Sainz -> BearmanYakuzA schreef op maandag 8 april 2024 @ 13:54:
[...]
Zou wel wat zijn als hij onder zijn vervanger eindigt idd
Ricciardo -> Lawson
Sargeant -> Antonelli
Dan zou die zelfs 23e kunnen eindigen
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Sainz -> BearmanYakuzA schreef op maandag 8 april 2024 @ 13:54:
[...]
Zou wel wat zijn als hij onder zijn vervanger eindigt idd
21e in WDC heeft hij vorig jaar al behaald, dus altijd ruimte voor veranderingXNL073 schreef op maandag 8 april 2024 @ 14:14:
[...]
Sainz -> Bearman
Ricciardo -> Lawson
Sargeant -> Antonelli
Dan zou die zelfs 23e kunnen eindigen
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Bij Sainz is het niet alleen motivatie, maar hij doet wat hij wil omdat hij er toch al weg moet.stylezzz schreef op zondag 7 april 2024 @ 21:32:
[...]
Neuh, je zag hem met de jaren duidelijk 'groeien' als coureur.
Er zijn gewoon geen voorschriften wanneer iemand 'promoveert' uit de f2 of exit uit de f1 gaat. Echt talent word wel herkend.... marko heeft destijds goed gegokt, maar heeft sindsdien ook veel missers gemaakt. All in a days job... het blijft mensenwerk. Kijk naar sainz.... krijgt te horen dat zijn contract afloopt en is spontaan oppermachtig bij ferrari. Het kan verkeren. Stukje motivatie doet wonderen. Bij redbull zijn ze vooral goed om de druk op te voeren op hun coureurs. Kan soms goed uitpakken, maar meestal laat het mensen alleen maar meer fouten maken.....
Kanton of Guanzhou is relatief dichtbij Hong Kong ooktorx schreef op maandag 8 april 2024 @ 12:43:
China wil F1-circuit in Guangzhou bouwen: https://www.newsgd.com/node_5c070fdd03/96696bf9c1.shtml
[...]
[ Voor 16% gewijzigd door NeverSettle op 08-04-2024 15:29 ]
een treffende spreuk
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Dit heb ik ook live gezien, wat een ballen-move, want de regie was weer nergens.pro_6or schreef op maandag 8 april 2024 @ 23:20:
Max zijn overtake op Russell (race topic zit al op slot)
[Embed: F1 TV _ 2024 Japanese Grand Prix - Google Chrome 2024-04-07 18-22-30]
Ik vind dit zo'n heerlijk camerastandpunt.pro_6or schreef op maandag 8 april 2024 @ 23:20:
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Net onboard Russel gekeken, keek in spiegeltje en liet max er mooi voorbij... en weg was die.pro_6or schreef op maandag 8 april 2024 @ 23:20:
Ja zonde voor Russell om tijd te verliezen met Verstappen op verse banden. Russell zag ‘m zelfs uit de pit komen gok ik.Bloodclot schreef op dinsdag 9 april 2024 @ 11:53:
[...]
Net onboard Russel gekeken, keek in spiegeltje en liet max er mooi voorbij... en weg was die.
1uur 4 minuten op de f1tv pro stream.
"The Metador" hahaChocoball schreef op dinsdag 9 april 2024 @ 08:12:
Daar het race topic al op slot zit. Dit was het introfilmpje van Sky F1 Italia voor de race in Japan met The Chosen en The Hammer![]()
[YouTube: Sky Sport F1 Suzuka 2024 Intro]
Heel vet gemaakt!Chocoball schreef op dinsdag 9 april 2024 @ 08:12:
Daar het race topic al op slot zit. Dit was het introfilmpje van Sky F1 Italia voor de race in Japan met The Chosen en The Hammer![]()
[YouTube: Sky Sport F1 Suzuka 2024 Intro]
at your service
Oef, veel te schreeuwerig voor mij. Ben oud ...The_Butler schreef op dinsdag 9 april 2024 @ 20:30:
Ik weet niet of deze content creator nog langs is gekomen; hij noemt zich
Rocketpoweredmohawk. heeft wat creatief taalgebruik maar heeft erg vermakelijke analyses, wilde hem jullie niet onthouden...
