Zoals ikSir_Lion schreef op zaterdag 20 januari 2024 @ 15:53:
[...]
En nu maar hopen dat je geen '21 krijgt.
[YouTube: Verstappen Wins Rain-Curtailed Race | 2021 Belgian Grand Prix]

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Zoals ikSir_Lion schreef op zaterdag 20 januari 2024 @ 15:53:
[...]
En nu maar hopen dat je geen '21 krijgt.
[YouTube: Verstappen Wins Rain-Curtailed Race | 2021 Belgian Grand Prix]
Ik ken ook mensen via via die er waren. De verhalen die ik ervan gehoord heb... Het was dramatisch. Zelfs wegkomen was vrijwel onmogelijk. Die mensen gingen de maandag ook niet meer werken, want ze kwamen pas om 7u 's ochtends thuis.
We zagen de bui letterlijk hangen en gingen weg voordat iedereen dat deedSir_Lion schreef op zaterdag 20 januari 2024 @ 16:27:
[...]
Ik ken ook mensen via via die er waren. De verhalen die ik ervan gehoord heb... Het was dramatisch. Zelfs wegkomen was vrijwel onmogelijk. Die mensen gingen de maandag ook niet meer werken, want ze kwamen pas om 7u 's ochtends thuis.
Tijd om de race te…Sir_Lion schreef op zaterdag 20 januari 2024 @ 16:27:
[...]
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Hartelijk gefeliciteerd!G_Dragon schreef op zaterdag 20 januari 2024 @ 11:34:
Aaaah mijn verjaardagscadeau was dat ik naar de race van Spa ga met mijn beste maat!!!![]()
![]()
Dit waren de hints:
[Afbeelding]
Ik heb het besef nog niet echt, jemig wat een cadeau!
Ik gebruik zelf die van Racefans. Heb gemerkt dat die er het beste bij zit en ook wordt bijgewerkt als er dingen veranderen. Plus volgens mij had die ook de testdagen erin staanChocoball schreef op zaterdag 20 januari 2024 @ 11:06:
Even een verzamelpost voor allle F1 racekalenders op een rij.
https://calendar.formula1.com/
Gomax Fanclub F1/Indycar kalender
https://www.racefans.net/contact/f1-fanatic-calendar/
https://f1calendar.com/
https://grandprixradio.nl/
Bedankt voor alle suggesties.
Als je in de sprint de auto weer kapot rijd, is je zondag dus ook verpest..[b]Chocoball schreef op maandag 22 januari 2024 @ 15:35:
• De teams en FIA waren al akkoord met de aanpassingen voor het sprint weekend maar deze moet nog geformaliseerd worden. Het nieuwe schema wordt dan op vrijdag 1 vrije training en de Sprint Shootout, op zaterdag de Sprint en daarna kwalificatie voor de race en op zondag de race.
[/list]
https://www.auto-motor-un...-2024-technik-regeln-neu/
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Eens. Een sprint race en kwalificatie op een dag is raar. Snap niet waarom dat veranderd wordt. Gewoon zoals vorig jaar, voor 50% van de races en top 10 reversed grid voor de sprint race en je hebt een perfect raceweekend.basvn schreef op maandag 22 januari 2024 @ 15:40:
[...]
Als je in de sprint de auto weer kapot rijd, is je zondag dus ook verpest..
Ik vond zoals ze een sprint weekend hadden dit jaar, de beste manier
Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357
Door de nieuwe opzet kan er 2 keer een parc fermé komen i.p.v. een enkele nu. De aanpassing komt met name door de diskwalificatie van Hamilton en Leclerc in Austin vorig jaar wat als een blamage gezien wordt. Nu kan er voordat de 2e parc fermé ingaat de plank gewisseld worden of de afstelling alsnog gewijzigd worden.basvn schreef op maandag 22 januari 2024 @ 15:40:
[...]
Gaan ze er daarom 4 uur tussen laten oid?basvn schreef op maandag 22 januari 2024 @ 15:40:
[...]
