[F1] Seizoen 2024 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 89 Laatste
Acties:
  • 973.274 views

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The_Admin
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 09:28
Ben wel echt benieuwd of Toto hem flipt en Hamilton per direct niet meer laat rijden, zou de soap wel compleet maken. Maar ja, wie moet er dan in die Mercedes, Schumacher?

Acties:
  • +16 Henk 'm!

• Rembock
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 09:25
Hi Toto. It's me, Fernando :+
Afbeeldingslocatie: https://www.nzherald.co.nz/resizer/YX76HoLng2U2L_FqckkvIekW1nY=/1440x810/smart/filters:quality(70)/cloudfront-ap-southeast-2.images.arcpublishing.com/nzme/GVWFBYIA4Y4LQFW25JHNX2YUSM.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09:15

JB

Cédric roelt!

Benieuwd naar de cijfers van komend jaar evenals die van Mercedes :+

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lolgast
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 09:06
The_Admin schreef op donderdag 1 februari 2024 @ 18:27:
Ben wel echt benieuwd of Toto hem flipt en Hamilton per direct niet meer laat rijden, zou de soap wel compleet maken. Maar ja, wie moet er dan in die Mercedes, Schumacher?
Voor de ontwikkeling van de auto heeft Hamilton te veel ervaring om hem aan de kant te schuiven. Die kan, neem ik toch aan, veel beter aangeven wat er niet klopt aan de auto dan een Schumacher

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

lolgast schreef op donderdag 1 februari 2024 @ 18:40:
[...]

Voor de ontwikkeling van de auto heeft Hamilton te veel ervaring om hem aan de kant te schuiven. Die kan, neem ik toch aan, veel beter aangeven wat er niet klopt aan de auto dan een Schumacher
“There’s something wrong with the car man!” :D

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• pilskes
  • Registratie: April 2009
  • Niet online
Ik kan niet ontkennen dat er toch een geniepig lachje zal ontstaan als Ferrari vanaf 2025 de plank compleet mis slaat en Lewis de top 10 niet eens meer kan halen..

Als ze wel een topper weten te bouwen zal het natuurijk aan sir Hamilton liggen...Een extra titel voor Lewis zie ik niet zo maar komen bij de rode brigade.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

pilskes schreef op donderdag 1 februari 2024 @ 18:43:
Ik kan niet ontkennen dat er toch een geniepig lachje zal ontstaan als Ferrari vanaf 2025 de plank compleet mis slaat en Lewis de top 10 niet eens meer kan halen..

Als ze wel een topper weten te bouwen zal het natuurijk aan sir Hamilton liggen...Een extra titel voor Lewis zie ik niet zo maar komen bij de rode brigade.
Met de nieuwe regelgeving tzt is natuurlijk veel mogelijk.

Desalniettemin zie ik het WDC niet snel gebeuren bij Ferrari omdat dat team eigenlijk altijd erg instabiel / volatiel is. In mijn ogen moet je eerst een coherent team hebben wil je structureel succesvol kunnen zijn.

Mercedes lijkt me tzt dan een grotere kanshebber. MER is immers afgelopen jaar, weliswaar nipt, uiteindelijk gewoon 2e geworden bij de constructeurs en 3e na beide RB rijders in het WDC.

Zelf hoop ik dat HAM per direkt naar Ferrari vertrekt. Dat wordt namelijk gegarandeerd spektakel en interessant.

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 9800X3D |TR Phantom Spirit 120 SE | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chevy454
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
The_Admin schreef op donderdag 1 februari 2024 @ 18:27:
Gaat niet gebeuren, teveel marktwaarde en exposure. Het kan enkel gebeuren als Sainz direct exit is. Dan kan Hamilton daarheen gaan.

Maar ben echt benieuwd waarom Hamilton plots tot dit besluit is gekomen. De W15 een papieren tijger en hij de bui al ziet zitten en dat zelfs een overstap naar Ferrari beter is?

Wel jammer dat Mr Smooth Operator het veld moet ruimen.

Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 08-10 15:37

Damian

Insane Obtrusion

Help!!!! schreef op donderdag 1 februari 2024 @ 18:49:
[...]

Met de nieuwe regelgeving tzt is natuurlijk veel mogelijk.

Desalniettemin zie ik het WDC niet snel gebeuren bij Ferrari omdat dat team eigenlijk altijd erg instabiel / volatiel is. In mijn ogen moet je eerst een coherent team hebben wil je structureel succesvol kunnen zijn.

Mercedes lijkt me tzt dan een grotere kanshebber. MER is immers afgelopen jaar, weliswaar nipt, uiteindelijk gewoon 2e geworden bij de constructeurs en 3e na beide RB rijders in het WDC.

Zelf hoop ik dat HAM per direkt naar Ferrari vertrekt. Dat wordt namelijk gegarandeerd spektakel en interessant.
Het verschil tussen MERC en RBR was alleen wel substantieel dat ze behoorlijk wat moeten inhalen. Ferarri was wat dichterbij in het begin maar zakte zoals we van Ferarri gewend zijn behoorlijk omlaag gedurende het seizoen.

