[F1] Seizoen 2024 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 89 Laatste
Acties:
  • 972.565 views

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Waah
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 07:12
flessuh schreef op donderdag 1 februari 2024 @ 13:28:
BBC geeft aan dat er om 14:00 een intern overleg is bij Mercedes volgens Twitter/X.. Dat zou wel een soort bevestiging kunnen zijn.

Maar ja dat zou wel echt een gebrek aan vertrouwen zijn vanuit Hamilton. Die is ervaren genoeg natuurlijk om in te schatten hoe lang het duurt voor je de potentie uit de auto kunt halen. Zou zeggen dat de W15 er niet zo best uit ziet dan..
Heeft hij die ervaring?
Hij is een ervaren rijder, maar was rookie bij mclaren, daarna bij Merc stapte die in een auto die dankzij de motor zelfs als kubus nog had kunnen winnen, en hij heeft enkel in een auto gereden daarna die dominant was. Na die dominantie toen RB kwam, heeft die geen auto gehad die opgebouwd is naar iets waar de potentie uit te halen is.

Dus nee, denk niet dat Hamilton dat kan inschatten. Misschien dat de Merc een kant op gaat die Hamilton niet ligt, en dat die nu de overstap daarom maakt. Als je dan dit jaar niet lekker rijd heb je meteen damage control (Ja alle development en aandacht gaat naar Russel, want ze weten dat ik weg ga, daarom ligt de auto mij niet) en daarna kan die de Ferrari strategie de schuld geven.

Benieuwd naar salaris.... ALS het doorgaat natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 07:26
Joe Saward

https://joesaward.wordpre.../02/01/lewis-and-ferrari/
There are a lot of stories on the internet today, some from pretty reliable sources, saying that Lewis Hamilton could switch to Ferrari in 2025. This would be a big surprise, but from what I am hearing the deal is done and it IS going to happen, with an announcement expected later today from Italy. Rumours of Hamilton moving to Ferrari have been a regular fixture in F1 for years, but this time it is true.

Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Chocoball
  • Registratie: Februari 2007
  • Nu online
Dj-sannieboy schreef op donderdag 1 februari 2024 @ 11:56:
[...]

Volgend jaar dan voor het eerst in m’n leven Ferrari aanmoedigen :$
Poeh, dat wordt extra zwaar voor je dan met de strategie, pitstops, mechanische uitval erbij.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/QSSGyloaRwfztPz5uD0mmgidjPE=/234x176/filters:gifsicle():strip_exif()/f/image/knOJd1oR7wQSPoO1sUZCcjDI.gif?f=fotoalbum_medium

Ik wens je veel geluk toe.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• TinusXIII
  • Registratie: April 2021
  • Laatst online: 23:42
Die bron kan je niet serieus nemen :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ragnar9999
  • Registratie: Januari 2008
  • Nu online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5GOZ4s3IRXzRgPAVIruHM8vP-j4=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/1jqfz48ZPSgE3a98DQMDYX1p.png?f=user_large

Ben ik maar vast de eerste met dit grapje

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Rivanov

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2YRKin8PgyGyLY997-3bZDDzFoA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/d4GDquUqVtLrlwMFXzT9TNjZ.jpg?f=fotoalbum_large

Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ragnar9999
  • Registratie: Januari 2008
  • Nu online
TinusXIII schreef op donderdag 1 februari 2024 @ 13:51:
[...]

De bron is Gazetta

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mog
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

TinusXIII schreef op donderdag 1 februari 2024 @ 13:51:
[...]

True. Wat een &$!#% site. Maar omdat ze Gazzetta dello Sport quoten maakte ik een uitzondering.

Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online

JB

Cédric roelt!

Van Haren is ook druk op Twitter... Bijna 14:00 uur :D

[ Voor 12% gewijzigd door JB op 01-02-2024 13:56 ]

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• CAPSLOCK2000
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 06-07 13:30

CAPSLOCK2000

zie teletekst pagina 888

Ik snap ergens dat hij deze stap maakt. Ferrari is toch wel dé grote naam in de motorsport. Ferrari is het team waar je als kind van droomt, het is het team dat in de geschiedenisboeken staat als hét raceteam, het team waar de grootste kampioenen hebben gereden. Zeker voor de buitenwereld is Ferrari het meest prestigieuze merk en de grote kampioen.

Ik snap heel goed dat je daar bij wil horen, of het nu is om je eigen jongensdroom in vervulling te laten gaan, voor de prestige, het geld de eer, of wat dan ook, ik snap dat Ferrari een speciale klank heeft. Hamilton heeft er nooit een geheim van gemaakt dat hij z'n hele leven al voor Ferrari wil rijden. Fijn voor hem dat hij die kans krijgt.