PSN
Dat is een rare keus om de sprint en de kwalificatie op een dag te houden, voordeel voor mij is dat ik de kwalificatie weer gewoon kan kijken en hij niet word gehouden wanneer ik aan het werk ben. Maar voor de teams lijkt me dit alles behalve handig...Chocoball schreef op maandag 22 januari 2024 @ 15:35:
Zoals ik al eerder in 2023 en ook al kort in de topic start van dit seizoen had vermeld verandert er weinig aan de regelementen van 2024. Hier nog even een samenvatting vanuit AMuS.https://www.auto-motor-un...-2024-technik-regeln-neu/
- De teams en FIA waren al akkoord met de aanpassingen voor het sprint weekend maar deze moet nog geformaliseerd worden. Het nieuwe schema wordt dan op vrijdag 1 vrije training en de Sprint Shootout, op zaterdag de Sprint en daarna kwalificatie voor de race en op zondag de race.
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Dat de Formule 1 al 3 seizoenen bezig is met een onderdeel wat niet goed past in een grand prix weekend zegt eigenlijk al genoeg. Tussen de sessies door geeft het problemen en ook als aparte zaterdag. Echter sprint races zijn vooral geliefd bij de nieuwe generatie (DtS) fans en in de VS.G_Dragon schreef op maandag 22 januari 2024 @ 16:09:
[...]
Dat is een rare keus om de sprint en de kwalificatie op een dag te houden, voordeel voor mij is dat ik de kwalificatie weer gewoon kan kijken en hij niet word gehouden wanneer ik aan het werk ben. Maar voor de teams lijkt me dit alles behalve handig...
I’d swap a Sprint F1 race for a free-practice session any day. - M. Brundle
[ Voor 57% gewijzigd door B-Real op 23-01-2024 10:45 ]
Inmiddels officieel, vooralsnog ter vervanging van Barcelona vanaf 2026:Extigo schreef op maandag 22 januari 2024 @ 16:08:
Definitieve bekendmadrid F1 Madrid?
https://www.ifema.es/en/f1
[Afbeelding]
Definitief, maar de track is nog wel onderhevig aan FIA homologation?
[ Voor 34% gewijzigd door CH4OS op 23-01-2024 10:54 ]
Helaas weer een straatcircuit
[ Voor 11% gewijzigd door CuBras op 23-01-2024 10:56 ]
En in 2040 ligt het er in dezelfde staat bij als Valencia.
Come hear the moon is calling, The witching hour draws near, Hold fast the sacrifice, For now it's the time to die, All hell breaks loose, WITCHING HOUR!
Echt hè, in een van de landen met de meeste (F1 geschikte) circuits, gaan ze op een straten circuit rijden
MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | XBX | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z6II | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y
Een permanent circuit aanleggen is nogal duur voor die paar races per jaar.MazeWing schreef op dinsdag 23 januari 2024 @ 11:13:
En weer een stratencircuit....![]()
![]()
Wat is in hemelsnaam de reden dat ieder nieuw circuit een stratencircuit is
Dan nog zijn er genoeg andere opties. Genoeg Grade A circuits om uit te kiezen en anders geld steken in een Grade B circuit om deze naar Grade A te krijgen.Mog schreef op dinsdag 23 januari 2024 @ 11:20:
[...]
Een permanent circuit aanleggen is nogal duur voor die paar races per jaar.
Ik ben het met je eens hoor. Kijk veel liever naar een race op een circuit. Een straatrace kan leuk zijn (Singapore, Jeddah), maar 3 per kalenderjaar is wel genoeg. F1 is alleen meer een soort songfestival aan het worden. Iedereen wilt een race organiseren in een pop-up circuit.Extigo schreef op dinsdag 23 januari 2024 @ 11:24:
[...]
Dan nog zijn er genoeg andere opties. Genoeg Grade A circuits om uit te kiezen en anders geld steken in een Grade B circuit om deze naar Grade A te krijgen.
