✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Haha ja, och dat je dan net uitschiet en een stukje vlees meeneemt brrr...
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Ik vind die olifantenslurven over de rug van de wagen wel bijzonder. Zou dat (zoals het in het stukje van the race staat) voor koeling zijn? Ze zijn dermate prominet aanwezig....
PV ZObrabant O 11 x 355Wp (3900Wp) 32gr / W 11x355Wp (3900Wp) 32gr / Goodwe DNS 5000 5kw
Verder let op wat RBR niet liet zien, de vloer. Want die zal alles behalve vrij plat zijn en ik denk niet dat we de RB20 zullen zien stuiteren.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
No shit Sherlock. Het is misschien al meer dan 10 jaar zo dat teams onderdelen als de vloer of diffuser doen "verbergen". Door dus of uberhaupt geen foto's / renders daarvan te maken (gehele achterkant en dus geen diffuser zichtbaar), of met belichting te spelen (Red Bull deed deze presentatie ook niet voor niks met felle lampen achter de auto, waardoor je van voor (op beeld) totaal geen details ziet in de onbelichte delen), of een domme dummy te gebruiken zonder enige details (gat / opstaande rand in deze RB20 reveal).DaniëlWW2 schreef op donderdag 15 februari 2024 @ 22:28:
Verder let op wat RBR niet liet zien, de vloer. Want die zal alles behalve vrij plat zijn en ik denk niet dat we de RB20 zullen zien stuiteren.
En zeker bij de topteams zul je elk jaar voorbeelden vinden waar dit soort zaken "verborgen" worden.
Zo, Red Bull was het laatste team wat zich voor 2024 presenteerde. Kunnen we ons nu klaarmaken voor volgende week als de testdagen in Bahrein beginnen.

Dus The Race heeft deze lijnen verzonnen?Chocoball schreef op donderdag 15 februari 2024 @ 22:43:
@DaniëlWW2 Red Bull liet ook niks van de achterophanging zien dus daar zitten mogelijk nog wat areodynamische geheimen.
Het is vele malen aannemelijker dat Red Bull niks van achteren liet zien om de diffuser uit beeld te houden. Zoals deze slimme jongen al schreef: RobertMe in "[F1] Seizoen 2024"
Misschien heeft Red Bull weer stickers lopen plakken, maar dit keer van inlaten in plaats van van uitlaten

[ Voor 16% gewijzigd door henri86 op 15-02-2024 23:24 ]
Op je één-na-laatste plaatje zie je juist wel weer de verticale inlet.henri86 schreef op donderdag 15 februari 2024 @ 23:23:
De renders van de auto hebben dan weer duidelijk horizontale inlets..... Minimale weliswaar.
Misschien heeft Red Bull weer stickers lopen plakken, maar dit keer van inlaten in plaats van van uitlaten![]()
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Al zullen ze die inlet niet zomaar kunnen vervangen voor een aantal proefrondjes.
Dat zou goed kunnen, Craig Scarborough denkt dat de verticale inlet bedoeld is als een soort S-duct wat de Ferrari ook heeft.TheBrut3 schreef op donderdag 15 februari 2024 @ 23:56:
What if both? Zowel verticale als horizontale inlets.
/f/image/F4q246JIMrXFOS4irMt1pPou.webp?f=fotoalbum_large)
Dacht dat het saai zou worden met 2 nieuwe livery's.
Komt die Newey toch weer met wat speciaals en dan hebben we alleen nog maar over de motorkap en vertical pods design gehad.
Moet de neus, diffuser, vloer nog komen.
Zo had MER dit de voorgaande jaren ook steeds. Nu geniet ik er van, toen iets minderd-vine schreef op vrijdag 16 februari 2024 @ 07:56:
Ik vind het toch weer mooie afsluiting van alle onthullingen.
Dacht dat het saai zou worden met 2 nieuwe livery's.
Komt die Newey toch weer met wat speciaals en dan hebben we alleen nog maar over de motorkap en vertical pods design gehad.
Moet de neus, diffuser, vloer nog komen.
Mijn boefje is liev!