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chevy454
  • Niet online
Help!!!! schreef op donderdag 1 februari 2024 @ 18:49:
Het zou een klere zooi worden net zoals toen Rosberg stopte. Toen moest Massa snel terug komen toch? Wie gaan ze nu snel in de wagen zetten? Daar gaat Toto toch echt een stokje voorsteken.

Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian

Damian

Insane Obtrusion

Chevy454 schreef op donderdag 1 februari 2024 @ 18:55:
[...]

Het zou een klere zooi worden net zoals toen Rosberg stopte. Toen moest Massa snel terug komen toch? Wie gaan ze nu snel in de wagen zetten? Daar gaat Toto toch echt een stokje voorsteken.
Zat volk wat in die auto kan. En geld maakt alles mogelijk. Vooral in de F1. Contracten zeggen helemaal niks.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• CAPSLOCK2000
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 08-10 18:00

CAPSLOCK2000

zie teletekst pagina 888

Bij Ferrari zijn ze wel gek maar niet dom. Commercieel gezien is de komst van Hamilton gigantisch en een bijna gegarandeerd succes zelfs als hij nooit 1 race voor ze wint en na 1 seizoen moet stoppen als hij daarna maar met een Ferrari petje blijft rondlopen. Misschien dat hij te oud is voor F1 maar hii kan nog 50 jaar ambassadeur voor het merk Ferrari zijn. Zelfs als Ferrari hem 2 jaar lang voor spek-en-bonen moet laten meedoen is dat nog de moeite waard.

Omgekeerd is het ook een enorme klap voor Mercedes want die kunnen Hamilton voorlopig dus niet zo inzetten en het geeft natuurlijk een hoop onrust in het team. Hamilton kan niet meer betrokken worden bij development en er zullen ook twijfels ontstaan of hij nog net zo hard tegen de Ferrari's zal racen of dat hij voorzichtig zal omgaan met zijn toekomstige werkgever. Het seizoen moet nog beginnen en bij Mercedes is het werkklimaat nu al verziekt. Als meest directe concurrent moet dat voor Ferrari ook veel waard zijn.

Voor Russell moet het ongemakkelijk zijn. Voor mijn gevoel is Russell nog niet klaar om "eerste" rijder te zijn maar als je iemand anders die rol geeft zou Russell zich (terecht) gepasseerd voelen.

Voor Ferrari moet het ook een opsteker zijn dat hun merk zo sterk is dat zelfs de grote Hamilton, boegbeeld van Mercedes, er bij wil ondanks dat het al jaren niet lekker loopt bij Ferrari.

This post is warranted for the full amount you paid me for it.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• rammes
  • Registratie: Juni 1999
  • Nu online

rammes

koekebakker 1e klas

sky is live

Ik zou het doen!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• streamnl
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
En we dachten nog dat het nieuws in de winterstop saai zou zijn _O-

Ik geloof het eigenlijk niet. Naar mijn mening breng je dit pas veel later naar buiten. Halverwege het seizoen ofzo.
Dit is te vroeg. Hierdoor creëer je te veel onrust bij enkele partijen.

Meer dan ik dacht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

Wederom zeggen ze dat Hamilton naar Ferrari gaat vanaf 2025 maar dat er van beide teams nog geen officieel statement is. Deze zou later vanavond komen…

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d-vine
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 07:51
Hoopte eigenlijk dat de overstap dit jaar al zou gaan gebeuren dat was pas leuk geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kist
  • Registratie: Juni 2022
  • Laatst online: 08-10 07:04
streamnl schreef op donderdag 1 februari 2024 @ 19:11:
En we dachten nog dat het nieuws in de winterstop saai zou zijn _O-

Ik geloof het eigenlijk niet. Naar mijn mening breng je dit pas veel later naar buiten. Halverwege het seizoen ofzo.
Dit is te vroeg. Hierdoor creëer je te veel onrust bij enkele partijen.
Het kan ook gewoon gelekt zijn door iemand die onrust wil. Er staan best wel wat f1 fabrieken in dezelfde regio. Slip up is zo gebeurd.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

Kist schreef op donderdag 1 februari 2024 @ 19:13:
[...]

Het kan ook gewoon gelekt zijn door iemand die onrust wil. Er staan best wel wat f1 fabrieken in dezelfde regio. Slip up is zo gebeurd.
Ik verdenk Suzie :+

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• rammes
  • Nu online

rammes

koekebakker 1e klas

Of Günther Steiner :o

Ik zou het doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alexbl69
  • Laatst online: 09:42
Erazzzer schreef op donderdag 1 februari 2024 @ 18:05:
[...]

- 3 jaar geleden, op 3 bochten na kampioen
- 2 jaar geleden draak van een auto
- Vorig jaar 3e, achter de RedBulls, dus feite 1e van de rest.
- Aankomend jaar is nog niet geweest, dus kun je niets over zeggen.