[YouTube: 18 Year Old COOKS Lewis Hamilton]
The biggest communication problem is we do not listen to understand. We listen to reply.
Kan gewoon je smaak niet zijn net als ik het niets vind.Boeryepes schreef op dinsdag 9 april 2024 @ 20:40:
[...]
Oef, veel te schreeuwerig voor mij. Ben oud ...
10 seconden gekeken en was er al klaar mee. Aandacht trekker en niet leuk. En ja ....ik ben ook oud.The_Butler schreef op dinsdag 9 april 2024 @ 20:30:
Rocketpoweredmohawk. heeft wat creatief taalgebruik maar heeft erg vermakelijke analyses, wilde hem jullie niet onthouden...
AopenHX08 ZM400B Athlon64-X2-3800+ ArticFreezer64pro Asrock939Dual-Sata2 2x512MbDDR400 GigabyteR9700pro SBAudigy2 Inspire6700modded PCTVpro ADSL 6Mb/768 NEC2500a Pioneer105DVDrom iiyamaVMPro450 CanonIP4000 LogitechG5 200GbWD7200 80GbWD7200 WinXPhome
Luister naar je onderbewustzijn. Er is een reden dat je niet wilt weten hoe je voedsel wordt geproduceerd.
Vaak bu'j te bang!
Dat komt omdat hij dit ook met een knipoog doet. En voor de “oude” meekijkers, kijk even door de overduidelijke gespeelde rol heen en luister naar hoe hij alle pretenties, bullshit en onzin neersabelt. Iets dat in de F1 ontzettend nodig is.Ample Energy schreef op dinsdag 9 april 2024 @ 21:55:
Ik vind RPM echt prachtig. Ben zelf zo links en woke en shit dat de gemiddelde tweaker bij binnenkomst van mijn huis spontaan zou ontbranden, maar RPM past om een of andere reden helemaal in mijn straatje.
Moet zelf dan weer overgeven van een Buxton of Kamphues; RPM is de enige goede F1-show die ik ken.
een treffende spreuk
De bijnamen die hij heeft voor alle rijders, zouden hem nog geen drie seconden overleven op dit forumpro_6or schreef op dinsdag 9 april 2024 @ 23:27:
[...]
Dat komt omdat hij dit ook met een knipoog doet. En voor de “oude” meekijkers, kijk even door de overduidelijke gespeelde rol heen en luister naar hoe hij alle pretenties, bullshit en onzin neersabelt. Iets dat in de F1 ontzettend nodig is.
Best een goed verhaal inderdaad, maar vermoeiende delivery. Zal de leeftijd wel zijnpro_6or schreef op dinsdag 9 april 2024 @ 23:27:
[...]
Dat komt omdat hij dit ook met een knipoog doet. En voor de “oude” meekijkers, kijk even door de overduidelijke gespeelde rol heen en luister naar hoe hij alle pretenties, bullshit en onzin neersabelt. Iets dat in de F1 ontzettend nodig is.
Voor de podcast volgersBundin schreef op woensdag 10 april 2024 @ 08:33:
[...]
Best een goed verhaal inderdaad, maar vermoeiende delivery. Zal de leeftijd wel zijnDezelfde inhoud maar ietsje relaxter zou meteen in m'n favorites landen.
Nu planetf1 in kwaliteit achteruit is gehold, ben ik wel op zoek naar goeie (en leuke) f1 content. Suggesties welkom!
Leuk, lekker over de top.The_Butler schreef op dinsdag 9 april 2024 @ 20:30:
When you are dead, you do not know you are dead. It’s only painful and difficult for others. The same applies when you are stupid.
Dat, en The Race. Ook de Intercooler kan ik aanbevelen (veel breder dan F1)Ragnar9999 schreef op woensdag 10 april 2024 @ 08:47:
[...]
Voor de podcast volgers
Als je je niet laat tegenhouden door een beetje Hamilton bias kan ik "Missed Apex" aanbevelen
The biggest communication problem is we do not listen to understand. We listen to reply.
Sushi TsunodaBloodclot schreef op woensdag 10 april 2024 @ 08:03:
[...]
De bijnamen die hij heeft voor alle rijders, zouden hem nog geen drie seconden overleven op dit forum
Heerlijk over de top, je moet er van houden, maar idd, dikke vette knipoog analyses.
