Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super
I know I know.. vertalers etc. etc.
[ Voor 54% gewijzigd door Rivanov op 01-02-2024 15:17 ]
Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
No Lewie Nooooooo!!lolgast schreef op donderdag 1 februari 2024 @ 15:14:
Iedereen weet er wel direct bovenop te springen, het enige is wachten op Ferrari en Mercedes. Ik verwacht wel dat dit waar is eerlijk gezegd.
Ik wil de officiele reactie van Toto wel zien als het zo ver is
No Vasseur, No! This is not so right!!!11Metalfreak schreef op donderdag 1 februari 2024 @ 15:14:
[...]
Ik denk dat er inmiddels al een koptelefoon gesneuveld is
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
https://www.gazzetta.it/F...amilton-alla-ferrari.shtm
edit: ze lijken ervan zeker, alleen nog niet welk jaar.
Lewis Hamilton in Ferrari. Confirmed the anticipation of the Corriere della Sera: the seven-time world champion would arrive in Maranello in 2025, but it is not excluded that the blow can be anticipated even by a season. The officiality could also arrive in the day.
[ Voor 40% gewijzigd door franssie op 01-02-2024 15:21 ]
franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar
"Toto, it's called a motor race, OK? We went car racing."Illegal_Alien schreef op donderdag 1 februari 2024 @ 15:20:
[...]
No Vasseur, No! This is not so right!!!11
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Best grappig om dit even terug te lezen... wat een shitshow moet het daar zijn.
2021 Magnesium P2, non PP, 20" - 2024 Mazda MX-30
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 14:06
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
Zo verrassend is het niet, alleen vraag ik mij af of Hamilton nu gelukkig gaat worden bij Ferrari. Vettel heeft zijn carrière naar mijn idee daar ook niet echt gelukkig afgesloten.
Zullen een stuk minder petjes verkocht worden
Na Ferrari gewoon nog even een paar jaar redemption doen bij Mercedes klant Aston Martin.tweakduke schreef op donderdag 1 februari 2024 @ 15:29:
Als zoveel media dit aankondigen dan is het wel waar, alleen nog even wachten op de details.
Zo verrassend is het niet, alleen vraag ik mij af of Hamilton nu gelukkig gaat worden bij Ferrari. Vettel heeft zijn carrière naar mijn idee daar ook niet echt gelukkig afgesloten.
Voor Vettel werkte dat ook prima
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
En dat heeft Vettel daarna bij Aston Martin wel gedaan, denk je?tweakduke schreef op donderdag 1 februari 2024 @ 15:29:
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Antonelli? Of Albon en Antonelli naar Williams.G_Dragon schreef op donderdag 1 februari 2024 @ 15:30:
Maar wie gaat er dan het stoelje van Hamilton innemen bij Mercedes?
[ Voor 8% gewijzigd door Rivanov op 01-02-2024 15:31 ]
Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Wie was er, op Schumacher na, WEL echt gelukkig bij Ferrari sinds Schumacher daar reedtweakduke schreef op donderdag 1 februari 2024 @ 15:29:
Als zoveel media dit aankondigen dan is het wel waar, alleen nog even wachten op de details.
Nu nog een heel seizoen bij Mercedes rijden alvorens over te stappen is een beetje gek.
Bottas.G_Dragon schreef op donderdag 1 februari 2024 @ 15:30:
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Misschien een Duitse coureur wat Mercedes graag wil en anders is Latifi eerste keus denk ik.G_Dragon schreef op donderdag 1 februari 2024 @ 15:30:
Mogelijkheden op de korte termijn zijn Sainz, Albon, Ocon, Gasly, Tsunoda, Ricciardo, Perez, Magnussen en Hükenberg maar misschien is ergens een Vettel nog te verleiden?
Mijn shortlist:G_Dragon schreef op donderdag 1 februari 2024 @ 15:30:
- Albon
- Ocon
- Schumacher
- Palou
- Pourchaire
Susie Wolff is de enige juiste optie... en dan het liefst terwijl ze leiding blijft geven aan de F1 academy. Het wachten is op Toto die daarna FOM president wordt...G_Dragon schreef op donderdag 1 februari 2024 @ 15:30:
per aspera ad astra
Bottas per direct naar Mercedes zodat Sainz per direct naar Sauber kan. Zodat hij al op de plek zit voor Audi in 2026.