:strip_exif()/f/image/GEeN2N30yRwza8isOyGGUkTP.webp?f=fotoalbum_large)
Een mooie shot van de Ferrari:
:strip_exif()/f/image/ZSy3q3eNVPDojVA4B3rNrjBu.webp?f=fotoalbum_large)
[ Voor 34% gewijzigd door G_Dragon op 16-02-2024 08:10 ]
Mooi, het seizoen kan eindelijk beginnen
ik vertrouw erop dat Perez ons in het eerste race weekend de vloer laat zienDaniëlWW2 schreef op donderdag 15 februari 2024 @ 22:28:
Dus het lijkt erop dat Mercedes aardig wat conceptuele dingen van RBR geleend lijkt te hebben. Maar ondertussen lijkt RBR weer een flinke stap gezet te hebben en kijken ze niet een "zero pod" te hebben, maar wel een beetje die kant op te zijn gegaan.
Volgend jaar zit Lawson in die auto, daar durf ik wel een taco op te weddenG_Dragon schreef op vrijdag 16 februari 2024 @ 09:15:
Nou ik mag toch hopen dat we dit seizoen van Perez een verbetering van minimaal 40% gaan zien, want anders zou ik als Red Bull echt wel gaan nadenken over volgend jaar. Want ook vorig jaar heb ik me persoonlijk echt kapot lopen ergeren aan zijn acties en geen snelheid vinden, het is dan misschien een persoonlijke mening daar ben ik mij van bewust.
Altijd lekker! Doet me ergens wel even denken aan Lego The Movie met hun Taco TuesdayHolk schreef op vrijdag 16 februari 2024 @ 09:19:
[...]
Volgend jaar zit Lawson in die auto, daar durf ik wel een taco op te wedden
Perez probeerde het nog te reddenChocoball schreef op vrijdag 16 februari 2024 @ 07:16:
Perez die vraagt wat Verstappen van de RB20 vindt
https://imgur.com/a/oEStUmv
Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357
Als, Max overduidelijk een race heeft gewonnen, moet perez gewoon 2e zijn.G_Dragon schreef op vrijdag 16 februari 2024 @ 09:15:
Nou ik mag toch hopen dat we dit seizoen van Perez een verbetering van minimaal 40% gaan zien, want anders zou ik als Red Bull echt wel gaan nadenken over volgend jaar. Want ook vorig jaar heb ik me persoonlijk echt kapot lopen ergeren aan zijn acties en geen snelheid vinden, het is dan misschien een persoonlijke mening daar ben ik mij van bewust.
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Waar ik me persoonlijk het meeste aan erger is het volledige gebrek aan creativiteit wat betreft helm designs.Mog schreef op vrijdag 16 februari 2024 @ 09:40:
Ik vind de RB livery echt prachtig. Weet zeker dat we er met nostalgie op terug kijken over 20 jaar.
Eigenlijk niet het gebrek aan maar meer de restrictie die RB hun rijders oplegt.

nieuwe lijst met starttijden met sprints + vegas
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Tijd tussen de sprint en qualy is zoals verwacht idd 3+ uur geworden, zodat teams evt een spare auto kunnen opbouwenbasvn schreef op vrijdag 16 februari 2024 @ 10:16:
[Afbeelding]
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Teams mogen dan al spare car deels opgebouwd hebben klaarstaan.YakuzA schreef op vrijdag 16 februari 2024 @ 10:45:
[...]
Tijd tussen de sprint en qualy is zoals verwacht idd 3+ uur geworden, zodat teams evt een spare auto kunnen opbouwen
Voor degene die zich afvragen waarom de race van Bahrein en Saudi Arabië op zaterdag begint, het is vanwege de Ramadan.basvn schreef op vrijdag 16 februari 2024 @ 10:16:
[Afbeelding]
Kijk ik ben Red Bull fan. Maar die FerrariG_Dragon schreef op vrijdag 16 februari 2024 @ 08:09:
2024 vs 2023
[Afbeelding]
Een mooie shot van de Ferrari:
[Afbeelding]

Nog ff afwachten tot de eerste race dan weten we het zeker. Heb er in ieder geval weer super veel zin in.
Ja dat hoop ik ook, want meer gevechten zijn wel erg welkom!ed-oorklep schreef op vrijdag 16 februari 2024 @ 11:58:
Ben heel benieuwd of het dit jaar wat dichter bij elkaar zit, hoop van wel, vrees van niet.
Nog ff afwachten tot de eerste race dan weten we het zeker. Heb er in ieder geval weer super veel zin in.
Ik ben alleen bang dat als het gaat werken wat Red Bull heeft gevonden dat ze wegrijden bij de rest, maar gevechten in de top 3 zou ook wel erg leuk zijn. Ben benieuwd of we net zoals vorig jaar weer een seizoen zonder klapbanden gaan krijgen, want die lijken door de veiligheid ook verleden tijd.