Maar was is de locatie
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
I see what you did there...Chocoball schreef op dinsdag 23 januari 2024 @ 11:37:
Ahh nog meer kunstmatigheid. Elke bocht van het circuit van Barcelona kunnen de teams inmiddels wel dromen dus vooral weg met Europese circuits. Met een stratencircuit weinig grip, meer hobbels, meer langzame en haakse bochten, gedeeltes zonder uitloop dus kans op schade en meer kans op safety car.
Het is niet te hopen dat dit jaar het alternatief voor Silverstone een stratencircuit in London gaat worden en voor Suzuka een stratencircuit in Osaka want dan is Formule 1 echt de weg kwijt.
I know nothing... I am from Barcelona
[ Voor 18% gewijzigd door Chocoball op 23-01-2024 12:13 ]
Madrid’s new F1 circuit will be based around the IFEMA Madrid exhibition centre in the Barajas district, just a stone’s throw away from the Adolfo Suarez airport and only 16 kilometres from the city centre, with excellent car, bus, train and subway routes joining the locations.
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Hier in NL voelt 16km van het centrum misschien ver weg, maar kom op, hoe zou je dit anders benoemen dan de GP van Madrid?njitter schreef op dinsdag 23 januari 2024 @ 12:11:
Toch knap om het de F1 van Madrid te noemen en het circuit op 16 km van het centrum neer te planten.
[/quote]Madrid’s new F1 circuit will be based around the IFEMA Madrid exhibition centre in the Barajas district, just a stone’s throw away from the Adolfo Suarez airport and only 16 kilometres from the city centre, with excellent car, bus, train and subway routes joining the locations.[quote]
The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr
Land | Circuit | Geschat jaarbedrag ($) | Einde contract |
Groot-Brittannië | Silverstone | 25 miljoen | 2024 |
Japan | Suzuka | 25 miljoen | 2024 |
Italië | Monza | 25 miljoen | 2025 |
Monaco | Monte Carlo | 15 miljoen | 2025 |
Mexico | H. Rodriguez | 25 miljoen | 2025 |
China | Shanghai | 50 miljoen | 2025 |
Italië | Imola | 20 miljoen | 2025 |
België | Spa | 22 miljoen | 2025 |
Nederland | Zandvoort | 32 miljoen | 2025 |
VS | Austin | 25 miljoen | 2026 |
Spanje | Barcelona | 25 miljoen | 2026 |
Azerbeidzjan | Baku | 55 miljoen | 2026 |
Singapore | Marina Bay | 35 miljoen | 2028 |
Brazilië | Interlagos | 25 miljoen | 2030 |
Saoedi-Arabië | Jeddah | 55 miljoen | 2030 |
Oostenrijk | Red Bull Ring | 25 miljoen | 2030 |
Abu Dhabi | Yas Marina | 40 miljoen | 2030 |
VS | Miami | Samenwerking | 2031 |
Canada | Montreal | 30 miljoen | 2031 |
Qatar | Losail | 55 miljoen | 2032 |
Hongarije | Hungaroring | 40 miljoen | 2032 |
VS | Las Vegas | Eigendom F1 | 2025/2032 |
Bahrein | Sakhir | 45 miljoen | 2036 |
Australië | Albert Park | 35 miljoen | 2037 |
Spanje | Madrid* | ? | 2035 |
Wat betekent geschat jaarbedrag dan precies? Wat houdt dat bedrag in?G_Dragon schreef op dinsdag 23 januari 2024 @ 13:01:
Zie hieronder een mooi overzicht van alle lopende F1-contracten.