[ Voor 9% gewijzigd door Rivanov op 01-02-2024 15:36 ]
Mercedes employees in Brackley have been told that Lewis Hamilton will be leaving at the end of the 2024 season 🏎️
— Sky Sports News (@SkySportsNews) 1 februari 2024
The seven-time world champion will join Ferrari for the 2025 season 👇 pic.twitter.com/oGJ8kK7Vt7
Schumacher wordt lastig, die zit dat hij ook rekening moet houden met de WEC 2024 agenda, aangezien hij daar uitkomt bij het team van Alpine in de hypercar klasse: https://www.motorsport.co...ypercar-line-up/10550032/alex3305 schreef op donderdag 1 februari 2024 @ 15:35:
[...]
Mijn shortlist:
- Albon
- Ocon
- Schumacher
- Palou
- Pourchaire
Palou heeft aangegeven meer te zien in Indy dan in de F1, las ik vorige week tijdens het 24h of Daytona weekend. Ik kan het artikel echter niet meer vinden. Palou in F1 zie ik in elk geval niet gebeuren, zeker niet op korte termijn.
Not long now... pic.twitter.com/l30BBwfNGz
— Aston Martin Aramco F1 Team (@AstonMartinF1) 1 februari 2024
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Het lijkt toch allemaal waar te zijn in dit geval.
Geen idee wat Ferrari bezielt.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Ik hoop dat dit Sainz voedt en hij de sterren van de hemel rijdt. En hopelijk Leclerc verslaat. Dan heeft Hamilton een mooie opgaveDaniëlWW2 schreef op donderdag 1 februari 2024 @ 15:43:
Nou, Sainz heeft echt een rotdag...
Ben door de Hamilton rumours dan ook maar uit hybernation gekomen.
Ik zou het geweldig vinden als Lewis naar het rooie team overstapt.
Dit geeft misschien intern ook wel weer wat vuurwerk ... LEC die als 1ste rijder straks Lewis naast zich krijgt .. dat word genieten.
Sommige websites denken dat de overstap zelfs per direct gaat gelden....
https://f1manager.info/ranking/4605
Per direct. Ik hoop het.powah33 schreef op donderdag 1 februari 2024 @ 15:47:
Hallo allemaal,
Ben door de Hamilton rumours dan ook maar uit hybernation gekomen.
Ik zou het geweldig vinden als Lewis naar het rooie team overstapt.
Dit geeft misschien intern ook wel weer wat vuurwerk ... LEC die als 1ste rijder straks Lewis naast zich krijgt .. dat word genieten.
Sommige websites denken dat de overstap zelfs per direct gaat gelden....
Hoe kun je nu al een jaar van te voren dit aankondigen? Wat moeten SAI en HAM dan dit seizoen?
Ik had ook al ergens gelezen dat Sauber na 2024 niet door zou willen gaan met Bottas en ZhouMad-Matt schreef op donderdag 1 februari 2024 @ 15:46:
Zhou z'n contract loopt af. Dus Sainz "alvast" naar Sauber/Audi lijkt mij een logische zet.
Voor de laatste die bij Ferrari gelukkig was voor schumacher moet je ook naar de jaren 70 toch?Waah schreef op donderdag 1 februari 2024 @ 15:31:
[...]
Wie was er, op Schumacher na, WEL echt gelukkig bij Ferrari sinds Schumacher daar reedIk denk enkel Raikkonen en die heb ik nog niet op veel emotie kunnen betrappen.
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Waarschijnlijk was dat niet de planning. Maar hoe Sky er op duikt lijkt het er op dat iemand iets heeft gelekt met onomstotelijk bewijs....jaapstobbe schreef op donderdag 1 februari 2024 @ 15:48:
[...]
Per direct. Ik hoop het.
Hoe kun je nu al een jaar van te voren dit aankondigen? Wat moeten SAI en HAM dan dit seizoen?
Per direct zie ik echt niet gebeuren. Ik denk gewoon per 2025.jaapstobbe schreef op donderdag 1 februari 2024 @ 15:48:
[...]
Per direct. Ik hoop het.
Gewoon hun werk doen?jaapstobbe schreef op donderdag 1 februari 2024 @ 15:48:
[...]