Dus als ik nu reageer dat die op zaterdagmorgen, een paar uur voor de race, ook zat te simracen dan is dat nieuws voor je?Pendaco schreef op woensdag 10 april 2024 @ 12:04:
Ik had trouwens niet meegekregen dat de nacht voor de race in Jeddah Max nog lekker zat te simracen tot 3 uur 's nachts
Hij legt ook leuke links, zoals de penalty van Alonso en het moment met de steward jaren daarvoor (op reddit/twitter werd die link al gelegd, en dat zegt die ook). Normale F1 media zal die link niet eens durven makenPendaco schreef op woensdag 10 april 2024 @ 12:04:
[...]
Sushi Tsunoda
Lewis Midfieldinton
Maxipad
Windowlicker (Stroll)![]()
Russell Bin Laden
Fernando Da Vinci
Het geschreeuw mag idd wel wat minder maar ik kan 'm wel waarderen. Iig een Brit (of is hij Australisch?) die niet zo pro Mercedes / Britse coureurs is. Ik had trouwens niet meegekregen dat de nacht voor de race in Jeddah Max nog lekker zat te simracen tot 3 uur 's nachts
[ Voor 94% gewijzigd door Boeryepes op 10-04-2024 14:45 ]
Dan is LawVS misschien iets voor je.AvK schreef op dinsdag 9 april 2024 @ 21:17:
[...]
10 seconden gekeken en was er al klaar mee. Aandacht trekker en niet leuk. En ja ....ik ben ook oud.
"When you grow up your heart dies"
Ik ging persoonlijk ook wel goed op de Sargeant rabbit hole c.q. history lesson in deze video:Waah schreef op woensdag 10 april 2024 @ 13:23:
[...]
Hij legt ook leuke links, zoals de penalty van Alonso en het moment met de steward jaren daarvoor (op reddit/twitter werd die link al gelegd, en dat zegt die ook). Normale F1 media zal die link niet eens durven maken![]()
Verder inderdaad wat overdreven en geschreeuw, maar dat is ook wel onderdeel van het type dat die speelt. En je kan hem nooit biased noemen, want hij sabelt alle coureurs even hard neer![]()
Gewoon no bullshit en politiek gekonkel. Het tegenovergestelde van de F1 eigenlijk.
Zijn stukje over Max zijn simracing en de opvoeding van P is ook prachtig
[ Voor 12% gewijzigd door streamnl op 11-04-2024 18:41 ]
Alonso een beetje kennende, weten we zeker dat dit geen referentie is naar Alpine?d-vine schreef op donderdag 11 april 2024 @ 19:24:
[Afbeelding]
Alonso heeft alvast wat geregeld die de grote aanhanger met geld kan vervoeren
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Gelijk heeft ie
SAI dus naar Merc volgende week?
PSN
Vermoedelijk voor een jaartje en dan Sauber Audi
[ Voor 19% gewijzigd door D-dark op 11-04-2024 21:26 ]
3 jaar bij WilliamsD-dark schreef op donderdag 11 april 2024 @ 21:23:
[...]
Vermoedelijk voor een jaartje en dan Sauber Audi
of Toto moet volgend jaar opgeven en Antonelli alvast wat ervaring voor 2026 laten opdoen.
[ Voor 8% gewijzigd door YakuzA op 11-04-2024 21:45 ]
PSN
Waar hebben we dat eerder gezien, een of ander George.YakuzA schreef op donderdag 11 april 2024 @ 21:44:
[...]
3 jaar bij Williams
Dit jaar instappen en dan kan hij in 2027 in de Merc.
Volgens GPfans (/AMuS) gaat Mercedes niemand aannemen zolang ze kans maken op Max:
Ik vraag me af of Max gewoon de druk bij Red Bull aan het opvoeren is, om te zorgen dat ze beter hun best doen om Marko en Newey binnen boord te houden. (Ook als dat betekent dat Horner het veld moet ruimen)Hoewel Verstappen geen haast zal hebben bij een beslissing over zijn toekomst, is Wolff toch bereid te wachten of er nog dit seizoen een knoop wordt doorgehakt. 'Verstappen is de enige coureur die de luxe heeft om de tijd te nemen en de situatie in te schatten. Ook Mercedes heeft geen haast. Zolang er een kleine kans is om de snelste coureur van deze tijd binnen te halen, wacht Toto Wolff op de wereldkampioen. Zelfs als dat betekent dat hij zijn andere opties, Fernando Alonso en Carlos Sainz, misloopt', aldus bovengenoemd medium.