*De straatrace in Madrid staat vanaf 2026 op de kalender
Land Circuit Geschat jaarbedrag ($) Einde contract Groot-Brittannië Silverstone 25 miljoen 2024 Japan Suzuka 25 miljoen 2024 Italië Monza 25 miljoen 2025 Monaco Monte Carlo 15 miljoen 2025 Mexico H. Rodriguez 25 miljoen 2025 China Shanghai 50 miljoen 2025 Italië Imola 20 miljoen 2025 België Spa 22 miljoen 2025 Nederland Zandvoort 32 miljoen 2025 VS Austin 25 miljoen 2026 Spanje Barcelona 25 miljoen 2026 Azerbeidzjan Baku 55 miljoen 2026 Singapore Marina Bay 35 miljoen 2028 Brazilië Interlagos 25 miljoen 2030 Saoedi-Arabië Jeddah 55 miljoen 2030 Oostenrijk Red Bull Ring 25 miljoen 2030 Abu Dhabi Yas Marina 40 miljoen 2030 VS Miami Samenwerking 2031 Canada Montreal 30 miljoen 2031 Qatar Losail 55 miljoen 2032 Hongarije Hungaroring 40 miljoen 2032 VS Las Vegas Eigendom F1 2025/2032 Bahrein Sakhir 45 miljoen 2036 Australië Albert Park 35 miljoen 2037 Spanje Madrid* ? 2035
Wat een bedragen ook
Dat het waarschijnlijk het geld is wat er jaarlijks neergelegd moet worden voor het behouden van het contract, maar dat weet ik niet 100% zekerGiel schreef op dinsdag 23 januari 2024 @ 13:07:
[...]
Wat betekent geschat jaarbedrag dan precies? Wat houdt dat bedrag in?
Wordt het niet gewoon "Spanish Grand Prix", zoals ze het ook hier noemen:njitter schreef op dinsdag 23 januari 2024 @ 12:11:
Toch knap om het de F1 van Madrid te noemen en het circuit op 16 km van het centrum neer te planten.
[/quote]Madrid’s new F1 circuit will be based around the IFEMA Madrid exhibition centre in the Barajas district, just a stone’s throw away from the Adolfo Suarez airport and only 16 kilometres from the city centre, with excellent car, bus, train and subway routes joining the locations.[quote]
Inderdaad. Het verbaast me dat Zandvoor niet "Amsterdam Beach Circuit" wordt genoemd.Plenkske schreef op dinsdag 23 januari 2024 @ 13:32:
[...]
Wordt het niet gewoon "Spanish Grand Prix", zoals ze het ook hier noemen:
https://www.formula1.com/...KwSPJ74MczwzDhHVxdQz.html
Overigens, Circuit de Barcelona-Catalunya ligt op zo'n 27 km van Barcelona centrum... en zo zal het vast wel vaker voorkomen dat een circuit niet per se heel dichtbij de naamgever ligt. Spa-Franchorchamps zou eigenlijk Franchorchamps-Malmedy moeten heten
https://www.flickr.com/photos/tosemime/
Dat zal, in de ogen van de gemiddelde Amerikaan te boek staan als "meer spektakel". Er is weinig heilig in de zoektocht naar nieuwe kijkersChocoball schreef op dinsdag 23 januari 2024 @ 11:37:
Met een stratencircuit weinig grip, meer hobbels, meer langzame en haakse bochten, gedeeltes zonder uitloop dus kans op schade en meer kans op safety car.
Monza is sinds 9 januari van dit jaar hard bezig met het moderniseren van het circuit. Er wordt 21 miljoen euro in de verbouwing gestoken met o.a. nieuw asfalt, drainage, aangepaste grand stands en een 4e tunnel (de bestaande 3 worden ook aangepakt) .G_Dragon schreef op dinsdag 23 januari 2024 @ 13:01:
Zie hieronder een mooi overzicht van alle lopende F1-contracten.
Leg een Circuit aan op de Maasvlakte en dan is het nog steeds Rotterdamnjitter schreef op dinsdag 23 januari 2024 @ 12:11:
[...]
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
En mijn favoriete raceklasse (FE) gaat juist zichzelf 'verraden' en teveel naar reguliere circuitsChocoball schreef op dinsdag 23 januari 2024 @ 11:59:
[...]