Per direct. Ik hoop het.
Eerder deze week presenteerde Ferrari met Peroni Nestro Azzurro 0.0% een nieuwe belangrijke sponsor. Een deal die ingaat vanaf dit seizoen. Wat niemand toen opviel was dat toen al een mogelijke link werd gemaakt met de spectaculaire komst van Lewis Hamilton.

''Wat minder mensen opviel was dat onder het flesje een rode Ferrari-wagen stond, met nummer 44. De auto lijkt op die van de Franse coureur Maurice Trintignant, die met deze wagen - en nummer 44 - in 1955 de GP van Monaco won. ''
Remember remember....?basvn schreef op woensdag 31 januari 2024 @ 07:05:
en Lewis heeft zijn stoeltje gepast
[Afbeelding]
zal hij zo ontevreden kijken omdat hij weer zo ver naar voren zit?
Dat gaat niet per direct worden, omdat in elk geval HAM contractueel gezien vast ligt bij Mercedes en daarbij 2025 dus optioneel was of met exit clausule.jaapstobbe schreef op donderdag 1 februari 2024 @ 15:48:
Per direct. Ik hoop het.
hoi
Maar ik denk niet dat het nu al bekend had moeten worden, ook niet voor Mercedes. Dus dat zal nog wel wat hoofdbrekens opleveren hoe dit seizoen te rijden. En, al eerder geopperd, wil je met de ontwikkeling van de volgende auto niet alvast een coureur die er ook in gaat rijden. Ik sluit een eerdere wissel niet uit nog.
franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar
Dit was eerder vandaag ook al voorbij gekomen.G_Dragon schreef op donderdag 1 februari 2024 @ 15:50:
hmm...
Eerder deze week presenteerde Ferrari met Peroni Nestro Azzurro 0.0% een nieuwe belangrijke sponsor. Een deal die ingaat vanaf dit seizoen. Wat niemand toen opviel was dat toen al een mogelijke link werd gemaakt met de spectaculaire komst van Lewis Hamilton.
[Afbeelding]
''Wat minder mensen opviel was dat onder het flesje een rode Ferrari-wagen stond, met nummer 44. De auto lijkt op die van de Franse coureur Maurice Trintignant, die met deze wagen - en nummer 44 - in 1955 de GP van Monaco won. ''
Oh sorry dit heb ik dan gemistCH4OS schreef op donderdag 1 februari 2024 @ 15:53:
[...]
Dit was eerder vandaag ook al voorbij gekomen.
Ik zie hem volgend jaar naar Sauber gaan, dan kan hij alvast een jaartje wennen voordat het Audi wordt.ReVision. schreef op donderdag 1 februari 2024 @ 15:52:
Daarnaast heeft Sainz ook een contact en die gaat ook echt niet weg als hij niet direct ergens anders kan rijden.
Ja volgend jaar zou kunnen, of misschien zelfs wel Red Bull als Perez een waardeloos jaar heeft.CH4OS schreef op donderdag 1 februari 2024 @ 15:54:
[...]
Ik zie hem volgend jaar naar Sauber gaan, dan kan hij alvast een jaartje wennen voordat het Audi wordt.
hoi
Om je bij te praten, de zilveren sleutelhanger zou een verwijzing zijn naar de kleur van de auto van HAM.
/wieisdemol
SAI naast VER zie ik niet een tweede keer gebeuren, dat ging op het laatst bij Torro Rosso ook niet helemaal lekker meer.ReVision. schreef op donderdag 1 februari 2024 @ 15:55:
Ja volgend jaar zou kunnen, of misschien zelfs wel Red Bull als Perez een waardeloos jaar heeft.
Ben benieuwd voor de sfeer voor de rest van het jaar bij Merc.
PSN: McMillan0984
Toen waren ze allebei nog twaalf en niet zo volwassen als nu, ik sluit het zeker niet uit.CH4OS schreef op donderdag 1 februari 2024 @ 15:56:
[...]
SAI naast VER zie ik niet een tweede keer gebeuren, dat ging op het laatst bij Torro Rosso ook niet helemaal lekker.
hoi
Sainz en Verstappen ging prima, het was vooral de kampen daarachter. We zijn nu 8/9 jaar verder.CH4OS schreef op donderdag 1 februari 2024 @ 15:56:
[...]