Enige topteam waar Carlos momenteel kans bij maakt is Merc?Lynx schreef op donderdag 11 april 2024 @ 22:30:
Albon heeft een doorlopend contract maar met de auto en het logistiek gezeik kan hij wel eens onrustig worden. Sainz zal een langlopend contract eisen. Die gaat echt niet voor 1 of 2 jaar tekenen. Carlitos is nog vol in de race voor 3 teams en pas als hij beslist begint het feest pas echt.
PSN
Hoe noem je Merc?YakuzA schreef op vrijdag 12 april 2024 @ 07:17:
[...]
Enige topteam waar Carlos momenteel kans bij maakt is Merc?
Don't feel bad for the suicidal cat. | Denon AVC-X4800H - JBL 4309 - Arendal 1723 S1 - LG 77G2 - LG 65B6 - Sony PS5 - Nintendo Switch 1 & 2
Don't feel bad for the suicidal cat. | Denon AVC-X4800H - JBL 4309 - Arendal 1723 S1 - LG 77G2 - LG 65B6 - Sony PS5 - Nintendo Switch 1 & 2
Klinkt meer als "als RBPT faalt, willen wij wel motoren leveren aan RBR".Major_ton schreef op vrijdag 12 april 2024 @ 08:46:
Post ik net het bovenstaatnde, lees ik vervolgens dit:
https://nl.motorsport.com...martin-watanabe/10597329/
Max toch naar Aston Martin in 2026 ten koste van Stroll Jr.? Kunnen Max en Fernando een jaartje samen rijden
PSN
RBR gebruikt geen Honda motoren meer vanaf 2026. Dit artikel suggereert dus juist dat Max bij RBR blijft (want bij Honda gaan ze m missen)Major_ton schreef op vrijdag 12 april 2024 @ 08:46:
Max toch naar Aston Martin in 2026 ten koste van Stroll Jr.? Kunnen Max en Fernando een jaartje samen rijden
Zou nog niet zo raar zijn. Ze rijden met Honda. Stroll sr . is zeer gemotiveerd om AM verder uit te bouwen en heeft geld. Max + Newey + Marko + Lambiase naar AM. En er zullen nog wel meer willen meegaan van RBR.Major_ton schreef op vrijdag 12 april 2024 @ 08:46:
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2
Ik heb het Honda stuk gelezen. Laatste regels, hij verwacht juist niet op korte termijn weer met Max samen te werken. Misschien na 28 in een hoedanigheid. AMR is van Stroll en voor Stroll, dat is heel duidelijk te zien in drive to survive.Help!!!! schreef op vrijdag 12 april 2024 @ 09:07:
[...]
Zou nog niet zo raar zijn. Ze rijden met Honda. Stroll sr . is zeer gemotiveerd om AM verder uit te bouwen en heeft geld. Max + Newey + Marko + Lambiase naar AM. En er zullen nog wel meer willen meegaan van RBR.
Alleen zal combi Max en Fernando wel eens explosief kunnen worden als ze aan elkaar gewaagd blijken.
een treffende spreuk
Je meent het?! Dank je voor de dooddoenerAvAars schreef op vrijdag 12 april 2024 @ 09:02:
[...]
RBR gebruikt geen Honda motoren meer vanaf 2026. Dit artikel suggereert dus juist dat Max bij RBR blijft (want bij Honda gaan ze m missen)
"When you grow up your heart dies"
https://www.motorsport.co...ad-of-f1-return/10597818/F1 will be racing in Shanghai for the first time since 2019, and its addition to the calendar this year is especially interesting because it is the first time that the new ground effect cars will have driven there.
The current generation of F1 machinery is more sensitive to bumps, which are a common feature at the Shanghai venue because the track is built on swampland – so ground movement is common.
Mindful about the need for an increased focus on bumps, repairs have been completed at various parts of the circuit to remove any bumps that could cause problems.
