Speedster schreef op dinsdag 30 juli 2024 @ 07:12:
De Perez
haatrealisme is Enorm in dit topic. De toetsenbord ridders
,zoals ik, hebben nooit een mindere periode...
Perez mag blijven omdat hij
nog steeds potentie heeft EN een Enorme zak geld mee brengt.
Telcel, 7 miljard winst per jaar tsja die
kunnen wel wat missen moeten altijd meer winst voor de aandeelhouders.
FTFY
Perez heeft geen potentie, dat is wel gebleken de afgelopen jaren. Als je teamgenoot gemiddeld een seconde per ronde sneller is als het veld, en je krijgt het nog voor elkaar om vaker buiten het podium te finishen dan er op... Dan heeft dat niets met potentie te maken. Er zijn misschien 4 tracks waar die goed kan rijden. Dat is veel te weinig met 24 tracks op de kalender. Zeker als die andere 20 gewoon erbarmelijk slecht zijn.
Het enige wat hij mee brengt is de red bull verkopen binnen Zuid-Amerika. Maar kan me niet voorstellen dat heel Mexico een boycot gaat doen. Dit lijkt me eerder een politiek spelletje.
En Telcel heeft gewoon de verplichting richting aandeelhouders om méér winst te maken dan het jaar ervoor. En de investeringen in Checo zullen daar (indirect) aan bijdragen.
Er is ook veel
haat misgunning richting Stroll. Voor dezelfde reden, en toch doet die het ten opzichte van zijn teamgenoot (wat geen pannenkoek is) toch beter dan Checo tov zijn teamgenoot. In principe is Checo gewoon naar (indirect) een pay driver gegaan. En als je dan ook nog eens niet presteert is het niet vreemd dat men kritisch wordt. Zeker als er genoeg rookies klaar staan die in ieder geval nog eventueel potentie hebben.
Eigenlijk worden er gewoon teveel stoeltjes bezet gehouden door de oude garde en pay drivers.
- Ricciardo presteert al jaren niet
- Perez presteert al jaren niet
- Alonso is 43, maar presteert nog wel...
- Magnussen presteert ook ondermaats en maakte 12 jaar geleden zijn debut al
- Hulkenberg is ook al oud, maar presteert nog aardig voor zover we kunnen zien (als je het hebt over potentie denk ik aan Hulkenberg. Maakt veel fouten, te aggressief, maar als die een goede dag heeft.... dat mis je bij Perez)
- Hamilton presteert nog, maar zit ook al héél lang in F1
- Bottas presteert eigenlijk ook ondermaats
Eigenlijk zitten 3 coureurs al te lang in de F1, en 4 zitten er al lang in en presteren gewoonweg niet.
Als je dan Stroll nog meetelt, Zhou presteert niet, Logan Sargeant ook niet. Dat zijn al 7 coureurs die eigenlijk gewoon ruimte moeten maken.....
Perez is EN slecht, EN een verkapte paydriver. Dan ga je krijgen dat mensen je het niet gunnen. Zeker als je het probleem steeds bij de auto legt en opmerkingen maakt als "eerste of laatste maakt niet uit want ik heb een contract en doe wat ik moet doen" ga je mensen krijgen die dan gaan wijzen op dat je niet doet wat je zou moeten doen