Helaas voorzie ik een hele sneue toekomst voor Hamilton, volgens mij past dat team totaal niet bij hem en gaat hij daar niet vinden wat hij zoekt. Hamilton heeft jarenlang en stabiele basis gehad bij Mercedes met een redelijk vast team om zich heen maar dat is uit elkaar gevallen en sindsdien loopt het bij Mercedes minder soepel. Het is verleidelijk om te zeggen dat de slechte auto ook een rol speelt maar zo slecht is die auto van Mercedes niet, ze zijn nog steeds tweede geworden. Natuurlijk is dat niet goed genoeg maar Hamilton lijkt er wel heel erg onder te lijden terwijl er 16 andere coureurs zijn die onmiddelijk met hem zouden willen ruilen.
Volgens mij zit het probleem van Hamilton dus niet echt in de auto maar in (het veranderen van) het team waardoor zijn stabiele basis is weggevallen. Bij Ferrari zal dat niet beter zijn, dat team staat juist bekend om chaos en wispelturigheid.

Alles zal perfect moeten gaan voor Hamilton om nog vooraan mee te kunnen doen. Ik vrees dat hij veel tijd nodig zal hebben om zich aan te passen en die is er niet. Als hij niet vanaf de eerste race in de top meedoet zal iedereen roepen dat hij met pensioen moet en "het" niet meer heeft, net zoals dat bij Vettel ging, even los van de vraag of het terecht is.

Als hij graag naar Ferrari wil dan kan hij dat beter zo snel mogelijk doen nu hij nog geloofwaardig kan beweren de beste ooit te zijn. Ieder jaar dat Verstappen wint wordt het moeilijker om dat nog vol te houden. Bij Ferrari zijn ze niet helemaal achterlijk, marketing snappen ze uitstekend. Hamilton hoeft niet echt de snelste te zijn om veel voor Ferrari te beteken, kijk naar maar alle opwinding die er nu al is, maar het moet ook geen tweede Vettel worden want dat verhaal was wel erg treurig.

This post is warranted for the full amount you paid me for it.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• hjvg
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 07-07 08:23
JB schreef op donderdag 1 februari 2024 @ 13:56:
Van Haren is ook druk op Twitter... Bijna 14:00 uur :D

[Twitter]
meeting is toch 14:00 uk time? dus over een uur

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Waah
Dit wordt een klassieke: Mercedes en Ferrari vechten over een driver, en Red Bull gaat er met de titel vandoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB
  • Nu online

JB

Cédric roelt!

hjvg schreef op donderdag 1 februari 2024 @ 13:59:
[...]

meeting is toch 14:00 uk time? dus over een uur
Ja? :+

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Chevy454
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Ik krijg het Valentino Rossi Ducati gevoel. Ze (Ferrari) halen een kampioen maar ze zijn kampioen in het vernaggelen. Het rammelt aan alle kanten vaak bij hun keuzes. Sainz heeft vaak de betere beslissingen gemaakt in de auto als de pitmuur. Zijn ze idioten bij Ferrari is dan de vraag maar ze hebben de schijn tegen.

Hamilton gaat denk ik enorm teleurgesteld zijn, toen Vettel bij Ferrari kwam hadden ze nog enorm veel geld ter beschikking. Nu met de budget cap is het maar de vraag of ze de auto dusdanig kunnen aanpassen zodat Charles en Hamilton ermee over weg kunnen.

En zeker omdat Charles de beoogde toekomst is, en dat Lewis hem moet begeleiden om beter te worden.

Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAPSLOCK2000

CAPSLOCK2000

zie teletekst pagina 888

Jasphur schreef op donderdag 1 februari 2024 @ 13:28:

Zegt Ragnar9999 dat of Hamliton? :P Heb je een linkje naar waar je deze tekst vandaan hebt?
Klinkt ook wel erg als media correctheid voor damage control.
De bron is de Twitter van Piastri... een jaar geleden... toen hij toch niet voor Alpine ging rijden maar voor McLaren.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• LAD93
  • Registratie: Maart 2016
  • Niet online
Een directe overstap lijkt me echt bizar. Zal niet zo snel gebeuren, maar dat zou wel echt smullen zijn...

per aspera ad astra

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mog
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