PSN
Alonso is in 2026 44/45 jaar oud. Hij kan nu nog aardig compenseren met racecraft, maar tegen die tijd mag je toch hopen dat Max hem wel af kan troeven?Help!!!! schreef op vrijdag 12 april 2024 @ 09:07:
[...]
Zou nog niet zo raar zijn. Ze rijden met Honda. Stroll sr . is zeer gemotiveerd om AM verder uit te bouwen en heeft geld. Max + Newey + Marko + Lambiase naar AM. En er zullen nog wel meer willen meegaan van RBR.
Alleen zal combi Max en Fernando wel eens explosief kunnen worden als ze aan elkaar gewaagd blijken.
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
Gelukkig gaat Aston ook rijden in WEC. misschien is hij daar meer op zijn plek.Grrrrrene schreef op vrijdag 12 april 2024 @ 12:43:
[...]
Alonso is in 2026 44/45 jaar oud. Hij kan nu nog aardig compenseren met racecraft, maar tegen die tijd mag je toch hopen dat Max hem wel af kan troeven?
Ik had altijd begrepen dat Lawrence Stroll dat team had gekocht om zijn zoon wereldkampioen F1 te maken. Ik mag toch hopen dat er onderhand enige realiteitszin bij komt kijken dat dat nooit gaat gebeuren, zolang er nog andere coureurs deelnemen. 0.8s trager dan zijn teamgenoot in Q1, in de race op een ronde achterstand finishen tussen beide Haas-rijdersDie hoort gewoon niet in F1 thuis.
Maar wat gaat Stroll sr. dan doen? Moet je als vader je zoon dan niet tegen zichzelf in bescherming nemen? Hij wordt nu openlijk bespot op social media. Dat kun je toch ook niet aanzien? Moet hij het doel niet verleggen naar Fernando WDC maken in 2026, door Newey te kapen, want die had met Honda in de RBR-dagen ook succes. Vanaf 2027 komt Verstappen dan vanzelf over, want hij zou dan potentieel de beste auto van het veld hebben, dus daar moet ook de beste coureur van het veld in.
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Verwacht wel dat Max sneller is maar omdat ALO nog steeds zo goed presteert zou ik niet verbaasd zijn als het close is.Grrrrrene schreef op vrijdag 12 april 2024 @ 12:43:
[...]
Alonso is in 2026 44/45 jaar oud. Hij kan nu nog aardig compenseren met racecraft, maar tegen die tijd mag je toch hopen dat Max hem wel af kan troeven?
Stroll sr zal iom Stroll jr. toch inderdaad best wel tot voortschrijdend inzicht in staat zijn. Jr. schijnt toch ook niet volledig happy meer te zijn als F1 driver ? Vandaar dat ik Max (+keyspelers) naar AM niet zo onrealistisch vind.Ik had altijd begrepen dat Lawrence Stroll dat team had gekocht om zijn zoon wereldkampioen F1 te maken. Ik mag toch hopen dat er onderhand enige realiteitszin bij komt kijken dat dat nooit gaat gebeuren, zolang er nog andere coureurs deelnemen. 0.8s trager dan zijn teamgenoot in Q1, in de race op een ronde achterstand finishen tussen beide Haas-rijdersDie hoort gewoon niet in F1 thuis.
Maar wat gaat Stroll sr. dan doen? Moet je als vader je zoon dan niet tegen zichzelf in bescherming nemen? Hij wordt nu openlijk bespot op social media. Dat kun je toch ook niet aanzien? Moet hij het doel niet verleggen naar Fernando WDC maken in 2026, door Newey te kapen, want die had met Honda in de RBR-dagen ook succes. Vanaf 2027 komt Verstappen dan vanzelf over, want hij zou dan potentieel de beste auto van het veld hebben, dus daar moet ook de beste coureur van het veld in.
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2
🥁 Presenting... the 2025 FIA Formula One World Championship calendar!#F1 pic.twitter.com/qrBB52ncRd
— Formula 1 (@F1) 12 april 2024
[ Voor 41% gewijzigd door Extigo op 12-04-2024 13:08 ]
Toch heb ik hem een paar keer mooie starts zien maken vorig jaar. Dat hij meteen een paar plekken pakte. Starten kan hij wel. Hij doet het daar niet verkeerd in. Maar ja, een race is niet alleen starten.Grrrrrene schreef op vrijdag 12 april 2024 @ 12:50:
Ik zou met zijn "talent" in ieder geval niet Indycar gaan rijdenHij mist natuurlijk talent en lijkt niet bang te zijn om een ongeluk te krijgen en dat lijkt me met het gevaarlijkere karakter van Indycar een ongelukkige combinatie.