Ben alleen benieuwd wat het plan is. Nu is al een derde van de kalerder een stratencircuit, straks de helft?
Als Formule 1 zo graag stratencircuits wil doe ze dan in combinatie met sprint races en F1 Academy
[ Voor 8% gewijzigd door Extigo op 23-01-2024 18:18 ]
Nou Barcelona 2016 zal ik niet snel vergeten.....Tosemime schreef op dinsdag 23 januari 2024 @ 14:00:
Als er dan toch een circuit moet verdwijnen, laat het dan Barcelona maar zijn. Zelden dat er daar een leuke race is. Maar ik had toch meer hoop bij een stratencircuit in Madrid, hier wordt je niet echt vrolijk van..
Ik hoop echt dat ze met een goede naam komen in plaats van die Visa Cashapp maar ik ben er bang voorExtigo schreef op dinsdag 23 januari 2024 @ 18:17:
AlphaTauri neemt afscheid van de F1:
https://www.instagram.com...4d-49ae-968b-0c6cadfbb52c
Morgen de nieuwe naam?
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Want Aramco Aston Martin Cognizant racing is ook om de aandacht van Aston Martin af te leiden? Of Petronas Mercedes AMG? Of Oracle Red Bull Racing.Maarten_E schreef op dinsdag 23 januari 2024 @ 18:59:
Zal mij niks verbazen als het RacingBulls wordt en VisaCashapp is verzonnen om de aandacht van RacingBulls af te leiden.
Dat bedoel ik niet.RobertMe schreef op dinsdag 23 januari 2024 @ 19:07:
[...]
Want Aramco Aston Martin Cognizant racing is ook om de aandacht van Aston Martin af te leiden? Of Petronas Mercedes AMG? Of Oracle Red Bull Racing.
[ Voor 5% gewijzigd door Maarten_E op 23-01-2024 19:10 ]
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Bwoah, toen F1 eindelijk weer in Zandvoort was werd het ook gepromoot als Amsterdam Beach.njitter schreef op dinsdag 23 januari 2024 @ 12:11:
[...]
Aston Martin Aramco F1 Team, Aramco betaalt nu meer dus Cognizant is eraf gevallen.RobertMe schreef op dinsdag 23 januari 2024 @ 19:07:
[...]
Want Aramco Aston Martin Cognizant racing is ook om de aandacht van Aston Martin af te leiden? Of Petronas Mercedes AMG? Of Oracle Red Bull Racing.
Een losse flodder betekent niet dat ik van plan ben terug te komenChocoball schreef op dinsdag 23 januari 2024 @ 19:21:
[...]
Aston Martin Aramco F1 Team, Aramco betaalt nu meer dus Cognizant is eraf gevallen.
en welkom terug
kom op nouMaarten_E schreef op dinsdag 23 januari 2024 @ 19:10:
[...]
Dat bedoel ik niet.
Er was weerstand tegen de naam Racing Bulls (niet origineel, zelfde initialen als Red Bull) weet je wat, we verzinnen een nog krankzinnigere naam, misschien pikken ze Racing Bulls dan wel.
Breaking: AlphaTauri's new name has been confirmed. They will race as Visa Cash App RB in 2024.
— Thomas Maher (@thomasmaheronf1) 24 januari 2024
Full story to follow... #F1 pic.twitter.com/xCJ0Y8Ohcx
[ Voor 8% gewijzigd door Extigo op 24-01-2024 13:14 ]
En de naam die in de spreektaal gebruikt gaat worden is RB. Wat een miskleun van de commerciële afdeling van Red Bull. Waar ze anders erg goed zijn in dit soort dingen zijn ze naar mijn mening nu van het padje af.Extigo schreef op woensdag 24 januari 2024 @ 13:13:
[...]
[Twitter]
[Afbeelding]
Volgens Chris Medland wordt op 8 februari de hele boel daadwerkelijk gelanceerd.
