[F1] Seizoen 2024 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 89 Laatste
Acties:
  • 972.019 views

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ragnar9999
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 13-06 17:37

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Lion
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 21:25
Ik ken ook mensen via via die er waren. De verhalen die ik ervan gehoord heb... Het was dramatisch. Zelfs wegkomen was vrijwel onmogelijk. Die mensen gingen de maandag ook niet meer werken, want ze kwamen pas om 7u 's ochtends thuis.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ragnar9999
Sir_Lion schreef op zaterdag 20 januari 2024 @ 16:27:
[...]

Ik ken ook mensen via via die er waren. De verhalen die ik ervan gehoord heb... Het was dramatisch. Zelfs wegkomen was vrijwel onmogelijk. Die mensen gingen de maandag ook niet meer werken, want ze kwamen pas om 7u 's ochtends thuis.
We zagen de bui letterlijk hangen en gingen weg voordat iedereen dat deed
Kilometer of 10 lopen op zoek naar je auto ergens in een weiland
We waren de derde die probeerden er uit te komen en waarschijnlijk ook de laatste die dat lukte zonder hulp van welgeteld 1 boer met een trekker

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

Sir_Lion schreef op zaterdag 20 januari 2024 @ 16:27:
[...]
Tijd om de race te…

Verhuizen naar de zaterdag d:)b

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Opblaaskrokodil
  • Registratie: September 2016
  • Niet online
G_Dragon schreef op zaterdag 20 januari 2024 @ 11:34:
Aaaah mijn verjaardagscadeau was dat ik naar de race van Spa ga met mijn beste maat!!! :)B *O*

Dit waren de hints:
[Afbeelding]

Ik heb het besef nog niet echt, jemig wat een cadeau! :o
Hartelijk gefeliciteerd! d:)b
En alvast veel plezier in Spa. :)B

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 14-06 15:37

Martinspire

Awesomeness

Ik gebruik zelf die van Racefans. Heb gemerkt dat die er het beste bij zit en ook wordt bijgewerkt als er dingen veranderen. Plus volgens mij had die ook de testdagen erin staan

Martinspire - PC, PS4, X1

Acties:
  • +21 Henk 'm!

• Chocoball
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 01:24
Zoals ik al eerder in 2023 en ook al kort in de topic start van dit seizoen had vermeld verandert er weinig aan de regelementen van 2024. Hier nog even een samenvatting vanuit AMuS.
  • Inmiddels gaan we het 3e seizoen in met de grondefffect wagens. Vorig seizoen moesten de teams nog aan de slag met verhoogde vloerranden en een verhoogde diffusser. Dit seizoen zijn er geen grote wijzigingen voorgeschreven. De theorie wil dan dat de afstand tussen de teams dan kleiner wordt.
  • Na het ongeluk van Zhou in 2022 op Silverstone moest de roll bar of roll hoop verstevigd worden. Vorig seizoen volgde deel 1 van de aanscherping van de regels en dit seizoen volgt deel 2 van de aanscherping.
  • Vorig seizoen was er nog een TD (technical directive) met een verbod op te buigzame onderdelen zoals de voorvleugel, Voor dit seizoen is het vastgelegd in het regelement om dit tegen te gaan.
  • De FIA heeft afgelopen december nog beslist dat er minder metaal gebruikt mag worden bij de skid blocks. De skid block beschermen de plank onder de wagen als deze in aanraking komt met de grond. De regel is uit veiligheid bedoeld zodat er minder metalen brokstukken op de baan komen en daarmee minder een gevaar vormen.
  • Een andere beslissing die genomen werd is een extra koelingschacht voor de coureurs onder extreme condities zoals die vorig seizoen in Qatar.
  • Qua banden komt er geen verbod op bandenwarmers en ook de ATA (Alternative Tyre Allocation) waarbij 11 i.p.v. 13 bandensets werden verbruikt is geschrapt. Pirelli is teleurgesteld in dat laatste besluit maar de teams klaagden dat ze door de ATA te weinig trainingsronden konden rijden.
  • Zoals ook al eerder gemeld is de allocatie van de power unit onderdelen weer aangepast. Was het vorig seizoen nog 4 van de verbrandingsmotor (ICE), turbucompressor, MGU-H en MGU-K zijn het dit seizoen weer 3 geworden. Het aantal energy stores (2), control electronics (2) en uitlaten (8 ) blijft ongewijzigd.
  • De teams en FIA waren al akkoord met de aanpassingen voor het sprint weekend maar deze moet nog geformaliseerd worden. Het nieuwe schema wordt dan op vrijdag 1 vrije training en de Sprint Shootout, op zaterdag de Sprint en daarna kwalificatie voor de race en op zondag de race.
  • Op promotie- of filmdagen mag er meer gereden worden, dit is opgehoogd van 100 naar 200 kilometer. Wat mogelijk dit seizoen ook interessant maakt is dat teams die privé testritten houden nu voor het eerst kunnen teruggrijpen op de grondeffect wagens van 2022. Iets wat mogelijk ook hun junioren kan helpen in hun voorbereiding richting de Formule 1.
https://www.auto-motor-un...-2024-technik-regeln-neu/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basvn
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 22:11

basvn

Breezand - NHN

[b]Chocoball schreef op maandag 22 januari 2024 @ 15:35:
• De teams en FIA waren al akkoord met de aanpassingen voor het sprint weekend maar deze moet nog geformaliseerd worden. Het nieuwe schema wordt dan op vrijdag 1 vrije training en de Sprint Shootout, op zaterdag de Sprint en daarna kwalificatie voor de race en op zondag de race.