[ Voor 3% gewijzigd door Sepp14 op 12-04-2024 13:11 ]
When you are dead, you do not know you are dead. It’s only painful and difficult for others. The same applies when you are stupid.
Canada zou contractueel een plek juni bedongen hebben maar F1 wil het mogelijk met Miami combineren voordat de Europese tour begint. Alleen duurt het contract van Canada nog tot en met 2031.Extigo schreef op vrijdag 12 april 2024 @ 13:07:
Kalender 2025. En nog steeds Canada op die rare plek.
[Afbeelding]
[Twitter]
Gaat Bearman in China een vrije training rijden? Dat is toch niet logisch aangezien er maar 1 training is door het sprintweekend?Chocoball schreef op vrijdag 12 april 2024 @ 13:09:
Haas
Komt met een upgrade voor de snelle bochten en meer neerwaartse druk. Momenteel zijn er maar 2 kits beschikbaar maar niet beide coureurs krijgen de nieuwe kit. Mocht er namelijk wat gebeuren dat kan Haas alleen terug naar een oudere specificatie en moet dan starten vanuit de pitstraat.
China en Miami zin sprintweekenden met slechts 1 vrije training dus daarmee is het risico nog groter. Aangezien Magnussen zijn wagen in China afstaat aan Bearman krijgt hij de nieuwe kit al in China.
https://www.auto-motor-un...024-magnussen-hulkenberg/
Wel zit er net als bij de race voor en na Miami een week tussen, dan zouden ze waarschijnlijk toch al voor terugreizen.Extigo schreef op vrijdag 12 april 2024 @ 13:07:
[Afbeelding]
[Twitter]
Red Bull wellicht, al hoor je daar nu ook weer geluiden dat men door wil met Perez.YakuzA schreef op vrijdag 12 april 2024 @ 07:17:
[...]
Enige topteam waar Carlos momenteel kans bij maakt is Merc?
Het verschil zit hem vooral in de logistiek van alle spullen. In Europa rijden ze alles rond met vrachtwagens.dutchgio schreef op vrijdag 12 april 2024 @ 13:44:
[...]
Wel zit er net als bij de race voor en na Miami een week tussen, dan zouden ze waarschijnlijk toch al voor terugreizen.
Dus dan maakt het niet zo veel uit.
Contract Ocon loopt eind 2024 af (dacht ik, niet echt uitgezocht) en die heeft toch ook nog ergens een lijntje met Mercedes/Wolff? Kan me voorstellen dat Alpine niet meer zo aantrekkelijk voor hem is.Lynx schreef op vrijdag 12 april 2024 @ 13:59:
Bottas terug naar merc en de storm loopt met een sisser af.
Dat zijn wel de grote 3 naast Ferrari. Maar bij alle 3 kun je wel kanttekeningen plaatsen:Help!!!! schreef op vrijdag 12 april 2024 @ 12:51:
[...]
Verwacht wel dat Max sneller is maar omdat ALO nog steeds zo goed presteert zou ik niet verbaasd zijn als het close is.
[...]
Stroll sr zal iom Stroll jr. toch inderdaad best wel tot voortschrijdend inzicht in staat zijn. Jr. schijnt toch ook niet volledig happy meer te zijn als F1 driver ? Vandaar dat ik Max (+keyspelers) naar AM niet zo onrealistisch vind.
Audi vind ik wel erg ongewis. Dus: RBR, AM of MER meer smaken lijken mij er voorlopig ook niet te zijn.
Verhip dat moet Imola zijnTinusXIII schreef op vrijdag 12 april 2024 @ 13:22:
[...]
Gaat Bearman in China een vrije training rijden? Dat is toch niet logisch aangezien er maar 1 training is door het sprintweekend?
Even alle contracten op een rijToke_gt schreef op vrijdag 12 april 2024 @ 14:18:
[...]
Contract Ocon loopt eind 2024 af (dacht ik, niet echt uitgezocht) en die heeft toch ook nog ergens een lijntje met Mercedes/Wolff? Kan me voorstellen dat Alpine niet meer zo aantrekkelijk voor hem is.
Alonso heeft een verkeerde datumChocoball schreef op vrijdag 12 april 2024 @ 15:13:
[...]
Even alle contracten op een rij
[Afbeelding]
PSN
Ik wist dat die opmerking zou komen
[ Voor 27% gewijzigd door Chocoball op 12-04-2024 20:37 ]
Volgens de Gazetto is Sainz al rond of bijna rond met Merc:
uit de translate.But with the arrival in Mercedes they have guaranteed themselves another top team. Sainz's arrival would close the door to Andrea Kimi Antonelli for the time being. But it was predictable that the very young 17-year-old talent from Bologna would have to wait a little longer before getting into the Mercedes as an official driver. In the meantime, he will compete in F2 and will do an intense testing program with the silver cars of past seasons. Then Wolff could find him a place in a customer team (Williams?) to give him the necessary experience.
[ Voor 53% gewijzigd door YakuzA op 12-04-2024 15:45 ]
PSN
Apart want het salarispakket van Verstappen (wat hoger is dan de huidige van Hamilton) is net door Mercedes goedgekeurd. Daarnaast zou Antonelli worden klaargestoomd voor het zitje volgend jaar. Toto maakt er zo wel een rommeltje vanYakuzA schreef op vrijdag 12 april 2024 @ 15:42:
[...]
Volgens de Gazetto is Sainz al rond of bijna rond met Merc:
https://www.gazzetta.it/F...va-alla-mercedes-f1.shtml
Maar het blijft natuurlijk wel de Gazetto![]()
![]()
[...]
uit de translate.
Ze rijden allemaal 1/3e van de racesChocoball schreef op vrijdag 12 april 2024 @ 15:56:
[...]
Apart want het salarispakket van Verstappen (wat hoger is dan de huidige van Hamilton) is net door Mercedes goedgekeurd. Daarnaast zou Antonelli worden klaargestoomd voor het zitje volgend jaar. Toto maakt er zo wel een rommeltje van
Wat ik zelf een erg bijzondere vond, was over Ocon: 13x (!) ingehaald tijdens de GP* en toch gefinisht waar hij ook gestart was: P15Chocoball schreef op zondag 14 april 2024 @ 00:13:
Voor de statistiekzondag nog wat aardige getallen:
[ Voor 7% gewijzigd door Grrrrrene op 15-04-2024 09:56 ]
Och, Sainz in 2025 naar Mercedes. Met een optie op 2026.Chocoball schreef op vrijdag 12 april 2024 @ 15:56:
[...]
Apart want het salarispakket van Verstappen (wat hoger is dan de huidige van Hamilton) is net door Mercedes goedgekeurd. Daarnaast zou Antonelli worden klaargestoomd voor het zitje volgend jaar. Toto maakt er zo wel een rommeltje van
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Mwa, dan nog is 2 jaar in de Merc voor Sainz nog steeds beter dan bij RBR bivakkeren in die 3 tussenjaren.DaniëlWW2 schreef op maandag 15 april 2024 @ 10:04:
Ik denk dat Sainz eerst aast op die tweede plek bij RBR.
Zeker omdat Verstappen de laatste tijd, steeds meer laat doorschemeren dat hij na 2028 gaat stoppen. Gebeurd dat, dan wil je daar misschien zitten. Het duidelijke alternatief is Mercedes. Die gaan nu alleen maar achteruit, maar 2026 is weer een nieuw aerodynamisch en motorreglement. Zeker vanwege dat laatste kan een fabrieksteam (niet Renault/Alpine) hierdoor interessant zijn.
[ Voor 4% gewijzigd door YakuzA op 15-04-2024 10:11 ]
PSN
[ Voor 31% gewijzigd door Grrrrrene op 15-04-2024 10:10 ]
Ligt eraan. Sainz is namelijk niet onervaren of een echte tweede coureur.YakuzA schreef op maandag 15 april 2024 @ 10:09:
[...]
Mwa, dan nog is 2 jaar in de Merc voor Sainz nog steeds beter dan bij RBR bivakkeren in die 3 tussenjaren.