"When you grow up your heart dies"
Zal wel Visa RB worden om onderscheid te kunnen maken. Helaas dicteert sponsorcontracten/geld wederom.sjaool schreef op woensdag 24 januari 2024 @ 13:41:
[...]
En de naam die in de spreektaal gebruikt gaat worden is RB. Wat een miskleun van de commerciële afdeling van Red Bull. Waar ze anders erg goed zijn in dit soort dingen zijn ze naar mijn mening nu van het padje af.
Ja want zonder sponsoren een team draaiend houden gaat al sinds het begin van F1 prima of nietGiel schreef op woensdag 24 januari 2024 @ 13:55:
[...]
Zal wel Visa RB worden om onderscheid te kunnen maken. Helaas dicteert sponsorcontracten/geld wederom.
Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta
En of BWT Alpine F1 Team en MoneyGram Haas F1 Team een beetje lekker draaien.NotSoSteady schreef op woensdag 24 januari 2024 @ 13:58:
Ben benieuwd hoe Aston Martin Aramco Cognizant F1, Oracle Red Bull Racing, Mercedes-AMG PETRONAS F1 Team, Visa Cash App RB en Stake F1 Team Kick Sauber het aankomende seizoen gaan doen.
Nope.Giel schreef op woensdag 24 januari 2024 @ 13:55:
[...]
Zal wel Visa RB worden om onderscheid te kunnen maken. Helaas dicteert sponsorcontracten/geld wederom.
BronFrom 2024 onwards, they will be known as RB (the full team name will be Visa Cash App RB Formula One Team) marking a stronger reference to the Red Bull operation who have benefitted from bedding in a host of junior drivers with the Faenza squad.
Ja fuck zit ik dan in mijn spijkerbroek van 700 euro en ik kan niemand uitleggen waarom! 🤬🤬🤬Extigo schreef op woensdag 24 januari 2024 @ 13:13:
[...]
[Twitter]
[Afbeelding]
Volgens Chris Medland wordt op 8 februari de hele boel daadwerkelijk gelanceerd.
ping 127.212.23.124
Datum | Team | Type-aanduiding |
vr. 2 feb | Haas | VF-24 |
ma. 5 feb | Stake F1 | C44 |
ma. 5 feb | Williams | FW46 |
wo. 7 feb | Alpine | A524 |
do. 8 feb | Visa Cash App RB | VCARB 01 |
ma. 12 feb | Aston Martin | AMR24 |
di. 13 feb | Ferrari | SF-24 (project 676) |
wo. 14 feb | McLaren | MCL38 |
wo. 14 feb | Mercedes | W15 |
do. 15 feb | Red Bull | RB20 |
RB komt met de RB01?Chocoball schreef op woensdag 24 januari 2024 @ 18:31:
De definitieve lijst wanneer de teams hun 2024 wagen (of livery) gaan presenteren.
do. 8 feb Visa Cash App RB ??
[ Voor 13% gewijzigd door basvn op 25-01-2024 08:14 ]
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Ik neem aan dat het (de) RB19 gaat worden.basvn schreef op donderdag 25 januari 2024 @ 08:14:
[...]
RB komt met de RB01?
of de RB24, en is dit een voorbode dat RedBullRacing zelf na de RB23 er mee stopt?
Er zou sprake zijn dat de afkorting van het team V-CARB gaat worden? Dus de V-CARB1?basvn schreef op donderdag 25 januari 2024 @ 08:14:
[...]
RB komt met de RB01?
of de RB24, en is dit een voorbode dat RedBullRacing zelf na de RB23 er mee stopt?
Alweer?Nivado schreef op donderdag 25 januari 2024 @ 08:51:
[...]
Ik neem aan dat het (de) RB19 gaat worden.
Ik wil best een verbod op het gebruik van die naam overwegen.Chocoball schreef op woensdag 24 januari 2024 @ 16:07:
Mate, what the h...! Mag er ook geweigerd worden om de naam van het Red Bull B-team in de topic start te wijzigen? Ik vraag het voor de topic starter.