CAPSLOCK2000 schreef op donderdag 1 februari 2024 @ 13:57:
Helaas voorzie ik een hele sneue toekomst voor Hamilton, volgens mij past dat team totaal niet bij hem en gaat hij daar niet vinden wat hij zoekt. Hamilton heeft jarenlang en stabiele basis gehad bij Mercedes met een redelijk vast team om zich heen maar dat is uit elkaar gevallen en sindsdien loopt het bij Mercedes minder soepel. Het is verleidelijk om te zeggen dat de slechte auto ook een rol speelt maar zo slecht is die auto van Mercedes niet, ze zijn nog steeds tweede geworden. Natuurlijk is dat niet goed genoeg maar Hamilton lijkt er wel heel erg onder te lijden terwijl er 16 andere coureurs zijn die onmiddelijk met hem zouden willen ruilen.
Als het Alonso, Vettel en Leclerc niet lukt om met Ferrari wereldkampioen te worden, waarom zou het Hamilton op zijn 40e (!!!) dan wel lukken? Daar heb je toch meerdere seizoenen voor nodig, het kostte Schumacher ook een seizoen of 4 geloof ik. Zoveel tijd heeft Lewis niet.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Holk
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 07-07 17:28
Zou me niet verbazen als Mercedes hem vandaag per direct ontslaat. Kost toch geld, dan maar een gemotiveerde rijder contracteren naast George in 2024. Zakenwereld is hard genoeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Mog schreef op donderdag 1 februari 2024 @ 14:03:
Daar heb je toch meerdere seizoenen voor nodig, het kostte Schumacher ook een seizoen of 4 geloof ik. Zoveel tijd heeft Lewis niet.
Ma, maar uiteindelijk was dat hetzelfde team als '94/'95, maar in een ander kleurtje. :+ Ferrari haalde het personeel destijds bij Benneton weg. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Holk schreef op donderdag 1 februari 2024 @ 14:06:
Zou me niet verbazen als Mercedes hem vandaag per direct ontslaat. Kost toch geld, dan maar een gemotiveerde rijder contracteren naast George in 2024. Zakenwereld is hard genoeg
Als HAM er zelf voor kiest om per 2025 naar Ferrari te gaan, breekt hij zelf het contract. Dus dan moet hij / Ferrari juist Mercedes betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Holk schreef op donderdag 1 februari 2024 @ 14:06:
Want? Volgens het contract dat HAM heeft, zou 2025 optioneel zijn of in elk geval een clausule hebben om weg te kunnen. Dus ik denk niet dat HAM ontslagen wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Rivanov schreef op donderdag 1 februari 2024 @ 14:08:
[...]

Als HAM er zelf voor kiest om per 2025 naar Ferrari te gaan, breekt hij zelf het contract. Dus dan moet hij / Ferrari juist Mercedes betalen.
Er zou dus een clausule zijn of optie om ook in 2025 voor Benz te rijden. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim01
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 01-07 16:30
Rivanov schreef op donderdag 1 februari 2024 @ 14:08:
[...]

Ik denk dat een rijder als Hamilton echt wel iets in zijn contract heeft staan dat deze overgang mogelijk maakt zonder dat het een al te ingewikkelde juridische kwestie zal worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Humma Kavula
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online

Humma Kavula

Don't vote for stupid

Hmm, ik lees dat Sainz verlenging geweigerd heeft of althans, niet akkoord met de voorwaarden.
Zou dat een trigger voor Fer zijn om Ham per direct al in te zetten en Sainz weg te bonjouren?

Wear Sunscreen!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jaapstobbe
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07:22
speculeren, speculeren, speculeren

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• LAD93
  • Niet online
Daar waren we al mee bezig! :+

per aspera ad astra

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 07-07 09:33
CAPSLOCK2000 schreef op donderdag 1 februari 2024 @ 14:01:
[...]

De bron is de Twitter van Piastri... een jaar geleden... toen hij toch niet voor Alpine ging rijden maar voor McLaren.
Ja die had ik ondertussen begrepen :+

Ik snap niet waarom mijn brein dat soort referenties niet opslaat...

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Holk
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 07-07 17:28
CH4OS schreef op donderdag 1 februari 2024 @ 14:08:
[...]
Want? Volgens het contract dat HAM heeft, zou 2025 optioneel zijn of in elk geval een clausule hebben om weg te kunnen. Dus ik denk niet dat HAM ontslagen wordt.
Even lezen.

Lewis breekt z’n contact niet, heb ik het ook niet over. Mercedes heeft nu een jaar lang een rijder die met z’n gedachten al bij 2025 zit. Dat wil je gewoon niet, ook niet als het Lewis is. Dus moet je jezelf afvragen of je hem in 2024 in de auto wil hebben. En dan zou ik zeggen; zou me niet verbazen als Mercedes zegt; ga maar een jaar niets doen en kopen je af

Acties:
  • +20 Henk 'm!

• Rivanov
Peroni Ferrari sponsorship announcement from 2 days ago has car #44

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jJnVseXLszBDSfW7QbyQYvxRYPU=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/F0pGYAnk8rT6oBCARKSdesSI.png?f=user_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Maurice079
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 07-07 15:58
Ahhh, silly season. Waarschijnlijk het meest sensationele seizoen van de aankomende kalender :+ *O*

PSN: xMaurice93

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAPSLOCK2000

CAPSLOCK2000

zie teletekst pagina 888

Geld lijkt me op dit moment even niet belangrijk voor de betrokken spelers.
Als Mercedes echt gemeen wil zijn dan houden ze Hamilton in dienst maar verbieden ze hem auto te rijden zodat hij niet in vorm kan blijven maar roestig bij Ferrari aan komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Ben benieuwd of LEC dan zin heeft om tweede rijder te zijn bij Ferrari.