Bij RBR naast Max wordt er 120% zeker 3 jaar lang aan zijn stoelpoten gezaagd.
De DRS truuk is natuurlijk al zo oud als dat DRS bestaat en vele malen toegepast.Grrrrrene schreef op maandag 15 april 2024 @ 10:18:
Ik ben bij Sainz vooral onder de indruk van de reservecapaciteit die hij heeft. In tegenstelling tot Leclerc hebben we hem vaak zien meedenken over de strategie als duidelijk werd dat de clowns bij Ferrari het niet voor elkaar hadden. Leclerc trapt dan in de val van een foute strategie, Sainz zegt gewoon "Nee" en komt niet binnen, communiceert wat HIJ vindt dat er moet gebeuren en heeft dan een beter resultaat.
Zelfde vorig jaar in Singapore met de DRS-truc. Dat is dit jaar gekopieerd door Alonso, maar Sainz bedenkt dat dus ook in the heat of the moment. Best knap, want er rijden er heel wat rond die qua mentale capaciteit op 100% zitten tijdens het rijden in een race.
[ Voor 7% gewijzigd door YakuzA op 15-04-2024 10:26 ]
PSN
Je weet dat er aantal complete pitboxen in omloop zijn? Als ze er één hebben tijdens een race, zijn er alweer 3 ofzo op weg naar andere circuits of zijn daar zelfs al. Voor de spullen maakt het dus niets uit, coureurs en de wagens moeten "op het laatste moment" nog een stukje vliegen.Extigo schreef op vrijdag 12 april 2024 @ 13:07:
[Afbeelding]
[Twitter]
rMBP M3 16" rMBP M1 13" iPhone 14 Pro Watch S7 AirPods Pro
Heeft Albon al bijgetekend? die had ik even gemistChocoball schreef op vrijdag 12 april 2024 @ 15:27:
[...]
Ik wist dat die opmerking zou komenAlonso staat nog niet bijgewerkt in het overzicht met een contract t/m 2026.
In het onderstaande overzicht staat wie al een plek heeft of welk team straks plek heeft in 2025.
[Afbeelding]
rMBP M3 16" rMBP M1 13" iPhone 14 Pro Watch S7 AirPods Pro
AopenHX08 ZM400B Athlon64-X2-3800+ ArticFreezer64pro Asrock939Dual-Sata2 2x512MbDDR400 GigabyteR9700pro SBAudigy2 Inspire6700modded PCTVpro ADSL 6Mb/768 NEC2500a Pioneer105DVDrom iiyamaVMPro450 CanonIP4000 LogitechG5 200GbWD7200 80GbWD7200 WinXPhome
[YouTube: https://youtu.be/kLNLrdorjnU?t=2960]AvK schreef op maandag 15 april 2024 @ 10:47:
Bij het Racecafé hebben ze zo'n magnetisch bord waar de coureurs koppels op staan.
Robert Doornbos had een leuke presentatie hoe het er binnenkort uit zou kunnen zien.
Was het er zelf wel mee eens. Te zien op YouTube.
https://www.youtube.com/watch?v=kLNLrdorjnU
Ergens op 49 minuten.
Mijn boefje is liev!
https://www.motorsport.co...strange-formula/10597236/F1 manufacturers are now hard at work in developing their next-generation turbo hybrids, which will feature a 50/50 split in power between the internal combustion engine and battery.
The nature of what is coming has opened the door for what could be some unique characteristics because there will be a premium on energy recovery.
Newey has revealed that effectively turning the ICEs into generators means there could even be the need for weird traits, like needing them to run at full revs through tight corners such as the hairpin in Monaco.
“It's certainly going to be a strange formula in as much as the engines will be working flat-chat as generators just about the whole time,” he told Motorsport.com.
“So, the prospect of the engine working hard in the middle of Loews hairpin is going to take some getting used to.”
PSN
Vond ik bij de Paris Dakar ook zoiets... Audi met een "elektrische" auto, waarbij een blok constant toeren draait... Verschrikkelijk.Grrrrrene schreef op maandag 15 april 2024 @ 11:44:
Ja, lijkt me voor de coureurs ook heel raar rijden, zo'n wagen waarmee het motorgeluid nauwelijks nog een relatie heeft met wat je voelt.
Mijn boefje is liev!
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq