • Iedereen voor Schumacher, toen keek ik nog niet. Vast geweldige coureurs, maar ik kan er niet over oordelen.
  • Vettel en Max. Beide alleen bij RBR. Vettel viel ook door de mand bij een ander team.
  • Max laat soms geweldige dingen zien en is daarmee uniek. Maar zal het toch een keer ergens anders moeten laten zien.
Dan blijven over :
  • Lewis. McLaren in zijn eerste jaar op een haar na kampioen. Bij Merc een team om zich heen gebouwd dat onverslaanbaar was. Om 1 kaartje Nico na. Indrukwekkend. Meeste poles. Meeste wins.
  • Schumacher. Zo snel dat hij na 1 race al weggekocht werd. Kampioen bij Benetton. Ferrari uit het slop gehaald en meerdere keren kampioen. Hoe knap dat was zagen we pas nadat hij weg ging. Alonso en Vettel is het niet gelukt.
Leiws zijn eerste kampioenschap valt af. Tenminste als Massa zijn zin krijgt. Dan blijft alleen Schumacher over en laat die voor veel mensen nu de enige echte GOAT zijn. ;)

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• stefanass
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 08:57
Dan vallen dus af;
Dan blijven over :
Niet helemaal eerlijke criteria. Lewis mocht als 1 van de weinigen gelijk in een auto instappen waarmee je kampioen kon worden, was bovendien ouder & volwassener dan bv een Verstappen. Bovendien was hij in andere jaren niet altijd zo snel - "ook als de auto het niet was" - zoals jij je criterium hebt opgesteld. Button wordt overall gezien als een goede maar niet byzondere coureur maar versloeg Hamilton wel in hetzelfde (niet kampioens-) materiaal. Rosberg Idem. Ook Schumacher heeft mindere jaren gehad (vooral de Mercedes jaren) dus zou dan ook niet aan dat criterium voldoen.

Maar: Iedereen mag natuurlijk zijn eigen criteria aanhouden, het blijft subjectief.

Mijn persoonlijke meetlat is vooral dat het coureurs moeten zijn die:
- vaak het maximale uit hun auto weten te halen
- soms het materiaal ijken te overstijgen
- domineren over teamgenoten die in hetzelfde materiaal rijden (waarbij de kwaliteit van die teamgenoot deels mee kan tellen)
- de druk aankunnen als ze om een kampioenschap kunnen strijden en daar alles voor willen doen.

Voor mij zijn dan de topklasse Senna, Schumacher, Hamilton, Verstappen en Fangio. Net daaronder Vettel, Prost, Lauda, Alonso, Stewart en Mansell.

Heb die uiteraard niet zelf allemaal gezien, maar de meesten wel (waarvan enkelen door terug te kijken)

Ook mijn lijst is puur subjectief, daar zullen anderen het ook vast niet mee eens zijn. Prima toch!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Sepp14

Sepp14

SHUUTT UUUUUUPPPP!!!!!!

Vergeet Jim Clark niet, die kon ook een aardig potje sturen. ;)
Helaas ook te vroeg overleden.

When you are dead, you do not know you are dead. It’s only painful and difficult for others. The same applies when you are stupid.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• FunkyTrip
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-09 20:26

FunkyTrip

Funky vidi vici!

ZeromaNoiS schreef op donderdag 5 december 2024 @ 21:59:
Het verschil met Max en Lewis zit 'm wat mij betreft in het feit dat Max een niet-dominante wagen naar grotere hoogtes stuwt dan mogelijk werd geacht terwijl Lewis in een niet-dominante wagen gewoon met zijn teammaatje strijdt. Dat zag je al toen Mercedes nog veruit dominant was en Max toch in staat was telkens in de buurt te blijven en soms BOT voor te blijven in de klassieke HAM - VER - BOT meme.
Wat mij betreft had Lewis in de Mercedes van de afgelopen 2 jaar voor andere auto's moeten eindigen waar RUS er achter zou zitten. Dat doet toch af aan zijn prestaties, die ondanks een prachtige staat ook wel doen denken aan een soft cushion...sinds je eerste jaar in een kampioensauto mogen rondrijden en een aantal jaartjes in een auto die zo extreem dominant was dat ze 'm artificieel wat terugschroefden.