SAI naast VER bij RB zou het oude Torro Rosso duo ook mooi herstellen.
Als ze daar RIC neer wilden zetten, dan hadden ze dat wel gedaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mog
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

sambalbaj schreef op donderdag 1 februari 2024 @ 14:15:

Ik hoop zo dat SAI terugkeert naast VER :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Holk schreef op donderdag 1 februari 2024 @ 14:13:
[...]

Even lezen.

Lewis breekt z’n contact niet, heb ik het ook niet over. Mercedes heeft nu een jaar lang een rijder die met z’n gedachten al bij 2025 zit. Dat wil je gewoon niet, ook niet als het Lewis is. Dus moet je jezelf afvragen of je hem in 2024 in de auto wil hebben. En dan zou ik zeggen; zou me niet verbazen als Mercedes zegt; ga maar een jaar niets doen en kopen je af
Ik denk niet dat Benz zoveel miljoen extra wilt neertellen. Die gaan ze gewoon contract uit laten zitten, daar heeft hij immers ook voor getekend. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
sambalbaj schreef op donderdag 1 februari 2024 @ 14:15:
Ben benieuwd of LEC dan zin heeft om tweede rijder te zijn bij Ferrari.

Dat gaan ze nooit meer doen bij RBR. Achter de schermen is het Sainz <> Verstappen kamp namelijk water en vuur. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Mog schreef op donderdag 1 februari 2024 @ 14:16:
Ik hoop zo dat SAI terugkeert naast VER :9~
Kans lijkt me klein. Ik zie (zoals ik eerder al zei) SAI eerder naar Audi gaan. SAI sr. rijdt immers ook Audi in Dakar. ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• LAD93
  • Niet online
Rivanov schreef op donderdag 1 februari 2024 @ 14:13:

[Afbeelding]
Haha dit zou wel de ultieme easter-egg zijn geweest

per aspera ad astra

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• franssie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:22

franssie

Save the albatross

LAD93 schreef op donderdag 1 februari 2024 @ 14:18:
[...]

Haha dit zou wel de ultieme easter-egg zijn geweest
Ehhh - als ik via google lens zoek vind ik dit artikel van twee dagen geleden ....
https://fonkmagazine.nl/a...ng-aan-67514.html#sluiten
:o

edit bron met betere resolutie, ook 44, ook twee dagen oud
https://www.biernet.nl/ni...-samenwerking-met-ferrari

[ Voor 16% gewijzigd door franssie op 01-02-2024 14:24 ]

franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LAD93
  • Niet online
franssie schreef op donderdag 1 februari 2024 @ 14:22:
[...]

Ehhh - als ik via google lens zoek vind ik dit artikel van twee dagen geleden ....
https://fonkmagazine.nl/a...ng-aan-67514.html#sluiten
:o
Ik verwoord het niet helemaal goed - ik snap dat het 2 dagen geleden is, maar wel opvallend dat daar niet meer ophef over geweest is.

per aspera ad astra

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• franssie

franssie

Save the albatross

LAD93 schreef op donderdag 1 februari 2024 @ 14:23:
[...]

Ik verwoord het niet helemaal goed - ik snap dat het 2 dagen geleden is, maar wel opvallend dat daar niet meer ophef over geweest is.
Ah zo - ja dat vraag ik me nu ook wel af inderdaad. Dacht eerst dat het een grapje was (want geen bron) en daarom ben ik op die foto gaan zoeken, maar het klopt dus wel.

franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FirePuma142
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

FirePuma142

Sergius Bauer

Ik zou toch denken dat Hamilton direct overstapt naar Ferrari zoals sommige geruchten al melden, welke noodzaak is er anders om nu de aankondiging al te doen. Dat er wellicht een deadline in de onderhandelingen zit snap ik, maar het nu al bekend maken vind ik dan wel vrij apart. Sainz naar Mercedes lijkt me dan ook niet onlogisch. Ik zie ze geen rookie naast Russell zetten.

[ Voor 4% gewijzigd door FirePuma142 op 01-02-2024 14:25 ]

Good taste is for people who can’t afford sapphires

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 22:17
LAD93 schreef op donderdag 1 februari 2024 @ 14:23:
[...]

Omdat, volgens Reddit:
Might be a genuine coincidence?