SAI naast VER zie ik niet een tweede keer gebeuren, dat ging op het laatst bij Torro Rosso ook niet helemaal lekker.
Maar de verhoudingen zijn wel heel anders nu. Toen waren het (in de ogen van Sainz sr.) gelijkwaardige rookies die samen vochten om een plek bij RBR. Nu is de een 3x wereldkampioen en heeft de ander een handvol overwinningen.CH4OS schreef op donderdag 1 februari 2024 @ 15:56:
[...]
SAI naast VER zie ik niet een tweede keer gebeuren, dat ging op het laatst bij Torro Rosso ook niet helemaal lekker meer.
[ Voor 7% gewijzigd door CH4OS op 01-02-2024 16:04 ]
Fixed that for youMuse schreef op donderdag 1 februari 2024 @ 15:58:
[...]
Maar de verhoudingen zijn wel heel anders nu. Toen waren het (in de ogen van Sainz sr.) gelijkwaardige rookies die samen vochten om een plek bij RBR. Nu is de een 3x wereldkampioen en heeft de ander [een handvol 2 overwinningen.
f251a3362191f14872ff368789dd3c1a220782a1c582fbb31fec609763dd2cef
Ik denk dat dit ook zeker wel een grote kans heeft, maar dan moet Sainz wel een jaar Sauber rijden. En wat als RB tegelijk ook komt aankloppen. keuzes keuzesCH4OS schreef op donderdag 1 februari 2024 @ 15:59:
Het zou mij niet verbazen als Audi de samenwerking met de Sainz familie uitbreid en dus SAI in hun auto wil hebben per 2026. Gezien zijn vader ook al even bij Audi rijdt voor Dakar en dit jaar zelfs de Dakar won.
hoi
Wat zou Audi eraan gelegen zijn om in te zetten op die familieband?CH4OS schreef op donderdag 1 februari 2024 @ 15:59:
Het zou mij niet verbazen als Audi de samenwerking met de Sainz familie uitbreidt en dus SAI in hun auto wil hebben per 2026 en alvast bij Saubder rijdt in 2025. Gezien zijn vader ook al even bij Audi rijdt voor Dakar en dit jaar zelfs de Dakar won.
Volgens wikipedia welMuse schreef op donderdag 1 februari 2024 @ 16:02:
[...]
Kak, je hebt gelijk. Was in de war met zijn pole positions. Dat zijn er wel 5 toch?
f251a3362191f14872ff368789dd3c1a220782a1c582fbb31fec609763dd2cef
Daar kijkt niemand naar
Maar volgens StatsF1 inderdaad 5 stuks: https://www.statsf1.com/en/carlos-sainz/pole.aspx
En er staan 11 dingen op de foto. 11x4 (want Verstappen is in 2025 4x wereldkampioen) is toevallig 44.franssie schreef op donderdag 1 februari 2024 @ 15:56:
[...]
Om je bij te praten, de zilveren sleutelhanger zou een verwijzing zijn naar de kleur van de auto van HAM.
/wieisdemol
Sainz naar Sauber/Audi is volgens mij al zo algemeen geaccepteerd dat daar niet veel discussie meer over bestaat.ReVision. schreef op donderdag 1 februari 2024 @ 16:00:
[...]
Ik denk dat dit ook zeker wel een grote kans heeft, maar dan moet Sainz wel een jaar Sauber rijden. En wat als RB tegelijk ook komt aankloppen. keuzes keuzes
En voor Sainz is het ook slim. Of hij gaat naar Sauber/Audi voor een langer contract, of hij gaar naar RB voor een 1+1 of 2 jarig contract waar hij de snot voor de ogen gereden gaat worden...
De actuele opbrengst van mijn Tibber Homevolt
Als we dan toch bezig zijn.
tempo di martello
Al zal dat meer zijn dat hij daadwerkelijk bouwkundig aan de slag moet.