@G_Dragon @Chocoball Toevoegen aan topicstart ?basvn schreef op vrijdag 16 februari 2024 @ 10:16:
[Afbeelding]
Niet echt een handige tabel dit met de eerste 2 races die afwijken qua dag in het weekend.basvn schreef op vrijdag 16 februari 2024 @ 10:16:
[Afbeelding]
Ja, er staat een sterretje onderaan met de uitleg maar maak dan de tabel anders.
Dank voor het melden. Ik had al een notitie gemaakt maar wil eerst nog overleggen omdat er ook wat andere wijzigingen in de planning staan en ik graag dingen dan wil combineren. Lukt dat niet pas ik alleen de tijden dit weekend aan.Ragnar9999 schreef op vrijdag 16 februari 2024 @ 12:31:
[...]
@G_Dragon @Chocoball Toevoegen aan topicstart ?
Bedankt voor het melden, ik zie dat @Chocoball al heeft gereageerd.Ragnar9999 schreef op vrijdag 16 februari 2024 @ 12:31:
[...]
@G_Dragon @Chocoball Toevoegen aan topicstart ?
Daar sluit ik mij bij aan
----------------------------------
Zijn we allemaal al een beetje klaar voor de testdagen van volgende week?
De teams zijn in ieder geval al gearriveerd en druk bezig!
/f/image/tsSyrS3SmdpZTdXxGddBZTKk.webp?f=fotoalbum_large)
[ Voor 24% gewijzigd door G_Dragon op 16-02-2024 13:13 ]
Kan aan mij liggen maar dit lijkt helemaal niet op wat ik gisteren, bijvoorbeeld hier G_Dragon in "[F1] Seizoen 2024", voorbij heb zien komen.NeverSettle schreef op vrijdag 16 februari 2024 @ 13:14:
Heb via Twitter/X nog een duidelijke afbeelding gevonden van de RB20:
[Afbeelding]
Zowel die verticale bypass duct en de extreem kleine luchtinlaten te zien van de side pods.
3 races, Vegas is ook donderdag, vrijdag, zaterdag, net als de eerste 2 races.Willem30 schreef op vrijdag 16 februari 2024 @ 12:34:
[...]
Niet echt een handige tabel dit met de eerste 2 races die afwijken qua dag in het weekend.
Ja, er staat een sterretje onderaan met de uitleg maar maak dan de tabel anders.
Vroegâh was in Monaco de eerste trainingsdag ook altijd op donderdag, dan konden de locals op vrijdag nog boodschappen doen. Geen idee eigenlijk wanneer ze daarmee gestopt zijn...
Dat gevoel had ik ook. De neus bijvoorbeeld is heel anders dan degene die gisteren is gepresenteerd (opgehangen aan 2e element ipv de 1e op deze foto bijvoorbeeld).schumi2004 schreef op vrijdag 16 februari 2024 @ 13:25:
[...]
Kan aan mij liggen maar dit lijkt helemaal niet op wat ik gisteren, bijvoorbeeld hier G_Dragon in "[F1] Seizoen 2024", voorbij heb zien komen.
No matter the age, never lose the Kramer inside
Donderdag was altijd een vrije dag ivm Hemelvaart, maar inmiddels in Monaco niet zo belangrijk meer.Wild Chocolate schreef op vrijdag 16 februari 2024 @ 13:29:
[...]
3 races, Vegas is ook donderdag, vrijdag, zaterdag, net als de eerste 2 races.
Vroegâh was in Monaco de eerste trainingsdag ook altijd op donderdag, dan konden de locals op vrijdag nog boodschappen doen. Geen idee eigenlijk wanneer ze daarmee gestopt zijn...
en wilde ze het gelijk trekken met de rest van het seizoen.
Belangrijkste is dat Monaco tegenwoordig een back 2 back race is, en dit geeft ze 1 extra dag tussen de weekenden (eerste Spanje en dit jaar Imola)
Vrijdag 1 maart om 15:00 uur vrij nemenTheBrut3 schreef op vrijdag 16 februari 2024 @ 14:13:
Ik vind het vooral irritant dat de kwalificatie van de eerste races op vrijdag is. Vooral die in Bahrein, want dat is de eerste keer van het seizoen op maximale snelheid en dat zie ik het liefst live.
Je zal bedoelen om 17:00 Nederlandse tijd, dan is de kwalificatie in Bahrain.
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
15:00 omdat hij/zij nog moet afsluiten, naar huis moet, lekker relaxen en dan inderdaad om 17:00 uur de kwalificatie kijkenPierre schreef op vrijdag 16 februari 2024 @ 14:24:
[...]
Je zal bedoelen om 17:00 Nederlandse tijd, dan is de kwalificatie in Bahrain.
Ik snap dat er opties zijn en die dag zal ik waarschijnlijk thuiswerken, maar het is een principe kwestie
Foto's of illustraties vanaf de zijkant laten niet zien waar de luchtinlaten zijn. "Bovenlip" overschaduwt het, maar goed ik kan er ook naast zitten natuurlijkschumi2004 schreef op vrijdag 16 februari 2024 @ 13:25:
[...]
Kan aan mij liggen maar dit lijkt helemaal niet op wat ik gisteren, bijvoorbeeld hier G_Dragon in "[F1] Seizoen 2024", voorbij heb zien komen.
Wie weet komen ze met een hele andere design tijdens de Bahrein testdagen.
https://rb20-model-viewer.glitch.me/
Oh en of die neus er dan anders uitziet.
Weet niet wat er VR aan is maar ok.
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
Red Bull zelf, volgens mij een rip van de red bull site: https://cdn.glitch.global...appen.glb?v=1708028985153Illegal_Alien schreef op vrijdag 16 februari 2024 @ 18:44:
[...]
Weet niet wat er VR aan is maar ok.Wie is de bron van dat model?
alternativ
AR dan? (met smartphone)Illegal_Alien schreef op vrijdag 16 februari 2024 @ 18:44:
[...]
Weet niet wat er VR aan is maar ok.
Hier, was een reactie op een Twitter/X-post van Craig ScarboroughWie is de bron van dat model?
En zo blijkt maar weer, ook als 7 voudig wereldkampioen hoef je niet te kunnen rijden.
Virtuele Redbull ?Illegal_Alien schreef op vrijdag 16 februari 2024 @ 18:44:
[...]
Weet niet wat er VR aan is maar ok.Wie is de bron van dat model?
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Eerste analyse van de red bull en alleen op wat hij kan zien.
Speculeren over de neus, vloer of diffuser doet hij niet.
YouTube: Red Bull RB20 - Launch Aerodynamics Analysis and Initial Thoughts
"When you grow up your heart dies"
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Dat Stake iets verkoopt dat in veel landen bij wet verboden is. Waaronder... in Zwitserland, waar Sauber gevestigd is.Jasphur schreef op zaterdag 17 februari 2024 @ 09:55:
Die Sauber/Stake bullet had ik gemist. Wat is de TL;DR?
Nyck heeft de rechtzaak (bodemprocedure) verloren en moet de lening terugbetalen.Boinkie schreef op zaterdag 17 februari 2024 @ 09:58:
Nyck de vries klopt toch niet? Die is vrijgesproken?
Bron
"When you grow up your heart dies"
De Vries moet niet in dit lijstje.Boinkie schreef op zaterdag 17 februari 2024 @ 09:58:
Nyck de vries klopt toch niet? Die is vrijgesproken?
Heeft niks met f1 te maken..
En nee. Hij mag aftikken.https://www.ad.nl/formule...3A%2F%2Fwww.google.com%2F
The problem with communication is the illusion it has taken place.
Indirect eigenlijk wel. Want door zijn kortstondige F1 avontuur, zijn de rapen nu gaar voor hem 😉jack zomer schreef op zaterdag 17 februari 2024 @ 10:03:
De Vries moet niet in dit lijstje.
Heeft niks met f1 te maken..
En nee. Hij mag aftikken.https://www.ad.nl/formule...3A%2F%2Fwww.google.com%2F
Testing, one, two ...
Voor de race in Japan (april) waar de temperaturen lager zullen zijn krijgt de RB20 een upgrade die nog meer zal lijken op het zero-pod concept van Mercedes wat in de seizoenen 2022 en 2023 gebruikt werd door het team.
https://www.motorsport.co...tyle-f1-sidepod/10576560/
Dit zou wel eens licht amusant kunnen worden.Chocoball schreef op zaterdag 17 februari 2024 @ 10:46:
Als we Motorsport mogen geloven dan zou het huidige uiterlijk van de RB20 alleen bedoeld zijn voor zeer warme omstandgiheden zoals tijdens de testdagen en eerste races in Bahrein, Saoedi-Arabië en Australië.