[/list]

Als je in de sprint de auto weer kapot rijd, is je zondag dus ook verpest..
Ik vond zoals ze een sprint weekend hadden dit jaar, de beste manier

3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mog
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

basvn schreef op maandag 22 januari 2024 @ 15:40:
[...]

Eens. Een sprint race en kwalificatie op een dag is raar. Snap niet waarom dat veranderd wordt. Gewoon zoals vorig jaar, voor 50% van de races en top 10 reversed grid voor de sprint race en je hebt een perfect raceweekend.

Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chocoball
[...]

Door de nieuwe opzet kan er 2 keer een parc fermé komen i.p.v. een enkele nu. De aanpassing komt met name door de diskwalificatie van Hamilton en Leclerc in Austin vorig jaar wat als een blamage gezien wordt. Nu kan er voordat de 2e parc fermé ingaat de plank gewisseld worden of de afstelling alsnog gewijzigd worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

[...]

Gaan ze er daarom 4 uur tussen laten oid?
4 uur is genoeg om een complete spare car te bouwen.

PSN

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Extigo
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 14-06 14:38
Definitieve bekendmadrid F1 Madrid?
https://www.ifema.es/en/f1
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/GEdHoh1XkAAtfp0?format=jpg&name=large

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 00:32

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Topicstarter
Chocoball schreef op maandag 22 januari 2024 @ 15:35:
Zoals ik al eerder in 2023 en ook al kort in de topic start van dit seizoen had vermeld verandert er weinig aan de regelementen van 2024. Hier nog even een samenvatting vanuit AMuS.
Dat is een rare keus om de sprint en de kwalificatie op een dag te houden, voordeel voor mij is dat ik de kwalificatie weer gewoon kan kijken en hij niet word gehouden wanneer ik aan het werk ben. Maar voor de teams lijkt me dit alles behalve handig... :D

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Chocoball
G_Dragon schreef op maandag 22 januari 2024 @ 16:09:
[...]

Dat is een rare keus om de sprint en de kwalificatie op een dag te houden, voordeel voor mij is dat ik de kwalificatie weer gewoon kan kijken en hij niet word gehouden wanneer ik aan het werk ben. Maar voor de teams lijkt me dit alles behalve handig... :D
Dat de Formule 1 al 3 seizoenen bezig is met een onderdeel wat niet goed past in een grand prix weekend zegt eigenlijk al genoeg. Tussen de sessies door geeft het problemen en ook als aparte zaterdag. Echter sprint races zijn vooral geliefd bij de nieuwe generatie (DtS) fans en in de VS.

Aangezien de VS een groeimarkt is zal het fenomeen ook niet zo snel verdwijnen. Niet alle sprint races zijn even goed maar kan met het hoge van aantal van 24 races misschien wel voor wat afwisseling zorgen. Een voormalig F1 coureur ziet het zelfs zo.
I’d swap a Sprint F1 race for a free-practice session any day. - M. Brundle

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Real
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 14-06 16:00
Vanaf 2026 een GP in Madrid...... ben benieuwd

https://nl.motorsport.com...r-van-barcelona/10555271/

[ Voor 57% gewijzigd door B-Real op 23-01-2024 10:45 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 23:25
Inmiddels officieel, vooralsnog ter vervanging van Barcelona vanaf 2026:
https://www.formula1.com/...KwSPJ74MczwzDhHVxdQz.html

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Extigo
Madrid is definitief.
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/GEhHUuqWAAAve5_?format=jpg&name=large

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Definitief, maar de track is nog wel onderhevig aan FIA homologation? :) Does not compute. Al zou ik het jammer vinden als de F1 steeds meer stratencircuits gaat gebruiken, gezien dergelijke tracks gewoon garant staan voor ongelukken en veel rode vlaggen. Dat geeft natuurlijk wel een boel sensatie e.d, maar ik denk niet dat iedereen daar op zit te wachten. En maakt het risico op putdeksel incidenten alleen maar groter en groter.

[ Voor 34% gewijzigd door CH4OS op 23-01-2024 10:54 ]

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• CuBras
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 13-06 21:15
Helaas weer een straatcircuit -O-
Geef mij maar een echt circuit zodat er écht geracet kan worden.

[ Voor 11% gewijzigd door CuBras op 23-01-2024 10:56 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Slavy
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Slavy

The War Drags Ever On!

En in 2040 ligt het er in dezelfde staat bij als Valencia.

Come hear the moon is calling, The witching hour draws near, Hold fast the sacrifice, For now it's the time to die, All hell breaks loose, WITCHING HOUR!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Nivado
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01:50
CuBras schreef op dinsdag 23 januari 2024 @ 10:55:
[...]

Helaas weer een straatcircuit -O-
Echt hè, in een van de landen met de meeste (F1 geschikte) circuits, gaan ze op een straten circuit rijden 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeWing
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23:04

MazeWing

The plot thickens...