Dat geen potten kunnen breken noemen is ronduit belachelijk. Ik vind het echt beschamend hoe denigrerend hier over Hamilton gedaan wordt. Hij is een absolute grootheid en nog steeds een verdomd goede coureur. Hij verdient echt meer respect.
Wacht ff... ben zelf best een Hamilton fan, dus dat hoef je me niet aan te wrijven. Ik zeg niet voor niets '(tegen die tijd) 3 jaar', dus telt 2021 niet mee.

Maar inderdaad, ik vind dat hij de afgelopen 2 jaar geen potten heeft kunnen breken. En verwacht dat hem dat komend jaar ook niet lukt (zeker als hij besluit naar Ferrari te gaan). Het is niet dat hem dat te verwijten is overigens, maar hij was/is kansloos ten opzichte van Verstappen.

If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RRCreations
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 06-10 10:25
Zou Alonso in die Mercedes plaatsen…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erazzzer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09:35

Erazzzer

Fear me, I'm German!

alexbl69 schreef op donderdag 1 februari 2024 @ 19:28:
[...]
maar hij was/is kansloos ten opzichte van Verstappen.
Ah oke. Voor de volledigheid, welke coureurs waren niet kansloos tegen Max afgelopen jaar?

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• rammes
  • Nu online

rammes

koekebakker 1e klas

Maar F1 vrienden, heerlijk toch zo'n dag/avond met Formule1 nieuws een beetje upschudding in de wereld, reuring dat konden we wel gebruiken.

Ik zou het doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blik1984
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 08:51
Maar, het is dus eigenlijk al bevestigd als definitief?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rammes
  • Nu online

rammes

koekebakker 1e klas

Blik1984 schreef op donderdag 1 februari 2024 @ 19:38:
Maar, het is dus eigenlijk al bevestigd als definitief?
Volgens SKY morgen

Ik zou het doen!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• d-vine
Het is wel een poppenkast weer bij Sky, nog nooit eerder vertoond zo lang praten over een transfer die nog niet eens bevestigd is en ook pas (waarschijnlijk) plaats vind volgend jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erazzzer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09:35

Erazzzer

Fear me, I'm German!

d-vine schreef op donderdag 1 februari 2024 @ 19:41:
Het is wel een poppenkast weer bij Sky, nog nooit eerder vertoond zo lang praten over een transfer die nog niet eens bevestigd is en ook pas (waarschijnlijk) plaats vind volgend jaar.
Tenzij Sainz dat stoeltje pakt bij MB. Dan is een snelle switch-a-roo een optie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tlpeter
  • Registratie: Oktober 2005
  • Nu online
En dan meteen als eerste aflevering van drive to survive Gunter die dit nieuws lekt _/-\o_

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• StefanVerkerk
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 22:19
Aan het begin van de live uitzending zeiden ze nog 'later this evening'. Wat is het nou?

Moet ik al laptimes posten trouwens? Oh, beetje vroeg. :z

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rammes
  • Nu online

rammes

koekebakker 1e klas

StefanVerkerk schreef op donderdag 1 februari 2024 @ 19:46:
[...]

Aan het begin van de live uitzending zeiden ze nog 'later this evening'. Wat is het nou?

Moet ik al laptimes posten trouwens? Oh, beetje vroeg. :z
Alsjeblieft niet

Ik zou het doen!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• asing
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09:22
De Britten zijn nog steeds salty over 2021!

Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extigo
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 09:07
asing schreef op donderdag 1 februari 2024 @ 19:51:
De Britten bij SkySports zijn nog steeds salty over 2021!
FTFY

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Deruxian
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online

Deruxian

p4 2.8 1024mb, 6800 gt

asing schreef op donderdag 1 februari 2024 @ 19:51:
De Britten zijn nog steeds salty over 2021!
Was het omgekeerd was de wereld toch ook te klein?

Acties:
  • +21 Henk 'm!

• Extigo
  • Laatst online: 09:07

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basvn
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 08-10 16:00

basvn

Breezand - NHN

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/GFRbyCTW8AET1Rg?format=jpg&name=small

druk op reddit vandaag!

3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kist
  • Registratie: Juni 2022
  • Laatst online: 08-10 07:04
Deruxian schreef op donderdag 1 februari 2024 @ 19:59:
[...]

Impact natuurlijk anders. Geen buitenlander kijkt viaplay.

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/GFRfvQ0XsAAyCpT?format=png&name=small

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• d-vine
Zie je wel hij gaat weg bij Mercedes en stopt met de F1.
Niets Ferrari :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rammes
  • Nu online

rammes

koekebakker 1e klas

Ik zou het doen!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Damian

Damian

Insane Obtrusion

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• xos
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12-09 12:41

xos

Dus toch, maakt het verhaal van Horner enkele maanden geleden waarschijnlijker dat iemand van team Hamilton had gevraagd of er plek zou zijn binnen RB voor hem. Komt allemaal wel over dat hij geen vertrouwen in Mercedes heeft op het moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten_E
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 05:02
Ben wel benieuwd of dit verdere gevolgen gaat hebben voor het technisch hart van Mercedes. Elliott's visie werkte niet en Allisson is daarvoor teruggekomen, krijgt hij nu gewoon de kans om door te werken of gaat daar nu ook reuring ontstaan? Kan mij voorstellen dat Lewis heeft gekeken naar de progressie (of juist het gebrek aan), en van daaruit zijn conclusies trekt.