Niet alleen de fans zijn niet over de nieuwe naam te spreken ook de Formule 1 bazen in London kregen buikpijn van de nieuwe naam. Het proces heeft daarom ook enkele weken langer geduurd dan verwacht om alle bezwaren weg te nemen. De Herr Doktor zegt over de nieuwe naam dat het een kleine tongbreker is.
https://www.auto-motor-un...m-alpha-tauri-neuer-name/
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Het is natuurlijk ook gewoon sluipreclame en spam dus ga je gang.DaniëlWW2 schreef op donderdag 25 januari 2024 @ 09:24:
[...]
Ik wil best een verbod op het gebruik van die naam overwegen.
Maar als ze achteraan rijden komend seizoen krijg je de naam Cash Cow keihard terug.Chocoball schreef op donderdag 25 januari 2024 @ 08:59:
[...]
Er zou sprake zijn dat de afkorting van het team V-CARB gaat worden? Dus de V-CARB1?
Hoewel ik Cash Cow 1 voor de wagen ook wel leuke naam had gevonden want de nieuwe teamnaam heeft vrij weinig met het opbouwen van een nieuwe identiteit te maken en meer met het binnenharken van sponsorgelden. Ook benieuwd hoe de media en de commentatoren straks omgaan met de nieuwe naam, Sky F1 was al flauwe woordgrapjes aan het maken.
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Cash BullsChocoball schreef op donderdag 25 januari 2024 @ 08:59:
[...]
Er zou sprake zijn dat de afkorting van het team V-CARB gaat worden? Dus de V-CARB1?
Hoewel ik Cash Cow 1 voor de wagen ook wel leuke naam had gevonden want de nieuwe teamnaam heeft vrij weinig met het opbouwen van een nieuwe identiteit te maken en meer met het binnenharken van sponsorgelden. Ook benieuwd hoe de media en de commentatoren straks omgaan met de nieuwe naam, Sky F1 was al flauwe woordgrapjes aan het maken.
[ Voor 4% gewijzigd door YakuzA op 25-01-2024 12:31 ]
PSN
Is 'Minardi' geen geschikte roepnaam?DaniëlWW2 schreef op donderdag 25 januari 2024 @ 09:24:
[...]
Ik wil best een verbod op het gebruik van die naam overwegen.
Het is den ambtenaar verboden gedurende den werktijd alcoholhoudende dranken te gebruiken, bij zich te hebben of in de dienstlokalen te bewaren.
Los van de sposornamen in de teamnaam is het zielloos en bekt het ook niet lekker. Wat moeten de media en de fans er straks van maken, geen idee? Ik geloof niet dat Crofty "is that a Visa Cash App RB that hit the wall?" gaat roepen. Alleen RB als naam aanhouden heeft weer teveel raakvlak met het 1e team.Ragnar9999 schreef op donderdag 25 januari 2024 @ 14:30:
Snap de drukte om die naamgeving niet zo
Oracle Red Bull Racing noemen we gewoon Red Bull en Mercedes-AMG Petronas F1 noemen we Mercedes
net zoals het Sauber en Racing Bulls gaat worden
[ Voor 3% gewijzigd door Chocoball op 25-01-2024 15:26 ]
Het is dus RB en geen Racing Bulls.Ragnar9999 schreef op donderdag 25 januari 2024 @ 14:30:
Snap de drukte om die naamgeving niet zo
Oracle Red Bull Racing noemen we gewoon Red Bull en Mercedes-AMG Petronas F1 noemen we Mercedes
net zoals het Sauber en Racing Bulls gaat worden
Tikkie RB F1 Team. Veel eenvoudiger.Chocoball schreef op woensdag 24 januari 2024 @ 16:07:
Mate, what the h...! Mag er ook geweigerd worden om de naam van het Red Bull B-team in de topic start te wijzigen? Ik vraag het voor de topic starter.
Niet alleen de fans zijn niet over de nieuwe naam te spreken ook de Formule 1 bazen in London kregen buikpijn van de nieuwe naam. Het proces heeft daarom ook enkele weken langer geduurd dan verwacht om alle bezwaren weg te nemen. De Herr Doktor zegt over de nieuwe naam dat het een kleine tongbreker is.
https://www.auto-motor-un...m-alpha-tauri-neuer-name/
[ Voor 6% gewijzigd door Quad op 25-01-2024 15:45 ]
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
🚨BREAKING NEWS 🚨:
— PlanetF1 (@Planet_F1) 25 januari 2024
Charles Leclerc signs new contract extension with Ferrari "beyond the 2024 season."
Leclerc: "I’m very pleased to know that I will be wearing the Scuderia Ferrari race suit for several more seasons to come."#Ferrari #F1
[ Voor 83% gewijzigd door DaniëlWW2 op 26-01-2024 10:32 ]
Crash Bulls?YakuzA schreef op donderdag 25 januari 2024 @ 12:30:
[...]
Cash Bulls
Maar denk dat ik ze gewoon weer Toro Rosso ga noemen.
Everything is better with Bluetooth
Sterkte denk ik dan maar?
Mijn boefje is liev!
Thuis op de bank: "I am stupid."
ping 127.212.23.124
Voor naar verluid 25 miljoen euro per jaar wil ik dat thuis op de bank best zeggen... geen probleem.
[ Voor 8% gewijzigd door Bastien op 25-01-2024 17:11 ]
Zolang er mensen zijn zal de wereld nooit duurzaam worden.
Zijn er wel genoeg kliffen op de wereld waar 8 miljard mensen zich als lemmingen vanaf kunnen storten?
Bumpy much ?G_Dragon schreef op donderdag 25 januari 2024 @ 17:16:
[YouTube: This is the Madrid Circuit that F1 Might Race At!]
Alvast een sneakpeak naar Madrid
Flink andere layout...Chocoball schreef op dinsdag 23 januari 2024 @ 11:59:
[...]
I know nothing... I am from Barcelona
Ben alleen benieuwd wat het plan is. Nu is al een derde van de kalerder een stratencircuit, straks de helft?
Als Formule 1 zo graag stratencircuits wil doe ze dan in combinatie met sprint races en F1 Academy
Hier nog een ander aanzicht van het Madrid 'circuit".
[ Voor 9% gewijzigd door Jelte op 25-01-2024 17:34 ]
Dat filmpje is al 6 maanden oud (valt nu pas op dat er might race at in de titel staat). Deze simulatie is van een paar uur geledenG_Dragon schreef op donderdag 25 januari 2024 @ 17:16:
[YouTube: This is the Madrid Circuit that F1 Might Race At!]
Alvast een sneakpeak naar Madrid
[ Voor 17% gewijzigd door Chocoball op 26-01-2024 09:58 ]
Oh dan heb ik de verkeerde geuploadChocoball schreef op donderdag 25 januari 2024 @ 17:49:
[...]
Dat filmpje is al 6 maanden oud. Deze simulatie is van een paar uur geleden
[YouTube: ZIEN! Eerste Rondje Over Het NIEUWE F1-Circuit In Madrid | F1-Hotlap]
Deze stond nog in mn agenda en bevat nu ook het 2024 seizoen. Zonder dat ik iets heb geupdateChocoball schreef op vrijdag 19 januari 2024 @ 19:29:
[...]
Hij verscheen vorig seizoen pas eind april en was te downloaden op https://calendar.formula1.com/.
Ben wel benieuwd wat dit voor de toekomst van Sainz in houd
PSN
Geruchten vorig jaar in Augustus was dat hij iets had getekend bij Audi. Zie nu dat het 4 dagen geleden ook weer een hot item is.YakuzA schreef op vrijdag 26 januari 2024 @ 09:36:
[...]
Ben wel benieuwd wat dit voor de toekomst van Sainz in houd
[ Voor 10% gewijzigd door Illegal_Alien op 26-01-2024 10:59 ]
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq