[F1] Seizoen 2024 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 89 Laatste
Acties:
  • 972.558 views

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Damian
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13:30

Damian

Insane Obtrusion

Chocoball schreef op donderdag 25 januari 2024 @ 17:49:
[...]

Dat filmpje is al 6 maanden oud (valt nu pas op dat er might race at in de titel staat). Deze simulatie is van een paar uur geleden

[YouTube: ZIEN! Eerste Rondje Over Het NIEUWE F1-Circuit In Madrid | F1-Hotlap]
Sodeknetter wat een vette baan. Moet zeggen dat het op basis van het filmpje echt niet als een stratencircuit aanvoelt. Mooi veel hoogteverschil, mooie bochten en een banked bocht. Ik vind hem gaaf.

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Extigo
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 12:53
Damian schreef op vrijdag 26 januari 2024 @ 12:15:
[...]

Sodeknetter wat een vette baan. Moet zeggen dat het op basis van het filmpje echt niet als een stratencircuit aanvoelt. Mooi veel hoogteverschil, mooie bochten en een banked bocht. Ik vind hem gaaf.
Ik mis alleen inhaalmogelijkheden. Op het eerste gezicht zijn er, met de huidige auto's, maar één of twee plekken om een goeie actie te maken. Voor de rest kan het alleen wanneer je veel meer grip hebt (na een pitstop bijvoorbeeld).

Steam

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• basvn
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 16:36

basvn

Breezand - NHN

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/GExlscpW4AUpeSW?format=jpg&name=small

nog een weekje wachten voor 2024 ''begint''!

3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bakvis
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 13:22

bakvis

Tweakers.Nerd

Extigo schreef op vrijdag 26 januari 2024 @ 12:48:
[...]

Ik mis alleen inhaalmogelijkheden. Op het eerste gezicht zijn er, met de huidige auto's, maar één of twee plekken om een goeie actie te maken. Voor de rest kan het alleen wanneer je veel meer grip hebt (na een pitstop bijvoorbeeld).
Klopt, misschien maar hij is inderdaad vet! Ook een dikke ballenbocht, dat knikje na die lange door draaier in het begin. Daar mag flink wat tech-pro barrier staan…

Mijn Specs

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 17:09

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/yVlExCZ4OmqEy8plAiS1lOeGFU0=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/08Q5t2zyRMEe6NvHGupyqC4X.jpg?f=fotoalbum_large

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjottum
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 15:18

pjottum

¯\_(ツ)_/¯

En wat zou die dan op de bank tegen zichzelf zeggen?

ping 127.212.23.124

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Illegal_Alien schreef op vrijdag 26 januari 2024 @ 10:57:
[...]

Geruchten vorig jaar in Augustus was dat hij iets had getekend bij Audi. Zie nu dat het 4 dagen geleden ook weer een hot item is.
als je de media mag geloven, gaat audi straks een lineup hebben van 8 coureurs

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Killjoy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14:25

Killjoy

Klingon lawn products

pjottum schreef op vrijdag 26 januari 2024 @ 20:05:
[...]

En wat zou die dan op de bank tegen zichzelf zeggen?
* zucht maar eens
* pakt telefoon
* opent Spotify
* Zoekt Paul McCartney
* neuriet mee 'we live in hope of deliverance'
:+

Het is den ambtenaar verboden gedurende den werktijd alcoholhoudende dranken te gebruiken, bij zich te hebben of in de dienstlokalen te bewaren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

Killjoy schreef op zaterdag 27 januari 2024 @ 10:36:
[...]

* zucht maar eens
* pakt telefoon
* opent Spotify
* Zoekt Paul McCartney
* neuriet mee 'we live in hope of deliverance'
Game Of Thrones opzetten ;)

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Acties:
  • +13 Henk 'm!

• breew
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 17:12
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/48TkvqVAL6jve_c3SNmpyvC71d4=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/MIpQ1rFFytIcFhKauJpouI70.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shinji
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 17:35
Ik had Hulkenberg ergens anders geplaatst denk ik, die zou denk ik meevechten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Holk
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 17:28
Shinji schreef op zaterdag 27 januari 2024 @ 19:00:
[...]

Ik had Hulkenberg ergens anders geplaatst denk ik, die zou denk ik meevechten.
En Bottas

“Opens a beer”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edd
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15:49

Edd

Holk schreef op zaterdag 27 januari 2024 @ 23:01:
[...]

En Bottas

“Opens a beer”
Ik denk dat je dan in de war bent met Kimi.
Bottas is meer van de koffie.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noo
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online

noo

Edd schreef op zaterdag 27 januari 2024 @ 23:15:
[...]

En gin.