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Nu online

Acties:
  • +14 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/GFRd6luXMAALdqf?format=jpg&name=small

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Maarten_E
Als iemand dit vorige week had gepost hadden we gezegd: Slechte trol, gebeurt toch nooit... :D

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Darkasantion
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 08-10 16:42

Darkasantion

Just keep swimming!

Nu wachten op de bevestiging van Ferrari.

Snap Hamilton wel, dit is een berekende gok. Hij zou in 2026 met Mercedes voor de 8ste keer Kampioen kunnen worden, zie ze het niet doen de komende 2 jaren. Leuke afsluiting van je carrière. Of je neemt de gok met Ferrari voor 2025 en 2026 en bent dan helemaal dé GOAT als je met Ferrari de Kampioen wordt. Droomt elke F1 coureur van, Italië zal je heilig verklaren en je hebt het rood mogen dragen. Zou de gok ook nemen, hij heeft niet lang meer.

Join het DPC Whatpulse team Intel/ATI.AMD Powered PC!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HKLM_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 08-10 20:54
Darkasantion schreef op donderdag 1 februari 2024 @ 20:16:

Snap Hamilton wel, dit is een berekende gok. Hij zou in 2026 met Mercedes voor de 8ste keer Kampioen kunnen worden, zie ze het niet doen de komende 2 jaren. Leuke afsluiting van je carrière. Of je neemt de gok met Ferrari voor 2025 en 2026 en bent dan helemaal dé GOAT als je met Ferrari de Kampioen wordt. Droomt elke F1 coureur van, Italië zal je heilig verklaren en je hebt het rood mogen dragen. Zou de gok ook nemen, hij heeft niet lang meer.
Die bevestiging is net geweest :)

Cloud ☁️

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Blik1984

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/GFRi5csWAAEp4jp?format=jpg&name=small

Statement van Sainz

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
En dan nu een heel seizoen vragen over Ferrari beantwoorden. Wordt een lang seizoen voor Lewis

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• TinusXIII
  • Registratie: April 2021
  • Laatst online: 07:53
Silly season begint vroeg :D

Wel lullig voor Sainz, deed het prima bij Ferrari. Benieuwd waar hij heen gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edd

Edd

Wie weet.. Het contract dat hij vorig jaar had getekend met Mercedes was ook multi-year...

-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rammes
  • Nu online

rammes

koekebakker 1e klas

Krijgen we straks dan een zwarte Ferrari :+

Ik zou het doen!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Maarten_E
Maar, je hebt nu dus sowieso 2 rijders die weten dat zij volgend jaar niet bij hun team gaan rijden. Denk dat ze met name aan het einde van het seizoen om de oren gereden gaan worden door hun respectievelijke teamgenoten, ze zullen immers ook niet meer de allernieuwste updates of nieuwtjes krijgen ivm info die ze naar de concurrent mee kunnen nemen. Tenzij één van hen in een titelgevecht raakt, maar dat lijkt mij bij beiden wat onwaarschijnlijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
TinusXIII schreef op donderdag 1 februari 2024 @ 20:18:
Silly season begint vroeg :D

Naar Mercedes en dan gelijk WC wordt in 2025 :P

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Damian

Damian

Insane Obtrusion

:P

[ Voor 34% gewijzigd door Damian op 01-02-2024 20:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harry Nak
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 05-08 01:15
Darkasantion schreef op donderdag 1 februari 2024 @ 20:16:

Maar Leclerc is sneller, denk ik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Major_ton
  • Registratie: Juli 2011
  • Nu online

Major_ton

Shoot!

Geef Sainz maar weer een kans bij Red Bull dan. Die is, naar mijn mening, goed te kakken gezet door Ferrari en heeft daar nooit kunnen floreren.

Don't feel bad for the suicidal cat. | Denon AVC-X4800H - JBL 4309 - Arendal 1723 S1 - LG 77G2 - LG 65B6 - Sony PS5 - Nintendo Switch 1 & 2

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• asing
  • Registratie: Oktober 2001
Deruxian schreef op donderdag 1 februari 2024 @ 19:59:
[...]

Ze hadden het ook niet hoeven noemen :) . Het feit dat ze iedereen naar de studio roepen voor een uur talkshow voor een nog niet bevestigd bericht zegt iets over de bijna god status van Lewis.

Het viel gewoon op dat ze ondanks het goede nieuws over Lewis toch even moesten refereren aan 2021.

Het is ook wel een nare voor Mercedes en Toto als je ster coureur een exit clausule inzet omdat je auto tegenvalt en hij het niet goed ziet komen.

[ Voor 5% gewijzigd door asing op 01-02-2024 20:36 ]

Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Insert12
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 09:24
Sainz dan naar RB in 2025?

Hij doet het beter dan Tsunoda en Ricciardo. Perez laat het nog wel eens afweten terwijl Sainz volgens mij behoorlijk betrouwbaar resultaat aflevert.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• flessuh
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 08:49

flessuh

Set sail for fail!

rammes schreef op donderdag 1 februari 2024 @ 20:23:
Krijgen we straks dan een zwarte Ferrari :+
wat diversiteit heeft hij nog wel wat te doen met een team vol Italianen :+

https://www.dutchsolarboat.com

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pannencouque
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 08-10 21:06
Nou, dit wordt leuk. Ferrari schudt het bij Mercedes goed op nu, voor het seizoen start. Lachen :D.

Dat gaat interessant zijn halverwege het seizoen. Wie geef je nog updates en wie niet...?

Wel sneu voor Sainz, die deed het prima en is nu de sigaar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Maarten_E
Een deels zwarte Ferrari hebben we ooit al eens gehad. GP van Italië 2001, vlak na 9/11.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/e6gTs6NX1Mmptoqo0ix36LA18B4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/95ooNogJ0GKMemhcUWdF5Oig.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 08-10 18:21
Pannencouque schreef op donderdag 1 februari 2024 @ 20:35:
Nou, dit wordt leuk. Ferrari schudt het bij Mercedes goed op nu, voor het seizoen start. Lachen :D.

Dat gaat interessant zijn halverwege het seizoen. Wie geef je nog updates en wie niet...?

Wel sneu voor Sainz, die deed het prima en is nu de sigaar.
Meh weer een jaar waar Max bijna alles wint…

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pyr0_
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 08:57
Ik hoop ook dat Sainz na RB gaat. Hij is een (veel) te groot talent om bij een B team als Sauber of williams aan te modderen. Ik vindt het dan ook echt jammer dat ie weg moet bij Ferrari. Wat dat betreft eens met Major_ton.
Major_ton schreef op donderdag 1 februari 2024 @ 20:32:
Geef Sainz maar weer een kans bij Red Bull dan. Die is, naar mijn mening, goed te kakken gezet door Ferrari en heeft daar nooit kunnen floreren.
Lewis bij Ferrari... kan echt alléén maar eindigen in een mineur. Vindt het eigenlijk echt een zwaktebod van hem om niet zijn carrière af te sluiten bij het team die hem zo veel gebracht heeft. Iets met gras is altijd groener bij de buren...

[ Voor 33% gewijzigd door Pyr0_ op 01-02-2024 20:39 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• niki_lauda
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 22:00

niki_lauda

3840Wp/200L zonneboiler ID3B

Ik ben bang dat HAM op het verkeerde (steigerende) paard wed.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• A1AD
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 04-10 12:51
niki_lauda schreef op donderdag 1 februari 2024 @ 20:41:
Ik ben bang dat HAM op het verkeerde (steigerende) paard wed.
Dat riepen we ook allemaal in koor met zijn overstap naar Merc.

- Deze advertentie is geblokkeerd door Pi-Hole -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DDX
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 00:08

DDX

Pyr0_ schreef op donderdag 1 februari 2024 @ 20:39:
Lewis bij Ferrari... kan echt alléén maar eindigen in een mineur. Vindt het eigenlijk echt een zwaktebod van hem om niet zijn carrière af te sluiten bij het team die hem zo veel gebracht heeft. Iets met gras is altijd groener bij de buren...
Volgens jou had hij dus naar McLaren moeten gaan ?

https://www.strava.com/athletes/2323035

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blik1984
A1AD schreef op donderdag 1 februari 2024 @ 20:43:
[...]

Dat riepen we ook allemaal in koor met zijn overstap naar Merc.
Ik denk alleen niet dat die beter gaat zijn dan Leclerc, hij is al 40 jaar oud dan.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Chevy454
  • Niet online
Sainz is nu dus mooi de lul.

Een swap naar Mercedes? Met Ocon, Mick Schumacher, Albon als andere mogelijke kandidaten? Denk dat hij te Spaans is voor het team.

Een swap naar Red Bull? No way, die willen stabiliteit en geen twee kemphanen meer. En Carlos zal zich daar echt niet bij een tweede driver bij neerleggen.

Audi is ver weg maar een goede basis leggen met het team is wel een mogelijkheid.

Het is gewoon jammer voor hem deze hele situatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastFred
  • Laatst online: 08:52
TinusXIII schreef op donderdag 1 februari 2024 @ 20:18:
Ik durf er geld op in te zetten dat Sainz het gestuntel van de Ferrari strategen gewoon echt compleet zat is

Maar ja ik ben wel heel benieuwd waar Sainz dan heen gaat... Gaat ie papa achterna en rally rijden?

[ Voor 14% gewijzigd door FastFred op 01-02-2024 21:00 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• rammes
  • Nu online

rammes

koekebakker 1e klas

Chevy454 schreef op donderdag 1 februari 2024 @ 20:56:
Sainz is nu dus mooi de lul.

Een swap naar Mercedes? Met Ocon, Mick Schumacher, Albon als andere mogelijke kandidaten? Denk dat hij te Spaans is voor het team.

Een swap naar Red Bull? No way, die willen stabiliteit en geen twee kemphanen meer. En Carlos zal zich daar echt niet bij een tweede driver bij neerleggen.

Audi is ver weg maar een goede basis leggen met het team is wel een mogelijkheid.

Het is gewoon jammer voor hem deze hele situatie.
Mick Schumacher _O-

Ik zou het doen!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• werphengel
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 03-09-2024
Ben ook wel benieuwd wat Bono gaat doen. Lewis en Bono hebben wel een bepaalde dynamiek. Communiceren met een Ferrari race engineer lijkt me ook wel een uitdaging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyr0_
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 08:57
werphengel schreef op donderdag 1 februari 2024 @ 21:07:
Ben ook wel benieuwd wat Bono gaat doen. Lewis en Bono hebben wel een bepaalde dynamiek. Communiceren met een Ferrari race engineer lijkt me ook wel een uitdaging.
Misschien neemt ie Bono wel mee..

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• PP_Sound
  • Registratie: Januari 2021
  • Niet online
werphengel schreef op donderdag 1 februari 2024 @ 21:07:
Ik verheug me nu al op de Ferrari boordradio in 2025.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• floriz87
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 05-10 16:46
Wel leuk dat Hamilton hiervoor kiest. Hij kan ook gewoon veilig bij Merc blijven.

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• Maarten_E
Durf er 5 euro op te wedden dat Lewis in één van de eerste 3 raceweekenden bij het verkeerde pitteam staat. :D

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Major_ton
  • Registratie: Juli 2011
  • Nu online

Major_ton

Shoot!

Maarten_E schreef op donderdag 1 februari 2024 @ 21:16:
Durf er 5 euro op te wedden dat Lewis in één van de eerste 3 raceweekenden bij het verkeerde pitteam staat. :D
Jij waaghals :Y

Don't feel bad for the suicidal cat. | Denon AVC-X4800H - JBL 4309 - Arendal 1723 S1 - LG 77G2 - LG 65B6 - Sony PS5 - Nintendo Switch 1 & 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saikol
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 08:05
Ik vind het van ferrari ook geen gekke move. In ‘22 zag je leclerc fouten maken door de druk. Met de komst van hamilton wordt dat wat minder. Niemand verwacht dat hij zomaar even hamilton rond de oren rijdt. Het kan hem zomaar helpen dat onstuimige randje eraf te halen zoals max dat eerder ook had.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Saffie_time
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 01:00

Saffie_time

Why use this? 42!

PP_Sound schreef op donderdag 1 februari 2024 @ 21:13:
[...]

Ik verheug me nu al op de Ferrari boordradio in 2025.
Lewis, is it Hammertime, question?

If the thickness of a pizza is A, and its radius is Z, and pi is just PI, then its volume is V = PIZZA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wok

Wok

Dakloos...

Saffie_time schreef op donderdag 1 februari 2024 @ 21:19:
[...]

Lewis, is it Hammertime, question?
Lewis, tyres are gone... question?

Who is General Failure and why is he reading my hard drive?

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Exocet
  • Niet online
Onzekere Lewis en dan met Ferrari engineers, is het al volgend seizoen?

Acties:
  • +16 Henk 'm!

• Fauna
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09:34
Exocet schreef op donderdag 1 februari 2024 @ 21:22:
Onzekere Lewis en dan met Ferrari engineers, is het al volgend seizoen?
We're checking...

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Maarten_E
saikol schreef op donderdag 1 februari 2024 @ 21:18:
Ik vind het van ferrari ook geen gekke move. In ‘22 zag je leclerc fouten maken door de druk. Met de komst van hamilton wordt dat wat minder. Niemand verwacht dat hij zomaar even hamilton rond de oren rijdt. Het kan hem zomaar helpen dat onstuimige randje eraf te halen zoals max dat eerder ook had.
Denk precies andersom. Leclerc is sneller dan Sainz, maar maakt dusdanig veel fouten dat het in de eindstand niet eens zo heel veel uitmaakt. Zet dan iemand naast hem die 7-voudig wereldkampioen is, meeste races ooit gewonnen, meeste poles ooit.. LEC wil zich nog harder bewijzen, zeker aangezien hij is gehaald als het "wonderkind van Ferrari" destijds. Gaat nog meer vragen van zichzelf en de auto en pats boem.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Maarten_E schreef op donderdag 1 februari 2024 @ 21:16:
Dat is echt een fout die je maar 1x maakt:

Mercedes powered auto's hebben er vaker last van... :+ Button deed het ook ooit eens. ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

alexbl69 schreef op donderdag 1 februari 2024 @ 17:22:
Na dit een puur uur te hebben laten inzinken kan ik me bijna niet voorstellen dat dit echt waar is. Ferrari gooit haar hele toekomstplan uit het raam als dit echt blijkt te zijn.
Koffie dik kijken (lekker tegenstrijdig):
- “iedere” rijder droomt (ooit) van het rood. Max zegt van niet, maar stiekem ….
- Ferrari is afgelopen jaren matig gebleken, potentie zit er in, maar komt er niet uit (afgelopen periode lijkt men serieus stappen te willen en gaan maken, gezien nieuw personeel/atructuur/werk ethiek)
- Lewis lijkt mij compleet tegenovergestelde van Alonso; waar Alonso vaak verkeerde moment/periode bij verkeerde team zit. Lijkt lewis juist bij het juiste team te zitten in de gunstige periode (die coureurs weten dondersgoed wat er in de toekomst kan ontwikkelen) de sterren moeten gunstig zijn.
- of lewis geloof niet in 8e titel mij Mercedes, en Lewis denkt dat er kansen zijn bij Ferrari.

Persoonlijk is het echt 50/50; ik had deze move niet verwacht, maar compleet afschrijven doe ik het ook niet. Vanaf de zijlijn gezien, denk ik dat Lewis meer kans heeft op titel 8 bij Ferrari dan momenteel bij Mercedes.

Andere kant, het is droge periode / silly season … er moet iets te lullen zijn.

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D-dark
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 09:27
Tsja, als je kijkt naar welke teams er het meest waarschijnlijk zijn om tegen Red Bull voor de overwinning te vechten dan zou ik zeggen Mc Laren en Ferrari.

Aston Martin nog niet goed genoeg en Mercedes te grote achterstand.

Wil je op je hoogtepunt kunnen stoppen voordat de nieuwe reglementen starten en het weer een Tombola wordt dan is er weinig keuze

Red Bull. Hamilton als 2e rijder, is het zelfde als Alonso. Waarom voor problemen kiezen als je Max al hebt en Perez vs Ricciardo voor 2e zitje. Als nood is er altijd nog Yuki.

Mc Laren. Zelfde situatie. Norris vastgelegd voor langere tijd en Piastri moet nog wat rijpen. Stabiele rijders welke je niet de hoofdprijs hoeft te betalen + hoofdbrekens wie Lewis moet vervangen als je 1 van de 2 dumpt

Aston Martin. Ze hebben al Alonso dus waarom een Lewis ernaast die kapitalen kost.

Blijft over Ferrari.
Leclerc voor de lange termijn en Lewis als uithangbord om zijn carriëre te beëindigen.
Gaat die weg dan is er altijd wel iemand te vinden die voor La Ferrari wil rijden.
Interne team strubbelingen maken niet uit want alleen winst telt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rene
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 08-10 13:36
Zie het al gebeuren: Max en Lec strijden in de laatste race van 2024 om het WDC. LEC in een goede positie maar moet voorbij Sainz om WDC te worden. Sainz negeert de teamordes en naait Ferrari een oor aan :+

Zonder gekkigheid, Sainz heeft al vaker geprotesteerd tegen teamorders. Ik vraag me serieus af hoe vaak die met elkaar in de clinch gaan komen. Lijkt me dat de sfeer daar behoorlijk giftig is.

2021 Magnesium P2, non PP, 20" - 2024 Mazda MX-30

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stefanass
  • Registratie: Juli 2005
Waarom niet gelijk voor dit seizoen Hamilton naar Ferrari en Sainz naar Mercedes?
Hebben beide teams niet het probleem van een rijder die - mogelijk - niet/minder gemotiveerd is en waarbij ze mbt ontwikkeling geen informatie mee willen delen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• boxlessness
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 26-07 22:02
Ik acht het scenario niet onmogelijk dat Hamilton, mocht de wagen van Mercedes weer tegenvallen en de punten achter blijven, halverwege het jaar op de bank wordt gezet. Dan heeft Mercedes een half seizoen om hun "plan B" (wie dat ook moge zijn) te laten wennen aan de auto voor het jaar daar op.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

stefanass schreef op donderdag 1 februari 2024 @ 21:51:
Waarom niet gelijk voor dit seizoen Hamilton naar Ferrari en Sainz naar Mercedes?
Omdat HAM een escape clausule heeft voor 2025 en niet voor 2024. :) Je wilt daarnaast ook een team niet in moeilijkheden brengen, zo vlak voor de start van een nieuw seizoen.
Hebben beide teams niet het probleem van een rijder die - mogelijk - niet/minder gemotiveerd is en waarbij ze mbt ontwikkeling geen informatie mee willen delen.
Ik denk niet dat dit een grote rol speelt, dit soort info is wel vaker (vroegtijdig) gelekt en kan nou niet zeggen dat voor andere coureurs het nou zo slecht ging qua motivatie in het laatste jaar bij een team.

[ Voor 9% gewijzigd door CH4OS op 01-02-2024 21:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Austin
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 04-10 19:56

Austin

Uit een boek

Nu al zin in het 2025 seizoen terwijl 2024 nog moet beginnen.
Ben heel benieuwd hoe Hamilton het bij Ferrari gaat doen en of het zijn prestaties voor het komende siezoen beïnvloed, meer zijn ongezouten mening geven of meer risico's want toch laatste seizoen of gaat ie meer in dienst van Russel rijden?

Wat betreft de discussie over leeftijd, vergeet niet dat Fernando Alonso in de loop van dit seizoen 43 wordt, en afgelopen seizoen toch best goed gepresteerd heeft! Dus leeftijd zegt niet alles misschien wakkert dit weer het vuur in Hamilton aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

himlims_ schreef op donderdag 1 februari 2024 @ 21:29:
[...]

Koffie dik kijken (lekker tegenstrijdig):
- “iedere” rijder droomt (ooit) van het rood. Max zegt van niet, maar stiekem ….
Ik weet niet waar jij die Verstappen info haalt?
Verstappen ziet historie Ferrari: "Zou geweldig zijn om daar te racen"
Of die toekomst hem bij een ander team brengt, valt nu nog niet te zeggen. Verstappen zelf heeft een doel in zijn hoofd en spreekt zich erover uit bij Sky Sports: "Het lijkt mij heel erg lastig om deze dominantie van nu voor een lange periode vast te houden. Mensen vragen mij vaak of ik een soort droomteam heb. Ik weet dat Ferrari een unieke geschiedenis heeft in de Formule 1, dus het zou geweldig zijn om voor dat team te racen. Maar, ik heb altijd tegen mijzelf gezegd dat ik gewoon in de snelste auto wil rijden."

[ Voor 40% gewijzigd door YakuzA op 01-02-2024 21:57 ]

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TinusXIII
  • Registratie: April 2021
  • Laatst online: 07:53
stefanass schreef op donderdag 1 februari 2024 @ 21:51:
Die rijders zijn professioneel genoeg om gewoon gemotiveerd het jaar af te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bastie-88
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 05:39
boxlessness schreef op donderdag 1 februari 2024 @ 21:53:
Ik acht het scenario niet onmogelijk dat Hamilton, mocht de wagen van Mercedes weer tegenvallen en de punten achter blijven, halverwege het jaar op de bank wordt gezet. Dan heeft Mercedes een half seizoen om hun "plan B" (Albon) te laten wennen aan de auto voor het jaar daar op.
FTFY *O*

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stefanass
  • Registratie: Juli 2005
CH4OS schreef op donderdag 1 februari 2024 @ 21:54:
[...]
Omdat HAM een escape clausule heeft voor 2025 en niet voor 2024. :) Je wilt daarnaast ook een team niet in moeilijkheden brengen, zo vlak voor de start van een nieuw seizoen.

[...]
Ik denk niet dat dit een grote rol speelt, dit soort info is wel vaker (vroegtijdig) gelekt en kan nou niet zeggen dat voor andere coureurs het nou zo slecht ging qua motivatie in het laatste jaar bij een team.
Die clausule kan natuurlijk prima verbroken worden als beide partijen het eens worden. Blijkbaar heeft Mercedes nog voldoende vertrouwen in Hamilton en andersom.
Ik zou daar zelf als teambaas misschien wel anders naar kijken na deze toch (voor mij) onverwachte move (ook qua timing). Maar wij weten natuurlijk de details niet, misschien weet Toto dit al veel langer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 08:22

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

TinusXIII schreef op donderdag 1 februari 2024 @ 22:00:
[...]

Die rijders zijn professioneel genoeg om gewoon gemotiveerd het jaar af te maken.
Hoe dan ook gaan ze niet tot het einde van het jaar alle info krijgen. En zal Mercedes ook de focus naar Russell verleggen. Ik had een half jaar later aankondigen ook logischer gevonden.

Maargoed... De beurswaarde van Ferrari is vandaag alvast met 7 miljard gestegen...

Dus Hamilton kan 3,5 miljard per jaar vragen :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Nu online

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/k41tCGy-S7q2oXIzFW9_yJL-4cc=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/bd6TlDAF8wF2xlLRj5bX0S7L.jpg?f=fotoalbum_large

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

MikeyMan schreef op donderdag 1 februari 2024 @ 22:13:
Maargoed... De beurswaarde van Ferrari is vandaag alvast met 7 miljard gestegen...

Dus Hamilton kan 3,5 miljard per jaar vragen :+
Wat ook gekomen is omdat Ferrari vandaag de jaarcijfers heeft gepresenteerd, ik denk dat dat wel iets belangrijker is dan HAM. ;)

https://www.ferrari.com/e...quarter-financial-results
https://www.welingelichte...het-eerst-boven-1-miljard

[ Voor 20% gewijzigd door CH4OS op 01-02-2024 22:18 ]

Pagina: 1 ... 7 ... 89 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Ook het bedelen naar het delen naar streams wordt niet toegestaan
Verder is dit een meer serieus gericht topic voor inhoudelijke discussie. Handel daar dan ook naar.

Waar Formule 1 te zien op TV of internet: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4
Bezoek van een GP-weekend: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij bezoeken?
Formule-E: Formule E - Deel 1
Drive to Survive: [F1] Drive to Survive
Andere racecategorieën: Algemeen race topic Deel 3
Randzaken: [F1] Randzaken

Topicreeks voor de racetopics:
Topicreeks racetopics 2024