En weer een stratencircuit.... -O- -O-

Wat is in hemelsnaam de reden dat ieder nieuw circuit een stratencircuit is :F

MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | XBX | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z6II | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mog
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

MazeWing schreef op dinsdag 23 januari 2024 @ 11:13:
En weer een stratencircuit.... -O- -O-

Wat is in hemelsnaam de reden dat ieder nieuw circuit een stratencircuit is :F
Een permanent circuit aanleggen is nogal duur voor die paar races per jaar.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Extigo
Mog schreef op dinsdag 23 januari 2024 @ 11:20:
[...]

Een permanent circuit aanleggen is nogal duur voor die paar races per jaar.
Dan nog zijn er genoeg andere opties. Genoeg Grade A circuits om uit te kiezen en anders geld steken in een Grade B circuit om deze naar Grade A te krijgen.

Steam

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mog
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

Extigo schreef op dinsdag 23 januari 2024 @ 11:24:
[...]

Dan nog zijn er genoeg andere opties. Genoeg Grade A circuits om uit te kiezen en anders geld steken in een Grade B circuit om deze naar Grade A te krijgen.
Ik ben het met je eens hoor. Kijk veel liever naar een race op een circuit. Een straatrace kan leuk zijn (Singapore, Jeddah), maar 3 per kalenderjaar is wel genoeg. F1 is alleen meer een soort songfestival aan het worden. Iedereen wilt een race organiseren in een pop-up circuit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Maar was is de locatie :? Een industrieterein?

Zie ook weer heerlijke berekeningen van de organisatie met betrekking tot opbrengsten en full-time banen die iemand uit Groep 6 nog kan weerleggen.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Chocoball
Ahh nog meer kunstmatigheid. Elke bocht van het circuit van Barcelona kunnen de teams inmiddels wel dromen dus vooral weg met Europese circuits. Met een stratencircuit weinig grip, meer hobbels, meer langzame en haakse bochten, gedeeltes zonder uitloop dus kans op schade en meer kans op safety car.

Het is niet te hopen dat dit jaar het alternatief voor Silverstone een stratencircuit in London gaat worden en voor Suzuka een stratencircuit in Osaka want dan is Formule 1 echt de weg kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Komt er alweer een stratencircuit bij op de kalender? Of is dit een mix van beiden, want ik zie steeds meer iconische circuits die lekker veel ruimte en natuur hebben verdwijnen voor stratencircuits -O-

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DeKaerften
  • Niet online
Chocoball schreef op dinsdag 23 januari 2024 @ 11:37:
Ahh nog meer kunstmatigheid. Elke bocht van het circuit van Barcelona kunnen de teams inmiddels wel dromen dus vooral weg met Europese circuits. Met een stratencircuit weinig grip, meer hobbels, meer langzame en haakse bochten, gedeeltes zonder uitloop dus kans op schade en meer kans op safety car.

Het is niet te hopen dat dit jaar het alternatief voor Silverstone een stratencircuit in London gaat worden en voor Suzuka een stratencircuit in Osaka want dan is Formule 1 echt de weg kwijt.
I see what you did there...

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Chocoball
I know nothing... I am from Barcelona

Ben alleen benieuwd wat het plan is. Nu is al een derde van de kalerder een stratencircuit, straks de helft?

Als Formule 1 zo graag stratencircuits wil doe ze dan in combinatie met sprint races en F1 Academy :)

Hier nog een ander aanzicht van het Madrid 'circuit".
Afbeeldingslocatie: https://imgr1.auto-motor-und-sport.de/Madrid-Stadtkurs-Strecke-Layout-GP-Spanien-2026-169FullWidth-a4c4e034-2073930.jpg

[ Voor 18% gewijzigd door Chocoball op 23-01-2024 12:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• njitter
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Toch knap om het de F1 van Madrid te noemen en het circuit op 16 km van het centrum neer te planten.
Madrid’s new F1 circuit will be based around the IFEMA Madrid exhibition centre in the Barajas district, just a stone’s throw away from the Adolfo Suarez airport and only 16 kilometres from the city centre, with excellent car, bus, train and subway routes joining the locations.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• noo
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online

noo

Als ze de races op straten- en woestijncircuits achterelkaar plannen kan ik nog wat bezuinigen op mijn F1TV kosten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 23:09
Is dit niet iets voor [F1] Seizoen 2026? :+

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • +13 Henk 'm!

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 21:36

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

njitter schreef op dinsdag 23 januari 2024 @ 12:11:
Toch knap om het de F1 van Madrid te noemen en het circuit op 16 km van het centrum neer te planten.

[/quote]Madrid’s new F1 circuit will be based around the IFEMA Madrid exhibition centre in the Barajas district, just a stone’s throw away from the Adolfo Suarez airport and only 16 kilometres from the city centre, with excellent car, bus, train and subway routes joining the locations.[quote]
Hier in NL voelt 16km van het centrum misschien ver weg, maar kom op, hoe zou je dit anders benoemen dan de GP van Madrid?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/fnUx9MrUfaJi0GcdiKcJDy1T-ik=/800x/filters:strip_exif()/f/image/SuLY150QgENZXYMyhuxEnSOc.png?f=fotoalbum_large

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pilskes
  • Registratie: April 2009
  • Niet online
ff Gemist dat er weer een nieuw topic is!