[ Voor 13% gewijzigd door noo op 28-01-2024 07:48 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Holk
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/fchpmoeFju2guJvMl_gSMDOrgXw=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/oPPBylVA7zMn4PEYj982nrj0.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gekkenhuis
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

Gekkenhuis

Whatever it takes

Afbeeldingslocatie: https://e0.365dm.com/24/01/2048x1152/skysports-oliver-ollie-bearman_6434731.jpg?20240127110220

https://www.skysports.com...for-2024-formula-1-season

Bearman reserve rijder voor Ferrari in 2024 :)

rMBP M3 16"  rMBP M1 13"  iPhone 14 Pro  Watch S7  AirPods Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
De kalender van RaceFans.net loopt nog een beetje achter, mis de onthulling van Haas op 2 Febuari en verschillende vrije trainingen en kwalificaties op de Vrijdagen en Zaterdagen. Hebben meer hier last van?

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Bestla
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16:52

Bestla

M/M -> V/F

Mooie TS heren. d:)b

Nog even volhouden en het gaat weer van start. Wie heeft er zijn huiswerk goed gedaan? :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14:20

sjaool

Every life should have 9 cats

G_Dragon schreef op zondag 28 januari 2024 @ 12:26:
De kalender van RaceFans.net loopt nog een beetje achter, mis de onthulling van Haas op 2 Febuari en verschillende vrije trainingen en kwalificaties op de Vrijdagen en Zaterdagen. Hebben meer hier last van?
Ik zweer bij de #GOMAX Agenda. Altijd alles netjes en op tijd ingevuld inclusief de presentaties (plus de locatie van de presentatie) en alle tijden van de tests, trainingen, races etc. Verder staat de Indycar er ook in.

[ Voor 3% gewijzigd door sjaool op 29-01-2024 01:15 ]

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sepp14
  • Registratie: Januari 2011
  • Nu online

Sepp14

SHUUTT UUUUUUPPPP!!!!!!

Gebruik de kalender van F1 zelf. Die is dit weekend in mijn agenda gekomen.
Alleen de races, geen testdagen erin. Maar werkt al jaren automagisch in mijn agenda (y)

When you are dead, you do not know you are dead. It’s only painful and difficult for others. The same applies when you are stupid.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
sjaool schreef op maandag 29 januari 2024 @ 01:14:
[...]

Ik zweer bij de #GOMAX Agenda. Altijd alles netjes en op tijd ingevuld inclusief de presentaties (plus de locatie van de presentatie) en alle tijden van de tests, trainingen, races etc. Verder staat de Indycar er ook in.
Oké, terwijl ik iets hierboven las dat die van Racefans altijd up-to-date zou moeten zijn? Dan ga ik misschien toch nog switchen want ik mis toch teveel :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

The competitive order in Formula 1 is unlikely to go through “big deviations” in 2024 as the regulations remain stable, according to Aston Martin team principal Mike Krack.
https://www.motorsport.co...se-aston-martin/10569370/

Toch wel interessant om te zien dat vanuit een team ook verwacht wordt dat min of meer de verhoudingen ten opzichte van vorig jaar zich voortzet.
Al zit hier misschien wel wat wensdenken vanuit Aston Martin bij in dat ze wederom vooraan mee kunnen blijven doen, al is zo'n status quo natuurlijk wel de verwachtingswaarde als er geen grote rule changes zijn.

[ Voor 9% gewijzigd door YakuzA op 29-01-2024 08:46 ]

PSN

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Chocoball
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 17:25
YakuzA schreef op maandag 29 januari 2024 @ 08:45:
[...]
https://www.motorsport.co...se-aston-martin/10569370/

Toch wel interessant om te zien dat vanuit een team ook verwacht wordt dat min of meer de verhoudingen ten opzichte van vorig jaar zich voortzet.
Al zit hier misschien wel wat wensdenken vanuit Aston Martin bij in dat ze wederom vooraan mee kunnen blijven doen, al is zo'n status quo natuurlijk wel de verwachtingswaarde als er geen grote rule changes zijn.
Als er weinig aan de technische regels verandert dan is de gedachte dat de teams dichter tot elkaar komen. Daarnaast is het ontwikkelingsplafond bij grondeffectwagens lager dan bij de vorige generatie waar de luchtstroom meer over de wagen ging.

Red Bull had vorig seizoen een voorsprong ondanks de reguliere ATR straf (10%) en de opgelegde budgetplafond straf (7%) voor windtunnel en CFD simulaties. Daarnaast heeft Red Bull vorig seizoen weinig upgrades uitgebracht en de ontwikkeling van de 2023 wagen al in juli gestaakt. Dus mogelijk is er dit seizoen veel meer van Red Bull te verwachten waar de andere teams nog geen idee van hebben. Die zijn druk bezig de RB19 te kopiëren maar met aangepaste sidepods, Venturi kanalen, ondervloer en smallere transmissie zijn ze er nog niet. Eerst zullen ze het concept moeten begrijpen en het gevaar van bouncing ligt om de hoek, een herhaling van 2022?

