[F1] Seizoen 2024 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 89 Laatste
Acties:
  • 972.564 views

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online

JB

Cédric roelt!

Die zijn al vrij zeker van hun zaak (in de titel)... Luister je het fragment... "it looks like..." :z :O

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TinusXIII
  • Registratie: April 2021
  • Laatst online: 23:42
Zou het wel mooi vinden als hij dat echt gaat doen _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Franco10
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-06 15:04
Als Hamilton besluit deze stap te maken, is dat omdat hij tot de conclusie komt dat Mercedes het gat naar Red Bull niet meer gaat dichten voor het einde van zijn carrière. In plaats van nog een seizoen hetzelfde gezeik kiest hij voor de romantiek van de rode bolide (met iets ander gezeik), want een realistische kans dat ze daar Red Bull kunnen challengen is er ook niet.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/fn3hfz1Yv4Mr6NH3GJMXMW-88qI=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/FTXJavbx6GzNN1mCpfSjBLtX.jpg?f=user_large
Heeft Lewis een jaar om het alfabet te leren. "Lewis, we denken aan plan X" ;)

Waarom zou Ferrari dit willen?

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JB
  • Nu online

JB

Cédric roelt!

Franco10 schreef op donderdag 1 februari 2024 @ 11:53:
Als Hamilton besluit deze stap te maken, is dat omdat hij tot de conclusie komt dat Mercedes het gat naar Red Bull niet meer gaat dichten voor het einde van zijn carrière. In plaats van nog een seizoen hetzelfde gezeik kiest hij voor de romantiek van de rode bolide (met iets ander gezeik), want een realistische kans dat ze daar Red Bull kunnen challengen is er ook niet.
Ook benieuwd naar zijn "inzet" komend seizoen als dat echt gaat gebeuren. Dan is de sfeer al meteen naar de klote en in welke mate wordt hij dan nog overal bij betrokken?

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Dj-sannieboy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

Volgend jaar dan voor het eerst in m’n leven Ferrari aanmoedigen :$

Geloof dat Hamilton wel eens heeft laten doorschemeren nog wel eens voor Ferrari te willen rijden, heel verbazingwekkend is het dan ook niet.

[ Voor 20% gewijzigd door Dj-sannieboy op 01-02-2024 11:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shinji
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22:24
Maar als Sky zegt is het waar? Of is het nog steeds gewoon gerucht?

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• rammes
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 23:40

rammes

koekebakker 1e klas

Jammer dat het pas vanaf 2025 is, dit jaar wat opschudding zou ook leuk zijn.

Ik zou het doen!

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Apiekool
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 05-07 21:31
Goh, ik ben benieuwd wat dat voor een impact heeft op dit laatste jaar bij Mercedes. Ze gaan hem daar nu natuurlijk niet meer wijzer maken dan noodzakelijk. Daarbij zal Russel wel voorrang gaan krijgen.

Ik ben heel benieuwd naar de dynamiek. (nette manier om te zeggen dat ik op F1-drama hoop :) )

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hansvk
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 07-07 10:50
CH4OS schreef op donderdag 1 februari 2024 @ 11:25:
[...]

Ik dacht dat HAM vorig jaar een multi-year deal gesloten had met Mercedes? :) Natuurlijk kan een dergelijke deal altijd ontbonden worden (tegen kosten voor eender welke partij), maar ik zie HAM zo snel echt niet Mercedes verlaten. Wanneer HAM dit doet weet je ook wel dat het einde verhaal is voor HAM en dat hij met een paar jaar de sport verlaat.
HAM zat toch deze week in de nieuwe Mercedes. Misschien dat hij toen dacht: "O nee, gaat hem niet worden." :+

PV 3520Wp - WP Itho Amber 95 - WPB Atlantic Explorer V4 200L - gasloos sinds aug 2023

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• DataGhost
  • Registratie: Augustus 2003
  • Nu online

DataGhost

iPL dev

Shinji schreef op donderdag 1 februari 2024 @ 11:56:
[...]

Maar als Sky zegt is het waar? Of is het nog steeds gewoon gerucht?
Het ziet eruit alsof elke outlet en journalist het al klaar had staan en eentje gewoon als eerste het bericht online heeft geknikkerd waarna de rest ook direct op "POST GODVERDOMME" heeft geramd. Sowieso als Sky iets over Hamilton zegt zal het wel waar zijn, maar ook BBC, The Race, Autosport, en Andrew Benson hebben het erover, niet direct de minste namen. Geruchten zijn verder dat Mercedes om 14:00 bij elkaar geroepen wordt dus waarschijnlijk daarna met een announcement komen, en dan zal Ferrari ook niet lang op zich laten wachten gok ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masuchievo
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 17:22

Masuchievo

Cpt. Average

Apiekool schreef op donderdag 1 februari 2024 @ 11:59:
[...]

Goh, ik ben benieuwd wat dat voor een impact heeft op dit laatste jaar bij Mercedes. Ze gaan hem daar nu natuurlijk niet meer wijzer maken dan noodzakelijk. Daarbij zal Russel wel voorrang gaan krijgen.

Ik ben heel benieuwd naar de dynamiek. (nette manier om te zeggen dat ik op F1-drama hoop :) )
Het was natuurlijk de vraag wanneer Russel de #1 zou worden bij Merc. Dit lost het "probleem" wel op.
Je hebt de coureurs wel nodig om je auto te verbeteren/ontwikkelen, en de contracten zullen vast wel iets van NDAs bevatten.

Te weinig geld voor alle gadgets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

Masuchievo schreef op donderdag 1 februari 2024 @ 12:04:
[...]