AopenHX08 ZM400B Athlon64-X2-3800+ ArticFreezer64pro Asrock939Dual-Sata2 2x512MbDDR400 GigabyteR9700pro SBAudigy2 Inspire6700modded PCTVpro ADSL 6Mb/768 NEC2500a Pioneer105DVDrom iiyamaVMPro450 CanonIP4000 LogitechG5 200GbWD7200 80GbWD7200 WinXPhome
En bij Audi is hij #1 driver. Bij RBR zal hij altijd #2 zijn en blijven zolang Max daar zit.JackBol schreef op donderdag 1 februari 2024 @ 16:09:
[...]
Sainz naar Sauber/Audi is volgens mij al zo algemeen geaccepteerd dat daar niet veel discussie meer over bestaat.
En voor Sainz is het ook slim. Of hij gaat naar Sauber/Audi voor een langer contract, of hij gaar naar RB voor een 1+1 of 2 jarig contract waar hij de snot voor de ogen gereden gaat worden...
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 14:06
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
Nee, maar het afbreken van Vettel begon in mijn ogen bij Ferrari. Je ziet hetzelfde gebeuren bij Leclerc, veel te veel onrust en vreemde beslissingen die nadelig zijn voor een coureur.CH4OS schreef op donderdag 1 februari 2024 @ 15:30:
[...]
En dat heeft Vettel daarna bij Aston Martin wel gedaan, denk je?
Ben wel benieuwd hoe snel Lewis Italiaans gaat spreken. Zo erg als Sebastian zal het vast niet worden, maar krijg er een behoorlijk groot Inglorious Basterds gevoel bij

Magnussen gaf ook direct zijn WEC Peugeot stoeltje op toen hij naar Haas kon. De Vries net zo.CH4OS schreef op donderdag 1 februari 2024 @ 15:41:
[...]
Schumacher wordt lastig, die zit dat hij ook rekening moet houden met de WEC 2024 agenda, aangezien hij daar uitkomt bij het team van Alpine in de hypercar klasse: https://www.motorsport.co...ypercar-line-up/10550032/
Palou heeft aangegeven meer te zien in Indy dan in de F1, las ik vorige week tijdens het 24h of Daytona weekend. Ik kan het artikel echter niet meer vinden. Palou in F1 zie ik in elk geval niet gebeuren, zeker niet op korte termijn.
Geloof mij maar dat ze (helaas) allemaal weg zijn uit het WEC zodra ze in de F1 kunnen racen.
Fauna schreef op donderdag 1 februari 2024 @ 16:19:
Lewis' kont weer een beetje gaat branden.
Dat is ook weer zo, inderdaad.Richard117 schreef op donderdag 1 februari 2024 @ 16:22:
Magnussen gaf ook direct zijn WEC Peugeot stoeltje op toen hij naar Haas kon. De Vries net zo.
Geloof mij maar dat ze (helaas) allemaal weg zijn uit het WEC zodra ze in de F1 kunnen racen.
Basement Bios ---- Exo-S
Als ze het circus nu zo optuigen en het uiteindelijk weer niet klopt... ben ik er wel klaar meeMystikal schreef op donderdag 1 februari 2024 @ 16:31:
Al geloof ik niet dat dat gaat gebeuren! Wel een leuke twist zo voor het begin van het seizoen. Vult de lege saaie maanden een beetje op!

Mijn boefje is liev!
Maar wat moet er volgend jaar komen dan?Mystikal schreef op donderdag 1 februari 2024 @ 16:31:
Al geloof ik niet dat dat gaat gebeuren! Wel een leuke twist zo voor het begin van het seizoen. Vult de lege saaie maanden een beetje op!
Een grote Toto zo ja...happy killer schreef op donderdag 1 februari 2024 @ 16:43:
Hoop bombarie en nu is het stilHet magische moment zou toch rond 15:00 liggen.
Mijn boefje is liev!
20:00happy killer schreef op donderdag 1 februari 2024 @ 16:43:
Hoop bombarie en nu is het stilHet magische moment zou toch rond 15:00 liggen.
https://www.gpblog.com/nl...-van-hamilton-bekend.html
Let maar op, dan krijgen we straks het volgende statement:JB schreef op donderdag 1 februari 2024 @ 16:34:
[...]