Aangezien de teams pas vanaf januari 2025 aan de ontiwkkeling van de 2026 wagen mogen beginnen is de verwachting dat de teams niet veel tijd zullen steken in de 2024 en 2025 wagens voor mogelijk 1 kampioenschap waarna de regels weer compleet veranderen. Bij de kleinere teams is zelfs de verwachting dat ze zullen proberen om 1 wagen voor 2 seizoenen te maken.

Tot zo ver de theorie, na 3-4 races weten we welke richting het waarschijnlijk op zal gaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

Chocoball schreef op maandag 29 januari 2024 @ 10:14:
[...]

Tot zo ver de theorie, na 3-4 races weten we welke richting het waarschijnlijk op zal gaan.
Hoho! na de eerste ochtend/dag van de wintertesten weten we al genoeg /s

3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Herko_ter_Horst
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
basvn schreef op vrijdag 26 januari 2024 @ 15:24:
[Afbeelding]

Introducties voorspellen het WCC van achter naar voren? ;)

[ Voor 9% gewijzigd door Herko_ter_Horst op 29-01-2024 11:48 ]

"Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic."

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• B-Real
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 14:13
basvn schreef op vrijdag 26 januari 2024 @ 15:24:
[Afbeelding]

Misschien is het de leeftijd, maar de teampresentaties doen mij al jaren niets meer.

Vroeger, jaren 2000 zeg maar, waren het nog ware shows én waren het ook daadwerkelijk de nieuwe wagens die getoond werden.

Tegenwoordig is het een presentatie van de nieuwe livery (lees: sponsoren) met een auto van vorig jaar waar ze vervolgens ook nog speciale vleugels e.d. hebben die niets zeggen.

Komt nog bij dat je van een aantal teams toch al weet hoe ze er uit zien omdat ze altijd dezelfde kleur en/of livery hebben.

En toch, toch begint het dan weer te kriebelen want lang duurt het dan niet meer tot de 1e race 8)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

B-Real schreef op maandag 29 januari 2024 @ 11:57:
[...]
Misschien is het de leeftijd, maar de teampresentaties doen mij al jaren niets meer.

Vroeger, jaren 2000 zeg maar, waren het nog ware shows én waren het ook daadwerkelijk de nieuwe wagens die getoond werden.

Tegenwoordig is het een presentatie van de nieuwe livery (lees: sponsoren) met een auto van vorig jaar waar ze vervolgens ook nog speciale vleugels e.d. hebben die niets zeggen.

Komt nog bij dat je van een aantal teams toch al weet hoe ze er uit zien omdat ze altijd dezelfde kleur en/of livery hebben.

En toch, toch begint het dan weer te kriebelen want lang duurt het dan niet meer tot de 1e race 8)
Het is een soortvan adventskalender.
Allemaal nutteloze snuisterijen met pas aan het einde de beloning :p

PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chocoball
[...]

Ach, een modeshow blijft ons dit seizoen bespaard. In plaats daarvan gaan we geloof ik met dat team naar de Super Bowl in Las Vegas. Even kijken hoe ongemakkelijk weer de presentaties zijn bij Aston Martin en Alpine. Red Bull blijft dit jaar thuis in Milton Keynes maar viert wel haar 20 jaar jubileum in Formule 1 en komt Ferrari weer met een show komt zoals vorig seizoen inclusief rondjes rijden :)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Extigo
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 12:53

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Real
  • Registratie: Juni 2009
YakuzA schreef op maandag 29 januari 2024 @ 12:24:
[...]

Prima vergelijking inderdaad!
Laat ik nou ook net niets hebben met adventskalenders :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/WMVkbiNw3yyS9FV_q4_U2QPYrY4=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/sRnEFppt5QcflTCC6YUYm15Y.png?f=user_large
Alexander Albon ontdekt Los Angeles, terwijl Charles Leclerc druk aan het trainen is. Yuki Tsunoda haalt zijn oude bromance met Pierre Gasly aan tijdens een potje padel en Logan Sargeant is wat extra spieren aan het kweken. Daniel Ricciardo was in de vakantieperiode even thuis, terwijl Carlos Sainz zich letterlijk op grote hoogte begeeft. Nico Hulkenberg laat zijn trainingsroutine zien en Tsunoda wil het gevoel met de auto zo snel mogelijk weer terugkrijgen.

[ Voor 55% gewijzigd door G_Dragon op 29-01-2024 13:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThomasG
  • Registratie: Juni 2006
Edd schreef op zaterdag 27 januari 2024 @ 23:15:
[...]

Ik denk dat je dan in de war bent met Kimi.
Ik denk dat jij ook in de war bent met iemand anders.
Bottas drinkt alles, en bier gaat er wel in. Het Australische biermerk Victoria Bitter heeft bijvoorbeeld al eens speciaal voor hem flesjes met Valtteri Bottas opdruk gemaakt.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Martinez-
  • Registratie: Mei 2016
  • Niet online
[...]