Looks like the Ferrari of Giancarlo Baghetti which had #44

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• basvn
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 07:00

basvn

Breezand - NHN

Rivanov schreef op donderdag 1 februari 2024 @ 14:13:

[Afbeelding]
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Ua_ehW8uXu4gnqpaHFuj45-n-hQ=/x800/filters:strip_exif()/f/image/sFr1AQE8tEo3v8IM40Q7QSeK.png?f=fotoalbum_large

Ze zullen met alle keuze die ze hebben, deze niet zomaar gebruikt hebben

3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LAD93
  • Niet online
FirePuma142 schreef op donderdag 1 februari 2024 @ 14:25:
Ik zou toch denken dat Hamilton direct overstapt naar Ferrari, welke noodzaak is er anders om nu de aankondiging al te doen. Dat er wellicht een deadline in de onderhandelingen zit snap ik, maar het nu al bekend maken vind ik dan wel vrij apart. Sainz naar Mercedes lijkt me dan ook niet onlogisch. Ik zie ze geen rookie naast Russell zetten.
De noodzaak voor de aankondiging lijkt vooral te zitten in het lekken van het nieuws, wat een aankondiging forceert...

per aspera ad astra

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 22:46
Bij Liberty Media zal er wel de hele dag taart worden gegeten. Wat een transfer, echt nooit verwacht dat dit nog zou gebeuren.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• franssie

franssie

Save the albatross

Ah Hamilton rijdt dus al heel lang met deze eater egg rond, hmmmm, :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FirePuma142
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

FirePuma142

Sergius Bauer

LAD93 schreef op donderdag 1 februari 2024 @ 14:26:
[...]

De noodzaak voor de aankondiging lijkt vooral te zitten in het lekken van het nieuws, wat een aankondiging forceert...
Ja, kan natuurlijk oorzaak, gevolg zijn. Aan de andere kant, het komt als donderslag bij heldere hemel. Er is niets gelekt, tot een opportuun moment zou ik denken. Maar goed, koffiedik enzo.

Good taste is for people who can’t afford sapphires

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LAD93
  • Niet online
Daaronder staat dan weer dat diegene maar 1x gereden heeft voor Ferrari en niet eens geclassificeerd zou zijn... dus het is een iets te random keuze dan..?

Het kan ook nog een 1955 wagen zijn lees ik, nonetheless hadden ze makkelijk voor een ander nummer kunnen kiezen (of gewoon de moderne wagen met nummer 16 van LEC).

[ Voor 17% gewijzigd door LAD93 op 01-02-2024 14:29 ]

per aspera ad astra

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadDogMcCree
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 07-07 13:06
CH4OS schreef op donderdag 1 februari 2024 @ 14:17:
[...]
Kans lijkt me klein. Ik zie (zoals ik eerder al zei) SAI eerder naar Audi gaan. SAI sr. rijdt immers ook Audi in Dakar. ;)
Dat zegt allemaal niet zoveel. Sainz Senior reed ook niet voor Renault, McLaren en Ferrari, en daarnaast heeft hij, nadat Jr volledig de contractuele banden brak met Red Bull, getekend bij het Red Bull Mini team.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB
  • Nu online

JB

Cédric roelt!

MadDogMcCree schreef op donderdag 1 februari 2024 @ 14:30:
[...]

Dat zegt allemaal niet zoveel. Sainz Senior reed ook niet voor Renault, McLaren en Ferrari, en daarnaast heeft hij, nadat Jr volledig de contractuele banden brak met Red Bull, getekend bij het Red Bull Mini team.
Sainz Senior reed ook met een Audi dit jaar tijdens de Paris Dakar (die hij won). Wellicht toch wel ;)

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• alex3305
LAD93 schreef op donderdag 1 februari 2024 @ 14:27:
[...]

Daaronder staat dan weer dat diegene maar 1x gereden heeft voor Ferrari en niet eens geclassificeerd zou zijn... dus het is een iets te random keuze dan..?
Ik denk eerlijk gezegd dat het bewust is. En dat het dus een easter egg is. Rechtsboven zien we namelijk ook het zilveren autootje. Wat mij betreft ook een link naar de huidige kleur van Lewis zijn auto.

Het zou mij dan ook helemaal niets verbazen als de overstap van Hamilton per start seizoen 2024 is en dat Peroni met de deal over de streep is gehaald voor het sponsor contract. Ik kan mij namelijk niet voorstellen dat Toto Lewis nog graag een jaar zou houden met de kennis dat hij in 2025 overstapt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• flessuh
  • Laatst online: 07-07 16:50

flessuh

Set sail for fail!

Humma Kavula schreef op donderdag 1 februari 2024 @ 14:10:
Hmm, ik lees dat Sainz verlenging geweigerd heeft of althans, niet akkoord met de voorwaarden.
Zou dat een trigger voor Fer zijn om Ham per direct al in te zetten en Sainz weg te bonjouren?
Kan ook gewoon betekenen dat Sainz 2-3 jaar contract wil maar Ferrari hem niet zo'n contract wil bieden.

https://www.dutchsolarboat.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
CH4OS schreef op donderdag 1 februari 2024 @ 14:17:
[...]
Wat gaat hij in die andere jaren doen dan? 0.0 Estrella Galicia drinken?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chocoball
  • Nu online
alex3305 schreef op donderdag 1 februari 2024 @ 14:32:
[...]

Ik denk eerlijk gezegd dat het bewust is. En dat het dus een easter egg is. Rechtsboven zien we namelijk ook het zilveren autootje. Wat mij betreft ook een link naar de huidige kleur van Lewis zijn auto.

Het zou mij dan ook helemaal niets verbazen als de overstap van Hamilton per start seizoen 2024 is en dat Peroni met de deal over de streep is gehaald voor het sponsor contract. Ik kan mij namelijk niet voorstellen dat Toto Lewis nog graag een jaar zou houden met de kennis dat hij in 2025 overstapt.
Peroni komt als sponsor komt over van Aston Martin en zou al naar Ferrari gaan. Estralla Galicia die al jaren met Sainz meeverhuisd is als sponsor teruggegaan naar McLaren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
Gingen er vorig jaar ook geen geruchten dat Hamilton interesse zou hebben in een zitje bij Red Bull? Daar was zogenaamd allemaal niks van waar, maar blijkbaar was hij toch wel aan het rondkijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB
  • Nu online

JB

Cédric roelt!

NotSoSteady schreef op donderdag 1 februari 2024 @ 14:38:
Gingen er vorig jaar ook geen geruchten dat Hamilton interesse zou hebben in een zitje bij Red Bull? Daar was zogenaamd allemaal niks van waar, maar blijkbaar was hij toch wel aan het rondkijken.
Nee Horner zou Hamilton hebben gebeld op zijn oude telefoon :z

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Mad-Matt
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21:41

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Tweet van Piastri is ook weer goud.

https://twitter.com/Oscar...actie-op-hamilton-gerucht

Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• alex3305
Chocoball schreef op donderdag 1 februari 2024 @ 14:36:
[...]

Peroni komt als sponsor over van Aston Martin en zou al overkomen naar Ferrari. Estralla Galicia die al jaren met Sainz meeverhuisd is als sponsor teruggegaan naar McLaren.
* alex3305 kucht :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xavento
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 07-07 12:19
Maurice Trintignant reed met nummer 44 destijds in de Monaco GP:

https://en.espn.co.uk/f1/motorsport/image/39781.html

29/01/2019 EA Games: "We seek to bring choice, fairness, value and fun to our players in all our games."

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Rivanov
[Twitter: https://twitter.com/karunchandhok/status/1753048562462515224?s=46]

Z'n salaris al terugverdiend. ;)

[ Voor 18% gewijzigd door Rivanov op 01-02-2024 14:50 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

En ik zit hier af te vragen of ik (als dit klopt) ooit nog m'n Ferrari shirt aantrek. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAPSLOCK2000

CAPSLOCK2000

zie teletekst pagina 888

Mog schreef op donderdag 1 februari 2024 @ 14:03:
Als het Alonso, Vettel en Leclerc niet lukt om met Ferrari wereldkampioen te worden, waarom zou het Hamilton op zijn 40e (!!!) dan wel lukken? Daar heb je toch meerdere seizoenen voor nodig, het kostte Schumacher ook een seizoen of 4 geloof ik. Zoveel tijd heeft Lewis niet.
Als(!) Hamilton inderdaad de Greatest Of All Time is dan kan hij natuurlijk nog voor een verrassing zorgen. Ik verwacht het niet maar op grond van zijn prestaties uit het verleden kun je het ook weer niet uitsluiten, als iemand een kans maakt om het te flikken dan is hij het. Of althans, dat zal hij zelf geloven, net zoals al die coureurs geloven dat ze eigenlijk de beste zijn,

Ferrari kan natuurlijk een keer mazzel hebben met de auto en opeens de snelste zijn of een auto hebben die toevallig perfect aansluit bij de rijstijl van Hamilton. Ook niet waarschijnlijk maar ook niet onmogelijk, ondanks alles blijft het een van de snellere teams.

Heel realistisch is het allemaal niet maar op die grond kunnen 5 hele teams direct inpakken. Grote dromen horen er bij. Als je zoveel gewonnen hebt als Hamilton en Ferrari mag je ook wel een beetje groot dromen, alles minder dan de eerste plaats zou stilstaan of achteruitgang zijn.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rivanov
Kan een Merc teamlid over 10 minuten even een livestream opzetten? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chocoball
  • Nu online
Mad-Matt schreef op donderdag 1 februari 2024 @ 14:50:
[...]

En ik zit hier af te vragen of ik (als dit klopt) ooit nog m'n Ferrari shirt aantrek. :X
Misschien komt het nieuws omdat ik gisteren toevallig een Scuderia Ferrari poloshirt bij Puma heb gekocht :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Rivanov

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• xos
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-06 12:27

xos

Als dit door gaat is het toch wel een blamage voor Toto Wolff. Die heeft recent zijn contract nog verlengt en Hamilton afgelopen seizoen opgehemeld en uit de wind gehouden ten kosten van het team en Russel dat hij dit nooit voor mogelijk heeft gehouden. Spreek ook 0 vertrouwen uit van zijn vriend dat Mercedes de boel op de rit krijgt. Heel benieuwd hoe dat komend seizoen gaat ontwikkelen.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Acties:
  • +21 Henk 'm!