Voor de race in Japan (april) waar de temperaturen lager zullen zijn krijgt de RB20 een upgrade die nog meer zal lijken op het zero-pod concept van Mercedes wat in de seizoenen 2022 en 2023 gebruikt werd door het team.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Ik geloof niet zo heel erg in dit verhaal puur omdat de hele airflow en neerwaartse druk dan heel anders gaat worden. Wat enorme impact heeft op de rijeigenschappen.Chocoball schreef op zaterdag 17 februari 2024 @ 10:46:
Als we Motorsport mogen geloven dan zou het huidige uiterlijk van de RB20 alleen bedoeld zijn voor zeer warme omstandgiheden zoals tijdens de testdagen en eerste races in Bahrein, Saoedi-Arabië en Australië.
Kyle Engineers (ex-F1 aerodynamica op YouTube) legt dit soort zaken altijd heel mooi uit.
Denk eerder dat er nog een mooie neus en unieke diffuser gaat komen omdat zeker van de diffuser er niets van te zien was.
Natuurlijk wel mogelijk. Mercedes begon in 2022 ook met een conventionele sidepod aan de testdagen om vervolgens de Zero Pods erop te plakken.d-vine schreef op zaterdag 17 februari 2024 @ 12:10:
[...]
Ik geloof niet zo heel erg in dit verhaal puur omdat de hele airflow en neerwaartse druk dan heel anders gaat worden. Wat enorme impact heeft op de rijeigenschappen.
Kyle Engineers (ex-F1 aerodynamica op YouTube) legt dit soort zaken altijd heel mooi uit.
Denk eerder dat er nog een mooie neus en unieke diffuser gaat komen omdat zeker van de diffuser er niets van te zien was.
Dat waren testdagen.henri86 schreef op zaterdag 17 februari 2024 @ 12:44:
[...]
Natuurlijk wel mogelijk. Mercedes begon in 2022 ook met een conventionele sidepod aan de testdagen om vervolgens de Zero Pods erop te plakken.
2 concepten tijdens een seizoen terwijl je het leading team bent trek ik zeer ten twijfel
Als het inderdaad een herhaling van het zero-pod concept is dan zouden de huidige sidepods van de RB20 alleen als show dienen net als bij de W13. Laten we het afwachten wat april ons brengt.d-vine schreef op zaterdag 17 februari 2024 @ 12:10:
[...]
Ik geloof niet zo heel erg in dit verhaal puur omdat de hele airflow en neerwaartse druk dan heel anders gaat worden. Wat enorme impact heeft op de rijeigenschappen.
Dat is van het Chrome logo, een sponsor. In dat op zicht vind ik de Ferrari ook wel erg tof. Ook wel mooi dat men eindelijk met dit soort customization komt, de meeste teams deden dat eerst namelijk niet.G_Dragon schreef op zaterdag 17 februari 2024 @ 15:08:
[Afbeelding]
Vind die van Mclaren toch echt wel de mooiste!
[ Voor 5% gewijzigd door CH4OS op 17-02-2024 15:17 ]
Street Rod fwt!Holk schreef op zaterdag 17 februari 2024 @ 16:24:
Sauber heeft een soort old school stalen velg met die tekening. Me like

Mijn favoriet is SauberG_Dragon schreef op zaterdag 17 februari 2024 @ 15:08:
[Afbeelding]
Vind die van Mclaren toch echt wel de mooiste!
Heb ik vroeger streetrod 1 en 2 toch helemaal grijs gespeeld op de Amiga.
Memories

Verder stonden een aantal starttijden van andere races zoals in Australië verkeerd en zijn gelijk aangepast want ik wil het niemand aandoen dat deze te vroeg of te laat is voor een sessie.
Volgende upgrade die nog gaat komen zijn voor het teams gedeelte en dan zit het dit seizoen er weer op qua topic start upgrades
Mogelijk ga je een andere foto moeten zoeken dan Toto & ChristianChocoball schreef op zaterdag 17 februari 2024 @ 17:20:
Nadat eerder deze week de starttijden van de sprintweekenden bekend zijn geworden was het tijd voor een eerste upgrade van de topic start naar versie 1.1.
Verder stonden een aantal starttijden van andere races zoals in Australië verkeerd en zijn gelijk aangepast want ik wil het niemand aandoen dat deze te vroeg of te laat is voor een sessie.