Al die presentaties kunnen me gestolen worden, ga gewoon racen joh! :X

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Holk
YakuzA schreef op maandag 29 januari 2024 @ 12:24:
[...]

Hoort bij de cyclus. Na een seizoen de standaard 'Team X heeft al de motor voor komend seizoen gestart', terwijl die hetzelfde is als het jaar ervoor. Vervolgens 'Team Y heeft een maas in de regels gevonden die ze 4 seconden per ronde sneller maakt', terwijl die er niet is. Uiteindelijk komen we bij de presentaties waarbij 'Team H heeft een revolutionaire vloer ontwerp' waarbij ze een geintje doen zoals Alpha vorig seizoen. Vlak daarna de 'Team P is veruit de snelste na de eerste testdag', terwijl het aloude gezegde "testdagen zeggen niets" altijd geldt.

Soort Groundhog-day 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

RB F1 team appoints ex-FIA man Goss, confirms Permane as racing director

.
.
.
.
.
.
Nieuwe hires bij Toro Rosso dus:
Visa Cash App RB, the Formula 1 team previously known as AlphaTauri, has appointed former FIA man Tim Goss as its new CTO, while confirming Alan Permane as racing director.
... it has also hired Red Bull aerodynamicist Guillaume Cattelani as its deputy technical director.
https://www.motorsport.co...racing-director/10570441/

[ Voor 10% gewijzigd door YakuzA op 29-01-2024 17:45 ]

PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chocoball
YakuzA schreef op maandag 29 januari 2024 @ 17:44:
[...]
Nieuwe hires bij Toro Rosso dus:

[...]
Ahh Minardi VCARB dus 2026 wereldkampioen bij de constructeurs. Eens kijken of de andere teams weer gaan 'klagen' over een FIA medewerker die overstapt naar een F1 team.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

Ondertussen is de McLaren gestart

en Lewis heeft zijn stoeltje gepast
Afbeeldingslocatie: https://preview.redd.it/hc30tre53mfc1.jpeg?width=640&crop=smart&auto=webp&s=f55b87af2d05aac09e089fa34d3b7c9bc634101a

zal hij zo ontevreden kijken omdat hij weer zo ver naar voren zit? :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Chocoball
basvn schreef op woensdag 31 januari 2024 @ 07:05:
en Lewis heeft zijn stoeltje gepast

Was het stioeltje passen gezien de foto in Japan toevallig? :)

Als het goed is heeft Mercedes er wel werk van gemaakt om de zitpositie van haar coureurs voor komende seizoen te verbeteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrSparkels
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 06-07 19:51
Sepp14 schreef op maandag 29 januari 2024 @ 07:44:
Gebruik de kalender van F1 zelf. Die is dit weekend in mijn agenda gekomen.... (y)
Het liefst wil ik die ook gebruiken maar het stuit me een beetje tegen mijn borst dat ze dus je complete agenda kunnen overnemen en bekijken.... Dat hoeft voor mij nou ook weer niet.

Schiet gewoon die data in mijn agenda en klaar.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

vind het meer een blik van een eindgebruiker die 'ineens' nieuwe features op het plafdorm heeft welke door dev bedacht zijn, maar compleet niet in lijn met de vraag van de eindgebruiker; "wtf is dit voor menu/optie"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14:20

sjaool

Every life should have 9 cats

himlims_ schreef op woensdag 31 januari 2024 @ 10:06:
[...]

vind het meer een blik van een eindgebruiker die 'ineens' nieuwe features op het plafdorm heeft welke door dev bedacht zijn, maar compleet niet in lijn met de vraag van de eindgebruiker; "wtf is dit voor menu/optie"
Een heel herkenbare situatie. :+

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Je kunt in n paar seconden als je bezig bent meerdere gezichtsuitdrukkingen hebben en de fotograaf pakt misschien net deze eruit omdat hij hier lekker ontevreden kijkt, klikbeet!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Nog eventjes geduld, precies een maandje :P
FP1 Starts in 29 days

[ Voor 7% gewijzigd door YakuzA op 31-01-2024 10:49 ]

PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 17:06
Herko_ter_Horst schreef op maandag 29 januari 2024 @ 11:46:
Introducties voorspellen het WCC van achter naar voren? ;)
Ik denk dat dat geen slechte voorspelling zou zijn, misschien zit er wat geld in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sepp14
  • Registratie: Januari 2011
  • Nu online

Sepp14

SHUUTT UUUUUUPPPP!!!!!!

MrSparkels schreef op woensdag 31 januari 2024 @ 09:39:
[...]