• vooghel
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21:42

vooghel

Cunning linguist

Reactie van Norris:

:D

Nederlands is makkelijker als je denkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
xos schreef op donderdag 1 februari 2024 @ 14:55:
Als dit door gaat is het toch wel een blamage voor Toto Wolff. Die heeft recent zijn contract nog verlengt en Hamilton afgelopen seizoen opgehemeld en uit de wind gehouden ten kosten van het team en Russel dat hij dit nooit voor mogelijk heeft gehouden. Spreek ook 0 vertrouwen uit van zijn vriend dat Mercedes de boel op de rit krijgt. Heel benieuwd hoe dat komend seizoen gaat ontwikkelen.
Heeft Toto ook niet gezegd dat als Hamilton gaat, hij ook gaat? :+

Of gaat Vasseur naar Mercedes en Toto naar Ferrari 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Ach, naar aanleiding van een akkefietje vorig jaar waarbij Sky iets in de lucht geslingerd heeft over een mogelijke tegenstem van Mercedes (nav het putdeksel incident bij Sainz in Las Vegas), neem ik SkySports UK voorlopig met een flinke korrel zout. Of dat nu van Kravitz, Brundle, Chandhok of Crofty komt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jasphur
nvm

[ Voor 156% gewijzigd door Jasphur op 01-02-2024 15:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
CH4OS schreef op donderdag 1 februari 2024 @ 15:01:
[...]
Ach, naar aanleiding van een akkefietje vorig jaar waarbij Sky iets in de lucht geslingerd heeft over een mogelijke tegenstem van Mercedes (nav het putdeksel incident bij Sainz in Las Vegas), neem ik SkySports UK voorlopig met een flinke korrel zout. Of dat nu van Kravitz, Brundle of Crofty komt.
Waarbij je er vanuit gaat dat men Merc daar niet de hand boven het hoofd heeft gehouden O-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chocoball
  • Nu online
Alweer :)

[ Voor 16% gewijzigd door Chocoball op 01-02-2024 15:03 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Jasphur
man man man. Heb 1 kleine meeting tussendoor :P }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 00:37

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Topicstarter
Ben heel benieuwd hoe laat en wanneer alles officieel word en we niet meer in de geruchtenmolen zitten. Wat zou hij gaan doen, dit seizoen nog overstappen of echt pas per 2025? :D

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BiaggioLuciano
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 07-07 18:22
Heeft ook voornamelijk deels te maken met het feit dat Ferarri hun financiële jaarrapport heeft gedeeld vandaag.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BiaggioLuciano
G_Dragon schreef op donderdag 1 februari 2024 @ 15:04:
Ben heel benieuwd hoe laat en wanneer alles officieel word en we niet meer in de geruchtenmolen zitten. Wat zou hij gaan doen, dit seizoen nog overstappen of echt pas per 2025? :D
Nu momenteel een meeting in Mercedes HQ, dus denk snel.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Waah
G_Dragon schreef op donderdag 1 februari 2024 @ 15:04:
Kun je je de teleurstelling voorstellen als nu blijkt dat er niets gaat gebeuren? _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Waah schreef op donderdag 1 februari 2024 @ 15:05:
[...]

Kun je je de teleurstelling voorstellen als nu blijkt dat er niets gaat gebeuren? _O-
Dit denk ik dus ook, dat het allemaal weer media is die de boel loopt op te blazen en onzin loopt te verspreiden zoals gewoonlijk. Maar ergens hou ik er toch rekening mee dat het ook zo maar eens kan uitkomen :P

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• franssie

franssie

Save the albatross

Als er niets speelde was er allang communicatie geweest lijkt mij. Het blijft echter best stil op de officiële kanalen (niet hier :+ )

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• NotSoSteady
Ja, heeft natuurlijk niks met presentatie van de cijfers te maken. 8)7

https://uk.finance.yahoo....l-revenues-113418085.html

[ Voor 17% gewijzigd door NotSoSteady op 01-02-2024 15:08 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

G_Dragon schreef op donderdag 1 februari 2024 @ 15:07:
[...]

Dit denk ik dus ook, dat het allemaal weer media is die de boel loopt op te blazen en onzin loopt te verspreiden zoals gewoonlijk. Maar ergens hou ik er toch rekening mee dat het ook zo maar eens kan uitkomen :P
Aan de ene kant denk ik dit ook, maar dit gaat wel heel hard en ook heftiger dan vorig jaar.
Ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB
  • Nu online

JB

Cédric roelt!

Jasphur schreef op donderdag 1 februari 2024 @ 15:03:
[...]

man man man. Heb 1 kleine meeting tussendoor :P }:O
Valt wel mee hoor O+ ;)

Rivanov in "[F1] Seizoen 2024"

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Mad-Matt schreef op donderdag 1 februari 2024 @ 15:08:
[...]

Aan de ene kant denk ik dit ook, maar dit gaat wel heel hard en ook heftiger dan vorig jaar.
Ben benieuwd.
Dat is waar! Want het gaat nu opeens wel compleet anders, ook de radiostilte van Mercedes en Hamilton en de hoeveel verschillende websites die het erover hebben is opvallend..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chocoball
  • Nu online
G_Dragon schreef op donderdag 1 februari 2024 @ 15:09:
[...]

Dat is waar! Want het gaat nu opeens wel compleet anders, ook de radiostilte van Mercedes en Hamilton en de hoeveel verschillende websites die het erover hebben is opvallend..
'Just an inchident" :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LAD93
  • Niet online
G_Dragon schreef op donderdag 1 februari 2024 @ 15:09:
[...]

Dit dus - normaal wordt er op X direct gegrapt door de teams, maar nu is het akelig stil

per aspera ad astra

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BiaggioLuciano
G_Dragon schreef op donderdag 1 februari 2024 @ 15:07:
[...]

De journalisten die deze “roddels” delen zijn redelijk betrouwbaar, en het lijkt me sterk dat ze hun reputatie willen verlagen. Niet dat er per se vandaag een bekendmaking komt, maar denk wel dat we erg dicht bij een zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Ik heb begrepen dat de BBC het ook in het radionieuws erover heeft, lijkt me ook geen station wat op z'n plaat wil gaan met een roddel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
LAD93 schreef op donderdag 1 februari 2024 @ 15:10:
[...]

Dit dus - normaal wordt er op X direct gegrapt door de teams, maar nu is het akelig stil
Precies!
BiaggioLuciano schreef op donderdag 1 februari 2024 @ 15:10:
[...]

De journalisten die deze “roddels” delen zijn redelijk betrouwbaar, en het lijkt me sterk dat ze hun reputatie willen verlagen. Niet dat er per se vandaag een bekendmaking komt, maar denk wel dat we erg dicht bij een zijn.
Dan lijkt het toch nog even spannend te gaan worden welk seizoen hij de overstap gaat maken :D

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Rivanov

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wat is er opvallend? De media weet dit al lang onder embargo. Maar vervolgens slingert er een een gerucht de ether in en moeten ze allemaal op die geruchten reageren om hun eigen clicks te genereren. Sky, de Telegraaf, ... willen echt niet dat iedereen de hele dag de Gazetta de la Sport zit te refreshen, dus gaan ze de hele dag zelf over dit "gerucht" praten (want onder embargo kunnen ze het niet als eigen nieuws communiceren) om hun eigen advertenties te verkopen.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• LAD93
  • Niet online
Ik zit vooral op alle Toto memes te wachten als dit waar is. Het filmpje waarin hij zn koptelefoon kapot gooit, waarbij de koptelefoon vervangen is voor HAM etc. :+

per aspera ad astra

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Mad-Matt schreef op donderdag 1 februari 2024 @ 15:11:
Ik heb begrepen dat de BBC het ook in het radionieuws erover heeft, lijkt me ook geen station wat op z'n plaat wil gaan met een roddel
Tja, het gaat wel over HAM, een Britse publiekslieveling. ;) Bij hun zit een zeker incident ook nog vers in het geheugen, al is het al een paar jaar geleden. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BiaggioLuciano
G_Dragon schreef op donderdag 1 februari 2024 @ 15:11:
[...]

Precies!

[...]

Dan lijkt het toch nog even spannend te gaan worden welk seizoen hij de overstap gaat maken :D
Zou geniaal zijn als Hamilton opeens tevoorschijn toveren bij het onthullen van de “auto”. Nog twee weekjes geduld, maar dan heb je een redelijk viral onthulling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lolgast
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 22:19
Iedereen weet er wel direct bovenop te springen, het enige is wachten op Ferrari en Mercedes. Ik verwacht wel dat dit waar is eerlijk gezegd.

Ik wil de officiele reactie van Toto wel zien als het zo ver is :+

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Metalfreak
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 07-07 17:16

Metalfreak

Hoije woh!

lolgast schreef op donderdag 1 februari 2024 @ 15:14:
Ik wil de officiele reactie van Toto wel zien als het zo ver is :+
Ik denk dat er inmiddels al een koptelefoon gesneuveld is :+

Aan mensen die me ipv mijn gebruiken: hebben jullie in het echt ook zo'n spraakgebrek?

Pagina: 1 ... 5 ... 89 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Ook het bedelen naar het delen naar streams wordt niet toegestaan
Verder is dit een meer serieus gericht topic voor inhoudelijke discussie. Handel daar dan ook naar.

Waar Formule 1 te zien op TV of internet: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4
Bezoek van een GP-weekend: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij bezoeken?
Formule-E: Formule E - Deel 1
Drive to Survive: [F1] Drive to Survive
Andere racecategorieën: Algemeen race topic Deel 3
Randzaken: [F1] Randzaken

Topicreeks voor de racetopics:
Topicreeks racetopics 2024