Volgende upgrade die nog gaat komen zijn voor het teams gedeelte en dan zit het dit seizoen er weer op qua topic start upgrades
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Staat keurig in de topic start. Schijnbaar had ik ergens een voorgevoel maar komt goedgambieter schreef op zaterdag 17 februari 2024 @ 17:22:
[...]
Mogelijk ga je een andere foto moeten zoeken dan Toto & Christian
De volgende zaken zijn bekend:
Geen onjuistheid maar de startfoto in de topic start is tijdelijk en zal nog wijzigen.
Ah, dat had ik gemistChocoball schreef op zaterdag 17 februari 2024 @ 17:31:
Staat keurig in de topic start. Schijnbaar had ik ergens een voorgevoel maar komt goed
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Of het waar is of niet, in mijn hoofd klinkt het logisch. 🤭
(Evt ter toevoeging. Deze oplossing met de verticale opening laat dus de grootst mogelijke ruimte open.)
[ Voor 6% gewijzigd door Lynx op 17-02-2024 17:43 ]
Dat hoeft niet, v.w.b. Mercedes. Op/rond die plek zit de verplichte side impact structure. Mercedes moest daar dus iets plaatsen / laten uitsteken. Dat dit een aerodynamische vorm krijgt, als die op zichzelf geplaatst, wordt ligt dus voor de hand.Lynx schreef op zaterdag 17 februari 2024 @ 17:39:
Dat lijkt dus een bewuste keuze? De oplossing van MB had dit in feite ook met de “vleugel” boven de zero-pod.
Tijdens het seizoen kan er nog van alles veranderen, dat hebben we vorig seizoen ook gezienChocoball schreef op zaterdag 17 februari 2024 @ 17:20:
Nadat eerder deze week de starttijden van de sprintweekenden bekend zijn geworden was het tijd voor een eerste upgrade van de topic start naar versie 1.1.
Misschien een kleine suggestie voor de teams als het niet teveel werk is, sommige vlaggen komen niet helemaal lekker uit de verf omdat ze deels dezelfde kleur hebben als de achtergrond, zeker bij Verstappen (blauw op blauw) en Leclerc en Sainz (rood op rood) is dat het geval.
https://nl.motorsport.com...-mercedes-stijl/10576848/
Zal toch wel een klein psychologisch tikje zijn voor Mercedes wanneer Adrian Newey en RB dit concept wel aan het werken krijgen. Ik ben zeer benieuwdof dit allemaal waar is, en hoe het zal worden uitgewerkt.
[ Voor 7% gewijzigd door powah33 op 17-02-2024 20:59 ]
https://f1manager.info/ranking/4605
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
Testing, one, two ...
Weten we wel 100% zeker dat het toch aan de pod vorm ligt en niet aan rest van aerodynamisch ontwerp of veringhardware-lover schreef op zaterdag 17 februari 2024 @ 22:09:
En daar stuitert de RB20 over het rechte stuk....
In dat geval kan die TD over vloer hoogte ook weer de deur uit. Gaan ze secondes pakken per rondeD-dark schreef op zaterdag 17 februari 2024 @ 22:17:
[...]
Weten we wel 100% zeker dat het toch aan de pod vorm ligt en niet aan rest van aerodynamisch ontwerp of vering
Wat RB maakt zijn iig geen ‘zero pods’ want hun side pods zijn enorm groot.powah33 schreef op zaterdag 17 februari 2024 @ 20:57:
Dus toch langzaam naar ZERO-POD concept ?? "Get in there .......... MAX"
https://nl.motorsport.com...-mercedes-stijl/10576848/
Zal toch wel een klein psychologisch tikje zijn voor Mercedes wanneer Adrian Newey en RB dit concept wel aan het werken krijgen. Ik ben zeer benieuwdof dit allemaal waar is, en hoe het zal worden uitgewerkt.
Al dat soort teasers zullen gewoon voor de clicks zijn.
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Dit topic is gesloten.
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Ook het bedelen naar het delen naar streams wordt niet toegestaan
Verder is dit een meer serieus gericht topic voor inhoudelijke discussie. Handel daar dan ook naar.
Waar Formule 1 te zien op TV of internet: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4
Bezoek van een GP-weekend: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij bezoeken?
Formule-E: Formule E - Deel 1
Drive to Survive: [F1] Drive to Survive
Andere racecategorieën: Algemeen race topic Deel 3
Randzaken: [F1] Randzaken
Topicreeks voor de racetopics:
Topicreeks racetopics 2024