Het liefst wil ik die ook gebruiken maar het stuit me een beetje tegen mijn borst dat ze dus je complete agenda kunnen overnemen en bekijken.... Dat hoeft voor mij nou ook weer niet.

Mijn inziens hoef je ze toch niet alle rechten te geven? Of zie ik iets over het hoofd? :?

When you are dead, you do not know you are dead. It’s only painful and difficult for others. The same applies when you are stupid.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

MrSparkels schreef op woensdag 31 januari 2024 @ 09:39:
[...]

gewoon; https://f1calendar.com/nl (al jaaaren)

ical file en klaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Barcelona trekt 'ineens' ook de portemonnee voor 2026:
The organisers of Barcelona's Formula 1 race are confident a 50m euro renovation plan can help the event stay on the calendar beyond 2026 despite the Spanish Grand Prix's move to Madrid.
https://www.motorsport.co...e-fresh-f1-deal/10570951/
Barcelona's current deal expires after 2026, meaning that the season will see two races in Spain for the first time since the short-lived Valencia Grand Prix between 2008 and 2012.
F1 CEO Stefano Domenicali was keen to stress that F1's move to Madrid didn't necessarily have to spell the end for Barcelona. But with spots on the calendar in high demand, it seems unlikely that Barcelona's event will be able to co-exist with Madrid beyond its current terms.

[ Voor 28% gewijzigd door YakuzA op 31-01-2024 13:19 ]

PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Holk
YakuzA schreef op woensdag 31 januari 2024 @ 13:06:
[...]

Barcelona trekt ineens ook de portemonnee voor 2026:

[...]
https://www.motorsport.co...e-fresh-f1-deal/10570951/

[...]
Krijgen we het gedrocht “GP van Europa” terug

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• marti28
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 06-07 14:29
Holk schreef op woensdag 31 januari 2024 @ 13:14:
[...]

Gran Premio de Catalunya! *O*

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

dit gaat nog wel wat los maken..

want een haas die al jaren (bijna)achteraan staat levert wat op voor de sport in de USA..

[ Voor 45% gewijzigd door basvn op 31-01-2024 16:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shinji
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 17:35
basvn schreef op woensdag 31 januari 2024 @ 16:32:
[Twitter]

[Twitter]

want een haas die al jaren (bijna)achteraan staat levert wat op voor de sport in de USA..
Als Haas nu in zou stappen zouden ze vermoed ik dezelfde keuze hebben gemaakt.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Ik vind het echt jammer. Het lijkt me echt een team dat in potentie in een aantal jaar aan de top kan komen. Hopelijk kopen ze nu gewoon Haas op. (Een mens mag dromen ;) )

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 16:15
ArthurMorgan schreef op woensdag 31 januari 2024 @ 17:18:
Ik vind het echt jammer. Het lijkt me echt een team dat in potentie in een aantal jaar aan de top kan komen. Hopelijk kopen ze nu gewoon Haas op. (Een mens mag dromen ;) )
Ik vraag het me af, denk dat je je nog weleens kan vergissen hoeveel je nodig hebt om in de top van de F1 mee te doen en dan heb ik het niet alleen over geld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Illegal_Alien
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Illegal_Alien

PanzerAirlines.nl Rulezzzz

[Twitter]

[Twitter]

* Illegal_Alien doet alu hoedje op.

Vandaar dat Steiner weg is, Haas word Haas Andretti F1 :P

Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-dark
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 17:12
[Twitter]

[Twitter]

Oftewel je bent welkom onder de nieuwe concorde overeenkomst met hogere inschrijfprijs
en misschien als je General Motors als motor leverancier meebrengt.

Komen we toch uit op plan B, better call Gene ;)

[ Voor 4% gewijzigd door D-dark op 31-01-2024 17:35 ]

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Robkazoe
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 17:23
Illegal_Alien schreef op woensdag 31 januari 2024 @ 17:34:
[...]

* Illegal_Alien doet alu hoedje op.

Vandaar dat Steiner weg is, Haas word Haas Andretti F1 :P
Wat een suffe teamnaam. Zal meer iets worden als Haas Moneygram Andretti DHL General Motors Power Train F1 Racing Team worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryur
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 06-07 20:44
Holk schreef op woensdag 31 januari 2024 @ 13:14:
[...]

Nouja, we hebben het gedrocht van "Emilia Romagna Grand Prix" al :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Chocoball
Ryur schreef op woensdag 31 januari 2024 @ 17:56:
[...]

Nouja, we hebben het gedrocht van "Emilia Romagna Grand Prix" al :)
Gran Premio Dell 'Emilia-Romagna om precies te zijn.

Blijkbaar voelde Andretti de bui al in december hangen toen het Formule 1 management een uitnodiging stuurde aan het team om een presentatie te geven in London. Andretti is toen niet gegaan.

Afwijzing is dus voor het seizoen 2025 waar in ook de huidige F1 concorde agreement afloopt. Voor de nieuwe concorde agreement is de verwachting dat het entreegeld (dilution fee) 3x zo hoog gaat worden dan de 200 miljoen dollar nu. GM wil niet zonder Andretti instappen maar GM stapt met Cadillac pas 2028 in. Ook dan is niet gezegd dat de aanvraag wel wordt goedgekeurd.

Vraag is alleen of Andretti nu naar de rechter gaat omdat de FIA de aanvraag eerder goedkeurde vanwege bepaalde Europese regelgeving. Alle redenen die Formule 1 nu opgeeft snijden niet veel hout zoals niet gelijk meedoen om podiums en prijzen, de unieke en ongelofelijke technische uitdaging voor 2026, hogere kosten voor organisatoren en het zou andere teams hinderen bij hun werkzaamheden en marketing aan het circuit. De regelgeving verbiedt echter hinderen en dat is iets wat Formule 1 juist nu doet.

Verder is het een wedstrijdje tussen de FIA en Formule 1 management wie nu eigenlijk de baas van deze serie is.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 16:52

Player1S

Probably out in the dark

[Twitter]

[Twitter]

Fuck you F1 :(

De andere teams hopen dat GM motor naar hun brengt of Andretti hun team over neemt. Hoop dat beide een dikke middelvinger op steekt en de boel kapot aan klaagt. Ik wil ze op de knieën zien smeken om genade.

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• pjlgt
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
Chocoball schreef op woensdag 31 januari 2024 @ 18:23:
[...]

Gran Premio Dell 'Emilia-Romagna om precies te zijn.

Blijkbaar voelde Andretti de bui al in december hangen toen het Formule 1 management een uitnodiging stuurde aan het team om een presentatie te geven in London. Andretti is toen niet gegaan.

Dus niet op komen dagen voor een sollicitatiegesprek en dan boos worden dat je de baan niet krijgt? 7(8)7

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• AvK
  • Registratie: Augustus 2001

AvK

Ready Set Go

Persoonlijk hoop ik echt dat Andretti er in komt. Hij krijgt heel veel weerstand omdat hij een buitenstaander is. Hij is de man van de platte grond. De man met de benen in de modder. De doorzetter. Niet zo netjes als al die andere teambazen.Tegen alles in. Hij is letterlijk de buitenstaander. Hoop echt dat het hem lukt. Een frisse wind!

AopenHX08 ZM400B Athlon64-X2-3800+ ArticFreezer64pro Asrock939Dual-Sata2 2x512MbDDR400 GigabyteR9700pro SBAudigy2 Inspire6700modded PCTVpro ADSL 6Mb/768 NEC2500a Pioneer105DVDrom iiyamaVMPro450 CanonIP4000 LogitechG5 200GbWD7200 80GbWD7200 WinXPhome

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Woudloper
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

Woudloper

« - _ - »

Vond het schandalig hoe een nieuw team zo geblokkeerd wordt om toe te treden tot de Formule 1. Vind het ook niet in de geest van de historie passen; als je bijvoorbeeld kijkt naar oude situaties waar een veelvoud aan teams op de grid stond. Natuurlijk is dat ook niet realistisch.

Het gaat hierbij om 2 extra auto’s en een andere verdeelsleutel qua geld.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Illegal_Alien
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Illegal_Alien

PanzerAirlines.nl Rulezzzz

Robkazoe schreef op woensdag 31 januari 2024 @ 17:53:
[...]

Wat een suffe teamnaam. Zal meer iets worden als Haas Moneygram Andretti DHL General Motors Power Train F1 Racing Team worden.
En dan de kans missen om "Rich Energy" te gebruiken. :p

Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• NotSoSteady

https://formu1a.uno/clamo...amilton-ferrari-dal-2025/

https://www.corriere.it/s...e-a345-bc45e52d2fc3.shtml

Hamilton mogelijk naar Ferrari :o

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 09:33
Uit de comments :+

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• DataGhost
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 13:07

DataGhost

iPL dev

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ImNotnoa
  • Registratie: September 2011
  • Niet online
DataGhost schreef op donderdag 1 februari 2024 @ 10:00:
[...]

Dus hij heeft definitief de hoop voor een 8e titel opgegeven :+
Wel de eerste juiste strategie van Ferrari in jaren :+

Try SCE to Aux

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TheBrut3
2025 silly season begint vroeg!
Sainz wordt al langer genoemd in combinatie met Audi. Die zal in 2025 dan wel naar Sauber gaan in plaats van Bottas of Zhou.

Kunnen we eindelijk ook eens zien hoe snel Leclerc en Hamilton echt zijn. In mijn ogen doet Sainz niet veel onder voor Hamilton.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• alexbl69
Zou echt wel een megaklapper zijn dit.

Brevet van onvermogen voor Leclerc als een (tegen die tijd) 40 jarige coureur het team moet komen 'versterken'.

If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• BigEagle
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13:41
Ik ben eerder benieuwd op Hamilton boven het Ferrari materiaal kan uitstijgen... Jarenlang een auto gehad die ver voor lag op het rest van deelnemersveld en een teamgenoot die ja-en-amen zei.

Met een hamer in je hand lijkt alles op een spijker...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Siebeh
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 14:32
Volgens mijn gewoon in de wereld geholpen om Saizs onder druk te zetten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• flessuh
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 16:50

flessuh

Set sail for fail!

Zijn wel mensen hem voor gegaan om goed betaald bij Ferrari hun carrière te laten sterven.

De timing van de berichtgeving is wel interessant gezien de Andretti shitstorm nu.

https://www.dutchsolarboat.com

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online

JB

Cédric roelt!

Ik gun het Toto van harte! Moet ie eindelijk positief zijn over Russel :D

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Woudloper schreef op woensdag 31 januari 2024 @ 22:23:
Vond het schandalig hoe een nieuw team zo geblokkeerd wordt om toe te treden tot de Formule 1. Vind het ook niet in de geest van de historie passen; als je bijvoorbeeld kijkt naar oude situaties waar een veelvoud aan teams op de grid stond. Natuurlijk is dat ook niet realistisch.

Het gaat hierbij om 2 extra auto’s en een andere verdeelsleutel qua geld.
Ik vind eigenlijk dat de teams hier helemaal niets over te zeggen moeten hebben.

Zou leuk zijn als je twee divisies zou krijgen en de nummer laatst kan degraderen.

Acties:
  • +15 Henk 'm!

• Chocoball
De eventuele teamradio wordt nu al goud maar goed eerst maar eens het grote bericht afwachten.

"Hey man, my tires are gone..."
|
"We're checking, we come back to you"
|
|
"Do you want plan A or C....question?"

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• mavamal
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 16:37
Chocoball schreef op donderdag 1 februari 2024 @ 10:48:
De eventuele teamradio wordt nu al goud maar goed eerst maar eens het grote bericht afwachten.

|
|
|
"Whatever man, just give me something to win this"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mog
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

Hamilton in een Ferrari naast eerste rijder Leclerc. Ik zie het helemaal niet voor me. Uiteindelijk hoop ik dat elke grootheid een keer bij Ferrari rijdt. Al is het maar voor de foto's in het archief.

Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357

Acties:
  • +17 Henk 'm!

• Maarten_E
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 13:53
Alonso: I can fix her.
Vettel: I can fix her.
Hamilton: I can fix her.

Her:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ivqQZgo6mOx8f3cm2xxisdCPRKA=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/66Hw6gS0rVAXlHVoP451fw8k.jpg?f=user_large

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
flessuh schreef op donderdag 1 februari 2024 @ 10:42:
Zijn wel mensen hem voor gegaan om goed betaald bij Ferrari hun carrière te laten sterven.
Zou Ferrari aan Hamilton echt veel meer betalen dan dat Mercedes doet? Volgens mij heeft Hamilton al het hoogste basissalaris van alle coureurs en heeft Verstappen uiteindelijk alleen meer doordat die mega bonussen krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joop34
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 14:37
Maarten_E schreef op donderdag 1 februari 2024 @ 10:56:
Alonso: I can fix her.
Vettel: I can fix her.
Hamilton: I can fix her.

Her:
[Afbeelding]
Ik mis hier alleen nog de clownpruiken en make-up :+

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Jasphur
Let wel he, dat Buxton voor F1TV werkt. Zijn aankondig kan ook gewoon over F1TV gaan dat ze eindelijk eens UHD 120fps HDR gaan uitzenden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DataGhost
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 13:07

DataGhost

iPL dev

TheBrut3 schreef op donderdag 1 februari 2024 @ 10:57:
[...]

Zou Ferrari aan Hamilton echt veel meer betalen dan dat Mercedes doet? Volgens mij heeft Hamilton al het hoogste basissalaris van alle coureurs en heeft Verstappen uiteindelijk alleen meer doordat die mega bonussen krijgt.
Zeker als je al veel geld hebt kan je andere drijfveren dan geld hebben om ergens anders te gaan kijken. Zoals een crap-auto bijvoorbeeld. De keus voor Ferrari is een beetje vreemd als je naar hun track record en strategie kijkt de afgelopen jaren, maar andere keuzes zijn er niet echt. Red Bull is uitgesloten, McLaren doet het nu weer een beetje redelijk maar zit ook prima in hun rijders, Aston is juist vorig jaar helemaal door de mand gevallen... dan blijft eigenlijk alleen Ferrari over. Of dus bij Mercedes blijven maar daarvan weet hij redelijk in welke mate de auto verbeterd is of niet.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• LAD93
  • Registratie: Maart 2016
  • Niet online
Chocoball schreef op donderdag 1 februari 2024 @ 10:48:

|
|
|
Ferrari: Sainz die de pitmuur rustig houdt
Mercedes: De pitmuur die Hamilton rustig houdt

Wat moet dat een feest worden als Hamilton en de Ferrari pitmuur elkaar rustig moeten houden... HAM parkeert de auto na 2 rondes bij de uitgang en vliegt naar huis.

per aspera ad astra

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TommyGun
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 15:20

TommyGun

Stik er maar in!