Het was natuurlijk de vraag wanneer Russel de #1 zou worden bij Merc. Dit lost het "probleem" wel op.
Je hebt de coureurs wel nodig om je auto te verbeteren/ontwikkelen, en de contracten zullen vast wel iets van NDAs bevatten.
Hebben ze ook mooi meteen een zitplek voor hun nieuwe talent Antonelli die volgend jaar F2 gaat doen.

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

DataGhost schreef op donderdag 1 februari 2024 @ 12:03:
[...]

Het ziet eruit alsof elke outlet en journalist het al klaar had staan en eentje gewoon als eerste het bericht online heeft geknikkerd waarna de rest ook direct op "POST GODVERDOMME" heeft geramd. Sowieso als Sky iets over Hamilton zegt zal het wel waar zijn, maar ook BBC, The Race, Autosport, en Andrew Benson hebben het erover, niet direct de minste namen. Geruchten zijn verder dat Mercedes om 14:00 bij elkaar geroepen wordt dus waarschijnlijk daarna met een announcement komen, en dan zal Ferrari ook niet lang op zich laten wachten gok ik.
De FOM vond dat niemand het meer over Andretti moest hebben en heeft dit even gehusseld ;)

PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Omdat Ferrari ook gebrand is om titels te gaan halen.nalnweten we ook dat áls een voormalig wereldkampioen van team wisselt, dat diegene dan meestal in de herfst van zijn F1 carrière zit. Dan is het weer wel mooi als je dat bij een team als Ferrari kan doen.

Maar nogmaals, ik zie het zo gauw niet gebeuren.

[ Voor 5% gewijzigd door CH4OS op 01-02-2024 12:07 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Henvar
  • Registratie: April 2015
  • Niet online
Masuchievo schreef op donderdag 1 februari 2024 @ 12:04:
[...]

Ja want Sainz is een pannenkoek?
Deze switch lost helemaal niks op voor Merc en maakt het juist groter want Sainz gaat er gewoon voor en is een stuk jonger dan Ham

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DataGhost
  • Nu online

DataGhost

iPL dev

YakuzA schreef op donderdag 1 februari 2024 @ 12:06:
[...]

De FOM vond dat niemand het meer over Andretti moest hebben en heeft dit even gehusseld ;)
Schijnt dat ze in het nieuwe Concorde-agreement het maximum aantal teams willen verlagen van 12 naar 10 is ook net tussen neus en lippen door gedropt :+

https://twitter.com/karunchandhok/status/1752975113530552328

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mog
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

DataGhost schreef op donderdag 1 februari 2024 @ 12:10:
[...]

Schijnt dat ze in het nieuwe Concorde-agreement het maximum aantal teams willen verlagen van 12 naar 10 is ook net tussen neus en lippen door gedropt :+

https://twitter.com/karunchandhok/status/1752975113530552328
Blech! 20 auto's vind ik te weinig, jammer dat ze dit regelementair gaan vastleggen. Geef ons 24 (12 teams met 2 auto's) of 30 (10 teams met 3 auto's) auto's op de grid!

Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Rene
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 13:40
Wellicht dat verstappen op Hamilton zijn stoeltje moet solliciteren ;) Dan kan hij heel de UK te kakken zetten als hij het WDC wint in een Mercedes :+

2021 Magnesium P2, non PP, 20" - 2024 Mazda MX-30

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DataGhost
  • Nu online

DataGhost

iPL dev

Mog schreef op donderdag 1 februari 2024 @ 12:13:
[...]

Blech! 20 auto's vind ik te weinig, jammer dat ze dit regelementair gaan vastleggen. Geef ons 24 (12 teams met 2 auto's) of 30 (10 teams met 3 auto's) auto's op de grid!
Ja maar dan moeten ze Andretti toe gaan laten enzo :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Holk
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 17:28
Ooh, dat zitje in die Mercedes gaat heel populair worden. Piastri zou nu aan de telefoon moeten hangen met Toto

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Maarten_E
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 20:48
Holk schreef op donderdag 1 februari 2024 @ 12:21:
Ooh, dat zitje in die Mercedes gaat heel populair worden. Piastri zou nu aan de telefoon moeten hangen met Toto
Waarom dat? Voorlopig ziet het eruit alsof McLaren er beter voor staat dan Mercedes.

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hugo
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20:28
Ik denk dat Ocon best wel eens de vervanger van Hamilton kan zijn bij Mercedes. Mercedes beheert nog steeds zijn contracten en hij zou goed passen als 2de rijder naast Russel.

TREQ Formula Rig || Fanatec CSL DD 8NM || MCLaren GT3 V2 || CSL Elite Pedals || 3x LG 27GL63T Ultragear

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DataGhost
  • Nu online

DataGhost

iPL dev

En als Hamilton vertrekt na al zijn opmerkingen erover lijkt hij ook niet heel veel vertrouwen in de nieuwe auto te hebben.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Holk
Maarten_E schreef op donderdag 1 februari 2024 @ 12:22:
[...]

Waarom dat? Voorlopig ziet het eruit alsof McLaren er beter voor staat dan Mercedes.
2026 is het magische getal hier

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mog
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

Holk schreef op donderdag 1 februari 2024 @ 12:21:
Twee grote vragen:
  • Waar gaat Sainz Jr. heen?
  • Wie gaat er naar Mercedes?
Sainz Jr. naar Mercedes zou alles in een keer oplossen. Maar ik zie dat niet echt gebeuren.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

CH4OS schreef op donderdag 1 februari 2024 @ 12:06:
Omdat Ferrari ook gebrand is om titels te gaan halen.nalnweten we ook dat áls een voormalig wereldkampioen van team wisselt, dat diegene dan meestal in de herfst van zijn F1 carrière zit. Dan is het weer wel mooi als je dat bij een team als Ferrari kan doen.

Maar nogmaals, ik zie het zo gauw niet gebeuren.
Tja, Ferrari is wel het pensioenplan geweest van ex-WKs, met Alonso, Vettel, Raikkonen. Maar ze hadden nu juist de jeugd-route ingeslagen, en met een pre-pensioen Hamilton die nou niet echt een teamspeler of ontwikkelaar is, gaan ze daar ook niet echt veel plezier aan hebben.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Holk
Mog schreef op donderdag 1 februari 2024 @ 12:24:
[...]

Twee grote vragen:
Sainz Jr. naar Mercedes zou alles in een keer oplossen. Maar ik zie dat niet echt gebeuren.
Sainz staat al een jaar openlijk in de belangstelling van Audi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Mog schreef op donderdag 1 februari 2024 @ 12:24:
[...]

Twee grote vragen:
Ocon is toch nog steeds gelinkt aan Mercedes? En die wil maar wat graag weg bij Alpine.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Hugo schreef op donderdag 1 februari 2024 @ 12:23:
Ik denk dat Ocon best wel eens de vervanger van Hamilton kan zijn bij Mercedes. Mercedes beheert nog steeds zijn contracten en hij zou goed passen als 2de rijder naast Russel.
Ocon valt volgens mij onder Wolff, en heeft daardoor goede contacten met merc. Maar ik denk eerlijk gezegd dat merc hem te mediocre gaat vinden. Denk eerder dat ze liever Gasly van Alpine binnentrekken dan Ocon.

Maar als dit gaat gebeuren, zie ik ook nog wel een ruil van Sainz en Hamilton gebeuren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Holk
gambieter schreef op donderdag 1 februari 2024 @ 12:25:
[...]

Ocon is toch nog steeds gelinkt aan Mercedes? En die wil maar wat graag weg bij Alpine.
Ocon rijdt geen deuk in een pakje Camembert, die gaan ze geen Mercedes plek geven hoor

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Holk schreef op donderdag 1 februari 2024 @ 12:28:
Ocon rijdt geen deuk in een pakje Camembert, die gaan ze geen Mercedes plek geven hoor
Albon > Mercedes
Ocon > Williams

:p

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mink Z.
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 21:45
gambieter schreef op donderdag 1 februari 2024 @ 12:24:
[...]

Tja, Ferrari is wel het pensioenplan geweest van ex-WKs, met Alonso, Vettel, Raikkonen. Maar ze hadden nu juist de jeugd-route ingeslagen, en met een pre-pensioen Hamilton die nou niet echt een teamspeler of ontwikkelaar is, gaan ze daar ook niet echt veel plezier aan hebben.
Raikkonen past niet echt in dat rijtje, die is WK geworden in die Ferrari.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chocoball
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 23:57
Gropah schreef op donderdag 1 februari 2024 @ 12:27:
[...]

Ocon valt volgens mij onder Wolff, en heeft daardoor goede contacten met merc. Maar ik denk eerlijk gezegd dat merc hem te mediocre gaat vinden. Denk eerder dat ze liever Gasly van Alpine binnentrekken dan Ocon.

Maar als dit gaat gebeuren, zie ik ook nog wel een ruil van Sainz en Hamilton gebeuren.
De geruchten willen dat zowel Ocon als Gasly hun eigen management hebben gevraagd om om te kijken naar een stoeltje buiten Alpine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Holk
Chocoball schreef op donderdag 1 februari 2024 @ 12:30:
[...]

De geruchten willen dat zowel Ocon als Gasly hun eigen management hebben gevraagd om om te kijken naar een stoeltje buiten Alpine.
Opportunisme uiteraard. Denk dat de halve grid dat heeft gedaan inclusief Alonso ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Holk
gambieter schreef op donderdag 1 februari 2024 @ 12:29:
[...]

Albon > Mercedes
Ocon > Williams

:p
Is eigenlijk nog niet eens zo vreemde gedachte

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• albino71
  • Niet online

albino71

Leef rijk, sterf arm

Wat een nieuws!

Dit zet wel even een silly season in gang…

Gaan alle Mercedes pijlen op Russel dit seizoen en rijdt die Hamilton helemaal zoek?

Deze stap van Hamilton betekent wel dat hij op weg is naar de F1 uitgang imo.

Gezien zijn leeftijd was hij dat al min of meer, maar afsluiten bij Ferrari it is..

Te koop....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Holk
basvn schreef op woensdag 31 januari 2024 @ 07:05:

en Lewis heeft zijn stoeltje gepast
[Afbeelding]

zal hij zo ontevreden kijken omdat hij weer zo ver naar voren zit? :+
Lekker om nu captain hindsight te doen: "Meh jongens, zie het niet zitten, zoek het wel ergens anders"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Mink Z. schreef op donderdag 1 februari 2024 @ 12:30:
Raikkonen past niet echt in dat rijtje, die is WK geworden in die Ferrari.
Maar ging weg en kwam bezadigder terug.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LAD93
  • Registratie: Maart 2016
  • Niet online
Ik heb nog steeds nergens een officiele aankondiging gezien dat hij echt gaat... is er alleen bevestiging vanuit SkySports?

per aspera ad astra

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mog
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

Holk schreef op donderdag 1 februari 2024 @ 12:24:
[...]

Ik volg niet alle geruchten. Maar Sauber wordt Audi in 2026 toch? Dan moet Sainz een jaartje bij Sauber aan de gang? Voelt niet als de juiste stap.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• albino71
  • Niet online

albino71

Leef rijk, sterf arm

LAD93 schreef op donderdag 1 februari 2024 @ 12:39:
Ik heb nog steeds nergens een officiele aankondiging gezien dat hij echt gaat... is er alleen bevestiging vanuit SkySports?
Las op reddit dat het nieuws vannacht werd verspreid vanuit een bron die het vaak bij het rechte eind heeft als het Ferrari betreft. Officieel is het wanneer Mercedes en/of Hamilton het bevestigen.

[ Voor 8% gewijzigd door albino71 op 01-02-2024 12:41 ]

Te koop....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Holk
Mog schreef op donderdag 1 februari 2024 @ 12:39:
[...]

Ik volg niet alle geruchten. Maar Sauber wordt Audi in 2026 toch? Dan moet Sainz een jaartje bij Sauber aan de gang? Voelt niet als de juiste stap.
Maar Lewis in 2025 naar Ferrari is wel logisch? De 2026 auto wordt in 2025 ontwikkeld, het is juist heel logisch dat een rijder het jaar ervoor al bij het team zit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• werphengel
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 03-09-2024
Ik zou die kop van Toto wel willen zien wanneer het doorgaat. 🥴🤬😤

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mog
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

Holk schreef op donderdag 1 februari 2024 @ 12:41:
[...]

Maar Lewis in 2025 naar Ferrari is wel logisch? De 2026 auto wordt in 2025 ontwikkeld, het is juist heel logisch dat een rijder het jaar ervoor al bij het team zit
Ferrari is en blijft Ferrari. Weet je iig dat je top 4 rijdt. Sauber is 9e geworden. Je wilt toch niet van 3 naar 9 gaan? En ja, een jaar later gaan ze waarschijnlijk omhoog, maar toch. Wat als Sainz nou ontzettend tegenvalt dat ene jaartje bij Sauber?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasvanS
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 00:21
CH4OS schreef op donderdag 1 februari 2024 @ 11:25:
[...]

Ik dacht dat HAM vorig jaar een multi-year deal gesloten had met Mercedes? :) Natuurlijk kan een dergelijke deal altijd ontbonden worden (tegen kosten voor eender welke partij), maar ik zie HAM zo snel echt niet Mercedes verlaten. Wanneer HAM dit doet weet je ook wel dat het einde verhaal is voor HAM en dat hij met een paar jaar de sport verlaat.
Multiyear.. contract in 2023 en 2024? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Holk
werphengel schreef op donderdag 1 februari 2024 @ 12:42:
Ik zou die kop van Toto wel willen zien wanneer het doorgaat. 🥴🤬😤
Hoofd

En daarbij, waarom? Hij is van z'n steeds ouder wordende rijder af en kan investeren in de nieuwe nummer 1 (George) zonder gezichtsverlies en met opgeheven kin. Dit is juist voor Toto en Mercedes heel goed. Ja, gaat een wat vreemd jaar worden en Lewis gaat niet blij zijn, maar soit

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Chocoball
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 23:57
Holk schreef op donderdag 1 februari 2024 @ 12:41:
[...]

Het team in Brackley luisterde volgens Hamilton al niet naar hem wat er mis was met de W14. Dat gaat dan nog wat worden in Marenello.

"domani..." :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Holk
Mog schreef op donderdag 1 februari 2024 @ 12:43:
[...]

Ferrari is en blijft Ferrari. Weet je iig dat je top 4 rijdt. Sauber is 9e geworden. Je wilt toch niet van 3 naar 9 gaan? En ja, een jaar later gaan ze waarschijnlijk omhoog, maar toch. Wat als Sainz nou ontzettend tegenvalt dat ene jaartje bij Sauber?
Je snapt het blijkbaar niet.

Sainz investeert in zichzelf en in het team voor 2026 door een jaar in de relatieve luwte een auto te kunnen ontwikkelen. Plek 9 is juist goed; meer tijd in de winstunnel en computer, meer geld voor ontwikkeling. Staar je niet blind op dat paardje op de motorkap, want dat paardje wint ook niets de laatste jaren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Holk schreef op donderdag 1 februari 2024 @ 12:24:
Komt waarschijnlijk omdat Sainz Sr. in de Dakar ook met een Audi rijdt (en dit jaar zelfs de Dakar won...). ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

BasvanS schreef op donderdag 1 februari 2024 @ 12:43:
Hij heeft t/m 2025 (zie ook Motorsport.com), met een clausule om eerder weg te kunnen indien wenselijk, voor wat ik her en der begrijp althans.

[ Voor 20% gewijzigd door CH4OS op 01-02-2024 12:53 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 07-07 09:33
Contracten zeggen nog minder dan de wintertesten in de F1 :P

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Waah
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 00:20
Kwam deze ook tegen
https://x.com/SkySportsF1/status/1753013850159341818?s=20

Ze gaan er hier wel vol vanuit dat het zeker is. Ik zou het wel gaaf vinden.... Maar man ik weet niet of ik het had gedaan met de track record van Ferrari.

Ik zie de memes al voor me dat ze de banden niet klaar hebben, verkeerde strategie etc. En dat is al niet zijn sterkste kant IMHO. Omgaan met dat soort tegenslagen.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Richard117
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 21:40
Ik vind dat Hamilton 2 gezichten heeft. De "wereldverbeteraar en pleaser" die hij naar buiten toe vaak uitdraagt, en wat mij niet zo aan staat.
Aan de andere kant heb je de echte liefhebber, soms zelfs bijna kinderlijk, wat hij heel af en toe laat zien. Zoals bv dat interview in Abu Dhabi dat hij destijds onderbrak om van Alonso zijn demorun in de V10 Renault te genieten.

