TheBrut3 schreef op woensdag 3 april 2024 @ 19:13:
Laat al die oudheden maar lekker thuis. Er moet meer jonge aanwas een kans krijgen. Drugovich mist waarschijnlijk de F1 en Pourchaire staat er momenteel ook naast. Die jongen is momenteel 20, geef hem de kans om te ontwikkelen. Heeft F2 en F4 gewonnen en in de F3 was hij 2e op 3 punten van Piastri, in een minder team en in zijn eerste jaar.
Lawson heeft laten zien dat hij een kans moet krijgen en raced dit jaar niet. Bearman en Antonelli mogen in de F2 nog laten zien wat ze kunnen, maar zitten er ook aan te komen.
Jammer dat er mogelijk veel talenten een kans in de F1 mis lijken te lopen door wat oud grut.
Tja, het maakt het er ook allemaal niet makkelijker op dat ze contracten hebben lopen bij teams en niet zomaar in het eerste de beste lege stoeltje kunnen springen.
Drugovich zit bij Aston Martin, die lijken voorlopig geen plannen te hebben om ene Stroll te vervangen en Alonso doet het nog te goed, is het niet op de baan dan wel er naast
Pourchaire zit bij Alfa Romeo, misschien volgend seizoen?. Lawson, Redbull, mag het van mij best overnemen van Perez, daar kunnen ze denk ik geen buil aan vallen.

Bearman bij Ferrari, dan moet ie naar Haas... kweenie of je dat moet willen als coureur.

Antonelli en Mercedes... tja, daar komt een stoeltje vrij binnenkort....
Verder zoals al vaker aangegeven, om één of andere reden kiezen teams regelmatig liever voor ervaren piloten, soms zelfs voor 'oude rotten' die hun beste tijd al achter zich hebben. Als je kijkt naar hoe wereldkampioenen de F1 verlaten dan zijn het er maar weinig die dat succesvol hebben kunnen doen.
Ik vraag me dan ook af wat de houdbaarheid is van Hamilton. Al een paar seizoenen in de clinch met z'n teamgenoot die hem aardig partij kan bieden. Maar als ik dan naar Alonso kijk, die heeft toch nog best wat laten zien als herintreder.
Je weet het niet, het zou wel de kers op de taart zijn voor Hamilton als ie z'n achtste titel kan binnenslepen met Ferrari.