Ik zou 't op zich wel nice vinden als 'ie Ferrari weer naar de top kan helpen, alleen naast LEC... not so sure.

Wellicht weer eens een reden om te kijken, ben al een jaartje of 2 afgehaakt inmiddels (want :z)

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Millie-ano
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Jasphur schreef op donderdag 1 februari 2024 @ 10:59:
Let wel he, dat Buxton voor F1TV werkt. Zijn aankondig kan ook gewoon over F1TV gaan dat ze eindelijk eens UHD 120fps HDR gaan uitzenden
Als ze daarmee de prijsverhoging valideren, mij best

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mog
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

Dat zou de verhoging naar 95 ekkies wel rechtvaardigen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dehardstyler
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 17:34

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
UHD alleen al zou een mooie verklaring kunnen zijn voor de prijsverhoging :D
Waar kan ik tekenen? :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
De media is ook weer lekker bezig...

Afbeeldingslocatie: https://images0.persgroep.net/rcs/JZZDQVeZ6PVWf4OFrL5lG4HZnA0/diocontent/214109598/_fitwidth/694/?appId=21791a8992982cd8da851550a453bd7f&quality=0.8&desiredformat=webp

En dit is niet enige website waar ik dit bericht voorbij zie komen.. :D

[ Voor 9% gewijzigd door G_Dragon op 01-02-2024 11:23 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

G_Dragon schreef op donderdag 1 februari 2024 @ 11:23:
De media is ook weer lekker bezig...

[Afbeelding]

En dit is niet enige website waar ik dit bericht voorbij zie komen.. :D
Ik dacht dat HAM vorig jaar een multi-year deal gesloten had met Mercedes? :) Natuurlijk kan een dergelijke deal altijd ontbonden worden (tegen kosten voor eender welke partij), maar ik zie HAM zo snel echt niet Mercedes verlaten. Wanneer HAM dit doet weet je ook wel dat het einde verhaal is voor HAM en dat hij met een paar jaar de sport verlaat.

[ Voor 15% gewijzigd door CH4OS op 01-02-2024 11:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
CH4OS schreef op donderdag 1 februari 2024 @ 11:25:
[...]

Ik dacht dat HAM vorig jaar een multi-year deal gesloten had met Mercedes? :)
Ik ook, daarom dat ik ook specifiek zeg dat de media weer lekker bezig is :D

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• NotSoSteady
G_Dragon schreef op donderdag 1 februari 2024 @ 11:26:
[...]

Ik ook, daarom dat ik ook specifiek zeg dat de media weer lekker bezig is :D
Volgens de media kan ie daar na een seizoen al onderuit.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Joop34 schreef op donderdag 1 februari 2024 @ 10:58:
[...]

Ik mis hier alleen nog de clownpruiken en make-up :+
Voor deze ene keer dan:
Afbeeldingslocatie: https://www.grandprix247.com/wp-content/uploads/2022/08/ferrari-pitwall-clowns.jpg

PSN

Acties:
  • +13 Henk 'm!

• Mog
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten_E
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 13:53
Ben heel erg benieuwd naar de dynamiek bij Ferrari volgend jaar dan...
En wat gaat Mercedes doen? Nu al Antonelli? Nyck de Vries? :+

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Dus toch.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martin0
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 11:58
Hmm Dacht is het 1 april maar het is 1 februari.

Nu weet ik niet hoe erg we Sky Sports moeten geloven.

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
Martin0 schreef op donderdag 1 februari 2024 @ 11:45:
Hmm Dacht is het 1 april maar het is 1 februari.

Nu weet ik niet hoe erg we Sky Sports moeten geloven.
Als het over Hamilton gaat: 100% geloven :P

Pagina: 1 ... 3 ... 89 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Ook het bedelen naar het delen naar streams wordt niet toegestaan
Verder is dit een meer serieus gericht topic voor inhoudelijke discussie. Handel daar dan ook naar.

Waar Formule 1 te zien op TV of internet: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4
Bezoek van een GP-weekend: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij bezoeken?
Formule-E: Formule E - Deel 1
Drive to Survive: [F1] Drive to Survive
Andere racecategorieën: Algemeen race topic Deel 3
Randzaken: [F1] Randzaken

Topicreeks voor de racetopics:
Topicreeks racetopics 2024