Een move naar Ferrari past wel bij het 2e. Ik hoop dan ook dat we die kant van hem gaan zien. Zoals Vettel na zijn overstap naar Ferrari ook sympathieker gevonden werd.

iRacing Profiel - www.volgaspics.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barre73
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 17:34
BasvanS schreef op donderdag 1 februari 2024 @ 12:43:
[...]

2023 was een 1 jaars contract. En dat heeft hij in de loop van 2023 verlengd /omgezet naar 2024 en 2025.

Geen ongevraagde verzoeken via DM svp.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DataGhost
  • Nu online

DataGhost

iPL dev

LAD93 schreef op donderdag 1 februari 2024 @ 12:39:
Naast SkySports hadden BBC, The Race, Autosport en Andrew Benson het er al over (zoals ik hier al schreef), en nu hebben Martin Brundle, David Croft, Will Buxton en Chris Medland het er ook al over, ook al is er nog geen officiële aankondiging. De geruchten zijn nog steeds dat Mercedes om 14:00 een interne meeting heeft en de officiële aankondiging wordt vandaag verwacht.

Het zou wel heel apart zijn als dit niet waar zou blijken, juist vanwege de grote namen die er geen vraagtekens bij zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

DataGhost schreef op donderdag 1 februari 2024 @ 12:55:
[...]

Naast SkySports hadden BBC, The Race, Autosport en Andrew Benson het er al over (zoals ik hier al schreef), en nu hebben Martin Brundle, David Croft, Will Buxton en Chris Medland het er ook al over, ook al is er nog geen officiële aankondiging. De geruchten zijn nog steeds dat Mercedes om 14:00 een interne meeting heeft en de officiële aankondiging wordt vandaag verwacht.

Het zou wel heel apart zijn als dit niet waar zou blijken, juist vanwege de grote namen die er geen vraagtekens bij zetten.
Een twee uur geleden waren zowel Ferrari als Mercedes niet bereikbaar voor commentaar richting Motorsport.com. Dat kan natuurlijk altijd nog veranderen, bijvoorbeeld wanneer die interne meeting is geweest, maar toch heb ik (nog) het gevoel dat het met een sisser afloopt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• renzo4000
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 04-07 21:09

PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB
  • Nu online

JB

Cédric roelt!

Motorsport kopt ook een "bijelkaar komen" van MER, dus er is wel iets aan de hand...

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReVision.
  • Registratie: Juli 2019
  • Niet online
Lewis heeft wel altijd sinds zijn begin jaren gezegd dat hij Ferrari een prachtig team vind en er ooit voor zou willen rijden. Ik vind alleen de timing van het nieuws zo bijzonder, echt vlak voor het begin van het seizoen. Je zou dit nieuws veel eerder verwachten tijdens de komende zomerstop of tegen het einde van het seizoen aan.

hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 22:04

vhal

ಠ_ಠ

Bono, where's my car? Nou...bij Ferrari dus :+

Vind het ergens wel een mooie move maar ik hoop dat de W15 voor 2024 wat beter te pruimen is dan de voorganger...

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

ReVision. schreef op donderdag 1 februari 2024 @ 13:02:
Lewis heeft wel altijd sinds zijn begin jaren gezegd dat hij Ferrari een prachtig team vind en er ooit voor zou willen rijden. Ik vind alleen de timing van het nieuws zo bijzonder, echt vlak voor het begin van het seizoen. Je zou dit nieuws veel eerder verwachten tijdens de komende zomerstop of tegen het einde van het seizoen aan.
En ook na het zeer recent vernieuwen voor meerdere jaren:
https://www.motorsport.co...ract-until-2025/10513865/

Maar voordat hij tekende waren er idd wel geruchten, en was het voor Ham heel laat pas dat hij tekende bij Merc.

PSN

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 22:25
DaniëlWW2 schreef op donderdag 1 februari 2024 @ 13:04:
[...]

Uh, lees eens terug in dit topic. O-) :P
Het bericht van @renzo4000 is van 15 minuten geleden, Sky lijkt daarmee te willen bevestigen dat het definitief rond is. (Sky had eerder al een ander bericht erop staan).

Persbericht vanuit Mercedes / Ferrari zal wellicht later vanmiddag al volgen. Wat een move zeg, die had ik niet aan zien komen eigenlijk - geruchten gingen natuurlijk al meerdere jaren - maar het is niet dat Ferrari nu zo'n geweldige auto heeft dat het die stap heel logisch maakt - qua naam natuurlijk wel.

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renzo4000
DaniëlWW2 schreef op donderdag 1 februari 2024 @ 13:04:
[...]

Uh, lees eens terug in dit topic. O-) :P
Dat was een twitterbericht, nu staat het aangekondigd op hun site... maar als het al is gepost, sorry dan :/

PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

renzo4000 schreef op donderdag 1 februari 2024 @ 13:07:
[...]

Dat was een twitterbericht, nu staat het aangekondigd op hun site... maar als het al is gepost, sorry dan :/
Oh geen probleem. :)
Maar je plaats het een beetje als breaking dat het nu pas bekend werd, terwijl we volgens mij al even bezig zijn. :P

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 06-07 19:45
Mercedes betaalt een godsvermogen aan Lewis dus zal hem zeker niet gaan piepelen. Lewis zal wel overal buiten gehouden gaan worden lijkt me. Snap alleen niet wat hij in Ferrari ziet. Het heeft de naam maar meer ook niet.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• renzo4000
DaniëlWW2 schreef op donderdag 1 februari 2024 @ 13:08:
[...]

Oh geen probleem. :)
Maar je plaats het een beetje als breaking dat het nu pas bekend werd, terwijl we volgens mij al even bezig zijn. :P
De andere berichten waren meer in de richting van "het is bijna zeker dat ..." dit bericht beweert dat het al rond is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LAD93
  • Registratie: Maart 2016
  • Niet online
DataGhost schreef op donderdag 1 februari 2024 @ 12:55:
[...]

Nee eens - maar het zal niet de eerste keer zijn dat een gerucht zo opgeblazen wordt (eens, niet in deze grootte). In de F1 geloof ik het pas als het aangekondigd is en zelfs dan nog niet 100% getuige het Piastri verhaal van twee jaar terug :9

per aspera ad astra

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

renzo4000 schreef op donderdag 1 februari 2024 @ 13:09:
[...]

De andere berichten waren meer in de richting van "het is bijna zeker dat ..." dit bericht beweert dat het al rond is.
Dat is ook niet nieuw. :)
Mog in "[F1] Seizoen 2024"

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TinusXIII
  • Registratie: April 2021
  • Laatst online: 23:42
Als Lewis zijn achtste titel met Ferrari zou halen, dat zou wel echt prachtig zijn. :D _/-\o_ :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackBol
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

JackBol

Security is not an option!

Ik geef Albon naar Mercedes wel een kans.

Ik gun het hem echt om mee te doen om de knikkers nu hij wat meer ervaring heeft, maar ik zou ook wel willen zien wat hij en Vowels van Williams weten te maken....

De actuele opbrengst van mijn Tibber Homevolt

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• JackBol
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

JackBol

Security is not an option!

TinusXIII schreef op donderdag 1 februari 2024 @ 13:11:
Als Lewis zijn achtste titel met Ferrari zou halen, dat zou wel echt prachtig zijn. :D _/-\o_ :9~
Afbeeldingslocatie: https://media.tenor.com/tudJo6DsrG4AAAAM/kimi-r%C3%A4ikk%C3%B6nen-raikkonen.gif

De actuele opbrengst van mijn Tibber Homevolt

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 17:59
Lekker Ventje schreef op donderdag 1 februari 2024 @ 13:09:
Snap alleen niet wat hij in Ferrari ziet. Het heeft de naam maar meer ook niet.
Dat zal het dan waarschijnlijk ook zijn :+ Veel coureurs in het heden en verleden hebben natuurlijk niet voor niets aangegeven altijd eens voor Ferrari te willen rijden of aan te geven dat Ferrari 'iets speciaals' is, ook in periodes dat de resultaten er niet waren. Het is gewoon een team dan ondanks de wispelturige prestaties toch vele harten sneller doet kloppen.

[ Voor 5% gewijzigd door Dennism op 01-02-2024 13:14 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MadDogMcCree
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 13:06
Ik ben benieuwd wat dit betekent voor 2024, ik zie het ook nog wel gebeuren dat Mercedes Hamilton per direct aan de kant schuift. Dit moet een ongelooflijke knauw zijn en de sfeer niet ten goede komen. Zeker niet nu ze een soort 2.0 project zijn aangegaan, een radicaal andere auto en mensen vervangen, allemaal om (o.a.) Lewis tevreden te houden.

Het zou zomaar kunnen dat de W15 (nog) niet sneller is dan de W14 in de simulator, en dat dat de reden is geweest om een move naar Ferrari te maken. Red Bull heeft hem nee verkocht, weten we van Horner, Ferrari stond dus wel open voor een transfer.

Ik vind het overigens ook bijzonder dat dit juist naar buiten komt daags nadat Leclerc en Norris hebben verlengt. Vooral McLaren moet hier toch lucht van hebben gekregen en snel hebben doorgezet met dit contract. Norris is hier toch wel een beetje gepiepeld, de weg naar Mercedes ligt nu wellicht open voor Piastri. Hoewel hij zijn contract verlengd heeft tot 2026, is dat voor Mercedes waarschijnlijk gemakkelijk af te kopen. En Leclerc, als hij het niet wist zou het ook ontzettend zuur zijn. Een vrij stoeltje bij Mercedes verhoogt immers je marktwaarde als je Charles Leclerc heet.

Acties:
  • +15 Henk 'm!

• Tripl3 D
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 01-07 08:37

Tripl3 D

Brother in Arms

En bij wie gaat hij zijn 7e winnen dan? })

* Tripl3 D Mompelt iets over Massa.....

It is better to be roughly right, than precisely wrong.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

MadDogMcCree schreef op donderdag 1 februari 2024 @ 13:13:
Ik ben benieuwd wat dit betekent voor 2024, ik zie het ook nog wel gebeuren dat Mercedes Hamilton per direct aan de kant schuift.
Merc en Ham zijn beiden professioneel genoeg om dit niet te laten gebeuren, verder heeft Merc ook al hun junior rijders al opgebrand en weg gezet, dus er is niet echt een talentje in de coulissen met een superlicentie.

PSN

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Humma Kavula
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online

Humma Kavula

Don't vote for stupid

Denk dat Ham heeft ingezien dat hij met de huidige Merc het niet meer gaat redden om kampioen te worden dus kiest hij voor passie (:+) met een vleugje kans op winst.

Wear Sunscreen!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MarcelGo
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 22:32
Best bijzonder om een rijder met al zijn kennis nog een jaar bij het team te houden terwijl je weet dat die kennis zal wegvloeien naar een concurrent, kan me ook niet zo goed herinneren of dit eerder gebeurt is met nog een vol seizoen voor de boeg...

duurzaam is de weg, 14020 Wp solar, warmtepomp, EV

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• R2D2
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online
Met de resultaten van de afgelopen jaren? En het feit dat Lewis daar niet als absolute kopman wordt binnen gehaald (Leclerc wordt daar immers nog altijd gezien als de grote wonderboy)... ik denk eerder dat de chaos daar nog groter gaat worden bij Ferrari als ze dit moeten gaan managen.

2 kopmannen binnen een team is nooit een goed idee, en bij Ferrari al helemaal niet en ik zie Lewis nou zo 1-2-3 niet als "hulpje" van Leclerc gaan fungeren (en terecht ook maar Lewis wordt ook ouder en minder scherp, iets wat we de afgelopen 2 jaar wel hebben gezien).

Het zal strijden voor de dag successen worden ben ik bang... een beetje zoals Schumacher ooit bij Mercedes eindigde.

iRacing profiel | Sim-Racer.nl

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Tripl3 D schreef op donderdag 1 februari 2024 @ 13:14:
* Tripl3 D Mompelt iets over Massa.....
Zolang er nog geen uitspraak is, heeft HAM gewoon 7 titels? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadDogMcCree
Lekker Ventje schreef op donderdag 1 februari 2024 @ 13:09:
Mercedes betaalt een godsvermogen aan Lewis dus zal hem zeker niet gaan piepelen. Lewis zal wel overal buiten gehouden gaan worden lijkt me. Snap alleen niet wat hij in Ferrari ziet. Het heeft de naam maar meer ook niet.
Ik vermoed dat Ferrari niet zijn eerste keus is, maar Red Bull. Echter Horner heeft hem vorig jaar al 'nee' verkocht. Logisch, want dat zou echt niet boteren met Verstappen en krijg je een Senna/Prost verhouding binnen het team, leuk voor de kijker, maar het rot je team van binnen uit, dat moet je niet willen.

Lewis ziet het waarschijnlijk niet meer zitten bij Mercedes als het voor hem duidelijk is geworden dat er ook in 2024 geen enorme stappen worden gemaakt. De simulator zal dat al hebben uitgewezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23:36
Dan hoeven we van Hamilton dit jaar iig niets te vrezen/verwachten. Na de zomerbreak zal ie niet meer deelnemen aan gesprekken over updates en dergelijke.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

MadDogMcCree schreef op donderdag 1 februari 2024 @ 13:13:
Ik ben benieuwd wat dit betekent voor 2024, ik zie het ook nog wel gebeuren dat Mercedes Hamilton per direct aan de kant schuift. Dit moet een ongelooflijke knauw zijn en de sfeer niet ten goede komen. Zeker niet nu ze een soort 2.0 project zijn aangegaan, een radicaal andere auto en mensen vervangen, allemaal om (o.a.) Lewis tevreden te houden.

Het zou zomaar kunnen dat de W15 (nog) niet sneller is dan de W14 in de simulator, en dat dat de reden is geweest om een move naar Ferrari te maken. Red Bull heeft hem nee verkocht, weten we van Horner, Ferrari stond dus wel open voor een transfer.

Ik vind het overigens ook bijzonder dat dit juist naar buiten komt daags nadat Leclerc en Norris hebben verlengt. Vooral McLaren moet hier toch lucht van hebben gekregen en snel hebben doorgezet met dit contract. Norris is hier toch wel een beetje gepiepeld, de weg naar Mercedes ligt nu wellicht open voor Piastri. Hoewel hij zijn contract verlengd heeft tot 2026, is dat voor Mercedes waarschijnlijk gemakkelijk af te kopen. En Leclerc, als hij het niet wist zou het ook ontzettend zuur zijn. Een vrij stoeltje bij Mercedes verhoogt immers je marktwaarde als je Charles Leclerc heet.
Norris heeft wel eens loyaliteit uitgesproken naar McLaren. Alsin, zij hebben hem die kans gegeven, hij zou graag met ze winnen, en vind ook dat ie ze wat verschuldigd is. Dus weet niet of hij zo'n opportunist is dat ie snel zou willen switchen... En met de resultaten van vorig jaar in t achterhoofd wint hij er niet veel mee, zeker als je trend meeneemt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• vooghel
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21:42

vooghel

Cunning linguist

Het lijkt erop dat, omdat 2023 geen 'silly season' kende en alle rijders bij hun team bleven, het 'silly season' in 2024 dubbel zo silly en dubbel zo lang wordt! d:)b

Nederlands is makkelijker als je denkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
Denk die in 2025 nog wel wat meer :P 2026 wordt mooi

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• Ragnar9999
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 07-07 08:53
I understand that, without my agreement, Ferrari have leaked information early this morning that I am driving for them next year. This is wrong and I have not signed a contract with Ferrari for 2025. I will not be driving for Ferrari next year.

spoiler: spoiler
parafrase op Piastri en Alpine

[ Voor 11% gewijzigd door Ragnar9999 op 01-02-2024 13:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
Gropah schreef op donderdag 1 februari 2024 @ 13:24:
[...]

