Ik begrijp niet waarom dit '''nieuws''' elke keer naar voren komt

. Niet om jou te bashen, want je bent in deze ook maar de messenger, maar dit heeft dezelfde nieuwswaarde als groeiende aardappels.
Dit was al
BREAKING afgelopen juni en bij elke grand prix (en bijbehorende wanprestatie) komt dezelfde nieuwscyclus boven drijven. Als een drol in een toiletpot die niet weg wil spoelen. Je kunt er inmiddels bijna de klok op gelijk zetten.
De cyclus is ook heel eenvoudig en voorspelbaar. Eerst zijn we met z'n allen enorm verontwaardigd over de prestaties van Checo. Dan zijn er vaak een of meerdere verzachtende omstandigheden waarom Checo zo presteert. Vervolgens maakt hij het vaak nog een beetje goed in de race. Daarna wordt hij door de F1 journalisten volledig afgebrand en wordt RBR verzocht om hem te ontslaan of te verplaatsen naar RB. En dan eindigen we weer met '''nieuws''' uit het Perez kamp dat hij toch nergens heen gaat.
Maar ik vind je ook een redelijke prutjournalist als je dergelijke open deuren blijft neerkalken. Papa Perez zal nooit roepen:
"Ja, mijn zoon is een prutser. [,..] Zijn hoogtijddagen zijn voorbij. [,..] Als ik Christian [Horner] was zou ik hem ontslaan." 
. En natuurlijk alles voor de clicks

.
Misschien moeten we hier maar een nieuwe regel introduceren. Dat we de Perez-stront-cyclus verbieden tot er echt nieuws is.