Maar goed, ik ben dan ook biased uiteraard ;)
En ben 100% overtuigd dat Max niet het kampioenschap had verloren aan Rosberg en in '21 aan ehm zichzelf.
Eeuwig zonde wat dat betreft dat we Max niet zo gauw naast rijders van het kaliber Leclerc en Norris zullen zien rijden of een stapje maken naar een andere auto die nu achter in het middenveld rijdt om te kijken waar hij staat. Stel dat hij nu in een Aston Martin zou gaan rijden en zich direct wurmt in de top 6. Dan bewijst hij zich direct als GOAT.

[ Voor 11% gewijzigd door FunkyTrip op 06-12-2024 11:48 ]

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maasluip
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16-09 22:16

Maasluip

Frontpage Admin

Kabbelend watertje

En wat ben je als je door een langzamere auto verslagen wordt? (Lewis vs. Max 2011).

Signatures zijn voor boomers.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• R.E.
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11:01
Lewis. Bij Merc een team om zich heen gebouwd dat onverslaanbaar was.
Dat was naar mijn mening absoluut niet door Lewis. Dat was Niki Lauda. Nadat Niki is overleden is dat team compleet uit elkaar gevallen.

Bovendien waren Niki en Helmut (beide oostenrijkers) op zeer goede voet met elkaar en hebben die 2 de F1 een hele hoop gebracht. Een enorm machtsblok en ging heel veel informeel.
Niki zag het potentieel in Lewis en heeft hem bij het team gehaald om het team verder te brengen. Lewis maakte dat team compleet, niet andersom....

[ Voor 4% gewijzigd door R.E. op 06-12-2024 12:21 ]

Vette shit!

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Chocoball
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 11:12
We hebben weer een Breaking, de grand prix van China tot en met 2030 verlengd.
Afbeeldingslocatie: https://preview.redd.it/f1-the-shanghai-international-circuit-will-remain-on-the-v0-c6iwosjj775e1.jpeg?width=1080&crop=smart&auto=webp&s=c6a2158649d99c0c77c7d80526ab1bf9f496c12f

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Shinji
R.E. schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 12:20:
[...]

Dat was naar mijn mening absoluut niet door Lewis. Dat was Niki Lauda. Nadat Niki is overleden is dat team compleet uit elkaar gevallen.

Bovendien waren Niki en Helmut (beide oostenrijkers) op zeer goede voet met elkaar en hebben die 2 de F1 een hele hoop gebracht. Een enorm machtsblok en ging heel veel informeel.
Niki zag het potentieel in Lewis en heeft hem bij het team gehaald om het team verder te brengen. Lewis maakte dat team compleet, niet andersom....
Ik heb ook altijd beetje het gevoel gehad dat het team door Rosberg en Schumacher gebouwd waren (niet alleen natuurlijk) en dat Hamilton in een gespreid bedje kwam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-09 20:26

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Shinji schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 13:00:
[...]

Ik heb ook altijd beetje het gevoel gehad dat het team door Rosberg en Schumacher gebouwd waren (niet alleen natuurlijk) en dat Hamilton in een gespreid bedje kwam.
Dat was voor Lewis dan ook flink wennen in '22 en '23 toen hij voor het eerst in pakweg 15 jaar (?) weer in een niet-competitieve auto rondreed met een gelijkwaardige teammaat.

Dit dus.

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• d-vine

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vuvuzela
  • Nu online

Vuvuzela

My spire is forming

Ik hoor het ook net op de radio alsof het al helemaal rond is. Maar er is nog maar weinig media die erover bericht.