Norris heeft wel eens loyaliteit uitgesproken naar McLaren. Alsin, zij hebben hem die kans gegeven, hij zou graag met ze winnen, en vind ook dat ie ze wat verschuldigd is. Dus weet niet of hij zo'n opportunist is dat ie snel zou willen switchen... En met de resultaten van vorig jaar in t achterhoofd wint hij er niet veel mee, zeker als je trend meeneemt.
Als Mclaren dat ook geloofd dan klinkt het een beetje als Verstappens weg naar een WDC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadDogMcCree
YakuzA schreef op donderdag 1 februari 2024 @ 13:18:
[...]

Merc en Ham zijn beiden professioneel genoeg om dit niet te laten gebeuren, verder heeft Merc ook al hun junior rijders al opgebrand en weg gezet, dus er is niet echt een talentje in de coulissen met een superlicentie.
Er kan natuurlijk altijd geschoven worden met huidige rijders. Er kan ineens veel als geld te over hebt en ergens een contract moet afkopen. Bottas is altijd heel loyaal geweest en kan zomaar een kanshebber zijn. Maar ik schat ook dat het management van Perez, Albon, e.a. al op de stoep staan bij Mercedes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB
  • Nu online

JB

Cédric roelt!

Jasphur schreef op donderdag 1 februari 2024 @ 13:26:
Denk die in 2025 nog wel wat meer :P 2026 wordt mooi
Met MER die weer de beste auto heeft :X

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flessuh
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 16:50

flessuh

Set sail for fail!

BBC geeft aan dat er om 14:00 een intern overleg is bij Mercedes volgens Twitter/X.. Dat zou wel een soort bevestiging kunnen zijn.

Maar ja dat zou wel echt een gebrek aan vertrouwen zijn vanuit Hamilton. Die is ervaren genoeg natuurlijk om in te schatten hoe lang het duurt voor je de potentie uit de auto kunt halen. Zou zeggen dat de W15 er niet zo best uit ziet dan..

https://www.dutchsolarboat.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
Ragnar9999 schreef op donderdag 1 februari 2024 @ 13:27:
I understand that, without my agreement, Ferrari have leaked information early this morning that I am driving for them next year. This is wrong and I have not signed a contract with Ferrari for 2025. I will not be driving for Ferrari next year.
Zegt Ragnar9999 dat of Hamliton? :P Heb je een linkje naar waar je deze tekst vandaan hebt?
Klinkt ook wel erg als media correctheid voor damage control.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xavento
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 07-07 12:19
van oudsher is het een droom van iedere coureur om ooit voor Ferrari te kunnen rijden, ik kan me voorstellen dat dit ook voor Max geldt.
Ondanks alle successen van Red Bull blijft het een merk met weinig historie.

Ferrari is één van de belangrijkste autosport merken allertijden en niet alleen voor de F1. Ik denk persoonlijk ook niet dat Lewis dit puur doet met een visie op een wereldkampioenschap maar voor de passie voor de sport.

Als 2e coureur wint Ferrari natuurlijk ook door veel ervaring binnen te halen, laat staan alle merch en PR.

29/01/2019 EA Games: "We seek to bring choice, fairness, value and fun to our players in all our games."

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JB
  • Nu online

JB

Cédric roelt!

Jasphur schreef op donderdag 1 februari 2024 @ 13:28:
[...]

Zegt Ragnar9999 dat of Hamliton? :P Heb je een linkje naar waar je deze tekst vandaan hebt?
Uuh Piastri... ;)

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MuddyMagical
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20:15
[...]

Meme met verwijzing naar bericht van Pisatri in gedoe met Alpine en McLaren vorig jaar.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Ragnar9999 schreef op donderdag 1 februari 2024 @ 13:27:
Goede, maar wil je wel even zeggen (desnoods onder spoiler tags) dat het een parafrase op Piastri en Alpine is? Topic gaat hard en laat alles maar even duidelijk zijn. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadDogMcCree
Gropah schreef op donderdag 1 februari 2024 @ 13:24:
[...]

Het staat er misschien wat onduidelijk, maar ik bedoel dat Piastri zijn contract relatief makkelijk af te kopen zal zijn, niet het contract van Norris. Echter als McLaren kennis had van de 'aankomende' transfer van Lewis, dan betekent dat wel dat Norris zijn marktwaarde een stuk (!) hoger had gelegen. Ik geloof best dat Norris graag succes wil hebben met McLaren, maar als hij geweten had van deze mogelijke kans, dan weet ik niet of hij vorige week getekend zou hebben.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ragnar9999
DaniëlWW2 schreef op donderdag 1 februari 2024 @ 13:33:
[...]

Goede, maar wil je wel even zeggen (desnoods onder spoiler tags) dat het een parafrase op Piastri en Alpine is? Topic gaat hard en laat alles maar even duidelijk zijn. ;)
Done :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ragnar9999
[...]

Zie de spoiler tag

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mog
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

De Italiaanse Gazzetta dello Sport is de volgende in het rijtje. Volgens de Italiaanse sportkrant is de deal tussen Lewis Hamilton en Ferrari volledig rond. Er wordt zelfs gesproken over een directe overstap naar de Scuderia.
Bron: GPBlog.nl

Pagina: 1 ... 4 ... 89 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Ook het bedelen naar het delen naar streams wordt niet toegestaan
Verder is dit een meer serieus gericht topic voor inhoudelijke discussie. Handel daar dan ook naar.

Waar Formule 1 te zien op TV of internet: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4
Bezoek van een GP-weekend: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij bezoeken?
Formule-E: Formule E - Deel 1
Drive to Survive: [F1] Drive to Survive
Andere racecategorieën: Algemeen race topic Deel 3
Randzaken: [F1] Randzaken

Topicreeks voor de racetopics:
Topicreeks racetopics 2024