Over 4 weken gaan ze weer testen, over 5 weer racen! Heb er wel weer zin an!

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Zie hieronder een mooi overzicht van alle lopende F1-contracten.
*De straatrace in Madrid staat vanaf 2026 op de kalender

Land Circuit Geschat jaarbedrag ($) Einde contract
Groot-Brittannië Silverstone 25 miljoen 2024
Japan Suzuka 25 miljoen 2024
Italië Monza 25 miljoen 2025
Monaco Monte Carlo 15 miljoen 2025
Mexico H. Rodriguez 25 miljoen 2025
China Shanghai 50 miljoen 2025
Italië Imola 20 miljoen 2025
België Spa 22 miljoen 2025
Nederland Zandvoort 32 miljoen 2025
VS Austin 25 miljoen 2026
Spanje Barcelona 25 miljoen 2026
Azerbeidzjan Baku 55 miljoen 2026
Singapore Marina Bay 35 miljoen 2028
Brazilië Interlagos 25 miljoen 2030
Saoedi-Arabië Jeddah 55 miljoen 2030
Oostenrijk Red Bull Ring 25 miljoen 2030
Abu Dhabi Yas Marina 40 miljoen 2030
VS Miami Samenwerking 2031
Canada Montreal 30 miljoen 2031
Qatar Losail 55 miljoen 2032
Hongarije Hungaroring 40 miljoen 2032
VS Las Vegas Eigendom F1 2025/2032
Bahrein Sakhir 45 miljoen 2036
Australië Albert Park 35 miljoen 2037
Spanje Madrid* ? 2035

Wat een bedragen ook :X

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Giel
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 08-06 10:35
G_Dragon schreef op dinsdag 23 januari 2024 @ 13:01:
*De straatrace in Madrid staat vanaf 2026 op de kalender

Land Circuit Geschat jaarbedrag ($) Einde contract
Groot-Brittannië Silverstone 25 miljoen 2024
Japan Suzuka 25 miljoen 2024
Italië Monza 25 miljoen 2025
Monaco Monte Carlo 15 miljoen 2025
Mexico H. Rodriguez 25 miljoen 2025
China Shanghai 50 miljoen 2025
Italië Imola 20 miljoen 2025
België Spa 22 miljoen 2025
Nederland Zandvoort 32 miljoen 2025
VS Austin 25 miljoen 2026
Spanje Barcelona 25 miljoen 2026
Azerbeidzjan Baku 55 miljoen 2026
Singapore Marina Bay 35 miljoen 2028
Brazilië Interlagos 25 miljoen 2030
Saoedi-Arabië Jeddah 55 miljoen 2030
Oostenrijk Red Bull Ring 25 miljoen 2030
Abu Dhabi Yas Marina 40 miljoen 2030
VS Miami Samenwerking 2031
Canada Montreal 30 miljoen 2031
Qatar Losail 55 miljoen 2032
Hongarije Hungaroring 40 miljoen 2032
VS Las Vegas Eigendom F1 2025/2032
Bahrein Sakhir 45 miljoen 2036
Australië Albert Park 35 miljoen 2037
Spanje Madrid* ? 2035

Wat een bedragen ook :X
Wat betekent geschat jaarbedrag dan precies? Wat houdt dat bedrag in?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Giel schreef op dinsdag 23 januari 2024 @ 13:07:
[...]

Wat betekent geschat jaarbedrag dan precies? Wat houdt dat bedrag in?
Dat het waarschijnlijk het geld is wat er jaarlijks neergelegd moet worden voor het behouden van het contract, maar dat weet ik niet 100% zeker :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Plenkske
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 00:05

[/quote]Madrid’s new F1 circuit will be based around the IFEMA Madrid exhibition centre in the Barajas district, just a stone’s throw away from the Adolfo Suarez airport and only 16 kilometres from the city centre, with excellent car, bus, train and subway routes joining the locations.[quote]
Wordt het niet gewoon "Spanish Grand Prix", zoals ze het ook hier noemen:

Overigens, Circuit de Barcelona-Catalunya ligt op zo'n 27 km van Barcelona centrum... en zo zal het vast wel vaker voorkomen dat een circuit niet per se heel dichtbij de naamgever ligt. Spa-Franchorchamps zou eigenlijk Franchorchamps-Malmedy moeten heten ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mog
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

Plenkske schreef op dinsdag 23 januari 2024 @ 13:32:
[...]

Wordt het niet gewoon "Spanish Grand Prix", zoals ze het ook hier noemen:

Overigens, Circuit de Barcelona-Catalunya ligt op zo'n 27 km van Barcelona centrum... en zo zal het vast wel vaker voorkomen dat een circuit niet per se heel dichtbij de naamgever ligt. Spa-Franchorchamps zou eigenlijk Franchorchamps-Malmedy moeten heten ;)
Inderdaad. Het verbaast me dat Zandvoor niet "Amsterdam Beach Circuit" wordt genoemd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TinusXIII
  • Registratie: April 2021
  • Laatst online: 23:56
-O- -O- -O- -O-

Wordt dit vast voorsorteren op de samensmelting van F1 en FE? :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tosemime
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 23:55
Als er dan toch een circuit moet verdwijnen, laat het dan Barcelona maar zijn. Zelden dat er daar een leuke race is. Maar ik had toch meer hoop bij een stratencircuit in Madrid, hier wordt je niet echt vrolijk van..

https://www.flickr.com/photos/tosemime/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kenhas
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 10-06 11:13
Chocoball schreef op dinsdag 23 januari 2024 @ 11:37:
Met een stratencircuit weinig grip, meer hobbels, meer langzame en haakse bochten, gedeeltes zonder uitloop dus kans op schade en meer kans op safety car.
Dat zal, in de ogen van de gemiddelde Amerikaan te boek staan als "meer spektakel". Er is weinig heilig in de zoektocht naar nieuwe kijkers

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Chocoball
G_Dragon schreef op dinsdag 23 januari 2024 @ 13:01:
Monza is sinds 9 januari van dit jaar hard bezig met het moderniseren van het circuit. Er wordt 21 miljoen euro in de verbouwing gestoken met o.a. nieuw asfalt, drainage, aangepaste grand stands en een 4e tunnel (de bestaande 3 worden ook aangepakt) .

FOM CEO Domenicali houdt Imola steeds achter de hand als vervanger van Monza omdat ze niet happig waren om te verbeteren. Domenicali is wel blij dat ze nu eindelijk de handjes laten wapperen. Ze geven zichzelf 140 dagen in Monza dus eind mei moet het klaar zijn en dan straks een gemoderniseerd circuit en geen nieuw contract?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Illegal_Alien
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Illegal_Alien

PanzerAirlines.nl Rulezzzz

[...]
Leg een Circuit aan op de Maasvlakte en dan is het nog steeds Rotterdam :+ (50+km)

Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryur
  • Laatst online: 23:31
Chocoball schreef op dinsdag 23 januari 2024 @ 11:59:
[...]

Ben alleen benieuwd wat het plan is. Nu is al een derde van de kalerder een stratencircuit, straks de helft?

Als Formule 1 zo graag stratencircuits wil doe ze dan in combinatie met sprint races en F1 Academy :)
En mijn favoriete raceklasse (FE) gaat juist zichzelf 'verraden' en teveel naar reguliere circuits :(
FE gaat bijv naar: 2x Portland (Indycar circuit), 2x Shanghai (F1), 2x Misano (MotoGP), Mexico (F1)

Kan F1/FE eens niet met elkaar praten hoe je NIET moet veranderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extigo
AlphaTauri neemt afscheid van de F1:
https://www.instagram.com...4d-49ae-968b-0c6cadfbb52c

Morgen de nieuwe naam?

[ Voor 8% gewijzigd door Extigo op 23-01-2024 18:18 ]

Steam

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• RogerSch
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 21:35
Tosemime schreef op dinsdag 23 januari 2024 @ 14:00:
Als er dan toch een circuit moet verdwijnen, laat het dan Barcelona maar zijn. Zelden dat er daar een leuke race is. Maar ik had toch meer hoop bij een stratencircuit in Madrid, hier wordt je niet echt vrolijk van..
Nou Barcelona 2016 zal ik niet snel vergeten.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TinusXIII
Ik hoop echt dat ze met een goede naam komen in plaats van die Visa Cashapp maar ik ben er bang voor ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten_E
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 06:09
Zal mij niks verbazen als het RacingBulls wordt en VisaCashapp is verzonnen om de aandacht van RacingBulls af te leiden.

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobertMe
  • Laatst online: 05:44
Maarten_E schreef op dinsdag 23 januari 2024 @ 18:59:
Zal mij niks verbazen als het RacingBulls wordt en VisaCashapp is verzonnen om de aandacht van RacingBulls af te leiden.
Want Aramco Aston Martin Cognizant racing is ook om de aandacht van Aston Martin af te leiden? Of Petronas Mercedes AMG? Of Oracle Red Bull Racing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten_E
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 06:09
RobertMe schreef op dinsdag 23 januari 2024 @ 19:07:
[...]

Want Aramco Aston Martin Cognizant racing is ook om de aandacht van Aston Martin af te leiden? Of Petronas Mercedes AMG? Of Oracle Red Bull Racing.
Dat bedoel ik niet.
Er was weerstand tegen de naam Racing Bulls (niet origineel, zelfde initialen als Red Bull) weet je wat, we verzinnen een nog krankzinnigere naam, misschien pikken ze Racing Bulls dan wel.

[ Voor 5% gewijzigd door Maarten_E op 23-01-2024 19:10 ]

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreester
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

[...]
Bwoah, toen F1 eindelijk weer in Zandvoort was werd het ook gepromoot als Amsterdam Beach.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chocoball
RobertMe schreef op dinsdag 23 januari 2024 @ 19:07:
[...]

Aston Martin Aramco F1 Team, Aramco betaalt nu meer dus Cognizant is eraf gevallen.

en welkom terug :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobertMe
  • Laatst online: 05:44
Chocoball schreef op dinsdag 23 januari 2024 @ 19:21:
[...]

Aston Martin Aramco F1 Team, Aramco betaalt nu meer dus Cognizant is eraf gevallen.

en welkom terug :)
Een losse flodder betekent niet dat ik van plan ben terug te komen ;)

En Petronas is AFAIK ook al jaren geen titelsponsor meer van Mercedes. Het ging om het idee, dat vele teams een titelsponsor hebben, niet om de huidige exacte teamnamen incl. alle sponsoren. Want dat zal mij, en vele andere, worst wezen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 21:37

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Nou, de trend is duidelijk, weer een dedicated circuit gesneuveld ten faveure van een stratencircuit. Vind het wel een beetje mooi geweest eerlijk gezegd. Max 4 a 5 tijdelijke circuits is meer dan voldoende. Hoop er wel op dat er wat meer rotatie gaat komen.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Extigo
Daar gaan we!

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/GEjJRIjXwAALHK9?format=jpg&name=large

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ragnar9999
Maarten_E schreef op dinsdag 23 januari 2024 @ 19:10:
[...]

Dat bedoel ik niet.
Er was weerstand tegen de naam Racing Bulls (niet origineel, zelfde initialen als Red Bull) weet je wat, we verzinnen een nog krankzinnigere naam, misschien pikken ze Racing Bulls dan wel.
kom op nou

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• tweakduke
  • Laatst online: 23:46

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Modbreak:Enkele off-topic posts waarom iemand weg is en commentaar op de moderatie zijn weggehaald. Als er iets is, de DM staat altijd open bij de crew.

Tweakers Discord

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Extigo

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/GEmyhJJXEAAa26A?format=jpg&name=4096x4096

Volgens Chris Medland wordt op 8 februari de hele boel daadwerkelijk gelanceerd.

[ Voor 8% gewijzigd door Extigo op 24-01-2024 13:14 ]

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
Cash App was al een hele tijd sponsor van RBR toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• asdfqwerty
  • Registratie: December 2022
  • Laatst online: 13-06 17:48
Rolt lekker van de tong. Ik zou liever meer automerken als team naam zien, zelfs al zijn het maar naam sponsoren

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 01:12

sjaool

Every life should have 9 cats

Extigo schreef op woensdag 24 januari 2024 @ 13:13:
[...]

[Twitter]
[Afbeelding]

Volgens Chris Medland wordt op 8 februari de hele boel daadwerkelijk gelanceerd.
En de naam die in de spreektaal gebruikt gaat worden is RB. Wat een miskleun van de commerciële afdeling van Red Bull. Waar ze anders erg goed zijn in dit soort dingen zijn ze naar mijn mening nu van het padje af. :|

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Giel
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 08-06 10:35
sjaool schreef op woensdag 24 januari 2024 @ 13:41:
[...]

En de naam die in de spreektaal gebruikt gaat worden is RB. Wat een miskleun van de commerciële afdeling van Red Bull. Waar ze anders erg goed zijn in dit soort dingen zijn ze naar mijn mening nu van het padje af. :|
Zal wel Visa RB worden om onderscheid te kunnen maken. Helaas dicteert sponsorcontracten/geld wederom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian
  • Laatst online: 14-06 08:24

Damian

Insane Obtrusion

Giel schreef op woensdag 24 januari 2024 @ 13:55:
[...]

Zal wel Visa RB worden om onderscheid te kunnen maken. Helaas dicteert sponsorcontracten/geld wederom.
Ja want zonder sponsoren een team draaiend houden gaat al sinds het begin van F1 prima of niet ;)

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 13-06 13:21
Ben benieuwd hoe Aston Martin Aramco Cognizant F1, Oracle Red Bull Racing, Mercedes-AMG PETRONAS F1 Team, Visa Cash App RB en Stake F1 Team Kick Sauber het aankomend seizoen gaan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 23:11
NotSoSteady schreef op woensdag 24 januari 2024 @ 13:58:
Ben benieuwd hoe Aston Martin Aramco Cognizant F1, Oracle Red Bull Racing, Mercedes-AMG PETRONAS F1 Team, Visa Cash App RB en Stake F1 Team Kick Sauber het aankomende seizoen gaan doen.
En of BWT Alpine F1 Team en MoneyGram Haas F1 Team een beetje lekker draaien.

Eigenlijk zijn er momenteel maar 3 teams zonder extra commerciële naamsponsor en dat zijn Ferrari, McLaren en Williams.

Acties:
  • +16 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

De nieuwe livery is ook al gelekt.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Q6YmZN1ktIptxzOI1Zyz9LeR5gE=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/XBBOAAm0q8auzRfMlU5Nx6KV.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Giel schreef op woensdag 24 januari 2024 @ 13:55:
[...]

Nope.
From 2024 onwards, they will be known as RB (the full team name will be Visa Cash App RB Formula One Team) marking a stronger reference to the Red Bull operation who have benefitted from bedding in a host of junior drivers with the Faenza squad.
Bron

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Chocoball
Mate, what the h...! Mag er ook geweigerd worden om de naam van het Red Bull B-team in de topic start te wijzigen? Ik vraag het voor de topic starter.

Niet alleen de fans zijn niet over de nieuwe naam te spreken ook de Formule 1 bazen in London kregen buikpijn van de nieuwe naam. Het proces heeft daarom ook enkele weken langer geduurd dan verwacht om alle bezwaren weg te nemen. De Herr Doktor zegt over de nieuwe naam dat het een kleine tongbreker is. :)

https://www.auto-motor-un...m-alpha-tauri-neuer-name/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjottum
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 23:13

pjottum

¯\_(ツ)_/¯

Extigo schreef op woensdag 24 januari 2024 @ 13:13:
[...]

[Twitter]
[Afbeelding]

Ja fuck zit ik dan in mijn spijkerbroek van 700 euro en ik kan niemand uitleggen waarom! 🤬🤬🤬

/s

ping 127.212.23.124

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Chocoball
De definitieve lijst wanneer de teams hun 2024 wagen (of livery) gaan presenteren.

DatumTeamType-aanduiding
vr. 2 febHaasVF-24
ma. 5 febStake F1C44
ma. 5 febWilliamsFW46
wo. 7 febAlpineA524
do. 8 febVisa Cash App RBVCARB 01
ma. 12 febAston MartinAMR24
di. 13 febFerrariSF-24 (project 676)
wo. 14 febMcLarenMCL38
wo. 14 febMercedesW15
do. 15 febRed BullRB20

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basvn
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 22:11

basvn

Breezand - NHN

Chocoball schreef op woensdag 24 januari 2024 @ 18:31:
De definitieve lijst wanneer de teams hun 2024 wagen (of livery) gaan presenteren.

do. 8 feb Visa Cash App RB ??
RB komt met de RB01? :+
of de RB24, en is dit een voorbode dat RedBullRacing zelf na de RB23 er mee stopt?

[ Voor 13% gewijzigd door basvn op 25-01-2024 08:14 ]

3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nivado
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01:50
basvn schreef op donderdag 25 januari 2024 @ 08:14:
[...]

of de RB24, en is dit een voorbode dat RedBullRacing zelf na de RB23 er mee stopt?
Ik neem aan dat het (de) RB19 gaat worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chocoball
basvn schreef op donderdag 25 januari 2024 @ 08:14:
[...]

Er zou sprake zijn dat de afkorting van het team V-CARB gaat worden? Dus de V-CARB1?

Hoewel ik Cash Cow 1 voor de wagen ook wel leuke naam had gevonden want de nieuwe teamnaam heeft vrij weinig met het opbouwen van een nieuwe identiteit te maken en meer met het binnenharken van sponsorgelden. Ook benieuwd hoe de media en de commentatoren straks omgaan met de nieuwe naam, Sky F1 was al flauwe woordgrapjes aan het maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TinusXIII
Nivado schreef op donderdag 25 januari 2024 @ 08:51:
[...]

Ik neem aan dat het (de) RB19 gaat worden.
Alweer? ;)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Chocoball schreef op woensdag 24 januari 2024 @ 16:07:
Mate, what the h...! Mag er ook geweigerd worden om de naam van het Red Bull B-team in de topic start te wijzigen? Ik vraag het voor de topic starter.

Niet alleen de fans zijn niet over de nieuwe naam te spreken ook de Formule 1 bazen in London kregen buikpijn van de nieuwe naam. Het proces heeft daarom ook enkele weken langer geduurd dan verwacht om alle bezwaren weg te nemen. De Herr Doktor zegt over de nieuwe naam dat het een kleine tongbreker is. :)

Ik wil best een verbod op het gebruik van die naam overwegen. O-)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

DaniëlWW2 schreef op donderdag 25 januari 2024 @ 09:24:
[...]

Het is natuurlijk ook gewoon sluipreclame en spam dus ga je gang. :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 14-06 09:27
Chocoball schreef op donderdag 25 januari 2024 @ 08:59:
[...]

Er zou sprake zijn dat de afkorting van het team V-CARB gaat worden? Dus de V-CARB1?

Hoewel ik Cash Cow 1 voor de wagen ook wel leuke naam had gevonden want de nieuwe teamnaam heeft vrij weinig met het opbouwen van een nieuwe identiteit te maken en meer met het binnenharken van sponsorgelden. Ook benieuwd hoe de media en de commentatoren straks omgaan met de nieuwe naam, Sky F1 was al flauwe woordgrapjes aan het maken.
Maar als ze achteraan rijden komend seizoen krijg je de naam Cash Cow keihard terug.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Straks hebben ze deze naam alleen gekozen voor de testdagen en krijgen we uiteindelijke naam pas te horen voor de eerste race. Een soort van testnaam. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Chocoball schreef op donderdag 25 januari 2024 @ 08:59:
[...]

Cash Bulls :p

Maar denk dat ik ze gewoon weer Toro Rosso ga noemen.

[ Voor 4% gewijzigd door YakuzA op 25-01-2024 12:31 ]

PSN

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Killjoy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19:07

Killjoy

Klingon lawn products

DaniëlWW2 schreef op donderdag 25 januari 2024 @ 09:24:
[...]

Is 'Minardi' geen geschikte roepnaam? :)

Het is den ambtenaar verboden gedurende den werktijd alcoholhoudende dranken te gebruiken, bij zich te hebben of in de dienstlokalen te bewaren.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Ragnar9999
Snap de drukte om die naamgeving niet zo
Oracle Red Bull Racing noemen we gewoon Red Bull en Mercedes-AMG Petronas F1 noemen we Mercedes
net zoals het Sauber en Racing Bulls gaat worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chocoball
Ragnar9999 schreef op donderdag 25 januari 2024 @ 14:30:
Oracle Red Bull Racing noemen we gewoon Red Bull en Mercedes-AMG Petronas F1 noemen we Mercedes
Los van de sposornamen in de teamnaam is het zielloos en bekt het ook niet lekker. Wat moeten de media en de fans er straks van maken, geen idee? Ik geloof niet dat Crofty "is that a Visa Cash App RB that hit the wall?" gaat roepen. Alleen RB als naam aanhouden heeft weer teveel raakvlak met het 1e team.

Hoe zou jij dit team willen noemen in je bijdrages? :) Niet goed gelezen, Racing Bulls dus.

[ Voor 3% gewijzigd door Chocoball op 25-01-2024 15:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Ragnar9999 schreef op donderdag 25 januari 2024 @ 14:30:
Het is dus RB en geen Racing Bulls.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 00:16

Quad

Doof

Chocoball schreef op woensdag 24 januari 2024 @ 16:07:

Tikkie RB F1 Team. Veel eenvoudiger.

Afkorting hier zal wel VCARB worden.
Of als ze paar keer naast de baan liggen Visa Crash App RB Team.

[ Voor 6% gewijzigd door Quad op 25-01-2024 15:45 ]

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• JEightyFive
  • Registratie: Maart 2022
  • Laatst online: 12-06 16:29
Laat dat eindeloze gezeur over Hamilton alsjeblieft.

[ Voor 83% gewijzigd door DaniëlWW2 op 26-01-2024 10:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeanj
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

jeanj

F5 keeps me alive

YakuzA schreef op donderdag 25 januari 2024 @ 12:30:
[...]

Cash Bulls :p

Maar denk dat ik ze gewoon weer Toro Rosso ga noemen.
Crash Bulls?

Everything is better with Bluetooth

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 00:23

JB

Cédric roelt!

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• pjottum
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 23:13

pjottum

¯\_(ツ)_/¯

JB schreef op donderdag 25 januari 2024 @ 16:41:
[...]

Sterkte denk ik dan maar? :+
Thuis op de bank: "I am stupid."

ping 127.212.23.124

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bastien
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
pjottum schreef op donderdag 25 januari 2024 @ 17:06:
[...]

Thuis op de bank: "I am stupid."
Voor naar verluid 25 miljoen euro per jaar wil ik dat thuis op de bank best zeggen... geen probleem. :P

In Melbourne komt er dit jaar geen publiek meer op de baan na de race nadat vorig jaar dat uit de hand liep en mensen veel te vroeg op de baan kwamen. Mogelijk in de toekomst ook. https://www.news.com.au/s...1f112cd39051ac4ecfa6fcb34

[ Voor 8% gewijzigd door Bastien op 25-01-2024 17:11 ]

Zolang er mensen zijn zal de wereld nooit duurzaam worden.
Zijn er wel genoeg kliffen op de wereld waar 8 miljard mensen zich als lemmingen vanaf kunnen storten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter

Alvast een sneakpeak naar Madrid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ragnar9999

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelte
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Chocoball schreef op dinsdag 23 januari 2024 @ 11:59:
[...]

I know nothing... I am from Barcelona

Hier nog een ander aanzicht van het Madrid 'circuit".
Afbeeldingslocatie: https://imgr1.auto-motor-und-sport.de/Madrid-Stadtkurs-Strecke-Layout-GP-Spanien-2026-169FullWidth-a4c4e034-2073930.jpg
Flink andere layout...

[ Voor 9% gewijzigd door Jelte op 25-01-2024 17:34 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chocoball
Dat filmpje is al 6 maanden oud (valt nu pas op dat er might race at in de titel staat). Deze simulatie is van een paar uur geleden

[ Voor 17% gewijzigd door Chocoball op 26-01-2024 09:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Oh dan heb ik de verkeerde geupload |:(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jasphur
Chocoball schreef op vrijdag 19 januari 2024 @ 19:29:
[...]

Hij verscheen vorig seizoen pas eind april en was te downloaden op https://calendar.formula1.com/.
Deze stond nog in mn agenda en bevat nu ook het 2024 seizoen. Zonder dat ik iets heb geupdate

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Ben wel benieuwd wat dit voor de toekomst van Sainz in houd :)

PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Illegal_Alien
  • Niet online

Illegal_Alien

PanzerAirlines.nl Rulezzzz

YakuzA schreef op vrijdag 26 januari 2024 @ 09:36:
[...]

Ben wel benieuwd wat dit voor de toekomst van Sainz in houd :)
Geruchten vorig jaar in Augustus was dat hij iets had getekend bij Audi. Zie nu dat het 4 dagen geleden ook weer een hot item is.

[ Voor 10% gewijzigd door Illegal_Alien op 26-01-2024 10:59 ]

Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet

Pagina: 1 2 ... 89 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Ook het bedelen naar het delen naar streams wordt niet toegestaan
Verder is dit een meer serieus gericht topic voor inhoudelijke discussie. Handel daar dan ook naar.

Waar Formule 1 te zien op TV of internet: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4
Bezoek van een GP-weekend: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij bezoeken?
Formule-E: Formule E - Deel 1
Drive to Survive: [F1] Drive to Survive
Andere racecategorieën: Algemeen race topic Deel 3
Randzaken: [F1] Randzaken

Topicreeks voor de racetopics:
Topicreeks racetopics 2024