Als ze het circus nu zo optuigen en het uiteindelijk weer niet klopt... ben ik er wel klaar mee![]()
"While the Ferrari team carries some recognition for Hamilton fans, our research indicates that Hamilton would bring value to the Ferrari team rather than the other way around"
Fauna schreef op donderdag 1 februari 2024 @ 16:48:
[...]
spoiler:parafrase van https://x.com/ChrisMedlandF1/status/1752716831733829998?s=20
"While the Andretti name carries some recognition for F1 fans, our research indicates that F1 would bring value to the Andretti brand rather than the other way around"

[ Voor 22% gewijzigd door JackBol op 01-02-2024 16:58 ]
De actuele opbrengst van mijn Tibber Homevolt
Sainz raak je dan kwijt, en zal vanaf dag 1 volledig afgesloten worden van alle toekomstige ontwikkelingen. Met andere woorden: zijn seizoen wordt een drama. Voor Leclerc is het een regelrechte motie van wantrouwen, want Hamilton haal je voor WDCs en niet als tweede rijder. Al dat geblaat over vertrouwen in de 'toekomstige kampioen' is dan onzin gebleken. Hoeveel vertrouwen heeft Leclerc hierna nog in het team?
En waarvoor? Een (tegen die tijd) 40 jarige oud wereldkampioen die (tegen die tijd) al 3 jaar lang geen potten heeft kunnen breken? Want wat voor Sainz bij Ferrari geldt geldt natuurlijk ook voor Hamilton in zijn komende jaar bij Mercedes: die wordt volledig buitengesloten. Alle focus en nieuwe onderdelen gaan naar Russel.
Hoe mooi de combinatie ook zou zijn, ben bang dat Ferrari zich hiermee grandioos in de voet zou schieten.
If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel
Werkelijk alleen Alpine is in het min- of meer recente verleden meer mismanagement geweest wat dat betreft.
En juist daarom denk ik dat het waar kan zijn, Ferrari being Ferrari...alexbl69 schreef op donderdag 1 februari 2024 @ 17:22:
Hoe mooi de combinatie ook zou zijn, ben bang dat Ferrari zich hiermee grandioos in de voet zou schieten.
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Sorry kon het even niet laten
[ Voor 4% gewijzigd door G_Dragon op 01-02-2024 17:46 ]
Tsja, het is een strategisch besluit. En laat strategie nou net overduidelijk het sterkste punt zijn van Ferrari de laatste jaren. Dus dat gaat helemaal goed komenalexbl69 schreef op donderdag 1 februari 2024 @ 17:22:
Mercedes team principal Toto Wolff says Lewis Hamilton could leave “in the next couple of years” if the team cannot deliver a competitive car.
Wolff - who is “absolutely confident” Hamilton will sign a new deal this year - understands that Mercedes are at risk of losing the seven-time F1 champion if their car does not improve.
It was reported that Hamilton was frustrated when Mercedes chose to “ignore” his concerns during the development of W14, the car currently being used by Mercedes drivers Hamilton and George Russell this season.
“If he wants to win another championship, he needs to make sure he has the car,” Wolff said. "If we cannot demonstrate we are able to give him the car in the next couple of years, he needs to look everywhere.
"I don't think he's doing it at this stage. But I will have no grouch if that happens in a year or two.
"I don't think that Lewis will leave Mercedes. He's at the stage of a career where we trust each other, we have formed a great bond among each other and we have no reason to doubt each other, even though this is a difficult spell.
https://www.eurosport.com...t-_sto9514417/story.shtml
Skoda Enyaq iV60 Sportline * Toyota Aygo X * Fendt 510TF Joker * Honwave 35AE met Honda BF20
- 3 jaar geleden, op 3 bochten na kampioenalexbl69 schreef op donderdag 1 februari 2024 @ 17:22:
En waarvoor? Een (tegen die tijd) 40 jarige oud wereldkampioen die (tegen die tijd) al 3 jaar lang geen potten heeft kunnen breken?
- 2 jaar geleden draak van een auto
- Vorig jaar 3e, achter de RedBulls, dus feite 1e van de rest.
- Aankomend jaar is nog niet geweest, dus kun je niets over zeggen.
Dat geen potten kunnen breken noemen is ronduit belachelijk. Ik vind het echt beschamend hoe denigrerend hier over Hamilton gedaan wordt. Hij is een absolute grootheid en nog steeds een verdomd goede coureur. Hij verdient echt meer respect.
Daarbij moet wel gezegd worden dat het dat hele jaar al constant shenanigans was.Erazzzer schreef op donderdag 1 februari 2024 @ 18:05:
[...]
- 3 jaar geleden, op 3 bochten na kampioen
Tel daarbij op dat HAM ook nog wel een jaartje nodig heeft om aan de auto te wennen dus verwacht ook geen wonderen in het eerste jaar.alexbl69 schreef op donderdag 1 februari 2024 @ 17:22:
Na dit een puur uur te hebben laten inzinken kan ik me bijna niet voorstellen dat dit echt waar is. Ferrari gooit haar hele toekomstplan uit het raam als dit echt blijkt te zijn.
Sainz raak je dan kwijt, en zal vanaf dag 1 volledig afgesloten worden van alle toekomstige ontwikkelingen. Met andere woorden: zijn seizoen wordt een drama. Voor Leclerc is het een regelrechte motie van wantrouwen, want Hamilton haal je voor WDCs en niet als tweede rijder. Al dat geblaat over vertrouwen in de 'toekomstige kampioen' is dan onzin gebleken. Hoeveel vertrouwen heeft Leclerc hierna nog in het team?
En waarvoor? Een (tegen die tijd) 40 jarige oud wereldkampioen die (tegen die tijd) al 3 jaar lang geen potten heeft kunnen breken? Want wat voor Sainz bij Ferrari geldt geldt natuurlijk ook voor Hamilton in zijn komende jaar bij Mercedes: die wordt volledig buitengesloten. Alle focus en nieuwe onderdelen gaan naar Russel.
Mijn boefje is liev!
Vraag GPfans even. Die kunnen van een zandkorrel nog een olifant maken.
Hij lijkt gelijk te hebben gekregen dat Hamilton een nieuwe deal getekend heeft. Alleen dus inderdaad kennelijk niet bij MercedesBeaM-R schreef op donderdag 1 februari 2024 @ 17:56:
Toto zag het vorig jaar al aankomen
Mercedes team principal Toto Wolff says Lewis Hamilton could leave “in the next couple of years” if the team cannot deliver a competitive car.
Wolff - who is “absolutely confident” Hamilton will sign a new deal this year - understands that Mercedes are at risk of losing the seven-time F1 champion if their car does not improve.
Andersom valt natuurlijk ook te verdedigen; je zal toch wel gek zijn als een zevenvoudig wereldkampioen bij je aanklopt en zegt voor je te willen racen, en je dat laat schieten. Dat zal Leclerc toch ook wel begrijpen. Voor Sainz is het natuurlijk zuur maar die zal het vuur uit z'n sloffen willen rijden om te laten zien dat hij beter is.alexbl69 schreef op donderdag 1 februari 2024 @ 17:22:
Na dit een puur uur te hebben laten inzinken kan ik me bijna niet voorstellen dat dit echt waar is. Ferrari gooit haar hele toekomstplan uit het raam als dit echt blijkt te zijn.
Pissig zijn hou je ook geen jaar vol, dus de enige manier om te laten zien dat Ferrari een fout heeft gemaakt is op de baan.
Als het allemaal waar is, wordt dit seizoen misschien toch niet zo'n saaie optocht.
Ook daar is niks zeker van. Ik zou er niet van opkijken als hij per direct naar Ferrari gaat. Wat hebben ze bij Mercedes aan een ongemotiveerde rijder?
Vaak bu'j te bang!
Alicia Keys, Pharrell Williams and Martin Garrix to headline the Saudi Arabian Grand Prix concert! 🎶🪩
— Formula 1 (@F1) 1 februari 2024
Click below to read more 👇#F1 @SaudiArabianGP https://t.co/0XuMsrwIwP
Martin Garrix? Wat een verrassing joh.
Dit topic is gesloten.
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Ook het bedelen naar het delen naar streams wordt niet toegestaan
Verder is dit een meer serieus gericht topic voor inhoudelijke discussie. Handel daar dan ook naar.
Waar Formule 1 te zien op TV of internet: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4
Bezoek van een GP-weekend: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij bezoeken?
Formule-E: Formule E - Deel 1
Drive to Survive: [F1] Drive to Survive
Andere racecategorieën: Algemeen race topic Deel 3
Randzaken: [F1] Randzaken
Topicreeks voor de racetopics:
Topicreeks racetopics 2024