I served in a company of heroes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chocoball
Eigenlijk hetzelfde als wat de bronnen eerder tegen ESPN zeiden over aanpassing van zijn contract, ambassadeurschap en dat er iemand anders naast Max komt.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Vuvuzela
  • Nu online

Vuvuzela

My spire is forming

Erik van Haren is ondanks dat hij voor de telegraaf werkt wel een goed geinformeerde bron.

I served in a company of heroes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VincentG
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 16-09 20:36
Vraag me af welke naam vaker is gepost in alle F1 topics, Max of Perez. :D

Zullen mensen al weddenschappen afgesloten hebben op wanneer het officieel word gedeeld?

[ Voor 38% gewijzigd door VincentG op 06-12-2024 17:41 ]

Oh oh Mr. B, oh oh!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Illegal_Alien
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Illegal_Alien

PanzerAirlines.nl Rulezzzz

VincentG schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 17:39:
Vraag me af welke naam vaker is gepost in alle F1 topics, Max of Perez. :D
Lewis ;)

Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AtlAntA
Chocoball schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 12:33:
We hebben weer een Breaking, de grand prix van China tot en met 2030 verlengd.
[Afbeelding]
Niet elke race is altijd even spannend daar maar daar kan het circuit niet zoveel aan doen. In de F1 games is dit in ieder geval 1 van mijn favoriete banen om te rijden!

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/88OQYw-t8Dv0wyK3PrA7DlWrILo=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/BS2N5GUqxEcpv02TXndkMnG4.jpg?f=fotoalbum_large

Nog even met z'n allen op de foto! :*)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TinusXIII
  • Registratie: April 2021
  • Laatst online: 08:37
Zoek de verschillen met de foto van het begin van het jaar :+ Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/u5MdYw4ZTUN3cgyJ6HukMyCoKG8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/X63y5ADclEqaGGYG1SdjLA4k.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sepp14

Sepp14

SHUUTT UUUUUUPPPP!!!!!!

Om de een of andere manier heb ik dit beeld over de soap van Georgië en Max.
https://youtu.be/O4zP2iRLIAs?feature=shared
:+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Illegal_Alien
  • Niet online

Illegal_Alien

Naast elkaar? Was dat mogelijk dan? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plizz
  • Registratie: Juni 2009
  • Nu online
Illegal_Alien schreef op zaterdag 7 december 2024 @ 11:05:
[...]

Naast elkaar? Was dat mogelijk dan? :P
Foto uit andere universum :+ Of het is alleen media die het flink aan dikt. :O

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
TinusXIII schreef op zaterdag 7 december 2024 @ 10:54:
Zoek de verschillen met de foto van het begin van het jaar :+ [Afbeelding]
Dit zoekt nog makkelijker :*)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Qat-VkkjcqJiIDwfkoMon_9GBvk=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/lPHQMDlunV1SlDfh4gNAAGnp.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
Ah, dit is de foto van de mensen waar MBS niet naar luistert.

spoiler:
Weet niet wie die vrouw is, maar die man is in ieder geval Alex Wurtz, die ook nog steeds een functie in de GPDA heeft.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• noo
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online

noo

RobertMe schreef op zaterdag 7 december 2024 @ 11:48:
[...]

spoiler:
Weet niet wie die vrouw is, maar die man is in ieder geval Alex Wurtz, die ook nog steeds een functie in de GPDA heeft.
spoiler:
Dat is de andere GPDA director, Anastasia-Fowle
https://uk.linkedin.com/in/anastasia-fowle-1383896

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Illegal_Alien
  • Niet online

Illegal_Alien

Eight Drivers, Four Challenges, TOTAL CHAOS!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

RobertMe schreef op zaterdag 7 december 2024 @ 11:48:
[...]

spoiler:
Wurz :p
zonder de extra ‘t’

PSN

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• d-vine
De eindejaars foto red bull racing

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ygwvaR-ZWRBsuvGDF323BNH6DSQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/M3WiftXVRLc1VbV5AWI0fbg8.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
Lekker flauw dat die wat voor RBR in F1 Acadamy rijdt wel op de foto staat.
Niet dat ze van mij niet erbij mag, maar dan is er ook nog Hadjar als Red Bull junior in F2 en nog een meid (Nederlands meen ik?) die door Red Bull (die van de drankjes, niet die van "vroem vroem") gesponsord wordt in F1A. En dan uiteraard nog dat de zus(/zusje) van die wat wel op de foto staat voor VCARB rijdt (maar misschien wel weer bij VCARB op de foto staat).

Edit:
En iemand die het blijkbaar een goed idee vond om alle vrouwen op de tweede rij te zetten (op 2 stuks na die zitten op de eerste rij).
Terwijl bij RBR minimaal 1 vrouwelijke mechanic is die je dan beetje random verwacht te zien als bv die tweede rij de "PR & hospitality" afdeling zou zijn. Alhoewel ik denk dat die vrouwelijke mechanic helemaal ontbreekt op de foto. Wellicht door roulatie afwezig (net zoals dat Hanna Schmitz er niet op staat als ik het goed zie, maar Will & Stephen er wel op staan en die drieën rouleren en er altijd 2 aanwezig zijn).

Edit:
En waar ik m.b.t. die van F1A voornamelijk is doel dat "die derde" (door RB gesponsorde) weer wel in deze video meedoet: YouTube: Eight Drivers, Four Challenges, TOTAL CHAOS! Als die twee anderen (/zussen) dan wel op de RBR & VCARB foto staan is het super flauw dat die derde weer nergens erbij zal staan en alsnog buiten de "familie" valt.

[ Voor 38% gewijzigd door RobertMe op 08-12-2024 11:15 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Illegal_Alien
  • Niet online

Illegal_Alien

Ja, vind het ook erg flauw dat niet alle mensen van de fabriek op die foto staan. :N

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• Hippocampus
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 07-09 20:45

Hippocampus

ᓚᘏᗢ

Iedereen netjes op een rij ✅
Auto's netjes schuin tegenover elkaar ✅
Beide coureurs op het voorwiel ✅
Jongste in het midden ✅
Foto scheef genomen :(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• d-vine
Ze maken altijd een foto hier bij de GP

Later volgt een foto in Engeland met iedereen van de fabriek.
En soms een kartonnen versie van Perez :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 11:26

Quad

Doof

Hippocampus schreef op zondag 8 december 2024 @ 11:42:
[...]

Iedereen netjes op een rij ✅
Auto's netjes schuin tegenover elkaar ✅
Beide coureurs op het voorwiel ✅
Jongste in het midden ✅
Foto scheef genomen :(
Vergeet Helmut Marko niet die weer moet afwijken van de rest.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RoelandD
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 09:17
Misschien is Helmut de enige in die foto die Niet voor Red Bull Racing werkt? (not sure)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

RobertMe schreef op zondag 8 december 2024 @ 11:05:
[...]

Lekker flauw dat die wat voor RBR in F1 Acadamy rijdt wel op de foto staat.
Niet dat ze van mij niet erbij mag, maar dan is er ook nog Hadjar als Red Bull junior in F2 en nog een meid (Nederlands meen ik?) die door Red Bull (die van de drankjes, niet die van "vroem vroem") gesponsord wordt in F1A. En dan uiteraard nog dat de zus(/zusje) van die wat wel op de foto staat voor VCARB rijdt (maar misschien wel weer bij VCARB op de foto staat).

Edit:
En iemand die het blijkbaar een goed idee vond om alle vrouwen op de tweede rij te zetten (op 2 stuks na die zitten op de eerste rij).
Terwijl bij RBR minimaal 1 vrouwelijke mechanic is die je dan beetje random verwacht te zien als bv die tweede rij de "PR & hospitality" afdeling zou zijn. Alhoewel ik denk dat die vrouwelijke mechanic helemaal ontbreekt op de foto. Wellicht door roulatie afwezig (net zoals dat Hanna Schmitz er niet op staat als ik het goed zie, maar Will & Stephen er wel op staan en die drieën rouleren en er altijd 2 aanwezig zijn).

Edit:
En waar ik m.b.t. die van F1A voornamelijk is doel dat "die derde" (door RB gesponsorde) weer wel in deze video meedoet: YouTube: Eight Drivers, Four Challenges, TOTAL CHAOS! Als die twee anderen (/zussen) dan wel op de RBR & VCARB foto staan is het super flauw dat die derde weer nergens erbij zal staan en alsnog buiten de "familie" valt.
Uitgebreide analyse :+

Helmut heeft een wit shirt aan en valt uit de toon.

PSN

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Chocoball
Ook nog even de fastest pit stop winnaar van 2024
Afbeeldingslocatie: https://preview.redd.it/red-bull-crew-receiving-the-2024-dhl-fastest-pit-stop-award-v0-qtsb4covtl5e1.jpeg?width=1080&crop=smart&auto=webp&s=a225521a46c2821636b0865b7a6dbd2a1afd2568

En de poleman of the year van 2024
Afbeeldingslocatie: https://preview.redd.it/max-receives-the-pirelli-pole-man-of-the-year-award-from-v0-ul1nhru1ol5e1.jpg?width=1080&crop=smart&auto=webp&s=87b5a448715a9926dc8f18c4b08cee64afacc2c7

[ Voor 32% gewijzigd door Chocoball op 08-12-2024 13:31 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 11:26

Quad

Doof

Chocoball schreef op zondag 8 december 2024 @ 13:28:
[Afbeelding]
Zal lachen zijn als een ander team er net onder duikt vandaag.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16-09 21:58

DarkSide

theres no place like ::1

Chocoball schreef op zondag 8 december 2024 @ 13:28:
[Afbeelding]

En de poleman of the year van 2024
[Afbeelding]
Wat als Mcl nu een 1,85 doet?

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Volgens de Abu Dhabi win >> WDC next year correlatie heeft Norris het te verliezen volgend jaar :Y)
:p

PSN

Acties:
  • +35 Henk 'm!

• mr thee
  • Registratie: Januari 2020
  • Nu online
@Chocoball @G_Dragon @DaniëlWW2

Weer bedankt voor het opzetten van dit festijn dit jaar, en de vele vertalingen van het nieuws. d:)b

Acties:
  • +21 Henk 'm!

• Chocoball
mr thee schreef op zondag 8 december 2024 @ 16:51:
@Chocoball @G_Dragon @DaniëlWW2

Weer bedankt voor het opzetten van dit festijn dit jaar, en de vele vertalingen van het nieuws. d:)b
Dank en graag gedaan. Graag vul ik aan met @Pendaco die mij altijd weet te helpen met vlaggetjes (die liggen er momenteel uit) en andere media in het seizoen topic.

Verder kan ik alvast verklappen dat er een seizoen 2025 topic gaat komen alhoewel er nog geen regel aan code geschreven is. :)

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• RobertMe
DarkSide schreef op zondag 8 december 2024 @ 14:03:
[...]

Wat als Mcl nu een 1,85 doet?
Maakte niet uit. Want het is een kampioenschap waarbij de 10 snelste pitstops (/de snelste per coureur per race) punten opleveren voor het team. En Red Bull had al 1 of 2 races terug voldoende punten dat het onmogelijk was om nog ingehaald te worden. Het gaat dus niet om de snelste tijd, maar snelste "gemiddelde" (hetzelfde als dat het WDC niet beslist wordt door diegene die de snelste race rijdt, maar door diegene die consistent bovenaan finisht en het meeste aantal punten behaald).

Zie ook het volledige artikel bij F1: https://www.formula1.com/...rd.7HkjWNBNzTHgVCtF8W5la4 Waar je dus ziet dat Red Bull voor de race al een voorsprong van 144 punten had op nummer 2 McLaren. Met ik meen ook 25 + 18 punten voor de snelste twee pitstops kon McLaren dat dus nooit meer inhalen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Charles Hill
  • Registratie: September 2024
  • Laatst online: 10-09 09:23
Nog even wat ik nog niet voorbij heb zien komen; de topprestaties van Verschoor!

Terug bij MP motorsport en 2 podiums in 2 weekenden. Heel knap gedaan!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chocoball
Nog even kort wat huishoudelijks.

Het lijkt wel of ik in een Formule 1 team werk ;) Zo begin ik over landenvlaggetjes die niet meer goed werkten in de topic start en zo krijg ik wat aanpassingen doorgestuurd waardoor ze weer hersteld zijn:en darmee een waardige afsluiter van de topic start :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chocoball
Charles Hill schreef op zondag 8 december 2024 @ 20:07:
Nog even wat ik nog niet voorbij heb zien komen; de topprestaties van Verschoor!

Terug bij MP motorsport en 2 podiums in 2 weekenden. Heel knap gedaan!
Die ga je niet in dit topic terugvinden maar eventueel in het Algemeen race topic Deel 3

[ Voor 3% gewijzigd door Chocoball op 08-12-2024 20:10 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dagg
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 14-09 22:29
Heb nu al zin in het nieuwe jaar. De ‘pre-show’ van het nieuwe seizoen vind ik zelf altijd het leukst, de verwachtingen van technische hoogstandjes waarmee alle teams gaan komen en hoe die gaan uitpakken zijn voor mij het hoogtepunt in het F1 seizoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Charles Hill
  • Registratie: September 2024
  • Laatst online: 10-09 09:23
Chocoball schreef op zondag 8 december 2024 @ 20:10:
[...]

Die ga je niet in dit topic terugvinden maar eventueel in het Algemeen race topic Deel 3
Oké. Nog een formule race topic.

Om het overzichtelijk te houden, misschien een algemene F2 + F3 topic, beide in één. In beide klasses rijden Nederlanders en Nederlandse teams mee.

Gezien de prestaties van Verschoor afgelopen 2 races, kan er nog wel eens een verrassing komen. Maar ik verwacht vooral veel van Laurens van Hoepen. Zijn prestaties waren echt goed. Tot het eind als enige altijd top 12 geëindigd. En had ongelooflijke inhaalraces, waar te weinig aandacht voor jammer genoeg bij SKY. Die hebben hun eigen favorieten.

Acties:
  • +40 Henk 'm!

• Sepp14

Sepp14

SHUUTT UUUUUUPPPP!!!!!!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/VrVvOjmLCFVuzR9lwCz-axUgpjE=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Rl8kZ723EXuWba90NtHiVEap.jpg?f=fotoalbum_large

_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aardappelbakker
  • Registratie: September 2011
Lol! De cool down emergency mute _O-

Geniaal gemaakt deze poster!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pjottum
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 11:55

pjottum

¯\_(ツ)_/¯

Batterijtjes die uit de Williams vliegen bij impact.. Nice.

ping 127.212.23.124

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• walletje-w
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 11:39
Roze overallen van Ferrari uit de wasmachine, blue screen of death bij de engineers en de wielklemmen :+
Pagina: 1 ... 82 ... 89 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Ook het bedelen naar het delen naar streams wordt niet toegestaan
Verder is dit een meer serieus gericht topic voor inhoudelijke discussie. Handel daar dan ook naar.

Waar Formule 1 te zien op TV of internet: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4
Bezoek van een GP-weekend: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij bezoeken?
Formule-E: Formule E - Deel 1
Drive to Survive: [F1] Drive to Survive
Andere racecategorieën: Algemeen race topic Deel 3
Randzaken: [F1] Randzaken

Topicreeks voor de racetopics:
Topicreeks racetopics 2024